Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(52)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Artykuły
(31)
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Karczewski Leszek
(2)
Kretek Henryk
(2)
Ćwik Natalia
(2)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartnik Joanna
(1)
Białoń Hanna
(1)
Bieńkowska Beata (1969- )
(1)
Binczewski Bartosz
(1)
Bojar Matylda
(1)
Błaszkowska Monika
(1)
Cieślik Maciej
(1)
Czech Piotr
(1)
Dymowska Anna
(1)
Dymowski Jacek
(1)
Dzień Mirosław (1965- )
(1)
Gadomska-Dzięcioł Paulina
(1)
Guryn Halina
(1)
Hejny Ludwik
(1)
Holik Urszula
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Ibisz Maria
(1)
Jamroży Agata
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Jędrachowicz Katarzyna
(1)
Kaczmarek Paulina
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karasek Marta
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiliańska Katarzyna
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Koczar Jakub
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kołodziej Radosław
(1)
Krechowicz Maria
(1)
Krzysztofek Anna (ekonomia)
(1)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Maj-Waśniowska Katarzyna
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Pichola Irena
(1)
Pietraszkiewicz Krzysztof (1955- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rakoca Małgorzata
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Sadowska Beata
(1)
Siemiński Marek (ekonomia)
(1)
Sitarz Patrycja
(1)
Siwek Bartłomiej
(1)
Skwiercz Bartosz
(1)
Stabryła-Chudzio Katarzyna
(1)
Strojna Gabriela
(1)
Suder Monika (ekonomistka)
(1)
Szmalec Sylwia
(1)
Szostecka Paulina
(1)
Turoń Katarzyna
(1)
Waczowicz Sylwia
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wojnar Dorota
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Zaleśna Aleksandra
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zmyślony Mateusz
(1)
Zwierz Monika
(1)
Śliwa Joanna (prawnik)
(1)
Żabicki Damian
(1)
Żak Dominika (ekonomistka)
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Żołądkowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(54)
angielski
(1)
Odbiorca
Doradcy finansowi
(1)
Farmaceuci
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
CSR
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(22)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(15)
Odpowiedzialność społeczna biznesu
(13)
Zarządzanie
(7)
Corporate Social Responsibility
(5)
Etyka biznesu
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Corporate Social Responsibility (CSR)
(3)
Innowacje
(3)
Odpowiedzialność społeczna firmy
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Wolontariat pracowniczy
(3)
Zarządzanie firmą
(3)
Dyrektywy unijne
(2)
Etapy raportowania CSR
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Standard raportowania GRI
(2)
Strategie CSR
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Zysk
(2)
Analiza trendu
(1)
BOS
(1)
BSC
(1)
Badania
(1)
Balanced Scorecard
(1)
Bank Zachodni WBK
(1)
Banki
(1)
Bariery
(1)
Biznes Odpowiedzialny Społecznie (BOS)
(1)
Brak wiedzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowa strategii
(1)
Budowanie świadomości marki
(1)
CRM
(1)
Certyfikacja systemów zarządzania
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Definicja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyskryminacja pracowników
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działania CSR
(1)
Działania edukacyjne
(1)
Działania proekologiczne
(1)
Edukacja zawodowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Employer branding
(1)
Farmaceuci
(1)
FinTech
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma Henkel
(1)
Firma prospołeczna
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
ISO 26000
(1)
Innowacje produktowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interesariusze
(1)
Kampanie edukacyjne
(1)
Kampanie reklamowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MSP
(1)
Makromarketing
(1)
Marka produktu
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
MŚP
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Norma SA 8000
(1)
Normalizacja
(1)
Nowelizacja ustawy o rachunkowości
(1)
Ochrona klimatu
(1)
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie organizacji
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Piramida CSR Carolla
(1)
Podatek
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(14)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(29)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
55 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społeczne edukowanie / Natalia Ćwik. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.46-49. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [251]-266.
Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne wzorem współczesnych organizacji Etyczny i społeczny wymiar zarządzania współczesnymi organizacjami . Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w ujęciu teoretycznym Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw — w kierunku doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności Instrumenty doskonalenia systemów społecznej odpowiedzialności w kontekście ich integracji Lider procesu społecznej odpowiedzialności kluczowym podmiotem sprawczym tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego w organizacji . Kapitał intelektualny determinantą konstytuowania procesu doskonałości społecznej odpowiedzialności . Rola i atrybuty lidera w organizacjach społecznie odpowiedzialnych Zaufanie jako kluczowy element procesu dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności Compliance instrumentem integrującym systemy społecznej odpowiedzialności w organizacji Compliance — pojęcie, znaczenie i aktualny stan rozwoju System zarządzania compliance w organizacjach społecznie odpowiedzialnych . Kultura i wartości compliance w organizacji Compliance w organizacji bankowej Aktualne problemy metodologiczne nauk o zarządzaniu w kontekście potrzeb badawczych podejmowanych w opracowaniu Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności w świetle badań empirycznych Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — studium przypadku Przesłanki doboru przypadków do analizy i etapy badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki I etapu badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki II etapu badań jakościowych . Podsumowanie analizowanych przypadków. Dyskusja na temat uzyskanych wyników. Zdefiniowanie obszarów badawczych wraz z hipotezami dla badań ilościowych . Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — badania ilościowe Model procesu dochodzenia do doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności. Rekomendacje dla praktyki zarządzania Założenia teoretyczne modelu Koncepcja autorskiego Modelu Dochodzenia do Doskonałości Systemów Społecznej Odpowiedzialności Doskonałość strategiczna Doskonałość przywództwa — lidera społecznej odpowiedzialności Doskonałość postaw i zachowań członków organizacji i innych interesariuszy oparta na wiarygodności — zaufaniu Doskonałość struktur organizacyjnych i systemów/instrumentarium zarządzania społeczną odpowiedzialnością
Sygnatura czytelni BMW: VI E 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147960 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw / Kazimierz Kuciński (redaktor). - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 359 stron : ilustracje, fotografie, mapy wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 339-359.
Trwanie w działaniu 35 1.1. Samoorganizacja podmiotów gospodarczych jako proces (Dorota Niedziółka) 35 1.2. Emergencja przestrzenna a bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstw (Izabela Rudzka) 37 1.2.1. Istota emergencji przestrzennej 37 1.2.2. Emergencja podmiotów gospodarczych w mikro- i makroprzestrzeni 45 1.2.3. Samoregulacja obszaru zdeterminowanego lokalizacyjnie 48 1.2.3.1. Wpływ zmian w otoczeniu na funkcjonowanie podmiotu 49 1.2.3.2. Wpływ rewitalizacji jako procesu emergetycznego na otoczenie 55 1.2.4. Emergencja versus samoorganizacja 60 1.3. Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw a samoregulacja (Waldemar Jagodziński) 63 1.3.1. Istota samoregulacji 63 1.3.2. Soft law a northowski podział instytucji 66 1.3.3. Gdy soft law staje się hard law 68 Samorząd gospodarczy 73 2.1. Samorząd gospodarczy jako kreator i gwarant bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw (Wiesław Czyżowicz) 73 2.1.1. Geneza, funkcje i cele samorządu gospodarczego 73 2.1.2. Podstawy formalno-prawne samoorganizacji przedsiębiorstw 80 2.1.3. Polski samorząd gospodarczy w okresie międzywojennym 84 2.1.4. Samorząd gospodarczy w okresie powojennym 100 2.1.5. Samorząd gospodarczy w okresie transformacji ustrojowej 103 2.1.6. Polskie dyskusje o samorządzie gospodarczym w początkach XXI w. 110 2.1.7. Samorząd gospodarczy w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej z 2004 r. 118 2.1.8. Samorząd gospodarczy w ustawie prawo przedsiębiorców z 2018 r. 123 2.1.9. Projekt ustawy o izbach przemysłowo-handlowych 124 2.1.10. Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw obsługi celnej 129 2.1.11. Rekapitulacja 143 2.2. Wpływ organizacji branżowych na kształtowanie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw (Waldemar Rogowski, Mariusz Lipski) 148 2.2.1. Organizacje branżowe jako instrument samoorganizacji bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw 148 2.2.2. Kształtowanie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw przez organizacje branżowe 151 2.2.2.1. Polski Związek Firm Deweloperskich - branża deweloperska 153 2.2.2.2. Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego - branża motoryzacyjna 155 2.2.2.3. Związek Banków Polskich - branża bankowa 157 2.2.3. Formy podejmowanych działań przez organizacje zrzeszające w analizowanych branżach 159 2.2.3.1. Działania marketingowe 160 2.2.3.2. Działania w zakresie poszerzania wiedzy wśród pracowników branży 161 2.2.3.3. Działania w zakresie wyznaczania standardów branżowych oraz wypracowywania wspólnego stanowiska 163 2.2.3.4. Działania legislacyjno-prawne 166 2.2.3.4. Aktywność badanych organizacji branżowych na polu międzynarodowym 167 2.2.4. Znaczenie i rola badanych organizacji branżowych w kształtowaniu bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw 168 2.3. Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw branży paliwowej (Maciej Mróz) 171 2.3.1. Główne problemy branży paliwowej w Polsce 171 2.3.1.1. Przestępczość w obrocie paliwami 173 2.3.1.2. Kradzieże na stacjach paliw 175 2.3.1.3. Handel na stacjach paliw 175 2.3.1.4. Infrastruktura drogowa a logistyka paliw 177 2.3.1.5. Jakość paliw 177 2.3.1.6. Konkurencyjność polskiego i europejskiego przemysłu rafineryjnego 180 2.3.1.7. Metody i działania przedsiębiorstw paliwowych na rzecz poprawy ich bezpieczeństwa ekonomicznego 180 2.3.2. Wpływ samoorganizacji bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw paliwowych na otoczenie instytucjonalno-prawne 183 2.3.3. Bariery instytucjonalno-prawne rozwoju rynku paliw ciekłych w Polsce 189 2.4. Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw zaawansowanych technologicznie (Maciej Gurbała) 191 2.4.1. Koopetycja jako forma współpracy przedsiębiorstw 191 2.4.2. Koopetycja a bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstw 195 Dualizm działań 201 3.1. Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw elektroenergetycznych (Dorota Niedziółka) 201 3.1.1. Bezpieczeństwo ekonomiczne podmiotów energetycznych 201 3.1.2. Obszary ryzyka na rynku energii elektrycznej 206 3.1.3. Działania na rzecz samoorganizacji bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw energetycznych 211 3.2. Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw turystycznych (Marcin Molenda, Marta Kruhlaya) 216 3.2.1. Zewnętrzne warunki bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw turystycznych 216 3.2.2. Wpływ lokalizacji w przestrzeni nadmorskiej na działania probezpiecznościowe przedsiębiorstwa turystycznego 222 3.2.3. Wpływ lokalizacji w przestrzeni pojeziernej na działania probezpiecznościowe przedsiębiorstwa turystycznego 229 3.2.4. Wpływ lokalizacji w przestrzeni miejskiej na działania probezpiecznościowe przedsiębiorstwa turystycznego 232 3.2.5. Bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstw turystycznych a ich lokalizacja 238 3.3. Instytucjonalna samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego Specjalnych Stref Ekonomicznych i ich interesariuszy (Waldemar Jagodziński) 239 3.3.1. Wartość lokalizacyjna Specjalnych Stref Ekonomicznych 239 3.3.2. Zagrożenia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej na obszarze SSE 241 3.3.3. Zaufanie jako instytucja nieformalna - implikacje w skali makro i mikro 250 3.3.4. Tworzenie kapitału zaufania 253 3.4. Przestrzeń operacyjna przedsiębiorstw a ich bezpieczeństwo ekonomiczne (Maciej Gurbała) 261 3.4.1. Bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstw jako funkcja ich przestrzeni operacyjnej 261 3.4.2. Minimalizowanie ryzyka przedsiębiorstw 269 3.4.3. Powiązania przestrzenne przedsiębiorstw 276 3.4.4. Powiązania produkcyjne przedsiębiorstw 279 3.4.5. Władza lokalna a bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstw 280 Rozdział 4 Społeczna odpowiedzialność 283 4.1. Społecznie odpowiedzialne zarządzanie bezpieczeństwem ekonomicznym przedsiębiorstwa (Mariusz Karwowski, Monika Raulinajtys-Grzybek) 283 4.1.1. Ryzyko działalności przedsiębiorstwa a jego bezpieczeństwo ekonomiczne 283 4.1.2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako przejaw wpływu na bezpieczeństwo ekonomiczne otoczenia 287 4.1.3. Ryzyko dotyczące bezpieczeństwa ekonomicznego determinowanego lokalizacyjnie 292 4.1.4. Działania przedsiębiorstw podejmowane na rzecz poprawy bezpieczeństwa ekonomicznego determinowanego lokalizacyjnie 294 4.1.5. Korelacja między zidentyfikowanym ryzykiem a podejmowanymi działaniami w zakresie bezpieczeństwa ekonomicznego determinowanego lokalizacyjnie 298 4.1.6. Bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstwa a jego relacje z interesariuszami 301 4.2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw zaawansowanych technologicznie wobec miejsc ich lokalizacji (Maciej Gurbała) 303 4.2.1. Społeczne implikacje zaawansowania technologicznego przedsiębiorstw 303 4.2.2. Zakorzenienie przedsiębiorstwa jako przejaw samoorganizacji bezpieczeństwa ekonomicznego 309 4.2.3. Konsumpcyjny aspekt samoorganizacji bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw 311 4.3. Uspołecznienie drogą samoorganizacji bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw (Jacek Brdulak, Ewelina Florczak, Tomasz Gardziński) 319 4.3.1. Meandry współczesnej gospodarki 319 4.3.2. Ład społecznej gospodarki rynkowej 322 4.3.3. Przedsiębiorstwo społeczne w kształtowaniu ładu gospodarczego 326
Sygnatura czytelni BMW: VI F 160 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148137 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148136 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-261.
Dla pracowników naukowych, kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych, a także specjalistów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem.
Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie Funkcje zarządzania Role organizacyjne zarządzających Różne rozumienia kompetencji Klasyfikacje kompetencji zarządzających Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych . Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego Postawy zarządzających wobec CSR Kompetencje menedżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa Modele kompetencji menedżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju Przegląd literatury Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery Wykształcenie prezesa Doświadczenie prezesa Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora) Wartości menedżerów Motywacje menedżera Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju Przywódca transformacyjny i transakcyjny Przywódca etyczny Przywódca odpowiedzialny Przywódca służebny Przywódca zrównoważony (sustainable leadership) Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego . Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menedżerów Troska o rozwój następców Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających Kompetencje menedżerów i CSR – wyniki badań ilościowych Charakterystyka próby badawczej Wyniki badań ankietowych Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku Charakterystyka przedsiębiorstwa Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku Charakterystyka przedsiębiorstwa Działania w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe Analiza przekrojowa studiów przypadków
Sygnatura czytelni BMW: VI E 265 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147913 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6004 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społcznie (nie)odpowiedzialni / Maciej Cieślik. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 11, s.44-46. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dialog społeczny / Natalia Ćwik. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 12, s.46-49. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Teoria budowy modeli biznesowych / Tadeusz Waściński. - Wydanie 1. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2019. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [243]-256.
1.1. Modele biznesowe - istota, klasyfikacja 1.2. Modele biznesowe i modelowanie biznesowe 1.3. Znaczenie innowacji w modelach biznesowych 1.4. Ograniczenia dla zrównoważonych modeli biznesowych 1.5. Zrównoważone modele biznesowe 1.6. Procesy biznesowe Rozdział 2. Ekonomiczne podstawy modeli biznesowych 2.1. Ekonomiczne podstawy działalności biznesowej 2.2. Modele biznesowe w ujęciu retrospektywnym 2.3. Znaczenie decyzji producenta 2.4. Identyfikacja wybranych czynników ekonomicznych mających wpływ na efektywność ekonomiczną modeli biznesowych 2.5. Studium przypadku - badanie efektywności modeli biznesowych Rozdział 3. Przedsiębiorczość w procesach biznesowych 3.1. Istota i pojęcie przedsiębiorczości 3.2. Wybrane rodzaje przedsiębiorczości i ich charakterystyka 3.3. Rozwój pojęcia przedsiębiorca od R. Cantillona do J.A. Schumpetera 3.4. Ewolucyjne podejście do koncepcji terminu przedsiębiorca 3.5. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości 3.6. Dynamika rozwoju form przedsiębiorczości w Polsce według danych GUS za 2017 rok Rozdział 4. Innowacje w procesach biznesowych 4.1. Innowacyjność przedsiębiorstw, istota i charakter 4.2. Innowacyjność przedsiębiorstwa kreująca jego wartość 4.3. Rola strategii innowacji w strategii rozwoju przedsiębiorstwa 4.4. Podażowe i popytowe źródła innowacji w przedsiębiorstwie 4.5. Model przedsiębiorczości korporacyjnej i innowacji 4.6. Polityka innowacyjności Rozdział 5. Restrukturyzacja w modelach biznesowych 5.1. Analiza źródłowa stanu wiedzy z zakresu restrukturyzacji 5.2. Restrukturyzacja potrzebą w działalności biznesowej przedsiębiorstwa 5.3. Cele restrukturyzacji 5.4. Zasięg i konieczność wdrożenia procesów restrukturyzacyjnych 5.5. Bariery w procesach restrukturyzacji przedsiębiorstw 5.6. Charakterystyka głównych wymiarów restrukturyzacji Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu podstawą budowy modeli biznesowych 6.1. Koncepcja i istota społecznej odpowiedzialności 6.2. Koncepcja modelu przedsiębiorstwa społecznego 6.3. Wzrastająca rola modelu przedsiębiorstwa społecznego 6.4. Równowaga pomiędzy zyskiem a społeczną odpowiedzialnością biznesu 6.5. CSR koncepcją jednostek administracji państwowej i samorządowej 6.6. Zmiany w zapisach ustawy o rachunkowości w zakresie CSR 6.7. Popularyzacja zagadnień społecznie odpowiedzialnych w środowisku akademickim
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6039 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości / Jan Klimek. - Warszawa : Difin, 2019. - 296 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [278]-294.
Specyfika firm rodzinnych Istota firmy rodzinnej Zarządca firmy rodzinnej – charyzmatyczny przywódca i autorytet Przywiązanie do tradycji pokoleniowej – cechą firm rodzinnych Znaczenie sukcesji dla trwałego funkcjonowania firm rodzinnych Firma rodzinna konkurencyjna Kondycja, szanse, zalety i wady firm rodzinnych Poziom umiędzynarodowienia rodzinnego biznesu Uwarunkowania działalności firm rodzinnych Innowacje w sektorze firm rodzinnych Innowacyjność polskich firm rodzinnych Koncepcja otwartych innowacji Przypadek 1 – firma rodzinna dr Irena Eris SA Przypadek 2 – firma rodzinna Makarczykowie z branży kosmetycznej Przypadek 3 – firma kosmetyczna Laboratorium Kosmetyczne AVA Przypadek 4 – firma rodzinna Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków sp. z o.o. Przypadek 5 – firma rodzinna L’Oréal (oddział w Polsce) Syntetyczne ujęcie wyników analizy firm Najbardziej innowacyjne firmy rodzinne w Polsce Zarządzanie talentami w firmach rodzinnych Geneza zarządzania talentami Rekrutacja pracowników Zasoby – podstawowe jednostki kreowania wartości firmy Strategia zarządzania talentami Analiza wyników badań zarządzania talentami w firmach rodzinnych Przemysł inteligentny nadzieją dla firm rodzinnych Rola nauki w rozwoju gospodarczym Przemysł 4.0 jako pojęcie nowej rzeczywistości Korzyści i obawy dotyczące Przemysłu 4.0 Przemysł 4.0 jako szansa dla firm rodzinnych Etyka w firmach rodzinnych a współczesny biznes Czy etyczność popłaca? Rola etyki biznesu Czy tworzyć kodeksy etyczne? Wartości etyczne, którymi kierują się firmy rodzinne Wiarygodność i zaufanie to podstawa Dysfunkcje i patologie etyczne w firmach rodzinnych Firma rodzinna a jej społeczna odpowiedzialność Współczesna interpretacja odpowiedzialności biznesu Oczekiwania i korzyści przedsiębiorstw Postęp cywilizacji a etyka biznesu Humanizacja działalności biznesowej Warunki społecznej odpowiedzialności firm rodzinnych Jakie narzędzia służą do prowadzenia odpowiedzialnej firmy rodzinnej? Jakie korzyści przyniesie firmie rodzinnej prowadzenie odpowiedzialnego biznesu? Wartości na poziomie przedsiębiorstwa – uwagi ogólne Zasady etyczne w określonych środowiskach zawodowych Wartości nieetyczne w biznesie Korupcja Mobbing Fałszowanie składu produktu i jego planowane postarzanie Zmowy cenowe Eksperymenty na zwierzętach Słowo o „agresywnej” reklamie Uwagi nie tylko dla biznesu o charakterze rodzinnym Gospodarka „otwartych oczu” – sposobem na kryzys wartości
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 39
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6026 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronie 215-220.
Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym Istota komunikacji międzyludzkiej Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy Tożsamość firmy Wizerunek Reputacja Strategiczni odbiorcy komunikacji firm Duże przedsiębiorstwa Małe i średnie przedsiębiorstwa Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym – B2B Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B Otwieranie rozmowy z klientem Poznawanie potrzeb klienta Przedstawianie korzyści Asertywność Współpraca w sytuacji konfliktowej Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw Podejście partnerskie w komunikacji B2B Zarządzanie jakością (TQM – Total Quality Management) Koncepcja marketingu relacji Pracownicy organizacji jako part-time marketers Doskonała obsługa klienta Metody zdobywania wiedzy o klientach – lead generation Zarządzanie relacjami z klientem – CRM Budowa lojalności Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym – B2C . Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej Nowa rola marketingu – od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami Odbiorcy komunikacji B2C a B2B Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Reklama Marketingowe public relations Promocja sprzedaży i POS Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Marketing internetowy Mobile marketing Marketing szeptany Sponsoring Event marketing Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym Założenia strategii POE – spójne zarządzanie kanałami komunikacji Media Paid Media Owned Media Earned Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej Content marketing. Storytelling Autentyczność i podkreślanie pochodzenia Dostarczanie doświadczeń Komunikacja wideo w internecie Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników Pochwała i wyrazy uznania Dystrybucja opinii klienta Wyrazy wdzięczności Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących Deklaracja zobowiązania Efekt rozgrzeszenia Organizacja zebrań Plan realizacji celu Słowa komunikujące sukces lub porażkę Wizualizacja konsekwencji Monitoring progresu Udzielanie motywującej informacji zwrotnej CSR – zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu CSR – zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu CSR w komunikacji public relations Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu Marketing społecznie zaangażowany – Cause Related Marketing (CRM)
Sygnatura czytelni BWF: V G 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8835 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M125)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia na stronach 113-121.
1.Wybrane aspekty współpracy między organizacyjnej 1.1.Przesłanki podejmowania współpracy międzyorganizacyjnej 1.2.Modelowe ujęcie współpracy międzyorganizacyjnej 2.Społeczna odpowiedzialność podmiotów nawiązujących współpracę międzyorganizacyjną 2.1.Koncepcja społecznej odpowiedzialności - podstawy teoretyczne 2.2.Współpraca międzyorganizacyjną obejmująca dwa sektory gospodarki 2.3.1.Współpraca podmiotów z sektora prywatnego i pozarządowego 2.3.2.Współpraca podmiotów z sektora publicznego i pozarządowego 2.3.3.Współpraca podmiotów z sektora publicznego i prywatnego 2.4.Współpraca międzyorganizacyjną obejmująca trzy sektory gospodarki 3.Relacje między organizacyjne w procesach inwestycyjnych 3.1.Poziom relacji między uczestnikami procesu inwestycyjnego a ryzyko inwestycji 3.3.Zarządzanie jakością relacji międzyorganizacyjnych w procesie inwestycyjnym 3.4.Relacje między uczestnikami przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego w systemie tradycyjnym i alternatywnym 3.5.Relacje między uczestnikami procesu inwestycyjnego realizowanego w systemie zintegrowanym na przykładzie systemu partnerstwa 3.6.Relacje w przedsięwzięciach realizowanych w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego 3.7.Wpływ sposobu ukształtowania relacji między uczestnikami procesu inwestycyjnego i systemu realizacji przedsięwzięcia na sukces projektu i poziom ryzyka 4. Model oceny ryzyka nieuzyskania zamierzonego efektu współpracy międzyorganizacyjnej 4.1.Identyfikacja ryzyka 4.2.Jakościowa analiza drzewa niezdatności 4.3.Ilościowa analiza drzewa niezdatności 4.4.Wyznaczenie ryzyka 4.5.Przykłady zastosowania przedmiotowego modelu oceny ryzyka 4.6.1.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 1 4.6.2.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 2 4.6.3.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 3 4.6.4.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 4
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149207 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 285-304.
WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI ODPOWIEDZIALNOŚCI KORPORACYJNEJ Definicje oraz rodzaje odpowiedzialności Odpowiedzialność w świetle poszczególnych nauk Odpowiedzialność w filozofii oraz w etyce Odpowiedzialność w psychologii oraz w socjologii Odpowiedzialność w ekonomii oraz w zarządzaniu Odpowiedzialność ekologiczna Identyfikacja obszarów odpowiedzialności Model społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw K. Davisa Modele społecznego wkładu S. L. Warticka i P. L. Cochrana .J. Wood Model społecznej odpowiedzialności A. B. Carrolla Potrójna linia przewodnia Triple Bottom Line J. Elkingtona Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw - aspekty definicyjne Pojęcie nadzoru korporacyjnego Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jako element nadzoru korporacyjnego ODPOWIEDZIALNOŚĆ W NADZORZE KORPORACYJNYM W DZIAŁANIACH SPÓŁEK-ASPEKT EMPIRYCZNY Charakterystyka badanych spółek oraz respondentów - badania ilościowe Spółki Respondenci Charakterystyka badanych spółek oraz raportów - badania jakościowe Spółki Raporty Omówienie wyników badań ilościowych Część ogólna wprowadzającado badania Kwestie dotyczące strategii odpowiedzialności społecznej . Kwestie dotyczące raportowania przez spółki Kwestie dotyczące opinii na temat społecznej odpowiedzialności Kwestie dotyczące wskaźników Omówienie wyników badań jakościowych Analiza badanych spółek ze względu na obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i poszczególne grupy interesariuszy Analiza badanych spółek ze względu na wytyczne Global Reporting Initiative
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-317.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - kwerenda literatury przedmiotu 1.1. Powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.2. Miejsce koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w naukach o zarządzaniu 1.3. Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.4. Płaszczyzny i obszary oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw 2.1. Ewolucja teorii konkurencji 2.2. Konkurencyjność a konkurencja 2.3. Wymiary konkurencyjności przedsiębiorstw 2.4. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Kierunki badań w zakresie oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na działalność przedsiębiorstw 3.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 3.2. Oddziaływanie CSR na działalność innowacyjną przedsiębiorstw 3.3. Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na wynik finansowy przedsiębiorstw 3.4. Znaczenie raportowania CSR w działalności przedsiębiorstw CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii ekspertów - wyniki badań własnych 4.1. Metodyka własnych badań empirycznych 4.1.1. Procedura badawcza 4.1.2. Założenia metody delfickiej 4.1.3. Charakterystyka próby badawczej 4.1.4. Metody i narzędzia analizy statystycznej 4.2. Prezentacja wyników badań - runda I 4.2.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.2.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.2.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.3. Prezentacja wyników badań - runda II 4.3.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.3.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.3.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw według opinii ekspertów CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii menedżerów - wyniki badań własnych 201 5.1. Metodyka własnych badań empirycznych 5.1.1. Procedura badawcza 5.1.2. Prezentacja próby badawczej 5.1.3. Metody i narzędzia analizy statystycznej 5.2. Analiza rozkładów zmiennych obserwowalnych 5.3. Analiza zróżnicowania czynników konkurencyjności przedsiębiorstw względem charakterystyki próby 5.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw opracowany według opinii menedżerów Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw - synteza badań własnych 6.1. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw opracowanych według opinii ekspertów i menedżerów 6.2. Model konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych 6.3. Model konkurencyjności przedsiębiorstw bez CSR 6.4. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych i przedsiębiorstw bez CSR 6.5. Podsumowanie wyników własnych badań empirycznych
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147492 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 518)
Bibliografie, netografie przy pracach.
CZĘŚĆ 1. BIZNES I ZARZĄDZANIE W KORELACJI Z BEZPIECZEŃSTWEM Maciej Gitling Rola kadry kierowniczej w zapobieganiu zachowań nieetycznych w organizacji13 Janusz Karwot, Józef Ober Zarządzanie sektorem komunalnym - umowa o pracę czy kontrakt menedżerski? Analiza wyników badań Jarosław Legięć Etyczne przywództwo biznesowe. Czy świat wiedzy intelektualistów i świat doświadczeń menedżerów w środowisku biznesowym wzajemnie się wykluczają? Karolina Rybak Społeczne aspekty zrównoważonego rozwoju województwa świętokrzyskiego — analiza taksonomiczna Brygida Smołka-Franke Rewitalizacja miejskiej przestrzeni poprzemysłowej a rozwój miast CZĘŚĆ 2. PRAWO I BEZPIECZEŃSTWO W ASPEKTACH ZARZĄDZANIA Krzysztof Kaczorowski Informatyzacja administracji jako element zrównoważonego rozwoju - ePUAP oraz profil zaufany Katarzyna Kowalska, Paulina Szyja System EMAS jako narzędzie kształtowania odpowiedzialnych praktyk przedsiębiorstw w biznesie Justyna Kubik Mediatorzy o mediacjach w przestrzeni publicznej. Między PR a misją Szymon Mościcki Problematyka uchodźctwa w aspekcie procedur na przykładzie wybranych państw Małgorzata Nadziakiewicz Bezpieczeństwo i jakość w opiece zdrowotnej Jan Róg Zagrożenie bezpieczeństwa państwa przez grupy nacisku (lobbing). Wybrane zagadnienia Monika Szymura Obowiązki informacyjne w umowach z udziałem konsumentów CZĘŚĆ 3. MULTIDYSCYPLINARY DETERMINANTS OF BUSINESS AND MENAGEMENT Mandakini Das Challenges of Financial Inclusion in the Geographical and Socio Economic Context of Northeast India Said Edaich Microfmance and the rhetoric of Social Inclusion: Islamie model Liliia Hrytsai Promotion of renewable energy sources in the European Union: EU renewable energy policies and Member States support schemes Maria Kalczyńska, Milena J. Jędrzejewska Polish media in Lithuania in the process of social integration Kaja Karczewska Revolution 4.0 with "chinese characterstic" implications for China and the World Leszek Karczewski, Kaja Karczewska Ethical Challenges of the Revolution 4.0 Johannes Kals Ethical and Religious Approaches in a Global World - Towards Intergenerational and International Climate Justice Eva Kovafova Przystępność cenowa mieszkań w odniesieniu do wykluczenia społecznego i jego ryzyka w regionach Republiki Czeskiej Ruizan Mekvabidze Teaching Business Research Methods: Connecting Learners to Research (Face to Face) Shirish Limaye A Case Study in Ethical Business Leadership Radmila Suzić, Tijana Dabić The importance of ESP for TT students: Qualitative Data on Business Courses Activities in Serbia David Tchitotashvili, Khaliana Chitadze The Reform of Accumulative Pension Insurance in Georgia — The Insurance of Happy Old Age, or the Financial Risk in Uncertain Time Yesuneh Gizaw Chernet Exploiting the Potential of the Informal Sector for Enhanced Livelihoods in Ethiopia: a Review
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148942, 148943, 148944, 148946, 148945 (5 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
Rola komunikacji w działaniach marketingowych Procesy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Zmiany społeczno-technologiczne i ich konsekwencje dla aktywności komunikacyjnej organizacji Audytorium działań komunikacyjnych podmiotów rynkowych Proces tworzenia strategii oraz narzędzia komunikacji marketingowej Badania i ocena skuteczności działań w ramach strategii komunikacji Determinanty komunikacji na rynku farmaceutycznym Szczególne cechy komunikacji marketingowej na rynku leków Uwarunkowania prawne i etyczne działań marketingowych Charakterystyka nadawców komunikatów marketingowych Nabywca indywidualny jako odbiorca komunikatów marketingowych Narzędzia komunikacji marketingowej na rynku leków bez recepty Reklama jako narzędzie komunikacji masowej na rynku leków OTC Promocja osobista - rola farmaceuty w sprzedaży leków OTC Narzędzia promocji sprzedaży konsumenckiej Działania public relations wykorzystywane na rynku leków bez recepty Merchandising apteczny jako forma komunikacji Komunikacja marketingowa wykorzystująca środowisko Internetu Nietypowe formy komunikacji na rynku leków bez recepty Działania w zakresie komunikacji marketingowej na rynku leków na receptę (Rx) Dozwolone formy reklamy leków na receptę Rola i znaczenie przedstawiciela medycznego w procesie sprzedaży Promocja sprzedaży kierowana do pośredników w obrocie lekami e-pharmamarketing jako zbiór narzędzi komunikacji na rynku leków Rx Narzędzia public relations wykorzystywane na rynku leków Rx Wyzwania komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej Rola i znaczenie branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia Zachowania zdrowotne Polaków a działania komunikacyjne przedsiębiorstw farmaceutycznych Szanse, zagrożenia i rekomendacje dla aktywności komunikacyjnej z wykorzystaniem nowych technologii Potencjał opieki farmaceutycznej w komunikacji farmaceutów z pacjentami W kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej Odpowiedzialność za zdrowie pacjentów jako przejaw etycznej komunikacji w branży farmaceutycznej Dobre praktyki w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku farmaceutycznym - studia przypadków Rekomendacje dotyczące tworzenia odpowiedzialnych strategii komunikacji
Sygnatura czytelni BWF: V G 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8570 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności