Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(202)
Forma i typ
Artykuły
(153)
Książki
(49)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(19)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(22)
Biblioteka WEiZ
(28)
Biblioteka WWFiF
(9)
Autor
Cyganek Mariusz
(5)
Veselka Martin
(4)
Wódkowski Arkadiusz
(4)
Ławicki Jacek St
(4)
Bociąg Joanna
(3)
Grygielski Marcin
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Lotko Aleksander
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Duda Joanna
(2)
Dudka Bartłomiej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Mróz Rafał
(2)
Nawrat Beata
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Paśnik Jerzy
(2)
Polak Piotr
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Smyk Stanisław
(2)
Stanusch Maciej
(2)
Stępniak Beata C
(2)
Swatowska Katarzyna
(2)
Synoradzka Monika
(2)
Wiak Krzysztof
(2)
Wojciechowski Piotr
(2)
Wojtaszczyk Justyna
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Augustynowicz Krzysztof
(1)
Babińska Anna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Anna
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bejgier Aneta
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biliński Witold
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Branecki Tomasz
(1)
Brown Stenley A. (1946- )
(1)
Bryła-Gozdyra Marta
(1)
Brzozowska Iwona
(1)
Brzozowska Iwona Marta
(1)
Bródkowski Krzysztof
(1)
Całczyński Andrzej
(1)
Chojnacki Wojciech
(1)
Christensen Clayton M. (1952- )
(1)
Cieśla Maria (1980- )
(1)
Cisek-Dąbrowska Joanna
(1)
Czarnecka Róża
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
De Kouchkovsky Nicolas
(1)
DeLisi Rick
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dziedzic Anna
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Eidsvik Bruce
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Fazlagić Amir
(1)
Furman Katarzyna
(1)
Futrell Charles
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Goliński Jan
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Grądek Dariusz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hat-Garncarz Grażyna
(1)
Hayden Wes
(1)
Heinen Joe
(1)
Hickley Kristin
(1)
Hirsz-Kropińska Joanna
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jawień Robert
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kachaniewska Magdalena
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kobiela Konrad
(1)
Kociszewski Kamil
(1)
Koliński Adam
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kouchovsky Nicolas
(1)
Kowalczyk Artur
(1)
Kowalik Grzegorz
(1)
Kowalska-Musioł Magdalena
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(202)
Język
polski
(201)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Klienci banków
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Obsługa klienta
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1176)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(376)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Materiały pomocnicze
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(152)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
202 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kiedy program lojalnościowy ? / Dariusz Grądek. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 12, s.46-49. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opowieści pokładowe : prawdziwe życie na wysokościach / Teresa Grzywocz. - Warszawa : Zona Zero, copyright 2018. - 319, [1] strona ; 21 cm.
Między nami stewardesami Ci z tyłu samolotu Piloci I z kim ja latam Czy możesz umawiać się ze stewardesą? Prawdy i kłamstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wyd. 1 i 2 pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Płyta VCD zawiera film "Debiuty handlowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109314 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 207 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137762, 137761, 137760, 137763 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137759 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5069 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowa mentalność w centrach obsługi / Joe Heinen. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 8, s.14-16. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Service Strategy : Management Moves for Customer Results.
Zaw. kwestionariusze samooceny firm.
Indeks.
Publ. przeznaczona dla praktykujących menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 533 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 36
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 120395 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116266 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3070 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138350 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. kwestionariusze i testy.
Bibliogr. s. [111].
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118555 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2884 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Key Account Manager : przygotowanie do negocjacji / Krzysztof Kałucki. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 347 stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: Poznaj umiejętności, narzędzia i strategie, dzięki którym będziesz działał jak zawodowy negocjator i nauczysz się zarządzać współpracą z kluczowymi klientami.
Bibliografia na stronach [307]-320.
Negocjacje w biznesie Istota negocjacji biznesowych Uwarunkowania procesu negocjacyjnego Przebieg procesu Przygotowanie do negocjacji Istota przygotowania do negocjacji Cel przystąpienia do procesu Partner negocjacyjny Miejsce spotkań Oferta handlowa Budowa zespołu negocjacyjnego Czas Strategia negocjacji Komunikacja Posiadanie BATNA Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji Badania dotyczące przygotowania się do negocjacji Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca Zadania na stanowisku key account managera i kupca Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca Analiza bibliometryczna dotycząca przygotowania się do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca. Podstawy metodyczne prowadzenia badań Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków Szczegółowy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kątem wpływu przygotowania na przebieg i efekt końcowy Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Negocjacje – definicje Zasady negocjacji Sprzedaż, negocjacje i mediacje Negocjacje – źródła informacji Etapy procesu negocjacyjnego Realizacja procesu i miary sukcesu Psychologia negocjacji Zasady negocjacji Negocjacje w służbach mundurowych Błędy i mity negocjacji Kompetencje i cechy negocjatora Opis badań autorskich Siła negocjacyjna Cele negocjacyjne Strategia w negocjacjach Metodyka szkoleń z negocjacji BATNA i ZOPA Przygotowanie do negocjacji Uniwersalny model przygotowania do negocjacji Partner negocjacyjny Trudny klient Cena jako zmienna negocjacyjna Pułapki pozycji minimalnej i maksymalnej Techniki negocjacyjne Techniki pozawerbalne w negocjacjach Komunikacja w procesie negocjacyjnym Umiejętność zadawania pytań Słuchać czy słyszeć? Widzenie i postrzeganie Intuicja w negocjacjach Pierwszy kontakt: rozmowa telefoniczna, korespondencja elektroniczna Komunikacja korzyści i pokonywanie obiekcji Zarządzanie procesem grupowym Relacyjność i zadaniowość w negocjacjach Kłamstwo w negocjacjach Fragment badania autorskiego Przyszłość nauczania i szkolenia z negocjacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152703 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6506 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [215]-222. Indeks.
Dla studentów kierunków: logistyka, zarządzanie, ekonomia, jak również pracowników nauki i przedsiębiorców.
Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta Pojęcie logistycznej obsługi klienta Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku a jego zadowolenie Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta Analiza ABC|XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej Pomiar jako metoda gromadzenia danych Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta Cel tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta . . . . . Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja Miary rozproszenia i ich interpretacja Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów Wybrane metody wnioskowania statystycznego Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta llościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 225 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 95
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146995, 146993, 146994 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145554 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5814 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności