Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(342)
Forma i typ
Książki
(205)
Artykuły
(134)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(187)
dostępne
(118)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(126)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(55)
Biblioteka WEiZ
(115)
Biblioteka WWFiF
(12)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Jabłoński Adam
(15)
Jabłoński Marek
(15)
Gierszewska Grażyna
(9)
Barowicz Marek
(6)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Fałek Zbigniew
(5)
Pietrzak Michał
(5)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Moszkowicz Mieczysław
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Roszak Katarzyna
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Stabryła Adam
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(3)
Celej Marta
(3)
Czarnota Jerzy Lech
(3)
Fijałkowska Danuta
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Krupski Rafał
(3)
Michalski Dariusz
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Woźniak Tadeusz
(3)
Brzozowski Andrzej
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ciesielski Marek (1949- )
(2)
Cowling Alan
(2)
Fazlagić Amir
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Hejduk Irena (1949- )
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jama Barbara
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kowaluk Piotr
(2)
Kozieja Radosław
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Kułaczkowski Jakub
(2)
Lundy Olive
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Michalski Grzegorz (1972- )
(2)
Moszkiewicz Mieczysław
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pruszczyńska Beata
(2)
Reilly Peter Andrew (1942- )
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rumelt Richard P. (1942- )
(2)
Rzeszut Dominika
(2)
Skonieczny Jan
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smektalski Albert
(2)
Sroka Włodzimierz
(2)
Stachowska Sylwia
(2)
Stańczyk Marcin
(2)
Tuzikiewicz Katarzyna
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Wanielista Konrad
(2)
Wereda Magdalena
(2)
Williams Tony
(2)
Zelek Aneta
(2)
Ćwiklicki Marek
(2)
Żukowski Paweł
(2)
Adair John
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alot Zbigniew
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aluchna Maria
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bal Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Becht Adam
(1)
Białowąs Piotr
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bojanowska Julia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borczuch Andrzej
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowska-Bierć Marta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarzadzanie)
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Błaszczyk Marek (1973- )
(1)
Cabaj Jolanta
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(118)
2000 - 2009
(154)
1990 - 1999
(45)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(342)
Język
polski
(341)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Inwestorzy
(1)
Inżynierowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(676)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Europa
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(24)
Podręcznik
(14)
Monografia
(10)
Podręczniki
(10)
Opracowanie
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Poradniki
(7)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(133)
Kultura Fizyczna
(1)
342 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 215-217.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz kierowniczych kadr przedsiębiorstw.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106484, 106483 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1154 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3064 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. [143]-147. Netogr. s. 147-148.
Dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach ekonimicznych i zarządzania, jak i dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102030 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3193 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121401 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Dlaczego szkolna strategia niezmiennie zawodzi? 14 Skąd się biorą problemy firm? 18 Odporność na wstrząsy jako nowa strategia rozwoju 21 Rady praktyka 26 Organizacja materiału w książce 28 ROZEZNANIE W SYTUACJI Transformacja jako klucz do przetrwania w coraz bardziej rozchwianym świecie 35 Dyrektor generalny jak kapitan na pełnym morzu 37 Fale fenomenalne w ujęciu matematycznym 38 Wzmacnianie fali w rzeczywistości społecznej 42 Czterej wrogowie wzrostu 45 Przyszłość nie jest ani chaotyczna, ani z góry określona 48 Dziesięć prądów głębinowych, które przyczynią się do wezbrania kolejnej fali fenomenalnej 51 Lokalne oddziaływanie makrotrendów 54 Trendy gospodarcze 60 Trendy technologiczne 75 Trendy społeczne 90 Skoro przyszłość jest tak oczywista, to dlaczego fi rmy nie radzą sobie z falami fenomenalnymi? 94 ZMIANA ZACHOWAŃ Sposób na falę fenomenalną, czyli metoda ROGUE 102 Ocena sytuacji bieżącej 105 Dociekania. Sztuka dostrzegania tego, co niewidoczne 106 Rzeczywistość jako punkt odniesienia 109 Gromadzenie danych 119 Analiza dostępnych opcji 130 Prawdopodobne stany faktyczne 137 Klucz do skutecznej oceny sytuacji bieżącej 144 Obserwacja systemu 147 Słowo o przyszłości 149 Zrozumieć system 153 Oswoić się z niepewnością 158 Rozpoznawanie schematów mimo braku wszystkich danych 163 Rozpoznawanie skutków wyższego rzędu 166 Pętle przyczynowe 168 Modelowanie systemów. Rady praktyczne 177 Możliwe wersje przyszłości 181 Drzewo możliwości 186 Wizje skrajności 188 Gra wojenna jako droga do sukcesu 209 Możliwe warianty przyszłości na wykresie 215 Oddzielanie szans od zagrożeń 219 Model jako klucz do zmiany świata 222 Rozpoznanie punktów zapalnych 223 Stymulowanie systemu 230 Priorytetowe szanse i zagrożenia 235 Zmiana poziomu prawdopodobieństwa i siły oddziaływania 247 Eksperymenty 259 Wzrost innowacyjności nie zawsze idzie w parze ze wzrostem rentowności 263 Wybór właściwego eksperymentu 266 Projektowanie portfeli 271 Eksperymenty a wyczucie czasu 273 Równowaga portfela 277 Wyniki i odporność jako dwa podstawowe kryteria projektowania portfela 281 Rezerwa projektów 283 Właściwy poziom innowacyjności 285 Definiowanie eksperymentów 287 Efektywna ocena rezultatów 290
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153468 N, 153469 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [455]-472.
TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII 1.1.Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań 1.1.1.Innowacja jako przedmiot badań naukowych 1.1.2.Kognitywny wymiar modeli biznesu 1.1.3.Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej 1.2.Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu 1.3.Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne 1.4.Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.2.Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 2.3.Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 2.4.Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.5.Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI 3.1.Deskrypcja przeprowadzonego badania 3.1.1.Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach 3.1.2.Dobór próby badawczej 3.1.3.Charakterystyka badanej zbiorowości 3.2.Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość 3.3.Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.3.1.Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów 3.3.2.Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach 3.3.3.Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 3.4.Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych 3.5.Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości 3.6.Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.7 Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.2.Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.3.Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 4.4. Otoczenie społeczno4culturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 5.4. Psvchologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH 6.1.Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach 6.2.Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 6.2.1.Model zdynamizowany 6.2.2.Model umiarkowany 6.2.3.Model zachowawczy 6.2.4.Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 6.3.Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych 6.4.Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146520 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie w warunkach recesji / Jeffrey Carr. W: Manager. 2002, nr 5, s.8-10. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131894 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108189 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1360 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności