Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(794)
Forma i typ
Książki
(794)
Publikacje naukowe
(349)
Publikacje dydaktyczne
(162)
Publikacje fachowe
(114)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(543)
dostępne
(515)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(547)
Czytelnia Główna
(2)
Biblioteka WB
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(501)
Biblioteka WEiZ
(17)
Biblioteka WWFiF
(42)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(9)
Autor
Szczypa Piotr
(22)
Noga Marian (1946- )
(12)
Kotowska Beata
(10)
Opolski Krzysztof
(10)
Jaworski Jacek (ekonomia)
(9)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(9)
Nowak Edward (1951- )
(9)
Tokarski Maciej
(8)
Uziębło Aldona
(7)
Borcuch Artur (1977- )
(6)
Kordel Zdzisław (1950- )
(6)
Nowak Maciej Jacek
(6)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława (1947- )
(6)
Sokół Aneta (ekonomia)
(6)
Szczypa Piotr (ekonomia)
(6)
Wójcik Jacek
(6)
Zenderowski Radosław (1974- )
(6)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Falencikowski Tadeusz
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Jonek-Kowalska Izabela
(5)
Kopczewska Katarzyna
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Kuriata Andrzej
(5)
Markowicz Iwona
(5)
Małachowski Krzysztof
(5)
Pac Bohdan
(5)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(5)
Sitko Jacek
(5)
Stawicka Magdalena Kinga
(5)
Szelągowska Anna
(5)
Tokarski Andrzej
(5)
Waliszewski Krzysztof
(5)
Wyszkowska-Kaniewska Olga
(5)
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka
(4)
Bukowski Sławomir (1956- )
(4)
Bury Andrzej
(4)
Bąk Iwona
(4)
Bławat Franciszek (1945- )
(4)
Capiga Mirosława
(4)
Drajska Edyta
(4)
Gawrycka Małgorzata
(4)
Gmińska Renata
(4)
Jarosz Agnieszka
(4)
Kalinowski Marcin
(4)
Karski Jerzy Bohdan (1934-2009)
(4)
Korol Tomasz
(4)
Kozłowski Waldemar
(4)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(4)
Michalski Grzegorz (1972- )
(4)
Nawrot Wioletta
(4)
Pawłowicz Leszek
(4)
Pronobis Michał
(4)
Prusak Błażej
(4)
Sokół Aneta
(4)
Stawicka Magdalena
(4)
Szwajca Danuta
(4)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(4)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(4)
Zimon Dominik
(4)
Ziółko Monika
(4)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Bieszk-Stolorz Beata
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(3)
Bryl Bronisław
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bławat Franciszek
(3)
Caputa Wiesława
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Dykowska Grażyna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Filipiak-Dylewska Beata (1967- )
(3)
Gołembski Marcin
(3)
Hadryś-Nowak Alicja
(3)
Hołodnik Daria
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Kandefer-Winter Katarzyna
(3)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(3)
Koralewski Michał (prawo)
(3)
Kosztowniak Aneta
(3)
Krawczyk Tomasz (1976- )
(3)
Lew Grzegorz
(3)
Majchrzak Magdalena
(3)
Maruszewska Ewa Wanda
(3)
Maślanka Tomasz
(3)
Modzelewski Piotr
(3)
Mojsiewicz Magdalena
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Mytlewski Adam
(3)
Niedziółka Dorota
(3)
Pach Janina (1956- )
(3)
Pastusiak Radosław
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Roth Gérard (1955- )
(3)
Sadowska Beata (ekonomia)
(3)
Sadowska Beata Helena
(3)
Skotarczak Teodor
(3)
Stronczek Anna
(3)
Szustak Grażyna
(3)
Rok wydania
2020 - 2025
(267)
2010 - 2019
(379)
2000 - 2009
(146)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(404)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(794)
Język
polski
(791)
angielski
(12)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(158)
Menedżerowie
(59)
Przedsiębiorcy
(25)
Księgowi
(13)
Ekonomiści
(6)
Analitycy ekonomiczni
(5)
Specjaliści ds. controllingu
(4)
Szkoły średnie
(4)
Urzędnicy
(4)
Biegli rewidenci
(3)
Doradcy finansowi
(3)
Główni księgowi
(3)
Pracownicy banków
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Agenci nieruchomości
(2)
Analitycy finansowi
(2)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Inwestorzy
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Logistycy
(2)
Prawnicy
(2)
Psycholodzy
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Studenci
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Urzędnicy administracji publicznej
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analitycy rynku
(1)
Bankierzy
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy
(1)
Farmaceuci
(1)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kontrolerzy jakości
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zarządzania informacją
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Statystycy
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Traderzy
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura egipska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(55)
Przedsiębiorstwa
(52)
Zarządzanie
(42)
Finanse przedsiębiorstwa
(34)
Rachunkowość
(30)
Logistyka gospodarcza
(29)
Innowacje
(28)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(24)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Rozwój zrównoważony
(23)
Rynek finansowy
(23)
Gospodarka
(22)
Zarządzanie jakością
(21)
Rachunkowość zarządcza
(20)
Banki
(18)
Turystyka
(16)
Zarządzanie ryzykiem
(16)
Logistyka
(15)
Inwestycje
(14)
Miasta
(14)
Efektywność ekonomiczna
(13)
Koszty
(13)
Makroekonomia
(13)
Sprawozdawczość finansowa
(13)
Analiza finansowa
(12)
Finanse
(12)
Marketing
(12)
Płynność finansowa
(12)
Usługi finansowe
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Ekonomia
(11)
Globalizacja
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Rachunek kosztów
(11)
Unia Europejska
(11)
Finanse publiczne
(10)
Ochrona środowiska
(10)
Polityka pieniężna
(10)
Rachunkowość finansowa
(10)
Regionalizacja gospodarcza
(10)
Rynek kapitałowy
(10)
Transport
(10)
Zarządzanie finansami
(10)
Motywacja pracy
(9)
Organizacje
(9)
Służba zdrowia
(9)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Budżety terenowe
(8)
Controlling
(8)
Instytucje finansowe
(8)
Planowanie przestrzenne
(8)
Rozwój gospodarczy
(8)
Kryzys finansowy
(7)
Model biznesowy
(7)
Polityka gospodarcza
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(7)
Banki internetowe
(6)
Finansowanie
(6)
Konkurencyjność
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Kryzys gospodarczy
(6)
Menedżerowie
(6)
Odnawialne źródła energii
(6)
Produkcja
(6)
Ryzyko inwestycyjne
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(6)
Wartościowanie pracy
(6)
Wzrost gospodarczy
(6)
Zarządzanie innowacjami
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Zdrowie publiczne
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
Decyzje
(5)
Fundusze powiernicze
(5)
Integracja europejska
(5)
Interesariusze
(5)
Kalkulacja kosztów
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Nieruchomości
(5)
Obsługa klienta
(5)
Ocena pracowników
(5)
Organizacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Polityka regionalna
(5)
Praca dyplomowa
(5)
Promocja zdrowia
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Przywództwo
(5)
Rozwój regionalny
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Transport samochodowy
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
Bank centralny
(4)
Banki spółdzielcze
(4)
Temat: czas
2001-
(254)
1901-2000
(35)
1989-2000
(35)
2001-0
(11)
1945-1989
(9)
1801-1900
(4)
1701-1800
(2)
1901-
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1983-2000
(1)
1989-
(1)
Unia Europejska
(1)
Temat: miejsce
Polska
(182)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Czechy
(6)
Europa
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Słowacja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(4)
Chiny
(3)
Litwa
(3)
Niemcy
(3)
Świat
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Rumunia
(2)
Ukraina
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Węgry
(2)
Azja
(1)
Azja Południowo-Wschodnia (region)
(1)
Białoruś
(1)
Bułgaria
(1)
Chorwacja
(1)
Egipt
(1)
Estonia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia (region)
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Gryfino (Polska ; region)
(1)
Hiszpania
(1)
Indie
(1)
Kazachstan
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraje byłego ZSRR
(1)
Kraje dawnej Jugosławii
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Libia
(1)
Norwegia
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Powiat olsztyński (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Region bałtycki
(1)
Rosja
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szczecin (Polska ; region)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Słowenia
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Ziemia Lubuska
(1)
Łotwa
(1)
Śląsk (Polska ; region)
(1)
Śląskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Monografia
(123)
Podręcznik
(118)
Opracowanie
(108)
Materiały pomocnicze
(52)
Praca zbiorowa
(41)
Podręczniki akademickie
(39)
Raport z badań
(31)
Poradniki
(22)
Ćwiczenia i zadania
(21)
Podręczniki
(13)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(12)
Poradnik
(11)
Materiały konferencyjne
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Tablice i wzory
(3)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Mongrafia
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
POdręczniki
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(245)
Zarządzanie i marketing
(182)
Transport i logistyka
(36)
Socjologia i społeczeństwo
(25)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Psychologia
(9)
Ochrona środowiska
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(6)
Inżynieria i technika
(6)
Matematyka
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Nauka i badania
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Biologia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
794 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I: ZAANGAŻOWANIE Rozdział 1: Zmień perspektywę 23 Społeczne vs. solo 24 Rozdział 2: Wirtualna nić porozumienia 31 Rozmowa przez drzwi 34 Aktywne słuchanie 36 Rozproszony i rozpraszacze 37 Intencjonalność 40 Rozdział 3: Oczy mówią wszystko 43 Patrz w kamerę 44 Umiejscowienie kamery 45 CZĘŚĆ II: PRZYGOTOWANIE Rozdział 4: Przygotuj się 57 Ubierz się stosownie do okazji 58 Bądź przed czasem i przygotuj swoją przestrzeń 60 Mentalne przygotowanie 64 Rozdział 5: Pokaż się, wyróżnij się 69 Dlaczego tam jesteś? 70 Wirtualna etykieta 78 Nie przerywaj, wtrącaj 79 Podejmuj ryzyko 80 CZĘŚĆ III: PRZYWÓDZTWO Rozdział 6: Przygotuj się na sukces 87 Przygotowanie czyni mistrza 88 Czego oczekujesz? 95 Rozdział 7: Wiedz, o czym jest spotkanie 101 Rozdział 8: Zacznij ostro 121 Przed spotkaniem 123 Służyć i egzekwować 124 Wielomiliardowy problem 130 Rozdział 9: Koordynowanie wspaniałej interakcji 137 Okno czatu 139 Sędzia dyskusji 140 Breakout rooms 149 Różne wskazówki dotyczące prowadzenia dyskusji 152 Rozdział 10: Przemawiaj jak zawodowiec 159 Wirtualne zaangażowanie 160 Przygotowanie, przygotowanie, przygotowanie 161 Kontroluj swój strach 163 Kilka przydatnych technik 164 Rozdział 11: Zakończenie spotkania i działania następcze 169 Misja wykonana? 170 Zakończ efektownie 172 Czynności następcze 174 CZĘŚĆ IV: ORGANIZACJA Rozdział 12: Przygotuj się na sukces 179 Konfiguracja wirtualnej przestrzeni 180 Inwestowanie w swoją przyszłość 181 Rozdział 13: Wybierz odpowiednie narzędzia 199 Wirtualne platformy komunikacyjne − podstawy 199 Przegląd platform 202 Pomoce wizualne i oprogramowanie do prezentacji 206 Przegląd oprogramowania do prezentacji 209 Połączenie 211 Połączenie próbne 215 KIM JEST MIKE ACKER 225
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 77 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156178 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156177 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 121-122.
Dla menedżerów i dziennikarzy, a także studentów i wykładowców.
Metoda Oceny Odchyleń (FAM) jako narzędzie w procesie podejmowania decyzji - aspekt teoretyczny 13 1.2. Rola czasu w analizie PERT - perspektywa historyczna 19 1.3. Time Now, czyli stan obecny i inne aspekty czasu rozważane w części eksperymentalnej 20 Zastosowanie metody FAM poprzez wykorzystanie modelu symultanicznego „S" w eksperymentach empirycznych 25 2.1. Rola symultanicznego modelu S w eksperymentach empirycznych 25 2.2. Proces testowania hipotezy poprzez przeprowadzanie eksperymentów z wykorzystaniem modelu S 27 2.3. Wybrane zagadnienia zarządzania remontami w specyficznych warunkach zarządzania procesami produkcji 29 2.4. Oceny realizacji inwestycji mieszkaniowych dla potrzeb kredytowania przedsięwzięć biznesowych 30 2.5. Klasyfikacja wg miary skupień-koncentracji, jako metoda wspomagająca zarządzanie jakością środowiska 32 2.6. Ocena poziomu wydolności pracowników w specyficznym środowisku pracy 33 2.7. Ocena cytokin prozapalnych w ostrym zapaleniu trzustki 36 2.8. Ocena raka narządu rodnego za pomocą FAM 38 2.9. Diagnostyka chłoniaka Hodgkina u dzieci i młodych dorosłych 40 2.10. Uwagi końcowe dotyczące stosowania metod analizy wielowymiarowej w praktyce 40 Zarządzanie za pomocą metody MBF (Management by Failures - zarządzanie przez niepowodzenia). Studium przypadku National Oil Company w Libii 43 3.2. Wprowadzenie do koncepcji zarządzania przez niepowodzenia MBF 45 3.3. Komponenty metody FAM 46 3.4. Prezentacja obiektów zastosowanych w procesie oceny 47 3.5. Praktyczne zastosowanie zaproponowanego systemu 50 3.6. Problem ewaluacji przy pomocy MBF 54 Wsparcie procesu podejmowania decyzji poprzez Management By Controlling (MBC). Studium przypadku 57 4.1. Teoretyczne aspekty oceny oferty handlowej 57 4.2. Co to jest koncepcja Zarządzania Przez Controlling - MBC? 58 4.3. Kryteria rozstrzygające o poziomie rozwoju ofert handlowych 60 4.4. Pomiar, ocena i wybór oferty spełniającej wymogi zamawiających w ramach metody MBC 61 4.5. Pojęcie struktury i procesu z punktu widzenie MBC 62 4.6. Ocena i weryfikacja poziomu rozwoju poszczególnych ofert za pomocą efektu synergicznego 63 System Wsparcia Zarządzania - zastosowania w fotowoltaice oraz w funkcjonowaniu urządzeń elektrycznych w Sudanie 67 5.1. Wprowadzenie do problemu pozyskiwania energii słonecznej w Sudanie 68 5.2. Instalacje fotowoltaiczne i baterie słoneczne 69 5.3. Proponowany system Wsparcia dla Zarządzania Przetwarzaniem Energii Słonecznej w Energię Elektryczną 70 5.4. System PSE - zastosowanie do Zamiany Energii Słonecznej na Elektryczną (System Wsparcia Zarządzania) 72 5.4.1. Populacja zastosowana w systemie 73 5.4.2. Czas stosowania PSE i kryteria oceny 73 5.5. Ocena i klasyfikacja w oparciu o cechy/czynniki 77 5.6. Model symultaniczny S jako fundament zamiany energii słonecznej na elektryczną (PSE) 77 5.7. Rozważania ekonomiczne 79 5.8. Funkcje systemu 80 Wykorzystanie metody FAM do badania i oceny mieszanek różnych rodzajów mąki w systemie FMC-FAM 87 6.1. Wprowadzenie do tematyki opracowania 87 6.2. Uzasadnienie podjęcia problematyki badań 89 6.3. Transponowanie metody szacowania odchyleń FAM do produkcji mąki o żądanych parametrach 91 6.4. Przykład empirycznej weryfikacji omawianego systemu 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150311 N, 150312 N, 150310 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Alternatywne finanse / Agnieszka Alińska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 247-266.
Identyfikacja i zakres pojęciowy alternatywnych finansów System finansowy w gospodarce - jego znaczenie, funkcje i elementy składowe Tendencje i przyczyny zmian w systemie finansowym Ewolucyjny charakter rozwoju sektora alternatywnych finansów Mikrofinanse Shadow banking Parabanki Digital finance (finanse cyfrowe) Przegląd definicji i określeń odnoszących się do alternatywnych finansów Przyczyny i uwarunkowania rozwoju alternatywnych finansów Uwarunkowania makroekonomiczne rozwoju alternatywnych finansów - przegląd aktualnych koncepcji i paradygmatów rozwoju społeczno-gospodarczego Koncepcja zrównoważonego rozwoju gospodarki (sustainable development) Gospodarka współdzielenia (sharing economy) jako nowy paradygmat rozwoju społeczno-gospodarczego Kryzys finansowy jako źródło zmian systemowych Postęp technologiczny, cyfryzacja i znaczenie jednolitego rynku cyfrowego Zmiany demograficzne i zachowanie konsumentów na rynku usług finansowych Produkty, usługi i podmioty z sektora alternatywnych finansów Oferta usług i produktów z segmentu Fintech Specyfika działalności i przykłady neobanków Crowdfunding - jako przykład finansowania społecznościowego Big data i usługi uwierzytelniające klienta instytucji finansowej Firmy i fundusze pożyczkowe jako przykłady alternatywnych finansów w Polsce Kryptowaluty, blockchain Identyfikacja zależności i powiązań pomiędzy alternatywnymi finansami a tradycyjnym sektorem bankowym Wpływ alternatywnych finansów na tradycyjny sektor bankowy Identyfikacja i szacowanie ryzyka w działalności alternatywnych finansów Zakres i wpływ regulacji prawnych na rynku alternatywnych finansów Rola państwa w rozwoju alternatywnych finansów Perspektywy i scenariusze rozwoju alternatywnych finansów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6185 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Alternatywne finanse / Agnieszka Alińska. - Wydanie II. - [Warszawa] : CeDeWu, 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 247-266.
Identyfikacja i zakres pojęciowy alternatywnych finansów 19 1.1. System finansowy w gospodarce - jego znaczenie, funkcje i elementy składowe 19 1.2. Tendencje i przyczyny zmian w systemie finansowym 26 1.3. Ewolucyjny charakter rozwoju sektora alternatywnych finansów 45 1.3.1. Mikrofinanse 47 1.3.2. Shadow banking 54 1.3.3. Parabanki 62 1.3.4. Digital finance (finanse cyfrowe) 66 1.4. Przegląd definicji i określeń odnoszących się do alternatywnych finansów 71 Przyczyny i uwarunkowania rozwoju alternatywnych finansów 85 2.1. Uwarunkowania makroekonomiczne rozwoju alternatywnych finansów - przegląd aktualnych koncepcji i paradygmatów rozwoju społeczno-gospodarczego 94 2.1.1. Koncepcja zrównoważonego rozwoju gospodarki (sustainable development) 102 2.1.2. Gospodarka współdzielenia (sharing economy) jako nowy paradygmat rozwoju społeczno-gospodarczego 113 2.2. Kryzys finansowy jako źródło zmian systemowych 119 2.3. Postęp technologiczny, cyfryzacja i znaczenie jednolitego rynku cyfrowego 126 2.4. Zmiany demograficzne i zachowanie konsumentów na rynku usług finansowych 137 Produkty, usługi i podmioty z sektora alternatywnych finansów 155 3.1. Oferta usług i produktów z segmentu Fintech 156 3.2. Specyfika działalności i przykłady neobanków 171 3.3. Crowdfunding - jako przykład finansowania społecznościowego 174 3.4. Big data i usługi uwierzytelniające klienta instytucji finansowej 181 3.5. Firmy i fundusze pożyczkowe jako przykłady alternatywnych finansów w Polsce 183 3.6. Kryptowaluty, blockchain 189 Identyfikacja zależności i powiązań pomiędzy alternatywnymi finansami a tradycyjnym sektorem bankowym 195 4.1. Wpływ alternatywnych finansów na tradycyjny sektor bankowy 195 4.2. Identyfikacja i szacowanie ryzyka w działalności alternatywnych finansów 209 4.3. Zakres i wpływ regulacji prawnych na rynku alternatywnych finansów 213 4.4. Rola państwa w rozwoju alternatywnych finansów 221 4.5. Perspektywy i scenariusze rozwoju alternatywnych finansów 233
Sygnatura czytelni BMW: III A 5 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154483 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154484 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej tylko błędny ISBN, poprawny na stronie 4 okładki.
Dodatek do tytułu z okładki.
Bibliografia na stronach 159-165. Netografia na stronie 166.
Dla naukowców, polityków, przedsiębiorców, a także doktorantów i studentów badających międzynarodowe stosunki gospodarcze.
Podstawy teoretyczne i prawne oraz imperatywy dyplomacji gospodarczej 15 1.1. Międzynarodowe i krajowe standardy dyplomacji gospodarczej 15 1.2. Polityczne cele i środki dyplomacji gospodarczej 23 1.3. Ekonomiczne cele i środki dyplomacji gospodarczej 30 Mechanizmy i wektory działalności współczesnej dyplomacji gospodarczej 35 2.1. Składniki dyplomacji gospodarczej 35 2.2. Branżowe i terytorialne wektory wysiłków dyplomatycznych na płaszczyźnie gospodarczej 48 Polska dyplomacja gospodarcza po 1989 roku 61 3.1. Strategiczne cele polityczne polskiej dyplomacji po 1989 roku 61 3.2. Wskaźniki ekonomiczne międzynarodowej aktywności Polski w latach 1989-2019 69 3.3. Rozwój i kształtowanie współczesnego modelu dyplomacji gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej 89 Dyplomacja gospodarcza w realizacji interesów narodowych Ukrainy 109 4.1. Strategiczne cele ukraińskiej dyplomacji gospodarczej 109 4.2. Wskaźniki ekonomiczne międzynarodowej aktywności Ukrainy w latach 1992-2019 119 4.3. Priorytety dyplomacji gospodarczej w rozwoju i realizacji partnerstwa strategicznego Ukrainy i Polski 141
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149810 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Efektywność finansowa przedsiębiorstw emitujących obligacje korporacyjne w Polsce / Piotr Bajak. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 255 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 227-241.
Struktura kapitału przedsiębiorstwa Pojęcie struktury kapitału w przedsiębiorstwie Teorie struktury kapitału Determinanty struktury kapitału Kształtowanie struktury kapitału w świetle literatury i badań empirycznych Obligacje korporacyjne jako źródło finansowania przedsiębiorstw Obligacje korporacyjne - istota i klasyfikacja Emisja obligacji korporacyjnych Przesłanki emisji obligacji korporacyjnych w przedsiębiorstwie Warunki i tryb emisji obligacji korporacyjnych Ograniczenia pozyskiwania kapitału za pośrednictwem obligacji korporacyjnych Rynek obligacji korporacyjnych na świecie Rynek obligacji korporacyjnych w Polsce - struktura i perspektywy rozwoju Architektura rynku obligacji korporacyjnych w Polsce Ewolucja rynku obligacji korporacyjnych w Polsce Perspektywy rozwoju rynku obligacji korporacyjnych w Polsce Efektywność finansowa przedsiębiorstwa Pojęcie i typologia efektywności przedsiębiorstwa Metody pomiaru efektywności przedsiębiorstwa Miary efektywności finansowej przedsiębiorstwa Miary księgowe Miary gotówkowe Miary wartości przedsiębiorstwa Miernik FEDR Podstawy metodyczne koncepcji autorskiego miernika FEDR Konstrukcja autorskiego miernika FEDR Wpływ poziomu zadłużenia z tytułu obligacji korporacyjnych na efektywność finansową przedsiębiorstwa - problem dywergencji . Zmienne zależne i niezależne Badanie wpływu finansowania obligacjami korporacyjnymi na zmiany efektywności finansowej przedsiębiorstwa Czynniki determinujące kształtowanie efektywności finansowej przedsiębiorstwa - badania empiryczne Dobór zmiennych Model i jego założenia Weryfikacja modelu regresji logistycznej Determinanty ryzyka dywergencji efektywności finansowej przedsiębiorstwa Analiza pierwszego stopnia dywergencji - miernik FEDR1 Analiza drugiego stopnia dywergencji - miernik FEDR2 Analiza trzeciego - ogólnego - stopnia dywergencji - miernik FEDR3 Krytyczny poziom zadłużenia
Sygnatura czytelni BMW: IX G 93 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6060 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse samorządu terytorialnego : ujęcie praktyczne / Monika Banaszewska, Sławomira Kańduła, Joanna Przybylska. - Wydanie III zmienione i uzupełnione, stan prawny na 1 stycznia 2024 r. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 177 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 167-173 oraz przy rozdziałach.
Samorząd terytorialny jako przejaw decentralizacji finansów publicznych 9 Cechy samorządu terytorialnego 19 Zadania samorządu terytorialnego 29 Sposoby wykonywania zadań samorządu terytorialnego 43 Formy organizacyjno-prawne wykonywania zadań samorządu terytorialnego 59 Ogólna charakterystyka źródeł finansowania działalności samorządu terytorialnego 75 Podatki i opłaty lokalne w budżetach samorządowych 91 Zarządzanie majątkiem samorządowym i dochody z majątku 109 Dochody obce w budżetach samorządowych 117 Deficyt budżetu jednostki samorządu terytorialnego, źródła jego finansowania i dług jednostek samorządu terytorialnego 133 Podstawy analizy finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego 149 Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny w jednostkach samorządu terytorialnego 157
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155711 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Równowaga makroekonomiczna w państwach członkowskich Unii Europejskiej podczas koronakryzysu Globalne wyzwania dla ekonomicznej stabilności Unii Europejskiej Interwencjonizm - metoda oswajania „czarnych łabędzi" i „szarych nosorożców" Monitoring gospodarki UE w ramach procedury zakłóceń makroekonomicznych Interwencyjne programy Komisji Europejskiej w dobie koronakryzysu Wewnętrzna równowaga gospodarcza krajów UE w dobie koronakryzysu Zewnętrzna równowaga makroekonomiczna krajów UE podczas koronakryzysu Ocena reakcji polityki makroostrożnościowej na pandemię COVID-19 w sektorze bankowym UE - Główne kierunki działań makroostrożnościowych po wybuchu pandemii Ocena skuteczności działań makroostrożnościowych w reakcji na pandemię Potrzeba ewolucji regulacji makroostrożnościowych Dostępność usług płatniczych dla młodzieży w Polsce w warunkach izolacji pandemicznej Wybrane badania na temat wpływu pandemii i izolacji pandemicznej na zachowania finansowe społeczeństwa, w tym młodzieży Rola cyfryzacji we włączeniu finansowym młodzieży i problem cyberbezpieczeństwa Wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego wśród młodzieży Efektywność informacyjna rynku kapitałowego w Polsce przed i w trakcie pandemii Wpływ pandemii COVID-19 na rynek kredytowy w Polsce Rynek kredytowy w Polsce w okresie od stycznia 2015 do listopada 2021 roku Wyniki testu Chowa Wpływ niepewności na dynamikę struktury rachunku finansowego Polski Istota przepływów kapitału we współczesnej gospodarce Analiza i ocena zmienności przepływów kapitału w Polsce Modele VAR i odpowiedzi na impuls Zależności między notowaniami indeksów giełdowych wybranych państw europejskich w obliczu pandemii COVID-19 Zmiana zachowań płatniczych podczas pandemii COVID-19 na przykładzie studentów Zachowania płatnicze - aspekt teoretyczny Zmiana zachowań płatniczych w Polsce spowodowana pandemią Determinanty ewolucji instytucji finansowych podczas kryzysu pandemicznego Tendencje zauważalne przed kryzysem pandemicznym Kultura finansowa Infrastruktura finansowa Zaufanie a rozwój systemu finansowego Ewolucja funkcjonalna Pandemiczna polityka monetarna - przegląd rozwiązań i konsekwencje dla gospodarki Inflacja w sytuacji kryzysowej w gospodarce Działalność banków centralnych w obliczu kryzysu Działania Systemu Rezerwy Federalnej Działania Europejskiego Banku Centralnego Działania Banku Anglii Działania Narodowego Banku Polskiego Ocena adekwatności polityki monetarnej badanych banków centralnych Wpływ kryzysu pandemicznego na sektor bankowy w Polsce na przykładzie banków notowanych na GPW Analiza i ocena kondycji finansowej banków w Polsce Refleksje na tle analizy tekstów konkursowych dotyczących systemu finansowego w Polsce w warunkach pandemii COVID-19
Sygnatura czytelni BMW: III A 88 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6509 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przewodnik po zadaniach z makroekonomii / Adam Baszyński, Dawid Piątek, Katarzyna Szarzec. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 168, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 167-168 i bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Wstęp do makroekonomii Równowaga na rynku dóbr i usług - model klasyczny Równowaga na rynku dóbr i usług - model keynesowski Model wzrostu gospodarczego Solowa Współczesne modele wzrostu gospodarczego Oczekiwania inflacyjne Model nowoklasyczny Popyt konsumpcyjny Popyt inwestycyjny Współczesne teorie bezrobocia Bank centralny i polityka pieniężna
Sygnatura czytelni BMW: I D 5 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155700 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155701 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Zmienne losowe i ich rozkłady 9 1.1. Dyskretna zmienna losowa 9 1.2. Ciągła zmienna losowa 22 Rozdział 2. Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury 39 2.1. Estymacja punktowa i przedziałowa 39 2.2. Weryfikacja parametryczna 55 2.3. Weryfikacja nieparametryczna 92 Rozdział 3. Wnioskowanie statystyczne w analizie współzależności 109 3.1. Estymacja punktowa i przedziałowa 109 3.2. Weryfikacja parametryczna i nieparametryczna 139 Rozdział 4. Wnioskowanie statystyczne w analizie dynamiki 175 4.1. Estymacja punktowa i przedziałowa 175 4.2. Weryfikacja hipotez parametrycznych i nieparametrycznych 185 Tablice statystyczne 195 Tablica 1. Dystrybuanta rozkładu normalnego standaryzowanego 196 Tablica 2. Kwantyle rozkładu t-Studenta 200 Tablica 3. Kwantyle rozkładu x2 202 Tablica 4. Kwantyle rozkładu F Fishera-Snedecora (alfa=0,01) 204 Tablica 5. Kwantyle rozkładu F Fishera-Snedecora (alfa=0,05) 208 Tablica 6. Rozkład warunkowy liczby serii 212 Tablica 7. Rozkład (lamda) Kołmogorowa (graniczny) 216 Tablica 8. Współczynniki „ani" dla testu normalności Shapiro-Wilka Tablica 9. Wartości krytyczne dla testu normalności Shapiro-Wilka
Sygnatura czytelni BMW: IV B 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155193 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155192 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Statystyka opisowa : przykłady i zadania / Iwona Bąk, Iwona Markowicz, Magdalena Mojsiewicz, Katarzyna Wawrzyniak. - Wydanie 2 poprawione, dodruk. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 194 strony : mapy, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów i praktyków.
Analiza korelacji i regresji 3.1.Analiza korelacji i regresji dwóch cech 3.2.Analiza korelacji i regresji cząstkowej oraz wielorakiej Analiza dynamiki 4.1.Przyrosty i indeksy indywidualne 4.2.Indeksy agregatowe dla wielkości absolutnych 4.3.Analiza trendów i sezonowości
Sygnatura czytelni BMW: IV B 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148706 N, 148705 N, 148704 N (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148703 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów i praktyków.
Rozdział 1 Badanie statystyczne 9 Rozdział 2 Analiza struktury 31 Rozdział 3 Analiza korelacji i regresji 71 3.1. Analiza korelacji i regresji dwóch cech 71 3.2. Analiza korelacji i regresji cząstkowej oraz wielorakiej 123 Rozdział 4 Analiza dynamiki 131 4.1. Przyrosty i indeksy indywidualne 131 4.2. Indeksy agregatowe dla wielkości absolutnych 146 4.3. Analiza trendów i sezonowości 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149325 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zielona gospodarka jako narzędzie zrównoważonego rozwoju / Iwona Bąk, Katarzyna Cheba. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 213 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 191-207.
Teoretyczne podstawy badań nad zrównoważonym rozwojem i zieloną gospodarką 13 1.1. Wieloznaczność i relacyjność pojęcia zrównoważony rozwój 13 1.2. Koncepcja zielonej gospodarki 25 1.3. Zrównoważony rozwój i zielona gospodarka 33 1.4. Pomiar realizacji koncepcji: zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki 41 Zrównoważony rozwój i zielona gospodarka - propozycja pomiaru 59 2.1. Przyjęte założenia i etapy przeprowadzonych badań 59 2.2. Mapy kognitywne jako narzędzie strukturyzacji relacji przyczynowo-skutkowych 64 2.3. Zastosowanie wybranych metod statystycznych do oceny poziomu rozwoju obiektów społeczno-gospodarczych 67 2.3.1. Dobór cech diagnostycznych 67 2.3.2. Pozycyjny taksonomiczny miernik rozwoju jako podstawa budowy rankingów obiektów społeczno-gospodarczych 75 2.3.3. Wykorzystanie taksonomii wielokryterialnej w analizie porównawczej obiektów społeczno-gospodarczych 79 2.3.4. Metoda PROMETHEE jako narzędzie wspomagające ocenę poziomu rozwoju obiektów wielocechowych 83 2.3.5. Analiza korespondencji jako narzędzie badania relacji pomiędzy zjawiskami ekonomicznymi 85 Zrównoważony rozwój i zielona gospodarka w krajach Unii Europejskiej - wyniki badań empirycznych 91 3.1. Uwarunkowania rozwoju koncepcji zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki w krajach Unii Europejskiej 91 3.2. Przestrzenne zróżnicowanie zrównoważonego rozwoju krajów Unii Europejskiej 98 3.3. Przestrzenne zróżnicowanie zielonej gospodarki w krajach Unii Europejskiej 124 Analiza porównawcza poziomu zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki krajów Unii Europejskiej 147 4.1. Grupowanie krajów Unii Europejskiej ze względu na podobieństwo poziomu zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki 147 4.2. Taksonomia wielokryterialna jako podstawa opisu podobieństwa poziomu zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki krajów Unii Europejskiej 160 4.3. Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach zależności pomiędzy zrównoważonym rozwojem i zieloną gospodarką 169 4.4. Zielona gospodarka i jej relacje z innymi strategicznymi kierunkami rozwoju krajów Unii Europejskiej 175
Sygnatura czytelni BMW: II B 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149644 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149643 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13795 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kredyt kupiecki w Polsce : determinanty popytowe i podażowe / Adrian Becella. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 337 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 293-307.
Dla finansistów i menedżerów.
Charakterystyka i rola kredytu kupieckiego Istota i rodzaje kredytu kupieckiego Cechy kredytu kupieckiego Funkcje kredytu kupieckiego Wpływ kredytu kupieckiego na działalność przedsiębiorstw Ryzyko kredytowe w transakcjach handlowych Koszty udzielania i zaciągania kredytu kupieckiego Determinanty struktury majątku przedsiębiorstw Klasyfikacja majątku przedsiębiorstw Mierniki struktury aktywów podmiotów gospodarczych Czynniki determinujące strukturę aktywów obrotowych przedsiębiorstw Kryteria podejmowania decyzji inwestycyjnych podmiotów gospodarczych Struktura aktywów a wartość przedsiębiorstwa Wpływ ryzyka na strukturę majątku podmiotów gospodarczych Kredyt kupiecki w strukturze aktywów przedsiębiorstw Polityka kredytowa przedsiębiorstw Zmiany w prowadzonej polityce kredytowej Strategie inwestowania w aktywa bieżące Strategie kredytowania partnerów handlowych Determinanty struktury kapitału przedsiębiorstw Klasyfikacja źródeł finansowania działalności przedsiębiorstw Mierniki struktury kapitału przedsiębiorstw Klasyfikacje teorii struktury kapitału Czynniki determinujące strukturę kapitału przedsiębiorstw Popyt przedsiębiorstw na źródła finansowania Dostępność krótkoterminowych źródeł finansowania Koszt kapitału i jego składowe Elastyczność źródeł finansowania Wpływ ryzyka na wybór źródeł finansowania Kredyt kupiecki w strukturze finansowania przedsiębiorstw Charakterystyka strategii finansowania działalności przedsiębiorstw Strategie finansowania działalności kredytem kupieckim Modele struktury kapitału a strategie finansowania Strategie inwestowania i finansowania z udziałem kredytu kupieckiego Motywy stosowania kredytu kupieckiego Motywy transakcji z zastosowaniem kredytu handlowego Motywy finansowania działalności kredytem kupieckim - perspektywa odbiorcy Motywy udzielania odroczonego terminu płatności - perspektywa dostawcy Motywy dostawcy i odbiorcy w modelach kredytu kupieckiego Wpływ kredytu kupieckiego na równowagę podmiotu w modelu Schwartza Asymetria informacji w modelu Smitha Popyt na kredyt kupiecki w modelu Elliehausena i Wolkena Determinanty kredytu kupieckiego w modelu Summers i Wilsona Wpływ pozycji kredytowej dostawcy na alokację kredytu kupieckiego według Meltzera Wieloczynnikowe modele podaży kredytu kupieckiego według Summers i Wilsona Czynniki determinujące wykorzystanie kredytu kupieckiego w świetle współczesnych badań Determinanty stosowania kredytu kupieckiego Popytowe czynniki wpływające na wybór kredytu kupieckiego jako źródła finansowania działalności przedsiębiorstw Czynniki determinujące podaż kredytu kupieckiego Determinanty stosowania kredytu kupieckiego w Polsce Wpływ czynników popytowych na rozwój kredytu kupieckiego w Polsce Estymacja parametrów modelu i weryfikacja statystyczna Weryfikacja merytoryczna i porównanie uzyskanych wyników Wpływ czynników podażowych na rozwój kredytu kupieckiego w Polsce Estymacja parametrów modelu i weryfikacja statystyczna Weryfikacja merytoryczna i porównanie uzyskanych wyników
Sygnatura czytelni BMW: III D 79 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6062 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 459-470. Netogr. s. 470.
Dla studentów kierunków sportowych oraz menedżerskich, zarządzających imprezami sportowymi, instytucji odpowiedzialnych za rozwój sportu, jak również osób zainteresowanych tematyką.
Przedsiębiorczość i przedsiębiorca w sporcie Istota przedsiębiorczości w sporcie - panel praktyków - Małgorzata Bednarczyk 19 1.1. Formy i typy przedsiębiorczości 19 1.2. Przedsiębiorczość rodzinna w sporcie 21 1.3. Przedsiębiorczość w organizacjach sportowych i firmach 23 1.4. Rodzaje przedsiębiorców 25 1.5. Istota przedsiębiorczości 26 1.6. Przedsiębiorczość prywatna i społeczna w świetle opinii praktyków rynku sportowego 27 1.6.1. Rozwój i plany firmy OTCF SA, właściciela marki 4F - wypowiedź prezesa firmy, Igora Klai 27 1.6.2. Istota przedsiębiorczości i znaczenie przedsiębiorczych działań w sporcie - wywiad z Januszem Basałajem, przewodniczącym Komisji PZPN ds. Mediów i Marketingu 29 Kompetencje przedsiębiorcze - Amadeusz Musztyfaga, Karolina Myśliwiec 31 2.1. Gotowość do podejmowania ryzyka 31 2.2. Gotowość do uczenia się 34 2.3. Innowacyjność i kreatywność 37 2.4. Czynniki sukcesu - piramida sukcesu według Johna Woodena, trenera wszech czasów koszykówki 2.5. Rozmowa z Pawłem Kuskiem, twórcą i prezesem Akademii Sportu 42 Źródła inspiracji przedsięwzięć na rynku sportowym - Ewa Wszendybył-Skulska 47 3.1. Przesłanki przedsiębiorczości 47 3.2. Źródła pomysłu biznesowego 49 3.3. Konieczność tworzenia pomysłów odpowiadających na potrzeby i problemy odbiorców - wywiad z Jakubem Daneckim, prezesem PLEO Skills 59 Uwarunkowania przedsiębiorczości w sporcie Rynek i produkt sportowy - Karolina Nessel 65 4.1. Wymiar gospodarczy sportu 65 4.2. Wielkość rynku sportowego w Polsce 67 4.3. Cechy charakterystyczne rynku i produktu sportowego 68 4.4. Rola sportu w gospodarce oraz zadania Ministerstwa Sportu i Turystyki w rozwoju sportu - wypowiedź Witolda Bańki, ministra sportu i turystyki 73 Popyt na rynku sportowym - Krzysztof Jakóbik, Karolina Nessel 77 5.1. Główni nabywcy na rynku sportu 77 5.2. Czynne uprawianie sportu 79 5.2.1. Aktywność fizyczna Polaków 79 5.2.2.Czynniki determinujące aktywność fizyczną 87 5.3. Bierne uprawianie sportu 89 5.4. Metody badania popytu - wywiad z przedstawicielami agencji badawczej Pentagon Research dr. Michałem Machnikowskim oraz Pawłem Soplem 92 Podaż na rynku sportowym - Szczepan Kościółek, Karolina Nessel 97 6.1. Instytucjonalny podział podmiotów sportowych 97 6.2. Obszary specjalizacji sektora komercyjnego 100 6.3. Poziom i dynamika podmiotów w polskiej gospodarce sportowej 101 6.4. Poziom i dynamika osób pracujących w gospodarce sportowej 103 6.5. Rozwój infrastruktury sportowej w Polsce 104 6.6. Ocena jakości oferty sportowej w Polsce 107 6.7. Rola fundacji w rozwoju oferty sportowej - wywiad z Marcinem Bielskim, prezesem Fundacji Rozwoju Sportu w Lublinie 108 Przedsiębiorstwa i organizacje sportowe - uwarunkowania prawne - Małgorzata Kurleto 113 7.1. Przesłanki funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji sportowych 113 7.2. Formy prawne działalności sportowej i okołosportowej 115 7.2.1. Działalność na rynku sportowym według ustawy o swobodzie działalności gospodarczej 115 7.2.2. Fundacje i stowarzyszenia jako organizacje sportowe 116 7.2.3. Polski związek sportowy 120 7.2.4. Organizacje sportowe jako spółki prawa handlowego i cywilnego 121 7.2.5. Wybór formy prawnej dla działalności sportowej 126 7.3. Obiekty sportowe 128 7.3.1. Obiekty sportowe jako rezultat partnerstwa publiczno-prywatnego 129 7.3.2. Klastry jako organizacyjna forma budowy i zarządzania obiektami sportowymi 130 7.4. Działalność sportowa a prawo wspólnotowe 131 Zobowiązania podatkowe przedsiębiorstw i organizacji sportowych - Igor Perechuda 135 8.1. Formy podatku dochodowego 135 8.1.1. Opodatkowanie dochodu podmiotów komercyjnych 137 8.1.2. Opodatkowanie dochodu w organizacjach niekomercyjnych 145 8.1.3. Opodatkowanie dochodu w mieszanych formach działalności 149 8.2. Podatek VAT 150 8.3. Ubezpieczenia społeczne 152 8.4. Charakterystyczne elementy opodatkowania organizacji sportowych oraz kryteria wyboru firmy księgowo-finansowej - wywiad z Markiem Wilczkiem 154 Przedsiębiorstwo sportowe w przestrzeni wirtualnej - Sebastian Kopera 159 9.1. Czym jest e-przedsiębiorstwo 159 9.2. Rola technoogii informacyjnych w e-biznesie sportowym 163 9.3. Technologie informacyjno-komunikacyjne jako czynnik zmian 166 9.4. Istota i struktura modeli biznesowych w przestrzeni cyfrowej 170 9.5. Wyzwania cyfrowej przyszłości 175 9.6. Studium przypadku: model biznesu szkoły jogi Patrick and Carling Yoga 177 Przedsiębiorczość międzynarodowa w sporcie - Karolina Nessel 183 10.1. Istota przedsiębiorczości międzynarodowej 183 10.2. Odmienność otoczenia zagranicznego 185 10.3. Bariery i korzyści działalności międzynarodowej 191 10.4. Formy umiędzynarodowienia działalności sportowej 194 10.5. Modele ekspansji zagranicznej 198 10.6. Zmiana reguł gry 199 10.7. Specyfika międzynarodowej imprezy sportowej - wywiad z Grzegorzem Miedzińskim, organizatorem Akademickich Mistrzostw Świata w Kolarstwie Górskim i Szosowym 2014 w Jeleniej Górze 199 Zagrożenia dla bezpieczeństwa w sporcie - Marek Zawartka 205 11.1. Istota bezpieczeństwa w sporcie 205 11.2. Zagrożenia dla bezpieczeństwa widowisk sportowych 208 11.2.1. Formy agresywnych zachowań kibiców 209 11.2.2. Krajowe i europejskie regulacje prawne w widowiskach sportowych 213 11.3. Nielegalny doping w sporcie 216 11.3.1. Definicja dopingu zgodnie z ustawą o sporcie 216 11.3.2. Historia dopingu w sporcie 217 11.3.3. Kontrola antydopingowa 219 11.3.4. Sankcje karne związane ze stosowaniem dopingu w sporcie 221 11.4. Korupcja w sporcie 222 11.4.1. Definicja korupcji 222 11.4.2. Tło historyczne działań korupcyjnych 223 11.4.3. Bukmacherstwo 224 11.4.4. Regulacje prawne dotyczące korupcji w sporcie 227 11.5. Wywiad z Wadimem Dybą, ekspertem instytucjonalnym 228 Zarządzanie w sporcie w świetle aksjologii - Józef Lipiec 231 12.1. Aksjologia 231 12.2. Wartości 232 12.3. Wartości w sporcie 234 12.4. Wartości w zarządzaniu 236 12.5. Wartości w zarządzaniu sportem 239 12.6. Wartości w pracy agenta zawodnika - rozmowa z Dawidem Chylaszkiem, menedżerem agencji BMG-Sport 241 Planowanie i realizacja przedsięwzięć sportowych Planowanie przedsięwzięć w sporcie - Marta Najda-Janoszka 247 13.1. Istota planu biznesu 247 13.2. Podstawowe zasady przygotowywania dokumentu 250 13.3. Struktura planu biznesu 253 13.4. Specyfika planów biznesu w obszarze sportu - rozmowa z Radosławem Grzybem z firmy rAdvice Planowanie finansowe w organizacji sportowej - Elżbieta Marcinkowska 259 14.1. Planowanie finansowe 259 14.1.1. Planowanie obrotów gotówkowych 260 14.1.2. Planowanie przychodów, kosztów i wyniku finansowego 261 14.1.3. Próg rentowności 264 14.2. Inwestycje rzeczowe w planowaniu finansowym 269 14.2.1. Nakłady inwestycyjne, nadwyżka finansowa i koszt kapitału 270 14.3. Metody oceny opłacalności inwestycji rzeczowych 272 14.3.1. Proste metody oceny opłacalności inwestycji 272 14.3.2. Dyskontowe metody oceny efektywności inwestycji 274 14.4. Studium przypadku: analiza i ocena efektywności ekonomicznej budowy Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku 278 Analiza i zarządzanie ryzykiem w organizacji sportowej - Igor Perechuda 283 15.1. Ryzyko operacyjne 284 15.2. Ryzyko finansowe 288 15.2.1. Ryzyko płynności 289 15.2.2. Zadłużenie 293 15.2.3. Zagrożenie upadłością 294 15.3. Czynniki ryzyka w klubach sportowych 294 15.4. Studium przypadku: analiza ryzyka finansowego Ruchu Chorzów S.A. w latach 2008-2010 296 Zarządzanie marketingowe w organizacji sportowej - Ewa Grabińska, Karolina Nessel 303 16.1. Istota marketingu sportowego 303 16.2. Proces zarządzania marketingowego 305 16.3. Identyfikacja szans marketingowych 306 16.4. Strategia marketingowa 307 16.5. Marketing-mix 310 16.5.1. Produkt 311 16.5.2. Cena 315 16.5.3. Dystrybucja 318 16.5.4. Świadectwo materialne, ludzie i procesy 321 16.5.5. Promocja 323 16.6. Studium przypadku: działania marketingowe organizatorów Men Expert Survival Race 325 Marka sportowa - Małgorzata Bednarczyk, Małgorzata Kurleto 331 17.1. Istota marki sportowej 331 17.2. Kapitał marki sportowej 336 17.3. Kapitał marki sportowca 341 17.4. Prawna ochrona marki 346 17.4.1. Ochrona znaku towarowego w Polsce 346 17.4.2. Ochrona znaku towarowego (marki) poza granicami Polski 349 17.5. Prawna ochrona marki w sporcie 350 17.6. Przykład strategii budowy marki „Stadion Narodowy w Warszawie" 350 17.7. Kształtowanie marki firmy poprzez sport - rozmowa z Łukaszem Rozborskim z Departamentu Korporacyjnego Komunikacji w Grupie Azoty 352 Sponsoring sportu - Małgorzata Bednarczyk, Małgorzata Kurleto, Marta Najda-Janoszka 355 18.1. Definicja sponsoringu 355 18.2. Rodzaje sponsoringu 360 18.3. Aspekty prawne umów sponsoringowych 365 18.3.1. Umowa sponsoringu 366 18.3.2. Sponsoring radiowo-telewizyjny 368 18.3.3. Sponsoring a zobowiązania podatkowe 369 18.4. Zjawisko sponsoringu na świecie i w Polsce 371 18.5. Perspektywa firmy sponsorującej - wywiad z Pawłem Gniadkiem, dyrektorem Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Grupy Tauron Polska Energia S.A. 375 18.6. Perspektywa podmiotu sponsorowanego - rozmowa z kapitanem Romanem Paszke, żeglarzem regatowym, konstruktorem jachtów, organizatorem wielu żeglarskich przedsięwzięć sportowych na skalę międzynarodową 380 Współpraca z mediami w sporcie - Michał Pacuda 385 19.1. Zasady współpracy z mediami 385 19.2. Zasady skutecznego przygotowania konferencji prasowej 393 E-komunikacja marketingowa w organizacji sportowej - Karolina Nessel 401 20.1. Istota e-marketingu 401 20.2. Podstawowe obszary promocji za pomocą Internetu 402 20.3. Ewaluacja działań promocyjnych w Internecie 411 20.4. Studium przypadku: e-komunikacja w MKS Cracovia SSA 412 Media społecznościowe w sporcie - Sebastian Kopera, Szczepan Kościółek 417 21.1. Nowe media jako rozwinięcie tradycyjnej przestrzeni medialnej 417 21.2. Przykłady zastosowań mediów społecznościowych w sporcie 423 21.3. Studium przypadku: Panthers Wrocław w mediach społecznościowych 429 Formy wspierania przedsiębiorczości w sporcie - Przemysław Jastrzębski, Szczepan Kościółek 435 22.1. Najważniejsze instytucje wspierające przedsiębiorczość 435 22.2. Wsparcie w obszarze dostępu do wiedzy, infrastruktury, rynków i kontaktów 439 22.3. Wsparcie przedsiębiorczości w sporcie w obszarze finansowym 445 22.3.1. Fundusze dla sportu 445 22.3.2. Fundusze dla przedsiębiorczości 448 22.4. Przykład wsparcia projektu sportowego w AIP - rozmowa z Justyną Bolek, autorką projektu „Slavica Dance" 454
Sygnatura czytelni BWF: XII J 98
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-181.
Innowacje w bankowości detalicznej na świecie Wprowadzenie - o coraz szybszym procesie innowacji na świecie Wizerunek sektora finansowego a kryzys pierwszej dekady XXI wieku Styl życia konsumentów jako determinanta innowacyjności banków Wykorzystanie Internetu oraz portali społecznościowych we współczesnej bankowości Działanie w chmurze Placówki banku - czy nadal konieczne? Innowacyjność sektora finansowego w Polsce Charakterystyka sektora finansowego w Polsce Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 Sektor FinTech w Polsce - szanse i bariery rozwoju Przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce Innowacje marketingowe w działalności instytucji finansowych - wybrane zagadnienia Marketing w działaniach instytucji finansowej Innowacyjne badania marketingowe Innowacje w zakresie usług i produktów finansowych Nowoczesna komunikacja instytucji finansowych z rynkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148446 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse turystyki zagranicznej / Bogumił Bernaś. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 301 stron : ilustracje ; 23 cm.
Dla zainteresowanych wyjazdami zagranicznymi w celach turystyczno-wypoczynkowych i krajoznawczych, studentów i pracowników, agentów, pośredników i organizatorów turystyki.
Teoria turystyki 21 1.1. Podstawowe pojęcia 21 1.2. Miejsce turystyki w zakresie potrzeb człowieka 25 1.2.1. Turystyka w hierarchii potrzeb 25 1.3. Podmioty i regulacje prawne turystyki 33 1.3.1. Podmioty turystyki 33 1.3.2. Regulacje prawne 34 1.4. Czynniki i uwarunkowania turystyki 39 1.4.1. Turystyka krajowa a turystyka zagraniczna 40 1.4.2. Turystyka wyjazdowa 43 1.5. Swoboda podróży zagranicznych 52 1.6. Motywy wyjazdów turystycznych 54 1.7. Uwarunkowania rozwoju turystyki przyjazdowej 56 1.7.1. Obiekty światowego dziedzictwa 57 1.7.2. Dostępność 59 1.7.3. Infrastruktura 60 1.8. Tendencje rozwojowe turystyki zagranicznej 61 Bezpieczeństwo i zagrożenia w turystyce zagranicznej 63 2.1. Klasyfikacja ogólna 63 2.2. Bezpieczeństwo naturalne 65 2.3. Bezpieczeństwo polityczne i kryminalne 71 2.4. Bezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne 83 2.5. Bezpieczeństwo w ujęciu regionalnym z uwzględnieniem poszczególnych państw 103 Gospodarcze znaczenie, makroekonomiczne efekty i uwarunkowania turystyki 115 3.1. Efekty ekonomiczne, społeczne i polityczne turystyki 115 3.2. Wpływ turystyki na Produkt Krajowy Brutto (PKB 119 3.2.1. Pojęcie i mierniki PKB 119 3.2.2. Produkt krajowy brutto w przeliczeniu na 1 mieszkańca 129 3.3. Turystyka zagraniczna (wyjazdowa i przyjazdowa) w bilansie płatniczym państwa 131 3.4. Międzynarodowa pozycja inwestycyjna 138 3.5. Turystyka jako generator miejsc pracy 139 3.6. Czynniki makroekonomiczne wpływające na poziom kosztów w turystyce zagranicznej 141 3.6.1. Siła nabywcza pieniądza 141 3.6.2. Kursy walutowe 148 3.6.3. Podatki i opłaty lokalne 159 Koszty i ceny usług turystycznych 163 4.1. Pojęcie i struktura usług turystycznych. Infrastruktura turystyczna 163 4.2. Czynniki kosztotwórcze usług turystycznych zależne od podmiotów świadczących usługi turystyczne 166 4.2.1. Klasyfikacja 166 4.2.2. Lokalizacja 169 4.2.3. Sezonowość 176 4.2.4. Typ i kategoria obiektu, standard oferowanych usług 179 4.2.5. Pokoje hotelowe 187 4.3. Usługi gastronomiczne 190 4.4. Usługi towarzyszące 193 4.5. Transport turystyczny 194 4.5.1. Charakterystyka ogólna, znaczenie i klasyfikacja 194 4.5.2. Ważniejsze regulacje międzynarodowe 196 4.5.3. Kryteria i przesłanki stosowania różnych środków transportu międzynarodowego 197 4.5.4. Transport drogowy 203 4.5.5. Transport kolejowy 206 4.5.6. Transport wodny 208 4.5.7. Transport powietrzny, lotniczy 208 4.6. Ubezpieczenia turystyczne 211 4.7. Czynniki koszto- i cenotwórcze turystyki zagranicznej 214 Organizacja, podmioty i uczestnicy turystyki zagranicznej 219 5.1. Turystyka zorganizowana 219 5.1.1. Podmioty 219 5.1.2. Organizatorzy turystyki zagranicznej w Polsce z najwyższymi udziałami w rynku 229 5.1.3. Umowy transportowe 231 5.1.4. Umowy z partnerami zagranicznymi 235 5.2. Turystyka indywidualna 238 5.2.1. Uwagi ogólne 238 5.2.2. Elementy indywidualnej organizacji zagranicznych wyjazdów turystycznych 242 5.2.3. Przykłady indywidualnej organizacji wycieczek 256 5.3. Rozliczenia i płatności międzynarodowe 271 5.3.1. Zagadnienia ogólne, regulacje prawa dewizowego 271 5.3.2. Formuły zanikające rozliczeń i płatności międzynarodowych 276 5.3.3. Rozliczenia dewizowe 281
Sygnatura czytelni BWF: XII J 67
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-150.
Dla menedżerów ds. logistyki, studentów studiów ekonomicznych i logistycznych, słuchaczy studiów podyplomowych.
Logistyka we współczesnym przedsiębiorstwie 9 1.1. Historia i definicja logistyki 9 1.2. Systemy logistyki 14 1.3. Cele i zadania logistyki 17 1.4. Logistyka a łańcuch dostaw 19 1.5. Strategie logistyczne 28 Klasyfikacja kosztów logistyki 31 2.1. Zakres i definicje kosztów logistyki 31 2.2. Koszty transportu 44 2.3. Koszty zapasów 47 2.4. Koszty obsługi klienta 58 2.5. Rejestracja kosztów logistyki 65 Założenia rachunku kosztów logistyki 71 3.1. Istota rachunku kosztów logistyki 71 3.2. Elementy rachunku kosztów logistyki 82 3.3. Raportowanie kosztów logistyki 85 Budżetowanie kosztów logistyki 97 4.1. Istota, zakres i funkcje budżetowania 97 4.2. Koszty logistyki w budżecie głównym 104 4.3. Budżetowanie kosztów transportu i zapasów 105 4.4. Analiza odchyleń kosztów logistyki 107 Koszty logistyki w podejmowaniu decyzji 115 5.1. Zarządzanie kosztami logistyki 115 5.2. Koszty logistyki a rachunek kosztów działań 126 5.3. Koszty logistyki a rentowność przedsiębiorstwa 132 5.4. Redukcja kosztów logistyki 134 5.5. Controlling logistyki 135 5.6. Koszty logistyki a sztuczna inteligencja 144
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 4 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156511 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156512 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia.
Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel Pojęcie zaufania Typologia zaufania Kształtowanie się zaufania Znaczenie zaufania w organizacjach Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Przywództwo - Aleksandra Kołodziej Pojęcie przywództwa Typologia i paradygmaty przywództwa Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych Typologia innowacji i kreatywności Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność Bariery kreatywności i innowacyjności Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Praca zespołowa - Michał Jezusek Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej Podstawowe typologie zespołów Role w zespole Organizacja pracy zespołowej Praca zespołowa a efektywność Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko Pojęcie zaangażowania w pracę Typologia form zaangażowania Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika Badanie zaangażowania pracowników Zarządzanie przez zaangażowanie Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka Satysfakcja pracownika Modele satysfakcji pracownika Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy Satysfakcja z pracy a jakość życia Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska Kultura w organizacji Klasyfikacja kultur organizacyjnych Elementy składowe kultury organizacyjnej Komunikacja wewnątrz firmy Przywództwo Proces motywowania Budowanie zespołów Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury Funkcje kultury organizacyjnej Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej.
Sygnatura czytelni BMW: IX D 18 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5775 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności