Zarządzanie innowacjami
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(81)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Artykuły
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(30)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(33)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(7)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Łunarski Jerzy
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Karlik Marcin
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Luecke Richard
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Boguski Jan
(1)
Bridges William
(1)
Brunswicker Sabine
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Bębenek Piotr
(1)
Cadle James
(1)
Charan Ram
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Ciborowski Robert (1967- )
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Diedrichs Eva
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Duda Jan Tadeusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Engel Kai
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galicki Jan
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juraszek Janusz
(1)
Kalinowski Bartosz T
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lafley Alan George
(1)
Leszek Wiesław (1937- )
(1)
Lis Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lisiński Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matejun Marek
(1)
Mikoláš Zdeněk (1952- )
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moch Wojciech
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morgan Nick
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Obal Anna
(1)
Pabian Aleksander
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Potwora Witold
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pyka Jan (1946- )
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Sala Aleksander
(1)
Skrzeczkowski Jakub
(1)
Sobczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(80)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zarządzanie innowacjami
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(915)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(519)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Podręcznik
(7)
Podręczniki akademickie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(3)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
81 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116740 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116161 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The innovator's guide to growth : putting disruptive innovation to work.
Indeks.
Dla osób zarządzających firmami, ale także dla doświadczonych praktyków i nowicjuszów w dziedzinie innowacji przełomowej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 818 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124067 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117038 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą i innowacjami / Jerzy Baruk. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006. - 407 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [391] - 401. - Sum.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 676 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 14
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115720 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [239] - 245
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: VI J 89 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX K 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151201 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151200 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2756 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunku zarządzanie.
Zręby teorii innowacji 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Proces innowacyjny 1.3.Źródła innowacji 1.4.Łańcuch tworzenia wartości innowacji Potencjał działalności innowacyjnej 2.1.Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej 2.2.Elementy potencjału działalności innowacyjnej 2.3.Pomiar potencjału działalności innowacyjnej Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.1.Makrosystem innowacji w UNESCO i UNIDO 3.2.Systemy i makrosystemy innowacji w USA 3.3.Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii 3.4.System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE) 3.5.Strategia Lizbońska UE 3.6.Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy 3.7.Narodowy makrosystem innowacji opartej na wiedzy w Polsce 3.8.1.Strategia Rozwoju Kraju (SRK) 3.8.2.Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 3.8.3.Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Regionalne Systemy Innowacji 4.1.Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy 4.2.Parki technologiczne i grona 4.3.Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji 4.4.Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji 4.5.Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji Firma innowacyjna 5.1.Istota i cechy firmy innowacyjnej 5.2.Aktywność innowacyjna firm 5.3.Mierniki aktywności innowacyjnej firm 5.4.Elementy zarządzania działalnością innowacyjną 5.5.Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych Strategie innowacji 6.1.Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy 6.2.Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy 6.3.Audyt technologiczny 6.4.Rodzaje strategii innowacji 6.5.Możliwość zastosowania Strategicznej Karty Wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji 6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej Korzyści i koszty działalności innowacyjnej 7.1.Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej 7.2.Problem efektywności działalności innowacyjnej 7.3.Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej 7.4.Wartość firmy a innowacje Finansowanie projektów innowacji 8.1.Projekt innowacji 8.2.Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji 8.3.Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji 8.4.Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie środków finansowych na jego realizację 8.6.Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych 9.1.Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych 9.2.Rynek innowacji i jego uczestnicy 9.3.Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych 9.4.Marketing w jednostkach sfery nauki 9.5.Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną 10.1.Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności innowacyjnej 10.2.Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy 10.3.Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej 10.4.Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej 10.5.Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej Świadomość innowacyjna społeczeństwa 11.1.Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej 11.2.Organizacje pozarządowe - innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989-2008 11.3.Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 28 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126808, 155260 N, 128089 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126807 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 215-217.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz kierowniczych kadr przedsiębiorstw.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106484, 106483 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / Uniwersytet Jagielloński)
Tyt. oryg. : Managing Transitions : Making the Most of Change.
Indeksy.
Publ. przeznaczona dla menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3067 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109665 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108189 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Age of agile : how smart companies are transforming the way work gets done.
Indeks.
CZĘŚĆ 1. ZWINNE ZARZĄDZANIE 23 1. Więcej wartości, mniej pracy 25 Ramka 1.1. Manifest programowania zwinnego 45 Ramka 1.2. Słowniczek: definicje pojęć Agile, Scrum, DevOps, Kanban, Lean 46 2. Prawo małego zespołu 49 3. Prawo klienta 71 Ramka 3.1. Zmiany paradygmatów w nauce 89 Ramka 3.2. Klienci ostateczni, wewnętrzni i końcowi 90 Ramka 3.3. Praktyki prawa klienta 92 Ramka 3.4. Dostosowanie zarządzania ludźmi do wymagań zarządzania zwinnego 94 4. Prawo sieci 103 Ramka 4.1. Zwinność jako efekt rozwiązań bazujących na rynku 116 Ramka 4.2. Uzyskiwanie działań na wielką skalę za pomocą platform 118 Ramka 4.3. Zmiana w stylu "wielkiego wybuchu": sześć błędów, których nie popełniła firma Salesforce 119 5. Wprowadzanie Agile na wielką skalę - Microsoft 123 Uzyskanie odpowiedniej równowagi między autonomią i dostosowaniem 127 Opanowanie roli zwinnego menedżera 128 Obsługa zależności na poziomie zespołu 128 Korzystanie z ciągłej integracji 129 Ograniczaj dług technologiczny 130 Korzystaj z DevOps i ciągłego dostarczania 131 Ciągle monitoruj postępy 132 Słuchaj, czego chcą klienci, dawaj im to, czego potrzebują 133 Korzystaj ze wskazówek płynących z góry 133 Wykorzystaj samoformujące się zespoły, żeby zwiększyć ich zaangażowanie 134 Zauważ, że to zespół jest produktem 134 Od początku pracuj nad jakością 135 Ostrożnie stosuj szkolenia 135 Zapewnij sobie wsparcie na najwyższym poziomie 136 Ramka 5.1. Spłaszczenie hierarchii nie jest rozwiązaniem 137 6. Od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 139 Zasady zwinności strategicznej 142 Cztery składowe propozycji wartości otwierających nowe rynki 148 Ramka 6.1. Zacieranie się granic między sektorami 154 Ramka 6.2. Ścieżka od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 155 7. Zmienianie kultury organizacji 159 Ramka 7.1. "Propozycja wartości NABC" dla Siri w firmie SRI 175 CZĘŚĆ 2. PUŁAPKI 177 8. Pułapka wartości dla udziałowców 183 Ramka 8.1. Niejasna sytuacja prawna wartości dla udziałowców 202 Ramka 8.2. Czym jest prawdziwa wartość dla udziałowców? 202 Ramka 8.3. Adam Smith i filozoficzne początki wartości dla udziałowców 204 Ramka 8.4. Nieprzewidziane ryzyko związane z wartościami dla udziałowców 206 9. Pułapka odkupywania akcji 211 Wyzwanie dla publicznych regulatorów 217 Wyzwanie dla liderów Agile podczas pracy z giełdą papierów wartościowych 218 Wyzwanie dla zwinnych menedżerów w korporacji 220 Ramka 9.1. Obrona operacji odkupywania akcji 221 10. Pułapka redukcji kosztów 223 Przypadek firmy Dell Inc. 224 Pęd do przenoszenia za granicę 227 Trwała utrata wiedzy i doświadczenia 229 Wyjaśnianie zwinnego zarządzania dyrektorowi finansowemu 231 Księgowość przepustowości 232 Ramka 10.1. Dług techniczny, dług prawny i dług marki 234 Ramka 10.2. Produkcja w USA i w Niemczech 236 11. Pułapka strategii analizy przeszłości 239 Ramka 11.1. Strategia "robienia więcej tego samego" 251 Ramka 11.2. Argumenty za opcjami i zarządzanie portfolio 252 12. Nuklearne zimy i złote czasy 257 Ramka 12.1. Historia złotych er i nuklearnych zim 268 Ramka 12.2. Jak wprowadzić zmiany - plan działania 272 Podziękowania 279 Kim jest Steve Denning 283
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 410 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149936 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138834 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5152 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [146]-154.
Dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 29 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128665 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3971 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. z dod. s. tyt. : Technologie informacyjne w ekonomii i innowacyjnym zarządzaniu.
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120014 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138352 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133528 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 7/2010)
Bibliogr. przy rozdz.
Zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach 1. Rola marketingu terytorialnego w procesie kształtowania pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu - Janusz Dworak 13 1.1. Marketing terytorialny 14 1.2. Współpraca na osi przedsiębiorstwo - władze samorządowe 15 1.3. Tworzenie pozytywnego wizerunku regionu jako element marketingu terytorialnego 18 1.4. Tożsamość regionu jako element marketingu terytorialnego 20 2. O istocie i strukturze strategii finansowej przedsiębiorstwa - Jacek Jaworski 25 2.1. Strategia finansowa jako strategia funkcjonalna w przedsiębiorstwie 25 2.2. Strategia inwestycyjna 28 2.3. Strategie finansowania działalności 30 2.4. Strategie gospodarowania kapitałem stałym i obrotowym 31 2.5. Strategia kreowania wartości dodanej i strategia płynności finansowej 33 3. Dylematy wyboru strategicznego współczesnych przedsiębiorstw - Andrzej Kaleta 37 3.1. Podstawowe pola wyboru strategicznego 37 3.2. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią dywersyfikacji i koncentracji 40 3.3. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią wyróżnienia i kosztową 42 3.4. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią ekspansji i stabilizacji 45 3.5. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią pioniera i naśladowcy 47 4. Tomasz Bata: przedsiębiorca i strateg biznesu - Leszek Fryderyk Korzeniowski 51 5. Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa - Jan Kreft 61 5.1. Potrzeba strategii 61 5.2. Weryfikacyjna strategii marketingowej 65 6. Strategie w warunkach dużej inercji zmian - Krzysztof Łobos 73 6.1. Kluczowe obszary działań strategicznych w warunkach ograniczonego strategic choice 74 6.2. Charakterystyka kluczowych obszarów działań strategicznych 74 7. Mapa grup strategicznych w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie przedsiębiorstw Gminy Strzegom - Monika Wilk-Lechniak 79 7.1. Istota tworzenia map grup strategicznych 79 7.2. Mapy grup strategicznych w strzegomskim sektorze kamieniarskim 81 7.3. Bariery mobilności wewnątrzsektorowej 87 8. Strategie zarządzania ryzykiem zmian kursu walutowego w działalności współczesnych przedsiębiorstw - Monika Wyrzykowska 91 8.1. Ryzyko zmian kursu walutowego w działalności przedsiębiorstw 91 8.2. Metody zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem walutowym 92 8.3. Ocena skuteczności metod zabezpieczania się przed zmianami kursów walutowych przedsiębiorstw za pomocą wybranych instrumentów 97 Innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 9. Innowacje produktowe w pomorskim przetwórstwie spożywczym - Sylwia Badowska 105 9.1. Innowacje produktowe na rynku 105 9.2. Innowacje produktowe przedsiębiorstw - badanie własne 109 10. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie poprzez wzornictwo - Maciej Brzozowski 115 10.1. Istota i bariery kreatywności w przedsiębiorstwie 115 10.2. Istota i rodzaje innowacji 118 10.3. Wzornictwo jako narzędzie innowacji 120 11. Program operacyjny innowacyjna gospodarka jako źródło finansowania nowoczesnych rozwiązań w małych i średnich przedsiębiorstwach - Anna Drózd 127 11.1. Małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie pomorskim w latach 2006-2007 127 11.2. Innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw 131 11.3. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka jako instrument wspierania małej i średniej przedsiębiorczości 132 11.4. Ocena wykorzystania funduszy z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 138 12. Zarządzanie innowacją a rynek NewConnect - Stanisław Kaszuba 143 12.1. Istota innowacji 144 12.1.1. Definicja innowacji 144 12.1.2. Strategia Błękitnego Oceanu 145 12.2. Zarządzanie innowacjami 146 12.3. Rynek NewConnect 148 12.3.1. Charakterystyka uczestników rynku NewConnect 150 12.3.2. Innowacje na rynku NewConnect 151 13. Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście realizacji celów lizbońskich - Katarzyna Kozioł 155 13.1. Fiasko strategii lizbońskiej 156 13.2. Innowacyjność państw Unii Europejskiej 160 13.3. Strategia Europa 2020 166 14. Innowacja strategiczna - mieszanina strategii i kultury - Bogdan Nogalski, Wojciech Machel 175 14.1. Innowacyjne strategie banków uniwersalnych 175 15. Zarządzanie innowacjami bankowymi - Andrzej Pomykalski, Sebastian Bakalarczyk 183 15.1. Istota innowacji 183 15.2. Cechy charakterystyczne innowacji bankowych 188 15.3. Zarządzanie innowacjami 192 15.4. Zastosowanie innowacji w zarządzaniu bankiem 194 Kultura we współczesnych organizacjach 16. Wybór typu kultury organizacyjnej dla biblioteki jako składnika wyższej szkoły niepublicznej - Aleksandra Ignaczak 203 16.1. Pojęcie kultury organizacyjnej 203 16.2. Przegląd klasyfikacji kultur organizacyjnych pod kątem zastosowania ich w bibliotece wyższej szkoły niepublicznej 204 16.3. Wybór kultury organizacyjnej dla biblioteki wyższej szkoły niepublicznej 211 17. Kultura organizacyjna jako kontekst w procesie budowania strategii organizacji - Sylwester Marek Kania 215 17.1. Kultura organizacyjna i strategia - zależności i uwarunkowania 216 17.2. Strategia i kultura w ujęciu zasobowym 218 17.3. Kierowanie relacją strategia - kultura w procesie zmian w organizacji 221 18. Determinanty proinnowacyjnej kultury organizacji w przedsiębiorstwach przemysłowych - Anna Strycharska-Rudzewicz, Małgorzata Juchniewicz 225 18.1. Czynniki determinujące proinnowacyjną kulturę organizacji 226 18.2. Metodyka badań 229 18.3. Wyniki badań i ich omówienie 230
Sygnatura czytelni BMW: VI F 77,7 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128285 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności