Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(30)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(26)
Artykuły
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(3)
Autor
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(2)
Alexander Lawrence T
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Balińska Marta
(1)
Ballinger Erich
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Broniecka-Klim Justyna
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Coombs Clyde Hamilton (1912-1988)
(1)
Cottrell Stella
(1)
Czerwonka Maciej
(1)
Davis Robert H
(1)
Dawes Robyn M. (1936- )
(1)
Doroszewska Kaja
(1)
Dudley Geoffrey A
(1)
Glasser William (1925- )
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Griffiths Chris
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górecka Hanna
(1)
Hopej Marian
(1)
Horabik Wiesław
(1)
Idczak Adam
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jasik Józef
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Korzeniewski Jerzy
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kupczyk Adam
(1)
Kurpiewska Dorota
(1)
Kwolek Bogdan
(1)
Machalska Marta
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "SUCCESS 2004" (7 ; 2004 ; Kazimierz Dolny)
(1)
Nicholl Malcolm J
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Ostrander Sheila
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Petty Geoff
(1)
Pietrasiński Zbigniew (1926- )
(1)
Piwowarczyk Tomasz
(1)
Prędka Ewa
(1)
Rose Colin
(1)
Schroeder Lynn
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Spólny Jacek
(1)
Tversky Amos (1937- )
(1)
Ullmann Frank
(1)
Werneck Tom
(1)
Wilgocka-Okoń Barbara (1927- )
(1)
Yelon Stephen L
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Zgrzywa-Ziemak Anna
(1)
Łaszcz Jacek
(1)
Śnieciński Marek (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
Uczenie się
(21)
Metody nauczania
(6)
Organizacje uczące się
(4)
Efektywność nauczania
(3)
Mnemotechnika
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Praca umysłowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Business Process Reengineering (metoda)
(2)
Informatyka
(2)
Nauczanie
(2)
Osoby dorosłe
(2)
Pamięć
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Uczniowie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Agroturystyka
(1)
Algorytmy adaptacyjne
(1)
Algorytmy probabilistyczne
(1)
Algorytmy uczące się
(1)
Analiza interesariuszy
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Bezrobocie
(1)
Computer Aided Software Engineering
(1)
Cykl Kolba
(1)
Czytanie
(1)
DANE
(1)
Decyzje
(1)
Definicja
(1)
Diagram ASA
(1)
Diagram Ishikawy
(1)
EFQM [European Foundation for Quality Management]
(1)
Edukacja
(1)
Efektywność
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna Wymiana Danych
(1)
Fundusze Europejskie
(1)
Gimnastyka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
INNOWATORZY
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Języki
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Karta odpowiedzialności ASC
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LCMS [Learning Content Management System]
(1)
LMS [Learning Management System]
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
METODA Servqual
(1)
METODY DRĄŻENIA DANYCH
(1)
METODY SYMULACYJNE
(1)
MODELE WIEDZY ZŁOŻONE
(1)
MULTIMEDIA MOBILNE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Invest
(1)
Metoda Vestera
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody pracy
(1)
Metody szkoleniowe
(1)
Modele matematyczne
(1)
Myślenie
(1)
Nagrody jakości
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Obrazy
(1)
Oceny szkolne
(1)
Ochrona danych
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Outplacement (program)
(1)
Outsourcing
(1)
PACJENCI
(1)
PROGRAMY WSPÓŁBIEŻNE
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Psychologia
(1)
RMIS [Risk Managenent Information System]
(1)
Reengineering (metoda)
(1)
Rozpoznawanie obrazów
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
SME [Small and Medium Enterprises]
(1)
STUDIOWANIE
(1)
SYSTEMY KOMPUTEROWE
(1)
SZYFROWANIE
(1)
Studenci
(1)
Style uczenia się
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93549 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Skuteczna nauka / Ewa Prędka. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 8, s.60-63. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obciążenie studentów nauką a formy wypoczywania / Anna Zawadzka. - Warszawa ; Wrocław : Państ. Wydaw. Naukowe, 1976. - 183, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 310. Prace Pedagogiczne ; T.10)
Bibliogr.s. [174] - 181.- Rés.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49502, 49499, 49501, 49500 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Oznaczenie: Wyd. 2 na s. tyt., okł. dotyczy oryg.
Sygnatura czytelni BMW: VI G 27 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 143203 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5532 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkoła Dziś i Jutro)
Sygnatura czytelni BWF: X B 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2235 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Książka o tym jak nauczyciel może być współautorem sukcesu ucznia.
Bibliogr. s. 182-187.
Sygnatura czytelni BWF: X B 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111891 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3306 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97198 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Metoda INVEST. Diagnozowanie organizacji uczącej się / Jarema Batorski. W: Personel. 1998, nr 11, s.28-31. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak prowadzic szkolenia twarde, zeby nie były nudne? / Justyna Broniecka-Klim. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 10, s.94-96. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52166 L, 52168, 52167 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Teaching today : practical guide.
Na s. tyt. i okł. : Już trzecie wydanie - prezentuje wyniki najnowszych badań. - dot. wyd. oryg.
Druk dwuszpaltowy.
U dołu okł. : Bestseller.
Bibliogr. przy rozdz. i na s. [520]-529. Indeksy.
Sygnatura czytelni BWF: X B 66
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6427 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2647 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1432 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118404 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 257-259.
Współczesny e-learning Definicja i etapy rozwoju e-learningu Etap 1: rozpoczęcie Etap 2: rozszerzenie (wzrost) Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość) Etap 4: nauka na żądanie Etap 5: era cyfrowego nauczania Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach Technologie w szkoleniach Wirtualna rzeczywistość - immersive learning Immersyjne technologie w VR Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami Nowa normalność: VR na ratunek Aktywny proces poznawczy i uirtual reality Nauka dostępna dla każdego Krawędź nad przepaścią Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych Kiedy e-learning? Podejście metodyczne Motywacja Znajomość celów Odniesienie do otaczającej rzeczywistości Zasada odwoływania się do wielu zmysłów Struktura Zaangażowanie i aktywność Informacja zwrotna o rezultatach Różnorodność Ukierunkowanie na uczącego się Komfort fizyczny E-learning a style uczenia się Projektowanie szkoleń w formule e-learningu Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia Kto tworzy e-learning? Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Jak zbudować personę? Alter ego w szkoleniu, czyli awatar Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych) Doświadczenie uczącego się Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS) Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS? Standardy w LMS Korzyści z wdrożenia LMS Formy i formaty w e-learningu: adaptwe learning, machinę learning, blended learning, micro-learning, Al, mobile learning W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego? Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie Zarządzanie wiedzą dziś - społeczność wiedzy Sztywny stary system Era Web 2.0 Uber-Connection Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning) Świadomość Wdrożenie Urzeczywistnienie O co chodzi w self-directed learning? Social learning - jak media społecznościowe usprawniają uczenie się Czym jest nowe społecznościowe uczenie się? 10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się Co napędza społecznościowe uczenie się? Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu Cyfrowa transformacja uczenia (się) Dobre praktyki Projektowanie doświadczeń edukacyjnych - Learning Experience Design (LXD) Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe? Jakie są uniwersalne cechy LXD? Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152372 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
W ostatnich latach, wraz z szybkim rozwojem technologii komputerowych i internetowych, coraz większego znaczenia nabierają komputerowe metody badania tekstu, w szczególności metody ustalania sentymentu czy też wydźwięku tekstu. Metody komputerowe mogą być później wykorzystywane w takich zagadnieniach, jak streszczanie tekstu, wyszukiwanie informacji z tekstu, sprawdzanie poprawności tekstu, maszynowe tłumaczenie tekstu i wielu innych. Niniejsza monografia zawiera przegląd metod analizy sentymentu dla dokumentów głównie anglojęzycznych, badanie efektywności wybranych metod analizy sentymentu w zastosowaniu do dokumentów polskojęzycznych, propozycje nowych metod, które mogą poprawić jakość klasyfikacji. W nowych propozycjach nacisk został położony na problemy klasyfikacji binarnej, niekorzystanie ze źródeł zewnętrznych, korzystanie w jak najmniejszym stopniu ze zbioru uczącego. Proponujemy przenieść ciężar klasyfikacji tekstów z obszernego zbioru uczącego na wyszukiwanie i analizowanie związków pomiędzy słowami tworzącymi dokument, a nawet grupami słów. Zaproponowana metoda ma prostą interpretację, może konkurować z metodami standardowymi oraz może być wykorzystana do innych problemów związanych z ustalaniem sentymentu tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
E-book
W koszyku
Rola wiedzy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami − funkcjonującymi w dynamicznej, złożonej, nieprzewidywalnej rzeczywistości globalnych rynków − jest bezdyskusyjna. Dzisiaj zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej w coraz większym stopniu zależy nie od tradycyjnych zasobów – jak praca, ziemia czy kapitał – ale właśnie od zasobów wiedzy. Zarówno w teorii, jak i w praktyce zarządzania rozwijane są koncepcje i metody zorientowane na identyfikację zasobów wiedzy w organizacji, intensyfikację procesów weryfikacji wiedzy organizacyjnej i jej rozwoju oraz na wykorzystanie wiedzy do zwiększania konkurencyjności organizacji. W prezentowanym tomie zawarto szesnaście opracowań, których autorzy – badacze z ośrodków naukowych z całego kraju oraz praktycy zarządzania − analizują znaczenie czynnika wiedzy dla współczesnych organizacji: ich funkcjonowania, rozwoju, osiągania przewagi konkurencyjnej i szeroko rozumianego sukcesu. Przedmiotem większości tekstów są takie koncepcje, metody i systemy zorientowane na wiedzę, jak: • metody zarządzania wiedzą, • systemy zarządzania wiedzą, • organizacja ucząca się i inteligentna, • zdolność uczenia się przedsiębiorstwa, • organizacja zwinna, • organizacja odporna na kryzys. Dominują teksty o charakterze empirycznym; w artykułach przytoczono badania zrealizowane w Polsce w organizacjach różniących się typem działalności, wielkością i formą własności, a także w klastrach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności