Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4146)
IBUK Libra
(41)
Forma i typ
Książki
(2143)
Artykuły
(1956)
Publikacje naukowe
(841)
Publikacje fachowe
(445)
Publikacje dydaktyczne
(341)
Poradniki i przewodniki
(118)
E-booki
(53)
Publikacje popularnonaukowe
(34)
Czasopisma
(26)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1784)
dostępne
(1134)
wypożyczone
(152)
nieokreślona
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(1247)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(16)
Biblioteka Międzywydziałowa
(645)
Biblioteka WEiZ
(919)
Biblioteka WWFiF
(166)
Egzemplarz lektoryjny
(2)
Magazyn
(67)
Biblioteka WEAiI
(39)
Autor
Kotarbiński Jacek
(27)
Kotler Philip (1931- )
(26)
Ludwiński Mariusz
(24)
Sala Paweł
(23)
Mruk Henryk
(21)
Garbarski Lechosław
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Poznański Piotr
(18)
Kozielski Robert
(17)
Sałbut Bartosz
(17)
Sieńkowska Ewa
(16)
Dziekoński Michał
(15)
Izmałkowa Julia
(15)
Maciorowski Artur
(15)
Bucki Piotr
(14)
Mazurek Grzegorz
(13)
Musioł Maciej
(13)
Klisiński Janusz (1950- )
(12)
Rutkowski Ireneusz
(12)
Siejak Michał
(12)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(11)
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Sznajder Andrzej
(11)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(10)
Sowa-Hawdziejuk Sylwia
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Witkowska Magda
(10)
Wrzosek Wojciech
(10)
Gasper Dorota
(9)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(9)
Gutowski Maksymilian
(9)
Pabian Arnold
(9)
Penc-Pietrzak Ilona
(9)
Staniszewski Marek
(9)
Walczak Wojciech
(9)
Wołek Łukasz
(9)
Łuczkiewicz Grzegorz
(9)
Gałecki Maciej
(8)
Goławski Jarosław
(8)
Kubik Szymon
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Tkaczyk Paweł
(8)
Wojtaszczyk Justyna
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Adamczyk Justyna
(7)
Błażewicz Grzegorz
(7)
Gieracz Marcin
(7)
Gołębicka Anna
(7)
Hartman Jan
(7)
Kaczmarek Radosław
(7)
Karolak Tomasz
(7)
Kosson Grzegorz
(7)
Kramer Teodor (1926- )
(7)
Lach Michał
(7)
Lipa Michał
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(7)
Mitko Aneta
(7)
Ogonowski Andrzej
(7)
Rak Bartłomiej
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Urbaniak Maciej
(7)
Baran Radosław
(6)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(6)
Dudka Bartłomiej
(6)
Dębski Łukasz
(6)
Grzesiuk Aleksandra
(6)
Howaniec Honorata
(6)
Juszczyk Bartłomiej
(6)
Jóźwiak Bożena
(6)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(6)
Karwowski Andrzej
(6)
Kieszkowska-Grudny Anna
(6)
Kociszewski Kamil
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Markowski Włodzimierz J
(6)
Miller Grzegorz
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Stanusch Maciej
(6)
Wojciechowski Piotr
(6)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Ławicki Jacek St
(6)
Akopân Ruben
(5)
Berezowski Grzegorz
(5)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(5)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Bociąg Joanna
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Bronakowski Henryk
(5)
Brzozowska Monika
(5)
Dejnaka Agnieszka
(5)
Dobski Paweł
(5)
Dolińska Małgorzata
(5)
Doroba Anita
(5)
Dyba Adam
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(696)
2010 - 2019
(2028)
2000 - 2009
(1141)
1990 - 1999
(286)
1980 - 1989
(18)
1970 - 1979
(15)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1609)
1989-2000
(23)
1901-2000
(12)
1945-1989
(6)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(4150)
Stany Zjednoczone
(21)
Wielka Brytania
(9)
nieznany (us)
(3)
Indie
(2)
Kiribati
(1)
Singapur
(1)
Język
polski
(4113)
angielski
(70)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(296)
Menedżerowie
(194)
Przedsiębiorcy
(69)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(10)
Ekonomiści
(9)
Urzędnicy
(9)
Informatycy
(8)
Logistycy
(8)
Dyrektorzy HR
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing
(636)
Marketing internetowy
(453)
Komunikacja marketingowa
(389)
Zarządzanie
(386)
Przedsiębiorstwo
(168)
Strategia marki
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(120)
Marketing mobilny
(119)
Przedsiębiorstwa
(116)
Reklama internetowa
(101)
Marketing strategiczny
(100)
Marketing elektroniczny
(94)
Innowacje
(93)
Reklama
(91)
Media społecznościowe
(89)
Turystyka
(89)
Zarządzanie jakością
(89)
Content marketing
(86)
Strategia marketingowa
(86)
Marketing partnerski
(85)
Marketing bezpośredni
(80)
Marka
(78)
Marketing relacji
(78)
Handel elektroniczny
(77)
Badania marketingowe
(72)
Mailing
(70)
Zarządzanie projektami
(68)
Logistyka gospodarcza
(67)
Public relations
(64)
Wizerunek marki
(63)
Relacje z klientami
(61)
Technologie mobilne
(60)
Zachowania konsumenckie
(60)
Marketing szeptany
(57)
Zarządzanie strategiczne
(57)
Serwisy społecznościowe
(56)
Organizacja
(55)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(54)
Kampanie reklamowe
(52)
Obsługa klienta
(52)
Controlling marketingu
(51)
Innowacje w marketingu
(51)
Marketing doświadczeń
(51)
Zasoby ludzkie
(50)
Zarządzanie ryzykiem
(49)
E-commerce
(48)
Kultura organizacyjna
(48)
Strategia sprzedaży
(48)
Konsumenci (ekonomia)
(46)
Usługi
(46)
Kobiety w marketingu
(45)
Komunikacja z klientem
(45)
Marketing sportowy
(45)
Produkcja
(45)
Marketing terytorialny
(44)
Zarządzanie wiedzą
(44)
Przywództwo
(43)
Aplikacje mobilne
(42)
Ekonomia
(41)
Marketing płci
(41)
Programy lojalnościowe
(39)
Branding
(37)
Emocje w marketingu
(37)
Wyszukiwarki internetowe
(37)
Marketing cyfrowy
(36)
Branding emocjonalny
(35)
Event marketing
(35)
Experiential marketing
(35)
Pozycjonowanie stron www
(35)
Marketing sensoryczny
(34)
Internet
(33)
Kreatywność w marketingu
(33)
Marketing wirusowy
(32)
Organizacje
(32)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(32)
Facebook
(31)
Logistyka
(31)
Marketing branżowy
(31)
Synergia działań marketingowych
(31)
Inżynieria produkcji
(30)
Konkurencyjność
(30)
Reklama w wyszukiwarkach
(30)
Rekomendacje w marketingu
(30)
Rozwój zrównoważony
(30)
Blogi
(29)
Menedżerowie
(29)
Techniki sprzedaży
(28)
Controlling sprzedaży
(27)
Marketing personalny
(27)
Optymalizacja treści internetowych
(27)
Proces zakupowy
(27)
Controlling
(26)
Firma (nazwa)
(26)
Lojalność klientów
(26)
Strategia komunikacji
(26)
Strategie marketingowe
(26)
Systemy informatyczne zarządzania
(26)
Decyzje
(25)
Digital marketing
(25)
Efektywność ekonomiczna
(25)
Temat: czas
2001-
(513)
1901-2000
(78)
1989-2000
(65)
1945-1989
(24)
2001-0
(10)
1801-1900
(6)
1901-
(3)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2011
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(303)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Brazylia
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Goteborg (Szwecja ; miasto)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Kłajpeda (Litwa ; miasto)
(1)
Libia
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rostock (Niemcy ; miasto)
(1)
Ryga (Łotwa ; miasto)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tallin (Estonia ; miasto)
(1)
Turku (Finlandia ; miasto )
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(333)
Podręcznik
(318)
Artykuł z czasopisma fachowego
(296)
Opracowanie
(250)
Poradnik
(165)
Praca zbiorowa
(152)
Podręczniki akademickie
(115)
Materiały pomocnicze
(90)
Poradniki
(83)
Podręczniki
(60)
Raport z badań
(52)
Materiały konferencyjne
(33)
Case study (studium przypadku)
(23)
Czasopismo polskie
(11)
Normy
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(4)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(3)
Encyklopedie
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Esej
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Antologia
(1)
Bibliografie
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
POdręczniki
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Vademecum
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1610)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(288)
Informatyka i technologie informacyjne
(86)
Transport i logistyka
(73)
Inżynieria i technika
(66)
Psychologia
(39)
Socjologia i społeczeństwo
(33)
Media i komunikacja społeczna
(32)
Nauka i badania
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Matematyka
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(14)
Ochrona środowiska
(14)
Edukacja i pedagogika
(12)
Architektura i budownictwo
(11)
Podróże i turystyka
(10)
Rozwój osobisty
(9)
Historia
(6)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Medycyna i zdrowie
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Chemia
(2)
Kulinaria
(2)
Religia i duchowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1944)
Kultura Fizyczna
(7)
Transport, Spedycja, Logistyka
(3)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Unia Europejska
(1)
4187 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 423-457.
ŚRODOWISKO PRZYRODNICZE W ZARZĄDZANIU PRZESTRZENIĄ Środowisko i zasoby przyrodnicze Podstawy prawne ochrony środowiska i użytkowania jego zasobów Krajobraz i problemy jego ochrony OPRACOWANIA PRZYRODNICZE W PLANOWANIU PRZESTRZENNYM Inwentaryzacja przyrodnicza Opracowanie ekofizjograficzne Program ochrony środowiska Prognoza oddziaływania na środowisko POLITYKA PRZESTRZENNA W ROZWOJU LOKALNYM Podstawowe wartości w rozwoju przestrzennym Planowanie i gospodarka przestrzenna Rola polityki przestrzennej Planowanie przestrzenne jako instrument polityki przestrzennej Planowanie przestrzenne w rozwoju lokalnym Uwarunkowania przyrodnicze w studium PLANOWANIE STRATEGICZNE W˙ROZWOJU LOKALNYM Rozwój terytorialny i jego uwarunkowania Zarządzanie rozwojem lokalnym Zasady tworzenia strategii rozwoju Miejsce uwarunkowań środowiskowych w strukturze strategii rozwoju Strategie rozwoju dla obszarów wiejskich i przyrodniczo cennych w praktyce WYBRANE PROBLEMY ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH UWARUNKOWANIA ŚRODOWISKOWE W PLANOWANIU ROZWOJU WYBRANYCH GMIN Środowisko przyrodnicze i problemy jego ochrony w dokumentach strategiczno-planistycznych MIEJSCE UWARUNKOWAŃ ŚRODOWISKOWYCH W ZARZĄDZANIU PRZESTRZENIĄ I˙ROZWOJEM LOKALNYM Środowisko przyrodnicze w uwarunkowaniach rozwoju Uwarunkowania przyrodnicze w dokumentach strategiczno-planistycznych wybranych gmin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
ROZDZIAŁ 1. SMART CITY JAKO IDEA 1.1.Ewolucja znaczenia miasta w społeczeństwie i polityce 1.1.1.Pojęcie i ujęcia miasta 1.1.2.Rozwój miast na przestrzeni wieków 1.2.Relacje między technologią a polityką w kontekście smart city 1.3.Definicje i ujęcia koncepcji smart city 1.3.1.Geneza koncepcji smart city 1.3.2.Problemy terminologiczne i pojęciowe koncepcji smart city 1.3.3.Rozumienie koncepcji smart city - przegląd i analiza krytyczna literatury przedmiotu ROZDZIAŁ 2. RZĄDZENIE I ZARZĄDZANIE W SMART CITY 2.1.Rządzenie i zarządzanie w sferze polityki miejskiej 2.1.1.Rządzenie i zarządzanie miastem w naukach politycznych 2.1.2.Rządzenie wobec ewolucji zarządzania administracją publiczną 2.1.3.Miasto jako organizacja: zadania publiczne samorządu terytorialnego 2.2.Obszary zarządzania inteligentnym miastem 2.2.1.Wskaźniki inteligentnego miasta 2.2.2.Zarządzanie miastem na podstawie sześciu komponentów smart 2.3.Modele rządzenia i zarządzania smart cities 2.3.1.Wymiary koncepcji inteligentnego miasta 2.3.2.Modele rządzenia i zarządzania smart city a kierunek badań 2.3.3.Metodologia badań empirycznych ROZDZIAŁ 3. SAN FRANCISCO JAKO PRZYKŁAD TECHNOKRATYCZNEGO RZĄDZENIA INTELIGENTNYM MIASTEM 3.1.Specyfika funkcjonowania samorządu terytorialnego USA 3.1.1.Sposób organizacji samorządu terytorialnego 3.1.2.Specyfika amerykańskiej polityki miejskiej 3.2.San Francisco jako smart city 3.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 3.2.2.Zarządzanie miastem inteligentnym - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 3.3.Technokratyczny model rządzenia i zarządzania smart city w San Francisco 3.3.1.Wymiar technologiczny 3.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 3.3.3.Wymiar społeczny 3.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 4. AARHUS JAKO PRZYKŁAD PARTYCYPACYJNEGO RZĄDZENIA MIASTEM INTELIGENTNYM 4.1.Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego w Danii 4.1.1.Organizacja samorządu terytorialnego 4.1.2.Skandynawski model współpracy 4.2.Aarhus jako smart city 4.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 4.2.2.Zarządzanie inteligentnym miastem - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 4.3.Partycypacyjny model rządzenia i zarządzania smart city w Aarhus 4.3.1.Wymiar technologiczny 4.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 4.3.3.Wymiar społeczny 4.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 5. SMART CITY JAKO CZYNNIK ZMIAN W RZĄDZENIU I ZARZĄDZANIU MIASTEM 5.1.Zmiany na gruncie rządzenia i zarządzania 5.1.1.Nowe rozumienie miasta 5.1.2.Aktualizacja w sposobie rządzenia i zarządzania miastem 5.1.3.Rola sektorów w rządzeniu i zarządzaniu smart cities 5.2.Wyzwania dla rządzenia i zarządzania inteligentnym miastem 5.2.1.Wyzwania natury politycznej, zarządczej i administracyjnej 5.2.2.Wyzwania natury technicznej 5.2.3.Wyzwania natury ekonomicznej 5.2.4.Wyzwania natury społeczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153942 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-170.
Refleksja nad „interdyscyplinarnością" oraz teorią systemów 9 1.1. Ujęcie teoretyczne określenia „interdyscyplinarność" 9 1.2. Zamysł ogólnej teorii systemów oraz paradygmatów naukowych Thomasa S. Kuhna 41 Interpretacja wyrażeń „logistyka" oraz „logistyka wojskowa" (militarna) 59 2.1. Istota pojęć (etymologia) 59 2.2. Struktura i działalność logistyczna SZRP 73 Logistyka w działalności gospodarczej („LoGiObGna") 85 3.1. Interpretacja określeń 85 3.2. Działalność gospodarcza (produkcyjna) oraz nieprodukcyjna (usługowa) 94 Ujęcie teoriomnogościowe określenia „przedsiębiorstwo" 103 4.1. Model informacyjny wyrażenia 103 4.2. Modele informacyjne określeń systemu logistycznego oraz przedsiębiorstwo produkcyjne „P" 113 Opis sektorowy określenia przedsiębiorstwa „Prze". (Kryterium: wielkość przedsiębiorstwa {„WiPrze"}) 121 5.1. Model informacyjny sektora „MŚP" 121 5.2. Sektor „MŚP" w ocenie Głównego Urzędu Statystycznego (GUS). Stan dzisiejszy 129 Potrzeba rozwoju działalności gospodarczej sektora MŚP w Polsce 145 6.1. Liberalizacja czy interwencjonizm w polityce gospodarczej państwa? 145 6.2. Uwarunkowania prawne sektora MŚP 152 Bariera finansowa 153 Bariera prawna 154 Koszty pracy a warunki zatrudnienia 155 Bariery biurokratyczne 155 Kolejne propozycje tarczy antykryzysowej 161 Niskoprocentowa dotacja 163 Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników 164 Tarcza 6.0 wprowadza również ułatwienia w zatrudnianiu pracowników 165 Wydłużono termin na wnioskowanie o pomoc 165
Sygnatura czytelni BMW: VI I 282 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151072 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151071 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Dla pracowników działów kadr, menadżerów i przedsiębiorców, a także prawników oraz pracowników naukowych.
Rozdział 1. Restrukturyzacja jako ryzykowna zmiana – ryzyka społeczne i komunikacyjne Paweł Gniazdowski 1. Natura ryzyka biznesowego 2. Specyfika ryzyka restrukturyzacyjnego 3. Ryzyko prawne 3.2. Brak koordynacji korporacyjnego harmonogramu z przepisami lokalnymi 3.3. Brak świadomości przepisów związanych z reprezentacją pracowniczą 3.4. Problem ignorowania różnic między podmiotem biznesowym a prawnym 3.5. Pułapka skupiania się na pozytywach 3.6. Pułapki nadmiernej ostrożności prawnej 4. Ryzyko kontekstów 4.1. Uwagi wprowadzające 4.2. Kontekst dawnej obietnicy 4.3. Kontekst treści poprzednich zmian 4.4. Ryzyko kontekstów biznesowych 5. Ryzyko związane ze związkami zawodowymi i społecznością lokalną 6. Ryzyko odejść Rozdział 2. Jak minimalizować emocje, komunikując trudną zmianę? Maciej Mianowski 1. Dlaczego w praktyce to takie trudne? 2. Powody zmiany 2.1. Czy trzeba komunikować wszystkie? 2.2. Najtrudniejsze do podważenia 2.3. Budzące jak najmniej emocji 2.4. Nieuderzające osobiście w ludzi 3. Marketing w przekazie trudnej zmiany 4. Czy literalne trzymanie się prawa pomaga studzić emocje? 5. Informacja zwrotna wpływa na emocje 6. To, co się nie zmienia, jest równie ważne jak to, co się zmienia Rozdział 3. Rola kierowników/menedżerów liniowych podczas procesu restrukturyzacji – problem zaangażowania Piotr Kuron 1. Uwagi wprowadzające 2. Postrzeganie menedżera liniowego w czasie spokoju 3. Postrzeganie menedżera liniowego w czasie niepokoju 4. Dlaczego zarządy obawiają się włączenia kierowników liniowych do procesów restrukturyzacji? 5. Dlaczego kierownicy się nie angażują? 6. Jak w rozsądny sposób włączyć kierowników do procesu zmiany? 7. Dlaczego menedżerowie liniowi są krytycznie ważną grupą dla powodzenia restrukturyzacji? Rozdział 4. Diagnostyka, czyli o celach i metodach oceniania kompetencji pracowników podczas restrukturyzacji Agnieszka Jagiełka 1. Czy ocenianie jest konieczne? 2. Kryteria do wytypowania zwalnianych pracowników 3. Selekcja negatywna czy wyłonienie przyszłych talentów? 4. Co i jak warto oceniać? 5. Postawa i motywacja – jak mogą się zmieniać w procesie restrukturyzacji? 6. Lęk przed oceną w procesie restrukturyzacji Rozdział 5. Reskilling i upskilling – kogo, czego i kiedy można nauczyć? Milena Kosińska 1. Zmieniający się świat 2. Krótkie wprowadzenie do idei lifelong learning 3. Czym zatem jest reskilling i upskilling? 4. Kogo i czego można uczyć? 5. Jak wdrożyć reskilling i upskilling z uwzględnieniem różnorodnych potrzeb? Rozdział 6. Wyzwania formalne, prawne i praktyki rozstaniowe Paweł Gniazdowski, Agnieszka Jagiełka 1. Uwagi wprowadzające 2. Kontekst prawny 3. Benefity związane z odejściem – perspektywa pracownika 3.2. Korzyści finansowe 3.3. Wsparcie w poszukiwaniu nowej pracy 3.4. Inne benefity Rozdział 7. Outplacement – kiedy przydaje się przy restrukturyzacji? Agnieszka Jagiełka 1. Uwagi wprowadzające 2. Outplacement wciąż nie taki powszechny 3. Zakres outplacementu 4. Komu naprawdę jest potrzebny outplacement? 5. Outplacement z urzędem pracy, realizowany siłami wewnętrznymi czy z pomocą zewnętrznej firmy doradczej? 6. Restrukturyzacja z outplacementem czy bez? Rozdział 8. Program dobrowolnych odejść – niedoceniane narzędzie trudnych zmian Piotr Kuron, Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. PDO – kontekst prawny 3. Kontekst organizacyjny i kulturowy PDO 4. Praktyki realizacji „nowoczesnych” PDO 5. Wybór modelu realizacji 6. Jaką przyszłość ma PDO? Rozdział 9. Utrzymanie kluczowych pracowników podczas restrukturyzacji Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. Definicja kluczowego pracownika 3. Powody utraty kluczowych pracowników w okresie restrukturyzacji 3.1. Zagrożenia prawne 3.2. Utrata uwagi menedżerów 3.3. Atmosfera niepewności i chaosu 3.4. Spadek morale 3.5. Wizerunkowe perturbacje 3.6. Oddziaływania zewnętrzne 3.7. Stosunek do zmiany 4. Metody zapobiegania odejściom 4.1. Uwagi ogólne 4.2. Bonusy retencyjne 4.3. Wczesne dzielenie się informacjami o restrukturyzacji 4.4. Indywidualne rozmowy wkrótce po zakomunikowaniu restrukturyzacji 4.5. Zaproszenie do współtworzenia rzeczywistości po restrukturyzacji Rozdział 10. Specyficzne wyzwania integracji kultur po fuzjach i przejęciach Paweł Gniazdowski 2. Wyzwanie pierwsze – kto z kim się łączy 3. Wyzwanie drugie – kto odchodzi, kto zostaje 4. Wyzwanie trzecie – integracja kultur 5. Łączenie typów kultur 6. Łączenie kultur podobnych – kultura roli 7. Łączenie kultur zadania Rozdział 11. Praktyki restrukturyzacyjne w Europie i na świecie Piotr Kuron, Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. Rosnące znaczenie programów dobrowolnych odejść 3. Wsparcie outplacementowe 4. Rola menedżerów w procesach reorganizacyjnych 5. Praktyki restrukturyzacyjne w poszczególnych krajach 6. Państwa o relatywnie niskim poziomie regulacji 6.1. Wielka Brytania 6.2. Norwegia, Szwecja i Dania 6.3. Szwajcaria 7. Państwa o wyższym poziomie regulacji 7.1... Niemcy 7.2. Francja 7.3. Hiszpania 8. Kraje o wysokiej złożoności projektów restrukturyzacyjnych 8.1. Belgia i Holandia 8.2. Włochy 9. Kraje pozaeuropejskie Rozdział 12. Restrukturyzacje przyszłości – jak będą wyglądały za 5–10 lat Paweł Gniazdowski 2. Wpływ regulacji i polityki 3. Zmiana lub podnoszenie kwalifikacji zamiast restrukturyzacji 4. Scenariusz końca wzrostu gospodarczego 5. Rozwój programów przygotowujących pracowników do zmian 6. „Dożywotnie” pakiety odprawowe 7. Częściej, ale na mniejszą skalę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152475 N, 152476 N (2 egz.)
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The aim of this book is to present the most important issues related to sustainable development (SD) and corporate social responsibility (CSR). They are discussed from a macro and micro perspective, both in the form of theoretical foundations of these concepts and practical examples of companies operating in Central and Eastern European countries that have implemented these ideas in their daily operations and translated them into corporate and functional strategies. The book consists of four parts. The first one is theoretical in its assumptions and is devoted to explaining the key concepts of sustainable development (SD) and corporate social responsibility (CSR). The authors describe the determinants of sustainable development in the contemporary world, including the most important ones, such as globalization, climate change, poverty, unlimited consumption, as well as limited access to natural resources - all in relation to the goals of sustainable development. The chapter also discusses the concept of corporate social responsibility (CSR), which is now recognized as the process by which business contributes to the implementation of sustainable development. How sustainable development (SD) and corporate social responsibility (CSR) are incorporated into the organization's strategies and influence the corporate strategy on the corporate and functional areas of the organization is presented in the last chapter of the first part of the e-book. The next part of the e-book helps readers understand the concepts of SD and CSR in the field of organizational strategy - in strategic management, and at the level of functional strategies—marketing, human resources, marketing research, accounting and operational management. The authors explain the reasons why companies need to consider the local and global perspective when setting SDGs, and the existence of potential conflicts within them. Taking into account the area of ​​marketing, the authors point to the increase in environmental and social awareness of all stakeholders, which translates into changes in the criteria for decision-making by managers and risk assessment. The issue of sustainability is also the subject of market research. Companies producing products and services, institutions dealing with environmental or consumer protection, scientists and students conduct many research projects related to, inter alia, much more. How to use secondary data for analysis and how to prepare, conduct, analyze and interpret the results of primary research in that area are discussed in detail in the next chapter of this section. The concept of SD also refers to the basic functions of human resource management (HRM)—recruitment, motivation, evaluation and control. They should take into account SD not only for the efficiency of the organization and long-term economic benefits, but also for ethical reasons. Thanks to the SHRM, the awareness and behavior of the entire organization can strongly express sustainable goals in the planning and implementation of the overall corporate strategy. The growing importance of the idea of ​​SD and the concept of CSR also resulted in the need for accounting and finance to develop solutions enabling the provision of information on the methods and results of implementing these concepts in entities operating on the market. This part of the book also examines manufacturing activities in the context of sustainability. As a result, many problems arise: waste of resources, mismanagement, excessive energy consumption, environmental pollution, use of human potential, etc. The chapter presents such concepts as: zero-waste, lean-manufacturing, six-sigma, circular production, design and recycling products in the life cycle as well as ecological and environmentally friendly production. The next two parts of the e-book contain examples of companies from Central and Eastern Europe that used SD goals in their strategies, questions and tasks for readers.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym. W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
The next issue of the magazine “Business Informatics” will be published. Thanks to the texts submitted by the Authors, which are scientifically valuable, as well as the growing number of readers, our periodical not only continues, but also develops and is positively evaluated during accreditation and evaluation. An extremely valuable feature of the “Business Informatics” series is the fact that the studies contained in it are presentations of various views and points of view on the application of modern ICT solutions. Perspectives and views presented by the Authors often allow the Readers to broaden their own reflections related to the created view on the possibilities and directions of application of information and communication technologies in economic practice. It is also important that not all publications sent for publication meet the formal and substantive requirements. This further increases the significance and value of publications which received double positive reviews and were selected for publication in this issue of “Business Informatics”. Currently, as a result of a multistage and strict formal and substantive verification of our journal, approximately 25% of the submitted texts are accepted for publication. The editor of this issue would like to express his gratitude to all the authors who wanted to share their experiences and opinions. In addition, he would like to thank the reviewers for their insightful and factual assessments of the submitted works.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The book contains a series of eight long case studies on various business issues in emerging markets (for instance Polish, Chinese, Nigerian). The authors focus on a variety of topics from marketing, through business operations, finance, leadership, innovation, business development, internationalization and decisions to human resources management. Also, the perspective of the analyzed issues is varied, in the initial case studies, the microeconomic approach dominates, then the mezoeconomic and macroeconomic approach. The team of authors included both academics, with extensive teaching experience in English-speaking studies, and business practitioners whose practical knowledge allows them to explore contemporary business challenges in emerging markets. We are putting this book in the hands of lecturers and students of economics, finance, and management, believing that it will be a source of inspiration, discussion and will allow to better explore contemporary business. At the same time, we hope that by offering this book, we are filling a gap in the publication market, which has been dominated by case studies dedicated to well-known companies, well-known brands, and mature markets.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Video online Prowadzenie webinarów i live’ów jest świetnym sposobem na zarabianie, budowanie zaangażowanej społeczności i dbanie o wizerunek eksperta w swojej branży! Zgarnij e-booka i rozwijaj swój biznes online! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: chcesz zacząć prowadzić transmisje na żywo, widzisz ogromny potencjał w video i chcesz więcej zarabiać online, boisz się przełamać do tego formatu. W tym e-booku znajdziesz: 215 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, 38 rozdziałów – o transmisjach na żywo, notatki wizualne do usystematyzowania wiedzy. Rozwiń swój biznes online z video na żywo. Live’y, Webinary, materiały video, spotkania na żywo z widzami? Żaden problem. Z e-bookiem Video Online skutecznie zaplanujesz i wypromujesz swoje wydarzenia video. SPRAWCZOŚĆ Przełamiesz strach przed kamerą i uwierzysz w swoje możliwości. Zwiększ pewność siebie! ZAUFANIE Przekonasz do siebie odbiorców i zbudujesz autentyczną markę. Zaufanie to waluta przyszłości! ZASIĘGI Dotrzesz do nowych osób, dzięki najpopularniejszemu formatowi treści. Zarabiaj więcej dzięki temu! ROZWÓJ Zyskasz nową umiejętność, podniesiesz kompetencje, zyskasz kwalifikacje i poczujesz dumę ze swojej pracy. DLACZEGO NAPISAŁAM E-BOOKA? Tu Ola Gościniak! Czy uwierzysz, że jeszcze kilka lat temu panicznie bałam się kamery? Do tego stopnia, że na własnym ślubie zrezygnowałam z kamerzysty! Na samą myśl o byciu nagrywaną na mojej szyi pojawiały się czerwone plamy ze stresu. A jednak dzisiaj prowadzenie wydarzeń online na żywo, to moja codzienność. W tym e-booku chcę Ci dać sprawdzony przepis na to, jak oswoić się z obecnie najpopularniejszym formatem tworzenia treści — video. Przeszkoliłam już ponad 50 000 osób w zakresie tworzenia i promocji własnej strony WWW. Jestem pomysłodawczynią marki Jestem Interaktywna, blogerką, autorką książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz e-booków i kursów online, mentorką, przedsiębiorczynią z ponad 10 letnim stażem, wykładowczynią akademicką. Co znajdziesz w e-booku Video Online? Przełamiesz swoje lęki. Przygotujesz się do spotkania w onlajnie. Zbudujesz własne studio nagraniowe i poznasz niezbędne programy. A na koniec zaczniesz swoją pierwszą sprzedaż na żywo! INSTRUKCJE Dowiesz się co zrobić, zanim włączysz przycisk nagrania. Przygotujesz siebie i swoją przestrzeń do video na żywo. WŁASNA PLATFORMA Dowiesz się, jak zyskać niezależność od zewnętrznych programów i ominąć limity uczestników. PLANY Przygotujesz szczegółowy plan nagrania, dzięki któremu poczujesz się pewność, że to, co robisz, ma sens. SPRZEDAŻ Dostaniesz niezbędną wiedzę, aby zacząć zarabiać już od pierwszego webinaru. Poznasz sposoby na to, jak zarabiać na formacie video. CHECKLISTY Zero fakapów. Z checklistami sprawdzisz, czy o niczym nie zapomniałaś, zanim połączysz się ze swoimi odbiorcami. PROMOCJA Nauczysz się promować planowane wydarzenia video przez newsletter, social media, landing page czy stronę WWW. CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA? Spis treści Video Online Krok po Kroku Poznaj tematy rozdziałów e-booka Video Online Krok po Kroku, które pomogą Ci dopracować stronę WWW. 1.PRZEŁAM SIĘ Podejmij pierwsze kroki, żeby nadawać na żywo. Inspiracje – znajdź inspiracje do działania! Branża – w jakich branżach się sprawdza video? Twoje Korzyści – zobacz, ile mogą dać webinary! Korzyści – dlaczego warto nadawać video? Obawy – poznaj obawy i spraw, że znikną jak bańki! Jak się przełamać? – masz milion wymówek? Poznaj 10 kroków i idź do przodu. 2. PRZYGOTUJ SIĘ O czym opowiesz swoim odbiorcom w trakcie webinaru? W drugiej części e-booka skupisz się na temacie swojego wystąpienia. A jeśli jeszcze go nie masz, znajdziesz go! Jak znaleźć tematykę? – Przygotowałam dla Ciebie 5 pomysłów, które pomogą Ci znaleźć Twój temat. Formy wideo na żywo – Jaki typ wideo możesz wybrać? Prezentacja – Forma, która pomoże Ci przekazać Twoje treści w trakcie wystąpienia online. Organizacja – O czym nie możesz zapomnieć, organizując swój webinar? Relacje z odbiorcami – Poznasz sposoby na budowanie relacji w trakcie webinaru. Prezencja – Do webinaru oprócz sprzętu i prezentacji, przygotuj także siebie! Pierwszy LIVE – Nie musi być taki straszny! Ważny jest ten pierwszy krok. 3. STUDIO NAGRANIOWE Co jest potrzebne na start, żeby stworzyć swojego idealnego live’a? Wbrew pozorom niewiele! Przekonaj się. Studio – gdzie możesz przygotować swoje studio nagraniowe? Kadr – co przygotowujesz dookoła siebie? Sprzęt – na początek nie musisz dużo inwestować! Oświetlenie – światło naturalne, czy specjalne lampy? 4. PROGRAMY Jak wybrać program do webinarów, który będzie dla Ciebie najlepszy? Co nadawać? – jaki charakter może mieć Twoje video, które poprowadzisz na żywo? Social media – mogą one być idealnym miejsca do prowadzenia swoich webinarów i live’ów. Programy – jaki wybrać? Własna platforma webinarowa – zbuduj ją za darmo! 5. NADAWAJ NA ŻYWO Zaczynasz swój pierwszy live? Godzina zero do startu Twojego webinaru się zbliża? Ten rozdział e-booka będzie dla Ciebie bardzo pomocny! Znajdziesz tu praktyczne wskazówki. O czym pamiętać? – poznaj listę rzeczy, o których należy pamiętać w przypadku prowadzenia live’ów. Przebieg webinaru – dowiesz się jak wygląda przebieg webinaru. CheckListy – najbardziej praktyczna część całego e-booka! Znajdziesz w niej: Listy rzeczy do zrobienia przed live / webinarem Lista w trakcie live Lista rzeczy do zrobienia w trakcie startu Lista rzeczy do zrobienia na zakończenie 6. PROMOCJA Planujesz swój webinar? W tym rozdziale dowiesz się, co możesz zrobić, żeby odpowiednio wypromować wydarzenie. Zapisy – dlaczego są one najlepszym rozwiązaniem? Newsletter – to MUST HAVE. Dowiesz się dlaczego. Social media – wspaniała rzecz do promocji webinarów! Strona WWW – w jakich miejscach na swojej stronie www możesz informować o swoim webinarze? Pomysły na treści – jak powiedzieć, że organizujesz webinar? 7. WEBINAR SPRZEDAŻOWY Rozdział ten został napisany we współpracy z Magdaleną Pawłowską. Zaprosiłam Magdę nie bez powodu. Magda jest świetnym ekspertem od marketingu i nauczyłam się od niej naprawdę bardzo dużo. Kwestie organizacyjne – czyli Twój wstęp na webinarze. 10 rad – eksperckie rady, jak zacząć zarabiać od pierwszego webinaru. 8. WŁASNA PLATFORMA Czyli Twoje miejsce do przeprowadzania zamkniętych webinarów. Bez dodatkowych kosztów i limitów uczestników. Znajdziesz tu informację jak samodzielnie stworzyć taką platformę na swojej stronie WWW na WordPressie. Landing page – czy jak stworzyć stronę z zapisami na webinar? Wysyłka – jakie maile z informacją o webinarze wysłać do swoich odbiorców? Pokój webinarowy – dowiesz się, jak krok po kroku wyklikać go na swoim WordPressie. 38 ROZDZIAŁÓW 215 STRON E-BOOKA 35 STRON WORKBOOKA Co mówią czytelniczki e-booka? Sprawdź recenzje osób, które miały już w ręce e-booka Video Online Krok po Kroku. Bardzo mięsne porady dotyczące tworzenia transmisji na żywo – bardzo Wam polecam ten e-book – przyda się każdemu kto chce zacząć, ale także tym wszystkim, którzy w tych formatach czują się jak ryba w wodzie. Bo wiedzy – nigdy za wiele! Marta Idczak, Statek St-38 Świetnie opisane kroki dla każdej osoby, która zaczyna i chce wiedzieć, co ją czeka. Serdecznie polecam e-booka Oli ze względu na to, że jest to bardzo solidnie przygotowana pozycja dla osób, które chcą zacząć tworzyć transmisje online. Marta Krasnodębska, Hakerki Sukcesu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności