Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(100)
Forma i typ
Książki
(64)
Artykuły
(36)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(39)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(15)
Biblioteka WEiZ
(29)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Dziekoński Michał
(7)
Czyż-Gwiazda Ewa
(4)
Baran Radosław
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Wojtaszczyk Justyna
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Gieracz Marcin
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Podstawka Krzysztof
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamczyk Józef
(1)
Adamkiewicz Katarzyna
(1)
Al-Sefou Sayf
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ananicz Karina
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barcik Ryszard (1948- )
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bryła-Gozdyra Marta
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1950- )
(1)
Filipek Jarosław
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Guzek Michał
(1)
Haberka Paweł
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Ignaczak Marcin
(1)
International Conference on Mass Customization and Personalization (2004 ; Rzeszów)
(1)
Janiszek Bartłomiej
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Karolewski Igor
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuchno Marcin
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques (1933- )
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Malik Krzysztof (1964- )
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalczyk Joanna
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym" (2003 ; Rzeszów - Solina)
(1)
Nakulska Klaudia
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Piotrowski Maciej
(1)
Podobiński Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Seelmann-Eggebert Ralph
(1)
Seminarium StatSoft Polska (2005 ; Warszawa)
(1)
Smektalski Albert
(1)
Sperska Anna
(1)
Stappenbeck Gregory J
(1)
Stawarz-García Barbara
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Szaroleta Maciej
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szulce Halina
(1)
Szydzińska Kinga
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tarnowski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(98)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(96)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing strategiczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(17)
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik
(3)
Poradniki
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(36)
100 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257 - [261]
Dla studentów, konsultantów i menedżerów.
Sygnatura czytelni BWB: II F 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98331, 98330, 98329, 98333, 98332 (5 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 1880 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116182, 116181, 116180 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 190 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128374, 128375 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128373 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-[278].
Dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy różnych szkół biznesu i studiów pomaturalnych oraz praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 6
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114277, 102995 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 674 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, ISSN 0239-6114 ; SU 1677)
Bibliogr. s. 134-[136].
Dla studentów Wydziału Zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 464 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124730 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praktyczny marketing : kluczowe elementy / Krzysztof Podstawka. - Rzeszów : PROMAR-INTERNATIONAL, 1997. - 226 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skuteczne Zarządzanie)
Bibliogr.s. 223 - 226
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97200 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 2 rozsz. - Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2003. - [2], 212 s. : il. ; 24 cm.
(Podręczniki Akademickie / Politechnika Łódzka)
Wyd. 1 pt.: Zarządzanie marketingowe.
Na grzb. nr kolejny wydawnictw PŁ: 1065.
BIbliogr. s. 209-212.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 63
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1700 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Na s. red. i grzb. nr 980 oznaczajacy kolejną poz. wydawniczą PŁ.
Bibliogr. s. 295-298.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, szkół biznesu, a także menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98868 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98869 L (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 217 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
U dołu okł.: Plan marketnigowy na CD.
Bibliogr. s. [213]-217.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz poradnik dla praktyków.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 175 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126809 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3735 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1 - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-217.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz poradnik dla praktyków.
Rozdział 1. Zarządzanie marketingowe 1.1.Istota zarządzania 1.2.Koncepcja i istota marketingu 1.3.Zarzadzanie i planowanie marketingowe 1.4.Nowoczesne tendencje w zarzadzaniu marketingowym 1.4.1.Marketing wiedzy 1.4.2.Marketing internetowy 1.4.3.Marketing relacyjny Rozdział 2. Analiza sytuacji marketingowej 2.1.Audyt marketingowy 2.2.Analiza otoczenia 2.2.1.Makrootoczenie i jego główne elementy 2.2.2.Mikrootoczenie 2.3.Analiza SWOT 2.4.Analiza konkurencji 2.5.Analiza zachowania konsumentów Rozdział 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego 3.1.Badanie rynku 3.2.Analiza rynku docelowego 3.3.Analiza marketingu-mix 3.3.1.Produkt 3.3.2.Promocja 3.3.3.Analiza ceny 3.3.4.Analiza dystrybucji 3.4.Dostosowanie marketingu-mix do potrzeb rynku docelowego Rozdział 4. Analiza strategii marketingowej 4.1.Istota strategii marketingowej 4.2.Formułowanie strategii marketingowej 4.3.Określenie misji i celów 4.4.Wdrażanie strategii 4.5. Analiza portfelowa Rozdział 5. Operacyjny plan marketingowy 5.1.Istota procesu planowania marketingowego 5.2.Formułowanie planu marketingowego 5.3.Analiza sytuacji rynkowej 5.4.Strategia obsługi rynku 5.5.Analiza budżetu marketingowego 5.6.Program marketingu-mix 5.7.Monitorowanie, ocena i kontrola Rozdział 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych 6.1.Rola analizy sytuacji finansowej przedsiębiorstwa 6.2.Kryteria wyboru - finansowe i niefinansowe 6.3.Ocena efektywności działania marketingu 6.4.Finansowe kryteria - przepływy pieniężne (cash flow) 6.5.Analiza rentowności 6.6.Zastosowanie modelu DuPonta 6.7.Alternatywne plany działania Pytania i problemy do dyskusji Rozdział 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego 7.1.Istota informacji 7.2.System Informacji Marketingowej 7.3.Technologia informacyjna a zarzadzanie marketingowe 7.4.Internetowa Strategia Marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152939 N, 152938 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
Rola komunikacji w działaniach marketingowych Procesy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Zmiany społeczno-technologiczne i ich konsekwencje dla aktywności komunikacyjnej organizacji Audytorium działań komunikacyjnych podmiotów rynkowych Proces tworzenia strategii oraz narzędzia komunikacji marketingowej Badania i ocena skuteczności działań w ramach strategii komunikacji Determinanty komunikacji na rynku farmaceutycznym Szczególne cechy komunikacji marketingowej na rynku leków Uwarunkowania prawne i etyczne działań marketingowych Charakterystyka nadawców komunikatów marketingowych Nabywca indywidualny jako odbiorca komunikatów marketingowych Narzędzia komunikacji marketingowej na rynku leków bez recepty Reklama jako narzędzie komunikacji masowej na rynku leków OTC Promocja osobista - rola farmaceuty w sprzedaży leków OTC Narzędzia promocji sprzedaży konsumenckiej Działania public relations wykorzystywane na rynku leków bez recepty Merchandising apteczny jako forma komunikacji Komunikacja marketingowa wykorzystująca środowisko Internetu Nietypowe formy komunikacji na rynku leków bez recepty Działania w zakresie komunikacji marketingowej na rynku leków na receptę (Rx) Dozwolone formy reklamy leków na receptę Rola i znaczenie przedstawiciela medycznego w procesie sprzedaży Promocja sprzedaży kierowana do pośredników w obrocie lekami e-pharmamarketing jako zbiór narzędzi komunikacji na rynku leków Rx Narzędzia public relations wykorzystywane na rynku leków Rx Wyzwania komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej Rola i znaczenie branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia Zachowania zdrowotne Polaków a działania komunikacyjne przedsiębiorstw farmaceutycznych Szanse, zagrożenia i rekomendacje dla aktywności komunikacyjnej z wykorzystaniem nowych technologii Potencjał opieki farmaceutycznej w komunikacji farmaceutów z pacjentami W kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej Odpowiedzialność za zdrowie pacjentów jako przejaw etycznej komunikacji w branży farmaceutycznej Dobre praktyki w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku farmaceutycznym - studia przypadków Rekomendacje dotyczące tworzenia odpowiedzialnych strategii komunikacji
Sygnatura czytelni BWF: V G 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8570 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Marketing)
Bibliogr. s. [311]-318. Netogr. s. 318. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli akademickich, osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 501 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 134830 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4738 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59503 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. wyd.1 i 2 : Marketingowa strategia sprzedaży.
Bibliogr. s. 327-330.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69954 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data mining : poznaj siebie i swoich klientów. - Warszawa ; Kraków : StatSoft Polska - Sp., 2005. - 120 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
(Zastosowania Statystyki i Data Mining)
Dane o impr. z Internetu.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112718 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności