Kompetencje zawodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Jurek Paweł
(2)
Smółka Paweł
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Doroba Anita
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kraśniak Janusz
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Leszczuk Joanna
(1)
Madej Bogusław
(1)
Madej Robert
(1)
Okręglicka-Forysiak Ewa
(1)
Plaskacz Anna
(1)
Roszyk-Kowalska Gabriela
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sylburski Marek
(1)
Szychta Anna
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Wajler Radosław
(1)
Wekselberg Victor
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Zgud Jarosław
(1)
Zręda Agnieszka
(1)
Śliwiński Krzysztof
(1)
Żukowska Joanna (ekonomia)
(1)
Żółtak Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Kierowcy zawodowi
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kompetencje zawodowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(12)
Kultura Fizyczna
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W grupie raźniej / Agnieszka Kozak, Radosław Wajler. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 12, s.56-60. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 101-108.
1. Zarządzanie procesowe 1.1. Geneza zarządzania procesowego 1.2. Istota zarządzania procesowego 2. Procesowa struktura organizacyjna 2.1. Proces jako kryterium wyodrębnienia procesowej struktury organizacyjnej 2.2. Klasyfikacja 2.3. Cechy struktury procesowej 2.4. Rozwój procesowej struktury organizacyjnej 2.5. Struktura procesowa – zalety i wady 3. Kompetencje kadry kierowniczej – ujęcie teoretyczne 3.1. Istota i rozumienie kompetencji kierowniczych 3.2. Istota formalnych kwalifikacji 3.3. Charakterystyka umiejętności kierowniczych 3.4. Specyfika doświadczenia zawodowego 3.5. Klasyczne podejście do kompetencji kierowniczych 3.6. Współczesne poglądy na kompetencje kierownicze 4. Kompetencje w procesie wdrażania procesowych struktur organizacyjnych 4.1. Charakterystyka uwarunkowań kompetencyjnych 4.2. Ocena poziomu kompetencji kadry kierowniczej 4.5. Sposoby doskonalenia kompetencji kierowniczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Les compétences du 21e siécle.
Bibliografia na stronach 203-209.
Historia ludzkości Od małpy do człowieka Mózg - ostateczna broń człowieka Mózg gadzi Mózg limbiczny Kora nowa Istota szara i biała, neurony i aksony Płat czołowy Kora przedczołowa - centrum kompetencji XXI wieku Modelowanie rzeczywistości Pięć sił ewolucji społecznej Siły napędowe cywilizacji Przepływ informacji Kontakty międzyludzkie Usuwanie zadań pasożytniczych Standaryzacja Synergia między postępem technicznym a standaryzacją Standaryzacja, optymalizacja i trwałość - zgodne trio? Egzystencjalizm65 Podróż bohatera drogą do odnalezienia sensu W stronę cywilizacji sensu Kompetencja(-e) i inteligencja(-e) Kompetencja: pojęcie niejednoznaczne i złożone Kompetencja - jedno słowo, a wiele określeń Definicja kompetencji - rys historyczny A jeśli nie istnieje tylko jedna kategoria kompetencji? Kompetencja - bardzo złożona koncepcja Kategoryzacja kompetencji Wydajność - między trafnością, skutecznością a efektywnością Taksonomia Blooma Główne teorie inteligencji Czym jest inteligencja? Iloraz inteligencji Czynnik G Iloraz emocjonalny Pułapki zastawiane przez mózg Model Cattela-Horna-Carrolla, czyli model CHC Teoria inteligencji wielorakich Triarchiczna teoria inteligencji Asymetria mózgu i inteligencja analityczna/empiryczna Kompetencje XXI wieku Narodziny koncepcji Najważniejsze modele kompetencji XXI wieku 4K siedzibą kompetencji XXI weku Krytyczny umysł (lub krytyczne myślenie, lub critical thinking po angielsku) Kreatywność Komunikacja Kooperacja Jak oceniać 4K? Różne rodzaje pomiarów Co jest jeszcze do zrobienia Rozwój kompetencji XXI wieku Nauczyć się uczyć, myśleć i wchodzić w interakcje Klucz do skutecznego uczenia się Mózg - konstrukcja ulegająca ciągłym przemianom Interakcje społeczne, wsparcie i zahamowania poznawcze Wkład neurologii w proces uczenia się Kora przedczołowa dyrygentem mózgu Cztery zasady ułatwiające naukę Dzieci Alternatywne modele pedagogiczne Model fiński Dorośli Nowa koncepcja oparta na kompetencjach Reseau EVH Nowy świat dzięki kompetencjom XXI wieku W stronę społeczeństwa inkluzywnego i świadomego Wybierzmy przyszłość już dziś Społeczna inteligencja zbiorowa Konkurencja i kooperacja Wybrać swoją kompetencję Promowanie ekosystemów Le Lab RH - ekosystem koopetycji akończenie Po co nam kompetencje? Poszukiwanie sensu ratunkiem dla ludzkości Zaakceptować niedoskonałość ludzi i świata Swat bez pracy jest możliwy tylko w świecie pełnym sensu Niekończące się ponowne rozpoczynanie cyklu poszukiwania sensu Drzewo poznania Kompetencje potrzebne do pełni życia Posłowie. Nowe kompetencje w służbie czwartej rewolucji przemysłowej
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6249 (1 egz.)
Książka
W koszyku
OPOWIEŚĆ 17 Moje inicjały – praca 19 Moje rozumienie pracy 21 Koszenie trawnika 23 Radość 25 Pomyłka z college’em 29 Fałszywe odbicie 31 Niedzielna chandra 33 Desperacja 35 Błoga ignorancja 37 Montaż 39 Gratulujemy przegranej 41 Headhunter 45 Montażu część druga 47 Przejęcie 49 Wyznanie 51 Opatrunek 55 Zrzędzenie 59 Pytanie 61 Jak przez mgłę 65 Drążenie 69 Małymi krokami 71 Cała enchilada 75 Doszlifowywanie 79 Chaotyczny przełom 83 Wyzwalacz zrzędzenia 87 Doping 89 Szczegóły 93 Porządek 95 Gromadzenie zbiorów 103 Powtórna prezentacja 105 Szybkie podsumowanie 109 Kontekst 115 Nisko wiszące owoce 121 Wdrożenie 127 Komitet 133 Geniusz kościelny 139 Realia 145 Sprawozdanie 149 Epidemia 151 Ratunek 153 Diagnoza 159 Dowody 165 Spotkanie z klientem 167 Pasja 173 Zebranie pracowników 177 Przeskoczyć samych siebie 183 Epilog 187 PRZYBLIŻENIE MODELU 189 Kontekst 191 Model i ocena 195 Produktywność i mapa zespołu 207 Geniusz w Pracy a zdrowie organizacji 227 Nadzieja, jaką wiążę z Geniuszem w Pracy 231
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153484 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Analityk czy lider zaufania / Joanna Leszczuk. W: Personel i Zarządzanie. 2016, nr 9, s. 18-22. - 2016
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika drogowego / [autorzy: Bogusław Madej, Robert Madej, Anna Plaskacz]. - Wydanie V, stan prawny obowiązujący w dniu 1 czerwca 2021 r. - Warszawa : Atut-BM, 2021. - 499 stron : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Na okładce wyłacznie nazwisko pierwszego autora: Bogusław Madej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 491-500.
PRAWO CYWILNE Sposoby zawierania umów Formy zawierania umów Prawny podział umów Rzeczowy podział umów Umowy o przeniesienie praw Umowy o korzystanie z cudzych praw Umowy o usługi ogólne Umowy transportowe Przedawnienia Pełnomocnictwa do zarządzenia firmą REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI I PRAWO HANDLOWE Działalność gospodarcza Podejmowanie działalności gospodarczej Formy prowadzenia działalności gospodarczej Firmy prawa cywilnego Jednoosobowa działalność gospodarcza Spółka cywilna Spółki prawa handlowego Osobowe spółki prawa handlowego Spółka jawna Spółka partnerska Spółka komandytowa Spółka komandytowo-akcyjna Kapitałowe spółki prawa handlowego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka akcyjna Prosta spółka akcyjna Przekształcenie, łączenie i podział spółek Przekształcenie spółek Łączenie spółek Podział spółek Spółdzielnie Firmy i osoby zagraniczne Struktura firm w Polsce Poziomy zarządzania przedsiębiorstwami Upadłość przedsiębiorstwa PRAWO SOCJALNE Wybrane zagadnienie z prawa pracy Podstawowe zasady prawa pracy Stosunek pracy i umowa o pracę Zawarcie umowy o pracę Rozwiązanie i wygaśnięcie umowy o pracę Wynagrodzenie za pracę i jego ochrona Inne świadczenia i odprawy związane z pracą Układ zbiorowy pracy i regulamin wynagradzania Obowiązki pracodawcy Obowiązki pracownika Prawa pracownika Regulamin pracy Odpowiedzialność porządkowa pracowników Odpowiedzialność materialna pracowników Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną pracodawcy Odpowiedzialność za mienie powierzone pracownikowi Czas pracy pracowników Nominalny czas pracy Praca pracowników w godzinach nadliczbowych Praca pracowników w porze nocnej Praca pracowników w niedziele i święta Podróże służbowe Urlopy pracownicze Urlopy wypoczynkowe Urlopy bezpłatne Ochrona pracy kobiet Zatrudnienie młodocianych Rozpatrywanie sporów pracowniczych i przedawnienie roszczeń Odpowiedzialność za wykroczenia przeciwko prawom pracownika Bezpieczeństwo i higiena pracy Podstawowe obowiązki pracodawcy Prawa i obowiązki pracownika Czynniki oraz procesy pracy stwarzające szczególne zagrożenie dla zdrowia lub życia Profilaktyczna ochrona zdrowia Wypadki przy pracy i choroby zawodowe Szkolenia Środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze Służba bezpieczeństwa i higieny pracy Nadzór nad warunkami pracy Podsumowanie rozdziału Czas pracy kierowców Definicja czasu pracy Systemy czasu pracy Unijne normy czasu pracy kierowców Normy czasu prowadzenia pojazdu i przerw w prowadzeniu Normy nieprzerwanego czasu prowadzenia pojazdu Normy dziennego czasu prowadzenia pojazdu Normy tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu Normy dwutygodniowego czasu prowadzenia pojazdu Normy czasu odpoczynku kierowcy Normy dziennego odpoczynku kierowcy Norma dziennego odpoczynku załogi dwuosobowej Norma dziennego odpoczynku na promie lub platformie pociągu Normy tygodniowego odpoczynku kierowcy Normy tygodniowego odpoczynku kierowcy w okazjonalnych przewozach osób Odstępstwa od przestrzegania przepisów rozporządzenie (WE) nr 561/2006 Krajowe normy czasu prowadzenia pojazdu, przerw w prowadzeniu i odpoczynków kierowców wykonujących regularne przewozy osób na trasach do 50 km Przerwy socjalne w pracy kierowców Nocna praca kierowców Praca kierowców w godzinach nadliczbowych Czas pracy kierowców niepozostających w stosunku pracy Pakiet Mobilności Zasady odbierania odpoczynków tygodniowych Powrót kierowcy w określonym czasie do bazy Możliwość wydłużania czasu jazdy przy powrocie do bazy Zasady wykorzystywania przerw w załodze kilkuosobowej Tachografy Tachografy analogowe Tachografy cyfrowe Kontrola tachografów i czasu pracy kierowcy Eksploatacja tachografów - obowiązki pracodawcy Eksploatacja tachografów - obowiązki kierowcy Organizacje społeczne i zawodowe Związki zawodowe Krajowe organizacje zawodowe Krajowe organizacje zawodowe przewozu osób Krajowe organizacje zawodowe przewozów rzeczy Międzynarodowe organizacje zawodowe PODATKI I OPŁATY Pojęcie podatku Podatki związane z majątkiem trwałym Podatki związane z eksploatacją pojazdów Podatki związane z działalnością gospodarczą DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA I ZARZĄDZANIE FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTWA Organizacja i zarządzanie Pojęcie i cel organizacji Otoczenie organizacji Struktura organizacyjna Zarządzanie firmą Rola zarządzania Rodzaje zarządzania Rola menedżera w zarządzaniu Rola zasobów w zarządzaniu Współczesne metody zarządzania Planowanie w firmie Pojęcia planowania i planu Metody planowania Budżet i budżetowanie Marketing w firmie Nowoczesne techniki elektroniczne w zarządzaniu Co to jest EDI? Techniki elektroniczne Systemy komputerowe Sieci komputerowe Usługi telekomunikacyjne Podsumowanie rozdziału Prawo finansowe System ewidencji gospodarczej Ewidencja operatywna Rachunkowość Księgowość Koszty w przedsiębiorstwie Kalkulacja Analizy ex post Analizy ex ante. Sprawozdawczość finansowa Analiza finansowa przedsiębiorstwa Amortyzacja Odpowiedzialność w zakresie rachunkowości Statystyka Bieżące finansowanie przedsiębiorstw Banki i rozliczenia bankowe Banki i ich rodzaje Kryteria wyboru banku Finansowe rozliczenia bankowe Rozliczenia gotówkowe Rozliczenia bezgotówkowe Usługi depozytowe Poręczenia Kredyty bankowe i ich zabezpieczanie Pojęcie kredytu i ich rodzaje Zabezpieczenie kredytów Inwestycje i ich finansowanie Pojęcie inwestycji Źródła finansowania inwestycji Ocena opłacalności inwestycji Ubezpieczenia w transporcie drogowym Ubezpieczenia społeczne Ubezpieczenia pracownicze Ubezpieczenia emerytalne Ubezpieczenia rentowe Ubezpieczenia chorobowe Ubezpieczenia wypadkowe Ubezpieczenia zdrowotne Ubezpieczenia działalności gospodarczej Ubezpieczenia osobowe Ubezpieczenia majątkowe Ubezpieczenie mienia Ubezpieczenia OC Ubezpieczenia komunikacyjne Ubezpieczenie OC Ubezpieczenie "Zielona karta" Ubezpieczenie AC Ubezpieczenie NNW Ubezpieczenie Car Assistance WYKONYWANIE TRANSPORTU DROGOWEGO Warunki wspólne wykonywania krajowego transportu drogowego osób i rzeczy Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika Warunki uzyskania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego Dobra reputacja Certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika Zabezpieczenie finansowe Kierowcy o wymaganych kwalifikacjach Pojazdy Osoba zarządzająca transportem Siedziba Baza eksploatacyjna Jak uzyskać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego? Zwolnienie z obowiązku uzyskania zezwolenia Licencja wspólnotowa Dodatkowe warunki wykonywania transportu drogowego osób Licencje na wykonywanie przewozów osób małymi pojazdami Zezwolenia w przewozach osób Rodzaje przewozów osób Zezwolenia na regularne i regularne specjalne w krajowych przewozach osób wydawane wg przepisów ustawy o transporcie drogowym Zezwolenia w międzynarodowych przewozach osób Organizacja przewozów osób wg ustawy o publicznym transporcie zbiorowym Organizacja przewozów osób w krajowym transporcie publicznym według nowych przepisów Zaświadczenie na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego Potwierdzenia zgłoszenia przewozu Organizacja przewozów osób w międzynarodowym transporcie publicznym wg nowych przepisów Pośrednictwo przy przewozie osób Przewozy osób na potrzeby własne Przewozy kabotażowe osób Wykonywanie przewozów osób wg prawa przewozowego Umowa przewozu osób Umowa przewozu bagażu Prawa pasażerów Honorowanie ulg obywateli Rozkłady jazdy w publicznej komunikacji autobusowej Dodatkowe warunki wykonywania transportu drogowego rzeczy Licencje w transporcie rzeczy małymi pojazdami Dodatkowe zezwolenia w transporcie rzeczy Zezwolenia w krajowych specjalizowanych przewozach rzeczy Zezwolenia zagraniczne w międzynarodowych przewozach Wykonywanie przewozów rzeczy wg Konwencji CMR Umowa przewozu rzeczy Reklamacje, roszczenia i ich przedawnienie Pośrednictwo w przewozie rzeczy Przewozy rzeczy na potrzeby własne Przewozy kabotażowe - warunki wykonywania Przewozy kabotażowe na obszarze Unii Europejskiej Przewozy kabotażowe poza obszarem Unii Europejskiej Zasady korzystania z zezwoleń, licencji i zaświadczeń Nowe wypisy z zezwoleń, licencji i zaświadczeń Zawieszanie zezwoleń i licencji Przenoszenie uprawnień do zezwoleń i licencji Cofanie zezwoleń i licencji Wygasanie zezwoleń i licencji Opłaty administracyjne w transporcie drogowym Fakturowanie usług przewozowych Spedycja Logistyka Umowy międzynarodowe w transporcie Prawo Unii Europejskiej Umowy bilateralne Konwencje międzynarodowe Konwencje międzynarodowe dla przewozów osób i rzeczy Porozumienie EKMT Konwencje regulujące przepisy ruchu drogowego Konwencje socjalne w transporcie Konwencja celna CPD Konwencje międzynarodowe w przewozach osób Konwencje międzynarodowe w przewozach rzeczy Konwencja CMR Reguły INCOTERMS Konwencja ATP Umowa Europejska ADR Konwencja Bazylejska Konwencja o bezpiecznych kontenerach Konwencje celne Wspólna Procedura Tranzytowa (WPT) Konwencja TIR Konwencja ATA Podsumowanie rozdziału Kontrole w transporcie Kontrole administracyjne Inspekcja Transportu Drogowego System KREPTD Policja drogowa Państwowa Inspekcja Pracy Urzędy Celno-Skarbowe Straż Graniczna Straż Gminna (Miejska) Zarządcy Dróg Publicznych Straż Leśna Straż Pożarna Państwowa Inspekcja Sanitarna Państwowa Inspekcja Weterynaryjna Struktura i organizacja transportu drogowego Struktura i organizacja transportu osób Struktura i organizacja transportu rzeczy NORMY TECHNICZNE I TECHNICZNE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI Utrzymanie stanu technicznego pojazdów Certyfikacja i homologacja Badania techniczne pojazdów Rejestracja pojazdów Obsługa pojazdów Naprawy pojazdów Zużycie pojazdów Wyposażenie wspólne dla wszystkich pojazdów Wymagania ekologiczne wobec pojazdów Informacje dodatkowe w zakresie przewozów osób Parametry techniczne i wyposażenie autobusów Specjalizacja w zakresie przewozów osób Informacje dodatkowe w zakresie przewozów rzeczy Parametry techniczne i wyposażenie samochodów ciężarowych Urządzenia ładunkowe Opakowania towarów Jednostki ładunkowe Paletyzowanie Pakietowanie Konteneryzacja Specjalizacja w zakresie przewozów rzeczy Przewozy ADR Przewozy odpadów Przewozy szybko psujących się artykułów żywnościowych Przewozy żywych zwierząt Przewozy nienormatywne Przewozy kombinowane Przewozy towarów wrażliwych BEZPIECZEŃSTWO DROGOWE Bezpieczeństwo drogowe w przewozach osób i rzeczy Wymagania wobec kierowców Posiadanie wymaganego prawa jazdy Posiadanie kwalifikacji zawodowych Sieci drogowe w kraju i w Europie Sieć dróg krajowych Sieć dróg w Europie Zachowanie się w wypadkach drogowych Rodzaje wypadków drogowych Przyczyny wypadków drogowych Prędkość a wypadki drogowe Alkohol a wypadki drogowe Pogoda a wypadki drogowe Zasady postępowania w wypadkach drogowych Bezpieczeństwo drogowe w przewozach rzeczy Dodatkowe uprawnienia kierowców Ograniczenia w ruchu drogowym Załadunek pojazdów i techniki mocowania ładunków Bezpieczeństwo przewozu Obowiązki uczestników przewozu Czynniki decydujące o prawidłowym załadunku pojazdu Ograniczenia konstrukcyjne nadwozi pojazdów Ograniczenia ładowania pojazdów Stabilność ładunku Zasady rozmieszczania ładunków w pojeździe Sposoby mocowania ładunku i środki do tego stosowane Podstawowe warunki prawidłowego załadunku pojazdów i mocowania na nich ładunków Test - przykład dla przewozu osób Test - przykład dla przewozu rzeczy Przykładowe zadania w zakresie przewozu osób Zadanie 1 - Kalkulacja kosztów przewozu Zadanie 2 - Harmonogram czasu pracy Zadanie 3 - Budowanie rozkładu jazdy Zadanie 4 - Potoki pasażerów Zadanie 5 - Harmonogram planowania czasu i kosztu wycieczki Przykładowe zadania w zakresie przewozu rzeczy Zadanie 1 - Kalkulacja kosztów przewozu Zadanie 2 - Harmonogram zadania przewozowego Przykładowe zadania wspólne dla przewozu osób i rzeczy Zadanie 1 - Rozliczanie wynagrodzeń i ZUS
Sygnatura czytelni BMW: VIII G 132 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15245 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kto jest kim / Paweł Smółka. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 10, s.55-57. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Bibliografia na stronach 197-[198].
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych Skąd się biorą dane? Jak wykorzystać informacje? Przykłady dobrego wykorzystania danych Przykłady złego wykorzystania danych Big data Mar-tech Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk Czym jest zatem analiza marketingowa? Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego Biznes Marketing Usługi Research rynku czy mamienie klienta? Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe Excel Kursy internetowe Staże Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie Nowa wersja Google Analytics 4 Universal Analytics Google Analytics 4 - słownik Google Analytics 360 Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej Konfiguracja systemu Czy potrzebuję Google Analytics? Analiza i raportowanie Zdarzenia Typy raportów Google Analytics 4 Google Analytics już zna odpowiedź Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4 Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics Użytkownicy Strona główna Raportowanie Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi? Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto? Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem Programista potrzebny od zaraz? Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager? Miłość albo nienawiść Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę Jak wykorzystać dane z Google Search Console? Użyteczność na pierwszym miejscu 10 pomysłów na analizę w Google Search Console Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu ..... Sezonowość w Google Trends Wróżenie z wyszukiwań Potęga big data - Google Trends a Big Query Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś Pierwsze kroki w Google Data Studio Skup się na tym, czego szukasz Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz Minimalizm i powściągliwość Liczby, które mówią Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych? Rozdział 10. Co mówią o nas liczby Analiza danych w e-commerce Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki? Przyszłość e-commerce Rynek pracy Analiza danych w usługach Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników Promocja i działania 360 Analiza danych w produktach cyfrowych Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest Wyzwania współczesnych biznesów online Przyszłość rynku pracy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154890 N, 154891 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154848 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Umiejętność zawodowa (cz.1) / Marek Sylburski. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 4, s.70-73. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kompetencje i ich pomiar / Krzysztof Śliwiński. W: Personel i Zarządzanie. 2014, nr 4, s.72-75. - Warszawa : INFOR, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Praca i kariera na globalnym rynku : wyzwania i zagrożenia / Elżbieta Turska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 163 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [153]-163.
Dla doradców zawodowych, studentów i pracowników naukowych zainteresowanych psychologią pracy i organizacji, młodych ludzi planująch swoją zawodową karierę, pracodawców, a także do czytelnika próbującego zrozumieć dynamicznie zmieniający się świat pracy.
Rozdział 1. Od jednorazowego dopasowania do potrzeby ciągłego dopasowywania się Rozdział 2. Od kwalifikacji do kompetencji Rozdział 3. Nietradycyjne formy pracy – szansa czy zagrożenie? Rozdział 4. Od realizowania kariery w ramach jednej organizacji do realizowania kariery bez granic Rozdział 5. Od wartości organizacji do wartości własnych. Przesuwanie odpowiedzialności za karierę z organizacji na pracownika Rozdział 6. Kariera przedsiębiorcy – przedsiębiorczość w karierze Rozdział 7. Młodzi na rynku pracy – szanse i trudności realizowania kariery zawodowej Rozdział 8. Nowa rzeczywistość i nowe formy bezrobocia. Czy robot zabierze nam pracę? Rozdział 9. Za mało pracy, za dużo kwalifikacji. Niedozatrudnienie i przeedukowanie Rozdział 10. Od wyboru zawodu do konstrukcji kariery. Nowa rola poradnictwa zawodowego
Sygnatura czytelni BMW: VI E 284 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149652 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
(Nie) bezpieczny lakmus / Victor Wekselberg. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 4, s.66-69. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Kierunki zmian w popycie na pracę Leszek Kucharski, Eugeniusz Kwiatkowski Odpływy z zatrudnienia w przekroju zawodów i sekcji PKD w Polsce w latach 2015-2018 1.Stopy odpływów w przekroju grup zawodów i sekcji PKD 2.Model i wyniki analiz ekonometrycznych Anna Grześ Zmiany w popycie na pracę w wybranych sekcjach PKD w Polsce w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej 1.Istota rewolucji przemysłowej 4.0 i jej konsekwencje dla rynku pracy -ujęcie teoretyczne, przegląd literatury 2.Próba oceny wdrażania rozwiązań wynikających z rewolucji przemysłowej 4.0 w wybranych sekcjach PKD 3.Popyt na pracę w wybranych sekcjach PKD w latach 2010-2018 w kontekście rozwiązań wynikających z rewolucji przemysłowej 4.0 Agata Matuszewska-Kubicz Prognozowane kompetencje przyszłości na rynku pracy a oczekiwania pracodawców - na przykładzie branży IT w woj. łódzkim 1.Pojęcie i rodzaje kompetencji 2.Kompetencje przyszłości na rynku pracy Magdalena Wysocka Wpływ technologii cyfrowych na miejsca pracy w przedsiębiorstwach Stanisław Kaczyński Uwarunkowania i konsekwencje gospodarki 4.0 1.Gospodarka 4.0 i jej znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa 2.Skutki gospodarki 4.0 Maciej Cesarski Współczesne migracje osiedleńcze, zamieszkiwanie a przyszłość „pracy" - zagadnienia globalne 1.Społeczno-gospodarcze efekty „pracy" w skali świata 2.Pesymistyczne i optymistyczne perspektywy „pracy" - czy tylko? 4.Zamieszkiwanie a przyszłość „pracy" Barbara Cieślińska Zawody nowe i stare w hierarchii społecznego prestiżu 1.Zawody nowe a zawody przyszłości 2.Przynależność do grupy społeczno-zawodowej 3.Ranking zawodów w hierarchii społecznego prestiżu Zarządzanie potencjałem pracy - nowe wyzwania Józef Frąś, Clemens Wagener Kluczowe kompetencje lidera organizacji w dobie przemysłu 4.0 1.Kompetencje lidera organizacji - istota zagadnienia 2.Charakterystyka i kształtowanie kompetencji lidera organizacji 3.Przemysł 4.0 a kompetencje lidera współczesnej organizacji 4.Model kompetencji lidera organizacji w erze inteligentnych fabryk Joanna M. Moczydłowska Kompetencje menedżerów w przemyśle 4.0. Wyniki badań jakościowych 1.Kompetencje kierownicze (menedżerskie) 2.Przemysł 4.0 (Indystry 4.0) - geneza i istota koncepcji 3.Kompetencje menedżera a wyzwania przemysłu 4.0 4.Metodyka i wyniki badań własnych Kamil Zawadzki Pozytywne zarządzanie zasobami ludzkimi w erze gospodarki 4.0 1.Fundamenty modelu pozytywnego zarządzania zasobami ludzkimi 2.Wyzwania gospodarki 4.0 dla zarządzania ludźmi w organizacji 3.Pozytywne ZZL wobec czwartej rewolucji przemysłowej Urszula Widelska Relacje z pracownikami w przedsiębiorstwie innowacyjnym z perspektywy menedżerów najwyższego szczebla 1.Relacje z pracownikami na tle relacji z innymi grupami interesariuszy -analiza teoriopoznawcza Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska Diagnoza sprawiedliwości wynagradzania w Polsce - implikacje w warunkach gospodarki 4.0 1.Znaczenie sprawiedliwości wynagradzania w gospodarce 4.0 2.Ocena sprawiedliwości wynagrodzeń 3.Ocena sprawiedliwości dystrybutywnej 4.Ocena sprawiedliwości proceduralnej 7.Ocena sprawiedliwości interakcyjnej Przemysław Majewski Pracownicy tymczasowi a parametry jakościowe procesu produkcji na przykładzie przedsiębiorstw z branży przemysłowej 1.Uwarunkowania pracy tymczasowej 2.Ograniczenia pracy tymczasowej 3.Cudzoziemcy jako pracownicy tymczasowi 4.Praca tymczasowa a jakość pracy Magdalena Byczkowska Wpływ BIZ na rynek pracy państwa przyjmującego - korzyści i zagrożenia 1.Napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski 2.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a rynek pracy w Polsce 3.Efekty bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rynku pracy państwa przyjmującego Ewa Flaszyńska Rejestrowane bezrobocie - ukryte rezerwy siły roboczej? 1.Wiek i wykształcenie bezrobotnych - regionalne i lokalne różnice 2.Nadwyżki i deficyty kadrowe według zawodów 3.Co jest największa przeszkodą dla pracodawców? Generacje pracowników na rynku pracy Magdalena Knapińska Freelancer czy prekariusz - perspektywy pokolenia milenium na nowoczesnym rynku pracy 1.Charakterystyka terminologiczna pokolenia milenium 2.Pojęcie freelancingu i prekariatu w literaturze 3.Charakterystyka pokolenia milenium na podstawie publicznej statystyki 5.Analiza freelancingu w Polsce w świetle badań ankietowych 6.Sytuacja zatrudnieniowa pokolenia milenium - czy to prekariusze? Joanna Gajda Pokolenie Z na rynku pracy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej 1.Pojęcie i istota czwartej rewolucji przemysłowej 2.Sytuacja na rynku pracy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej Karolina Krzykowska Zarządzanie generacjami pracowników - kompetencje i motywowanie w gospodarce 4.0 1.Zarządzanie międzypokoleniowe 2.Sztuczna inteligencja a zarządzanie zasobami ludzkimi 3.Perspektywa jutra - pracownik przyszłości Agata Zagórowska Analiza deklarowanej aktywności zawodowej podczas studiów. Synteza wyników badań empirycznych 3.Ranga wykształcenia wyższego a działania adaptacyjne studentów w kontekście zmian na rynku pracy 4.Aktywność zawodowa studentów w świetle badań Wyzwania wobec systemu edukacji i poradnictwa zawodowego Urszula Jeruszka Rola edukacji w miejscu pracy w rozwoju kompetencji wymaganych w przedsiębiorstwach 1.Kilka uwag o edukacji formalnej w kontekście kształtowania kompetencji przydatnych do pracy 2.Dlaczego przedsiębiorstwa powinny inwestować w kapitał ludzki swoich pracowników? 4.Jakie metody rozwoju kompetencji pracowniczych mogą być/są stosowane w miejscu pracy Aleksandra Dudek Diagnoza oczekiwań studentów wobec uczelni. Synteza wyników badań empirycznych 1.Tendencje demograficzne a potencjał akademicki miasta Opole 2.Uniwersytet Opolski jako ośrodek akademicki - cele i zadania 3.Diagnoza oczekiwań studentów wobec uczelni wyższych - wyniki badań empirycznych Dominika Malchar-Michalska Diagnoza motywów wyboru studiów przez studentów. Synteza wyników badań empirycznych 1.Motywy podejmowania studiów i ich kierunków – przegląd literatury 4.Motywy podejmowania studiów przez studentów Uniwersytetu Opolskiego. Wyniki badań empirycznych Adam Miara Wyzwania wobec systemu edukacji w kontekście inteligentnych specjalizacji województwa podlaskiego 1.Założenia inteligentnych specjalizacji 2.Umiejętności przyszłości 3.Niedopasowanie kompetencyjne 4.Wyzwania przed systemem edukacji w celu zapewnienia kapitału ludzkiego o odpowiednich kompetencjach Michał Bąkowski Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy dydaktycznej nauczycieli 1.Technologie informacyjno-komunikacyjne w polskich szkołach 2.Istota kształcenia zdalnego Monika Maksim Kompleksowe centra poradnictwa dla młodzieży - doświadczenia niemieckie w zakresie wspierania młodych w przechodzeniu ze szkoły na rynek pracy 1.Idea kompleksowych centrów poradnictwa dla młodzieży 2.Niemieckie agencje zatrudnienia młodzieży (Jugendberufsagentur) Monika Wojdyło Realizacja założeń pozytywnego modelu doradztwa zawodowego SELF wśród uczniów szkół zawodowych 1.Filozofia pozytywnego modelu doradztwa zawodowego SELF 2.Formy wspierania uczniów szkół zawodowych 4. Dotychczasowy przebieg działań wspierających uczniów szkół zawodowych Anna Majzel Kompetencje pracowników na współczesnym rynku pracy - wybrane problemy 1.Kompetencje pracownicze w świetle badań 2.Wsparcie rozwoju kompetencji- wybrane praktyki Gospodarka 4.0 z perspektywy polityki społecznej Lucjan Miś Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy socjalnej i zawodach pomocowych 1.Praca socjalna jako zawód 2.Przykłady zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy socjalnej i zawodach pomocowych 4.Uchodźcy i imigranci 5.Systematyczne przeglądy badań na technologiami informacyjno--komunikacyjnymi w zawodach pomocowych Tadeusz Kowalewski Gospodarka 4.0 - wyzwanie dla systemu usług społecznych 1.Cyfryzacja przyczyną zmian 2.System usług społecznych 3.CUS jako rozwiązanie systemowe Elżbieta Bojanowska Ryzyko niesamodzielności jednostek z perspektywy służb społecznych 1.Kontekst demograficzny 2.Niesamodzielność - definicja pojęcia i występujące systemy wsparcia 4.Standard usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych Justyna Przybylska Pojęcie i kryteria zasługiwalności 1.Pojęcie zasługiwalności 2.Kryteria zasługiwalności 3.Przegląd wybranych badań empirycznych Hubert Ostapowicz Projekty społeczne jako wyzwanie dla samorządu gminnego w kontekście gospodarki 4.0 1.Pojęcie projektu 2.Metodyka zarządzania projektami 3.Proces formułowania projektu współfinansowanego ze środków EFS w gminie przy zastosowaniu typowego schematu
Sygnatura czytelni BMW: VI E 295 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150235 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150767 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nie tylko dyplomy i tytuły / Jarosław Zgud. W: Personel i Zarządzanie. 2000, nr 20, s.28-31. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Bibliografia, netografia na stronach 245-266.
Dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków.
Kompetencje w naukach o zarządzaniu Podejście holistyczne Podejście do kompetencji w szkołach zarządzania Typologia kompetencji . Rozwój kompetencji jako inwestycja w kapitał ludzki Rozwój kompetencji pracowników Proces rozwoju kompetencji pracowników Determinanty rozwoju kompetencji pracowników Formy rozwoju kompetencji pracowników Tutoring, mentoring, coaching Mentoring Coaching Szkolenie, warsztat, trening . Blended learning Self-directed learning Konferencja, kongres, seminarium Studia podyplomowe Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Czteropoziomowy model Kirkpatricka Model Hamblina Pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa Zmodyfikowany ROI Metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści Model krytycznych poziomów Guskeya Model Holtona Model oceny wyników O’Connora (RA) Model Kaufmana i Kellera Model Brinkerhoffa (SCM) Model IPO Model C-I-P-O Czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO) Czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP) Model Passmore’a i Velez (SOAP-M model) Model Ramseya (GAP model) Model Fiester i Morris Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji ....... pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników Opracowanie narzędzi gromadzenia danych, przeprowadzenie badań terenowych i analiza zgromadzonych danych Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników . Autorska metoda i jej zastosowanie Studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora medialnego przetwórstwa mięsnego transportowego piwowarskiego nowych technologii doradczego obsługi klienta medycznego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153420 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności