Szkolenie zawodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(59)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(29)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Biblioteka Międzywydziałowa
(14)
Biblioteka WEiZ
(10)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(3)
Autor
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(3)
Trandziuk Stanisław
(3)
Łaguna Mariola
(3)
Andrzejczak Aldona
(2)
Fortuna Paweł
(2)
Furmanek Waldemar
(2)
Kluczyński Jan (1936-1999)
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Ruszkowski Józef
(2)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(2)
Ahnerk Ródolf
(1)
Albińska Paulina
(1)
Baráth Ondrej
(1)
Bee Frances
(1)
Bee Roland
(1)
Budzeń Henryk
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Chwiałkowski Henryk
(1)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(1)
Gerlach Ryszard
(1)
Gilga Krystyna
(1)
Godlewski Michał (1917- )
(1)
Gudzbeler Grzegorz
(1)
Hoszowska Władysława (1893-1970)
(1)
Hrycak Adam
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jachna Krystyna
(1)
Janus Adam
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Justyna Marlena
(1)
Justyna Stanisław
(1)
Kaczor Stanisław
(1)
Kaczor Stanisław (1924- )
(1)
Kapica Aldona
(1)
Karney Janina E
(1)
Klimczak Marian
(1)
Klucznik-Töro Agnieszka
(1)
Kovalenko Innokentij G
(1)
Kowtun Józef
(1)
Kozak Agnieszka (psychologia)
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Kulpa-Puczyńska Aleksandra
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Maciejczak Piotr
(1)
Markiewicz Czesław
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Mikołajewicz Zbigniew
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa DIDMATTECH 2002 (14 ; 2001 ; Radom)
(1)
Nowicki Mirosław
(1)
Omel'ânenko Boris Lukič
(1)
Pachociński Ryszard (1930- )
(1)
Patora Roman
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Phillips Jack J. (1945- )
(1)
Pietrowski Hubert
(1)
Pisz Zdzisław
(1)
Podoski Kazimierz (1923-1995)
(1)
Polaszek Feliks
(1)
Rae Leslie
(1)
Sadaj Bolesław
(1)
Sosnowski Teofil
(1)
Suchy Stanisław
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szaniawski Ignacy (1909-1983)
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Targalski Jerzy (1929-1977)
(1)
Tomaszewska-Lipiec Renata
(1)
Urban Mirosław
(1)
Warchała Michał (1977- )
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Wojtkun Feliks
(1)
Wojtyński Wacław
(1)
Woźniak Jacek (1957- )
(1)
Włodarski Włodzimierz
(1)
Łomny Zygmunt (1930- )
(1)
Żuk Daniela
(1)
Żółtak Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(21)
1960 - 1969
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierowcy zawodowi
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Szkolenie zawodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1901-
(1)
1944-1989
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(2)
Czasopismo policyjne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Informatory
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ustawa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
59 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50240, 49944, 55725 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110762 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47619 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-261. Indeks.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) Co to jest RAPS? Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Po co przeprowadza się RAPS ? Zalety i wady RAPS Kto jest odpowiedzialny za RAPS ? „Kwintet szkoleniowy" Klienci zamawiający RAPS Etapy RAPS Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Zastosowanie RAPS w praktyce Sposób określania potrzeb szkoleniowych Kto powinien przeprowadzać RAPS? Metody przeprowadzania analizy Etap 1 - określanie wymagań Etap 2 - planowanie RAPS Etap 3 - ocena istniejących potrzeb Normy kwalifikacji zawodowych Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Planowanie RAPS Analiza wyników Dalsze działania Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego Indywidualne cechy uczącego się Style uczenia się Preferencje dotyczące sposobu uczenia się Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się Model komunikacji Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych Cel szkolenia Przeszkody w procesie uczenia się Rozdział 5. Cele szkolenia Określanie celów szkolenia na piśmie Plan osiągania celów Sprawdzanie listy celów Praktyczne zastosowanie listy celów Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy Planowanie czynności Lista ustalonych celów Grupa uczących się Ustalenie treści programu szkolenia Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie Rodzaje metod szkoleniowych Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy Planowanie czynności Cele a grupa uczących się Miejsce zorganizowania szkolenia Ograniczenia czasowe Termin rozpoczęcia i zakończenia Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy Ustalenie treści programu szkolenia Formy szkolenia Strategie szkolenia grupowego Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze Metody szkolenia grupowego Kolejność materiału szkoleniowego Szablon programu szkolenia Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. 1 Cele sesji Metody szkoleniowe Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II Metody szkoleniowe Opracowanie sesji Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych Ćwiczenia Obserwacja i podsumowanie Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? Skutki nieprzeprowadzenia oceny Kto przeprowadza ocenę ? Proces oceny Projektowanie procesu oceny Zaangażowanie menedżerów liniowych Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu Testy sprawdzające poziom wiedzy Ocena wiedzy lub umiejętności Samoocena wiedzy lub umiejętności Ocena w trakcie szkolenia Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia Podsumowania w kilku słowach Metoda „znaczków" Podsumowanie sesji Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia Efektywna ocena Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym Średnio- i długoterminowe metody oceny Ocena długoterminowa Czy warto przeprowadzać szkolenie? Oszacowanie wartości szkolenia Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 95 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149077 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Politechnika Śląska im. W. Pstrowskiego, ISSN 0434-0825 ; nr 872)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 52638 L, S 52639 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Metodyk Szkolnictwa Zawodowego. Małe Formy Metodyczne)
Bibliogr.s. 30 - 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62775 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Raporty z Badań / Ministerstwo Oświaty i Szkolnictwa Wyższego)
Abstr. - Soderž.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41073 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43683 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich / Richard A. Swanson ; przekład Aleksandra Paziewska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023 - 587, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 511-573. Indeks.
Dla praktyków, badaczy, a także studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Część I. Wstęp do rozwoju zasobów ludzkich 1.Granice rozwoju zasobów ludzkich Cel RZL Definicja RZL Początki RZL Kontekst RZL Podstawowe wartości RZL Rozwój zasobów ludzkich jako dyscyplina i dziedzina praktyki zawodowej 2.Podstawy rozwoju zasobów ludzkich Punkty porozumienia Pogląd na temat RZL Proces RZL Zagrożenia dla doskonałych praktyk Standardy etyki i integralności 3.Historia rozwoju zasobów ludzkich Początki - przetrwanie dzięki pracy i nauce Renesans 1400-1800 Praktyki w Ameryce kolonialnej Rewolucja przemysłowa w Ameryce Wpływy w XX-wiecznej Ameryce Ewolucja rozwoju organizacji jako komponentu RZL Rozwój funkcji zarządzania i kadry zarządzającej w Stanach Zjednoczonych Powstanie społeczności badawczej RZL Wnioski - historyczna oś czasu RZL Część II. Teoria i filozofia rozwoju zasobów ludzkich 4.Rola teorii i filozofii rozwoju zasobów ludzkich Proces rozwoju teorii jako rodzaj badania Potrzeba sprecyzowanej teorii Filozofia i teoria zjawiska RZL Filozoficzne metafory dla teorii i praktyki RZL {współautorzy Karen £. Watkins i A/it Bhattarai, Uniwersytet Georgii) 5.Teoria rozwoju zasobów ludzkich Perspektywy teorii i praktyki Framework teorii dyscyplin stosowanych Teoria rozwoju zasobów ludzkich 6.Teorie składowe rozwoju zasobów ludzkich Psychologia i dyscyplina RZL (współautor Elwood F. Holton III, Uniwersytet Stanu Luizjana) Ekonomia, teoria kapitału ludzkiego a RZL (wspótoutor Richard J. Torraco, Uniwersytet Nebraski) Teoria systemów jako podstawa RZL (współautorka Wendy E.A. Ruona, Uniwersytet Georgii) Część III. Perspektywy rozwoju zasobów ludzkich 7.Paradygmaty w rozwoju zasobów ludzkich Przegląd paradygmatów w RZL Debata nad uczeniem się i wydajnością Filozoficzne teorie uczenia się i wydajności Paradygmat uczenia się w RZL Paradygmat wydajności w RZL Fuzja dwóch paradygmatów 8.Perspektywy wydajności działań w ramach rozwoju zasobów ludzkich Efektywność organizacyjna jako prekursor wydajności Dyscyplinarne perspektywy wydajności Wynik finansowy Wielopoziomowe modele wydajności Modele wydajności na poziomie procesu i zespołu Modele wydajności na poziomie jednostki Korzyści wydajności 9.Perspektywy uczenia się w ramach rozwoju zasobów ludzkich Teorie uczenia się Modele uczenia się na poziomie jednostki Modele uczenia się na poziomie organizacji 10.Tradycyjne technologie informacyjne i komunikacyjne w rozwoju zasobów ludzkich Technologie informacyjne i komunikacyjne w RZL (współautor Jheo J. bastiaens, Uniwersytet Otwarty Niderlandów) Część IV Rozwój wiedzy specjalistycznej w drodze szkolenia i rozwoju 11.Opis procesu szkolenia i rozwoju Poglądy na temat SiR Kluczowe strategie i pojęcia w ramach SiR Ogólny proces SiR Rozwój systemów kształcenia (RSK) Szkolenie z systemów kontroli wydajności (SSKW) Szkolenia i rozwój zorientowane na jednostki Szkolenia i rozwój zorientowane na zespoły (grupy) Role i obowiązki szkolenia 12.Charakterystyka wiedzy specjalistycznej Wiedza ogólna a wiedza specjalistyczna Definicje wiedzy specjalistycznej i kompetencji 13.Praktyki szkoleń i rozwoju Różnorodność praktyk SiR Podstawowe praktyki SiR Praktyki SiR w kontekście jednostki Praktyki SiR w kontekście grupy Praktyki SiR w kontekście procesu pracy Praktyki SiR w kontekście organizacji Część V Korzystanie z zasobów wiedzy specjalistycznej w procesie rozwoju organizacji 14.Opis zjawiska rozwoju organizacji Poglądy na temat RO Kluczowe pojęcia w ramach RO Ogólny proces RO Action research - metoda rozwiązywania problemów Model procesu RO Proces RO w kontekście systemu wydajności 15.Charakterystyka procesu zmiany Podstawowe aspekty zmiany Rezultaty zmiany Ogólne teorie zmiany Opór przed zmianą Perspektywy zmiany Kierowanie i zarządzanie zmianą organizacyjną 16.Praktyki rozwoju organizacji Różne warianty praktyk RO Kluczowe praktyki w ramach RO Praktyki RO w kontekście organizacji Praktyki RO w kontekście procesu pracy Praktyki RO w kontekście zespołu Praktyki RO w kontekście jednostki Część VI. Postępy w rozwoju zasobów ludzkich 17.Praktyki rozwoju organizacji Szkoły myślenia strategicznego Strategiczne role rozwoju zasobów ludzkich (współautor Richard J. Torraco, Uniwersytet Nebraski) Planowanie scenariuszowe (wspótoutor Thomas J. Chermack, Uniwersytet Stanu Kolorado) 18.Ocena rozwoju zasobów ludzkich Procedury programu oceny odpowiedzialności Strategiczna karta wyników i kapitał intelektualny System oceny wyników Ocena finansowa 19.Polityka i planowanie w kontekście rozwoju zasobów ludzkich Polityka i planowanie w kontekście RZL (wspótoutor Toby M. Egan, Uniwersytet Stanu Maryland) Część VII. Rozwój zasobów ludzkich w przyszłości 20.Trudności związane z samodzielnym uczeniem się i rozwojem ścieżki kariery Samodzielne uczenie się - moc sprawcza uczniów (współautorka Patricia McLagan, McLagan International) Rozwój ścieżki kariery a rozwój zasobów ludzkich (współautor Hyung Joon Yoon, Uniwersytet Stanu Pensylwania) Tematy do refleksji 21.Era cyfryzacji, automatyzacji, big data i sztucznej inteligencji Rozwój zasobów ludzkich w erze cyfryzacji, automatyzacji, big data i sztucznej inteligencji (współautor Mesut Afcdere, Uniwersytet Purdue w West Lafayette) 22.Wpływ globalizacji na rozwój zasobów ludzkich Globalizacja a rozwój zasobów ludzkich (współautor Dae Seok Chai, Uniwersytet Stanu Kolorado) 23.Dalsza ewolucja rozwoju zasobów ludzkich Innowacyjne rozwiązania - dążenie do działania „szybciej i lepiej" Globalizm - zmiany systemów i gospodarki Systemy wartości - niebezpieczne zmiany przekonań
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 190
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154393 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154394 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41928 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42090 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59576 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Na okł.: Niezbędnik trenera.
Bibliogr. s. 142-[144].
Dla trenerów, konsultantów, coachów oraz nauczycieli, liderów grup, wolontariuszy i osób pracujących z grupami.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140666 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 45955 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 45438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia ; t. 7)
Oznaczenie tomu na 4 s. okł.
Bibliogr. s. 161-[168].
Dla trenetów, kandydatów na trenerów oraz pracowników działów personalnych zainteresowanych zarządzaniem szkoleniami.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 101
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139090, 139091, 132943, 132942 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 37701, S 37700 L (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności