Zarządzanie zmianą
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(67)
Forma i typ
Artykuły
(45)
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(10)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(10)
Autor
Stolarzewicz Adam
(4)
Berłowski Paweł
(3)
Błaszczuk Anna
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Tyszkiewicz Aleksandra
(2)
Abram Henryk
(1)
Albigowski Marek
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bliska-Kublik Anna
(1)
Brill Jonathan
(1)
Buczyńska-Bucka Agata
(1)
Celej Marta
(1)
Celińska Sylwia
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chełmiński Dariusz
(1)
Chojnacka Małgorzata
(1)
Chylewska Joanna
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czapski Jacek
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobieszewska Anna
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Emerling Agnieszka
(1)
Fatuła Dariusz
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Fiodorow Andrzej
(1)
Gajewska-Cygan Agnieszka
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Glinkowski Czesław
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Godlewski Kacper
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Górecka Agnieszka
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jasińska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Jóźwik Agnieszka
(1)
Kacprzyk Beata
(1)
Karasek Jan
(1)
Kociołek Piotr
(1)
Kocot Maria
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kubicka-Daab Justyna
(1)
Kudła Szymon
(1)
Kuron Piotr
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Piotr
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Milewska Julita
(1)
Morozowski Aleksander
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Nieznańska-Cwynar Agnieszka
(1)
Orzech Wojciech (1970- )
(1)
Ostrowska Kamila
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Pilarczyk Krzysztof
(1)
Piątkowska Agnieszka (specjalista ds. rekrutacji)
(1)
Puczyński Piotr
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siuda Katarzyna
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Smolarek Jacek
(1)
Smura Jacek
(1)
Soszyńska Zofia
(1)
Urban Katarzyna
(1)
Wendt Roman
(1)
Wesołowska Malgorzata
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Wojtachnik Robert
(1)
Wolfram-Krukowska Beata
(1)
Woszczyk Patrycja
(1)
Zieliński Wojciech
(1)
Zowczak Monika
(1)
Świątek Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(4)
Dyrektorzy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie zmianą
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1014)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Mechanika
(933)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(640)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Przedsiębiorstwo
(470)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(469)
Maszyny elektryczne
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Rehabilitacja medyczna
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(432)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(389)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(45)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały X Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Państwo, gospodarka, społeczeństwo", Kraków, 14-15 czerwca 2010 roku - inf. we Wstępie.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134957 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Dylemat przełomowej innowacji / Joshua Gans ; przekład Zofia Soszyńska. - Wydanie 2. (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2020. - 241 stron ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The disruption dilemma.
1.Czym jest przełomowa innowacja? 2.Rodzaje przełomowych innowacji 3.Jak przewidzieć przełomową innowację 4.Jak zarządzać przełomową innowacją 5.„Samodezintegracja" 6.Ubezpieczanie się na wypadek wystąpienia przełomowej innowacji 8.Rewizja teorii przełomowej innowacji 9.Przyszłość przełomowej innowacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149143 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla pracowników działów kadr, menadżerów i przedsiębiorców, a także prawników oraz pracowników naukowych.
Rozdział 1. Restrukturyzacja jako ryzykowna zmiana – ryzyka społeczne i komunikacyjne Paweł Gniazdowski 1. Natura ryzyka biznesowego 2. Specyfika ryzyka restrukturyzacyjnego 3. Ryzyko prawne 3.2. Brak koordynacji korporacyjnego harmonogramu z przepisami lokalnymi 3.3. Brak świadomości przepisów związanych z reprezentacją pracowniczą 3.4. Problem ignorowania różnic między podmiotem biznesowym a prawnym 3.5. Pułapka skupiania się na pozytywach 3.6. Pułapki nadmiernej ostrożności prawnej 4. Ryzyko kontekstów 4.1. Uwagi wprowadzające 4.2. Kontekst dawnej obietnicy 4.3. Kontekst treści poprzednich zmian 4.4. Ryzyko kontekstów biznesowych 5. Ryzyko związane ze związkami zawodowymi i społecznością lokalną 6. Ryzyko odejść Rozdział 2. Jak minimalizować emocje, komunikując trudną zmianę? Maciej Mianowski 1. Dlaczego w praktyce to takie trudne? 2. Powody zmiany 2.1. Czy trzeba komunikować wszystkie? 2.2. Najtrudniejsze do podważenia 2.3. Budzące jak najmniej emocji 2.4. Nieuderzające osobiście w ludzi 3. Marketing w przekazie trudnej zmiany 4. Czy literalne trzymanie się prawa pomaga studzić emocje? 5. Informacja zwrotna wpływa na emocje 6. To, co się nie zmienia, jest równie ważne jak to, co się zmienia Rozdział 3. Rola kierowników/menedżerów liniowych podczas procesu restrukturyzacji – problem zaangażowania Piotr Kuron 1. Uwagi wprowadzające 2. Postrzeganie menedżera liniowego w czasie spokoju 3. Postrzeganie menedżera liniowego w czasie niepokoju 4. Dlaczego zarządy obawiają się włączenia kierowników liniowych do procesów restrukturyzacji? 5. Dlaczego kierownicy się nie angażują? 6. Jak w rozsądny sposób włączyć kierowników do procesu zmiany? 7. Dlaczego menedżerowie liniowi są krytycznie ważną grupą dla powodzenia restrukturyzacji? Rozdział 4. Diagnostyka, czyli o celach i metodach oceniania kompetencji pracowników podczas restrukturyzacji Agnieszka Jagiełka 1. Czy ocenianie jest konieczne? 2. Kryteria do wytypowania zwalnianych pracowników 3. Selekcja negatywna czy wyłonienie przyszłych talentów? 4. Co i jak warto oceniać? 5. Postawa i motywacja – jak mogą się zmieniać w procesie restrukturyzacji? 6. Lęk przed oceną w procesie restrukturyzacji Rozdział 5. Reskilling i upskilling – kogo, czego i kiedy można nauczyć? Milena Kosińska 1. Zmieniający się świat 2. Krótkie wprowadzenie do idei lifelong learning 3. Czym zatem jest reskilling i upskilling? 4. Kogo i czego można uczyć? 5. Jak wdrożyć reskilling i upskilling z uwzględnieniem różnorodnych potrzeb? Rozdział 6. Wyzwania formalne, prawne i praktyki rozstaniowe Paweł Gniazdowski, Agnieszka Jagiełka 1. Uwagi wprowadzające 2. Kontekst prawny 3. Benefity związane z odejściem – perspektywa pracownika 3.2. Korzyści finansowe 3.3. Wsparcie w poszukiwaniu nowej pracy 3.4. Inne benefity Rozdział 7. Outplacement – kiedy przydaje się przy restrukturyzacji? Agnieszka Jagiełka 1. Uwagi wprowadzające 2. Outplacement wciąż nie taki powszechny 3. Zakres outplacementu 4. Komu naprawdę jest potrzebny outplacement? 5. Outplacement z urzędem pracy, realizowany siłami wewnętrznymi czy z pomocą zewnętrznej firmy doradczej? 6. Restrukturyzacja z outplacementem czy bez? Rozdział 8. Program dobrowolnych odejść – niedoceniane narzędzie trudnych zmian Piotr Kuron, Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. PDO – kontekst prawny 3. Kontekst organizacyjny i kulturowy PDO 4. Praktyki realizacji „nowoczesnych” PDO 5. Wybór modelu realizacji 6. Jaką przyszłość ma PDO? Rozdział 9. Utrzymanie kluczowych pracowników podczas restrukturyzacji Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. Definicja kluczowego pracownika 3. Powody utraty kluczowych pracowników w okresie restrukturyzacji 3.1. Zagrożenia prawne 3.2. Utrata uwagi menedżerów 3.3. Atmosfera niepewności i chaosu 3.4. Spadek morale 3.5. Wizerunkowe perturbacje 3.6. Oddziaływania zewnętrzne 3.7. Stosunek do zmiany 4. Metody zapobiegania odejściom 4.1. Uwagi ogólne 4.2. Bonusy retencyjne 4.3. Wczesne dzielenie się informacjami o restrukturyzacji 4.4. Indywidualne rozmowy wkrótce po zakomunikowaniu restrukturyzacji 4.5. Zaproszenie do współtworzenia rzeczywistości po restrukturyzacji Rozdział 10. Specyficzne wyzwania integracji kultur po fuzjach i przejęciach Paweł Gniazdowski 2. Wyzwanie pierwsze – kto z kim się łączy 3. Wyzwanie drugie – kto odchodzi, kto zostaje 4. Wyzwanie trzecie – integracja kultur 5. Łączenie typów kultur 6. Łączenie kultur podobnych – kultura roli 7. Łączenie kultur zadania Rozdział 11. Praktyki restrukturyzacyjne w Europie i na świecie Piotr Kuron, Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. Rosnące znaczenie programów dobrowolnych odejść 3. Wsparcie outplacementowe 4. Rola menedżerów w procesach reorganizacyjnych 5. Praktyki restrukturyzacyjne w poszczególnych krajach 6. Państwa o relatywnie niskim poziomie regulacji 6.1. Wielka Brytania 6.2. Norwegia, Szwecja i Dania 6.3. Szwajcaria 7. Państwa o wyższym poziomie regulacji 7.1... Niemcy 7.2. Francja 7.3. Hiszpania 8. Kraje o wysokiej złożoności projektów restrukturyzacyjnych 8.1. Belgia i Holandia 8.2. Włochy 9. Kraje pozaeuropejskie Rozdział 12. Restrukturyzacje przyszłości – jak będą wyglądały za 5–10 lat Paweł Gniazdowski 2. Wpływ regulacji i polityki 3. Zmiana lub podnoszenie kwalifikacji zamiast restrukturyzacji 4. Scenariusz końca wzrostu gospodarczego 5. Rozwój programów przygotowujących pracowników do zmian 6. „Dożywotnie” pakiety odprawowe 7. Częściej, ale na mniejszą skalę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152475 N, 152476 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nadszarpnięte relacje / Agnieszka Górecka. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 12, s.58-62. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Co się zmieniło w obszarze zarządzania ludźmi w drugiej dekadzie XXI wieku? Czy Great Resignation, Quiet Quitting etc. to modne buzzwordy, czy realne trendy? CZŁOWIEK Model ludzkiego potencjału Ogry są jak cebula Uwarunkowania kulturowe, czyli Starbucks a sprawa polska Feedback, informacja zwrotna a różnice kulturowe Inne aspekty naszego potencjału Aspiracje, postawy i nastawienie Wartości Tożsamość Różnorodność i style zachowań Style zachowań w modelu Extended DISC Percepcja - Intuicja Myślenie - Uczucie Kilka historii z mojej praktyki Style zachowań a komunikacja między dwiema osohami Platynowa zasada, czyli spersonalizowane motywowanie Efektywna współpraca w zespole a różnorodność stylów zachowań Kilka historii z mojej praktyki Różnorodność, inkluzywność, przynależność Kompetencje liderskie i algorytm przywództwa Style przywództwa według Extended DISC Metody mierzenia kompetencji liderskich Ocena/Feedback 360 stopni - wróg czy przyjaciel menedżera? Jakie kompetencje liderskie warto rozwijać w trzeciej dekadzie XXI wieku? Jak Feedback 360 stopni może działać w praktyce? Zachowania, kompetencje i nastawienia w sprzedaży Postrzeganie sprzedaży w polskiej kulturze Typy modeli/procesów sprzedaży i role sprzedażowe w modelach Extended DISC oraz FSA (FinxS Sales Assessment) Kompetencje w modelu FSA Napompowany balonik (nie tylko w sprzedaży) DRUGA STRONA UKŁADANKI: ORGANIZACJA Czym jest kultura organizacyjna i dlaczego ma takie znaczenie? Modelowanie zachowań przez liderów i liderki Kalendarze i spotkania online w dużym banku Ograniczający wpływ obecnej kultury na wdrażane zmiany Martwe sale Nowa tania linia lotnicza i nowe standardy obsługi Lekarze a pielęgniarki - niezdrowa kultura komunikacji Fotografowanie kultury organizacyjnej z pomocą Diamentu Extended DISC Zmiana w organizacji Zmiany pokoleniowe Dlaczego zmiana jest trudna i często się nie udaje? Zmiana a nawyki i style zachowań Od stresu do dobrostanu Definicja stresu Reakcje na stres w modelu Extended DISC Extended DISC Termometr Organizacji - stres na poziomie ogólnofirmowym Zmiana perspektywy - zmierzmy dobrostan/poczucie szczęścia w pracy Jak rozumieć szczęście w pracy? Skąd się bierze poczucie szczęścia? Badanie poziomu szczęścia lub dobrostanu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155547 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155548 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [507]-538. Wykaz aktów prawnych s. 538-541. Netogr. s. 541.
Dla studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych z szeroko pojętej dziedziny zarządzania i dziedzin pokrewnych, jak również pracowników i praktyków zarządzania (menedżerów) ochrony zdrowia.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5335 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Złamanie niepisanego kontraktu / Piotr Kociołek. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 11, s.34-37. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Zwinność organizacyjna wobec wyzwań cyfryzacji i problemów współczesnego świata / Maria Kocot. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 208 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 175-193.
Organizacja zwinna w konkurencyjnym środowisku rynkowym 1.1.Zwinność organizacyjna w ujęciu teoretycznym 1.2.Ewolucja koncepcji zwinności 1.3.Atrybuty zwinnych pracowników 1.4.Model organizowania pracy ludzkiej w zwinnej organizacji Zwinność organizacyjna jako odpowiedź na wyzwania cyfryzacji 2.1.Zwinność organizacyjna wobec rozwoju cyfryzacji 2.2.Zwinność organizacyjna a sztuczna inteligencja 2.3.Rozwój kompetencji cyfrowych pracowników w organizacji zwinnej 2.4.Wpływ narzędzi ICT na rozwój zwinności organizacyjnej 2.5.E-commerce a zwinność organizacyjna Wyzwania i problemy współczesnego świata a zwinność organizacyjna 3.1.Zwinność organizacyjna w dobie pandemii COVID-19 3.2.Wpływ wojny na Ukrainie na zwinność organizacyjną polskich przedsiębiorstw: analiza skutków wojny na rozwój polskiego biznesu 3.3.Wdrażanie innowacji w zwinnej organizacji 3.4.Zwinność organizacyjna a kształtowanie przewagi konkurencyjnej 3.5.Zwinność organizacyjna w aspekcie zrównoważonego rozwoju organizacj Analiza wyników badań empirycznych. Dyskusja naukowa 4.1.Metodologia badań naukowych 4.2.Wyniki badań empirycznych 4.3.Zwinność organizacyjna wobec wyzwań cyfryzacji i problemów współczesnego świata - dyskusja naukowa 4.4.Implikacje i rekomendacje dla biznesu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155560 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155561 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Siła nawyków w zarządzaniu zmianą / Agnieszka Kozak. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 11, s.40-43. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gdy dyrektor traci pracę ... / Justyna Kubicka-Daab. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 1, s.12-15. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Personalny na burzliwe czasy / Szymon Kudła, Jacek Smura. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 10, s.22-25. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim pod hasłem: Roth, Gérard.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim odmienna kolejność autorów.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 674 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140734 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140732 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 223-237.
Rola zasobów w rozwoju przedsiębiorstwa - różnorodność zasobów Definicja i klasyfikacja zasobów przedsiębiorstwa Ewolucja zasobów przedsiębiorstwa Szkota zasobowa i szkoła zintegrowana w rozwoju przedsiębiorstwa - wspólny system Zasoby czynnikiem kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Zasób pozytywny przedsiębiorstwa - dobrostan Problematyka różnorodności w zarządzaniu. Różnorodność czynników konkurencyjności Zasób ludzki zasobem pierwotnym oraz źródtem konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie Pojęcie, cele i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie organizacyjnym Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi Behawioralność i humanistyczność pracowników Style oddziaływania menedżerów na podwładnych Psychologiczno-ekonomiczne zachowanie menedżerów - menedżer behawioralny Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa Menedżer w zarządzaniu zasobami ludzkimi w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa - menedżer zasobów ludzkich Rola menedżera w przedsiębiorstwie Zmiana permanentnym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw - zarządzanie zmianą Profesjonalno-osobowościowy wymiar menedżera Świadomość i intuicja menedżera - racjonalny i przeczuwalny menedżer Kompetencje i kreatywność menedżera - merytoryczny i twórczy menedżer Przywództwo w pracy menedżera - przywództwo kulturowe Menedżer źródłemmotywacji w przedsiębiorstwie Menedżer merytoryczny źródłem wiedzy przedsiębiorstwa Menedżer źródłemkreowania kultury organizacyjnej Menedżer źródtemkreowania behawioralności pracowników Kultura organizacyjna przedsiębiorstw. Menedżer kultury organizacyjnej Pojęcie i znaczenie kultury organizacyjnejw rozwoju przedsiębiorstwa Kultura jako zaprogramowanie umysłu, czyli Wzajemne Przenikanie Kultur. Kultury narodowe - wprowadzeniedo kultur organizacyjnych Funkcje i typy kultury organizacyjnej. Model diamentu-br/lantu kultury organizacyjnej 149 Kultura organizacyjna jako zmienna: egzogeniczna, endogeniczna i zintegrowana (przenikliwa) Menedżer i podwładny w procesie tworzenia i kształtowania kultury organizacyjnej Kulturowe uwarunkowania zmian organizacyjnych Kulturowe uwarunkowania konkurencyjności Konkurencyjność przedsiębiorstw - kultura wśród czynników konkurencyjności. Menedżer konkurencyjności i przewagi konkurencyjne Istota, pojęcie i rodzaje konkurencji Konkurencja - konkurencyjność (czynniki konkurencyjności) - przewaga konkurencyjna (zdolność konkurencyjna) - zagadnienia synergiczno-komplementarne Pojęcie i rodzaje konkurencyjności przedsiębiorstw Rodzaje czynników konkurencyjności przedsiębiorstw Modelowanie konkurencyjności przedsiębiorstw - konkurencyjność miękka przedsiębiorstw Kultura narodowa i kultura organizacyjna uwarunkowaniami egzo- i endogenicznymi czynników konkurencyjności - zintegrowanie kultur.. Menedżer a konkurencyjność i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw Kulturowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw - konkurencyjność kulturowa. Menedżer konkurencyjności kulturowej - Kierunki przyszłych badań a praktyka gospodarcza przedsiębiorstw ...
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 120
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6182 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności