Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(113)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(96)
dostępne
(54)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(38)
Biblioteka WEiZ
(52)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Matejun Marek
(3)
Michna Anna
(3)
Waszkielewicz Wiesław
(3)
Bartkowiak Piotr
(2)
Dietl Jerzy (1927- )
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Kmieciak Roman
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Lisowska Renata
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Piasecki Bogdan
(2)
Ropęga Jarosław
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Stredwick John
(2)
Wojtaszczyk Justyna
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Justyna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Antoszkiewicz Jan Daniel
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Brzostek Krzysztof
(1)
Bąk Dominika
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czerwińska-Lubszczyk Agnieszka
(1)
Danielak Wiesław (ekonomista)
(1)
Danik Lidia
(1)
Doroba Anita
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Egeman Marian
(1)
Egeman Tomasz
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fic Daniel
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Forsberg Jorn
(1)
Fournier Christian
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gallagher Richard R
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Gołda Grzegorz
(1)
Grabiński Tadeusz (1947- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grodzki Piotr
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Harnish Verne
(1)
Ingle Beverly Rudkin (1969- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Kazimierz (1931-2013)
(1)
Jankowski Ryszard
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaluga Sławomir
(1)
Kasprzak Rafał (1973- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kirk Randy W
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Klimek Jan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimek Sabina
(1)
Kluge Paul Dieter
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Kozłecka Barbara
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kościelniak Helena (ekonomia)
(1)
Kośmider Rudolf (1939-2000)
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kuczera Karol
(1)
Kuczowic Jacek
(1)
Kunasz Marek
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lazier William C
(1)
Lenkiewicz Stefan. (1950- )
(1)
Lewandowski Henryk
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowska Ewa (1953- )
(1)
Malik Krzysztof (1964- )
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Maćkowiak Ewa (ekonomia)
(1)
Michalak Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(112)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(111)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(3)
Budowlani
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(112)
Zarządzanie
(29)
Innowacje
(12)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Marketing
(5)
Produkcja
(5)
Konkurencyjność
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Przedsiębiorstwa internetowe
(4)
Przemysł rolno-spożywczy
(4)
Banki
(3)
Controlling
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Certyfikacja zgodności
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Górnictwo
(2)
Handel elektroniczny
(2)
ISO 9000 (norma)
(2)
ISO 9001 (norma)
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kursy walutowe
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Outsourcing
(2)
Postęp techniczny
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Transformacja gospodarcza
(2)
Venture capital (forma finansowania)
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Agroturystyka
(1)
Analiza kosztów
(1)
Analogia
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
BIZNES
(1)
Badania ilościowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Budżetowanie
(1)
Business Process Management
(1)
Business Process Reengineering (metoda)
(1)
COVID-19
(1)
Ciepłownictwo
(1)
Decyzje
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EQUAL (inicjatywa)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Ekologia
(1)
Elektrownie
(1)
Factoring (usługa finansowa)
(1)
Finanse
(1)
Finanse lokalne
(1)
Finansowanie
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Handel detaliczny
(1)
ISO 14001 (norma)
(1)
Industrial and Financial System Applications
(1)
Informatyzacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Polska Wschodnia (region)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(10)
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(7)
Poradniki
(7)
Raport z badań
(6)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
114 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138487 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [203]-215. Indeks.
Dla studentów kierunków i specjalności związanych z zarządzaniem w MSP, słuchaczy studiów podyplomowych, kursów i szkoleń, a takż dla praktyków - przedsiębiorców i menadżerów z małych i średnich firm oraz pracowników naukowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 75 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137916 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5091 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. : Książka przygotowana w ramach projektu "Rozwój innowacji w województwie lubuskim - Platforma Działań Edukacyjnych" [...]. U dołu s. tyt. i u góry okł. logo projektu.
Bibliogr. s. 18.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121277 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców, pracowników administracji państwowej oraz instytucji samorządu lokalnego.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 124 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 34
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132382 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 uaktual. i rozsz. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. - 213 s. : il. ; 24 cm.
(HR [Human Resources])
Bibliogr. s. [203]-209. Indeks.
Dla menedżerów i właścicieli firm.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 180 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124851 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124997 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
U góry s. tyt. i okł. : Biznes to gra zespołowa.
U dołu s. tyt. i okł. : Jak pozyskać najlepszych ludzi? [...].
Tyt. oryg. : Managing People in a Small Business.
Bibliogr. s. [249]-250. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111866 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: Managing People in a Small Business.
U dołu okł.: Sztab doradców ds. HR: przeprowadzi Cię przez proces rekrutacji i selekcji: rozmowę kwalifikacyjną i ocenę kandydatów, [...].
U dołu okł.: Genialnie zarządzana mała firma.
Bibliogr. s. [253]-254. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3398 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czym jest Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiej? Perspektywa jima z 2020 roku. Bili i ja Perspektywa Jima z 2020 roku. Wspaniała wizja jest niewiele warta bez wspaniałych ludzi Styl przywództwa Perspektywa Jima z 2020 roku. Czym dokładnie jest przywództwo? Perspektywa Jima z 2020 roku. Jakiej sprawie służysz? Perspektywa Jima z 2020 roku. Podejmowanie dobrych decyzji w odpowiednim czasie Perspektywa Jima z 2020 roku. Nie myl upodmiotowiania iudzi z usuwaniem się w cień Perspektywa Jima z 2020 roku. Cel ponad zyskiem - nie myl rzadkiego z nowym Perspektywa Jima z 2020 roku. BHAG-i, wszędzie BHAG-i Perspektywa Jima z 2020 roku. tączenie wszystkiego w spójną całość - firma DPR Construction i jej "konwencja konstytucyjna" w sprawie wielkości Perspektywa Jima z 2020 roku. Szczęście sprzyja wytrwałym Perspektywa Jima z 2020 roku. Mapa, czyli czym się kierują wielkie firmy Strategia Perspektywa Jima z 2020 roku. Istota strategii Perspektywa Jima z 2020 roku. Jeśli nie możesz kontrolować cen, musisz kontrolować koszty Przykład strategii małej firmy Hardrock Products, Inc Innowacje Perspektywa Jima z 2020 roku. Kreatywność to dopiero początek Doskonałość taktyczna Perspektywa Jima z 2020 roku. Deadline, czyli wolność ustrukturyzowana Perspektywa Jima z 2020 roku. KRoK-owy sposób myślenia Perspektywa Jima z 2020 roku. Oczekiwania Perspektywa jima z 2020 roku. Taktyczne BHAG-i Perspektywa Jima z 2020 roku. Czyń ludzi OJOP-ami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152530 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Scaling up : How a Few Companies Make It… and Why the Rest Don't i.
Narzędzia zwiększania skali 1.Ogólny zarys. Ludzie, strategia, realizacja, pieniądze 2.Przeszkody. Przywództwo, infrastruktura i marketing ZWIĘKSZANIE SKALI. LUDZIE 3.Liderzy. AOF i AOP twojej firmy 4.Zespół. Przyciąganie i zatrudnianie 5.Menedżerowie (coachowie). Utrzymywanie i rozwijanie (kształcenie) zespołu ZWIĘKSZANIE SKALI. STRATEGIA 6.Rdzeń. Wartości, sens istnienia i kompetencje 7.7 Warstw Strategii. Jak zdominować branżę 8.Jednostronicowy Plan Strategiczny. Narzędzie do planowania strategicznego ZWIĘKSZANIE SKALI. REALIZACJA 9. Priorytet. Uwaga, linia mety i zabawa 10.Dane. Wzmacniająca prognoza 11.Rytm spotkań. Puls organizacji ZWIĘKSZANIE SKALI. PIENIĄDZE 12.Pieniądze. Przyspieszenie przepływów pieniężnych 13.Księgowość. Napędzanie rentowności 14.Potęga Jednego. 7 najważniejszych dźwigni Co dalej? 5 rzeczy, które możecie zrobić już teraz Kluczowe zasoby Scaling Up
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Harvard Business Review entrepreneur's handbook : everything you need to launch and grow your new business.
Bibliografia, netografia na 359-375. Indeks.
Przygotowanie do podróży Czy nadajesz się na przedsiębiorcę? Zdefiniowanie swojego przedsiębiorstwa Kształtowanie szansy Opracowywanie modelu biznesowego i strategii Zorganizowanie firmy Pisanie biznesplanu Finansowanie twojej działalności Finansowanie fazy start-upu Finansowanie fazy rozwoju Anioły biznesu i inwestorzy i/enture capital Wejście na giełdę Powiększanie przedsiębiorstwa Podtrzymywanie wzrostu przedsiębiorstwa Zarządzanie rosnącą firmą225 Zachowanie ducha przedsiębiorczości Spojrzenie w przyszłość Czas zbierania plonów Zrozumienie sprawozdań finansowych Analiza progu rentowności Wycena: Ile naprawdę jest warta twoja firma? Sprzedaż papierów wartościowych o ograniczonej zbywalności i należących do afilianta: Reguła 144 SEC Formy prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6466 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 197-[204].
Proces ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.1.Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 1.2.Mikroekonomiczne teorie internacjonalizacji 1.3.Strategia wejścia na rynki zagraniczne i jej elementy 1.3.1.Rodzaje strategii ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.3.2.Znaczenie rynków zagranicznych w strategii firmy 1.3.3.Ocena i wybór rynków zagranicznych 1.3.4.Wybór formy ekspansji na rynki zagraniczne 1.4.Specyfika procesu ekspansji na rynki zagraniczne małych i średnich przedsiębiorstw Metody wyboru rynków zagranicznych i pomiar efektów ekspansji na te rynki 2.1.Źródła informacji w procesie wejścia firmy na rynek zagraniczny 2.2.Obszar prowadzonych badań i analiz na rynkach zagranicznych 2.3.Metody selekcji i wyboru rynków zagranicznych 2.4.Pomiar stopnia internacjonalizacji i jej efektów Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań wtórnych 3.1.Charakterystyka założeń badawczych 3.2.Formy ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne -wyniki badań wtórnych 3.2.1.Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw 3.2.2.Wykorzystanie franchisingu na rynkach zagranicznych 3.2.3.Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań pierwotnych 4.1. Charakterystyka badanych firm działających na rynkach zagranicznych 4.2.Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw województwa łódzkiego 4.3.Określenie metod oceny i wyboru rynków zagranicznych jako celu ekspansji firm 4.4.Formy ekspansji na rynki zagraniczne i ich proces 4.5.Kierunki ekspansji i liczba rynków zagranicznych 4.6.Działania marketingowe firm na rynkach zagranicznych 4.7.Pomiar efektów ekspansji firm na rynki zagraniczne Ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków 5.1. Firma z branży kwiaciarsko-ogrodniczej 5.1.1.Charakterystyka firmy 5.1.2.Działania na rynkach zagranicznych 5.1.3.Strategia marketing-mix firmy na rynkach zagranicznych 5.1.4.Modele ekspansji i analiza efektywności działań za granicą 5.1.5. Wnioski i rekomendacje 5.2.Producent tworzyw sztucznych dla branży budowlanej 5.2.1.Charakterystyka firmy 5.2.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.2.3.Motywy i cel działań na rynkach zagranicznych 5.2.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.2.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.2.6.Analiza efektywności działań 5.2.7.Wnioski i rekomendacje 5.3.Zakład przetwórstwa owoców i warzyw 5.3.1.Charakterystyka firmy 5.3.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.3.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.3.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.3.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.3.6.Analiza efektywności działań 5.3.7.Wnioski i rekomendacje 5.4.Producent z branży napojów energetycznych 5.4.1.Charakterystyka firmy 5.4.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.4.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.4.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.4.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.4.6.Wnioski i rekomendacje 5.5.Producent drzwi i ościeżnic-branża budowlana 5.5.1.Charakterystyka firmy 5.5.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.5.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.5.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.5.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.5.6.Analiza efektywności działań 5.5.7.Wnioski i rekomendacje 5.5.8.Producent wyposażenia placówek oświatowych 5.6.1.Charakterystyka firmy 5.6.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.6.3.Motywy i cel podjęcia się działań na rynkach zagranicznych 5.6.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.6.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 271 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148336 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wirtualizacja organizacji / Karol Kuczera. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019. - 570 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1106) 1032)
Bibliografia, netografia na stronach 515-558.
Organizacje wirtualne - istota, koncepcje, charakterystyki Technologia komunikacyjna i informacyjna a zmiany w zarządzaniu Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw Teoretyczne podstawy organizacji wirtualnych Pojęcie wirtualności Podejście do definiowania organizacji wirtualnych Charakterystyka organizacji wirtualnych Modele organizacji wirtualnych Typologia organizacji wirtualnych Broker sieci jako element zarządzania organizacją wirtualną Wirtualizacja biznesu Wybory strategiczne organizacji wirtualnych i ich związek z konkurencyjnością Współpraca i uczestnictwo w sieci jako wymiar wirtualizacji Identyfikacja unikatowego modelu biznesu Koncepcja przewagi konkurencyjnej Zaufanie precyzujące zasady współpracy Sterowanie i heterarchia Metodyka badań organizacji wirtualnych Uzasadnienie podjęcia tematu Operacjonalizacja wymiarów organizacji wirtualnej oraz konkurencyjności Metametoda badania decyzji strategicznych w kontekście wirtualizacji integracja metod wielokryterialnego wspomagania decyzji. Empiryczna egzemplifikacja analizy decyzji strategicznych organizacji wirtualnych Obraz organizacji wirtualnych - analiza danych . Organizacja wirtualna (1. część kwestionariusza ankietowego Kompetencje specjalistyczne decydentów (2. część kwestionariusza ankietowego Preferencje decydentów (3. część kwestionariusza ankietowego Model biznesu (4. część kwestionariusza ankietowego Preferencje a rzeczywistość Konkurencyjność (5. część kwestionariusza ankietowego Decyzje organizacji wirtualnych w kontekście wykorzystania metod wielokryterialnych Klasyfikacja zaawansowania wdrażania wirtualności Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności . Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności bez wymiaru technologicznego Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą jakości wyrobów lub u sług Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą rentowności Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą wizerunku Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności w klasach według ELECTRE TRI Reguły decyzyjne wpływu warunków elementarnych na przynależność do klasy według ELECTRE TR I Reguły decyzyjne dla wymiarów modelu biznesu z konkluzją dotyczącą konkurencyjności Zastosowanie wyników badań w praktyce wybranego przedsiębiorstwa 423 Aneks. Wielokryterialne metody wspomagania decyzji Metoda AHP Założenia do metody (funkcja użyteczności Procedura postępowania Metoda ELECTRE TRI Założenia do metody (relacja przewyższenia Procedura postępowania Teoria zbiorów przybliżonych Założenia teorii zbiorów przybliżonych . System informacyjny i tablica danych Relacja nierozróżnialności Aproksymacja zbiorów Aproksymacja rodziny zbiorów Zależność danych Redukcja danych Reguły decyzyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 90(1106)1032) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147808 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6001 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [263]-279. Netogr. s. 279-281.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 139 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 144
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140429 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5362 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. s. 206-208.
1. Trend na usługi 1.1. Innowacyjne usługi - istota i cechy - cechy usługi odróżniające ją od produktu materialnego 1.1.1. Innowacje w twojej firmie? 1.1.2. Sektor usług - szanse na dobry biznes 1.1.3. Cechy usług jako produktów rynkowych: 1.1.4. Czym są innowacje w usługach? 1.1.5. Ochrona patentowa innowacji w usługach 1.1.6. Gdzie poszukiwać innowacji w mojej firmie usługowej? 1.1.7. Jak mierzyć innowacyjność w usługach? 1.2. Kompetencje i umiejętności pracowników w innowacyjnych firmach 1.2.1. Czym są kompetencje zawodowe? 1.2.2. Dopasowanie kompetencji i umiejętności do innowacji 1.2.3. Kreatywność pracowników 1.2.4. Zarządzanie kreatywnymi pracownikami 1.2.5. Zdolność do zmiany własnych schematów myślowych 1.2.6. Szkolenia pracowników w innowacyjnych firmach usługowych 1.2.7. Osobowość pracownika czy szkolenia? 1.3. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.1. Wiedza - zasób strategiczny innowacyjnej firmy usługowej 1.3.2. Wiedza o kliencie w przedsiębiorstwie usługowym 1.3.3. Pomiar kapitału intelektualnego w małej firmie 1.3.4. Przeładowanie informacyjne 2. Jak budować innowacyjną ofertę rynkową? 2.1. Źródła współczesnych innowacji w MSP 2.2. Zarządzanie doświadczeniem 2.2.1. Gospodarka doznań (experience economy) 2.3. Innowacyjne społeczeństwo 2.3.1. Pokolenie Y 2.3.2. Sektory kreatywne i klasa kreatywna 2.3.3. Systemy Wysoce Efektywnej Pracy (High Performance Work Systems) 2.3.4. Rola kultury i sztuki w kreowaniu innowacji 2.4. Stymulowanie kreatywności poprzez design - design w zarządzaniu usługami, przykłady firm usługowych odnoszących sukcesy dzięki designowi 2.5. Klienci jako współtwórcy innowacji 3. Studia przypadków 3.1. Stymulowanie powstawania innowacji z pomocą konkursów i nagród. Skąd współczesne zainteresowanie konkursami w tworzeniu innowacji? 3.2. Program „Bon na innowacje” 3.3. Przykłady wykorzystania innowacyjności w sektorze usług 3.3.1. Program Innowacje w usługach (Innovation in services) w Niemczech 3.3.2. Innowacje w branży usług rekreacyjnych 3.3.3. Zamówienia publiczne przyjazne dla środowiska naturalnego, Wielka Brytania (przykład innowacji społecznych) 3.3.4. Innowacyjność w call centre obsługującym klientów zainteresowanych zarządzaniem finansami osobistymi, Wielka Brytania 3.3.5. „Zwinny jak gazela” - studium przypadku firmy konsultingowej z Finlandii 3.3.6. Platformy informatyczne wspierające rozwój biznesu 3.3.7. Wykorzystanie przedstawicieli handlowych do tworzenia innowacji w firmie branży usługowej 3.3.8. „SMS ratujący życie” 3.3.9. Pomiar kapitału intelektualnego w instytucie badawczym (Austria) 3.3.10. Zarządzanie wiedzą za pomocą metody After Action Review (ARR) - innowacje społeczne 3.3.11. Rozwój źródeł energii odnawialnej - szansa dla innowacyjnych firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133525 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128985 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst do publ. zostały przygotowane w ramach projektu "Nowe kwalifikacje, praca i przedsiębiorczość dla kobiet".
Bibliogr. s. 220-221. Wykaz aktów prawnych 121-122.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121983 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3271 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice))
Bibliografia na stronach 79-92.
Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta - perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw 3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150462, 150463, 150466, 150464, 150467, 150468, 150465 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [245]-285. Indeks.
1.Koncepcja przedsiębiorczości strategicznej 1.1.Istota przedsiębiorczości strategicznej 1.2.Metodyka systematycznego przeglądu literatury w zakresie PS 1.3.Wyniki systematycznego przeglądu literatury 1.4.Luki badawcze, tezy i kierunki przyszłych badań wynikające z systematycznego przeglądu literatury 1.5.Przedsiębiorczość strategiczna a koncepcje pokrewne 2.Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw - istota i perspektywy badawcze 2.1.Istota i teoretyczne ujęcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 2.2.Perspektywa fazowego rozwoju 2.3.Perspektywa czynników rozwoju MŚP 2.4.Perspektywa wyników rozwoju 2.5.Procesowa perspektywa rozwoju MŚP 3.Kontekst w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 3.1. Rola kontekstu w przedsiębiorczości strategicznej i rozwoju MŚP 3.2.Wyznaczniki i wymiary kontekstu MŚP 3.3.Sieci i klastry jako koncepcyjne ramy kontekstu MŚP 3.4.Rozwój MŚP poprzez sieci - możliwości eksploracji i eksploatacji 3.5.Rozwój MŚP w klastrach - aspekty przedsiębiorcze i strategiczne 3.6.Ekosystemy przedsiębiorczości - systemowe ujęcie kontekstu 4.Metodyka badania empirycznego 4.1.Model badawczy (metamodel przedsiębiorczości strategicznej) 4.2.Metody i narzędzia badawcze oraz procedura badania 4.3.Operacjonalizacja zmiennych modelu badawczego 4.4.Źródła danych i materiał badawczy 5.Wyniki badań i konceptualizacja rozwoju MŚP opartego na przedsiębiorczości strategicznej 5.1.Geneza i rozwój przedsiębiorstw międzynarodowego transportu drogowego rzeczy w Małopolsce 5.2.Mikroanalityczne ujęcie sieci - perspektywa indywidualnego podmiotu 5.3.Warianty procesu PS zidentyfikowane w badaniu sondażowym 5.4.Dyskusja nad wynikami badań Mechanizmy rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154967 N, 154968 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności