Cykl życia produktu
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(31)
Forma i typ
Artykuły
(17)
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(3)
Autor
Chalastra Michał
(4)
Smektalski Albert
(2)
Weiss Zenobia
(2)
Bilski Tomasz
(1)
Bradley Edgar
(1)
Burchart-Korol Dorota
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Cichy Jarosław
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jakubiec Izabela
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kraus Maciej
(1)
Lukassen Chris
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
Mastalerz Rafał
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Osuch Maciej
(1)
Pacholczyk Dawid
(1)
Piasecka Izabela
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Selech Jarosław
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sowa Mariusz
(1)
Sowa-Hawdziejuk Sylwia
(1)
Szkoda Maciej
(1)
Szopa-Milde Renata
(1)
West Dave
(1)
Świć Antoni (1955- )
(1)
Żabicki Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(27)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Cykl życia produktu
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Inżynieria i technika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-120. Indeks.
BADANIA PRODUKTU PO WPROWADZENIU NA RYNEK Badania produktów w pierwszej połowie cyklu rynkowego Wprowadzenie na rynek Badania ciągłe Badania okresowe Badania nieregularne Wzrost sprzedaży Wybór metod Metody tradycyjne . Metody sieciowe Badania produktów w drugiej połowie cyklu rynkowego Charakterystyka etapu dojrzałości Dojrzałość i nasycenie rynku Badania i przyczyny niepowodzeń Spadek sprzedaży i wycofanie produktu WYBRANE ZAKRESY BADAŃ PRODUKTÓW I USŁUG W CYKLU RYNKOWYM Badania asortymentu produkcyjnego Pojęcie asortymentu Wielkość asortymentu Struktura asortymentu Badania jakości produktów i usług Pojęcie jakości Koncepcja podwójnej spirali Kontrola jakości Badania pracowników Współzależność zadowolenia pracowników i klientów Modele jakości usług Metody zbierania danych Metody analizy Badania reklamacji Pojęcie i zakres reklamacji Metody zbierania danych . Zbieranie danych ze źródeł wtórnych Zbieranie danych ze źródeł pierwotnych Metody analizy danych Metody badań innych cech produktów BADANIA W ZAKRESIE POZYCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I PRODUKTÓW Pozycjonowanie branż i przedsiębiorstw . Definicja pozycjonowania . Identyfikacja konkurentów Identyfikacja pozycji rynkowej konkurentów Pozycjonowanie branż . Koncepcje pozycjonowania przedsiębiorstw Pozycjonowanie produktów i usług Postrzeganie i różnicowanie . Określanie pozycji produktów Mapy percepcji Mapy preferencji Mapy wyboru Mapy postaw Badania i czynności końcowe Wybór pozycji rynkowej Promocja wybranej pozycji Monitorowanie pozycj i rynkowej
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6258 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Indeks.
Postawy właściciela produktu Rozdział 1 Zwinne zarządzanie produktem Właściciel produktu czy menedżer produktu? Co to jest zarządzanie produktem? Praca w organizacji zorientowanej na produkt, sprzedaż lub marketing Co to znaczy właściciel produktu? Różne typy właścicieli produktu Urzędnik Pośrednik Przedstawiciel biznesu Sponsor Przedsiębiorca Rozdział 2 Przedstawienie postaw właściciela produktu Błędnie rozumiane postawy właściciela produktu Ekspedient Pisarz historyjek Menedżer projektu Ekspert dziedzinowy Portier Menedżer Preferowane postawy właściciela produktu Wizjoner Współpracownik Przedstawiciel klienta Decydent Eksperymentator Influencer Podsumowanie części I: Postawy właściciela produktu Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ II Przedstawiciel klienta Rozdział 3 Identyfikowanie i definiowanie produktu Wprowadzenie przedstawiciela klienta Co to jest produkt? Rozdział 4 Budowanie empatii względem klientów Rozmawianie z klientami Obserwowanie klientów Skuteczne radzenie sobie z tendencyjnością podczas współpracy z klientami Rozdział 5 Ujmowanie spostrzeżeń dotyczących klienta w formie person Persony użytkowników Tworzenie person Rozdział 6 Rozpoznawanie i wyrażanie wartości klienta Funkcjonalne elementy wartości Emocjonalne elementy wartości Zmieniające życie elementy wartości Element wpływu społecznego wartości Rozdział 7 Łączenie funkcji produktu z wynikami i wpływami Łączenie celów, wpływów, wyników i funkcji Podsumowanie części II: Przedstawiciel klienta Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ III Wizjoner Rozdział 8 Tworzenie i komunikowanie wizji produktu Wprowadzenie: wizjoner Łączenie wizji produktu z misją, wizją i wartościami firmy Wizja produktu dopasowana do misji i wizji firmy Elementy inspirującej wizji produktu Rozdział 9 Skuteczne komunikowanie wizji produktu Struktura narracji 3x3 Siła perswazji Niech będzie SEXI Rozdział 10 Sporządzenie celów produktu dopasowanych do interesariuszy i zespołów Co to jest cel produktu? Charakterystyki wspaniałych celów produktu Jak tworzyć cele produktu Inspekcja i adaptacja celów produktu Obecność wielu celów produktu: czy jest taka opcja? Rozdział 11 Tworzenie właściwej mapy drogowej dla odbiorców Wprowadzenie do map drogowych produktów Typy map drogowych produktu Mapa drogowa 1: mapa drogowa zorientowana na cel Mapa drogowa 2: mapa drogowa Teraz-Następnie-Później Mapa drogowa 3: Mapa historyjek użytkownika Mapa drogowa 4: wizualna mapa drogowa Mapa drogowa 5: mapa drogowa w formie wykresu Gantta Jedenaście wskazówek do tworzenia mapy drogowej Rozdział 12 Rozpoznawanie wartości i wpływu firmy Pojęcie wartości i wpływu firmy Wyrażanie wpływu firmy Kluczowy obszar wartości 1: wartość obecna Kluczowy obszar wartości 2: wartość niezrealizowana Kluczowy obszar wartości 3: czas wprowadzenia na rynek Kluczowy obszar wartości 4: zdolność do innowacji Rozdział 13 Maksymalizacja wartości przez skuteczne strategie i taktyki cenowe Wprowadzenie do wyceny produktu Proces wyceny produktu Krok 1. Inspekcja danych wejściowych Krok 2. Inspekcja bieżących celów firmy Krok 3. Wybór i ustalenie strategii cenowej Krok 4. Wybór i ustalenie taktyki cenowej Krok 5. Adaptacja cen, narzędzi i komunikowanie zmian Podsumowanie części III: Wizjoner Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ IV Eksperymentator Rozdział 14 Kierowanie innowacją produktu od wewnątrz Wprowadzenie: eksperymentator Wewnętrzne źródła innowacji Dział sprzedaży Dział obsługi klienta Zarządzanie kluczowymi klientami Dział badawczo-rozwojowy Kierownictwo Analizy rynku Rozdział 15 Kierowanie innowacją produktu od zewnątrz Zewnętrzne źródła innowacji Segmentacja rynku Osoby, które kupiły nasz produkt Osoby, które kupiły produkt konkurencji Osoby, które nie kupiły żadnego rozwiązania Rozdział 16 Myśląc inaczej: napędzanie innowacyjności modelu biznesowego Analiza rynku i trendy rynkowe Czerpanie inspiracji z innych firm Wpływ na biznes Powrót do szablonu Business Model Canvas Rozdział 17 Wybieranie eksperymentów produktowych do przeprowadzenia Krzywa prawdy: wybór właściwych eksperymentów i testów Wyjaśnienie technik eksperymentowania Technika 1. Prototypowanie na papierze Technika 2. Technika 3. Filmy objaśniające Technika 4. Strony lądowania Technika 5. Makieta funkcji Technika 6. MVPtypu konsjerż Technika 7. Czarnoksiężnik z krainy Oz Rozdział 18 Projektowanie i ocenianie eksperymentów i testów Definiowanie hipotezy Zdobywanie efektów uczenia się Rozdział 19 Podejścia do skalowania produktów i zespołów Podejścia do skalowania osób i zespołów Typowy antywzorzec skalowania osób i zespołów Lepsze podejście do skalowania osób i zespołów Podejścia do skalowania produktu lub usługi Skupienie uwagi najpierw na produkcie, a później na osobach i zespołach Osiem skutecznych strategii skalowania produktu Jak właściciele produktu przyczyniają się do skalowania produktu Podsumowanie części IV: Eksperymentator Kluczowe wnioski i spostrzeżeni CZĘŚĆ V Decydent Rozdział 20 Zwiększanie odpowiedzialności, dojrzałości i autorytetu Wprowadzenie: decydent Produkt Ogólne i szczegółowe cele produktu Budżet Wartość Marketing i tworzenie marki Wycena Narzędzia i technologie Proces wydawania Ludzie i zespoły Zarządzanie backlogiem produktu Zarządzanie zewnętrznymi stronami i dostawcami Rozdział 21 Ocenianie decyzji dotyczących produktu Zarządzanie produktem: gra w pokera czy szachy? Szybka gra służąca do testowania umiejętności podejmowania decyzji Ocenianie decyzji w rzetelny i przejrzysty sposób Rozdział 22 Podejmowanie lepszych decyzji: myślenie zakładami System koleżeński lub grono decyzyjne Akceptowanie niepewności podczas podejmowania decyzji Rozdział 23 dylematy i decyzje dotyczące produktu, procesu i zespołu Dokonywanie wyborów Nawigowanie wśród dylematów Rozdział 24 Poprawianie szybkości i jakości decyzji Koszt opóźniania decyzji Szybkie decyzje prowadzą do sukcesów lepiej niż powolne decyzje Syndrom specjalnego płatka śniegu Dlaczego należy prawdopodobnie podejmować decyzje szybko (szybciej) Przyspieszanie podejmowania decyzji Umocowani właściciele produktu Podsumowanie części V: Decydent Kluczowe wnioski i spostrzeżenia Chcesz dowiedzieć się więcej? CZĘŚĆ VI Współpracownik Rozdział 25 Wpływ rządzenia Agile na właścicieli produktu Wprowadzenie: współpracownik Wprowadzenie: rządzenie Agile Definicja rządzenia korporacyjnego Organizacyjne rządzenie obejmuje wiele elementów Skuteczne radzenie sobie z rządzeniem Rozdział 26 Ustalanie budżetu produktu na sposób Agile Trzy horyzonty Ustalanie budżetu jest podobne do zarządzania backlogiem produktu Strategiczna i rynkowa perspektywa ustalania budżetu Rozdział 27 Tworzenie umów umożliwiających posiadanie produktu oraz pracę zespołową Co to jest umowa? Kto podejmuje ryzyko? Umowy dwuetapowe Zasobnik Joe'go Pieniądze za nic Zmiana za darmo Elementy umowy Agile Podsumowanie części VI: Współpracownik CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem CZĘŚĆ VII Influencer Rozdział 28 Zarządzanie interesariuszami w złożonych środowiskach Wprowadzenie: influencer Definicja interesariusza Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy Informacje i spostrzeżenia do zebrania od interesariuszy Wpływ interesariusza Zainteresowanie interesariusza Odkrywanie zainteresowań i wpływu interesariusza Rozdział 29 Narzędzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy Mapa interesariuszy Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z małym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i małym wpływem Interesariusze z dużym zainteresowaniem i dużym wpływem Radar interesariuszy Uczestnictwo lub zaangażowanie Nastawienie Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy Rozdział 30 Stosowanie strategii i taktyk zarządzania interesariuszami w praktyce Tworzenie strategii komunikacji Wskazówki służące do poprawienia zarządzania interesariuszami w praktyce Wskazówka 1. Zacznij częściej odmawiać interesariuszom Wskazówka 2. Różnie traktuj różnych interesariuszy Wskazówka 3. Zarządzaj systemem, a nie ludźmi Wskazówka 4. Nie zapominaj o kliencie Wskazówka 5. Zwiększ swój autorytet, dzięki działaniu jak właściciel Wskazówka 6. Naucz się zainteresowań interesariuszy na pamięć Wskazówka 7. Uwzględniaj Serum mastera Wskazówka 8. Nie bądź jak gołąb pocztowy między zespołem scrumowym a interesariuszami Rozdział 31 Sposoby wpływania na interesariuszy na wszystkich poziomach Być lirogonem Proces komunikacji Cztery warstwy komunikacji Budowanie relacji z interesariuszami Pracuj nad wiarygodnością Kierowanie decyzji dotyczących produktu i zespołu Poznawanie perspektyw innych osób i kierowanie postępem w stronę wspólnego celu Stałe poruszanie się do przodu Eskalowanie decyzji po odrobieniu pracy domowej Dzielenie się pomysłami we właściwym czasie Zyskaj poparcie przez uwzględnianie osób i wczesną współpracę Buduj zaufanie między zespołami i działami Poświęcaj czas Dostrajanie do odbiorców Dominujący: orzeł Wpływowy: paw Stały: pingwin Świadomy: sowa Krótkie podsumowanie tych czterech zwierzęcych typów interesariuszy Rozdział 32 Doskonalenie sztuki odmawiania, aby optymalizować tworzenie wartości produktu Co sprawia, że odmawianie jest takie trudne? Pięć kroków do skutecznego odmawiania Kroki. Kto Krok 2. Co Krok 3. Intencja Krok 4. Powiedzenie „nie" Krok 5. Słuchanie i bycie słuchanym Trik umysłu Jedi Rozdział 33 Negocjowanie z interesariuszami, klientami i użytkownikami Naśladowanie Etykietowanie emocji Dochodzenie do Tak! Jak sprawdzić, czy zgoda jest rzeczywista Naginanie rzeczywistości Tworzenie złudzenia kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154981 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szybciej czy dokładniej - czyli o kosztach błędów / Maciej Osuch. W: Zarządzanie Jakością. 2009, nr 2, s.64-69. - Wrocław : EQMI Polska, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
IT product manager : pierwsze kroki / Dawid Pacholczyk. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 176 stron : ilustracje ; 21 cm.
Dla młodych adeptów product managementu.
1. Zajrzyjmy do króliczej nory 9 2. Jak zacząć pracę jako product manager 43 3. Zacząłem pracę product managera - co mam teraz robić? 53 4. Cykl życiowy produktu 77 5. Fazy budowania produktu 83 6. Kolejny krok 99 7. Analiza rynku 129 8. Eksperymenty 145 9. Wdrożenie i wykorzystanie funkcjonalności 159 10. Analityka 163
Sygnatura czytelni BMW: VI U 230 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149885 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [155]-165.
2.MASZYNY W SYSTEMIE ENERGETYKI ODNAWIALNEJ 2.1.WŁAŚCIWOŚCI 2.2.CHARAKTERYSTYKI PODSTAWOWE 2.3.EFEKTYWNOŚĆ 2.4.DESTRUKCYJNOŚĆ 3.ETAPY CYKLU ISTNIENIA MASZYN, URZĄDZEŃ I INSTALACJI OŹE 3.1.SFORMUŁOWANIE POTRZEBY 3.2.KONSTRUOWANIE 3.3.WYTWARZANIE 3.4.EKSPLOATACJA 3.5.ZAGOSPODAROWANIE POUŻYTKOWE 4.PROCEDURA OCENY ODDZIAŁYWANIA CYKLU ISTNIENIA W ASPEKCIE OBSZARÓW ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU 4.1.OBIEKT I PRZEDMIOT 4.2.GŁÓWNE ZAŁOŻENIA PROCEDURY ANALITYCZNEJ 4.2.1.Analizy środowiskowe 4.2.2.Analizy ekonomiczne 4.2.3.Analizy społeczne 5.ZASTOSOWANIE PROCEDURY NA PRZYKŁADZIE OBIEKTÓW ANALIZ 5.1. ŚRODOWISKOWA OCENA CYKLU ISTNIENIA 5.1.1. Charakteryzowanie 5.1.1.1. Ogólne następstwa środowiskowe cyklu istnienia (wg wskaźników destrukcyjności) 5.1.1.2.Szczegółowa charakterystyka następstw środowiskowych cyklu istnienia (wg kategorii destrukcyjnego wpływu) 5.1.2.Normalizowanie 5.1.3.Grupowanie i ważenie 5.1.3.1. Ogólne następstwa środowiskowe cyklu istnienia (wg wskaźników destrukcyjności) 5.1.3.2.Substancje i procesy o najwyższym destrukcyjnym oddziaływaniu na otoczenie (wg wskaźników destrukcyjności oraz etapów cyklu istnienia) 5.1.3.3.Destrukcyjne emisje do środowiska atmosferycznego, wodnego i glebowego (wg wskaźników destrukcyjności i etapów cyklu istnienia) 5.1.3.4. Środowiskowe oddziaływanie tworzyw, materiałów i elementów 5.1.3.5. IPCC i CED 5.2.EKONOMICZNA OCENA CYKLU ISTNIENIA 5.3.SPOŁECZNA OCENA CYKLU ISTNIENIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 147969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca )
Bibliografia na stronach 282-297. Indeks.
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji, mechaniki i budowy maszyn, doktorantów, a także praktyków z przedsiębiorstw pracujących w działach przygotowania produkcji (konstrukcyjnych i technologicznych).
CYKL ŻYCIA PRODUKTU Pojęcia produktu, wyrobu i usługi Fazy cyklu życia produktu Rozwój nowego produktu Modele procesu rozwoju nowego produktu Zarządzanie rozwojem nowego produkt METODY I TECHNIKI PROJEKTOWANIA PRODUKTÓW Ewolucja pojęcia i rozwój metodyk projektowania Współczesne podejścia i koncepcje projektowania w technice Kategorie procesu projektowo-konstrukcyjnego Metody i techniki zapewnienia jakości w rozwoju nowych produktów Projektowanie wspomagające doskonałość (DfX) SYSTEMY PRODUCT LIFECYCLE MANAGEMENT (PLM) I ICH MODELE INFORMACYJNE Podejście systemowe w rozwoju nowych produktów Modele struktury produktu Standardy w systemach PLM Architektury systemów wspomagających realizację rozwoju wyrobów Standardy wymiany informacji w realizacji faz rozwojowych Metody i narzędzia wspomagające realizację etapów cyklu życia produktu. Ogólna charakterystyka metod wspomagających rozwój produktu Etap przygotowania produkcji Etap produkcji Etap użytkowania Etap wycofania i utylizacji Modele i narzędzia wspomagające zarządzanie rozwojem produktów ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI Wprowadzenie do zarządzania procesami biznesowymi w środowisku PLM Współpraca w rozwoju nowego produktu Zarządzanie procesami rozwoju produktów w systemach PLM Zarządzanie wymaganiami Zarządzanie konfiguracją produktu Zarządzanie opcjami i wariantami produktu Zarządzanie procesem zmiany technicznej Badanie i testowanie produktów Przykłady realizacji zarządzania procesami w systemach PLM Proces zatwierdzania dokumentacji technicznej w systemie klasy PLM Realizacja procesu zmiany technicznej w systemie klasy PLM METODY I NARZĘDZIA PRZEMYSŁU 4.0 W ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW Zasady wprowadzania rozwiązań Przemysłu 4.0 Wirtualne wytwarzanie jako podstawowy paradygmat Przemysłu 4.0 Rozwój w kierunku systemów inteligentnych wspomagających realizację faz rozwojowych wyrobów Zastosowanie technik AR i VR Zarządzanie cyklem życia produktu i wbudowane urządzenia pomiarowe INTELIGENTNE PRODUKTY Cyfrowy bliźniak produktu Koncepcja zarządzania informacjami skoncentrowana na instancji produktu Zarządzanie danymi o produkcie z użyciem awatara produktu. Obiektowy model awatara produktu Koncepcja cyfrowego wątku Rola cyfrowego wątku w cyklu życia produktu WDRAŻANIE SYSTEMU PLM W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM Analiza przedwdrożeniowa i działania przygotowawcze Określenie zakresu oraz planu wdrożenia Zespół wdrożeniowy Infrastruktura systemowo-sprzętowa Realizacja procesu wdrożenia Przykład realizacji procesu wdrożenia systemu PLM w przedsiębiorstwie produkcyjnym ASPEKTY ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNE STOSOWANIA SYSTEMÓW PLM Efekty wdrażania systemów PLM Rachunek kosztów produktu w systemach PLM Rachunek kosztów docelowych Ocena całkowitych kosztów cyklu życia produktu Korzyści wynikające z wdrożenia systemu PLM w przedsiębiorstwie produkcyjnym Efekty wdrożenia systemu PLM na stanowisku pracy konstruktora Efekty wdrożenia systemu PLM w dziale konstrukcyjno-technologicznym (przygotowania produkcji) Proces sprawdzania, zatwierdzania oraz wydawania dokumentacji konstrukcyjnej Zapewnienie ciągłości pracy nad projektem nowego produktu Efekty stosowania systemów PLM w skali międzyorganizacyjnej (łańcucha dostaw) USŁUGI I SYSTEMY PRODUKTOWO-USŁUGOWE Rola usług w gospodarce narodowej Wyroby materialne i towarzyszące im usługi Usługi wspomagające produkcję i eksploatację produktów Systemy zarządzania cyklem życia usług Systemy wspomagające obsługę eksploatacyjną maszyn Systemy wspomagające obsługę narzędziową Systemy wspomagające użytkownika produktów Systemy produktowo-usługowe Produkcja jako usługa ŻYCIE PRODUKTU PO ZAKOŃCZENIU PRODUKCJI Aspekty zrównoważonego rozwoju w cyklu życia produktów Ocena oddziaływania procesów produkcji i eksploatacji na środowisko Rozszerzony cykl życia produktu Projektowanie produktów przyjaznych środowisku Biologizacja produkcji KIERUNKI ROZWOJU SYSTEMÓW PLM
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6521 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Problemów Budowy i Eksploatacji Maszyn. Studia i Rozprawy)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, wykaz norm na stronach [165]-176.
1.Analiza stanu zagadnienia 2.1.Problematyka oceny kosztów cyklu życia obiektów technicznych 2.1.1.Rachunek kosztów cyklu życia 2.1.2.Etapy cyklu życia obiektu technicznego 2.2.Przegląd stosowanych modeli LCC 2.3.Klasyfikacja kosztów cyklu życia 2.4.Obiekt techniczny w procesie eksploatacji 2.4.1.Dekomponowalność obiektu technicznego 2.4.2.Uszkodzenia obiektu technicznego 2.4.3.Niezawodność obiektu technicznego 2.4.4.Analiza niezawodnościowa RAMS 2.4.5.Kluczowe aspekty RAMS w eksploatacji 2.4.6.Modele niezawodnościowe obiektów technicznych 2.5.Efektywność ekonomiczna eksploatacji obiektu technicznego 2.5.1.Elementy wpływające na proces podejmowania decyzji 2.5.2.Koszty związane z niezawodnością 2.5.3.Struktura kosztów obiektu technicznego 2.5.4.Wybrane metody obliczania kosztów obsługiwania korekcyjnego 3.Badania kosztów eksploatacji pojazdów transportu masowego 4.1.Obiekt badań 4.2.Eksploatacja pojazdów jako źródło danych prognostycznych 4.3.Program do analizy parametrów RAMS i LCC 4.4.Stosowane metody analizy danych 4.5.Metodyka estymacji rozkładów analizowanych uszkodzeń części 4.5.1.Identyfikacja modelu rozkładu warunkowego 5.Autorska metoda prognozowania koszów obsługiwania korekcyjnego 5.1.Algorytm prognozowania 5.2.Weryfikacja metody
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 222 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148390 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 68700 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1308) 1234)
Na stronie tytułowej także tom 1308. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 125-128.
Dla studentów kierunków logistyka, transport, zarządzanie i ekonomia.
Rozdział 1. Palety ładunkowe jako urządzenia magazynowo-transportowe 1.1.Pojęcie, rodzaje i kryteria klasyfikacji palet ładunkowych 1.2.Znakowanie palet ładunkowych 1.3.Warunki stawiane paletom ładunkowym dopuszczanym do obrotu 1.4.Obrót paletami ładunkowymi Rozdział 2. Cykl życia palety ładunkowej 2.1.Istota i fazy cyklu życia produktu w ujęciu interdyscyplinarnym 2.2.Aspekt fizyczny cyklu życia palety ładunkowej 2.3.Aspekt ekonomiczny cyklu życia palety 2.4.Aspekt środowiskowo-społeczny cyklu życia palety Rozdział 3. Problematyka zrównoważonego rozwoju w użytkowaniu palet ładunkowych 3.1.Palety ładunkowe a ochrona środowiska 3.2.Koszty ekologiczno-społeczne użytkowania palety ładunkowej 3.3.Wpływ surowca na długość czasu użytkowania palety 3.4.Ekonomiczne korzyści wydłużenia czasu trwania fazy eksploatacyjnej palety ładunkowej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 105 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152045 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152044 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki. Mechanika)
Bibliografia, netografia, wykaz norm i aktów prawnych na stronach 234-255.
Potrzeba transportowa a system transportu kolejowego Potencjał przewozowy Kolejowe środki transportu jako obiekty o długotrwałej zdolności prorozwojowej Sposoby kształtowania potencjału przewozowego Inwestycje taborowe w transporcie kolejowym Cykl istnienia inwestycji Kryteria oceny efektywności w kształtowaniu potencjału przewozowego Pojęcie i istota efektywności Metody pomiaru efektywności Wskaźniki wykorzystywane w analizie korzyści-kosztów Ograniczenia związane z analizą korzyści-kosztów Niezawodność i efektywność kolejowych środków transportu Studium analityczne w zakresie podstaw metodycznych analizy kosztu cyklu istnienia Geneza analizy kosztu cyklu istnienia Analiza kosztu cyklu istnienia w uwarunkowaniach formalno-prawnych Obszary zastosowania analizy kosztu cyklu istnienia Przykłady aplikacji analizy LCC w transporcie kolejowym Normy związane z analizą LCC Metody kalkulacji kosztu cyklu istnienia Metoda Kaufmana Metoda Harveya Metoda wg Fabrycky i Blanchard Metoda wg Woodwarda Metoda LCECA Metoda stosowana przez Department of Transportation USA, Federal Highway Administration (FHWA) Metoda wg normy PN-EN 60300-3-3 Modele kosztu LCC i metody ich szacowania Ogólne modele kosztów Model LCC wg faz cyklu istnienia Model LCC wg kosztów nabycia, kosztów posiadania i kosztów likwidacji Model LCC w analizie efektywności eksploatacji Specjalistyczne modele kosztów Model kosztów kolei niemieckich Model kosztów kolei szwedzkich Model kosztów opracowany przez UNIFE Metody szacowania elementów kosztu Inżynierska metoda szacowania kosztów Metoda szacowania kosztów przez analogię Parametryczna metoda szacowania kosztów Dyskontowanie elementów kosztu Analiza RAMS kolejowych środków transportu w kalkulacji LCC Kolejowe środki transportu jako obiekty odnawialne Kształtowanie RAMS w cyklu istnienia kolejowych środków transportu Charakterystyki i wskaźniki RAMS kolejowych środków transportu Charakterystyki i wskaźniki związane z nieuszkadzalnością Charakterystyki i wskaźniki związane z gotowością techniczną Charakterystyki i wskaźniki związane z podatnością na utrzymanie Charakterystyki i wskaźniki związane z bezpieczeństwem Źródła danych do analizy niezawodnościowej RAMS Ocena niedokładności w kalkulacji LCC Czynniki wpływające na niedokładność w kalkulacji LCC Metody oceny niedokładności w analizie LCC kolejowych środków transportu Podsumowanie studium analitycznego Proponowana metoda oceny i zarządzania kosztami cyklu istnienia Analiza LCC w fazie koncepcji i definiowania - Etap 1 Analiza niezawodnościowa RAMS Formuły obliczeniowe kosztów utrzymania profilaktycznego Formuły obliczeniowe kosztów napraw bieżących Formuły obliczeniowe kosztów gwarancji Opracowanie modelu kosztu LCC Analiza modelu LCC Dwuetapowy model oceny efektywności w fazie koncepcji i definiowania Weryfikacja wyników analizy LCC - Etap 2 Aplikacja działań mających na celu podwyższenie efektywności procesu eksploatacji - Etap 3 Aplikacja proponowanej metody oceny i zarządzania LCC Analiza LCC w fazie koncepcji i definiowania Charakterystyka przedmiotu analizy Uwarunkowania i wstępny zakres modernizacji lokomotywy Analiza niezawodnościowa RAMS Dane niezawodnościowe Wskaźniki RAMS Model kosztu LCC Koszty nabycia (KN) Koszty utrzymania profilaktycznego (KUP) Koszty utrzymania bieżącego (KUB) Koszty braku gotowości (KBG) Koszty utrzymania lokomotyw rezerwowych (KUR) Koszty zużycia paliwa (KZP) Koszty zużycia oleju silnikowego (KZO) Koszty opłat środowiskowych (KOS) Analiza modelu LCC i prezentacja wyników Porównanie LCC wariantów i poziom oszczędności dla poszczególnych kategorii kosztów Struktura kosztów Rozkład kosztów w ujęciu rocznym Ocena niedokładności wyników Analiza korzyści-kosztów Podsumowanie analizy na etapie koncepcji i definiowania Weryfikacja wyników analizy LCC w fazie eksploatacji Weryfikacja kosztów zużycia paliwa i oleju silnikowego Weryfikacja wskaźników niezawodnościowych RAMS Weryfikacja kosztów całkowitych i kosztów jednostkowych Aplikacja działań mających na celu podwyższenie efektywności procesu eksploatacji Budowa bazy danych eksploatacyjnych Uwarunkowania formalne w zakresie zmiany systemu utrzymania Analiza statystyczna procesu użytkowania Koncepcja zmian w planie utrzymania lokomotyw Analiza RAMS w obszarze bezpieczeństwa Badania eksploatacyjne Struktura uszkodzeń lokomotyw typu 6Dg Wskaźniki bezpieczeństwa Analiza ryzyka proponowanych zmian Identyfikacja i rejestr zagrożeń Wycena ryzyka Ocena efektywności wprowadzanych zmian w procesie utrzymania Zatwierdzenie zmian w dokumentacji systemu utrzymania
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 184 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144474 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144521 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111573 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. ze s. red. i okl. : VIDA - Virtual Design and Automation.Zaw. wybrane mat. z 3rd International Conference "Virtual Design and Automation : Innovation in Product and Process Development", Poznań, 28-29 June 2007.
Zaw. wybrane mat. z 3rd International Conference "Virtual Design and Automation : Innovation in Product and Process Development", Poznań, 28-29 June 2007.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119730 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. wybrane mat. z 2nd International Conference "Virtual Design and Automation : New Trends in Collaborative Product Design", Poznań, 28-29 November 2005.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114112 LE (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocena cyklu życia (LCA) / Damian Żabicki. W: Zarządzanie Jakością. 2011, nr 1, s.64-69. - Warszawa : Viperium Media, 2011
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności