Motywacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(104)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Artykuły
(4)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(79)
dostępne
(52)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(58)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(51)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Górska Joanna
(4)
Kopertyńska Maria Wanda
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Gliszczyńska Xymena
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kabaj Mieczysław (1933- )
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Makowski Kazimierz
(2)
Nieżurawska-Zając Joanna
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Pietroń-Pyszczek Agata
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bailey Chris (1989- )
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Włodzimierz
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Bodak Andrzej
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bruce Anne (1952- )
(1)
Bubiak Bogumiła
(1)
Butrym-Karaś Magdalena
(1)
Carr David K
(1)
Całus Edmund
(1)
Chester Eric
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czarniawska Barbara
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Gick Alan
(1)
Gorczycka Ewa (1941- )
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grzelczak Agnieszka U
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hajduk-Popławska Krystyna
(1)
Hard Kelvin J
(1)
Hermanson Roger H
(1)
Jagas Józef (1930- )
(1)
Jakubowski Jarosław
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jedlikowska Dorota
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Karaś Krzysztof
(1)
Karaś Roman
(1)
Karney Janina E
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kobjoll Klaus
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomista)
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Kośmider Hanna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Krugiełka Agnieszka
(1)
Krupa Joanna
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwik Bogdan
(1)
Markiewicz Małgorzata
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
McCoy Thomas J
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Mierzejewska-Majcherek Janina
(1)
Miller Douglas (1966- )
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mróz Barbara
(1)
Mulicka Iwona
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pietrasiński Zbigniew
(1)
Piotrowski Klemens (1934-1987)
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przedpelski Mieczysław
(1)
Rauziński Robert (1933- )
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Robak Elżbieta
(1)
Rostocki Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(103)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(102)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Motywacja pracy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(431)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradniki
(11)
Monografia
(6)
Podręcznik
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
104 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 275-280.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 66
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3256 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 314-319.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 84 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123229 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Legnicy)
Bibliogr. s. 86-88.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 1 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 70910 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 70909 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108803, 108808, 108804, 108807, 108805, 108806, 108802 L (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja w pracy : determinanty ekonomiczno-organizacyjne / Leszek Kozioł. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 320, [2] s. : schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. 309 - [313]
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1021 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 190 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
Istota motywacji pracownika Pojęcie motywacji Upragniony awans Jana Proces motywacyjny w organizacji Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! System motywacyjny w organizacji Jak wejdziesz między wrony to... Modele analizy motywacji pracowników Modele potrzeb Modele procesu Sprawiedliwa ocena pracownika Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego Typ pracownika w organizacji Sprawiedliwy podział pracy Osobowość pracownika Gotowość pracownika do działania Inteligencja emocjonalna pracownika Honor a życie zawodowe Rola wartości w procesie motywacyjnym Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej Podstawowe wartości w procesie motywowania „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos Metody analizy motywacji Analiza i pomiar systemu wartości pracowników Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności Analiza i pomiar potrzeb pracowników Analiza i pomiar motywatorów i demotywatorów Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć Analiza i pomiar właściwości pracy Rola przywództwa w procesie motywacyjnym Kodeks przywódcy w organizacji Makiawelizm w procesie motywacyjnym Analiza i pomiar przywództwa w organizacji Tworzenie kultury małp Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania Proces komunikacji interpersonalnej pracowników Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia Typy komunikacyjne pracownika Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników Rola pracy zespołowej w procesie motywowania Istota zespołów pracowniczych w organizacji Proces budowania zespołów pracowniczych Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych Proces budowy zespołu Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania Konflikt interpersonalny - istota Sposoby rozwiązywania konfliktów Prawdy o zarządzaniu konfliktem Konflikt interpersonalny
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 174
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej 1.1. Pojęcie motywacji 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 1.2.1. Typ pracownika w organizacji 1.2.2. Osobowość pracownika 1.2.3. Gotowość pracownika do działania 1.3. Proces motywacyjny 1.4. System motywacyjny 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją 1.5.1. Teorie potrzeb 1.5.2. Teorie procesu Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego 2.1. Przywództwo w procesie motywowania 2.2. Klimat organizacyjny 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania 3.1. Analiza potencjału pracowniczego 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego 4.4. Wartość procesu motywacyjnego 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152531 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej 1.1. Pojęcie motywacji 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 1.2.1. Typ pracownika w organizacji 1.2.2. Osobowość pracownika 1.2.3. Gotowość pracownika do działania 1.3. Proces motywacyjny 1.4. System motywacyjny 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją 1.5.1. Teorie potrzeb 1.5.2. Teorie procesu Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego 2.1. Przywództwo w procesie motywowania 2.2. Klimat organizacyjny 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania 3.1. Analiza potencjału pracowniczego 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego 4.4. Wartość procesu motywacyjnego 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152941 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 215-220.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
Istota motywacji pracowniczej Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego Typ pracownika w organizacji Osobowość pracownika Inteligencja emocjonalna pracownika Gotowość pracownika do działania Proces motywacyjny System motywacyjny Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją Teorie potrzeb Teorie procesu System wartości organizacji jako istotny element procesu motywowania. Istota systemu wartości w organizacji. Praca zawodowa a wartości pracownika Zarządzanie systemem wartości Kreowanie wartości na przykładzie firmy VALDKOZ Istotne uwarunkowania procesu motywacyjnego Przywództwo w procesie motywowania Klimat organizacyjny Struktura zadań wykonywanych przez pracowników Coaching jako metoda doskonalenia motywacji pracownika Coaching w procesie motywacji Model GROW w coachingu Stres jako czynnik ograniczający motywację pracownika Istota i pojęcie stresu Zachowania obronne pracownika w sytuacjach stresowych Zarządzanie stresem pracownika Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania Analiza potencjału pracowniczego Analiza cech osobowych pracowników Analiza poziomu kompetencji pracowniczych Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji Analiza poziomu satysfakcji z kluczowych obszarów życia pracownika Analiza poziomu zadowolenia pracowników Analiza klimatu organizacyjnego Analiza nastawień kadry kierowniczej. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji Ocena efektywności procesu motywowania pracowników Mierniki efektywności procesu motywacyjnego Wartość procesu motywacyjnego Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 186
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153653 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153654 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 190 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 187-190.
Rozdział 1 Istota motywacji pracownika 9 1.1. Pojęcie motywacji 9 1.2. Przypadek 1: Upragniony awans Jana 13 1.3. Proces motywacyjny w organizacji 15 1.4. Przypadek 2: Nie podoba się? Pięciu mam na twoje miejsce!!! 21 1.5. System motywacyjny w organizacji 23 1.6. Przypadek 3: Jak wejdziesz między wrony to... 30 1.7. Modele analizy motywacji pracowników 31 1.7.1. Modele potrzeb 33 1.7.2. Modele procesu 51 1.8. Przypadek 4: Sprawiedliwa ocena pracownika 62 Rozdział 2 Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego 65 2.1. Typ pracownika w organizacji 66 2.2. Przypadek 5: Sprawiedliwy podział pracy 69 2.3. Osobowość pracownika 70 2.4. Gotowość pracownika do działania 76 2.5. Inteligencja emocjonalna pracownika 78 2.6. Przypadek 6: Honor a życie zawodowe 81 Rozdział 3 Rola wartości w procesie motywacyjnym 83 3.1. Miejsce wartości w kulturze organizacyjnej 83 3.2. Podstawowe wartości w procesie motywowania 87 3.3. Przypadek 7: „Degrengolada", czyli zarządzanie przez chaos 90 Rozdział 4 Metody analizy motywacji 93 4.1. Analiza i pomiar systemu wartości pracowników 93 4.2. Analiza i pomiar poziomu zadowolenia oraz lojalności 99 4.3. Analiza i pomiar potrzeb pracowników 104 4.4. Analiza i pomiar motywatorów i demotywatorów 106 4.5. Analiza i pomiar poziomu motywacji osiągnięć 108 4.6. Analiza i pomiar właściwości pracy 112 Rozdział 5 Rola przywództwa w procesie motywacyjnym 119 5.1. Kodeks przywódcy w organizacji 119 5.2. Makiawelizm w procesie motywacyjnym 125 5.3. Analiza i pomiar przywództwa w organizacji 128 5.4. Przypadek 8: Tworzenie kultury małp 134 Rozdział 6 Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania 137 6.1. Proces komunikacji interpersonalnej pracowników 137 6.2. Rodzaje komunikacji i efekt pierwszego wrażenia 139 6.3. Typy komunikacyjne pracownika 146 6.4. Analiza i pomiar klimatu organizacyjnego 148 6.5. Przypadek 9: Wyścig szczurów, czyli ranking pracowników 152 Rozdział 7 Rola pracy zespołowej w procesie motywowania 155 7.1. Istota zespołów pracowniczych w organizacji 155 7.2. Proces budowania zespołów pracowniczych 158 7.3. Dobór pracowników do zespołów - role pracownicze 161 7.4. Prawdy dotyczące zespołów pracowniczych 167 7.5. Przypadek 10: Proces budowy zespołu 168 Rozdział 8 Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania 171 8.1. Konflikt interpersonalny - istota 171 8.2. Sposoby rozwiązywania konfliktów 176 8.3. Prawdy o zarządzaniu konfliktem 179 8.4. Przypadek 11: Konflikt interpersonalny 180
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154963 N, 154962 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Bibliogr. s. 131-134.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 94 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123449 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3364 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: The motive : why so many leaders abdicate their most important responsibilities.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 299 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 158
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151642 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6396 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, ISSN 0239-6114 ; nr 1672)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR [Human Resources])
Bibliografia strony [335]-334. Netografia strony 344-345. Indeks.
Dla specalistów z działów HRM, doradców personalnych, studentów zarzadzania, doktorantów, kadry akademickiej, uczestników szkoleń i treningów z zakresu zarzadzania zasobami ludzkimi.
Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie Wyzwania otoczenia gospodarczego Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim Działania w dziedzinie strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim Nowe tendencje w odniesieniu do funkcji personalnej Wyniki badań dotyczących wybranych elementów strategii personalnej Strategia personalna wybranych przedsiębiorstw biorących udział w badaniu Mierniki funkcji personalnej Wkład funkcji personalnej w uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej Ocena działań w zakresie funkcji personalnej Znaczenie mierników funkcji personalnej Rola systemu mierników kapitału ludzkiego (Human Capital Metrics-HCM) Rodzaje mierników skuteczności zarządzania kapitałem ludzkim Analiza mierników zastosowanych w badaniu Wnioski dotyczące mierników w badanych firmach Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy Znaczenie satysfakcji z pracy Funkcje i metody badania satysfakcji Związku celów wewnętrznego public relations z działaniami w obszarze funkcji personalnej Wyniki badań satysfakcji Analiza czynników satysfakcji Analiza wpływu badanych czynników na zadowolenie ogólne Analiza pojed1łrczych czynników zadowolenia Rezultat badania satysfakcji jako miernik Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zarządzanie personelem oparte na kompetencjach Zarządzanie kompetencjami w świetle badań empirycznych Kompetencje menedżerów personalnych Potrzeby rozwojowe polskich menedżerów Analiza wyników badania poziomu kompetencji menedżerów personalnych Synteza wyników badania empirycznego Rekrutacja' selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach Planowanie zapotrzebowania na personel Rekrutacja w przedsiębiorstwie Proces selekcji Techniki selekcji Wywiad tradycyjny Wywiad epizodyczny Assessment Center Zadania symnulowane Procesy doboru w świetle badań satysfakcji Redukcja zatrudnienia Znaczenie procesów redukcji Zwolnienia monitorowane Procesy rekrutacji, selekcji i redukcji w badanych przedsiębiorstwach Zmiany w zakresie funkcji oceniania Znaczenie systemów oceniania w organizacji Istota i cele systemów ocen ocena zorientowana na oszacowanie pracy (ocena porównawcza, ewaluacyjna) ocena rozwojowa i motywacyjna Elementy procesu oceny Ewolucja systemów oceniania Ocena orientowana na wyniki Zarządzanie efektywnością (Performance Management) Ocena wieloźródłowa Wytyczne dla wprowadzania systemów ocen Komunikowanie się Projektowanie szkoleń Ćwiczenie umiejętności Monitorowanie systemu Procesy oceny w świetle badań satysfakcji Procesy oceniania w badanych przedsiębiorstwach Szkolenia i rozwój pracowników W polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy Etapy procesu szkolenia Potrzeby szkoleniowe i metody ich identyfikacji Metody stosowane w trakcie analizy potrzeb Model kwintetu szkoleniowego Przeprowadzanie szkolenia ocena efektywności szkoleń Wskaźnik Rolwocenie efektywności szkoleń Planowanie karier Plany następstw(sukcesji) Metody oceny kompetencji pracowników Ocena kadry kierowniczej metodą Development Center ocena metodą informacji zwrotnej 360stopni Testy i kwestionariusze oceny predyspozycji menadżera Procesy szkolenia i rozwoju w świetle badań satysfakcji Procesy szkolenia i rozwoju w badanych przedsiębiorstwach Motywowanie pracowników Motywowanie pracowników a kształtowanie satysfakcji Wyniki badań empirycznych dotyczących motywowania Procesy motywowania w wybranych przedsiębiorstwach Motywująca wartość procedur personalnych Motywująca rola planowania zasobów ludzkich Motywujące znaczenie procesu rekrutacji i selekcji Rola adaptacji Motywacyjna rola szkolenia i rozwoju Coaching jako motywująca technika szkolenia Motywująca rola ścieżki kariery i planu sukcesji Motywacyjna siła oceniania Motywacyjna rola komunikowania się Procesy i procedury personalne a motywacja pracowników w świetle badań empirycznych Procedury personalne w ocenie badanych ocena poziomu satysfakcji ze stosowania wybranych elementów motywowania Zarządzanie wiedzą Kapitał ludzki a kapitał intelektualny . Zarządzanie wiedzą a zarządzanie personelem Analiza i ocena zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach Procesy dzielenia się wiedzą w świetle badań satysfakcji Procesy zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach Koncepcja organizacji uczącej się Metoda INvEsT - narzędzie do diagnozowania organizacji liczącej się Konflikt w organizacji Podłoże konfliktów Poziomy konfliktu Rodzaje konfliktów Możliwe podejścia do sytuacji konfliktowej Podstawowe procedury w rozwiązywaniu konfliktów Rozwiązywanie konfliktów w badanych przedsiębiorstwach Zarządzanie różnorodnością Uwarunkowania polityki różnorodności Korzyści z różnorodności dla przedsiębiorstwa Działania w zakresie różnorodności Dyskryminacja w Polsce Dyskryminacja ze względu na płeć Programy godzenia życia zawodowego z osobistym (work-life balance) Zapobieganie dyskryminacji Zarządzanie różnorodnością w badanych przedsiębiorstwach Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy Przedsiębiorstwa innowacyjne Strategia i praktyki personalne jako czynniki wspierające innowacyjność Przedstawienie założeń, innowacji w postaci wizji Swoboda dostępu do wiedzy Osoba lidera Wartości Motywowanie Kompetencje Szkolenia Wyniki badań dotyczących wspierania innowacyjności w przedsiębiorstwach Bariery innowacyjności Wartości firmy Motywowanie Model kompetencyjny Polityka szkolenia Synteza wyników badań Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy Koncepcja marki pracodawcy Budowanie marki pracodawcy Związki między marką pracodawcy a marką produktu Marka jako wiązka wartości . Marka jako tożsamość Marka jako wizerunek Ocena wartości marki Wyniki badań dotyczących marki pracodawcy Czynniki decydujące o wyborze pracodawcy Czynniki decydujące o atrakcyjności pracodawcy Czynniki wpływające na lojalność Synteza wyników badań Założenia badawcze i metodologia badań ocena stanu i jakości rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w wybranych przedsiębiorstwach w gospodarce opartej na wiedzy Zastosowane metody badawcze Badania dotyczące wpływu procedur personalnych na stwarzanie proinnowacyjnego środowiska-pracy Badania dotyczące siły marki pracodawcy Badania dotyczące wpływu procedur personalnych na motywowanie pracowników.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 182 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125105 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5711 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93871 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. EZ 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Do studiowania takich przedmiotów jak: podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zachowania organizacyjne, zarządzanie zasobami ludzkimi.
Bibliogr. s. 161-164.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 757 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 107
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 72975 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 143 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 209-214.
Dla menedżerów, przedsiębiorców, studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników szkoleń doskonalących umiejętnoąci menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149276 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach 91-100.
Rodzic i dziecko czy partnerzy? Różnice generacyjne w relacjach szef–pracownik z perspektywy kontraktu psychologicznego Młode pokolenie pracowników w badaniach Zmiany w kontrakcie psychologicznym Relacje między pracownikiem Y a szefem X Podejście badawcze Zakres wykorzystania analizy transakcyjnej E. Berne’go Cechy osobowości i system wartości kierowników (pokolenie X) oraz pracowników (pokolenie Y) we współczesnych badaniach psychologicznych Różnice generacyjne i co z nich wynika obecnie Model Osobowościowo-Aksjologiczny MOA i jego związki z teorią autodeterminacji SDT Menedżerowie edukacji, czyli w stronę efektywnego zarządzania pokoleniem Y. O uwarunkowaniach i nowych wyzwaniach edukacyjnych Pokolenie Y O uwarunkowaniach i wyzwaniach edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym W stronę sieci edukacji w społeczeństwie informacyjnym Jednostka w społeczeństwie informacyjnym – tożsamość hubrystyczna i cechy pożądane w (po)nowoczesności Zmieniające się role nauczycieli – perspektywa pedeutologiczna Podejście pedeutologiczne – w stronę paradygmatu konstruktywistycznego Multiplikacja kompetencji i role nauczycieli jako liderów Menedżerowie edukacji Motywowanie i wynagradzanie pokolenia Y. Uelastycznianie systemów płacowych jako alternatywa motywowania pokolenia Y Elastyczne systemy wynagradzania Płaca za efekty jako elastyczna forma wynagradzania pokolenia Y Mierniki efektów jako podstawa kształtowania płac Wady i zalety PRP Płaca za kompetencje Sposoby pomiaru kompetencji Wady i zalety CRP Wynagradzanie za wkład pracy Systemy kafeteryjne jako sposób wynagradzania pokolenia Y Różnice w wynagradzaniu pracowników pokolenia X i Y Język „wyluzowanych”… O międzypokoleniowej (nie)komunikacji Post-pokolenie? E-młodzi w kulturze prefiguratywnej Ponowoczesne praktyki komunikacyjne młodzieży. Młodomowa dla… wszystkich? Pokolenie X i Y w mikroprzedsiębiorstwie. Mezalians czy szansa na rozwój organizacji? Pokolenie – dylematy interpretacyjne Pokolenie X Pokolenie Y Pokolenie X i Y – wyzwania Dwa pokolenia – rekomendacje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145399 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5808 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności