Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(17)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Biblioteka Międzywydziałowa
(11)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Carpenter Phil
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hajdas Monika
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Peters Tom
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Ressel Ewa
(1)
Ries Laura
(1)
Rojek Roman
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Simonson Alex
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szocki Józef (1931- )
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Żołnierski Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(26)
Znaki towarowe
(15)
Marketing
(7)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie
(4)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Banki
(1)
Branding (marketing)
(1)
Ciepłownictwo
(1)
Finanse publiczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Miasta
(1)
Modelowanie obiektowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Reengineering (metoda)
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Systemy transakcyjne
(1)
Unia Europejska
(1)
Venture capital (forma finansowania)
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce, a także dla menedżerów i szefów marketingu, pracowników agencji reklamowych i public relations.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 197 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134846 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Visual hammer : nail your brand into the mind with the emotional power of a visual.
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością 5 PRODUKT Idealny młotek 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
Sygnatura czytelni BWF: V G 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149576 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149577 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrwa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - [2], 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [207]-212.
Dla biznesmenów i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110959, 129310 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(sEria)
Tyt. oryg. : eBrands. Building an Internet Business at Breakneck Speed.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101662 L, 107494 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1318 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 9196 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności