Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(299)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje naukowe
(77)
Artykuły
(45)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(26)
E-booki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(219)
dostępne
(112)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(126)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(88)
Biblioteka WEiZ
(105)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(21)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(16)
Dudzik-Lewicka Irena
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Howaniec Honorata
(4)
Pyka Jan (1946- )
(4)
Waszkielewicz Wiesław
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Łunarski Jerzy
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Michna Anna
(3)
Polak Andrzej
(3)
Potwora Witold
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(2)
Czarnota Jerzy Lech
(2)
Danik Lidia
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Karlik Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kostecka Alicja
(2)
Luecke Richard
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Mrówka Rafał
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Tomczykowska Paulina
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Walczak Wojtek
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wissema J. G. (1942- )
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamczak Michał
(1)
Adamczyk Marek
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartold Tomasz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bastian Dietmar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blażlak Robert
(1)
Boekhorst Peter te (1957- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(162)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(112)
Kraj wydania
Polska
(313)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(307)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(15)
Ekonomiści
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Innowacje
(197)
Zarządzanie innowacjami
(81)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwa
(60)
Zarządzanie jakością
(24)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Produkcja
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Transfer technologii
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Inżynieria produkcji
(8)
Konkurencja
(8)
Organizacja
(8)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Kreatywność
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing
(7)
Produktywność (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
Ekonomia
(6)
Jakość
(6)
Konkurencyjność
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Organizacje
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Model biznesowy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Pracownicy
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Przywództwo
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje produktowe
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Projektowanie
(4)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Start-up
(4)
Strategia marki
(4)
Sukces
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
COVID-19
(3)
Design thinking
(3)
Etyka biznesu
(3)
Górnictwo
(3)
Innowacje ekologiczne
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauka
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja pracy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Przemysły wysokiej techniki
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Technologia
(3)
Transfer wiedzy
(3)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie procesowe
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Automatyzacja
(2)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Management
(2)
Controlling
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hutnictwo
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje techniczne
(2)
Temat: czas
2001-
(68)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(38)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(34)
Praca zbiorowa
(22)
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(19)
Materiały konferencyjne
(14)
Materiały pomocnicze
(12)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Podręczniki akademickie
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(9)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Inżynieria i technika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(43)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
315 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 201-216.
Uwarunkowania rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej System innowacji Innowacja, procesy innowacyjne, innowacyjność gospodarki Modele i fazy procesu innowacyjnego Analiza współpracy nauki i biznesu . Kierunki rozwoju systemów innowacyjnych Czynniki wpływające na innowacyjność przedsiębiorstwa . Zewnętrzne czynniki wpływające na innowacje Wewnętrzne czynniki wpływające na innowacje Analiza SWOT innowacyjności przedsiębiorstw Technologiczne aspekty innowacji . Zarządzanie działalnością innowacyjną . Strategie innowacji w przedsiębiorstwach Transfer technologii a kształtowanie innowacyjności przedsiębiorstw Pojęcie transferu technologii Wybrane metody transferu technologii Etapy transferu technologii Formy transferu technologii Przebieg procesu transferu technologii Kanały transferu technologii Wpływ transferu technologii na potencjał innowacyjny krajowych podmiotów gospodarczych Funkcjonowanie i rozwój krajowych i zagranicznych ośrodków transferu technologii Kierunki wzmocnienia więzi biznesu z nauką w Polsce . Diagnoza instytucji otoczenia biznesu w Polsce Centra transferu technologii Parki technologiczne i przemysłowe Inkubatory technologiczne i inkubatory przedsiębiorczości Ogólna charakterystyka instytucji otoczenia biznesu w innych krajach Przykłady sieci ośrodków innowacji i transferu technologii na świecie SPOW - Sieć Parków Technologicznych Walonii SIS - wspólny system raportowania wyników instytucji otoczenia biznesu z Bretanii „Industriell Dynamik” - sieć usług dla MŚP w Szwecji Zachodniej 4. Flamandzka Sieć Innowacji - sieć założona i koordynowana przez agencję rządową Jinnove - Regionalna sieć innowacji Nord-Pas-de-Calais Regionalna Sieć Agentów Innowacji w Castilla y Leon (Hiszpania) „MADRI+D” - sieć badań, rozwoju i innowacji regionu Madrytu Perspektywy rozwoju ośrodków transferu technologii w Polsce w XXI w. Statystyczna analiza innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce i na świecie . Analiza innowacyjności na świecie . Wydatki na działalność B+R . Wydatki na innowacje poza działalnością badawczo-rozwojową Sprzedaż nowości dla rynku i nowości dla firm innowacyjnych . Innowacyjność MŚP na tle średniego poziomu UE . Dokonywanie międzynarodowych zgłoszeń patentowych za pośrednictwem Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej. Zgłoszenia patentowe PCT . Transfer technologii w Polsce. Licencje i dochody patentowe z zagranicy Efekty gospodarcze innowacji i transferu technologii w krajach Unii Europejskiej . Wskaźniki innowacyjności i transferu technologii w poszczególnych krajach UE Porównawcza analiza wskaźników innowacyjności i transferu technologii krajów UE . Ogólna koncepcja transferu technologii w procesach innowacyjnych
Sygnatura czytelni BMW: VI P 48 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147929 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147928 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Część 1. Zarządzanie strategiczne Dawid Żebrak Planowanie strategiczne wyzwaniem współczesnego menedżera. Case study Dawid Małkowicz Wpływ intraprzedsiębiorczości na rozwój organizacji Bartosz Jeżyna Zarządzanie outsourcingiem utrzymania ruchu w przedsiębiorstwach działających w Polsce Jakub Jagiełło Profesjonalizm w nowoczesnym zarządzaniu klubem sportowym na przykładzie klubów piłkarskich — Real Madryt i Legia Warszawa Lubomira Trojan Znaczenie niematerialnego dziedzictwa kulturowego w zarządzaniu rozwojem regionu Część 2. Zarządzanie marketingiem Tomasz Bekus Strategie komunikacji marketingowej na globalnym rynku smartfonów Justyna Szymczyk Event marketing jako instrument kształtowania wizerunku luksusowych marek modowych Ewa Cofur-Machura Influencer marketing — mariaż blogosfery z biznesem Rafał Podgórski Marketing relacji w firmach rodzinnych Tomasz Brylew Ocena poziomu wykorzystania Internetu i mediów społecznościowych w placówkach medycznych w świetle badań własnych Część 3. Zarządzanie innowacjami Klaudia Bracio, Oskar Kosch Wdrożenie innowacji przy pomocy internacjonalizacji —bibliometryczny przegląd literatury Monika Raczyńska Innowacyjny projekt europejski a subdyscypliny nauk 0zarządzaniu i jakości Marta Pitka Innowacyjne narzędzia wspomagające zarządzanie w ochronie zdrowia Katarzyna Papież-Pawełczak Komercjalizacja innowacyjnych przedsięwzięć B+R z udziałem funduszy kapitałowych Olga Ciechańska Model dojrzałości dla środowiska produkcyjnego MTS/MTA —założenia i koncepcja Część 4. Zarządzanie finansami i rachunkowość menedżerska Mariola Szrajnert Split payment w kontekście zarządzania płynnością finansową i ryzykiem podatkowym przedsiębiorstwa Nina Dubiel Faktura VAT jako wiarygodny dowód prawa do odliczenia podatku naliczonego przez podatnika w postępowaniu kontrolnym Aneta Żbik Dotacja a instrumenty rewolwingowe — analiza porównawcza dwóch form finansowania przedsięwzięć rozwojowych z funduszy unijnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152649 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 263-277.
Dla studentów, środowisk naukowych oraz praktyków zajmujących się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami.
Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak 17 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji 18 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania 24 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji 29 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka 31 Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją - Jacek Woźniak 43 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji 44 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją 48 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji 57 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji 62 Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji - Wioletta Wereda, Beata Domańska-Szaruga 67 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji 68 3.2. Apetyt na ryzyko 75 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem 77 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji 81 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji 83 Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami - Wioletta Wereda 89 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy 90 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka 98 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją 103 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami 108 Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak 111 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem 112 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka 117 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka 141 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania 143 Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka 147 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego - Piotr Pyłko, Stanisław Matysiak 149 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji - Stanisław Matysiak, Piotr Pyłko 161 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak, Małgorzata Karwowska 177 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów - Bartosz Żebrowski, Jarosław Szymański, Wojciech Mesjasz 193 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka - Ilona Kuszneruk, Klaudia Durajczyk 208 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi - Paulina Gajda 223 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego - Sylwester Pniak 236 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak 245
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152633 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131125, 131202, 131124 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131123 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4237 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125537 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ofiara włsanego sukcesu (cz.2) / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 5, s.38-41. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Innowacje - ryzyko i zysk / Marcin Bukowski, Maciej Czarnik. W: Manager. 2004, nr 10, s.60-62. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
Dla liderów oraz realizatorów projektów badawczo-rozwojowych, jak i szczególnie dla zespołów wdrożeniowych i marketingowych odpowiedzialnych za komercjalizację uzyskanych rozwiązań.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 32 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128951 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [184].
Bibliogr. przy pracach.
Dla pracowników naukowych, praktyków zarządzania oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Proces kształtowania wizerunku samorządów lokalnych w Polsce Urszula Kobylińska 1.1. Miejsce marketingu terytorialnego wśród koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 1.2. Pojęcia związane z wizerunkiem miasta 1.3. Wyróżniki tożsamości polskich miast w świetle wyników badań 1.4. Proces kształtowania wizerunku miasta 1.5. Przyszłość koncepcji zarządzania wizerunkiem miasta 2. Wymiary myślenia wizerunkowego o marce jednostki terytorialnej Mirosław Acewicz 2.1. Tożsamość i wizerunek marki 2.2. Marka terytorialna 2.3. Wymiary image 3. Nowa jakość w zarządzaniu finansami publicznymi Bożena Pleczeluk 3.1. Zarządzanie jakością w jednostkach sektora finansów publicznych 3.2. Standardy kontroli zarządczej 3.3. Istota ryzyka 3.4. Zarządzanie ryzykiem 3.5. Polityka zarządzania ryzykiem 3.6. Model wdrożenia zarządzania ryzykiem 4. Zarządzanie wiedzą w procesach kształcenia kadr dla gospodarki Iwona Flajszok, Agata Pradela 4.1. Istota edukacji w gospodarce opartej na wiedzy 4.2. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku pracy 4.3. Edukacja na potrzeby rynku pracy – edukacją dla gospodarki opartej na wiedzy 5. Customer behaviour and confidence in economics Viktor Voronov, Vladimir Krasko 5.1. Methods of the research 5.2. Consumer behaviour and its types 5.3. Factor analysis of consumers’ confidence 5.4. Correlation of income and income level to the type of consumer behaviour 5.5. The influence of Latvian taxation system to the possibilities of intensification of domestic demand 6. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu organizacjami Agnieszka Kowalczewska 6.1. Komunikacja jako instrument zarządzania 6.2. Skuteczność komunikowania się w organizacji 6.3. Kanały komunikacyjne w organizacji 1. Konkurencyjność i metody jej pomiaru na przykładzie Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej Monika Kozub-Idźkowska 1.1. Pojęcie konkurencyjności państw i regionów oraz jej czynniki 1.2. Konkurencyjność w wymiarze makroekonomicznym 1.3. Konkurencyjność regionalna 1.4. Ocena konkurencyjności Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej z wykorzystaniem międzynarodowych wskaźników konkurencyjności 1.5. Konkurencyjność Polski na poziomie regionalnym na tle Europy Środkowo-Wschodniej 2. Finansowanie działalności innowacyjnej jako element otoczenia instytucjonalnego determinującego zdolność innowacyjną na przykładzie gospodarki szwedzkiej Joanna Prystrom 2.1. Proces i źródła finansowania działalności innowacyjnej 2.2. Finansowanie działalności innowacyjnej w Szwecji 3. Koncepcje strategii orientacji na klienta jako czynnik stymulujący innowacyjność i konkurencyjność organizacji XXI wieku Iwona Ewa Tomaszewska 3.1. Satysfakcja klientów a lojalność 3.2. Budowanie i utrzymywanie lojalności 3.3. Koncepcje strategii orientacji na klienta 3.4. Modele satysfakcji klienta 4. Stosunek podlaskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego do idei tworzenia klastrów transgranicznych Anna Wasiluk, Andrzej Daniluk 4.1. Przemysł spożywczy w województwie podlaskim 4.2. Struktura przebadanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego 4.3. Analiza przynależności przedsiębiorstw do inicjatyw klastrowych w branży spożywczej 4.4. Postrzeganie przez przedsiębiorstwa branży spożywczej idei utworzenia klastrów o zasięgu międzynarodowym 5. Individual valuation of residential property in Latvia Viktor Voronov, Oksana Ruża 5.1. Choice and motivation of the methods to value the object 5.2. Key factors, which influence buyer’’s choice 5.3. The method of comparative transactions
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 824 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131885 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211]-218.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 25 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109728 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1835 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Partnerstwo dla rozwoju / Krzysztof Nowakowski. W: Personel. 1998, nr 1, s. 52/54. - Warszawa : INFOR Sp.z o.o., 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Four types of problems : from reactive troubleshooting to creative innovation.
Bibliografia na stronach 169-172.
Cztery sposoby rozwiązywania problemów zilustrowane słynnym przykładem "5 x dlaczego" Taiichiego Ohno - Rozwój współczesnych koncepcji rozwiązywania problemów Sposób 1. Usuwanie usterek Sposób 2. Eliminowanie odchylenia od standardu Sposób 3. Osiąganie nowego stanu docelowego Sposób 4. Wprowadzanie innowacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 433 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151195, 151256 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151194 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla prezesów firm, dyrektorów oddziałów, specjalistów B+R, marketingowców, menedżerów do spraw nowych produktów i innowacji, menedżerów liniowych, a także dla studentów programów MBA i zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 786 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 142856 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135368 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5551 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 263-277.
Dla studentów, naukowców i praktyków zajmujących się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami w różnych typach organizacji.
Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania Atrybuty współczesnych organizacji Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją - Jacek Woźniak Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji - Wioletta Wereda, Beata Domańska-Szaruga Zarys problematyki rozdziału Innowacyjność a ryzyko w organizacji Apetyt na ryzyko Kultura zarządzania ryzykiem Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami - Wioletta Wereda . Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji - Jacek Woźniak Zarys problematyki rozdziału Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem Metodyka konstrukcji mapy ryzyka Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego - Piotr Pyłko, Stanisław Matysiak Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji - Stanisław Matysiak, Piotr Pyłko Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak, Małgorzata Karwowska Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów - Bartosz Żebrowski, Jarosław Szymański, Wojciech Mesjasz Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka - Ilona Kuszneruk, Klaudia Durajczyk Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi - Paulina Gajda Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego - Sylwester Pniak Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka - Wioletta Wereda, Jacek Woźniak W jaki sposób postrzegać mapę ryzyka - czyli czym jest, a czym nie jest mapa ryzyka? O czym należy pamiętać, przystępując do konstruowania i analizy mapy ryzyka - czyli jak właściwie opracować mapę ryzyka i przekuć ją na konstruktywne wnioski? Jak umiejscawiać mapę ryzyka w systemie doskonalenia współczesnej organizacji - czyli czym dla właściciela, menedżera/kierownika i pracownika niższego szczebla może być mapa ryzyka?
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe / Elżbieta Szymańska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-209.
Rozdział 1. Istota innowacji i ich rola w gospodarce 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Ewolucja teorii innowacji 1.3.Twórcza destrukcja jako czynnik sprawczy innowacji 1.4.Współczesne badania innowacji 1.5.Klasyfikacja innowacji Rozdział 2. Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy 2.1.Pojęcie wiedzy i jej znaczenie 2.2.Istota i struktura gospodarki opartej na wiedzy 2.3.Strategie wdrażania gospodarki opartej na wiedzy 2.4.Rola innowacji w systemie gospodarki opartej na wiedzy Rozdział 3. Rozwój sektora usług i znaczenie przedsiębiorstw usługowych 3.1.Definiowanie usług i przedsiębiorstw usługowych 3.2.Istota i specyfika przedsiębiorstw usługowych 3.3.Rola usług w gospodarce 3.4.Sektor usług jako element gospodarki światowej w dobie pandemii SARS-CoV-2 Rozdział 4. Metodyka badań i dobór próby badawczej 4.1.Procedura badawcza 4.2.Metody i narzędzia zastosowane w procesie badawczym 4.3.Dobór próby badawczej Rozdział 5. Prezentacja wyników badań 5.1. Analiza porównawcza rankingów innowacyjności i innowacyjnych przedsiębiorstw 5.2.Popytowa i podażowa perspektywa innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego - wyniki badań ilościowych 5.3.Próba oceny wpływu pandemii SARS-CoV-2 na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach usługowych - wyniki badań jakościowych Rozdział 6. Koncepcja modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.1.Założenia do budowy modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.2.Autorski model innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.3.Studia przypadków innowacyjnych przedsiębiorstw usługowych 6.3.1.Studium przypadku: Meituan - najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe 6.3.2.Studium przypadku: Wrocławski Park Technologiczny
Sygnatura czytelni BMW: VI F 166 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150934 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Kaizen event fieldbook. Foundation, framework, and standard work for effective events.
Podstawy i struktura warsztatów kaizen Skuteczne warsztaty kaizen: Warunek transformacji lean Krótki kurs„Kaizenologii" Definicja kaizen Muda (marnotrawstwo) i jej dwie siostry Dziedzictwo kaizen Perspektywa systemowa Kaizen oparty na narzędziach, systemie i zasadach Źródła pomysłów na warsztaty kaizen Dwa podstawowe poziomy kaizen Model systemu biznesowego lean (Lean Business System): kontekst dla wszystkich działań kaizen Warsztaty kaizen: nośnik błyskawicznego doskonalenia Przywództwo w procesie transformacji Wszystko zależy od przywództwa Zakres techniczny Szczupły system zarządzania efektywnością Liderzy transformacji lean Wymiar emocjonalny Model przywództwa w procesie transformacji Praca standaryzowana: podejście wielofazowe Strategia — właściwy mur, odpowiednia drabina Faza 1: Strategia Rozwinięcie strategii Długoterminowy harmonogram warsztatów kaizen Planowanie sukcesu Faza 2: Planowanie przedwarsztatowe Cztery procesy składowe (podprocesy) procesu planowania warsztatów Wybór i zdefiniowanie warsztatów Komunikacja Prace przygotowawcze Logistyka warsztatów kaizen Przeprowadzanie warsztatów Faza 3: Przeprowadzanie warsztatów Zebranie inauguracyjne Szkolenie przedwarsztatowe Fabuła kaizen Spotkania liderów zespołów Strategia działania i efektywność zespołu Sprawozdanie końcowe Uznanie i świętowanie 7 Doprowadzanie do końca podjętych działań Faza 4: Doprowadzanie do końca podjętych działań Poprawa i doskonalenie procesu prowadzenia warsztatów Komunikacja Prowadzenie dokumentacji (dokumentowanie zmian) Rozwój wewnętrznych zdolności: Funkcja Lean 8 Przedsiębiorstwo gotowe na kaizen Popularyzowanie kaizen Biuro Promocji Kaizen (BPK) Wybór koordynatora kaizen Kolejne kroki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 430 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151182, 151252 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151181 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monographs / Technical University of Lofz)
Na grzb. kolejny nr wydaw. Politechniki Łódzkiej :1786.
Bibliogr. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118472 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy artykułach.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, menedzerów.
Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa Robert Nowacki 1.1. Innowacyjność i jej wspieranie jako wyzwanie Strategii Lizbońskiej 1.2. Innowacyjność jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Skala wdrażania rozwiązań innowacyjnych w badanych przedsiębiorstwach 1.4. Stymulatory i bariery wdrażania rozwiązań innowacyjnych w przedsiębiorstwach Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw Piotr Szczepankowski 2.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne i przedsiębiorstwo oparte na wartości 2.2. Możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa poprzez innowacje 2.3. Determinanty i pomiar zasobów innowacji na potrzeby analizy wartości przedsiębiorstwa 2.4. Model strategiczny zarządzania innowacjami i zarządzania wartością Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw Stanisław Łobejko 3.1. Przemiany we współczesnej gospodarce 3.2. Nowe podejście do innowacji Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności – przykłady Katarzyna Bachnik 4.1. Otoczenie zewnętrzne a strategia korporacyjna 4.2. Przykłady konkretnych strategii innowacyjnych Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności Marcin Waldemar Staniewski 5.1. Innowacja w organizacji 5.2. Wiedza – podstawa innowacji 5.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w innowacyjnym przedsiębiorstwie 5.4. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji innowacyjnej – perspektywa badawcza 5.5. Innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi Innowacyjność w zarządzaniu finansami – charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce Grzegorz Gołębiowski 6.1. Innowacje zarządcze a innowacyjność w zarządzaniu 6.2. Zależność rozwoju przedsiębiorstwa od innowacyjności i jej poziomu 6.3. Potencjał innowacyjności 6.4. Próba identyfikacji innowacyjności w zarządzaniu finansami w przedsiębiorstwach w Polsce Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Agnieszka Bitkowska 7.1. Istota koncepcji zarządzania wiedzą 7.2. Sektor MSP a innowacje 7.3. Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect Piotr Szczepankowski 8.1. Znaczenie rynku NewConnect w finansowaniu spółek innowacyjnych 8.2. Wyniki badania stopnia innowacyjności spółek rynku NewConnect 8.3. Charakterystyka działalności liderów innowacyjności z rynku NewConnect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 53 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155222 N, 124844 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124992 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Grafy dla logistyki / Przemysław Ozga. W: Eurologistics. 2010, nr 5, s.50-51. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności