Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(52)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Artykuły
(31)
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Karczewski Leszek
(2)
Kretek Henryk
(2)
Ćwik Natalia
(2)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartnik Joanna
(1)
Białoń Hanna
(1)
Bieńkowska Beata (1969- )
(1)
Binczewski Bartosz
(1)
Bojar Matylda
(1)
Błaszkowska Monika
(1)
Cieślik Maciej
(1)
Czech Piotr
(1)
Dymowska Anna
(1)
Dymowski Jacek
(1)
Dzień Mirosław (1965- )
(1)
Gadomska-Dzięcioł Paulina
(1)
Guryn Halina
(1)
Hejny Ludwik
(1)
Holik Urszula
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Ibisz Maria
(1)
Jamroży Agata
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Jędrachowicz Katarzyna
(1)
Kaczmarek Paulina
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karasek Marta
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiliańska Katarzyna
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Koczar Jakub
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kołodziej Radosław
(1)
Krechowicz Maria
(1)
Krzysztofek Anna (ekonomia)
(1)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Maj-Waśniowska Katarzyna
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Pichola Irena
(1)
Pietraszkiewicz Krzysztof (1955- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rakoca Małgorzata
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Sadowska Beata
(1)
Siemiński Marek (ekonomia)
(1)
Sitarz Patrycja
(1)
Siwek Bartłomiej
(1)
Skwiercz Bartosz
(1)
Stabryła-Chudzio Katarzyna
(1)
Strojna Gabriela
(1)
Suder Monika (ekonomistka)
(1)
Szmalec Sylwia
(1)
Szostecka Paulina
(1)
Turoń Katarzyna
(1)
Waczowicz Sylwia
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wojnar Dorota
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Zaleśna Aleksandra
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zmyślony Mateusz
(1)
Zwierz Monika
(1)
Śliwa Joanna (prawnik)
(1)
Żabicki Damian
(1)
Żak Dominika (ekonomistka)
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Żołądkowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(54)
angielski
(1)
Odbiorca
Doradcy finansowi
(1)
Farmaceuci
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
CSR
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(22)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(15)
Odpowiedzialność społeczna biznesu
(13)
Zarządzanie
(7)
Corporate Social Responsibility
(5)
Etyka biznesu
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Corporate Social Responsibility (CSR)
(3)
Innowacje
(3)
Odpowiedzialność społeczna firmy
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Wolontariat pracowniczy
(3)
Zarządzanie firmą
(3)
Dyrektywy unijne
(2)
Etapy raportowania CSR
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Standard raportowania GRI
(2)
Strategie CSR
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Zysk
(2)
Analiza trendu
(1)
BOS
(1)
BSC
(1)
Badania
(1)
Balanced Scorecard
(1)
Bank Zachodni WBK
(1)
Banki
(1)
Bariery
(1)
Biznes Odpowiedzialny Społecznie (BOS)
(1)
Brak wiedzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowa strategii
(1)
Budowanie świadomości marki
(1)
CRM
(1)
Certyfikacja systemów zarządzania
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Definicja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyskryminacja pracowników
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działania CSR
(1)
Działania edukacyjne
(1)
Działania proekologiczne
(1)
Edukacja zawodowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Employer branding
(1)
Farmaceuci
(1)
FinTech
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma Henkel
(1)
Firma prospołeczna
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
ISO 26000
(1)
Innowacje produktowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interesariusze
(1)
Kampanie edukacyjne
(1)
Kampanie reklamowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kryzys
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MSP
(1)
Makromarketing
(1)
Marka produktu
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
MŚP
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Norma SA 8000
(1)
Normalizacja
(1)
Nowelizacja ustawy o rachunkowości
(1)
Ochrona klimatu
(1)
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie organizacji
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Piramida CSR Carolla
(1)
Podatek
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(14)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(29)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 518)
Bibliografie, netografie przy pracach.
CZĘŚĆ 1. BIZNES I ZARZĄDZANIE W KORELACJI Z BEZPIECZEŃSTWEM Maciej Gitling Rola kadry kierowniczej w zapobieganiu zachowań nieetycznych w organizacji13 Janusz Karwot, Józef Ober Zarządzanie sektorem komunalnym - umowa o pracę czy kontrakt menedżerski? Analiza wyników badań Jarosław Legięć Etyczne przywództwo biznesowe. Czy świat wiedzy intelektualistów i świat doświadczeń menedżerów w środowisku biznesowym wzajemnie się wykluczają? Karolina Rybak Społeczne aspekty zrównoważonego rozwoju województwa świętokrzyskiego — analiza taksonomiczna Brygida Smołka-Franke Rewitalizacja miejskiej przestrzeni poprzemysłowej a rozwój miast CZĘŚĆ 2. PRAWO I BEZPIECZEŃSTWO W ASPEKTACH ZARZĄDZANIA Krzysztof Kaczorowski Informatyzacja administracji jako element zrównoważonego rozwoju - ePUAP oraz profil zaufany Katarzyna Kowalska, Paulina Szyja System EMAS jako narzędzie kształtowania odpowiedzialnych praktyk przedsiębiorstw w biznesie Justyna Kubik Mediatorzy o mediacjach w przestrzeni publicznej. Między PR a misją Szymon Mościcki Problematyka uchodźctwa w aspekcie procedur na przykładzie wybranych państw Małgorzata Nadziakiewicz Bezpieczeństwo i jakość w opiece zdrowotnej Jan Róg Zagrożenie bezpieczeństwa państwa przez grupy nacisku (lobbing). Wybrane zagadnienia Monika Szymura Obowiązki informacyjne w umowach z udziałem konsumentów CZĘŚĆ 3. MULTIDYSCYPLINARY DETERMINANTS OF BUSINESS AND MENAGEMENT Mandakini Das Challenges of Financial Inclusion in the Geographical and Socio Economic Context of Northeast India Said Edaich Microfmance and the rhetoric of Social Inclusion: Islamie model Liliia Hrytsai Promotion of renewable energy sources in the European Union: EU renewable energy policies and Member States support schemes Maria Kalczyńska, Milena J. Jędrzejewska Polish media in Lithuania in the process of social integration Kaja Karczewska Revolution 4.0 with "chinese characterstic" implications for China and the World Leszek Karczewski, Kaja Karczewska Ethical Challenges of the Revolution 4.0 Johannes Kals Ethical and Religious Approaches in a Global World - Towards Intergenerational and International Climate Justice Eva Kovafova Przystępność cenowa mieszkań w odniesieniu do wykluczenia społecznego i jego ryzyka w regionach Republiki Czeskiej Ruizan Mekvabidze Teaching Business Research Methods: Connecting Learners to Research (Face to Face) Shirish Limaye A Case Study in Ethical Business Leadership Radmila Suzić, Tijana Dabić The importance of ESP for TT students: Qualitative Data on Business Courses Activities in Serbia David Tchitotashvili, Khaliana Chitadze The Reform of Accumulative Pension Insurance in Georgia — The Insurance of Happy Old Age, or the Financial Risk in Uncertain Time Yesuneh Gizaw Chernet Exploiting the Potential of the Informal Sector for Enhanced Livelihoods in Ethiopia: a Review
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148942, 148943, 148944, 148946, 148945 (5 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
Rola komunikacji w działaniach marketingowych Procesy komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Zmiany społeczno-technologiczne i ich konsekwencje dla aktywności komunikacyjnej organizacji Audytorium działań komunikacyjnych podmiotów rynkowych Proces tworzenia strategii oraz narzędzia komunikacji marketingowej Badania i ocena skuteczności działań w ramach strategii komunikacji Determinanty komunikacji na rynku farmaceutycznym Szczególne cechy komunikacji marketingowej na rynku leków Uwarunkowania prawne i etyczne działań marketingowych Charakterystyka nadawców komunikatów marketingowych Nabywca indywidualny jako odbiorca komunikatów marketingowych Narzędzia komunikacji marketingowej na rynku leków bez recepty Reklama jako narzędzie komunikacji masowej na rynku leków OTC Promocja osobista - rola farmaceuty w sprzedaży leków OTC Narzędzia promocji sprzedaży konsumenckiej Działania public relations wykorzystywane na rynku leków bez recepty Merchandising apteczny jako forma komunikacji Komunikacja marketingowa wykorzystująca środowisko Internetu Nietypowe formy komunikacji na rynku leków bez recepty Działania w zakresie komunikacji marketingowej na rynku leków na receptę (Rx) Dozwolone formy reklamy leków na receptę Rola i znaczenie przedstawiciela medycznego w procesie sprzedaży Promocja sprzedaży kierowana do pośredników w obrocie lekami e-pharmamarketing jako zbiór narzędzi komunikacji na rynku leków Rx Narzędzia public relations wykorzystywane na rynku leków Rx Wyzwania komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej Rola i znaczenie branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia Zachowania zdrowotne Polaków a działania komunikacyjne przedsiębiorstw farmaceutycznych Szanse, zagrożenia i rekomendacje dla aktywności komunikacyjnej z wykorzystaniem nowych technologii Potencjał opieki farmaceutycznej w komunikacji farmaceutów z pacjentami W kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej Odpowiedzialność za zdrowie pacjentów jako przejaw etycznej komunikacji w branży farmaceutycznej Dobre praktyki w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku farmaceutycznym - studia przypadków Rekomendacje dotyczące tworzenia odpowiedzialnych strategii komunikacji
Sygnatura czytelni BWF: V G 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8570 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-252.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - geneza, rola etyki w kształtowaniu się koncepcji Etyka a etyka w biznesie - wyjaśnienie pojęć Miejsce etyki biznesu w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Geneza społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli od filantropii do koncepcji zaangażowania społecznego Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce Istota społecznej odpowiedzialności biznesu Współczesne rozumienie społecznej odpowiedzialności biznesu Interesariusze przedsiębiorstwa i ich miejsce w modelu społecznym przedsiębiorstwa Odpowiedzialność ekonomiczna a tworzenie wartości wspólnej . Zobowiązania biznesu w stosunku do środowiska naturalnego . „Dobre obywatelstwo" a zobowiązania wobec społeczności lokalnej Zaangażowanie kulturowe jako element zaangażowania społecznego Korzyści z zaangażowania społecznego Krytyka społecznej odpowiedzialności biznesu - pomiędzy ładem moralnym a ekonomią. Greenwashing jako efekt popularyzacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność a marketing wartości Miejsce marketingu wartości wśród koncepcji marketingowych Odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing wartości. Etyka marketingu jako element odpowiedzialności firm Istota marketingu wartości Marketing a kształtowanie wartości. Miejsce społecznej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wartości dla klientów i innych interesariuszy Kształtowanie marketingu wartości Nowe spojrzenie na jakość produktów Współtworzenie wartości z klientami jako element marketingu wartości Zmiana charakteru promocji z tradycyjnej na odpowiedzialną Odpowiedzialność w zakresie stanowienia cen Kształtowanie wartości w obszarze dystrybucji Marka jako nośnik wartości dla interesariuszy Marka pracodawcy jako element marketingu wartości Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element kształtowania wartości w przedsiębiorstwach - wyniki badań Świadomość i sposób postrzegania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu w perspektywie klientów Percepcja społecznej odpowiedzialności wśród przedsiębiorstw Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu jako element tworzenia wartości Społeczna odpowiedzialność a kreowanie wartości - perspektywa klientów . Zaangażowanie społeczne jako element tworzenia wartości przedsiębiorstwa - perspektywa biznesu Percepcja korzyści wynikających z wdrożenia działań z zakresu społecznej odpowiedzialności Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego przedsiębiorstw w perspektywie klientów Postrzeganie potencjalnych korzyści wynikających z zaangażowania społecznego w perspektywie biznesu Uwarunkowania kształtowania marketingu wartości poprzez zaangażowanie społeczne w warunkach polskich
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 260 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147730 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5998 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 156-168.
Część I. Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa Rozdział 1. Ewolucja podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce -30 lat doświadczeń {Bartłomiej Siwek) 1.1.Istota podatku dochodowego od osób fizycznych 1.2.Ewolucja podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce w latach 1991-2021 1.3.Ocena wpływu wybranych elementów konstrukcji podatku dochodowego od osób fizycznych na jego wydajność fiskalną 1.5.Polski Ład - ewolucja czy rewolucja podatkowa? Rozdział 2. Ocena systemu opodatkowania nieruchomości w Polsce na de wybranych krajów Unii Europejskiej (Gabriela Strojna) 2.1.Systemy opodatkowania nieruchomości 2.2.Zasady opodatkowania nieruchomości w Polsce 2.3.Charakterystyka podatków od nieruchomości na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej 2.4.Analiza wysokości obciążeń i znaczenia fiskalnego podatków od nieruchomości w Polsce na tle wybranych państw Unii Europejskiej Rozdział 3. Kontrowersje wokół podatku od czynności cywilnoprawnych -przesłanki i kierunki jego zmian (Jakub Koczar) 3.1.Podatek od czynności cywilnoprawnych w polskim systemie podatkowym 3.2.Analiza wydajności fiskalnej podatku od czynności cywilnoprawnych 3.3.Możliwe kierunki zmian prawnych w podatku od czynności cywilnoprawnych Rozdział 4. Podatkowa konkurencja a podatkowa współpraca w Unii Europejskiej na przykładzie podatku dochodowego od osób prawnych (Monika Suder) 4.2.Istota konkurencji podatkowej i jej zakres w Unii Europejskiej 4.3.Raje podatkowe jako przejaw konkurencji podatkowej 4.4.Idea współpracy podatkowej wUE-w kierunku pogłębionej harmonizacji Część II. Rola współczesnego przedsiębiorstwa w gospodarce i społeczeństwie Rozdział 5. Realizacja zasad ładu korporacyjnego przez spółki publiczne notowane na GPW (.Paulina Szostecka) 5.1.Istota nadzoru korporacyjnego 5.2.Rozwój nadzoru korporacyjnego w Polsce 5.3.Ramy ładu korporacyjnego w Unii Europejskiej a zasady ładu korporacyjnego w Polsce 5.4.Ocena stosowania zasad nadzoru korporacyjnego przez spółki publiczne notowane na GPW 5.5.Wyzwania ładu korporacyjnego w świetle Europejskiego Zielonego Ładu Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako obszar raportowania informacji pozafinansowych (Joanna Śliwa) 6.1.Istota i podstawy prawne raportowania pozafinansowego 6.2.Społeczna odpowiedzialność biznesu a raportowanie niefinansowe 6.3.Standardy i koncepcje teoretyczne raportowania informacji o CSR 6.4.Praktyka raportowania społecznej odpowiedzialności w wybranych spółkach ZWIG20 Rozdział 7. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu przez polskie spółki energetyczne notowane na GPW (Patrycja Sitarz) 7.1.CSR jako obszar raportowania niefinansowego 7.2.Standardy raportowania CSR 7.3.Powszechność raportowania danych pozafinansowych przez polskie spółki z sektora energetycznego notowane na GPW Rozdział 8. Kierunki działań i ocena stopnia realizacji zielonej polityki Unii Europejskiej (Dominika Żak) 8.1.Istota zielonej gospodarki i rola regulacji środowiskowych 8.2.Rozwój i wyzwania polityki środowiskowej w Unii Europejskiej 8.3.Cele i działania Unii Europejskiej w zakresie ochrony środowiska 8.4.Wykorzystanie instrumentów do osiągania celów ochrony środowiska w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152711 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument mitygacji ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.1. Identyfikacja ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.2. Źródła ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.3. Przykłady materializacji ryzyka reputacyjnego w Polsce 1.4. CSR instytucji finansowych jako narzędzie mitygacji ryzyka reputacyjnego Finanse i społeczeństwo - Barbara Pogonowska 2.1. Wartościowania w ekonomii i finansach 2.2. Promowanie etycznych praktyk w sektorze finansów 2.3. Etyczne finanse i odpowiedzialne finansowanie Reputacja technologii finansowych (FinTech) - Jan Krzysztof Solarz 3.1. Opisowa definicja FinTech 3.1.1. Innowacja technologiczna 3.1.2. Innowacja finansowa 3.1.3. Innowacja społeczna 3.1.4. Innowacja systemowa 3.2. Reputacja jako korzyść dla interesariuszy 3.3. Reputacja jako koszt dla interesariuszy Reputacja sektora FinTech w przededniu open banking i PSD2 - Marcin Daniecki Wstęp - przesłanki podjęcia tematu - open banking i PSD2 jako ewolucja stanu obecnego 4.1. Sektor FinTech - nowy gracz na scenie rynku finansowego 4.2. Ryzyko reputacyjne - wymiar czasu i przestrzeni 4.3. Innovation huby / regulatory sandbox - jako inkubatory reputacji FinTech Społeczny wymiar bankowości - Sebastian Łukaszewski 5.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.2. Wyróżniające się działania społeczne banków 5.3. Wybrane działania społeczne banków zgłoszone do konkursu „Instytucja Roku 2018" 5.3.1. Wybrane działania społeczne Alior Banku 5.3.2. Wybrane działania społeczne Banku BNP Paribas i Fundacji BNP Paribas 5.3.3. Wybrane działania społeczne Citi Handlowy 5.3.4. Wybrane działania społeczne Banku Credit Agricole 5.3.5. Wybrane działania społeczne Euro Banku S.A. 5.3.6. Wybrane działania społeczne ING Banku Śląskiego 5.3.7. Wybrane działania społeczne Fundacji mBanku 5.3.8. Wybrane działania społeczne Banku Millennium 5.3.9. Wybrane działania społeczne Banku Ochrony Środowiska i Fundacji Banku Ochrony Środowiska 5.3.10. Wybrane działania społeczne PKO Banku Polskiego 5.3.11. Wybrane działania społeczne Banku Pocztowego 5.3.12. Wybrane działania społeczne Fundacji Santander Bank Polska 5.3.13. Wybrane działania społeczne Santander Bank Polska Znaczenie świadomości finansowej klientów instytucji finansowych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - Marta Musiał 6.1. Świadomość finansowa - aspekty teoretyczne 6.2. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych 6.3. Świadomość finansowa klientów jako element społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych Konflikt strukturalny pomiędzy doradztwem finansowym a działaniami instytucji finansowych - Andrzej Fesnak 7.1. Ograniczenia instytucji finansowych 7.1.1. Kategorie produktów finansowych 7.1.2. Oferta z wielu instytucji finansowych 7.1.3. Doradztwo nieinstytucjonalne 7.2. Marketing doradztwa 7.2.1. Negatywne pola semantyczne 7.2.2. Pozytywne pola semantyczne 7.3. Zawód doradcy finansowego 7.3.1. Zawód w opinii publicznej 7.3.2. Doradca finansowy podstawy wiedzy 7.3.3. Doradca finansowy w literaturze europejskiej i amerykańskiej 7.3.4. Gwarancja jakości w wykonaniu doradcy finansowego 7.4. Działania doradcy 7.4.1. Plan finansowy - struktura celów 7.4.2. Proces planowania 7.5. Współczynniki finansowe planu 7.5.1. Wskaźniki finansowe ogólne 7.5.2. Wskaźniki zadłużenia 7.5.3. Wskaźniki realizacji celu 7.6. Strategie rekomendowania 7.7. Potrzeba planowania finansowego Standardy ochrony konsumenta jako punkt odniesienia w działaniach z zakresu CSR instytucji finansowych - Jarosław Wierzbicki 8.1. Koncepcja CSR a nadużycia rynkowe 8.2. Koszty działalności z zakresu CSR 8.3. Specyfika sektora usług finansowych 8.4. Uwarunkowania CSR instytucji finansowych w Polsce Audyt reputacyjny - nowy wymiar odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych w Unii Europejskiej - Dawid Sobczyński 9.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 9.2. Ryzyko reputacyjne w instytucjach finansowych 9.3. Reputacja jako kapitał instytucji finansowej 9.4. Istota audytu reputacyjnego 9.5. Metodologia audytu reputacyjnego - zarys problematyki Ryzyko reputacji - fakty i mity - Elżbieta Klamut 10.1. Ujęcie definicyjne ryzyka reputacji 10.2. Ryzyko reputacji w przedsiębiorstwach niefinansowych 10.3. Ryzyko reputacyjne a instytucje finansowe 10.4. Ryzyko reputacji w badaniach 10.5. Ubezpieczenie ryzyka jako możliwość jego minimalizacji 10.6. Fakty a mity ryzyka reputacji Ocena aktywności banków w obszarze zaangażowania społecznego CSR - wyzwania i dylematy - Anna Warchlewska 11.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w bankach 11.3. Zaangażowanie społeczne wybranych banków 11.3.1. Ocena aktywności banków 11.3.2. Postrzeganie banków przez rynek - perspektywa rankingów i konkursów Społeczna odpowiedzialność biznesu - zaufanie w służbie sprzedaży - Marta Zięba-Szklarska 12.1. Rozważania wstępne (definicje) 12.2. Zaufanie 12.3. Konflikt interesów 12.4. Misselling
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 66
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6110 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 519)
Bibliografie, netografie przy pracach.
CZĘŚĆ 1. SOCJOLOGICZNE I KULTUROWE ASPEKTY ZARZĄDZANIA Anna Bohdan Rozwój lokalny w zakresie informatyzacji urzędów gmin na przykładzie gmin miejskich województwa opolskiego Dorota Dolńska-Weryńska Innowacja a innowacja społeczna - analizy pojęciowe Małgorzata Durzewska Ruchy społeczne - opór kulturowy —przemiany Anna Kochmańska Motywacyjna rola komunikacji interpersonalnej w kierowaniu pracownikami Anita Leszczyszyn Zaufanie jako podstawa właściwych relacji interpersonalnych w organizacji Izabela Marszałek-Kotzur Społeczeństwo konsumpcyjne. Cechy człowieka ponowoczesnego w ujęciu Zygmunta Baumana Alicja Nawrot-Lach Zarządzanie kapitałem w ujęciu wielkich religii monoteistycznych Stefan Pastuszewski Kultura w procesie rozwoju i integracji społeczności lokalnej Aleksandra Synowiec Perspektywy i bariery rozwoju świadomości obywatelskiej na terenach wiejskich na Ukrainie - refleksje z badań terenowych w obwodzie chmielnickim Adam Zadroga Etyka zawodowa przedsiębiorców społecznych w perspektywie chrześcijańskiej etyki personalistycznej CZĘŚĆ 2. SPOŁECZNE, POLITYCZNE I EDUKACYJNE DETERMINANTY ZARZĄDZANIA Janusz Dworak Zarządzania emergencją w szkołach wyższych Małgorzata Idasiak Społeczna odpowiedzialność rodzinnych podmiotów gospodarczych Katarzyna Mazur-Kajta, Eva Kovarova Harmonijna komunikacja w opinii studentów z VSB - Technical University of Ostrava Henryk A. Kretek Udział kobiet we władzy ustawodawczej w Polsce w latach 1952-2018, w aspekcie potencjalnych zmian aksjonormatywnych Paulina Kruszyńska Kwoty płci na listach wyborczych jako gwarancja zasady zrównoważonego rozwoju na przykładzie wyborów samorządowych w Polsce Stanisław Niewiński Chiński model rozwojowy - alternatywa dla liberalnej demokracji? Anna Rajchel Wybory edukacyjne uczniów a stereotypy dotyczące szkół branżowych Anna Waleszczyk Dofinansowywanie placówek oświatowych z prywatnych funduszy nauczycieli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148947, 148950, 148948, 148951, 148949 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [187]-193.
Część I Gospodarka oparta na wiedzy a rozwój sektora usług Rozdział 1. Nowe narzędzia w teorii marketingu usług Grażyna Rosa, Józef Perenc, Joanna Hołub-Iwan, Leszek Gracz, Kamila Słupińska, Izabela Ostrowska, Agnieszka Smalec, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz Narzędzia marketingowe stosowane przez polskie przedsiębiorstwa Obserwowane zmiany trendów w zakresie preferowanych narzędzi komunikacji marketingowej Rozwiązania stosowane w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych Rozdział 2. Rozwój sektora kreatywnego w Polsce Piotr Niedzielski, Władysław Janasz, Adam Stecyk, Tomasz Norek, Ireneusz Jaźwiński, Katarzyna Łobacz, Joanna Markiewicz, Rafał Szymański, Monika Tomczyk, Sylwia Bąkowska, Marcin Chojnowski, Szymon Owsianowski, Michał Bronk, Jordan Klimek Pojęcie i definicje sektora kreatywnego Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty rozwoju sektora kreatywnego Czynniki stymulujące wzrost sektorów kreatywnych Podstawowe charakterystyki społeczno-ekonomiczne sektora kreatywnego Część II Koncepcje zarządzania w sektorze usług Rozdział 3. Analiza interesariuszy projektów gospodarczych. Lokalny rozwój gospodarczy w gminach - interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni Wojciech Downar, Włodzimier Durka, Małgorzata Skweres-Kuchta, Hanna Soroka-Potrzebna, Joanna Rzempała, Magdalena Ławicka, Małgorzata Smolska, Katarzyna Zioło, Rafał Szymański Koncepcje rozwoju lokalnego Wskaźniki endo- i egzogeniczności rozwoju Niezależność budżetowa Produktywność gmin Egzogeniczność lokalnych rynków pracy Wpływ sfery publicznej na lokalny rynek pracy Atrakcyjność lokalizacji miejsca pracy dla pracujących spoza obszaru gminy Atrakcyjność lokalizacji dla podmiotów innowacyjnych Skala endogeniczności i egzogeniczności rozwoju gminnych wspólnot samorządowych Rozdział 4. Ocena implementacji założeń społecznej odpowiedzialności biznesu w MMŚP z sektora usług turystycznych Grażyna Wolska, Agnieszka Bretyn, Agnieszka Kwarcińska, Agnieszka Łopatka Główne obszary aktywności koncepcji CSR w ujęciu teoretycznym Charakterystyka próby badawczej Wyniki badań obejmujących relacje lokalnej społeczności oraz ochronę środowiska w ramach działań związanych z CSR Różnice w realizacji zasad CSR między polskimi i niemieckimi przedsiębiorstwami Podobieństwa polskich i niemieckich przedsiębiorstw w realizacji zasad CSR Część III Sektor usługowy - zagadnienia szczegółowe Rozdział 5. Proces produkcji usług transportowych Hubert Bronk Charakterystyka procesów realizacji usług transportowych Właściwości produkcji usług transportowych Jednoczesność produkcji i konsumpcji usług transportowych Jednoczesność sprzężenia środków transportu i infrastruktury transportu Dostępność do punktów transportowych Różnorodność popytu usług transportowych Proces transportowy, proces przewozowy Rozdział 6. Integracja transportu publicznego na poziomie regionalnym Wojciech Bąkowski Wprowadzenie - sektor transportu publicznego na obszarze aglomeracji miejskiej Integracja transportu publicznego Organizacja integracji transportu na poziomie regionalnym Bariery wdrożenia integracji transportu publicznego w regionie Rozdział 7. Analiza SWOT/TOWS mikroprzedsiębiorstwa motoryzacyjnego z wyznaczeniem optymalnej strategii rozwoju Marek Mozga Rozdział 8. Poczta we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1918-1945 Andrzej Mielcarek, Józef Stanielewicz, Eugeniusz Mazur Poczta Rzeszy - podstawa prawna i struktura organizacyjna Postawy prawne działania Poczty Rzeszy Dyrekcje poczty we wschodnich prowincjach Zatrudnienie Placówki pocztowe Obroty pocztowe Listy Paczki i przesyłki wartościowe Przekazywanie gazet Usługi finansowe Obroty pocztowe we wschodnich dyrekcjach Przewozy poczty Poczta konna Przewóz kolejami Przewozy samochodowe Przewozy lotnicze Poczta wiejska Służba doręczeniowa Poczta w czasie wojen Pierwsza wojna światowa Druga wojna światowa Poczta Niemiecka na terenach okupowanych Finanse Poczty Rzeszy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 386 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148297 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-187.
Kultura organizacyjna w naukach o zarządzaniu Definiowanie, geneza i systematyzacja pojęcia „kultura organizacyjna”.. Modele kultury organizacyjnej Typy kulturowe Funkcje kultury organizacyjnej Uwarunkowania kultury organizacyjnej Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu Definiowanie, geneza i systematyzacja pojęcia „społeczna odpowiedzialność biznesu” Kola interesariuszy w kreowaniu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Strategiczne podstawy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu... Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem Kontrowersje wokół definicji małego i średniego przedsiębiorstwa Charakterystyczne cechy zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem Społeczna odpowiedzialność w kontekście mikro, małych i średnich przedsiębiorstw Badania nad kulturowymi uwarunkowaniami społecznej odpowiedzialności warmińsko-mazurskich małych i średnich przedsiębiorstwCharakterystyka badanych przedsiębiorstw Profil kulturowy badanych przedsiębiorstw Świadomość społecznej odpowiedzialności wśród badanych przedsiębiorstw Kultura organizacyjna a działalność społecznie odpowiedzialna
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6332 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia porusza temat sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju praktykowanej, najpierw dobrowolnie, a obecnie pod wpływem przepisów wynikających z Dyrektyw Komisji Europejskiej obligatoryjnie, przez spółki w Polsce i na świecie. Opracowanie dotyczy teorii, standardów, przepisów i praktyki ujawnień tych informacji w zakresie zrównoważonego rozwoju w raportach rocznych spółek oraz ich ewolucji na przestrzeni lat. Praca ta ma w założeniu stanowić platformę do dyskusji nad szczegółową systematyką informacji ujawnianych w raportach dotyczących zrównoważonego rozwoju w obszarach: teoretycznym (podjętej próby określenia pojęć podstawowych w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju na podstawie badań), praktycznym (polegającym na wskazaniu standardów i prawodawstwa regulujących ten rodzaj raportowania) oraz normatywnym (polegającym na próbie stworzenia systematyki raportowanych informacji przez polskie spółki).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest próbą kompleksowego podejścia do tematu społecznie odpowiedzialnego działania mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Problem badawczy sprowadza się do pytania, jakie czynniki i w jakim stopniu determinują społecznie odpowiedzialne zarządzanie w sektorze MŚP w Polsce. Sformułowane przez autorkę wnioski, a także zalecenia zawarte w monografii mogą okazać się użyteczne dla przedsiębiorstw sektora MŚP. Znajomość determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego może przyczyniać się do kształtowania społecznie odpowiedzialnych organizacji. Ponadto poznane determinanty mogą wspomóc proces przetworzenia koncepcji CSR w taki sposób, by była ona odpowiednia do specyfiki funkcjonowania mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W rozdziale pierwszym opisano główne czynniki wzrostu zainteresowania koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu wśród organizacji. W rozdziale tym szczegółowo omówiono istotę oraz teoretyczny kontekst społecznej odpowiedzialności oraz wskazano na podstawowe korzyści, jakie z niej wynikają. W rozdziale drugim opisano specyfikę funkcjonalną i zarządczą sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Wyjaśniono istotę zarządzania społecznie odpowiedzialnego w MŚP. Scharakteryzowano zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym, uwzględniając przy tym specyfikę małych i średnich przedsiębiorstw. Opisano tu również najważniejsze obszary społecznej odpowiedzialności i proces zarządzania interesariuszami w MŚP. Na koniec opisano systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR w organizacjach mikro, małych i średnich. W rozdziale trzecim na podstawie źródeł literaturowych określono i scharakteryzowano zewnętrzne i wewnętrzne determinanty społecznie odpowiedzialnego zarządzania w sektorze przedsiębiorstw mikro, małych i średnich na świecie i w Polsce. Kolejne rozdziały poświęcono metodyce, wynikom, ocenie i wnioskom płynącym z badań empirycznych przeprowadzonych w polskim sektorze przedsiębiorstw mikro, małych i średnich. Przedstawiono wyniki badań dotyczące znajomości pojęcia CSR oraz sposobów jego definiowania wśród badanych przedsiębiorstw. Ponadto przeprowadzono ocenę ważności i charakteru przesłanek oraz działań społecznie odpowiedzialnych podejmowanych przez MŚP w poszczególnych obszarach CSR. Przedstawiono również hierarchię ważności czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w przedsiębiorstwach mikro, małych i średnich. W dalszej kolejności zaprezentowano wyniki analizy współzależności między czynnikami wpływającymi na społecznie odpowiedzialne zarządzanie a wybranymi cechami, takimi jak rodzaj prowadzonej działalności, liczba zatrudnionych pracowników oraz struktura kapitału. Na koniec przedstawiono także analizę współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem badanych organizacji w inicjatywy CSR.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Zrównoważony rozwój może być osiągnięty dzięki odpowiedniemu zarządzaniu środowiskowemu w organizacji, czyli dzięki działaniom służącym zapobieganiu negatywnemu wpływowi zanieczyszczeń na środowisko, zwiększeniu pozytywnego wpływu na środowisko, zapobieganiu zanieczyszczeniom oraz ciągłemu doskonaleniu efektów środowiskowych wynikających z działalności organizacji. Podręcznik Zarządzanie środowiskowe został przygotowany przez naukowców Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jego szczególną zaletą jest kompleksowe ujęcie problemów związanych z praktycznym zastosowaniem narzędzi zarządzania środowiskowego. Zagadnienia zawarte w książce zostały przedstawione w sposób umożliwiający Czytelnikowi zrozumienie, czym jest zarządzanie środowiskowe, jakie wymagania i oczekiwania interesariuszy należy spełnić, aby skutecznie zarządzać środowiskowo, oraz jakie narzędzia mogą być wykorzystane w organizacji w celu osiągania efektów środowiskowych. W podręczniku omówiono między innymi: - prawne i ekonomiczne aspekty ochrony środowiska w Polsce, - wymagania w zakresie zrównoważonego zarządzania, - narzędzia zarządzania środowiskowego, - wymagania normy ISO 14001 i EMAS, - narzędzia oceny efektów działalności środowiskowej organizacji i ich komunikowania. Książka stanowi uniwersalne narzędzie zawierające dojrzale dobrane i przemyślane treści dotyczące zarządzania środowiskowego. Została pomyślana jako kompendium wiedzy, które może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i praktyczne źródło informacji dla przedstawicieli praktyki gospodarczej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności