Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(779)
IBUK Libra
(12)
Forma i typ
Książki
(700)
Artykuły
(62)
Czasopisma
(16)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(13)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(464)
tylko na miejscu
(414)
nieokreślona
(23)
wypożyczone
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(495)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(156)
Biblioteka WEiZ
(221)
Biblioteka WWFiF
(17)
Magazyn
(27)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(12)
Dębski Stanisław
(9)
Kostera Monika (1963- )
(8)
Krzakiewicz Kazimierz
(7)
Blikle Andrzej
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(6)
Malara Zbigniew (1951- )
(5)
Pietraszewski Marian
(5)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(5)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Brzeziński Marek (1949- )
(4)
Chaciński Józef
(4)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Cyfert Szymon
(4)
Durlik Ireneusz (1931- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Jędrzejewski Zygmunt
(4)
Mreła Henryk
(4)
Santarek Krzysztof
(4)
Strużycki Marian (1930- )
(4)
Barowicz Marek
(3)
Białasiewicz Maria (1952- )
(3)
Bieniok Henryk
(3)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Czermiński Alfred (1923-2011)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Grudowski Piotr
(3)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(3)
Grzybowska Katarzyna
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Jarugowa Alicja (1928-2011)
(3)
Kania Krzysztof
(3)
Kisperska-Moroń Danuta
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Lichtarski Jan
(3)
Martan Lesław (1925-2008)
(3)
Olejnik Teobald (1906-1990)
(3)
Osyczka Andrzej (1943-2010)
(3)
Pająk Paweł
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Pełka Bogusław
(3)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(3)
Potocki Arkadiusz
(3)
Pyka Jan (1946- )
(3)
Radziejowska Grażyna
(3)
Radzikowski Władysław (1929-2001)
(3)
Rokita Jerzy
(3)
Sawicki Kazimierz (1926- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Skowroński Józef
(3)
Sroka Włodzimierz
(3)
Sudoł Stanisław (1928- )
(3)
Szadkowski Jan (1937- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Sławińska Maria
(3)
Werewka Jan
(3)
Ładoński Wiesław (1947- )
(3)
Łukasik Zbigniew
(3)
Albigowski Marek
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Beech Nic
(2)
Bendkowski Józef (1933- )
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Boroń Józef (1920-2011)
(2)
Bourne Dorota Joanna
(2)
Buczkowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
Bursche Jan (?-2000)
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cannon James A. (1947- )
(2)
Charkiewicz Michał
(2)
Czekaj Janusz
(2)
Czupiał Jerzy
(2)
Dietl Jerzy (1927- )
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Dura Andrzej
(2)
Duraj Agnieszka Natasza
(2)
Détrie Jean-Pierre
(2)
Egeman Tomasz
(2)
Falencikowski Tadeusz
(2)
Fertsch Marek
(2)
Fjałkowska Danuta
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Gajl Natalia (1921-1998)
(2)
Gałdzicki Zygmunt
(2)
Glinka Beata
(2)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(2)
Golinowski Kazimierz
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grala-Kowalska Magdalena
(2)
Gralak Henryk
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(184)
2000 - 2009
(243)
1990 - 1999
(149)
1980 - 1989
(62)
1970 - 1979
(105)
1960 - 1969
(25)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
Kraj wydania
Polska
(791)
Język
polski
(780)
angielski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(3)
Menedżerowie produkcji
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Służby sanitarne miejskie
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(569)
Zarządzanie
(212)
Przedsiębiorstwo
(63)
Przemysł
(46)
Organizacja
(40)
Logistyka gospodarcza
(38)
Innowacje
(34)
Produkcja
(34)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(30)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(30)
Zarządzanie strategiczne
(25)
Zarządzanie jakością
(23)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(18)
Kultura organizacyjna
(14)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Organizacja pracy
(13)
Organizacje
(13)
Przedsiębiorstwa handlowe
(13)
Systemy informatyczne zarządzania
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Zarządzanie procesowe
(11)
Konkurencja
(10)
Marketing
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Przedsiębiorstwo budowlane
(10)
Badania operacyjne
(9)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
Controlling
(8)
Otoczenie firmy
(8)
Procesowa organizacja przedsiębiorstw
(8)
Turystyka
(8)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
Handel
(7)
Przedsiębiorstwa spedycyjne
(7)
Przemysł maszynowy
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie innowacjami
(7)
Globalizacja
(6)
Jakość produktu
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Postęp techniczny
(6)
Procesy biznesowe
(6)
Strategia przedsiębiorstwa
(6)
Zasoby ludzkie
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Benchmarking (metoda)
(5)
Controlling procesów
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Kultura organizacji
(5)
Organizacja przedsiębiorstwa
(5)
Organizacje uczące się
(5)
Przetwarzanie danych
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rachunkowość
(5)
Sukces
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Transport samochodowy
(5)
Zarządzanie procesami
(5)
Business Process Management
(4)
Decyzje
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Organizacja procesowa
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Praca
(4)
Pracownicy
(4)
Procesowa organizacja przedsiębiorstwa
(4)
Prywatyzacja
(4)
Przedsiębiorstwa usługowe
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Rynek pracy
(4)
Transfer technologii
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Agroturystyka
(3)
Badania marketingowe
(3)
Budownictwo
(3)
Ekonometria
(3)
Ekonomia
(3)
Hutnictwo
(3)
Informatyka
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kierownictwo
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Logistyka (organizacja)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Mistrz (stanowisko służbowe)
(3)
Model BPMM
(3)
Model dojrzałości procesowej
(3)
Motywacja pracy
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja controllingu
(3)
Temat: czas
2001-
(23)
1901-2000
(12)
2001-0
(8)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1991
(1)
1989-2000
(1)
2000-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(87)
Podręcznik
(36)
Podręczniki
(28)
Poradniki
(26)
Materiały konferencyjne
(21)
Artykuł z czasopisma fachowego
(13)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(10)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(9)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Encyklopedie
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Informatory
(1)
Normy
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Transport i logistyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(59)
Unia Europejska
(2)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
791 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Tyt. oryg.: The essence of human resource management.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów, specjalistów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz kierowników liniowych działających w poszczególnych firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95286 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 255 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach [261]-272. Indeks.
1.. Przedsiębiorstwa Przemysłu 4.0 1.1. Organizacja i rozwój przedsiębiorstwa 1.1.1. Organizowanie przedsiębiorstwa 1.1.2. Struktura, strategia i kultura 1.1.3. Rozwój przedsiębiorstwa 1.2. Finansowanie przedsiębiorstwa 1.2.1. Wartość przedsiębiorstwa 1.2.2. Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa 1.2.3. Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa 1.3. Relacje między przedsiębiorstwami 1.3.1. Korzyści ze współpracy 1.3.2. Rodzaje relacji międzyorganizacyjnych 1.4. Produkcja w ujęciu globalnym 1.4.1. Lokalizacja przedsiębiorstwa 1.4.2. Działalność międzynarodowa 2.. Czynniki decydujące o powodzeniu działalności gospodarczej 2.1. Wskaźniki przeżywalności przedsiębiorstw 2.2. Cechy przedsiębiorstwa wpływające na jego sukces lub porażkę 2.2.1. Rodzaj przedsiębiorstwa 2.2.2. Dojrzałość przedsiębiorstwa 2.2.3. Spółki giełdowe 2.3. Struktura rynku i cykl życia produktu 2.3.1. Rynek geograficzny i produktowy 2.3.2. Cykl życia produktu 2.3.3. Kokreacja 2.4. Jakość zasobów przedsiębiorstwa 2.4.1. Model VRIN 2.4.2. Cykl życia branży 2.4.3. Elastyczność i zmiany technologiczne 2.5. Adaptacja do zmian technologii i otoczenia 2.5.1. Modele biznesu w Przemyśle 4.0 2.5.2. Zdolności dynamiczne 2.5.3. Zarządzanie zmianą 2.6. Stopień innowacyjności przedsiębiorstwa 2.6.1. Innowacje w Przemyśle 4.0 2.6.2. Kultura organizacyjna sprzyjająca innowacyjności 3.. Ekonomiczne kształtowanie działalności przedsiębiorstw 3.1. Wzrost przychodów 3.1.1. Korzyści skali 3.1.2. Finansowanie wzrostu 3.2. Redukcja kosztów krańcowych i wzrost wydajności 3.3. Realizacja marży i zysku 3.4. Skracanie cyklu operacyjnego 3.4.1. Wskaźniki rotacji 3.4.2. Płynność i rentowność przedsiębiorstwa 3.5. Korzystanie z zewnętrznych lub współdzielonych zasobów 3.5.1. Fuzje i przejęcia 3.5.2. Strategie integracji 4.. Personalizacja i kastomizacja 4.1. Zmieniający się rynek produkcji i sprzedaży 4.1.1. Koncepcja masowej kastomizacji 4.1.2. Wpływ postępu technologicznego na rozwój narzędzi masowej kastomizacji 4.1.3. Pojęcie punktu przydziału wyrobu do zamówienia klienta 4.2. Baza wiedzy wyrobów kastomizowanych 4.2.1. Podstawowe zagadnienia związane z zarządzaniem wyrobami konfigurowalnymi 4.2.2. Problem identyfikacji wyrobu konfigurowalnego 4.2.3. Przykład – rodzina produktów rolety zewnętrznej 4.2.4. Model konfiguracji 4.3. Wyroby opcjonalne i konfiguratory produktów 4.4. Wpływ strategii masowej kastomizacji na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 4.4.1. Systemy produkcji ETO w warunkach masowej kastomizacji 4.4.2. Strategia masowej kastomizacji jako ścieżka ewolucji przedsiębiorstwa 5.. Technologiczne wsparcie e-biznesu 5.1. Znaczenie technologii informatycznych w realizacji procesów biznesowych 5.1.1. Technologie informatyczne w e-biznesie 5.1.2. B2B i B2C – podobieństwa i różnice z punktu widzenia wymagań dla systemu informatycznego 5.1.3. Przykład aplikacji B2C 5.1.4. Przykład aplikacji B2B 5.2. Technologie Przemysłu 4.0 wspierające prowadzenie działalności 5.2.1. Big data 5.2.2. Przetwarzanie chmurowe 5.2.3. Przemysłowy Internet Rzeczy 5.3. Przemiany w systemach ERP 6.. Koszty działalności gospodarczej w warunkach Przemysłu 4.0 6.1. Koszty i ich redukcja w różnych fazach procesu produkcyjnego 6.1.1. Źródła pozyskiwania informacji o kosztach 6.1.2. Możliwości redukcji kosztów 6.2. Modele kalkulacji kosztów 6.2.1. Tradycyjne metody kalkulacji kosztów 6.2.2. Rachunek kosztów działań 6.3. Metodyka design for/to cost 6.3.1. Przesłanki stosowania metod szacowania 6.3.2. Podejścia stosowane w szacowaniu kosztów 6.4. Rozwój koncepcji kalkulacji kosztów 6.4.1. Przyczyny rozwoju współczesnych koncepcji rachunku kosztów 6.4.2. Szczupła rachunkowość zarządcza (lean management accounting) 6.4.3. Metody lean management accounting 6.4.4. Metody szczupłej rachunkowości zarządczej w relacjach międzyorganizacyjnych 6.5. Trendy w podejściu do zarządzania zasobami produkcyjnymi 7.. Zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie 7.1. Podejście do kultury kosztów na etapie projektowania 7.1.1. Ogólne podejście do procesu projektowania 7.1.2. Zarządzanie kosztami a projektowanie procesu produkcyjnego 7.2. Narzędzia do integracji zarządzania kosztami z projektem 7.3. Szacowanie kosztów w fazie projektu koncepcyjnego oraz określania cen dla zapytań ofertowych 7.3.1. Cena a koszty wyrobów 7.3.2. Szacowanie kosztów 7.4. Określanie czasów i kosztów wytwarzania na podstawie parametrów cech produktów 7.5. Analiza czynników kosztotwórczych przy szacowaniu i ustalaniu celów redukcji kosztów 7.5.1. Identyfikacja elementów w szacowaniu kosztów 7.5.2. Analiza czynników kosztotwórczych 7.6. Aspekt kosztowy budowy modułowej produktów 7.7. Ocena technologiczności konstrukcji z uwzględnieniem rzeczywistego przebiegu procesu produkcyjnego 7.7.1. Analiza kosztów dotycząca zmniejszenia różnorodności asortymentu materiałów 7.7.2. Alternatywne procesy technologiczne dostosowane do czasu rzeczywistego 7.7.3. Koszty organizacji produkcji 7.8. Holistyczne podejście do podejmowania decyzji 8.. Narzędzia do raportowania i analizy działań firmy, wizualizacja firmy 8.1. Problemy biznesowe a rozwiązania z zakresu nauki o danych 8.2. Narzędzia analityczne klasy BI i BA (business intelligence, business analytics) 8.2.1. Business intelligence 8.2.2. Business analytics 8.2.3. Zastosowanie sztucznej inteligencji w analizie danych 8.3. Pulpit menedżera 8.4. Wizualizacja i animacja procesów produkcyjnych 8.4.1. Wirtualizacja procesów produkcyjnych 8.4.2. Cyfrowa fabryka 8.4.3. Digitalizacja fabryki 8.4.4. Digitalizacja procesu produkcyjnego 8.4.5. Wizualizacja i nadzorowanie procesów 8.5. Akwizycja danych 8.5.1. Systemy akwizycji danych 8.5.2. Akwizycja danych produkcyjnych Trendy w działalności przedsiębiorstw Przemysłu 4.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153434 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka. Biznes i Finanse)
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [223]-227.
Dla studentów kierunków menedżerskich, ekonomicznych, administracyjnych.
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110573, 111108 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1934 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107448 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 1926 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130092 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [207]-223.
Koncepcja działań społecznych w wybranych teoriach nauk o zarządzaniu Działania społeczne w wybranych koncepcjach klasycznych Mechanicystyczne inspiracje projektowania działań społecznych w naukach o zarządzaniu Rozumienie działań społecznych w nurcie klasycznym Działania w orientacji strukturalistyczno-funkcjonalistycznej Metafory organicy styczne. Działania jako fakty społeczne Nurt funkcjonalno-strukturalny w zarządzaniu. Działania społeczne w woluntarystycznej teorii działania Działania społeczne w perspektywie interakcjonistycznej Perspektywa interpretatywno-symboliczna w zarządzaniu Akt działania w inspiracjach pragmatycznych. Prymat zdarzeniowości i sytuacyjność działań społecznych ramach projektu NCN Działania intersubiektywne Działania społeczne w nurtach krytycznych w naukach społecznych i naukach o zarządzaniu Działania społeczne w perspektywie krytycznej Działania społeczne uwikłane w język Działania społeczne w nurtach rdzennych orientacji procesualnej Praktyka uwarunkowana przez habitus Dualność struktury i działania - odtwarzanie codziennych praktyk Koncepcja praktyk pozajęzykowych, porządku praktycznego i społecznego w programie teoretycznym Margaret Archer Podstawy poznawcze teorii działań społecznych w zarządzaniu - Orientacja procesualna w naukach o zarządzaniu Podejście procesualne w zarządzaniu Rutyny organizacyjne jako kategorie procesualne Rutyny organizacyjne i refleksyjność Rola refleksyjności w działaniach rutynowych z punktu widzenia zmiany praktyki Dyskurs, komunikacja i interakcje w codziennych działaniach rutynowych Kontekst sytuacyjny w odniesieniu do działań refleksyjnych i rutynowych Rutyny i wiedza w organizacji Rutyny i uczenie się organizacyjne w perspektywie procesualnej a analogie, metoda prób i błędów Rola wspólnego rozumienia w procesie odtwarzania praktyki w organizacjach Komunikacja i rola dyskursu Rola artefaktów i technologii w odtwarzaniu rutyn Rutyny organizacyjne jako elementy cząstkowe umiejętności organizacji Koncepcja emergencji rutyn organizacyjnych Procesy instytucjonalizacji praktyk i rutyn Współtworzenie wartości w perspektywie procesualnej Prymat praktyki i rutyn w orientacji procesualnej nauk o zarządzaniu - Instytucjonalizacja działań spontanicznych - aspekty zmienności praktyki. Czynniki dynamizujące i inhibitujące zmienność praktyki przedsiębiorstw Wnioski z badań ilościowych. Kierunki pogłębionej analizy jakościowej Instytucjonalizacja działań spontanicznych i deinstytucjonalizacja praktyki Współtworzenie wartości w odtwarzaniu praktyki organizacyjnej Działania refleksyjne i rutynowe w procesie instytucjonalizacji nowej praktyki Rola codziennych działań w zarządzaniu przedsiębiorstwem Kilka uwag z perspektywy procesualnej w zarządzaniu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 445 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 82
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151559 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6030 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Branża TSL sięga po aplikacje mobilne / Krzysztof Pusłowski W: Euro Logistics ISSN 1641034-3Rok 2022, nr 2(129), s. 94-97. - 2023.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. zbędny ISSN.
Bibliogr. s. [208]-215. Netogr. s. 215-216.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, jak i słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów firm handlowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128733 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 302-341.
Dla menedżerów filii zagranicznych oraz ich partnerów w kraju goszczącym filie, polityków gospodarczych, studentów kierunków ekonomicznych i z obszaru nauk o zarządzaniu oraz uczestników studiów MBA.
Przegląd koncepcji teoretycznych przedsiębiorstwa międzynarodowego z perspektywy historycznej 1.1.Istota przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.2.Tradycyjne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.3.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu C. Pitelisa i R. Sugdena22 1.4.Niszowe teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego 1.5.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu G. Ietto-Gillies 1.6.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Forsgrena 1.7.Współczesne teorie i koncepcje przedsiębiorstwa międzynarodowego w ujęciu M. Cassona Sprawność innowacyjna jako źródło przewagi konkurencyjnej 2.1.Pojęcie i typy innowacji 2.2.Innowacja jako proces 2.3.Komplementarność innowacji 2.4.Motywy podejmowania innowacji 2.5.Pojęcie i mierniki sprawności innowacyjnej przedsiębiorstwa 2.6.Wewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.7.Zewnętrzne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw 2.8.Otwarte innowacje - połączenie zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa z zewnętrznymi źródłami wiedzy Relacje międzyorganizacyjne - specyfika w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.1.Więzi międzyorganizacyjne - wybrane koncepcje teoretyczne 3.2.Koncepcja zakorzenienia społecznego organizacji 3.2.1.Założenia koncepcji zakorzenienia społecznego wg M.S. Granovettera 3.2.2.Wybrane aspekty analizy zakorzenienia przedsiębiorstwa - perspektywa zarządzania strategicznego 3.3.Specyfika relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.1.Filie zagraniczne w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.Zakorzenienie w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.3.2.1.Wewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.2.Zewnętrzne zakorzenienie a sprawność innowacyjna filii zagranicznych 3.3.2.3.Podwójne zakorzenienie filii zagranicznej - w poszukiwaniu równowagi 3.4.Jakość relacji centrala - filie zagraniczne w przedsiębiorstwie międzynarodowym 3.4.1.Koncepcja jakości relacji 3.4.2.Determinanty jakości relacji w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.Pozycja filii w strukturze sieciowej przedsiębiorstwa międzynarodowego 3.5.1.Władza 3.5.2.Czynniki wspierające siłę filii 3.5.3.System odpornościowy korporacji 3.5.4.Autonomia a kontrola Strategie innowacji i internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.1.Istota i rodzaje strategii innowacji 4.2.Internacjonalizacja B+R w przedsiębiorstwach międzynarodowych 4.2.1.Motywy i modele internacjonalizacji B+R w PM z gospodarek wysokorozwiniętych 4.2.2.Gospodarki wschodzące w procesach innowacyjnych i internacjonalizacji B+R Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce 5.1.Motywy i miejsca lokowania ZIB w Polsce 5.1.1.Uwagi konceptualne 5.1.2.Wyniki wcześniejszych badań nad motywami i lokalizacją ZIB w Polsce 5.2.Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w Polsce - wybrane dane statystyczne 5.2.1.Liczba, wielkość i orientacja branżowa inwestorów zagranicznych 5.2.2.Lokalizacja, wartość i pochodzenie kapitału filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.3.Liczba pracowników oraz wyniki finansowe i nakłady inwestycyjne podmiotów zagranicznych podejmujących ZIB w Polsce 5.2.4.Działalność eksportowa i importowa filii zagranicznych działających w Polsce 5.2.5.Profil firm z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce 5.3.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych ulokowanych w Polsce i innych krajach członkowskich UE z regionu Europy Środkowo-Wschodniej - wyniki wcześniejszych badań Badanie sprawności innowacyjnej zagranicznych filii utworzonych w Polsce i ich pozycji w sieci przedsiębiorstw międzynarodowych 6.1.Cele badania i hipotezy badawcze 6.2.Model badawczy 6.3.Konceptualizacja i operacjonalizacja zmiennych wykorzystanych w modelu badawczym 6.4.Metody pozyskiwania danych 6.5.Charakterystyka próby badawczej w badaniu ilościowym 6.6.Autonomia decyzyjna filii określona przez spółki-matki 6.7.Pozycja filii zagranicznej w wewnętrznej sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.8.Sprawność innowacyjna filii zagranicznych 6.9.Relacje filii z centralą PM, centralami regionalnymi oraz spółkami siostrzanymi 6.9.1. Znaczenie podmiotów wewnętrznych (w sieci PM) dla sprawności innowacyjnej badanych filii 6.9.2. Intensywność relacji, przepływy wiedzy i wspólne projekty innowacyjne w wewnętrznej sieci PM 6.10.Relacje filii z partnerami niezależnymi (zewnętrznymi) 6.11.Potencjał innowacyjny Polski jako kraju goszczącego filie 6.12.Wyniki badań ilościowych - z wykorzystaniem modelu PLS SEM 6.13.Wyniki empirycznych badań ilościowych - dyskusja Studia przypadków sprawności innowacyjnej filii zagranicznych utworzonych w Polsce 7.1.Sprawność innowacyjna ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o. 7.1.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.1.2.Spółka-córka - profil Filii 7.1.3.Autonomia Spółki 7.1.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacji 7.1.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.1.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.1.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.1.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.2.Sprawność innowacyjna Nestle Polska SA. 7.2.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.2.2.Spółka-córka - profil Nestle Polska S.A. 7.2.3.Autonomia Spółki Nestle Polska S.A. 7.2.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.2.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.2.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.2.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.2.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii 7.3.Sprawność innowacyjna SENER Sp. z o.o. 7.3.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.3.2.Spółka-córka - profil filii SENER Polska 7.3.3.Autonomia Spółki 7.3.4.Pozycja Filii w wewnętrznej sieci korporacyjnej 7.3.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.3.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami siostrzanymi 7.3.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.3.8.Ocena potencjału innowacyjnego w Polsce z perspektywy Filii 7.4.Sprawność innowacyjna TPV Displays Polska 7.4.1.Spółka-matka i jej orientacja na innowacje 7.4.2.Spółka-córka i jej profil 7.4.3.Autonomia Filii 7.4.4.Pozycja TPV Displays Polska w sieci korporacyjnej 7.4.5.Sprawność innowacyjna Filii w ramach sieci korporacyjnej 7.4.6.Powiązania Filii z centralą i spółkami-siostrami 7.4.7.Powiązania Filii z podmiotami spoza sieci korporacyjnej 7.4.8.Ocena potencjału innowacyjnego Polski z perspektywy Filii
Sygnatura czytelni BMW: VI F 168 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151042 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 325-351.
Osoby z niepełnosprawnością w naukach o zarządzaniu 1.1.Definicje niepełnosprawności 1.2.Niepełnosprawni na rynku pracy 1.2.1.Wskaźniki zatrudnienia 1.2.2.Miejsce i forma zatrudnienia 1.2.3.Bariery zatrudnienia 1.2.4.Czynniki wpływające na traktowanie osób z niepełnosprawnością w organizacji 1.3.Miejsce niepełnosprawności w naukach o zarządzaniu 1.3.1.Koncepcja człowieka ekonomicznego 1.3.2.Koncepcja człowieka społecznego 1.3.3.Koncepcja człowieka zewnątrzsterownego i samorealizującego się 1.3.4.Koncepcja człowieka kompleksowego 1.3.5.Koncepcja człowieka uczącego się i dzielącego się wiedzą 1.3.6.Porównanie głównych koncepcji człowieka w zarządzaniu Zarządzanie niepełnosprawnością jako jeden z wymiarów różnorodności 2.1. Różnorodność w organizacji 2.1.1. Wyrównywanie szans 2.1.2.Równe traktowanie 2.1.3.Podejście biznesowe 2.1.4.Wpływ różnorodności na zarządzanie 2.2.Zarządzanie pracownikami z niepełnosprawnością 2.2.1.Planowanie zatrudnienia 2.2.2.Rekrutacja 2.2.3.Selekcja 2.2.4.Przystosowanie do pracy 2.2.5.Ocena 2.2.6.Motywowanie 2.2.7.Rozwój 2.2.8.Funkcje HR w kontekście pracowników z niepełnosprawnością 2.3.Zachowania organizacyjne pracowników z niepełnosprawnością 2.3.1.Postawy pracowników z niepełnosprawnością 2.3.1.1.Wartości pracowników z niepełnosprawnością 2.3.1.2.Postrzeganie własnej niepełnosprawności przez pracownika 2.3.1.3.Zadowolenie z pracy 2.3.2.Pracownik z niepełnosprawnością w zespole 2.3.2.1.Różnorodne zespoły robocze 2.3.2.2.Komunikacja z pracownikami z niepełnosprawnością 2.3.2.3.Konflikty Rynek pracy osób z niepełnosprawnością w Polsce 3.1.Podaż pracy osób z niepełnosprawnością 3.1.1.Charakterystyka niepełnosprawności 3.1.1.1.Rodzaje niepełnosprawności 3.1.1.2.Stopnie niepełnosprawności 3.1.2.Charakterystyka społeczno-demograficzna 3.1.3.Aktywność zawodowa osób z niepełnosprawnością 3.2.Popyt na pracę osób z niepełnosprawnością 3.3.Osoby z niepełnosprawnością - polski kontekst instytucjonalny 3.3.1.Rola instytucji w życiu zawodowym osób z niepełnosprawnością 3.3.1.1.Instytucje formalne 3.3.1.2.Instytucje nieformalne 3.3.2.Społeczna integracja osób z niepełnosprawnością Proces adaptacji pracowników z niepełnosprawnością 4.1.Definicja adaptacji 4.2.Koncepcje adaptacji 4.2.1.Teoria indywidualno-środowiskowego dopasowania (Person-Enińronment Fit - P-E Fit) 4.2.2.Koncepcja przystosowania zawodowego (Theory ofWork Adjustment - TWA) 4.3.Proces adaptacji 4.4.Adaptacja z perspektywy pracownika 4.4.1.Adaptacja techniczna 4.4.2.Adaptacja organizacyjna 4.4.3.Adaptacja społeczna 4.5.Taktyki adaptacji 4.6.Kiedy adaptacja pracownika dobiega końca? 4.7.Znaczenie adaptacji dla organizacji 4.8.Trudności pracowników z niepełnosprawnością w procesie adaptacji Kultura organizacyjna a niepełnosprawność 5.1. Kultura organizacyjna - pojęcie i podejścia 5.1.1.Sposób postrzegania kultury organizacyjnej 5.1.2.Funkcje kultury organizacyjnej 5.1.3.Typologie kultury 5.1.4.Poziomy kultury organizacyjnej 5.1.5 Kierunki oddziaływania kultury organizacyjnej na członków organizacji 5.2.Kultura organizacyjna przedsiębiorstw zatrudniających osoby z niepełnosprawnością 5.2.1.Kultura wykluczenia i kultura włączania 5.2.2.Charakterystyka kultury włączania osób z niepełnosprawnością Dostosowanie kultury organizacyjnej do potrzeb wynikających z niepełnosprawności pracowników - wyniki badań empirycznych 7.1.Adaptacja i funkcjonowanie pracowników w organizacjach z perspektywy pracowników z niepełnosprawnością 7.2.Adaptacja i funkcjonowanie pracowników z niepełnosprawnością w organizacjach z perspektywy ich przełożonych 7.3.Adaptacja i funkcjonowanie pracowników w organizacjach - porównanie perspektyw pracowników z niepełnosprawnością i ich przełożonych 7.3.1.Motywowanie pracowników 7.3.2.Ocenianie pracowników 7.3.3.Pozycja w zespole osoby z niepełnosprawnością 7.3.4.Wymiary kultury organizacyjnej 7.3.5.Przygotowanie firm do zatrudniania osób z niepełnosprawnością Statystyczna weryfikacja hipotez 8.1.Adaptacja pracowników z niepełnosprawnością - zmienna zależna 8.2.Wpływ wymiarów kultury organizacyjnej na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w organizacji 8.2.1.Wpływ rozwiązań w obszarze artefaktów na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.2.2.Wpływ norm i wartości organizacji na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.2.3.Wpływ założeń kulturowych organizacji dotyczących natury ludzkiej i stosunków międzyludzkich charakterystycznych dla organizacji na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.3.Wpływ oceny wymiarów kultury organizacyjnej przez przełożonych osób z niepełnosprawnością na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.3.1.Wpływ oceny przełożonych osób z niepełnosprawnością dotyczącej stopnia dostosowania rozwiązań w obszarze artefaktów do potrzeb pracowników z niepełnosprawnością na adaptację tych pracowników 8.3.2.Wpływ oceny przełożonych osób z niepełnosprawnością dotyczącej stopnia uwzględniania niepełnosprawności w normach i wartościach organizacji na adaptację tych pracowników w organizacji 8.3.3.Wpływ oceny przełożonych osób z niepełnosprawnością odnoszącej się do stopnia uwzględniania potrzeb pracowników z niepełnosprawnością w założeniach kulturowych organizacji dotyczących natury ludzkiej i stosunków międzyludzkich na ich adaptację w organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: II B 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152616 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 265-293.
Ewolucja poglądów na temat konkurencyjności przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych 1.1.Pojęcie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.Elementy systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3.Uwarunkowania budowania i umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.4.Efektywność a konkurencyjność przedsiębiorstwa Implikacje logistyki dla budowania konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych 2.1.Definicje logistyki, jej miejsce w naukach ekonomicznych i istota w zarządzaniu przedsiębiorstwem 2.2.Perspektywa zarządcza i badawcza systemów logistycznych przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych 2.3.Logistyczne elementy systemu konkurencyjności w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych - podstawy teoretyczne 2.4.Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi a konkurencyjność przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych Metodyka badań uwarunkowań i znaczenia logistyki w budowaniu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw 3.1.Logistyka jako determinanta konkurencyjności w polskich przedsiębiorstwach - przegląd badań empirycznych 3.2.Koncepcja przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa 3.3.Metodyka badań empirycznych służących weryfikacji przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa 3.3.1.Cele i przedmiot badań empirycznych 3.3.2.Metody badawcze 3.3.3.Charakterystyka próby badawczej Logistyka a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych - wyniki badań empirycznych 4.1. Wybrane uwarunkowania logistyki w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi i handlowymi w latach 2014-2016 4.2.Logistyczny potencjał konkurencyjności jako element potencjału konkurencyjności badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014-2016 4.3.Działania i rozwiązania logistyczne a źródła przewagi konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych wiatach 2014-2016 4.4.Strategie i instrumenty logistyczne jako narzędzie budowania pozycji konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014-2016 4.5.Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa w świetle badań przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 231 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146409, 146410 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146408 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Składniki turkusowych organizacji / redakcja naukowa Zbigniew Olesiński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 360 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla studentów zarządzania, ekspertów zarządzania, kadry menedżerskiej, środowiska naukowego nauk społecznych
RESTRUKTURYZACJA, INNOWACJE, TURKUSOWA ORGANIZACJA Turkusowa organizacja jako rezultat rozwoju nauki zarządzania i jakości Charakterystyka ewolucji zarządzania Rola i znaczenie współpracy międzyorganizacyjnej i zwinności Lider w organizacji turkusowej. Zarządzanie innowacjami w samorządzie terytorialnym Innowacyjność regionalna Gospodarka Oparta na Wiedzy (GOW). Konkurencyjna Gospodarka Oparta na Wiedzy Pomiar innowacyjności regionalnej. Syntetyczny miernik konkurencyjności regionalnej Know-how jako forma ochrony i komercjalizacji własności intelektualnej w przedsiębiorstwie Niejawność Istotność Identyfikowalność Know-how a wynalazki, wzory użytkowe i tajemnica przedsiębiorstwa ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI PRACOWNICZYMI. Zarządzanie pracownikami w turkusowych organizacjach Fundamenty zarządzania pracownikami w turkusowych organizacjach Model zarządzania pracownikami w turkusowych organizacjach Dylematy wdrażania turkusowego zarządzania pracownikami. Zarządzanie talentami Talent Global Talent War 2.0 Pokolenie Y – wyzwanie dla pracodawców. Kierunki zmian w organizacjach KREACJA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW Kompetencje przyszłości w świetle gospodarki 4.0 Problematyka kreowania kompetencji w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy w analizie zagadnienia niedoboru talentów Rozumienie kompetencji pracowników Rozwijanie kompetencji pracowników Rola i znaczenie przełożonych Zarządzanie własnym czasem pracy w erze 4.0 Uwarunkowania zarządzania własnym czasem pracy Zrozumieć czas Zarządzanie czasem Problemy związane z wykorzystaniem czasu pracy Badania nad oczekiwaniem pracodawcy i pracownika. Zarządzanie talentami w wielokulturowych zespołach jako instrument rozwoju potencjału społecznego współczesnych organizacji Zarządzanie talentami jako ważny element zarządzania zasobami ludzkimi. Wielokulturowe zespoły we współczesnych organizacjach Potencjał społeczny organizacji i jego rozwój Zarządzanie talentami w kontekście wielokulturowości a potencjał społeczny organizacji INFORMATYKA A TURKUSOWA ORGANIZACJA. Wirtualizacja komunikacji rynkowej Analiza sposobów i technik zapewnienia wysokiej dostępności systemów i usług teleinformatycznych jako niezbędny element bezpieczeństwa organizacji Systemy teleinformatyczne Wirtualizacja systemów teleinformatycznych jako podstawowe narzędzie zapewnienia ciągłości działania usług Chmura obliczeniowa Chmura prywatna i hybrydowa Ocena rozwiązań chmurowych oraz wirtualizacji Analiza SWOT rozwiązań chmurowych Badanie bezpieczeństwa usług chmurowych Uspołecznienie zarządzania. Organizacje turkusowe i demokratyzacja podejmowania decyzji ZARZĄDZANIE PROCESOWE, SAMOZARZĄDZANIE Nowe perspektywy zarządzania procesowego: w kierunku synchronizacji cyklów życia wiedzy i procesów Ograniczenia tradycyjnego zarządzania procesami Ograniczone możliwości uczenia się i kreatywności Tradycyjne zarządzanie procesowe a rzeczywista dynamika procesów w organizacji Case management – próba przekroczenia ograniczeń tradycyjnego zarządzania procesowego Konsekwencje uogólnienia zarządzania procesowego Unifikacja zarządzania procesowego i zarządzania wiedzą Kreowanie nowych form usług, na przykładzie turystyki medycznej w Polsce. Samozarządzanie Współpraca międzyorganizacyjna Analiza porównawcza opinii pracowników z pokolenia Y i X w zakresie oczekiwanych zmian procesu selekcji i rekrutacji w nowoczesnych gospodarkach Kontakt pracodawcy z potencjalnymi kandydatami – informacja zwrotna INTEGRACJA SKŁADNIKÓW TURKUSOWYCH ORGANIZACJI Zakres przejawiania się komponentów turkusowych organizacji Kształtowanie relacji między organizacjami Zrównoważone zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa Kapitały przedsiębiorstwa Zrównoważone zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa Identyfikacja stanu wiedzy dotyczącej rozwoju systemów e-learning w szkolnictwie wyższym E-learning w środowisku edukacyjnym Przegląd platform e-learningowych klasy open source Analiza motywacji użytkowników systemu e-learningu PRZYKŁADY TURKUSOWYCH ORGANIZACJI W WYBRANYCH KRAJACH Turkusowe organizacje w Gruzji Przedsiębiorczość w Gruzji Zarządzanie wiedzą w turkusowych organizacjach na przykładzie Living Labs Network w Kanadzie Znaczenie wiedzy w organizacjach turkusowych Living Labs z Ottawy – innowacyjne przedsiębiorstwa w sieci funkcjonujące jak turkusowe organizacje Współzależność jako cecha niezbędna do tworzenia sieci w turkusowych organizacjach Nastawienie na rozwój a niezmienna organizacja chroniczna Zastosowanie nowych technologii w gospodarce koreańskiej Jakie jest znaczenie rewolucji 4.0 dla przedsiębiorstw? Zastosowanie nowoczesnych technologii w gospodarce Korei Południowej Makroekonomiczne uwarunkowania rewolucji technologicznej w Korei Południowej Relacje rynkowe po rewolucji 4.0
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154428 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności