Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(113)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(68)
Artykuły
(43)
Publikacje naukowe
(27)
E-booki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(34)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(38)
Biblioteka WWFiF
(3)
Wypożyczalnia dokumentów elektronicznych
(1)
Autor
Howaniec Honorata
(4)
Klimek-Michno Katarzyna
(3)
Barcik Anna
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Falencikowski Tadeusz
(2)
Hejny Ludwik
(2)
Hąbek Patrycja
(2)
Karczewski Leszek
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kretek Henryk
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Waliszewski Krzysztof
(2)
Waszkielewicz Wiesław
(2)
Ćwik Natalia
(2)
Żabicki Damian
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Szymon
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartnik Joanna
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Białoń Hanna
(1)
Bieńkowska Beata (1934- )
(1)
Bieńkowska Beata (1969- )
(1)
Binczewski Bartosz
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojar Matylda
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Błaszkowska Monika
(1)
Chodorowski Jerzy (1920-2011)
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cieślik Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czech Piotr
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Duczmal Wojciech (rachunkowość)
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dymowska Anna
(1)
Dymowski Jacek
(1)
Dzień Mirosław
(1)
Dzień Mirosław (1965- )
(1)
Eggers William D
(1)
Figurna Magdalena
(1)
Friedmann Georges. Qu'est ce que le travail? (fr.)
(1)
Frish-Gauthier Jacqueline. Morale et satisfaction en travail. (fr.)
(1)
Gadomska-Dzięcioł Paulina
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gola Jan
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Guryn Halina
(1)
Górska Anna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hogeforster Max
(1)
Holik Urszula
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Ibisz Maria
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jamroży Agata
(1)
Jarke Philipp
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Jedynak Monika
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jurek Mirela
(1)
Jędrachowicz Katarzyna
(1)
Kaczmarek Paulina
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karasek Marta
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiliańska Katarzyna
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Koczar Jakub
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kornacka Dorota
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołodziej Radosław
(1)
Krasodomska Joanna (1978- )
(1)
Krechowicz Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(32)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(125)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Język
polski
(122)
angielski
(4)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Doradcy finansowi
(1)
Farmaceuci
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(62)
CSR
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(22)
Odpowiedzialność społeczna biznesu
(21)
Etyka biznesu
(12)
Przedsiębiorstwa
(12)
Zarządzanie
(12)
Innowacje
(7)
Corporate Social Responsibility
(5)
Odpowiedzialność biznesu społeczna
(5)
Wolontariat pracowniczy
(5)
Odpowiedzialność społeczna firmy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Corporate Social Responsibility (CSR)
(3)
Ekonomia społeczna
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Banki
(2)
Budowa strategii
(2)
Dyrektywy unijne
(2)
Etapy raportowania CSR
(2)
Instytucje finansowe
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Konkurencyjność
(2)
Korupcja
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Leki
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Menedżerowie
(2)
Norma SA 8000
(2)
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
(2)
Ordoliberalizm
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przemysł farmaceutyczny
(2)
Płaca
(2)
Standard raportowania GRI
(2)
Strategie CRS
(2)
Strategie CSR
(2)
Strategie komunikacji
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Zysk
(2)
Akcje charytatywne
(1)
Analiza trendu
(1)
Analizy marketingowe
(1)
Aspekty prawne
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BOS
(1)
BSC
(1)
Badania
(1)
Balanced Scorecard
(1)
Bank Zachodni WBK
(1)
Bariery
(1)
Biznes Odpowiedzialny Społecznie (BOS)
(1)
Brak wiedzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Branża AGD
(1)
Budowanie marki
(1)
Budowanie świadomości marki
(1)
CRM
(1)
CRS
(1)
Cele pożytku publicznego
(1)
Certyfikacja
(1)
Certyfikacja systemów zarządzania
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Definicja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dochód
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyskryminacja pracowników
(1)
Dział HR
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działania CSR
(1)
Działania edukacyjne
(1)
Działania proekologiczne
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja zawodowa
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Elektrownie
(1)
Employer branding
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Farmaceuci
(1)
Feminizm
(1)
FinTech
(1)
Temat: czas
2001-
(23)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(18)
Praca zbiorowa
(9)
Podręczniki akademickie
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(41)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 285-304.
WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI ODPOWIEDZIALNOŚCI KORPORACYJNEJ Definicje oraz rodzaje odpowiedzialności Odpowiedzialność w świetle poszczególnych nauk Odpowiedzialność w filozofii oraz w etyce Odpowiedzialność w psychologii oraz w socjologii Odpowiedzialność w ekonomii oraz w zarządzaniu Odpowiedzialność ekologiczna Identyfikacja obszarów odpowiedzialności Model społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw K. Davisa Modele społecznego wkładu S. L. Warticka i P. L. Cochrana .J. Wood Model społecznej odpowiedzialności A. B. Carrolla Potrójna linia przewodnia Triple Bottom Line J. Elkingtona Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw - aspekty definicyjne Pojęcie nadzoru korporacyjnego Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako element nadzoru korporacyjnego ODPOWIEDZIALNOŚĆ W NADZORZE KORPORACYJNYM W DZIAŁANIACH SPÓŁEK-ASPEKT EMPIRYCZNY Charakterystyka badanych spółek oraz respondentów - badania ilościowe Spółki Respondenci Charakterystyka badanych spółek oraz raportów - badania jakościowe Spółki Raporty Omówienie wyników badań ilościowych Część ogólna wprowadzającado badania Kwestie dotyczące strategii odpowiedzialności społecznej . Kwestie dotyczące raportowania przez spółki Kwestie dotyczące opinii na temat społecznej odpowiedzialności Kwestie dotyczące wskaźników Omówienie wyników badań jakościowych Analiza badanych spółek ze względu na obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i poszczególne grupy interesariuszy Analiza badanych spółek ze względu na wytyczne Global Reporting Initiative
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-317.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - kwerenda literatury przedmiotu 1.1. Powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.2. Miejsce koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w naukach o zarządzaniu 1.3. Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.4. Płaszczyzny i obszary oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw 2.1. Ewolucja teorii konkurencji 2.2. Konkurencyjność a konkurencja 2.3. Wymiary konkurencyjności przedsiębiorstw 2.4. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Kierunki badań w zakresie oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na działalność przedsiębiorstw 3.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 3.2. Oddziaływanie CSR na działalność innowacyjną przedsiębiorstw 3.3. Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na wynik finansowy przedsiębiorstw 3.4. Znaczenie raportowania CSR w działalności przedsiębiorstw CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii ekspertów - wyniki badań własnych 4.1. Metodyka własnych badań empirycznych 4.1.1. Procedura badawcza 4.1.2. Założenia metody delfickiej 4.1.3. Charakterystyka próby badawczej 4.1.4. Metody i narzędzia analizy statystycznej 4.2. Prezentacja wyników badań - runda I 4.2.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.2.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.2.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.3. Prezentacja wyników badań - runda II 4.3.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.3.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.3.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw według opinii ekspertów CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii menedżerów - wyniki badań własnych 201 5.1. Metodyka własnych badań empirycznych 5.1.1. Procedura badawcza 5.1.2. Prezentacja próby badawczej 5.1.3. Metody i narzędzia analizy statystycznej 5.2. Analiza rozkładów zmiennych obserwowalnych 5.3. Analiza zróżnicowania czynników konkurencyjności przedsiębiorstw względem charakterystyki próby 5.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw opracowany według opinii menedżerów Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw - synteza badań własnych 6.1. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw opracowanych według opinii ekspertów i menedżerów 6.2. Model konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych 6.3. Model konkurencyjności przedsiębiorstw bez CSR 6.4. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych i przedsiębiorstw bez CSR 6.5. Podsumowanie wyników własnych badań empirycznych
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147492 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Chinese path to economic dual transformation.
Podwójna transformacja chińskiej gospodarki Znaczenie określenia własności ziemskiej Skoordynowany rozwój przedsiębiorstw państwowych i prywatnych Zmiany w modelu rozwoju gospodarczego Kontrola i regulacje makroekonomiczne Reforma systemu podziału dochodów Urbanizacja Niezależne innowacje i modernizacja przemysłu Kapitał społeczny oraz społeczna odpowiedzialność biznesu Chińska droga oraz nowy postęp w ekonomii rozwoju Posłowie do wydania chińskiego Chińska droga do podwójnej transformacji gospodarczej China Perspectives
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 22
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149161 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera mat. z VII Międzynarodowej Konferencji "Edukacja dla zrównoważonego rozwoju", Piechowice, 18-21 października 2009 r. październik 2009 r. - inf. z Przemowiy. Dokładna data impr. na s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Dla wykładowców i doktorantów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, decydentów zajmujących się edukacją i rozwojem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125408 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
Rola komunikacji w działaniach marketingowych Procesy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Zmiany społeczno-technologiczne i ich konsekwencje dla aktywności komunikacyjnej organizacji Audytorium działań komunikacyjnych podmiotów rynkowych Proces tworzenia strategii oraz narzędzia komunikacji marketingowej Badania i ocena skuteczności działań w ramach strategii komunikacji Determinanty komunikacji na rynku farmaceutycznym Szczególne cechy komunikacji marketingowej na rynku leków Uwarunkowania prawne i etyczne działań marketingowych Charakterystyka nadawców komunikatów marketingowych Nabywca indywidualny jako odbiorca komunikatów marketingowych Narzędzia komunikacji marketingowej na rynku leków bez recepty Reklama jako narzędzie komunikacji masowej na rynku leków OTC Promocja osobista - rola farmaceuty w sprzedaży leków OTC Narzędzia promocji sprzedaży konsumenckiej Działania public relations wykorzystywane na rynku leków bez recepty Merchandising apteczny jako forma komunikacji Komunikacja marketingowa wykorzystująca środowisko Internetu Nietypowe formy komunikacji na rynku leków bez recepty Działania w zakresie komunikacji marketingowej na rynku leków na receptę (Rx) Dozwolone formy reklamy leków na receptę Rola i znaczenie przedstawiciela medycznego w procesie sprzedaży Promocja sprzedaży kierowana do pośredników w obrocie lekami e-pharmamarketing jako zbiór narzędzi komunikacji na rynku leków Rx Narzędzia public relations wykorzystywane na rynku leków Rx Wyzwania komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej Rola i znaczenie branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia Zachowania zdrowotne Polaków a działania komunikacyjne przedsiębiorstw farmaceutycznych Szanse, zagrożenia i rekomendacje dla aktywności komunikacyjnej z wykorzystaniem nowych technologii Potencjał opieki farmaceutycznej w komunikacji farmaceutów z pacjentami W kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej Odpowiedzialność za zdrowie pacjentów jako przejaw etycznej komunikacji w branży farmaceutycznej Dobre praktyki w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku farmaceutycznym - studia przypadków Rekomendacje dotyczące tworzenia odpowiedzialnych strategii komunikacji
Sygnatura czytelni BWF: V G 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8570 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-252.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - geneza, rola etyki w kształtowaniu się koncepcji Etyka a etyka w biznesie - wyjaśnienie pojęć Miejsce etyki biznesu w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Geneza społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli od filantropii do koncepcji zaangażowania społecznego Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce Istota społecznej odpowiedzialności biznesu Współczesne rozumienie społecznej odpowiedzialności biznesu Interesariusze przedsiębiorstwa i ich miejsce w modelu społecznym przedsiębiorstwa Odpowiedzialność ekonomiczna a tworzenie wartości wspólnej . Zobowiązania biznesu w stosunku do środowiska naturalnego . „Dobre obywatelstwo" a zobowiązania wobec społeczności lokalnej Zaangażowanie kulturowe jako element zaangażowania społecznego Korzyści z zaangażowania społecznego Krytyka społecznej odpowiedzialności biznesu - pomiędzy ładem moralnym a ekonomią. Greenwashing jako efekt popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność a marketing wartości Miejsce marketingu wartości wśród koncepcji marketingowych Odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing wartości. Etyka marketingu jako element odpowiedzialności firm Istota marketingu wartości Marketing a kształtowanie wartości. Miejsce społecznej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wartości dla klientów i innych interesariuszy Kształtowanie marketingu wartości Nowe spojrzenie na jakość produktów Współtworzenie wartości z klientami jako element marketingu wartości Zmiana charakteru promocji z tradycyjnej na odpowiedzialną Odpowiedzialność w zakresie stanowienia cen Kształtowanie wartości w obszarze dystrybucji Marka jako nośnik wartości dla interesariuszy Marka pracodawcy jako element marketingu wartości Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element kształtowania wartości w przedsiębiorstwach - wyniki badań Świadomość i sposób postrzegania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu w perspektywie klientów Percepcja społecznej odpowiedzialności wśród przedsiębiorstw Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu jako element tworzenia wartości Społeczna odpowiedzialność a kreowanie wartości - perspektywa klientów . Zaangażowanie społeczne jako element tworzenia wartości przedsiębiorstwa - perspektywa biznesu Percepcja korzyści wynikających z wdrożenia działań z zakresu społecznej odpowiedzialności Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego przedsiębiorstw w perspektywie klientów Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego w perspektywie biznesu Uwarunkowania kształtowania marketingu wartości poprzez zaangażowanie społeczne w warunkach polskich
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 260 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147730 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5998 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142276 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3064 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109550 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 156-168.
Część I. Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa Rozdział 1. Ewolucja podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce -30 lat doświadczeń {Bartłomiej Siwek) 1.1.Istota podatku dochodowego od osób fizycznych 1.2.Ewolucja podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce w latach 1991-2021 1.3.Ocena wpływu wybranych elementów konstrukcji podatku dochodowego od osób fizycznych na jego wydajność fiskalną 1.5.Polski Ład - ewolucja czy rewolucja podatkowa? Rozdział 2. Ocena systemu opodatkowania nieruchomości w Polsce na de wybranych krajów Unii Europejskiej (Gabriela Strojna) 2.1.Systemy opodatkowania nieruchomości 2.2.Zasady opodatkowania nieruchomości w Polsce 2.3.Charakterystyka podatków od nieruchomości na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej 2.4.Analiza wysokości obciążeń i znaczenia fiskalnego podatków od nieruchomości w Polsce na tle wybranych państw Unii Europejskiej Rozdział 3. Kontrowersje wokół podatku od czynności cywilnoprawnych -przesłanki i kierunki jego zmian (Jakub Koczar) 3.1.Podatek od czynności cywilnoprawnych w polskim systemie podatkowym 3.2.Analiza wydajności fiskalnej podatku od czynności cywilnoprawnych 3.3.Możliwe kierunki zmian prawnych w podatku od czynności cywilnoprawnych Rozdział 4. Podatkowa konkurencja a podatkowa współpraca w Unii Europejskiej na przykładzie podatku dochodowego od osób prawnych (Monika Suder) 4.2.Istota konkurencji podatkowej i jej zakres w Unii Europejskiej 4.3.Raje podatkowe jako przejaw konkurencji podatkowej 4.4.Idea współpracy podatkowej wUE-w kierunku pogłębionej harmonizacji Część II. Rola współczesnego przedsiębiorstwa w gospodarce i społeczeństwie Rozdział 5. Realizacja zasad ładu korporacyjnego przez spółki publiczne notowane na GPW (.Paulina Szostecka) 5.1.Istota nadzoru korporacyjnego 5.2.Rozwój nadzoru korporacyjnego w Polsce 5.3.Ramy ładu korporacyjnego w Unii Europejskiej a zasady ładu korporacyjnego w Polsce 5.4.Ocena stosowania zasad nadzoru korporacyjnego przez spółki publiczne notowane na GPW 5.5.Wyzwania ładu korporacyjnego w świetle Europejskiego Zielonego Ładu Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako obszar raportowania informacji pozafinansowych (Joanna Śliwa) 6.1.Istota i podstawy prawne raportowania pozafinansowego 6.2.Społeczna odpowiedzialność biznesu a raportowanie niefinansowe 6.3.Standardy i koncepcje teoretyczne raportowania informacji o CSR 6.4.Praktyka raportowania społecznej odpowiedzialności w wybranych spółkach ZWIG20 Rozdział 7. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu przez polskie spółki energetyczne notowane na GPW (Patrycja Sitarz) 7.1.CSR jako obszar raportowania niefinansowego 7.2.Standardy raportowania CSR 7.3.Powszechność raportowania danych pozafinansowych przez polskie spółki z sektora energetycznego notowane na GPW Rozdział 8. Kierunki działań i ocena stopnia realizacji zielonej polityki Unii Europejskiej (Dominika Żak) 8.1.Istota zielonej gospodarki i rola regulacji środowiskowych 8.2.Rozwój i wyzwania polityki środowiskowej w Unii Europejskiej 8.3.Cele i działania Unii Europejskiej w zakresie ochrony środowiska 8.4.Wykorzystanie instrumentów do osiągania celów ochrony środowiska w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152711 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności