Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(299)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje naukowe
(77)
Artykuły
(45)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(26)
E-booki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(221)
dostępne
(113)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(126)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(88)
Biblioteka WEiZ
(105)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(21)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(16)
Dudzik-Lewicka Irena
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Howaniec Honorata
(4)
Pyka Jan (1946- )
(4)
Waszkielewicz Wiesław
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Łunarski Jerzy
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Michna Anna
(3)
Polak Andrzej
(3)
Potwora Witold
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(2)
Czarnota Jerzy Lech
(2)
Danik Lidia
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Karlik Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kostecka Alicja
(2)
Luecke Richard
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Mrówka Rafał
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Tomczykowska Paulina
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Walczak Wojtek
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wissema J. G. (1942- )
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamczak Michał
(1)
Adamczyk Marek
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartold Tomasz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bastian Dietmar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blażlak Robert
(1)
Boekhorst Peter te (1957- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(162)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(112)
Kraj wydania
Polska
(313)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(307)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(15)
Ekonomiści
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Innowacje
(197)
Zarządzanie innowacjami
(81)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwa
(60)
Zarządzanie jakością
(24)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Produkcja
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Transfer technologii
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Inżynieria produkcji
(8)
Konkurencja
(8)
Organizacja
(8)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Kreatywność
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing
(7)
Produktywność (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
Ekonomia
(6)
Jakość
(6)
Konkurencyjność
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Organizacje
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Model biznesowy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Pracownicy
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Przywództwo
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje produktowe
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Projektowanie
(4)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Start-up
(4)
Strategia marki
(4)
Sukces
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
COVID-19
(3)
Design thinking
(3)
Etyka biznesu
(3)
Górnictwo
(3)
Innowacje ekologiczne
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauka
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja pracy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Przemysły wysokiej techniki
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Technologia
(3)
Transfer wiedzy
(3)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie procesowe
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Automatyzacja
(2)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Management
(2)
Controlling
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hutnictwo
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje techniczne
(2)
Temat: czas
2001-
(68)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(38)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(34)
Praca zbiorowa
(22)
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(19)
Materiały konferencyjne
(14)
Materiały pomocnicze
(12)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Podręczniki akademickie
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(9)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Inżynieria i technika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(43)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
315 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe / Elżbieta Szymańska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-209.
Rozdział 1. Istota innowacji i ich rola w gospodarce 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Ewolucja teorii innowacji 1.3.Twórcza destrukcja jako czynnik sprawczy innowacji 1.4.Współczesne badania innowacji 1.5.Klasyfikacja innowacji Rozdział 2. Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy 2.1.Pojęcie wiedzy i jej znaczenie 2.2.Istota i struktura gospodarki opartej na wiedzy 2.3.Strategie wdrażania gospodarki opartej na wiedzy 2.4.Rola innowacji w systemie gospodarki opartej na wiedzy Rozdział 3. Rozwój sektora usług i znaczenie przedsiębiorstw usługowych 3.1.Definiowanie usług i przedsiębiorstw usługowych 3.2.Istota i specyfika przedsiębiorstw usługowych 3.3.Rola usług w gospodarce 3.4.Sektor usług jako element gospodarki światowej w dobie pandemii SARS-CoV-2 Rozdział 4. Metodyka badań i dobór próby badawczej 4.1.Procedura badawcza 4.2.Metody i narzędzia zastosowane w procesie badawczym 4.3.Dobór próby badawczej Rozdział 5. Prezentacja wyników badań 5.1. Analiza porównawcza rankingów innowacyjności i innowacyjnych przedsiębiorstw 5.2.Popytowa i podażowa perspektywa innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego - wyniki badań ilościowych 5.3.Próba oceny wpływu pandemii SARS-CoV-2 na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach usługowych - wyniki badań jakościowych Rozdział 6. Koncepcja modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.1.Założenia do budowy modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.2.Autorski model innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.3.Studia przypadków innowacyjnych przedsiębiorstw usługowych 6.3.1.Studium przypadku: Meituan - najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe 6.3.2.Studium przypadku: Wrocławski Park Technologiczny
Sygnatura czytelni BMW: VI F 166 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150934 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesna koncepcja logistyki produkcji / Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 182 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 176-182.
Rozdział 1. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ŁAŃCUCHÓW DOSTAW Daniel Chudzik 1.1. Przemysł 4.0 1.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw 1.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu Rozdział 2. NOWOCZESNA LOGISTYKA PRODUKCJI Daniel Chudzik 2.1. Automatyzacja w procesach produkcyjnych 2.2. Robotyzacja w procesach produkcyjnych i logistycznych 2.3. Lean Manufacturing w Przemyśle 4.0 2.4. Terroryzm spożywczy w logistyce produkcji 2.5. Pracownik na nowym rynku pracy Rozdział 3. STEROWANIE W LOGISTYCE PRODUKCJI Andrzej Szymonik 3.1. Istota sterowania 3.2. Sterowanie przepływami materiałów i wyrobów w intralogistyce 3.3. Transport wewnętrzny w logistyce produkcji 3.4. Kontrola sterowania przepływami strumienia rzeczowego w logistyce produkcji Rozdział 4. ROLA OPAKOWAŃ Andrzej Szymonik 4.1. Opakowanie 4.2. Oznakowanie towarów paczkowanych 4.3. System wspomagania doboru opakowań Rozdział 5. WYZWANIA EKOLOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE Andrzej Szymonik 5.1. Istota ekologistyki w przedsiębiorstwie 5.2. Czystsza produkcja 5.3. Minimalizacja odpadów 5.4. Gospodarowanie i gospodarka odpadami 5.5. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi Rozdział 6. INNOWACYJNE TECHNOLOGIE W LOGISTYCE PRODUKCJI Daniel Chudzik 6.1. Innowacyjne metody kompletacji towarów 6.2. Nowoczesne systemy do zarządzania procesami produkcyjnymi i ich kontroli 6.3. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w logistyce produkcji 6.4. Inteligentne okulary w logistyce produkcji 6.5. Wirtualna rzeczywistość i rozszerzona rzeczywistość w logistyce produkcji
Sygnatura czytelni BMW: VI I 266 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151274, 151273, 149640, 149639 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149638 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych, menedżerów i przedsiębiorców.
Pojęcie i klasyfikacja produktów oraz ich miejsce w strategii firmy - Jerzy Koszałka 15 1.2. Rynek jako miejsce oferowania i wymiany produktów 16 1.3. Pojęcie produktu 23 1.4. Marketingowa struktura produktu 29 1.5. Rodzaje i klasyfikacja produktów 32 1.6. Miejsce produktów w strategii firmy 38 Strategie rozwoju nowego produktu - Ireneusz P. Rutkowski 49 2.2. Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu - nowe podejście 51 2.3. Wybór wariantu strategii rozwoju nowego produktu 58 2.4. Typy strategii rozwoju nowego produktu 62 2.5. Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu 67 Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Anna M. Lis 71 3.2. Innowacje przełomowe a poziomy strategii 72 3.3. Sposoby konkurowania na rynku 75 3.4. Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych 78 3.5. Identyfikacja szans na innowację 81 3.5.1. Identyfikacja przeszkód ograniczających konsumpcję 83 3.5.2. Identyfikacja przypadków nadmiernej obsługi 86 3.5.3. Identyfikacja zadań potencjalnych klientów 87 Planowanie rozwoju technologii - Aleksander Buczacki 95 4.2. Proces planowania rozwoju technologii 96 4.2.1. Perspektywa technologii 96 4.2.2. Perspektywa przedsiębiorstwa 98 4.3. Roadmapping technologiczny - narzędzie stosowane w procesie planowania rozwoju technologicznego 101 4.4. Przykład zastosowania roadmappigu technologicznego 108 4.4.1. Kontekst technologiczno-rynkowy przedsięwzięcia 108 4.4.2. Opis zastosowania roadmappingu technologicznego 110 Projektowanie techniczne technologii wytwarzania produktu - Jan Duda 115 5.2. Formalny opis procesu technologicznego montażu 116 5.3. Formalny opis projektowania procesu technologicznego montażu 117 5.3.1. Opracowanie struktury montażowej produktu 118 5.3.2. Generowanie dopuszczalnych sekwencji montażowych 120 5.3.3. Opracowanie graficznego planu montażu dla wybranej sekwencji montażowej 120 5.3.4. Określenia zadań montażowych i następstwa ich realizacji 122 5.3.5. Opracowanie struktury procesu technologicznego montażu 123 5.4. Przykład projektowania procesu technologicznego montażu 123 5.5. Formalny opis procesu technologicznego obróbki 130 5.6. Formalny opis projektowania procesu technologicznego obróbki 131 5.6.1. Dobór i projektowanie półfabrykatu 132 5.6.2. Opracowanie struktury procesu obróbki 133 5.6.3. Opracowanie planu obróbki 134 5.7. Przykład projektowania procesu technologicznego obróbki 135 Integracja projektowania konstrukcyjnego, technologicznego i wytwórczego - Jan Duda 141 6.2. Metody i systemy stosowane w realizacji faz rozwojowych wyrobu 142 6.2.1. Fazy przygotowania produkcji 143 6.2.2. Fazy produkcji i użytkowania 146 6.4. Kierunki rozwoju systemów komputerowego wspomagania stosowanych w rozwoju wyrobów 147 6.4.1. Rozwój systemów CAD/CAM 147 6.4.2. Integracyjna rola systemów DFx 148 6.4.3. Rozwój systemów bazujących na wiedzy 149 6.5. Integracja projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 151 6.5.1. Integracja funkcjonalna 151 6.5.2. Integracja informacyjna 154 6.5.2. Integracja kompleksowa 157 6.6. Przykład zintegrowanego projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 158 Koncepcje, metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów - Grzegorz Zieliński 165 7.2. Kluczowe obszary projektowania nowych produktów 166 7.2.1. Faza identyfikacji potrzeb klienta 167 7.2.2. Faza poszukiwania i selekcji pomysłów 168 7.2.3. Faza projektowania 170 7.2.4. Faza testów 171 7.2.5. Faza wprowadzenia produktu na rynek 172 Model bezpieczeństwa produktów w Unii Europejskiej - Ewa Romanowska 177 8.2. Ewolucja procesu harmonizacji technicznej 179 8.3. Bezpieczeństwo produktów w obrębie ramowych i szczególnych regulacji prawa Unii Europejskiej 183 8.3.1. Ogólne bezpieczeństwo wyrobów 184 8.3.2. Odpowiedzialność za wyrób wadliwy 185 8.4. Dyrektywy nowego podejścia do harmonizacji technicznej oraz normy zharmonizowane 186 8.5. System oceny zgodności w Unii Europejskiej 188 8.6. Oznakowanie CE - europejska deklaracja bezpieczeństwa produktu 194 Wdrażanie nowego produktu z wykorzystaniem metodyki Early Product Management - Artur Maciaszczyk, Piotr Idźkowiak 201 9.2. Zastosowanie podejścia Early Product Management w projektach wdrożeniowych 202 9.2.1. Przegląd literatury w zakresie Early Product Management 202 9.2.2. Główne problemy i wyzwania we wdrażaniu nowych produktów 204 9.2.3. Pionowe uruchomienie - minimalizacja kosztów i czasu wdrożenia 205 9.2.4. Early Product Management jako element zintegrowanego programu poprawy WCOM™ 206 9.3. Zastosowanie systemu Design Review (DR System) w zarządzaniu projektem wdrożeniowym 207 9.3.1. Określenie odpowiedzialności w zarządzaniu projektem EPM 208 9.3.2. Dopasowanie etapów i narzędzi projektowych 209 9.3.3. Walidacja faz i ocena ryzyka w projekcie 211 9.3.4. Nauka na podstawie wcześniejszych doświadczeń 212 9.4. Efekty poprawy działań inwestycyjnych przy zastosowaniu podejścia Early Product Management 213 Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 217 10.2. Zdefiniowanie procesu komunikacji marketingowej 218 10.3. Funkcje komunikacji marketingowej 220 10.4. Strategie komunikacji marketingowej 221 10.5. Kanały komunikacji oraz metody ustalania budżetu 224 10.6. Instrumenty komunikacji marketingowej 225 10.6.1. Reklama 225 10.6.2. Merchandising, promocja sprzedaży oraz sprzedaż osobista 229 10.6.3. Public relations i sponsoring 231 10.6.4. Marketing bezpośredni 233 10.6.5. Marketing szeptany 235 10.7. Ocena rezultatów działań komunikacji marketingowej 236 Marka a postrzeganie nowych produktów - Magdalena Brzozowska-Woś 241 11.2. Definicja i funkcje marki 242 11.3. Strategie kreowania marki 244 11.4. Tożsamość marki oraz kształtowanie jej wizerunku 249 Cena i dystrybucja, jako instrumenty kreujące wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 255 12.2. Polityka ustalania ceny 256 12.3. Metody badania wrażliwości cenowej 258 12.4. Popyt i koszty 259 12.5. Metody ustalania cen 261 12.6. Pojęcia dystrybucji i kanałów marketingowych 262 12.7. Klasyfikacja kanałów marketingowych i podmiotów w nich występujących 265 12.8. Strategie dystrybucji 269
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154441 N, 154442 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [175]-184.
Dla środowiska naukowego, a także dla praktyków zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 43 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134409, 134411, 134410, 134408 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132089 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109665 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117038 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128694 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2440 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim pod hasłem: Roth, Gérard.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym / Teresa Nowogródzka. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 368 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 307-340.
Innowacje i innowacyjność - ujęcie teoretyczne Pojęcie innowacji i innowacyjności przedsiębiorstw Typologie i modele innowacji Źródła innowacji Poziom innowacyjności gospodarki polskiej w świetle innowacyjności gospodarki Europy i świata Zjawisko innowacyjności produktów ekologicznych Pojęcie i znaczenie innowacyjnego produktu ekologicznego we współczesnej gospodarce Oznakowanie produktów ekologicznych Proces rozwoju i zarządzania innowacyjnym produktem ekologicznym Innowacyjność w przetwórstwie ekologicznego produktu żywnościowego Uwarunkowania formalno-prawne dotyczące surowca i przetwórstwa ekologicznego w świetle prawa żywnościowego Wybrane normy, standardy i systemy zarządzania jakością żywności jako element prawnego obowiązku ochrony produktu żywnościowego Rozwój i popularność przetwórstwa żywności ekologicznej Pojęcie, rodzaje i rozwój innowacyjności w produkcji żywności ekologicznej Rola rolnictwa i przemysłu rolno-spożywczego w procesie wytwarzania innowacyjnych żywnościowych produktów ekologicznych Innowacyjność przetwórni wytwarzających produkty żywnościowe metodami ekologicznymi - wyniki badań empirycznych Charakterystyka badanych przetwórni wytwarzających produkty żywnościowe metodami ekologicznymi Uwarunkowania wprowadzanych innowacji w przetwórniach wytwarzających produkty żywnościowe metodami ekologicznymi - wyniki badań empirycznych Weryfikacja statystyczna hipotez Wprowadzenie produktów ekologicznych w wybranych przedsiębiorstwach - studia przypadków Zarządzanie innowacyjnym żywnościowym produktem ekologicznym w ujęciu modelowym Zarządzanie innowacyjnym ekologicznym produktem żywnościowym - propozycja modelu Weryfikacja modelu zarządzania innowacyjnym produktem ekologicznym w praktyce gospodarczej Kierunki doskonalenia zarządzania innowacyjnym produktem ekologicznym w praktyce gospodarczej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 549 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147502, M 14681, 147442, 147501 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147441 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu)
Bibliogr. s. 103-104.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6969 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [451]-452.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla teoretyków i praktyków zarządzania, dydaktyków i studentów kierunków menedżerskich.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 698 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135752 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131788 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi / Frank Krawiec. - Warszawa : Difin, 2000. - 218 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [211]-218.
DEFINICJA PROJEKTU 2.1.Okresowość 2.2.Innowacyjność produktu lub usługi 2.3.Siły napędowe innowacyjności 2.4.Ryzyko rozwoju nowego produktu KONCEPCJE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM INNOWACYJNYM 3.1.Pojęcie zarządzania projektem 3.2.Fazy projektu innowacyjnego 3.3.Cykl życia projektu innowacyjnego 3.4.Strony zainteresowane projektem innowacyjnym 3.5.Wpływ struktur organizacyjnych na projekt innowacyjny 3.6.Rola wiedzy i umiejętności zarządu w zarządzaniu projektem innowacyjnym 3.7.Wpływy społeczno-ekonomiczne STRATEGIE INNOWACJI PRODUKTU 4.1.Istota i miejsce strategii innowacji produktu 4.2.Alternatywne strategie innowacji produktu 4.2.1.Strategie bierne 4.2.2.Strategie proaktywne 4.2.3.Uwarunkowania wyboru strategii 4.3.Korelacja badań i marketingu w innowacji produktu 4.4.Współdziałanie wielofunkcyjne w innowacji produktu PROCES TWORZENIA PORTFELA PROJEKTÓW NOWEGO PRODUKTU 5.1.Parametry docelowe innowacji produktu 5.2.Rola i źródła informacji 5.2.1. Źródła informacji 5.3.Strategiczna mapa możliwości 5.4.Wstępny portfel pomysłów nowego produktu 5.5.Analiza szczegółowa i opracowywanie planu możliwości biznesowych 5.5.1.Badania rynkowe 5.5.2.Ocena konkurencji 5.5.3.Szczegółowa analiza techniczna 5.5.4.Analiza finansowa 5.5.5.Portfel końcowy projektów nowego produktu 5.5.6.Plan dalszych działań STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM I ROZWOJEM 6.1.Złożoność i istota procesu projektowania i rozwoju 6.2.Nowe elementy strategiczne w projektowaniu i rozwoju STRATEGIE WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK 7.1.Planowanie wdrożenia 7.2.Zarządzanie wdrożeniem PROCESY ZARZĄDZANIA OPERACYJNEGO PROJEKTEM INNOWACYJNYM 8.1.Podstawowe grupy procesów 8.1.1.Procesy wykonania 8.1.2.Procesy kontroli 8.1.3.Procesy kończące realizację projektu 8.2.Zakres i system zarządzania projektem innowacyjnym 8.2.1.Zarządzanie integracją projektu 8.2.1.1.Opracowywanie planu projektu 8.2.1.2.Realizacja planu prac nad projektem 8.2.1.3.Kontrola zmian 8.2.2.Zarządzanie zakresem projektu 8.2.2.1.Inicjacja 8.2.2.2.Planowanie zakresu 8.2.2.3.Definicja zakresu 8.2.2.4.Kontrola zmiany zakresu 8.2.3.Zarządzanie czasem projektu 8.2.3.1.Definiowanie prac projektu 8.2.3.2.Określanie kolejności 8.2.3.3.Szacowanie czasu trwania działania 8.2.3.4.Opracowywanie harmonogramu 8.2.3.5.Kontrola harmonogramu 8.2.4.Zarządzanie kosztem projektu 8.2.4.1.Planowanie zasobów 8.2.4.2.Szacowanie kosztu 8.2.4.3.Alokacja kosztu 8.2.4.4.Kontrola kosztu 8.2.5.Zarządzanie jakością projektu 8.2.5.1.Planowanie jakości 8.2.5.2.Kontrola jakości 8.2.6.Zarządzanie zasobami ludzkimi 8.2.6.1.Planowanie organizacyjne 8.2.6.2.Rekrutacja personelu 8.2.6.3.Rozwój zespołu 8.2.7.Zarządzanie ryzykiem projektu 8.2.7.1.Identyfikacja ryzyka 8.2.7.2.Kwantyfikacja ryzyka 8.2.7.3.Podejmowanie działań zapobiegających ryzyku 8.2.7.4.Kontrola działań zapobiegających ryzyku METODY STOSOWANE w EWALUACJI I SELEKCJI PROJEKTÓW B & R Metody punktowe Wagi kryteriów selekcji i wartości punktów Metody kalkulacji ogólnego wyniku Ocena ryzyka Praktyczne zastosowanie Metody ekonomiczne Metody teorii podejmowania decyzji Drzewo decyzyjne Decyzje w warunkach ograniczenia Implikacje dla praktycznego zastosowania Metody ograniczonej optymalizacji Programowanie liniowe Programowanie dynamiczne Wskazania dla praktycznego zastosowania KONCEPCJE KRZYWYCH UCZENIA SIĘ I DOŚWIADCZEŃ Szacowanie inżynieryjne z dołu do góry Modele parametryczne Zagregowana predykcja redukcji kosztów Koncepcja uczenia się Krzywa uczenia się Estymacja parametrów strukturalnych krzywej uczenia się Empiryczne zastosowanie krzywych uczenia się Ograniczenia krzywych uczenia się Koncepcja doświadczenia Krzywe doświadczeń Zastosowania krzywych doświadczeń Krzywe doświadczeń a predykcja redukcji kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149475, 109892 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim odmienna kolejność autorów.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 674 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140734 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140732 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zobaczyć pewne okazje (cz.1) / Rafał Mrówka, Mikołaj Pindelski. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 3, s.26-29. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [250]-276.
Transfer wiedzy w organizacji z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozwój teorii na temat wiedzy w organizacji Zakres pojęcia, właściwości i wymiary wiedzy Ewolucja poglądów dotyczących znaczenia wiedzy w organizacji Koncepcje transferu wiedzy Istota transferu wiedzy Strategiczne znaczenie transferu wiedzy Transfer wiedzy w organizacjach w świetle wybranych modeli teoretycznych Uwarunkowania transferu wiedzy w przedsiębiorstwach międzynarodowych Znaczenie transferu wiedzy w przedsiębiorstwach międzynarodowych Mechanizmy i narzędzia transferu wiedzy w korporacjach Wewnątrzkorporacyjny transfer wiedzy z perspektywy filii zagranicznych Rozwój badań w zakresie uczestnictwa filii w transferze wiedzy Transfer wiedzy w kontekście relacji filia-centrala Transfer wiedzy a rozwój filii na tle korporacji Rola filii w korporacji a jej uczestnictwo w transferze wiedzy Ekspatriacja jako mechanizm wewnątrzkorporacyjnego transferu wiedzy Ekspatriacja - istota i zakres pojęcia Korporacyjny transfer wiedzy w warunkach ekspatriacji jako przedmiot dotychczasowych badań Koncepcja wykorzystania mechanizmu ekspatriacji w transferze wiedzy przez filie zagraniczne Zróżnicowanie uczestnictwa filii w korporacyjnym przepływie wiedzy i jego implikacje dla zastosowań ekspatriacji Metodyka przeprowadzonych badań empirycznych Zmienne zastosowane w badaniach i ich operacjonalizacja Etapy postępowania badawczego, procedura badań i charakterystyka próby Badania pilotażowe Badania ilościowe Badania jakościowe Metody analizy danych Metody analizy wykorzystane w badaniach ilościowych Metody analizy wykorzystane w badaniach jakościowych Transfer wiedzy w warunkach ekspatriacji z perspektywy filii w Polsce - analiza wyników badań ilościowych Ogólna charakterystyka wyników badań Wykorzystanie ekspatriacji w facylitacji transferu wiedzy Mobilizacja transferu wiedzy za pomocą misji zagranicznych Podsumowanie wyników badań ilościowych Zastosowania ekspatriacji w transferze wiedzy z perspektywy wybranych filii zagranicznych - analiza wyników badań jakościowych Aktywność delegowanych pracowników w zakresie transferu wiedzy Aktywność filii zagranicznych w zakresie transferu wiedzy poprzez ekspatriację - analizy przypadków Studium przypadku: Rea, Deimos, Tytania, Proteusz, Metis, Podsumowanie wyników badań jakościowych Ocena statusu filii i jej sposobu uczestnictwa w korporacyjnym przepływie wiedzy Analiza porównawcza filii w zakresie transferu wiedzy poprzez ekspatriację Ocena zgodności rzeczywistych i zakładanych wzorców badanego zjawiska.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 332 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145313 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5784 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121710, 118156 L (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2831 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7912 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Bibliografia przy rozdziale.
Innowacje i wiedza Innowacje jako istotny czynnik transformacji społecznej i rozwoju gospodarczego - Monika Kidyba, Łukasz Makowski Uwarunkowania zmiany społecznej Przyczyny zmian społecznych Twórczy model biznesu - założenia metodologiczne - Adam Jabłoński Model biznesu jako kluczowy, wielowymiarowy konstrukt w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - przegląd pojęć Twórczość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - istota i logika Środowisko sieciowe jako środowisko twórcze kreujące twórcze modele biznesu - wymiar strategiczny Przyjęta metodologia badań naukowych - badania longitudinalne twórczych modeli biznesu przedsiębiorstw Twórczy model biznesu jako specyficzny, wielowymiarowy konstrukt - założenia metodologiczne Zalecenia strategiczne i występujące ograniczenia badawcze w logice rozważań Naukowych W poszukiwaniu modelu organizacji zarządzającej innowacjami w formule „open innovation" - studium przypadku - Zenon Pokojski Koncepcja modelu biznesowego open innovation W poszukiwaniu koncepcji zarządzania innowacjami w Polsce Grupa Azoty Puławy - koncepcja modelu zarządzania innowacjami Zarządzanie wiedzą klienta (Customer Knowledge Management) a innowacyjność przedsiębiorstwa - Monika Zajkowska Znaczenie wiedzy klientów dla przedsiębiorstwa Determinanty wykorzystania Customer Knowledge Management w innowacjach Formy i style Customer Knowledge Management Bariery i wyzwania implementacji Customer Knowledge Management Kody kolorystyczne w architekturze jako narzędzie zarządzania w opinii pracowników - Krzysztof Ludwin, Janusz Rymaniak Kody kolorystyczne jako przedmiot badań Teoretyczne aspekty kodów kolorystycznych w architekturze Ewolucja zastosowania w praktyce organizacyjnej Wyniki badań opinii pracowników Odpowiedzialność w kontekście zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa - Dorota Jaźwińska Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa i społeczna odpowiedzialność biznesu Orientacje w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa System ekozarządzania i audytu (EMAS) - działania organizacji w Polsce Marketing i relacje Analysis of the Advertising in Poland and Slovak Cinemas - Jaroslav Ďaďo, Monika Boguszewicz-Kreft, David Régi Way of Cinema to the Advertising Road Methodology of the Research Comparative Analyses of the Slovak and Polish Cinema Industries Content of Cinema Advertising Wybrane aspekty zachowań nabywców w punkcie sprzedaży i ich wpływ na organizację przestrzeni w sklepie - Kamila Szymańska Marketingowe i pozamarketingowe czynniki wpływające na zachowania nabywców Wybrane obszary zachowań badanych klientów w miejscu sprzedaży Istotne aspekty organizacji przestrzeni sklepowej jako odpowiedź na zwyczaje konsumenckie Efektywność relacji marketingowych - Janusz Dworak Badania relacji marketingowych w małych firmach Sprzedaż akwizycyjna produktów zaspokajających podstawowe potrzeby konsumenta - studium przypadku - Krzysztof Tokarski Akwizycja jako metoda aktywnej sprzedaży Produkty zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta Przebieg eksperymentu Klient wewnętrzny. Analiza dotychczasowych kierunków i nurtów badawczych - Bolesław Goranczewski Analiza ilościowa istniejących źródeł literaturowych. Przegląd i systematyka dotychczasowego dorobku Analiza treści wybranych publikacji badawczych Krytyka dotychczasowego dorobku.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5748 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności