Postawy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(39)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(10)
Proza
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(9)
Magazyn
(1)
Autor
Jax Joanna
(4)
Jax Joanna. Zemsta i przebaczenie
(3)
Śliz Anna
(2)
Biga Bartłomiej
(1)
Biskupska-Kostecka Marzena
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Boksa Ewa
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Böhner Gerd
(1)
Cisek Marta
(1)
Czapów Czesław
(1)
Czapów Czesław (1925-1980)
(1)
Czerniawska Mirosława
(1)
Duber Bogumiła
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gwiżdż Olgierd
(1)
Hadasch Paul (1917-1997)
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hawkins David R. (1927-2012)
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jasińska-Kania Aleksandra (1932- )
(1)
Jastrząb-Mrozicka Mirosława (1934- )
(1)
Jax Joanna. Morze kłamstwa
(1)
Jöhling Wolfgang (1944- )
(1)
Karolczak-Biernacka Barbara
(1)
Kasparek Norbert (1960- )
(1)
Krasnodębska Anna
(1)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Makuch Marta
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Michalska Agata
(1)
Mieszalski Stefan (1946- )
(1)
Moroń Dorota
(1)
Nowak Paweł (kultura fizyczna)
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pankowski Krzysztof
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Rudnicka Olga (1988- )
(1)
Sabat Joanna
(1)
Soroka-Fedorczuk Anetta
(1)
Stradomska Alicja
(1)
Szmyt Andrzej (1950- )
(1)
Terelak Jan F. (1942- )
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wendorff Janusz
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Wänke Michaela
(1)
Wędzińska Magdalena
(1)
Włodarczyk Ewa
(1)
Zarycki Tomasz
(1)
Łyszkowska Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Postawy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(6)
1901-
(3)
1945-1989
(3)
1939-1945
(2)
1801-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Europa
(4)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ukraina
(2)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(1)
Śląsk (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradnik
(2)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Stanowi 3 t. rozpraw "Między irredentą a kolaboracją". T. 1 pt. "Między irredentą a kolaboracją : postawy społeczeństwa polskiego wobec zaborców" wyd. w 1999 r. i t. 2 pt. "Między irredentą a kolaboracją : Polacy w czas zaborów wobec obcych władz i systemów politycznych" wyd. w 2001 r., pod red. Sławomira Kalembki i Norberta Kasparka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124113 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94273 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-176.
Cechy pokoleniowe jako źródło zagrożeń i szans dla pracodawców Zmiany demograficzne jako determinanta współczesnego świata pracy Podstawowe wartości i postawy Milenialsów Rodzaje transgresji międzypokoleniowych i ich wykorzystanie do kreowania kapitału ludzkiego Pojęcie transgresji międzypokoleniowych i ich typologia Identyfikacja obszarów zarządzania kapitałem ludzkim wymagających transformacji wskutek transgresji międzypokoleniowych w środowisku pracy Rodzaje wartości stanowiących kierunek transgresji Stopień oryginalności transgresji międzypokoleniowych dotyczących Milenialsów w środowisku pracy Skutki nieuwzględnienia w zarządzaniu kapitałem ludzkim transgresji międzypokoleniowych Identyfikacja źródeł zagrożeń zatrudniania Milenialsów Zagrożenie niepozyskaniem Milenialsów dla organizacji Nieuwzględnienie modeli decyzyjnych kandydatów do pracy z pokolenia Milenialsów Błędy rekrutacyjno-selekcyjne i adaptacyjne oraz ich tło Zagrożenie niedostatecznym zaangażowaniem Milenialsów w pracę Zagrożenie niezaprojektowania dla Milenialsów pracy z poczuciem sensu, stanowiącej siłę napędową ich zaangażowania Deficyty przywództwa Niedostatek inwestycji w projekty zapewnienia dobrostanu poprzez łączenie satysfakcji z pracy z jej usensowieniem Nieukierunkowanie kultury organizacyjnej na zaangażowanie. Nieprzywiązywanie wagi do percepcji kultury organizacyjnej Zagrożenie wynikające z nieuwzględnienia potrzeb rozwojowych Milenialsów Nieuwzględnienie nowych zasad kształtowania karier i szkoleń Niekorzystanie z szans otwartej gospodarki talentami i elastyczności Zagrożenie wynikające z nieadekwatności przestrzeni i czasu pracy do potrzeb Milenialsów Niedostatek inwestycji w komfort pracy Wyniki badań własnych z zakresu potrzeb najmłodszej grupy Milenialsów i wynikające z nich wnioski o charakterze projektowym. Zagrożenie konfliktami międzygeneracyjnymi Brak projektów zorientowanych na wielogeneracyjność Niekształtowanie szacunku dla wartości reprezentowanych przez różne pokolenia i zrozumienia istoty transgresji międzygeneracyjnych Zagrożenie nielojalnością Era postlojalnościowa jako przyczyna nielojalności Ograniczoność możliwości oddziaływania na mechanizmy wewnętrzne lojalności Pożądany i możliwy do ukształtowania typ lojalności Brak diagnoz lojalności i oddziaływania na poziom zagrożenia nielojalnością Wzmacnianie szans związanych z zatrudnianiem Milenialsów Wykorzystanie potencjału przywódczego „cyfrowych tubylców" Dopasowanie strategii personalnych do potrzeb zarządzania kapitałem ludzkim Milenialsów Substytucja nieadekwatnych do oczekiwań Milenialsów narzędzi HRM nowym instrumentarium Diagnoza istniejącego stanu personalnego, planowanie zatrudnienia, pozyskiwanie pracowników Kierowanie ludźmi Zarządzanie efektami pracy i ocenianie pracowników Rozwój pracowników Wynagradzanie pracowników Zarządzanie konfliktami oraz odejściami i zwolnieniami Cyfrowy pracownik i controlling personalny zorientowany na Milenialsów Nacisk na inteligencję generacyjną Kreowanie zaufania generacyjnego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 184
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6519 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [253]-264.
Rozstrzygnięcia terminologiczne Mimesis i zachowania mimetyczne Koncepcja teorii społecznej Pierrea Bourdieu Style życia Obszar pozycji społecznych i stylów życia według Pierrea Bourdieu i ich zastosowanie do wyboru grup docelowych Wybrane teorie komunikacji masowej Szkoły komunikowania Modele procesu komunikowania Pedagogika mass mediów Fazy cyklu życia, czyli główne okresy przemian Poczucie własnej tożsamości Fazy rozwoju człowieka a rodzina Fazy rozwoju człowieka a aktywność zawodowa Fazy rozwoju człowieka a duchowość Sytuacja kobiet w ujęciu społecznym, ekonomicznym i prawnym Zarys historyczny sytuacji społecznej, ekonomicznej i prawnej kobiet Stereotypy i uprzedzenia Badania telemetryczne Analiza zachowań telewizyjnych kobiet na podstawie badań telemetrycznych Seriale telewizyjne a codzienność Otwarty wywiad pogłębiony Dobór i sylwetki badanych kobiet Analiza badań jakościowych w grupie docelowej - kobiety w wieku 18-24 l a t 149 Zwyczaje korzystania z telewizji Postrzeganie roli kobiety w rodzinie Wpływ telewizji na kobietę i jej cielesność Duchowość - religijność w związku z treściami telewizyjnymi Wpływ telewizji na rozwiązywanie konfliktów Analiza badań jakościowych w grupie docelowej - kobiety w wieku 25-39 la t 197 Zwyczaje korzystania z telewizji Postrzeganie roli kobiety w rodzinie Wpływ telewizji na kobietę i jej cielesność Duchowość - religijność w związku z treściami telewizyjnymi Wpływ telewizji na rozwiązywanie konfliktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131244 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Bibliogr. s. [121]-123.
Sygnatura czytelni BWF: F 649 - IV E 13, F 545 - IV E 16 S+
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97659 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Postawy nauczycieli wychowania fizycznego wobec edukacji zdrowotnej / Paweł F. Nowak. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2019. - 210 stron : ilustracje ; 24 cm.
Praca naukowa dofinansowana ze środków Politechniki Opolskiej w ramach pracy statutowej NBS 85/17
Bibliografia na stronach 193-202.
Psychologiczna charakterystyka postaw II. Nauczyciel - profesja, misja, pasja, prestiż III. Problemy współczesnego ideału IV. Nauczyciel wychowania fizycznego - specyficzność profesji V. Potencjał wychowania fizycznego w kreacji zdrowia VI. Nauczyciel wychowania fizycznego jako promotor zdrowia VII. O potrzebie intelektualizacji wychowania fizycznego VIII. O potrzebie szkolnej edukacji zdrowotnej IX. Edukowanie o zdrowiu w podstawie programowej wychowania fizycznego X. Strategia badań X.1. Cel badań X.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze X.3. Organizacja i przebieg badań X.4. Charakterystyka badanych XI. Poczucie misji społecznej realizowanej w nauczycielskiej profesji XII. Postawy nauczycieli wobec edukacji zdrowotnej Struktura postawy wobec edukacji zdrowotnej XII.1. Komponent poznawczy Sposób rozumienia edukacji zdrowotnej Edukacja zdrowotna - możliwości realizacji Stereotypy związane z włączeniem edukacji zdrowotnej w lekcje wychowania fizycznego XII.2. Komponent emocjonalny Edukator zdrowia - odczucia związane z przyjęciem roli lidera promocji zdrowia w szkole Nauczyciel - pomiędzy prosportowym a prozdrowotnym podejściem do wychowania fizycznego XII.3. Komponent behawioralny Charakterystyka działań systemowych Działania bezpośredniego organu sprawującego nadzór pedagogiczny a postawy nauczycieli wobec edukacji zdrowotnej Indywidualna działalność praktyczna w ramach edukowania o zdrowiu społeczności szkolnej
Sygnatura czytelni BWF: X D 142
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147590, 147434 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
1.Miejsce kultury w komunikacji międzynarodowej 1.1.Kultura jako zaprogramowanie umysłu i klucz do percepcji 1.2.Kulturowa kategoria „swój-obcy" 1.3.Spotkanie międzykulturowe 1.4.Różnorodność kultur i ich wymiary 1.5.Polska na tle wymiarów kulturowych świata 1.6.Kultura a edukacja 2.Zróżnicowanie kulturowe świata wynikające z religii 2.1.W kręgu kultury żydowskiej 2.2.W kręgu kultury islamskiej 2.3.W kręgu kultur religijnych Dalekiego Wschodu 2.4.W kręgu kultury hinduistycznej 3.Postawy i reakcje cudzoziemców jako rudyment zarządzania ich pobytem w uczelni 3.1.Postrzeganie świata i podział ról 3.2.Poczucie czasu 3.3.Indywidualizm a kolektywizm 3.4.Emocje i ekspresja słowna 3.5.Styl bycia 3.6.Komunikacja niewerbalna 4.„Obcy" w szkole wyższej - zarządzanie zachowaniami kulturowymi 4.1.Zarządzanie zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wyższym 4.2.Planowanie wizyt i pierwszy kontakt z cudzoziemcami 4.3.Organizacja formalnych spotkań z cudzoziemcami 4.4.Oprowadzanie cudzoziemców po uczelni 4.5.Konferencje z udziałem cudzoziemców 4.6.Zajęcia dydaktyczne z wielokulturową grupą studentów 4.7.Preferencje i zachowania młodzieży ukraińskiej 4.8.Zagospodarowanie czasu wolnego cudzoziemców 4.9.Uwzględnianie różnic kulturowych w miejscu zakwaterowania i żywienia 4.10.Szkolenie personelu uczelni w zakresie różnic kulturowych 4.11.Szkolenie cudzoziemców w zakresie polskiej kultury 4.12.Promocja polskiej kultury wśród cudzoziemców przebywających na uczelni 5. Przezwyciężanie różnic kulturowych - case study 5.1.Praca zespołowa studentów zagranicznych 5.2.Projekty badawcze z udziałem cudzoziemców 5.3.Organizacja i przebieg konferencji naukowych z udziałem cudzoziemców 5.4.Tworzenie pozytywnego wizerunku uczelni w świadomości cudzoziemców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152932 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108163 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 283-311.
1. Pedagogika krytyczna źródłem analiz edukacji  1.1. Krytyczna nauka o wychowaniu: między opisem a zaangażowaniem  1.2. Pedagogika radykalna Henry’ego A. Giroux  1.3. Foucaultowskie inspiracje analityką rządzenia  2. W stronę społeczeństwa postdyscyplinarnego  2.1. Społeczeństwo dyscyplinarne – punkt wyjścia  2.2. Postpanoptikon i jego odmiany  2.3. Przechwytywanie czasu i pragnień jednostek  3. Szkoła wyższa w orbicie neoliberalnych wpływów  3.1. Neoliberalizm jako ekonomiczny i kulturowy kontekst kształcenia w szkołach wyższych  3.2. Popyt na uniwersytecką wiedzę  3.3. Neoliberalne oczekiwania wobec szkoły wyższej  4. Transformacja i neoliberalne reformy szkolnictwa wyższego w Polsce  4.1. Zmiany pola i reguł gry w szkolnictwie wyższym  4.2. Przebieg zmian i reform w szkolnictwie wyższym po 1989 roku  4.2.1. Okres pierwszy: reorientacja systemowa  4.2.2. Okres drugi: boloński  4.2.3. Okres trzeci: czas urzędników i ekspertów  4.2.4. Okres czwarty: kontynuacja neoliberalnej polityki akademickiej  5. Postdyscyplinarny uniwersytet? Między (o)presją a autonomią    5.1. (O)presja wobec uniwersytetu  5.2. Autonomia szkoły wyższej w Polsce w dyskursie ekspercko-urzędniczym  5.2.1. Założenia i podejście badawcze do analizy dyskursu  5.2.2. Pojęcie autonomii szkół wyższych  5.2.3. Formacje wiedzy dotyczącej autonomii szkoły wyższej – wyniki analizy dyskursu  5.3. Krytyczne spojrzenie na współczesny program edukacji akademickiej – (dla)czego wykłada się w szkole wyższej?  6. Studenci wobec kształcenia i szkoły wyższej  6.1. Metodologiczne podstawy badań własnych    6.1.1. Cele i problematyka badań    6.1.2. Problemy badawcze – zmienne i ich wskaźniki  6.1.3. Procedura badawcza – metody, techniki i narzędzia badawcze  6.1.4. Charakterystyka doboru próby i teren badań – organizacja badań    6.2. Charakterystyka składników strukturalnych procesu kształcenia – według badanych studentów  6.3. Koncentracja na sobie czy koncentracja na innych? Świat wartości badanych studentów 6.4. Studenckie wzorce reagowania wobec uczelni: w poszukiwaniu krytycznego myślenia i refleksyjnego działania  6.5. Wnioski z badań – ku paradygmatowi postdyscyplinarnemu dydaktyki akademickiej  Załącznik nr 1. Zadania i procedury w procesie dydaktycznym w jednej ze szkół wyższych o statusie akademickim  Załącznik nr 2. Liczba osób zaangażowanych w wewnętrzne systemy jakości kształcenia na przykładzie wybranych uczelni w Polsce w roku akademickim 2017/2018 Załącznik nr 3. Narzędzie do badania postaw studentów wobec kształcenia i szkoły wyższej Załącznik nr 4. Narzędzie do badania preferencji wartości studentów  Załącznik nr 5. Definicje wartości w modelu klasycznym i zmodyfikowanym według Shaloma H. Schwartza 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Byle do przodu / Olga Rudnicka. - Warszawa : Prószyński Media, 2018. - 444, [2] strony ; 20 cm.
Na okładce: Trup był, ale sobie poszedł. Wszystkie chwyty dozwolone!
Na okładce i stronie tytułowej poprzednia nazwa wydawcy: Prószyński i S-ka.
Streszczenie: Maria marzy o własnej restauracji. O jej prowadzeniu, tak jak o gotowaniu, nie ma pojęcia, ale od czego jest kucharz i menedżer? Piotr, jej brat, zarządza centrum urody, choć nie odróżnia jogi od feng shui. Pomocy, zwłaszcza finansowej, w spełnieniu tych marzeń rodzeństwu udziela ojciec, bogaty przedsiębiorca. Maria i Piotr nie mają złudzeń. Za darmo umarło. Ta propozycja musi mieć drugie dno. Co tak naprawdę planuje ich ojciec? Za wszelką cenę postanawiają się tego dowiedzieć. Szpiegostwo, szantaż, przekupstwo, nie cofną się przed niczym, by dociec prawdy i ubiec knowania ojca. Wszystkie chwyty są dozwolone!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Osoby niepełnosprawne w opiniach dzieci / Anetta Soroka-Fedorczuk ; Uniwersytet Zielonogórski w Zielonej Górze. - Wydanie 1. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. - 172, [2] strony, 8 stron tablic kolorowtch : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 159-172.
Spostrzeganie osób jako problem psychologiczny i pedagogiczny Pojęcie i istota spostrzegania osób Determinanty procesu spostrzegania osób w ujęciu różnych badaczy Charakterystyka rozwoju dzieci w wieku sześciu i dziesięciu lat w kontekście spostrzegania ludzi Zmiany rozwojowe w reprezentacji poznawczej drugiego człowieka Rozwój emocjonalny - główne kierunki Społeczno-moralny rozwój dziecka Środowiska wychowawcze i ich oddziaływanie na dzieci w wieku sześciu i dziesięciu lat w aspekcie kształtowania obrazu innych ludzi Rodzina jako grupa społeczna wpływająca na poznawanie przez dziecko innych ludzi Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna jako obszary wspierające poznawanie innych osób przez dziecko Charakterystyka badanego środowiska jako obszaru zdobywania przez dziecko doświadczeń związanych z niepełnosprawnością Rodzice wobec problemów osób niepełnosprawnych Nauczycielki wobec problemów osób niepełnosprawnych Źródła informacji o osobach niepełnosprawnych w opiniach dzieci Obraz osób niepełnosprawnych w opiniach dzieci sześcioletnich i dziesięcioletnich Spostrzeganie osób niepełnosprawnych przez dzieci w aspekcie opisującym Spostrzeganie osób niepełnosprawnych przez dzieci w aspekcie oceniającym Zróżnicowanie obrazu osób niepełnosprawnych w opiniach dzieci ze względu na płeć i doświadczenia Obraz osób niepełnosprawnych w opiniach dzieci (w aspektach opisującym i oceniającym) a płeć Obraz osób niepełnosprawnych w opiniach dzieci (w aspektach opisującym i oceniającym) a doświadczenia rodzinne Obraz osób niepełnosprawnych w opiniach dzieci (w aspektach opisującym i oceniającym) a obecność lub brak dziecka niepełnosprawnego w grupie przedszkolnej, klasie szkolnej
Sygnatura czytelni BWF: X E 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146694 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8222 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107457 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. stanowi pokłosie prac jednej z 49 grup tematycznych XIII Ogólnopolskiego Zjazdu Socjologicznego, który odbyl się w Zielonej Górze w dniach 13-15 września 2007 r. - inf. z 17 s.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121900, 121899 L, 121835 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 211-221. Indeks.
Wartości - konteksty aksjologiczne i empiryczne Wartości - ustalenia definicyjne Rozumienie wartości w ujęciu Maxa Schelera Sposoby badania wartości Znaczenie wartości w procesie wychowania Przegląd badań poświęconych problematyce wartości preferowanych przez młodzież Postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Postawy - ustalenia terminologiczne Mechanizmy powstawania postaw Związek wartości i postaw . Niepełnosprawność ruchowa - charakterystyka zjawiska . Modele niepełnosprawności Niepełnosprawność ruchowa —w świetle ustaleń definicyjnych i empirycznych . Charakterystyka postaw wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Czynniki kształtujące postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Wiedza na temat niepełnosprawności ruchowej . Percepcja postaw rodziców wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Siła relacji interpersonalnej z osobami z niepełnosprawnością ruchową Sposoby pomiaru postaw wobec osób z niepełnosprawnościami Badania nad postawami młodzieży wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Część II. Wartości preferowane przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową w świetle badań własnych Skala Wartości Schelerowskich (SWS) . Skala Postaw Młodzieży Wobec Osób z Niepełnosprawnością Ruchową . Test badający wiedzę młodzieży na temat niepełnosprawności ruchowej . Skala „Moja rodzina a niepełnosprawność ruchowa". . Kwestionariusz Siły Relacji Interpersonalnej (KSRI) . Preferencje wartości i ich zróżnicowanie Wartości - charakterystyka zmiennej Zróżnicowanie preferencji wartości . Postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową wśród badanych uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich zróżnicowanie Postawy - charakterystyka zmiennej . Zróżnicowanie postaw wobec osób z niepełnosprawnością ruchową w badanej grupie Charakterystyka czynników kształtujących postawy Wiedza młodzieży na temat niepełnosprawności ruchowej- charakterystyka zmiennej . Percepcja i ocena postaw rodziców wobec osób z niepełnosprawnością ruchową - charakterystyka zmiennych Siła relacji interpersonalnej młodzieży z osobami z niepełnosprawnością ruchową - charakterystyka zmiennej Związek postaw uczniów szkół ponadgimnazjalnych wobec osób z niepełnosprawnością ruchową z czynnikami kształtującymi postawy . Związek wartości preferowanych przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich postaw wobec osób z niepełnosprawnością ruchową.
Sygnatura czytelni BWF: V B 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rozdział 1. Współczesny wymiar reputacji 13 Czynniki wzmacniające znaczenie reputacji 19 Demokratyzacja wizerunku 19 Bezpośrednia nieformalna komunikacja 21 Ciągła możliwość wyboru 22 Globalizacja 23 Ścisła korelacja między nazwiskiem prezesa a reputacją firmy 24 Szybsze tempo życia i konieczność podejmowania szybkich decyzji 26 Fake newsy 29 Kryzys zaufania 31 Kryzys autorytetów 32 Korzyści z budowania kapitału reputacji 35 Reputacja a wizerunek 40 Rozdział 2. Reputacja w życiu 63 Początkowy kapitał reputacji 65 Kluczowe grupy interesariuszy 72 Najbliższa rodzina 75 Dalsza rodzina 80 Współpracownicy 84 Przyjaciele 87 Znajomi 91 Dalsze otoczenie 92 Budowanie zaangażowania interesariuszy 94 Osobiste wartości 98 Rozdział 3. Reputacja w biznesie 109 Kluczowe grupy interesariuszy 111 Klienci 119 Pracownicy 125 Dostawcy 130 Partnerzy biznesowi 133 Ambasadorzy 137 Liderzy opinii 143 Grupa wsparcia 148 Projektowanie wartości dodanej 151 Samowystarczalne źródło siły 158 Wartości racjonalne 168 Wartości emocjonalne 175 Rozdział 4. Narzędzia budowania osobistej reputacji 181 Spotkania rodzinne 182 Spotkania towarzyskie 184 Spotkania biznesowe 187 Korespondencja mailowa 190 Media społecznościowe 193 Rozmowy telefoniczne 194 Święta i jubileusze 197 Działalność charytatywna 201 Komunikacja z otoczeniem 204
Sygnatura czytelni BMW: VI U 213 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148419 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 142)
Bibliogr. s. 254-[262]. Netogr. s. [262].
Sygnatura czytelni BWF: V B 22
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5417 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127856 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3883 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności