Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(100)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(97)
Publikacje naukowe
(76)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Artykuły
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(49)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(54)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(40)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Weresa Marzenna
(4)
Burnewicz Jan (1947- )
(2)
Cichy Janusz (ekonomia)
(2)
Czaja Izabela
(2)
Czyżewska Marta
(2)
Danik Lidia
(2)
Gierulski Wacław
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Kalinowski Marcin
(2)
Kosała Małgorzata
(2)
Koźlak Aleksandra
(2)
Maciejewski Wojciech (ekonomia)
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Pach Janina (1956- )
(2)
Pyka Irena
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szewczuk-Stępień Marzena
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Zieliński Kazimierz (ekonomia)
(2)
Śliwa Renata
(2)
Świadek Arkadiusz
(2)
Adamczyk Marek
(1)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Azembski Robert (1964- )
(1)
Bachanek Konrad
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bashir Imran
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bogusz Klaudia
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broquier Justyna
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Buczacki Aleksander
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Błach Joanna (ekonomia)
(1)
Caban Wiesław (1928-2015)
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Czaplewski Leszek (1977- )
(1)
Czechowski Jan (1976- )
(1)
Czerwińska Elżbieta (1954- )
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Daniek Kamila
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dhillon Vikram
(1)
Doroba Anita
(1)
Dostatni Ewa
(1)
Drożdż Wojciech
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Dźwigoł-Barosz Mariola
(1)
Ebisch-Stenzel Magdalena
(1)
Ejsmont Krzysztof
(1)
Etiemble Frederic (1976- )
(1)
Fajczak-Kowalska Anita
(1)
Fierek Filip
(1)
Firszt Dariusz
(1)
Frączek Bożena
(1)
Gemra Kamil
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Golejewska Anna
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górka Kazimierz (1940- )
(1)
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Głodek Paweł
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Hadryjańska Barbara
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Harasim Janina
(1)
Hnydiuk-Stefan Anna
(1)
Hooper Max
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jabłoński Łukasz (1977- )
(1)
Jagódka Maciej
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jańdziak Anna
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jurewicz Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(86)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Ekonomiści
(4)
Menedżerowie
(4)
Ekolodzy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Innowacje
(89)
Przedsiębiorstwo
(16)
Gospodarka
(12)
Rozwój zrównoważony
(8)
Zarządzanie
(8)
Konkurencyjność
(7)
Rozwój gospodarczy
(7)
COVID-19
(6)
Finanse
(6)
Przedsiębiorstwa
(6)
Kapitał ludzki
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Transfer technologii
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Innowacje ekologiczne
(4)
Marketing
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Rynek finansowy
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informatyzacja
(3)
Kapitał społeczny
(3)
Komercjalizacja wyników badań naukowych
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Start-up
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Blockchain
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Organizacja
(2)
Państwo
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka pieniężna
(2)
Polityka przemysłowa
(2)
Prognozy gospodarcze
(2)
Programy komputerowe
(2)
Przedsiębiorstwo społeczne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemysły wysokiej techniki
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek pracy
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Sukces
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transfer wiedzy
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Unia Europejska
(2)
Usługi finansowe
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zasobami naturalnymi
(2)
Innowacje
(1)
ASSESSMENT CENTRE
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Agenda 30
(1)
Aplikacje biznesowe
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Automatyzacja
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badanie eyetrackingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezpieczeństwo żywności
(1)
Bezrobocie
(1)
Biopaliwa
(1)
Centra usług wspólnych
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cybernetyka
(1)
Deficyt finansów publicznych
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dochód
(1)
Drogi
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia polityczna socjalizmu
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Ekosystem
(1)
Ergonomia
(1)
Temat: czas
2001-
(68)
1901-2000
(13)
1989-2000
(12)
1945-1989
(5)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Białoruś
(1)
Bułgaria
(1)
Chiny
(1)
Chorwacja
(1)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Finlandia
(1)
Indie
(1)
Korea Południowa
(1)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(1)
Litwa
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Rosja
(1)
Rumunia
(1)
Skandynawia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Słowenia
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łotwa
(1)
Gatunek
Monografia
(35)
Praca zbiorowa
(25)
Opracowanie
(24)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Raport
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Ekspertyza
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(87)
Zarządzanie i marketing
(27)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
Unia Europejska
(1)
102 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakłady na ekoinnowacje a konkurencyjność gospodarki na przykładzie krajów skandynawskich / Justyna Broquier. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia i wykaz aktów prawnych na stronach 159-166.
Teoretyczne aspekty ekoinnowacyjności i konkurencyjności gospodarki 11 1.1. Definicja i uwarunkowania ekoinnowacji oraz nakładów na nie 11 1.2. Źródła wspierania ekoinnowacji 22 1.3. Pojęcie i charakterystyka międzynarodowej konkurencyjności gospodarki 31 1.4. Determinanty konkurencyjności gospodarki 43 1.5. Narzędzia polityki wspierania konkurencyjności 52 Metody oceny wpływu ekoinnowacyjności na międzynarodową konkurencyjność gospodarek 61 2.1. Sposoby pomiaru ekoinnowacyjności 61 2.2. Mierniki i metody analizy kształtowania się konkurencyjności 69 2.3. Wybrane metody badania powiązań pomiędzy ekoinnowacyjnością a międzynarodową konkurencyjnością gospodarki 78 Ekoinnowacyjność gospodarek krajów skandynawskich 83 3.1. Charakterystyka sytuacji makroekonomicznej, systemu politycznego i uwarunkowań ekonomiczno-społecznych 83 3.2. Formy wspierania ekoinnowacyjności w badanych krajach 103 3.3. Przykłady ekoinnowacyjnych rozwiązań w Skandynawii 112 Analiza związku między nakładami na ekoinnowacje a konkurencyjnością gospodarek 123 4.1. Kraje skandynawskie w świetle rankingów ekoinnowacyjności i konkurencyjności 123 4.2. Zależności pomiędzy wskaźnikami nakładów na ekoinnowacje a wybranymi wskaźnikami międzynarodowej konkurencyjności gospodarczej 136 4.3. Porównanie krajów skandynawskich z krajami Unii Europejskiej pod kątem wielkości nakładów na ekoinnowacje oraz miar międzynarodowej konkurencyjności gospodarczej 140
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149636 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 180-221.
Pojęcie i pomiar innowacji Od technologii do innowacji Innowacje - ujęcie definicyjne Miary innowacji Regionalne Systemy Innowacji Koncepcja Regionalnych Systemów Innowacji w świetle systemów innowacji Regionalny System Innowacji w naukach ekonomicznych Struktura i funkcje Regionalnego Systemu Innowacji Typologie Regionalnych Systemów Innowacji System w kontekście regionalnej polityki innowacji Efektywność i sposoby jej pomiaru Efektywność w ujęciu teoretycznym Sposoby pomiaru efektywności Regionalnych Systemów Innowacji Regionalna polityka innowacji w Polsce Regionalne strategie innowacji Koncepcja regionalnych inteligentnych specjalizacji Przegląd badań Regionalnych Systemów Innowacji w Polsce Rozdział 5. Ocena Regionalnych Systemów Innowacji w Polsce Metoda badań - komponenty RSI i etapy analizy Systemy innowacji województw w świetle przeprowadzonej analizy Klasyfikacja Regionalnych Systemów Innowacji Ranking potencjału innowacyjnego Determinanty innowacyjności Efektywność systemów | Wnioski i implikacje dla polityki innowacyjnej województw
Sygnatura czytelni BWZ: IV I 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6066 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2017)
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2016 Rozdział 1. Porównawcza ocena tendencji rozwojowych w polskiej gospodarce w latach 2010-2016: Polska na tle UE Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 2. Zbieżność poziomów dochodu między Europą Środkowo-Wschodnią a Europą Zachodnią Mariusz Próchniak Rozdział 3. Zróżnicowanie dochodów i skala ubóstwa w Polsce. Wpływ transferów z zagranicy na nierówności dochodów gospodarstw domowych w Polsce w latach 2008-2015 Patrycja Graca-Gelert Rozdział 4. Przewagi konkurencyjne Polski w handlu zagranicznym oraz bilans płatniczy w latach 2010-2016 Mariusz-Jan Radio Rozdział 5. Wpływ inwestycji bezpośrednich na konkurencyjność polskiej gospodarki Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ II. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2016 Rozdział 6. Kierunki polityki gospodarczej i najważniejsze wyzwania w latach 2010-2016 Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 7. Ewolucja systemu finansowego w Polsce w latach 2010-2016 w kontekście jego umiędzynarodowienia Katarzyna Sum Rozdział 8. Inwestycje i oszczędności krajowe: Polska na tle innych państw UE Piotr Maszczyk Rozdział 9. Zmiany zasobów ludzkich w Polsce z uwzględnieniem tendencji migracyjnych w latach 2010-2016 Adam Karbowski Rozdział 10. Nauka, technika i innowacje jako czynniki konkurencyjności polskiej gospodarki Marta Mackiewicz Rozdział 11. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych Mariusz Próchniak CZĘŚĆ III. WSPÓŁPRACA POLSKI Z ZAGRANICĄ A INNOWACJE I KONKURENCYJNOŚĆ Rozdział 12. Umiędzynarodowienie narodowego systemu innowacji w Polsce Marzenna Anna Weresa Rozdział 13. Finansowanie działalności innowacyjnej w polskich przedsiębiorstwach z budżetu Horyzont 2020 na tle krajów Unii Europejskiej Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 14. Innowacyjność, kooperacja a internacjonalizacja. Wyniki badań dla polskich przedsiębiorstw przemysłowych Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 15. Internacjonalizacja polskich klastrów Arkadiusz Michał Kowalski Umiędzynarodowienie polskiej gospodarki a zmiany pozycji konkurencyjnej w latach 2010-2016 Marzenna Anna Weresa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 164-174
INNOWACJE A ROZWÓJ SPOŁECZNO-GOSPODARCZY Innowacje a wzrost gospodarczy Sektory gospodarki a innowacje w przedsiębiorstwach TECHNOLOGICZNE INNOWACJE INFRASTRUKTURALNE Pojęcie i klasyfikacja innowacji infrastrukturalnych Przykłady technologicznych innowacji infrastrukturalnych a działalność gospodarcza... Podejście projektowe a technologiczne innowacje infrastrukturalne Hybrydowe zarządzanie projektem technologicznej innowacji infrastrukturalnej 36 INNOWACJE ROLNO-ŚRODOWISKOWE Modele innowacji i ich odpowiedniki w sferze rolno-środowiskowej Uprawa roślin GM jako przykład innowacji Znaczenie biotechnologii i pasz GM w produkcji zwierzęcej Ekoinnowacje w sektorze gospodarki rolno-żywnościowej Kierunki rozwoju rolnictwa ekologicznego INNOWACJE JAKO CZYNNIK KONKURENCYJNOŚCI Pojęcie i poziomy konkurencyjności Innowacje jako główny czynnik konkurencyjności Pomiar konkurencyjności na poziomie makro Konkurencyjność na poziomie sektorów Konkurencyjność przedsiębiorstw Pomiar konkurencyjności przedsiębiorstw PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ TECHNOLOGICZNA W KREOWANIU I IMPLEMENTACJI INNOWACJI Istota przedsiębiorczości technologicznej a innowacje Determinanty potencjału technologicznego przedsiębiorstwa Czynniki wpływające na rozwój przedsiębiorczości technologicznej Myślenie projektowe w kreowaniu przedsiębiorczości technologicznej Przedsiębiorczość technologiczna a tworzenie przewagi konkurencyjnej WSPOMAGANIE INNOWACJI PRODUKTOWYCH NARZĘDZIAMI INŻYNIERII SYSTEMÓW Inżynieria systemów w tworzeniu innowacji produktowych Wybrane narzędzia inżynierii systemów NARZĘDZIA ANALIZY I OCENY ZDOLNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DO WDRAŻANIA INNOWACJI Ocena statyczna zdolności wdrożenia innowacji przez przedsiębiorstwo (metoda zespolona) Ocena dynamiczna zdolności wdrożenia innowacji przez przedsiębiorstwo (con¬trolling)125 HOLISTYCZNA METODA OCENY ZDOLNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWADO WDRAŻANIA INNOWACJI Uwarunkowania oceny wdrażania innowacji w różnych wymiarach Adaptacja metody oceny do uwarunkowań otoczenia Ocena trójstopniowa (wymiar-moduł-czynnik oceny) Zakres i możliwości zastosowania metody
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 119
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6180 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje w biznesie / redakcja naukowa Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2018. - 343 strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 322-340.
INNOWACYJNOŚĆ W GOSPODARCE Innowacje – zagadnienia ogólne i definicyjne Istota innowacji Proces innowacyjny Innowacyjność jako imperatyw działania Modele biznesu Modele biznesu: znaczenie i funkcje Tworzenie modeli biznesu Rodzaje modeli biznesu W poszukiwaniu strefy zysku – zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw Innowacje jako fundament rozwoju organizacji w XXI w. Wybrane aspekty teoretyczne innowacji Typologia innowacji Innowacje jako katalizator rozwoju organizacji w XXI w. ROLA I ZNACZENIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU A INNOWACYJNOŚĆ Rola i znaczenie instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie działania polskich parków technologicznych Systemowe podejście do procesów innowacyjnych Regionalny wymiar procesów innowacyjnych Wyodrębnianie się regionalnych systemów innowacji Instytucje otoczenia biznesu – rola i znaczenie w regionalnych procesach proinnowacyjnych Parki technologiczne w Polsce – wybrane zagadnienia Transfer wiedzy, controlling, innowacje i wartość w relacjach B2B Wpływ oferty na wartość biznesu nabywcy w relacjach b2b Transfer wiedzy i innowacje Kontrola i motywacja aktorów procesów tworzenia wartości oraz analiza wpływu transferu wiedzy i innowacji na wartość biznesu Wzrost efektywności procesu sprzedaży i wzrost wartości biznesu Nowy produkt i wzrost wartości biznesu Implikacje menedżerskie – jakie działania podejmować, żeby zwiększyć transfer wiedzy Ograniczenia i wskazówki dla przyszłych badań problemu Instytucjonalne narzędzia wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorstw typu start-up wysokich technologii w Polsce Polityka spójności UE. Wzrost znaczenia partnerstw Polityka proinnowacyjna w Polsce. Instrumenty wsparcia dla sektora MŚP Studium przypadku. Firma XTPL SA INNOWACJE A MARKETING Innowacje i marketing – charakter i znaczenie relacji Procesy innowacji – opcja marketingowa. Ewolucja i znaczenie Innowacyjność w kontekście procesu konsumpcji Innowacyjność a zachowania menedżerów Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce Istota, rodzaje i znaczenie innowacji w sektorze bankowym Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014 Innowacje marketingowe instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014, ze szczególnym uwzględnieniem banków Innowacje marketingowe banków w Polsce – przykłady wdrożeń Innowacje a zarządzanie produktem – jak budować produkty odnoszące sukces na rynku Koncepcja marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacje i innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacyjność a produkt w marketingowej koncepcji zarządzania Innowacyjność w procesie kreowania nowych produktów Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji Procesy zarządzania wiedzą instrumentem innowacyjnej komunikacji Innowacja – koncepcją w zarządzaniu przedsiębiorstwem Rola zasobów ludzkich w innowacyjnym procesie budowania prawidłowej komunikacji INNOWACYJNOŚĆ VS. TRADYCJA Paradoksy innowacyjności przedsiębiorstw rodzinnych Specyfika firm rodzinnych a specyfika innowacyjności Czy przedsiębiorstwa rodzinne są innowacyjne z natury? Janusowe oblicze innowacyjności firm rodzinnych Innowacje w zarządzaniu usługami edukacyjnymi na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu Pojęcie innowacji Klasyfikacja innowacji Innowacje organizacyjne instytucji edukacyjnych Innowacje produktowe i procesowe w instytucjach edukacyjnych Innowacje w zakresie nauczania – e-learning i technologie internetowe Trendy e-learningowe na rok 2017 Rozwiązania e-learningowe Nowoczesne platformy e-learningowe Organizacja nauczania na platformie e-learningowej Nowe technologie i trendy w e-learningu INNOWACYJNOŚĆ A NOWE TRENDY RYNKOWE Rola startupów w budowaniu inteligentnego miasta Startupy – próba definicji zjawiska Rola startupów w podnoszeniu poziomu jakości życia w inteligentnych miastach Crowdfunding jako forma innowacji internetowej Crowdfunding jako jedna z form działań typu crowd w Internecie Crowdfunding Crowdfunding – modele, skuteczność, plan działania Crowdfunding w Polsce – platformy Polakpotrafi.pl i siepomaga.pl – platforma sponsorska via filantropia Projektowanie innowacji w oparciu o Design Thinking Czym są innowacje – pojęcie i rodzaje Skąd się biorą innowacje – modele procesu innowacyjnego/podejścia projektowe Metoda Design Thinking – znaczenie dla innowacji, istota i specyfika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145615 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106306 L, 116679 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poland : Competitiveness Report, ISSN 2083-229X ; 2017)
Bibliografia przy rozdziałach.
PART I. POLAND'S ECONOMIC COMPETITIVENESS FROM 2010 TO 2016 Chapter 1. Comparative Assessment of Development Trends in 2010-2016: Poland and the European Union Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Chapter 2. Income Convergence Between the CEE Region and Western Europę Mariusz Próchniak Chapter 3. Income Ineąuality and Poverty in Poland: The Impact of Total Remittances on Income Ineąuality Among Polish Households from 2008 to 2015 Patrycja Graca-Gelert Chapter 4. Poland's Competitive Advantages in Foreign Trade and the Country's Balance of Payments in 2010-2016 Mariusz-Jan Radio Chapter 5. The Impact of Foreign Direct Investment on Poland's Economic Competitiveness Tomasz M. Napiórkowski PART II. KEY FACTORS FOR POLAND'S ECONOMIC COMPETITIVENESS IN 2010-2016 Chapter 6. Key Economic Policy Developments in 2010-2016 and Challenges Ahead Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Chapter 7. The Internationalization of Poland's Financial System from 2010 to 2016 Katarzyna Sum Chapter 8. Investment and Domestic Savings: Poland Compared with Other EU Countries Piotr Maszczyk Chapter 9. Changes in Humań Resources in Poland and Migration Trends from 2010 to 2016 Adam Karbowski Chapter 10. Science, Technology and Innovation as Factors of Competitiveness of the Polish Economy Marta Mackiewicz Chapter 11. Changes in Total Factor Productivity Mariusz Próchniak PART III. POLAND'S INTERNATIONAL COOPERATION, INNOVATION AND COMPETITIVENESS Chapter 12. The Internationalization of Poland's National Innovation System 193 Marzenna Anna Weresa Chapter 13. The Financing of Innovative Polish Enterprises under the European Union's Horizon 2020 Program Compared with Other Member States 213 Małgorzata Stefania Lewandowska Chapter 14. Innovation, Cooperation and Internationalization: Research Results for Polish Industrial Enterprises Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Stefania Lewandowska Chapter 15. The Internationalization of Polish Business Clusters Arkadiusz Michał Kowalski The Internationalization of the Polish Economy and Changes in Its Competitive Position 2010-2016 Marzenna Anna Weresa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe / Elżbieta Szymańska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-209.
Rozdział 1. Istota innowacji i ich rola w gospodarce 1.1.Pojęcie innowacji 1.2.Ewolucja teorii innowacji 1.3.Twórcza destrukcja jako czynnik sprawczy innowacji 1.4.Współczesne badania innowacji 1.5.Klasyfikacja innowacji Rozdział 2. Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy 2.1.Pojęcie wiedzy i jej znaczenie 2.2.Istota i struktura gospodarki opartej na wiedzy 2.3.Strategie wdrażania gospodarki opartej na wiedzy 2.4.Rola innowacji w systemie gospodarki opartej na wiedzy Rozdział 3. Rozwój sektora usług i znaczenie przedsiębiorstw usługowych 3.1.Definiowanie usług i przedsiębiorstw usługowych 3.2.Istota i specyfika przedsiębiorstw usługowych 3.3.Rola usług w gospodarce 3.4.Sektor usług jako element gospodarki światowej w dobie pandemii SARS-CoV-2 Rozdział 4. Metodyka badań i dobór próby badawczej 4.1.Procedura badawcza 4.2.Metody i narzędzia zastosowane w procesie badawczym 4.3.Dobór próby badawczej Rozdział 5. Prezentacja wyników badań 5.1. Analiza porównawcza rankingów innowacyjności i innowacyjnych przedsiębiorstw 5.2.Popytowa i podażowa perspektywa innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego - wyniki badań ilościowych 5.3.Próba oceny wpływu pandemii SARS-CoV-2 na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach usługowych - wyniki badań jakościowych Rozdział 6. Koncepcja modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.1.Założenia do budowy modelu innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.2.Autorski model innowacyjnego przedsiębiorstwa usługowego 6.3.Studia przypadków innowacyjnych przedsiębiorstw usługowych 6.3.1.Studium przypadku: Meituan - najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo usługowe 6.3.2.Studium przypadku: Wrocławski Park Technologiczny
Sygnatura czytelni BMW: VI F 166 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150934 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2210.
Bibliografia, netografia na stronach 138-143.
Innowacyjność organizacji – istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter (Mirella Barańska-Fischer, Robert Blażlak) Innowacyjność organizacji jako zdolność kreująca jej wartość Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw Innowacyjność przedsiębiorstw a funkcjonowanie organizacji sieciowej Uwarunkowania budowy i funkcjonowania ekosystemu innowacji Rynek i istota otwartych innowacji Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz rozwoju innowacji (Robert Blażlak) Istota procesu biznesowego Fazy realizacji procesu biznesowego na rzecz kreowania innowacji Charakterystyka wybranych modeli procesów rozwoju innowacji Podażowy i popytowy model procesu rozwoju innowacji Interakcyjny model procesu rozwoju innowacji Symultaniczny model procesu rozwoju innowacji Model związanego łańcucha procesu rozwoju innowacji Inne, wybrane modele procesu rozwoju innowacji Zarządzanie innowacjami – od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych (Mirella Barańska-Fischer) Gospodarka oparta na innowacjach – wyzwanie czy konieczność? Innowacje produktowe – istotny czynnik rozwoju organizacji i rynku Dyfuzja innowacji produktowych – akceptacja innowacji a wzorce zachowań ich adresatów Atrybuty innowacji produktowych a decyzje klientów Skąd brać oryginalne pomysły, czyli o źródłach informacji dla twórców innowacji produktowych Proces rozwoju innowacji produktowych i jego charakterystyka Przełomowe europejskie innowacje produktowe szansą na rozwój rynku Promocja innowacji jako system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (Grzegorz Szymański) Komunikacja marketingowa – istota, charakter i instrumenty Reklama innowacji jako najbardziej popularny na rynku instrument ich promocji Public relations – narzędzie budowania świadomości istnienia innowacji Sprzedaż osobista in. promocja osobista – specyfika relacji, jej uwarunkowania i charakter Promocja uzupełniająca (dodatkowa) – jej istota, specyficzne cechy i uwarunkowania aplikacji rynkowej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5723 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 235-244. Indeks.
Dla pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki jak: ekonomia, finanse, zarządzanie, oraz dla studentów tych kierunków, jak też dla doktorantów.
Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów jako podstawa podejmowania i racjonalizacji decyzji konsumpcyjnych Wiedza ekonomiczna konsumentów – istota i źródła Wiedza ekonomiczna jako podstawa podejmowania decyzji przez konsumentów Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów, jej gromadzenie i wykorzystanie w procesach decyzyjnych − wyniki badań pierwotnych Ocena poziomu wiedzy ekonomicznej polskich konsumentów i jej źródła wykorzystywane w procesach decyzyjnych Aktywność informacyjna konsumentów w procesie decyzyjnym Skłonność konsumentów do poszukiwania i wykorzystania wiedzy a rodzaj nabywanych produktów Autoocena zachowań i decyzji podejmowanych przez konsumentów Determinanty poziomu wiedzy konsumentów, źródeł jej pozyskiwania i kierunków wykorzystania – wyniki badań Wiedza konsumentów o zjawiskach gospodarczych i jej wykorzystanie w procesach decyzyjnych Wiedza o zjawiskach gospodarczych w działaniach rynkowych konsumentów a racjonalność ich zachowań Źródła, poziom oraz pozyskiwanie wiedzy o zjawiskach gospodarczych przez polskich konsumentów – wyniki badań pierwotnych Identyfikacja i charakterystyka źródeł wiedzy o zjawiskach gospodarczych wykorzystywanej przez polskich konsumentów Subiektywna ocena poziomu wiedzy konsumentów o zjawiskach gospodarczych Gotowość konsumentów do poszerzania wiedzy o zjawiskach gospodarczych Wiedza finansowa polskich konsumentów Wiedza finansowa konsumentów – istota i kategorie pokrewne Obszary badań wiedzy finansowej konsumentów Charakterystyka i ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów – wyniki badań Subiektywna ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów Obiektywny poziom wiedzy finansowej polskich konsumentów Źródła wiedzy finansowej polskich konsumentów Postawy polskich konsumentów wobec wiedzy finansowej Internet jako źródło wiedzy konsumentów i jego wpływ na procesy nabywcze Możliwości wykorzystywania Internetu w procesach nabywczych Przejawy wpływu Internetu na proces nabywczy Częstotliwość podejmowania wybranych czynności w ramach procesu nabywczego Typologia zachowań badanych konsumentów – procedura Charakterystyka wyodrębnionych typów konsumentów Sposoby wykorzystywania wiedzy z Internetu Konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) jako przejaw racjonalizacji spożycia Istota i przejawy konsumowania bez posiadania Przyczyny i determinanty rozwoju konsumpcji bez posiadania Konsumowanie bez posiadania wśród polskich konsumentów Częstotliwość zachowań konsumpcyjnych związanych z pożyczaniem i wynajmem Znajomość rozwiązań z zakresu KBP wśród Polaków Postawy Polaków wobec KBP i powiązanych z nim koncepcji Gotowość polskich konsumentów do zaangażowania się w KBP Zrównoważona konsumpcja a racjonalizacja zachowań konsumentów Zrównoważona konsumpcja jako element zrównoważonego rozwoju gospodarczego Ekonomiczna koncepcja człowieka i jego racjonalność w kontekście zrównoważenia Racjonalizacja zachowań i jej wpływ na powstanie attitude-behaviour gap Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach polskich konsumentów – rezultaty badań pierwotnych Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach konsumentów – operacjonalizacja modelu Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji Częstość występowania zrównoważonych zachowań Wysiłek związany ze zrównoważonymi zachowaniami Postrzeganie wpływu zrównoważonych zachowań na stan środowiska i otoczenia społecznego Racjonalność konsumpcji w Polsce po 25 latach transformacji Pojęcie i kryteria oceny racjonalności konsumpcji Istota konsumpcji racjonalnej w ujęciu makroekonomicznym Kryteria i mierniki racjonalności konsumpcji Zmiany w konsumpcji w Polsce w okresie transformacji Dynamika i struktura wydatków na spożycie ostateczne w sektorze gospodarstw domowych Zróżnicowanie konsumpcji w jednostkach naturalnych Ocena racjonalności konsumpcji po 25 latach transformacji gospodarczej Kwestionariusz „Wiedza ekonomiczna konsumentów”Kwestionariusz „Trendy w zachowaniach konsumentów”.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach 211-219. Indeks.
Dla menedżerów ośrodków wsparcia innowacyjnego biznesu.
1.Komercjalizacja i transfer technologii w rozwoju przedsiębiorstw 1.1.Wiedza jako kluczowy zasób przedsiębiorstwa 1.2.Cykle życia i miara rozwoju 1.3.Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju 2.Rynek technologii 2.1.Technologie w przedsiębiorstwie 2.2.Mechanizmy tworzenia i pozyskiwania technologii 2.3.Ocena potencjału wdrożeniowego 2.4.Wycena technologii 3.Transfer technologii 3.1.Pojęcie i rodzaje transferu technologii 3.2.Znaczenie transferu technologii dla rozwoju przedsiębiorstw 3.3.Mechanizmy, formy i kanały transferu technologii 3.4.Przedsiębiorczość innowacyjna jako stymulanta transferu 3.5.Spółki celowe i inne organizacje w procesie transferu 4.Komercjalizacja nowych technologii 4.1.Proces komercjalizacji 4.2.Koszty komercjalizacji 4.3.Zarządzanie ryzykiem w procesie komercjalizacji 4.4.Zarządzanie jakością w procesie komercjalizacji 4.5.Proces komercjalizacji w ujęciu projektowym 5.Wsparcie procesu komercjalizacji i transferu technologii 5.1.Zagadnienie wspierania procesu komercjalizacji i transferu technologii 5.2.Centra transferu technologii 5.3.Parki technologiczne 5.4.Inkubatory technologiczne 6.Ochrona własności intelektualnej 6.1.Własność intelektualna i jej ochrona prawna 6.2.Możliwości ochrony - pojęcie zdolności patentowej 6.3.Ocena stanu techniki - przeszukiwanie baz patentowych 6.4.Procedura ochrony wynalazków 6.5.Wycena wartości własności intelektualnej 7.Przykłady komercjalizacji i transferu technologii 7.1.Transfer technologii - bezzałogowy podwodny robot NIX 7.1.1.Podwodne pojazdy bezzałogowe (UUV) jako wyodrębniona dziedzina robotyki 7.1.2.Klasyfikacja robotów podwodnych 7.1.3.UUV - zastosowanie i produkcja na świecie 7.1.4.System transferu technologii w AGH 7.1.5.UUV NIX (Wiatka) - powstanie technologii 7.1.6.Proces transferu technologii 7.2.Transfer technologii: od przemysłu kosmicznego do zastosowań w medycynie 7.2.1.Mikro- i nanopęcherzyki i ich własności 7.2.2.Zastosowania mikro- i nanopęcherzyków 7.2.3.Wytwarzanie mikro- i nanopęcherzyków 7.2.4.Transfer technologii z przemysłu kosmicznego do zastosowań w medycynie 7.3.Komercjalizacja - przykład modelowy 7.3.1.Idea nowego wyrobu 7.3.2.Ocena potencjału komercjalizacyjnego 7.3.3.Zakres projektu 7.3.4.Plan działania 7.3.5.Zasoby w projekcie 7.3.6.Dostawcy i podwykonawcy 7.3.7.Finanse w projekcie 7.3.8.Zarządzanie ryzykiem 7.3.9.Zarządzanie jakością 7.3.10.Zagadnienia organizacyjne 7.3.11.Sukces komercjalizacji w ujęciu systemowym
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149799 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: The invincible company : how to constantly reinvent your organization with inspiration from the world's best business models. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
1. Narzędzie Mapa portfela (10) Eksploracja (14) Eksploatacja (27) Eksploracja a eksploatacja (37) 2. Zarządzaj Wyznaczanie kierunku (50) Zarządzanie portfelem przyszłych przedsięwzięć (70) Zarządzanie portfelem aktualnych przedsięwzięć (109) 3. Twórz nowe Innowacje w obszarze propozycji wartości (142) Innowacje w obszarze zasobów (162) Innowacje w obszarze formuły zysków (188) Pytania diagnostyczne dla liderów (212) 4. Ulepszaj Zmiany dotyczące propozycji wartości (230) Zmiany dotyczące klienta (242) Zmiany w obszarze zasobów (254) Zmiany dotyczące formuły zysków (266) Pytania dla liderów (280) 5. Kultura Mapa kultury (296) Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308) Ocena kultury innowacyjności (314)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 103
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151960 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Tytuł oryginału: The industries of the future.
Nadchodzą roboty Georobotyczny krajobraz Humanizacja robotów Roboty, do roboty! To ja, maszyna Roboty i miejsca pracy Przyszłość maszyny ludzkiej Genomika, czyli jak zniszczyć raka Hakowanie mózgu Niezamierzone konsekwencje Świńskie płuca i mamuty Opanowanie genomicznych żądz Innowacja dla każdego Zmieni się wszystko, co wiemy o naukach przyrodniczych Cyfryzacja pieniędzy, rynków i wiarygodności Cyfrowe pieniądze w kwadracie Cyfrowe rynki rozwijają się na wschód i na południe Cyfryzacja gospodarek afrykańskich Gospodarka dzielenia się: cyfrowe rynki wiarygodności Bitcoin i blockchain: analiza przypadku cyfrowego pieniądza Zhakowany! Blockchain i establishment Blockchain jako następny protokół Przyszłość cyfrowej wiarygodności Cyberbroń Typy cyberataków Powietrze, ląd, morze, kosmos i cyberprzestrzeń Wszechobecne cyberataki Tajne operacje: nawet duchy się boją Rosyjskie ataki na boty i booty Od zimnej wojny do cyberwojny Cyberindustrialny kompleks: cyberwojna jako branża przyszłości Dane: surowiec epoki informatyki Iloma językami mówisz? Dziewięć miliardów ludzi, którzy muszą jeść Technologia w finansach: systemy danych finansowych Wszystkowidzące kamienie Wszyscy będą uczestnikami skandalu Nasza cyfrowa tożsamość Nieme dane Geografia przyszłych rynków Domena kompetencji Miasta jako centra innowacji Ponury krajobraz XXI wiek to straszny okres dla maniaków kontroli Minimum socjalne i szerokie możliwości Zamknięte dla biznesu Ukraina: rozdarcie między otwartością a zamkniętością Wybory Dwa i pół miliarda ludzi 196 krajów, 196 wyborów Połowa świata Co mówią nam Chiny i Japonia Cyfrowi od urodzenia Afryka: wielki skok czy nieustanne pozostawanie w tyle
Sygnatura czytelni BWZ: 148659
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Koszalińska. Wydział Nauk Ekonomicznych)
ISSN 0239-7129 oraz nr 407 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 185-192.
1.Uwarunkowania i kierunki rozwoju regionalnego systemu innowacji i inteligentnych specjalizacji na Pomorzu Środkowym (Patrycjusz Zarębski) 1.1.Koncepcja regionalnych systemów innowacji 1.2.Charakterystyka modelu współpracy w ramach regionalnego systemu innowacji 1.3.Mapowanie i analiza potencjału Pomorza Środkowego dla tworzenia regionalnego systemu innowacji 1.4.Inteligentne specjalizacje Pomorza Środkowego w opinii przedsiębiorców 1.5.Propozycje i kierunki polityki rozwoju innowacji na obszarach peryferyjnych 2.Mikro- i makroekonomiczne uwarunkowania Pomorza Środkowego w rozwoju regionalnego systemu innowacji (Grzegorz Przekota) 2.1.Stan gospodarki regionu Pomorza Środkowego w latach 2010-2019 2.2.Wrażliwość aktywności gospodarczej na rynku lokalnym na zmiany koniunktury globalnej 2.3.Perspektywy rozwojowe gospodarki i rynku pracy Pomorza Środkowego 3.Kapitał społeczny Pomorza Środkowego dla rozwoju innowacji społecznych w koncepcji regionalnego systemu innowacji - próba diagnozy (Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz) 3.1.Kapitał społeczny jako podstawa kształtowania innowacji społecznych i dyfuzji innowacji 3.3.Zasoby kapitału społecznego Pomorza Środkowego - wybrane wyniki badań empirycznych 3.3.1.Formalny kapitał społeczny 3.3.2.Potencjał organizacji społecznych Pomorza Środkowego, według opinii mieszkańców zaangażowanych w ich działalność 4. Kapitał ludzki dla rozwoju innowacji społecznych - diagnoza i ocena dla Pomorza Środkowego (Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Maria Klonowska-Matynia) 4.1.Istota kapitału ludzkiego w kontekście innowacji społecznych 4.2.Pomiar i ocena kapitału ludzkiego na Pomorzu Środkowym - założenia metodyczne 4.3.Wybrane aspekty dotyczące jakości kapitału ludzkiego Pomorza Środkowego -wyniki badań empirycznych 4.4.Zróżnicowanie przestrzenne kapitału ludzkiego na Pomorzu Środkowym -indeks kapitału ludzkiego (IKL) 4.5.Kapitał ludzki a kapitał społeczny Pomorza Środkowego - wstępna analiza powiązań 5. Znaczenie infrastruktury logistycznej dla rozwoju regionalnego systemu innowacji na Pomorzu Środkowym (Jerzy Korczak) 5.1.Identyfikacja elementów infrastruktury logistycznej MSP Pomorza Środkowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153821 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 161-[177].
Rozdział 1. Wzrost gospodarczy i rozwój ekonomiczno-społeczny 1.1. Istota wzrostu gospodarczego i rozwoju ekonomicznego 1.2. Wzrost gospodarczy a bogactwo narodowe 1.3. Teorie i modele wzrostu gospodarczego 1.4. Dekompozycja wzrostu gospodarczego 1.5. Teorie rozwoju ekonomiczno-społecznego Rozdział 2. Innowacje i innowacyjność 2.1. Geneza i interpretacja pojęcia innowacji 2.2. Współczesna systematyzacja innowacji 2.3. Zróżnicowanie cech innowacji w przemyśle i usługach 2.4. Modele procesów innowacyjnych 2.5. Podaż i dyfuzja innowacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 133,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154775 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154776 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The third wave : An Entrepreneur's Vision of the Future.
Na okładce : Bestseller "New York Timesa"
Indeks.
ROZDZIAŁ 1 Kręta ścieżka ROZDZIAŁ 2 Ameryka online ROZDZIAŁ 3 Trzecia fala ROZDZIAŁ 4 Start, przyspieszenie ROZDZIAŁ 5 Trzy P ROZDZIAŁ 6 Przepraszam, że przeszkadzam ROZDZIAŁ 7 Rozwój reszty ROZDZIAŁ 8 Inwestowanie zaangażowane społecznie ROZDZIAŁ 9 Kwestia zaufania ROZDZIAŁ 10 Widzialna ręka ROZDZIAŁ 11 Ameryka na zakręcie ROZDZIAŁ 12 Płynąć na fali ROZDZIAŁ 13 Epilog: Nowe wezwanie do działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146666 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Część I: Wpływ współczesnych trendów gospodarczych na realizację koncepcji zarządzania logistyką 1. Rozwój Przemysłu 4.0 na przestrzeni ostatnich lat - analiza bibliometryczna (Adrianna Toboła, Adam Panowicz) 2. Różnice strukturalne w ujęciu najnowszych rozwiązań Logistyki 4.0 (Waldemar Osmólski) 3. Innowacyjne rozwiązania transportowe w ruchu miejskim - antidotum na kongestię (Aleksandra Pyrzanowska, Błażej Mach) 4. Wyzwania współczesnej logistyki - przewóz ładunków przez obszary zurbanizowane (Jakub Wittek, Izabela Grzybowska) Część II: Cyfryzacja i automatyzacja procesów logistycznych na poziomie operacyjnym 1. Nowoczesna wymiana danych produktowych (Krzysztof Muszyński) 2. Postępująca automatyzacja i digitalizacja logistyki szansą na lepszą efektywność procesów w branży spożywczej (Małgorzata Nowak, Szymon Dudek) 3. Identyfikacja możliwości automatyzacji procesu przyjęcia (Małgorzata Nowak, Amanda Załuska, Adam Panowicz) 4. Bezpieczeństwo systemów sterowania ruchem kolejowym. Analiza ryzyka dla systemów zależnościowych i ETCS (Iga Przytuła, Karolina Ryszka) Część III: Współczesne rozwiązania logistyczne w praktyce biznesowej 1. Wpływ epidemii koronawirusa na dalszy rozwój wykorzystywania narzędzi Logistyki 4.0 wśród operatorów logistycznych (Jędrzej Jankowski-Guzy) 2. Rola logistyki farmaceutycznej w sytuacjach kryzysowych XXI wieku na przykładzie pandemii Covid-19 (Magdalena Warnke, Martyna Warnke) 3. Pozycjonowanie i marketing w nowoczesnym e-commerce (Sylwia Mrówczyńska, Dawid Winiarski)
Sygnatura czytelni BMW: VI I 25 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152365 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152364 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Część 1. Zarządzanie strategiczne Dawid Żebrak Planowanie strategiczne wyzwaniem współczesnego menedżera. Case study Dawid Małkowicz Wpływ intraprzedsiębiorczości na rozwój organizacji Bartosz Jeżyna Zarządzanie outsourcingiem utrzymania ruchu w przedsiębiorstwach działających w Polsce Jakub Jagiełło Profesjonalizm w nowoczesnym zarządzaniu klubem sportowym na przykładzie klubów piłkarskich — Real Madryt i Legia Warszawa Lubomira Trojan Znaczenie niematerialnego dziedzictwa kulturowego w zarządzaniu rozwojem regionu Część 2. Zarządzanie marketingiem Tomasz Bekus Strategie komunikacji marketingowej na globalnym rynku smartfonów Justyna Szymczyk Event marketing jako instrument kształtowania wizerunku luksusowych marek modowych Ewa Cofur-Machura Influencer marketing — mariaż blogosfery z biznesem Rafał Podgórski Marketing relacji w firmach rodzinnych Tomasz Brylew Ocena poziomu wykorzystania Internetu i mediów społecznościowych w placówkach medycznych w świetle badań własnych Część 3. Zarządzanie innowacjami Klaudia Bracio, Oskar Kosch Wdrożenie innowacji przy pomocy internacjonalizacji —bibliometryczny przegląd literatury Monika Raczyńska Innowacyjny projekt europejski a subdyscypliny nauk 0zarządzaniu i jakości Marta Pitka Innowacyjne narzędzia wspomagające zarządzanie w ochronie zdrowia Katarzyna Papież-Pawełczak Komercjalizacja innowacyjnych przedsięwzięć B+R z udziałem funduszy kapitałowych Olga Ciechańska Model dojrzałości dla środowiska produkcyjnego MTS/MTA —założenia i koncepcja Część 4. Zarządzanie finansami i rachunkowość menedżerska Mariola Szrajnert Split payment w kontekście zarządzania płynnością finansową i ryzykiem podatkowym przedsiębiorstwa Nina Dubiel Faktura VAT jako wiarygodny dowód prawa do odliczenia podatku naliczonego przez podatnika w postępowaniu kontrolnym Aneta Żbik Dotacja a instrumenty rewolwingowe — analiza porównawcza dwóch form finansowania przedsięwzięć rozwojowych z funduszy unijnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152649 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dla studentów, doktorantów i menedżerów zajmujących się wdrażaniem innowacji w organizacjach.
Paradygmat systemowy w innowacyjności. Znaczenie współpracy w ekosystemie innowacyjnym Eżbieta Wojnicka-Sycz, Piotr Sycz Rzemiosło czy sztuka - rzecz o źródłach innowacji i innowacyjności Zbigniew Malara, Maciej Malara Skutki postępu technicznego w warunkach czwartej rewolucji technologicznej Maria Fic, Daniel Fic Strategiczne uwarunkowania innowacji Wojciech Machel Finansowanie innowacji w organizacji Aldona Małgorzata Dereń, Jan Skonieczny Lean Management jako źródło inspiracji dla innowacyjności organizacyjnej w małych i średnich przedsiębiorstwach Piotr Walentynowicz, Elżbieta Wojnicka-Sycz O socjetalnym systemie innowacyjnego rozwoju społeczeństwa Elena Sadchenko, Natalia Tomczewska-Popowycz Cechy społeczne kształtujące ekosystem IT w Ukrainie Marina Chaikovska Przesłanki sukcesu w kontekście innowacji wartości na przykładzie małego przedsiębiorstwa z segmentu IT Janusz Kroik, Adam Świda Innowacje ekologiczne w przedsiębiorstwach w Polsce Małgorzata Rutkowska, Jolanta Pakulska Innowacyjne podejście do działalności deweloperskiej na przykładzie przedsięwzięć Kaszubska Ostoja i Łebska Ostoja Jarosław Szreder Innowacja a udoskonalenie. Bariery blokujące innowacyjność przedsiębiorstw sektora MŚP Anna Maria Kamińska Ocena otwartości menedżerów KGHM na innowacyjne działania w rozmowach postabsencyjnych Janusz Kroik, Zbigniew Malara Zespoły kreatywne na przykładzie dolnośląskich przedsiębiorstw Jerzy Tutaj Kreatyka jako narzędzie wspomagające rozwiązywanie problemów innowacyjnych w przedsiębiorstwach Rafał Misko Innowacje w instytucjach publicznych Jerzy Tutaj, Jacek Rokoszy Innowacje procesowe i organizacyjne w działalności wrocławskich szkół wyższych Jagoda Mrzygłocka-Chojnacka, Radosław Ryńca Innowacyjne wymagania organizacyjne w normie ISO 9001 Krzysztof Zymonik Możliwości innowacyjnego systemu zarządzania odpadami komunalnymi w Polsce na przykładzie rozwiązań stosowanych w Belgii Małgorzata Pol Problemy kreowania Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego w latach 2012-2014 Jerzy Tutaj Klasyczne i innowacyjne metody analizy rynków finansowych Anna Czarnecka, Agnieszka Parkitna Oblicza nowości w zarządzaniu Alicja Balcerak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147210 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności