Konsumpcja (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(71)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(54)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Kołodziejek Bogdan
(3)
Beskid Lidia
(2)
Hanusik Krystyna
(2)
Piasny Janusz
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Szczepański Jan (1913-2004)
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Wiszniewski Edward
(2)
Zielińska Zofia
(2)
Łangowska Urszula
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamowicz Ewa
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bałdyga Jerzy
(1)
Bergier Tomasz
(1)
Bielski Piotr
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bosch Gisela
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bużałek Tomasz
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Carley Michael
(1)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(1)
Czajkowski Mikołaj
(1)
Czerny Mirosława (1951- )
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Aleksandra
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grzelońska Urszula (1939- )
(1)
Grzywińska-Rąpca Małgorzata
(1)
Guzik Bogusław
(1)
Herman Andrzej
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Jeleński Tomasz
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasprzak Tadeusz
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Koneczny Karol
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kozłowska Agata
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Krasiński Zdzisław
(1)
Kronenberg Jakub
(1)
Kroszel Janusz
(1)
Kulczycka Joanna
(1)
Kurczewski Przemysław
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Anna
(1)
Lewandowska Zofia
(1)
Magnuszewski Piotr
(1)
Makuch Łukasz
(1)
Maliszewska Karolina
(1)
Masztalerz Jerzy
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michaliszyn Beata
(1)
Morecka Zofia (1919- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Murawska Anna (ekonomia)
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nikołajczuk Sergiusz
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pajestka Józef (1924-1994)
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Piasny Janusz (1930-1997)
(1)
Podolec Barbara
(1)
Pohorille Maksymilian
(1)
Pohorille Maksymilian (1915-2003)
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Romaniuk Kazimierz
(1)
Ryć Kazimierz (1935-2020)
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Seminarium Naukowe "Decyzje w handlu : cele warunki metody" (1975 ; Konstancin-Jeziorna)
(1)
Sendzimir Jan
(1)
Sikorska Joanna
(1)
Spapens Philippe
(1)
Stangel Michał
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Sufin Zbigniew
(1)
Szadziński Stanisław Stefan
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymański Władysław (1941- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wesołowski Włodzimierz (1929- )
(1)
Winiewski Michał (1916-1991)
(1)
Wiszniewski Edward (1921-2004)
(1)
Wróbel Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łuczak Józef
(1)
Świątek Leszek
(1)
Żuławska Czesława
(1)
Żylicz Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(19)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(70)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumpcja (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 97)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64348 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99855 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ruch konsumentów / Aldona Jawłowska. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1981. - 247, [1] s. ; 19 cm.
(Biblioteka Wiedzy Współczesnej "Omega", ISSN 0208-9653 ; 365)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62002 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 19)
Bibliogr.s. 345 - 359
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67888 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110848 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71025 L, 69522 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78324 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61490, 60953 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68896 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58664 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Opolu ; Nr 204)
Bibliogr.s. 123 - 126. - Streszcz. - Sum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84540 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009 ; Nr 18)
Bibliogr.s. [124] - 126
Sygnatura czytelni BWF: ubytek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96225 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-204. Wykaz aktów prawnych s. 204-209. Netogr. s. 209-[212].
Dla osób zajmujących się problemami ekonomii ekologicznej, a także dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, ochrony środowiska, oraz dla decydentów i osób zaangażowanych w tworzenie polityki ekologicznej, gospodarczej i społecznej, członków organizacji pozarządowych.
Sygnatura czytelni BMW: II L 35 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135221 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135220 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77626, 77264, 101658 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-[301].
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5175 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 279-298.
KONSUMPCJA ŻYWNOŚCI JAKO PRZEDMIOT BADAŃ EKONOMICZNYCH 1.1.Żywność jako przedmiot konsumpcji 1.2.Konsumpcja i konsument żywności 1.3.Potrzeba żywnościowa jako podstawa konsumpcji 1.4.Uwarunkowania kształtujące konsumpcję żywności UWARUNKOWANIA EKONOMICZNO-GOSPODARCZE POPYTU NA ŻYWNOŚĆ - ANALIZA OTOCZENIA DALSZEGO KONSUMPCJI ŻYWNOŚCI 2.1.Wpływ rozwoju gospodarczego kraju i dochodów w sektorze gospodarstw domowych na konsumpcję żywności 2.2.Analiza podaży żywności w Polsce - produkcja i sprzedaż detaliczna produktów spożywczych 2.3.Ceny jako determinanty konsumpcji żywności 2.4.Uwarunkowania globalne konsumpcji żywności i ich skutki na rynku KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ZMIAN W POZIOMIE I STRUKTURZE WYDATKÓW NA ŻYWNOŚĆ W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH 3.1.Dochód gospodarstwa domowego jako uwarunkowanie wydatków na żywność 3.2.Wydatki na żywność jako koszty konsumpcji rynkowej 3.3.Zmiany w poziomie i strukturze wydatków na produkty żywnościowe i napoje bezalkoholowe 3.4.Zróżnicowanie wydatków na żywność według cech społeczno--ekonomicznych gospodarstw domowych 3.5.Uwarunkowania regionalne wydatków na żywność w gospodarstwach domowych SPOŻYCIE ŻYWNOŚCI W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH - TENDENCJE ZMIAN, ZRÓŻNICOWANIE I DETERMINANTY 4.1.Poziom i zmiany spożycia żywności 4.2.Spożycie żywności w zależności od cech gospodarstwa domowego 4.3.Spożycie żywności w gospodarstwach domowych według województw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155323 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności