Badania rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(39)
Forma i typ
Artykuły
(35)
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Staszyńska Katarzyna M
(2)
Adamczyk Grzegorz
(1)
Baruk Agnieszka
(1)
Bobrowicz Bożena
(1)
Bujak Krzysztof
(1)
Błońska Ewa
(1)
Choliński Adrian
(1)
Cudny Michał
(1)
Dohnalik Jacek
(1)
Dwojak Przemysław
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Fabijańczuk Magdalena
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Gruszyńska Katarzyna
(1)
Grzesiowski Maciej
(1)
Huszczak Marlena
(1)
Jakubowski Tomasz
(1)
Jasiński Radosław (budownictwo)
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Knapik Anna
(1)
Kotzian Joanna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kwiatkowski Piotr
(1)
Lewandowski Dominik
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maciąg Rafał
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Marczak Agnieszka
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Nowicki Zbigniew
(1)
Piasna Agnieszka
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Podziemek Kornelia
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Ryłko Ewa
(1)
Sawińska Magdalena
(1)
Siekierski Krzysztof
(1)
Strzelec Michał
(1)
Szczypior Andrzej
(1)
Szopa-Milde Renata
(1)
Tarka Piotr
(1)
Turzyński Tomasz
(1)
Warzybok Magdalena
(1)
Wójcik Agnieszka
(1)
Zając Jakub (budownictwo)
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Analitycy rynku
(2)
Menedżerowie
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Badania rynku
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Architektura i budownictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(35)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografie przy rozdziałach.
CZYM JEST BADANIE RYNKU? WSTĘP DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO II.Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska III.Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski IV Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski VI.Zarządzanie wynikami badań w organizacji TomaszJędrkiewicz, Adam Polasz VII.Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska METODY BADAWCZE VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka IX. Badania jakościowe - klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka X.Badania eksploracyjne Paweł Pawiński XI.Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka XII.Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak XIII.Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska XIV.Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina XV Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka XVI.Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk XVII.Badanie narracyjne Jacek Wasilewski XVIII.Potrzeby i insighty Michał Kociankowski XIX.Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski XX.Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk XXI.Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska XXII.Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmala XXIII.Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska XXIV Badania satysfakcji konsumentów . Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński XXV Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk XXVI.Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka XXVII.Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk XXVIII.Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik XXIX.Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski XXX.Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski XXXI.Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk
Sygnatura czytelni BMW: VI Ó 23 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150635 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-214.
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku Istota, elementy i uwarunkowania rynku Charakterystyka i znaczenie badania rynku Etapy projektowania badania rynku Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych Zbieranie danych empirycznych Wstępne opracowanie materiału empirycznego Podstawowa analiza statystyczna danych Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych Analiza zjawisk rynkowych w czasie Analiza związków przyczynowo-skutkowych Analiza przestrzenna rynku Analiza udziałów rynkowych Analiza elastyczności popytu rynkowego Analiza aktywności marketingowej. Analiza techniczna rynku giełdowego Analiza niezależności i zależności statystycznej
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153920 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153921 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Miary relacji firma - klient / Maciej Mitręga. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 9, s.36-41. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wytrenowani respondenci / Ewa Ryłko. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 9, s.4-6. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mit próby reprezentatywnej / Krzysztof Siekierski. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 1, s. 10-12. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania jakościowe / Katarzyna M. Staszyńska. W: Manager. 1998, nr 3, s.54-55. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak zamówić badania rynku ? / Katarzyna M. Staszyńska. W: Manager. 1998, nr 2, s.54-55. - 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Target na lek / Andrzej Szczypior. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 12, s.34-38. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Krytyczny pracownik / Magdalena Warzybok. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 9, s.28-30. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności