Budowanie wizerunku pracodawcy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(41)
Forma i typ
Artykuły
(32)
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kotzian Joanna
(4)
Guryn Halina
(3)
Klimek-Michno Katarzyna
(3)
Andrian Karolina
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Berłowski Paweł (1964- )
(1)
Berłowski Paweł. (1964- )
(1)
Berłowski Przemysław
(1)
Bociaga Anna
(1)
Brain David
(1)
Buczyńska Anna
(1)
Chabrowska-Karpińska Anita
(1)
Czarnecka Joanna
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Dąbrowska Julita
(1)
Gawryś Iwona
(1)
Hernik-Solarska Anna
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jankowski Jacek
(1)
Jaśkowiak Marian
(1)
Juchimiuk Adrian
(1)
Koczergo Aleksandra
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazurczyk-Jankowska
(1)
Morzy Agnieszka
(1)
Najbert Marta
(1)
Niziołek Olga
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Peikow Marta
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Piotrowska-Banasiak Anna
(1)
Pąk Katarzyna
(1)
Sander Edyta
(1)
Surmacz Beata
(1)
Sędek Dorota
(1)
Trojan-Stelmach Monika
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(1)
Wolska Katarzyna
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Łońska Magdalena
(1)
Ługowski Piotr
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Doradcy personalni
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Coachowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(431)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(32)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polskie realia employer brandingu / Piotr Ługowski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 4, s.32-33. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rynek pracy potrzebuje prawdy 1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji 1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy 1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy 1.4. Autentyczna synergia marek 1.5. Pracodawca to ja i Ty Autentyczny employer branding 2.1. Anielskie skrzydło pracodawców 2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB 2.3. Luka wartości 2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami 2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie Ludzie, których nie widać 3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 3.6. Mama też może pracować 3.7. Test na odpowiedzialność Wielka moc mikrodoświadczeń 4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji 4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników 4.3. Candidate & employee experience w praktyce 4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty 115Culture thinking 5.1. Kultura, której nie rozumiemy 5.2. Od culture fit do culture add 5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey Strategia EB z elementami design thinking 6.1. Strategia potrzebna od zaraz 6.2. Wykorzystaj design thinking 6.3. Zrozum kontekst 6.4. Celuj w potrzeby biznesu 6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 6.6. Wybierz mądrze EVP 6.7. Znajdź pomysł na employer branding 6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan 6.9. Wykorzystaj synergię marek 6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów 6.11. Testuj i wyciągaj wnioski 208. Pracodawca, agencja pracy i współmarka 7.1. Wizerunek agencji 7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność Człowiek, zespół i społeczność 8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR 8.2. Od projektu do społeczności 8.3. Ile może jeden człowiek
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155203 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6107 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 145-154.
Rozdział 1. Employer branding w kontekście zmian na rynku pracy 1.1.Bieżąca sytuacja na rynku pracy 1.2.Zmiany społeczno-demograficzne 1.3.Zmiany organizacyjno-technologiczne 1.4.Geneza employer brandingu 1.5.Istota i proces employer brandingu – analiza wielowymiarowa 1.6.Marka pracodawcy z perspektywy organizacji – modele zarządzania employer brandingu Rozdział 2. Marka produktu i marka korporacyjna – analiza współzależności 2.1.Różnorodność pojęcia oraz charakterystyka marki 2.2.Rozróżnienie i relacje pomiędzy marką produktu a marką korporacyjną 2.3.Wizerunek, tożsamość, reputacja a osobowość marki jako elementy ją definiujące Rozdział 3. Relacje pomiędzy marką korporacyjną a marką pracodawcy na podstawie badań własnych 3.1.Konstrukt intelektualny i metodyka badania 3.2.Spójność pomiędzy komunikowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.3.Spójność pomiędzy percypowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.4.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki korporacyjnej badanych organizacji 3.5.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki pracodawcy badanych organizacji 3.6.Weryfikacja hipotez badawczych 3.7.Model spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy
Sygnatura czytelni BMW: VI E 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149801 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149777 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Misja dla wytrwałych / Katarzyna Pąk. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 11, s.24-27. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Employer branding : praktyczny podręcznik / Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 279, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 277-[280].
Zanim zabierzesz się do realizacji projektów EB Strategia employer brandingowa Talent journey Awareness (świadomość) Consideration (rozważanie) Desire (chęć, inicjatywa) Participation (uczestnictwo) Parting (odejście) Marketing rekrutacyjny Profile w social mediach Kampanie internetowe Konkursy Strona internetowa i zewnętrzne profile pracodawcy Ogłoszenie o pracę Ambient i outdoor Radio Content marketing Podcasty Artykuły w prasie Blog Culture book i materiały employer brandingowe Wideo Zdjęcia Newslettery budujące community Influencer marketing University/campus relations Czym są działania UR? Grupa docelowa działań UR Strategia UR Program ambasadorski Warsztaty dla studentów Warsztaty czy akademia? Współpraca z organizacjami studenckimi Programy stażowe Mentoring Wydarzenia Targi pracy Hackathon Konferencje i meetupy Dni otwarte Talent relations (zarządzanie talentami) Candidate experience Onboarding Employee advocacy Programy diversity & inclusion Programy poleceń Offboarding Alumni
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153405 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153406 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-232. Netogr. s. [233]-236.
Dla osób kierujących organizacjami.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 4 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134798 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4735 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 229 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia na stronach 221-229.
Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB Model Backhausa i Tikoo Model Martina 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy 2.1.2. Candidate Experience 2.1.3. Employee Experience 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy Opis firmy Nazwa stanowiska Wymagania Zakres obowiązków Oferta Klauzula 3.2. Strona Kariera Zbadaj potrzeby Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy Informacje o firmie Dlaczego warto u nas pracować? Wartości Profity Firma od kuchni Aktualne oferty pracy Aplikacje spontaniczne Call To Action Proces rekrutacyjny Kontakt do osób rekrutujących Q&A Użyteczność zakładki Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja Rekrutacja w mediach społecznościowych NIE w rekrutacji System poleceń dla kandydatów Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy Mówienie językiem grupy docelowej Komunikacja z kandydatami w internecie Speed Recruitment 3.8. Wideo w employer brandingu JYSK Polska PWC ATERIMA MED 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Pamiętaj o komunikacji Zadbaj o kwestie formalne Angażuj przyszłego pracownika Przygotuj sprzęt oraz dostęp Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient
Sygnatura czytelni BMW: VI U 241 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150188 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Agile, Agile HR i Agile EB 9 Sięgając do korzeni 16 Agile HR 23 Agile EB 27 Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31 Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34 I. Dostarczaj z klientem 39 Od czego zacząć 39 Kultura pracy produktowej 40 Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44 Historii ciąg dalszy 49 Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51 Zmieniające się wymagania 69 Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74 II. Zmniejszaj nieznane 87 Czy planowanie jest wszystkim? 87 OKR 99 Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105 III. Zaangażuj zespoły 127 Grając do jednej bramki 127 Zespoły a Agile 132 Organizacje to ludzie (case study) 135 IV. Ucz się poprzez działanie 139 Organizacja ucząca się 139 Psychological Safety 145 Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151 Performance Management 165 Czym jest T-shape? 169 V. Rozwijaj leadership 179 Agile leadership 179 Perspektywy pracy zwinnego lidera 185 VI. Podnoś efektywność 195 W świecie procesów 195 Przepływ pracy 200 Kanban 209 Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151844 N, 151845 N (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151843 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Priorytety europejskiego HR W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 8, s.44-47. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności