Zaufanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Coplin Amanda (1981- )
(1)
Gohl Christiane (1958- )
(1)
Goliński Dawid
(1)
Grabowska-Powaga Aleksandra
(1)
Grabowski Piotr
(1)
Groenwald Maria
(1)
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Mika Bartosz (1980- )
(1)
Mokry Grzegorz
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowak Dominik
(1)
Olek Matylda
(1)
Pell Arthur R
(1)
Perlicki Krzysztof
(1)
Piotrowska-Piątek Agnieszka
(1)
Polak Piotr
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Skąpska Elżbieta
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stadnik Dorota
(1)
Szykuła Sylwia
(1)
Trębicki Paweł
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Vanderah Glendy
(1)
Witczak-Roszkowska Danuta
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wyskok Piotr
(1)
Zapotoczna Dominika
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zaufanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
Kultura Fizyczna
(4)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.10.2022
Bibliografia na stronach 177-209. Indeks.
Moduł sensoryczny w zarządzaniu kapitałem ludzkim Pojęcie i „warunki brzegowe” stosowania modułu sensorycznego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Praktyki personalne wykorzystujące moduł sensoryczny Marketing personalny jako pole oddziaływań sensorycznych Adaptacja pracowników oparta na wykorzystywaniu bodźców sensorycznych Procesy wykonywania pracy – pierwiastki sensoryczne Ocenianie i zwalnianie pracowników – perspektywa oddziaływań sensorycznych Motywowanie do kreatywności wykorzystujące techniki wizualizacji Bodźce sensoryczne a dysfunkcje i patologie oraz dyskomfort w środowisku pracy Słowa „uczulające” jako kategoria modułu sensorycznego – przykłady z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim Przywództwo estetyczne jako wyraz koncentracji na sferze sensualnej Oddziaływanie na kandydatów do pracy i zatrudnionych poprzez moduł emocjonalny Cel zarządzania kapitałem ludzkim z perspektywy modułu emocjonalnego Pojęcie emocji i ich taksonomie w literaturze przedmiotu – odniesienia do sytuacji personalnych Dyfuzja emocji w warunkach bliskości przestrzennej i „zdalności” Uczucie nadziei jako komponent kapitału psychologicznego pracowników Emotywacje Emocje przy pozyskiwaniu, ocenianiu, rozwoju, wynagradzaniu i zwalnianiu pracowników. Wpływ stylu kierowania na emocje Emocje generowane w warunkach diversity management Emocjonalny komponent postaw – przykład lojalności pracowniczej Emocje związane z charakterem pracy – egzemplifikacje Praca twórcza, czyli doświadczanie przepływu (flow) Komercjalizacja emocji personelu, czyli praca emocjonalna Zarażanie afektywne jako praktyka personalna w ramach modułu emocjonalnego Językowo-wizualne narzędzia oddziaływania na emocje w środowisku pracy jako wyraz powiązań modułu emocjonalnego z sensorycznym Organizacje ekspresywne jako organizacje przyszłości Projektowanie emocji dla cyklu życia pracownika w organizacji jako zadanie podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim Zastosowanie modułu intelektualnego w przyciąganiu do organizacji pracowników oraz kształtowaniu ich twórczych postaw Procesy poznawcze przy zorientowanym na zadania pracy indywidualnym i organizacyjnym uczeniu się. Dysonans poznawczy Znaczenie modułu intelektualnego dla kreatywnej organizacji Poznawczy komponent postaw – przykład stosunku do czasu pracy Organizacja inteligentnaElastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako aktywność wpisana w funkcjonowanie inteligentnej organizacji Decyzje personalne i ich typologia – perspektywa modułu intelektualnego Rola modułu behawioralnego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Cele oddziaływań poprzez moduł behawioralny w środowisku pracy Wykorzystywanie czasowników performatywnych w procesach personalnych Behawioralny wymiar procesów wykonywania pracy Adekwatność zachowań do typu kultury organizacyjnej jako wyraz dopasowania w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zachowania służące przeprowadzaniu zmian Pracoholizm jako uzależnienie behawioralne Możliwości i bariery projektowania zachowań przez podmioty zarządzania kapitałem ludzkim w kokreacji z pracownikami – przykłady Zachowania służące nabywaniu wiedzy Zachowania modyfikujące treść pracy Zachowania mobilnościowe w ramach organizacji Twórcze zachowania językowe Wyznaczniki zachowań w wielokulturowych organizacjach i zespołach Moduł relacyjny jako narzędzie zorientowane na wartość kierowania ludźmi Teorie stanowiące objaśnienia dla implementacji sensorycznego modułu doświadczeń i przeżyć Społeczny charakter procesu wykonywania pracy i jego implikacje dla procesów personalnych Zaufanie w organizacji jako pożądany stan relacji społecznych Narcyzm a perspektywa wspólnotowa oraz wpływ na wartość doświadczeń Współwystępowanie modułu relacyjnego z innymi modułami doświadczeń i przeżyć – egzemplifikacje. Formułowanie ogłoszeń pracy Kształtowanie przestrzeni pracy Tworzenie multigeneracyjnego środowiska pracy Stosowanie Assessment Centre przy wyborze podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim spełniających wymogi odpowiadające rynkowi doznań
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 183
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.10.2022
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 26.05.2021
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami / Dominika Latusek-Jurczak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 199-224.
Zaufanie w zarządzaniu - podstawy teoretyczne Charakterystyka zaufania Treść zaufania Źródła zaufania Funkcje zaufania Koncepcyjny model zaufania w zarządzaniu Ograniczenia i wyzwania koncepcji zaufania w zarządzaniu Procesualny charakter zaufania Nowe konteksty badań i alternatywne spojrzenia na funkcje Empiryczne badania zaufania Zaufanie - badanie eksploracyjne Zaufanie organizacyjne - instrumentalne studium przypadku Budowanie zaufania w polskich przedsiębiorstwach szybkiego wzrostu - badanie trenowe Wnioski - zakończenie
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.05.2021
Bibliografie, netografie, wykazy norm przy rozdziałach.
Rozdział I. Rozwój sieci teleinformatycznych Rozdział II. Zagrożenia dla sieci teleinformatycznych Rozdział III. Ogólna charakterystyka zaufania Rozdział IV. Zaufanie w środowisku technicznym Rozdział V. Rola zaufania w funkcjonowaniu sieci teleinformatycznych Rozdział VI. Odporność sieci teleinformatycznych Rozdział VII. Bezpieczeństwo sieci teleinformatycznych Rozdział VIII. Kontrola i sterowanie w sieciach teleinformatycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150505 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.12.2020
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.09.2020
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M129)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 115-125.
Dla ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu i jakości.
1.Rola koopetycji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 1.1.Istota i geneza koopetycji 1.2.Teorie ekonomiczne jako punkt wyjścia do koopetycji 1.3.Formy koopetycji 1.4.Przejawy koopetycji w klastrach 1.5.Korzyści i zagrożenia koopetycji 1.6.Koopetycyjne relacje przedsiębiorstw 1.7.Przykłady koopetycji 1.8.Perspektywy badawcze koopetycji 2.Deficyt zaufania społecznego barierą rozwoju innowacyjnej gospodarki w Polsce 2.1.Zaufanie społeczne w ujęciu teorii ekonomicznych i socjologicznych 2.2.Pojęcie zaufania i jego rodzaje 2.3.Zaufanie społeczne. Innowacyjność. Przegląd badań 2.4.Poziom zaufania społecznego a innowacyjność. Polska na tle wybranych państw europejskich 2.5.Sieci powiązań w procesach innowacyjnych — model potrójnej i poczwórnej helisy 2.6.Rozwój i funkcjonowanie narodowego systemu innowacji w Polsce 2.7.Pobudzanie innowacyjności polskiej gospodarki w warunkach deficytu zaufania społecznego — wnioski w kontekście założeń Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wyników badań własnych 3.Współpraca szkół wyższych z otoczeniem 3.1.Ewolucja misji i zadań szkół wyższych 3.2.Uwarunkowania prawne współpracy szkół wyższych z otoczeniem społeczno-gospodarczym 3.3.Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe 3.4.Udział interesariuszy zewnętrznych w organach zarządzających szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149415 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 23.04.2020
Optymalny poziom zaufania / Paweł Trębicki. W: Eurologistics. 2010, nr 6, s.51. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.01.2020
(W krainie białych obłoków / Sarah Lark ; t. 1)
Stanowi cz. 1 cyklu "W krainie białych obłoków".
Na książce pseudonim autora, nazwa: Christiane Gohl.
Streszczenie: Barwna saga rodzinna rozgrywająca się na tle wspaniałych krajobrazów i mało znanej historii Nowej Zelandii. Rok 1852, Londyn. Dwie młode kobiety wyruszają w rejs na odległą i tajemniczą wyspę. Obie rozpoczynają w ten sposób nowe życie. Obie zostaną żonami mężczyzn, których nie znają. Lady Gwyneira jest zaręczona z synem bogatego „owczego barona”, natomiast Helen, młoda guwernantka, odpowiedziała na anons poszukującego żony farmera. Każda z nich związała swój los z krainą, którą wyobraża sobie jako raj. Czy tam, na drugim końcu świata, odnajdą miłość i szczęście? Fascynująca opowieść o miłości i nienawiści, zaufaniu i zdradzie i o dwóch rodzinach, których losy zostały ze sobą splątane na zawsze. [strona wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148338 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.01.2020
Zarządzanie poprzez aktywne słuchanie / Sylwia Branczewska. W: Controlling i Zarządzanie. 2017, nr 2, s. 37-38. - 2017
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 27.11.2019
Zaufanie i dyskrecja w pracy / Sylwia Szykuła. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 5, s.39-41. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Data zmiany: 07.11.2019
(Seria Kaszmirowa)
Tytuł oryginału: "The orchardist : a novel" 2012.
Streszczenie: Wzruszająca opowieść o bezinteresownej miłości, osadzona w niezwykłej scenerii amerykańskiego Zachodu. Mieszkający na odludziu, u stóp Gór Kaskadowych samotny mężczyzna Talmadge pielęgnuje swój owocowy sad. Jego monotonne, proste życie zmieni się, gdy do jego posiadłości trafią Della i Jane, nastoletnie dziewczyny, które uciekły od stręczyciela. Obie są w ciąży, obie nieufne, przestraszone, głodne. Talmadge postanawia otoczyć je opieką, odkrywa w sobie wielkie pokłady uczuć i empatii, a dziewczęta stopniowo nabierają do niego zaufania - czują, że odnalazły swoje miejsce na ziemi. Wkrótce jednak ktoś brutalnie zakłóci ich szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146175 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 15.10.2019
Egzaminy a zaufanie / Maria Groenwald. W: Edukacja. 2009, nr 1, s. 39-47. - 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 17.07.2019
Gry i zabawy integracyjne / Dominika Zapotoczna. W: Magazyn Trenera. 2011, nr 11, s. 18 - 21. - 2011
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 02.07.2019
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, copyright 2018. - 192, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-167.
1 Behawioralne uwarunkowania decyzji konsumentów 1 1 Podstawowe elementy teorii zachowań konsumenta 1 2 Modele procesu decyzyjnego nabywcy w świetle ekonomii behawioralnej 1 3 Produkt materialny i niematerialny w wymiarze rynkowym 1 4 Determinanty lojalności konsumenta 2 Teoretyczne aspekty zaufania konsumenckiego do marki 2 1 Instytucjonalne znaczenie zaufania w ekonomii 2 2 Istota zaufania w procesie wymiany 2 3 Kształtowanie zaufania konsumenckiego 2 4 Rola marki w konkurencji rynkowej 3 Zaufanie konsumenckie do marki - pomiar i elementy składowe 3 1 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki w świetle literatury 3 2 Elementy składowe zaufania konsumenckiego 3 3 Koncepcja własna pomiaru zaufania konsumenckiego do marki 4 Zaufanie do marki a lojalność konsumenta w świetle badań własnych 4 1 Przesłanki i założenia metodyczne realizowanych badań 4 2 Weryfikacja narzędzia pomiarowego zaufania konsumenckiego do marki 4 3 Pomiar zaufania konsumenckiego do marki i lojalności konsumenta 4 4 Wpływ zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta 4 5 Teoretyczne i aplikacyjne walory wyników badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2018
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to have rewarding relationships win trust and influence people.
Nazwa redaktora na stronie [216].
Rozdział 1. Tak, jesteś charyzmatyczny 15 Rozdział 2. Zdobądź nowych przyjaciół, zatrzymaj dotychczasowych 39 Rozdział 3. Trzy „W" — współpraca, współdziałanie i współgranie 59 Rozdział 4- Budowanie zaufania 81 Rozdział 5. Poznaj swoich ludzi 103 Rozdział 6. Przekonywanie innych do Twojego sposobu myślenia 121 Rozdział 7. Radzenie sobie z problematycznymi jednostkami 141 Rozdział 8. Jak się nie zgadzać, nie będąc przy tym nieuprzejmym 161 Rozdział 9. Klucz do lepszej obsługi 185 Rozdział 10. Opanowanie emocji 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146544 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 26.09.2017
Komis / Piotr Grabowski. W: Transport i Spedycja. 2012, nr 4, s. 56-59. - 2012
Dokument nadrzędny: Transport i Spedycja.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124829 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności