Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(133)
Forma i typ
Książki
(133)
Poradniki i przewodniki
(36)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(69)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(75)
Biblioteka Międzywydziałowa
(49)
Biblioteka WEiZ
(61)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Gasper Dorota
(13)
Witkowska Magda
(13)
Lipa Michał
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
Tracy Brian (1944- )
(8)
Doroba Anita
(7)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(6)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(5)
Imai Masaaki (1930- )
(5)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Luecke Richard
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Maxwell John C. (1947- )
(3)
Rostocki Marek
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Buckingham Marcus
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Ertel Danny (1960- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gordon Mark (1956- )
(2)
Grzybek Robert
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Kelley David (1951- )
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Liker Jeffrey K
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mayer Robert (1939- )
(2)
Miller Jon (biznes)
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Owsiak Anna
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Piskorska Agata
(2)
Rumelt Richard P. (1942- )
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Silbiger Steven (1961- )
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Villafuerte Jaime
(2)
Wilson Carol
(2)
Wroblewski Mike
(2)
Arem Tim "T-Bone"
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakałarz Dariusz
(1)
Ball Matthew
(1)
Barden Phil (1959- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bird Drayton
(1)
Blattberg Robert C. (1942- )
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Bly Robert W
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Bowman Alisa
(1)
Branson Richard
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Caslione John A
(1)
Charan Ram
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Coffman Curt
(1)
Cohen June
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cooper Robert K
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czub Marta
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dąbrowski Paweł (tłumacz)
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Edwards Jim
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fuller Jack (1985- )
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Getz Gary (1955- )
(1)
Glinka Dorota
(1)
Godin Seth
(1)
Gola Bartłomiej
(1)
Gottesdiener Ellen
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Górski Jerzy (dziennikarz)
(1)
Głatki Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(133)
Szwecja
(2)
Niemcy
(1)
Język
polski
(133)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(5)
Dyrektorzy
(1)
Internauci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Marketing
(12)
Przywództwo
(12)
Sukces
(9)
Negocjacje
(8)
Innowacje
(7)
Menedżerowie
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Samorealizacja
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Decyzje
(5)
Kreatywność
(5)
Motywacja pracy
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Coaching
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Organizacja pracy
(3)
Outsourcing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Biznes
(2)
Czas pracy
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Kaizen
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mentoring
(2)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(2)
Metawersum
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Produkty nowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria gier
(2)
Umowa
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zdolności
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Bezpieczeństwo psychiczne
(1)
Brandcasting
(1)
Ból
(1)
COVID-19
(1)
Cele życiowe
(1)
Copywriting
(1)
Cybernetyka
(1)
Czas
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Design thinking
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Epidemie
(1)
FBI
(1)
Finanse osobiste
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Frezarki sterowane numerycznie
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Groundswell
(1)
Influencer marketing
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kierowanie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Liderzy
(1)
LinkedIn
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Japonia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(38)
Poradniki
(37)
Opracowanie
(14)
Podręcznik
(10)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Podręczniki
(2)
Audiobooki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Felieton
(1)
Monografia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Psychologia
(15)
Rozwój osobisty
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
133 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116529 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140055 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : The Toyota Way : 14 Management Principles from the World's Greatest Manufacturer.
Bibliogr.s. 469 - 470
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie III rozszerzone i uzupełnione. - Warszawa : MT Biznes ; Göteborg : Wamex, 2017. - 130 stron : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania.
1.Nakryj do stołu 2.Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem 3.Stosuj jak najczęściej zasadę 80/20 4.Zastanów się nad konsekwencjami 5.Zwlekanie kontrolowane 6.Nieustannie stosuj metodę ABCDE 7.Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych 8.Zasada trzech zadań 9.Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz 10.Krok po kroku, czyli od beczki do beczki 11.Podwyższaj swoje kwalifikacje 12.Rozpoznaj swoje główne ograniczenia 13.Zmobilizuj się 14.Zmuś się do działania 15.Technika może być najgorszym wrogiem 16.Technika może być wspaniałym służącym 17.Koncentracja uwagi 18.Plasterki salami i ser szwajcarski 19.Strategia wydzielania czasu 20.Stan wyższej konieczności 21.Każde zadanie traktuj indywidualnie Plan działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155083 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę : workbook / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes ; Göteborg : Wamex, 2017. - 104 strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania.
Poznaj Zofię 1.Nakryj do stołu 2.Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem 3.Stosuj jak najczęściej zasadę 80/20 4.Zastanów się nad konsekwencjami 5.Zwlekanie kontrolowane 6.Nieustannie stosuj metodę ABCDE 7.Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych 8.Zasada trzech zadań 9.Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz 10.Krok po kroku, czyli od beczki do beczki 11.Podwyższaj swoje kwalifikacje 12.Rozpoznaj swoje główne ograniczenia 13.Zmobilizuj się 14.Zmuś się do działania 15.Technika może być najgorszym wrogiem 16.Technika może być wspaniałym służącym 17.Koncentracja uwagi 18.Plasterki salami i ser szwajcarski 19.Strategia wydzielania czasu 20.Stan wyższej konieczności 21.Każde zadanie traktuj indywidualnie Plan działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155085 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów.
ROZDZIAŁ 1. DZISIEJSZY ŚWIAT BIZNESU Nadwyżka mocy przerobowych systemów produkcyjnych Kto się ma zachwycać: akcjonariusz czy klient? Instytucje przyznające nagrody i certyfikaty Pięta achillesowa współczesnego kapitalizmu Zachwyt akcjonariusza kontra zadowolenie klienta Współczesna koncepcja ładu korporacyjnego ROZDZIAŁ 2. FIRMY TRADYCYJNE A FIRMY LEAN Jak przejść od modelu tradycyjnego do modelu lean Podejście tradycyjne Mit pierwszy: hurtem będzie taniej Mit drugi: planowanie produkcji na podstawie prognozy sprzedaży i wskaźnika stanów magazynowych43 Fatalne niedociągnięcia i klątwa tradycyjnej działalności operacyjnej Nadmierne zużycie zasobów Kontrola zmienności operacyjnej (baratsuki) jako sposób na utrzymanie dobrej jakości44 Jakość i koszty Elastyczność jako odpowiedź na zmiany na rynku Potrójna funkcja firmy Rozwój nowego produktu Masahiro Sakane w fabrykach joint-venture. Analiza przypadku Błędne postrzeganie zdrowego rozsądku w modelu tradycyjnym Funkcjonowanie gemba w wersji idealnej Standaryzacja 5S, czyli utrzymywanie porządku w miejscu pracy Eliminacja muda ROZDZIAŁ 3. DYREKTOR GENERALNY I RADA DYREKTORÓW Fixing the Game Akcjonariusze na tle innych interesariuszy Kształtowanie ładu korporacyjnego w Japonii Przypadek Sumitomo ROZDZIAŁ 4. AKCJONARIUSZE A KLIENCI Dwie opowieści Rogera Martina Zadowolenie klientów a strategia lean Akcjonariusze na tle innych interesariuszy Spostrzeżenia Sanforda M. Jacoby'ego Definicja interesariusza Myślenie przez pryzmat interesariusza w świetle bieżących trendów Moje stanowisko ROZDZIAŁ 5. ANALIZA PRZYPADKU: KOA Wdrażanie Systemu Produkcyjnego KOA Usprawnienie fizycznej dystrybucji i funkcji produkcyjnych w obrębie gemba Zmiany wdrożone w Systemie Produkcyjnym KOA w ramach KPS ROZDZIAŁ 6. PRZYPADEK FIRMY PRODUKCYJNEJ YOKOMORI Prace konsultacyjne z Yokomori Dwa warunki porozumienia Cel konsultacji: osiągnięcie przepływu działalności operacyjnej Wprowadzenie koncepcji heijunka oraz przepływu produkcji Poziomowanie Przejście od gniazda do przepływu 5S i zarządzanie wizualne ROZDZIAŁ 7. TOYOTA I OHNO Przejście od modelu tradycyjnego do działalności lean Narodziny Systemu Produkcyjnego Toyoty (TPS) Krótko po kapitulacji Japonii w drugiej wojnie światowej Równoległa obsługa wielu maszyn Recesje Równoległa obsługa wielu procesów Just-in-time i Kiichiro Toyoda Doświadczenia wyniesione przez Kiichiro z wizyty w Wielkiej Brytanii Model supermarketu Restrukturyzacja finansowa a restrukturyzacja organizacyjna Wizyta Ohno w Stanach Zjednoczonych Praca standaryzowana Nastawienie na klienta ROZDZIAŁ 8. SAKICHI TOYODA Młodzież w okresie restauracji Meiji Wystawa międzynarodowa i pierwsze patenty Toyoda Automated Weaving i jidoka Dziedzictwo Sakichi Toyody ROZDZIAŁ 9. HISTORIA GM Restrukturyzacja finansowa a restrukturyzacja operacyjna Proces restrukturyzacji Dlaczego kierownictwo wysokiego szczebla nie wdraża lean? ROZDZIAŁ 10. MITSUTOSHI SATO I JEGO STUDIA PRZYPADKÓW Przypadek pierwszy: Miyoshi Plant Przypadek drugi: Otowa Seisakusho (Tokai Rika Company) Przypadek trzeci: Hino Automobile Company Przypadek czwarty: Miyoshi Plant ROZDZIAŁ 11. PARTS SEIKO Kaizen w Parts Seiko Fabryka jako showroom ROZDZIAŁ 12. PRZYPADEK YAZAKI TENRYU Trzyletni projekt budowy elastycznego systemu lean ROZDZIAŁ 13. KOMY, PRODUCENT LUSTER. MAŁA FIRMA, KTÓRA STAWIA SOBIE AMBITNE CELE Lustra Komy Inspiracja działalnością rolniczą Lista klientów firmy Komy Filozofia Komy Nowe wyzwanie Początki działalności w branży lotniczej A dalej... ROZDZIAŁ 14. PRZEPŁYW Przepływ jako źródło korzyści Minimalne wykorzystanie czasu Eliminacja muda, mura i rnuri Poprawa jakości Zmiana behawioralna Zmiana kulturowa Entropia w zakładzie produkcyjnym Odpowiedzialność menedżera Płynny, niezakłócony i szybki przepływ Dwie formy przepływu materiałów Przepływ poziomy Pionowy przepływ materiałów w działalności operacyjnej warsztatu Przepływ informacji Przepływ informacji w modelu tradycyjnym: z góry strumienia w dół strumienia Przepływ informacji w modelu lean: z dołu strumienia w górę strumienia Przepływ układu procesów Przepływ fizyczny operatorów Przepływ jednej sztuki Wymogi wstępne związane z wprowadzeniem przepływu jednej sztuki Samodyscyplina i przywiązanie do szczegółów w obrębie gemba Minimalne zaangażowanie zasobów Zapasy Zarządzanie w wymiarze międzyf unkcyjnym Myślenie „my kontra oni" a interesariusze ROZDZIAŁ 15. FSL, CZYLI NOWE KRYTERIA OCENY STATUSU FIRMY W KATEGORIACH LEAN Audyt i ocena FSL Przepływ Synchronizacja (doukika) Poziomowanie (heijunka) Audyt i ocena działalności operacyjnej lean przez pryzmat FSL Ocena bieżącego statusu FSL Rola dyrektora generalnego Wzór na udane wdrożenie strategii lean ROZDZIAŁ 16. PRZEPŁYW A TPS Istota TPS Poziomowanie (heijunka) Ustalanie i utrzymywanie sekwencji heijunka Praca ciągniona w sekwencji produkcyjnej. Kanban ROZDZIAŁ 17. WSPÓŁPRACA Z TAIICHI OHNO. RELACJA FUJIO CHO Pozostałe wnioski Cho ze współpracy z Ohno ROZDZIAŁ 18. OCENY FSL W PRAKTYCE Dwa modele działalności operacyjnej Porównanie dwóch systemów Charakterystyka firmy lean Główne działania w ramach FSL Lista kontrolna dla FSL Narzędzia kaizen stosowane w zarządzaniu zasobami ludzkimi Wskaźnikowe punkty odniesienia w ocenie statusu lean Narzędzia kaizen stosowane w zarządzaniu jakością Narzędzia kaizen stosowane w zarządzaniu sprzętem Lista kontrolna wizyty w gemba Obserwacje pracy operatora Obserwacje dotyczące 5S Zarządzanie wizualne Lista kontrolna do oceny statusu przepływu Lista kontrolna do diagnozy gemba kaizen Zadania kierownictwa Narzędzia do kształtowania FSL ROZDZIAŁ 19. OSTATNIA GRANICA. STRATEGIA LEAN Różnice Przyczyny niepowodzenia we wdrażaniu lean Jedna z wad wdrożenia lean Brak kryteriów oceny systemu operacyjnego Znaczenie strategii lean Zarządzanie stanami magazynowymi. Przypadek Union Carbide Tunel Nipponzaka Potrójna katastrofa Zapasy magazynowe Kolejna cecha strategii lean Nauka poprzez działanie Zagadnienia atrakcyjne dla kierownictwa firm Długa droga do zmiany nastawienia Towarzysząc Taiichi Ohno Dzień Sądu ROZDZIAŁ 20. WYBRANE WYPOWIEDZI TAIICHI OHNO Wypowiedzi ze źródeł japońskich ROZDZIAŁ 21. APEL W SPRAWIE OCENY FSL Wdrażanie strategii FSL Przegląd gemba produkcyjnego
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155532 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Na stronie redakcyjnej: Wznowienie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginalny: First, break all the rules : what the world's greatest managers do differently, 1999.
Katastrofa u wybrzeży Wysp Scilly „Wiemy, co jest ważne, lecz nie potrafimy tego zmierzyć” Jak zmierzyć niemierzalne „Jak mierzyć kapitał ludzki?” Test dwunastu pytań „Jak nasza miara sprawdza się w realiach biznesowych?” Analiza przypadku „Jakie znaczenie mają nasze wyniki dla konkretnej firmy?” Wspinaczka na szczyt „Skąd bierze się hierarchia ważności dwunastu pytań?” Mądre rady „Z kim przeprowadzał wywiady Instytut Gallupa?” O czym wiedzą wielcy menedżerowie „Jaki rewolucyjny pogląd łączy wszystkich wielkich menedżerów?” Co robią wielcy menedżerowie „Cztery główne role odgrywane przez wielkich menedżerów” Cztery klucze „Jak wielcy menedżerowie odgrywają swoje role?” Talent: Jak określają to pojęcie wielcy menedżerowie „Dlaczego perfekcyjne odegranie każdej roli wymaga talentu?” Odpowiednia materia „Dlaczego talent jest ważniejszy od doświadczenia, siły umysłu i siły woli?” Dekada mózgu „Na ile menedżer może kogoś zmienić?” Umiejętności, wiedza i talent „Jaka jest różnica pomiędzy tymi trzema pojęciami?” Świat a talent „Które mity można teraz rozwiać?” Talent: Jak wyszukują go wielcy menedżerowie „Dlaczego wielcy menedżerowie tak dobrze radzą sobie z wyszukiwaniem talentów?” Zdalne zarządzanie „Dlaczego tak trudno jest dobrze zarządzać ludźmi?” Pokusy „Dlaczego tak wielu menedżerów próbuje sprawować kontrolę nad swoimi ludźmi?” Reguły do stosowania „Kiedy i jak wielcy menedżerowie korzystają z ustalonych reguł?” Za co ci płacą? „Skąd wiesz, czy osiągasz właściwe wyniki?” Pomóż innym, aby stali się jeszcze bardziej sobą „Jak wielcy menedżerowie uwalniają potencjał swoich ludzi?” O wszystkim decyduje obsada „Co sprawia, że wielcy menedżerowie tak umiejętnie dbają o osiągnięcia?” Zarządzanie przez wyjątek „Dlaczego wielcy menedżerowie łamią Złotą Regułę?” Spędzaj jak najwięcej czasu ze swoimi najlepszymi ludźmi „Dlaczego wielcy menedżerowie mają swoich faworytów?” Jak radzić sobie ze słabościami „Jak wielcy menedżerowie zmieniają szkodliwe wady w neutralny brak talentu?” Wspinaczka na oślep i bez tchu „Co jest złego w starej ścieżce kariery?” Jeden szczebel niekoniecznie prowadzi na następny „Dlaczego awansujemy ludzi aż do ich poziomu niekompetencji?” W każdej roli wykreuj bohaterów „Jak zaradzić brakowi szacunku?” Trzy historie nowej kariery „Co jest siłą napędową nowej kariery?” Sztuka twardej miłości „Jak wielcy menedżerowie rozstają się z ludźmi nie psując z nimi stosunków?” Jak przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne, aby wyłowić talent „Jakie pytania zadawać?” Zarządzanie wynikami „Jak wielcy menedżerowie na co dzień, z każdym pracownikiem przekręcają trzy ostatnie klucze?” Twoje własne klucze „Czy pracownik może sam przekręcać te klucze?” Klucze do wszystkiego (Master Keys) „Co firma może zrobić, aby stworzyć przyjazny klimat dla wielkich menedżerów?” Dodatek : Ścieżka Gallupa do sukcesu firmy Co powiedzieli wielcy menedżerowie Wybór talentów Odkrycie dwunastu pytań Metaanaliza
Sygnatura czytelni BMW: VI E 240 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145478 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekrety copywritingu / Jim Edwards ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2023. - 310 stron ; 22 cm.
Czym jest copywriting? Droga jednego człowieka Ludzie nie kupują bez ważnego powodu Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) Najlepszy przepis na wypunktowanie Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś (i pozostaniesz) biedny? Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy daje ci wskazówki Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? Najtrudniejszy szkic do napisania Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie Zmiany kosmetyczne Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając Wynajęty rewolwerowiec Magiczne biurko Jedyny cel reklamy online Nie złowisz ryby bez haczyka Utwórz własny bank pomysłów Doszlifuj swój list sprzedażowy Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym Zasoby dotyczące copywritingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154387 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 260-264.
Coaching grupowy jako metoda rozwojowa 1.Istota i zastosowanie coachingu grupowego 1.1.Warunki i specyfika coachingu grupowego 1.2.Zastosowania coachingu grupowego 1.3.Inspiracje do dalszego rozwoju 2.Kompetencje coacha grupowego 2.1.Słuchanie 2.2.Zadawanie pytań 2.3.Odzwierciedlanie 2.4.Moderowanie 2.5.Facylitowanie 2.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 3.Proces coachingu grupowego 3.1.Dobór uczestników do grupy 3.2.Sesja pierwsza 3.3.Sesje kolejne 3.4.Sesja zamykająca 3.5.Zwiększanie efektywności procesu coachingu grupowego 3.6.Inspiracje do dalszego rozwoju Metody wykorzystywane w coachingu grupowym 4.Warsztaty oparte o model GROW 4.1.Praca z celami 4.2.Praca z rzeczywistością 4.3.Praca z opcjami 4.4.Praca z wolą 4.5.Narzędzia ułatwiające pracę w modelu GROW 4.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 5.Struktury sesji coachingu grupowego 5.1.Action Learning 5.2.Grupy Balinta 5.3.Metoda Aktywizująca Przeżywanie 5.4.Metoda Analizy Grupowej 5.5.Desing Thinking w coachingu 5.6.Grupowy coaching bez struktury 5.7.Inspiracje do dalszego rozwoju Przykłady procesów coachingu grupowego 6.„COACH Z PERSPEKTYWAMI™" – superwizja w coachingu grupowym 7.Coaching kariery w grupie 8.Rozwój studenta poprzez sesje coachingu grupowego 9.Sesja coachingu grupowego dla nauczycieli 10.Sesja coachingu grupowego w autorskim modelu „MDZ™, czyli Motywacja Do Zmiany" 11.Sesja coachingu grupowego dla mężczyzn „COACHING MĘSKICH SPRAW" 12.„DOBRY COACH™" - program superwizyjno-rozwojowy dla coachów 13.Coaching grupowy realizowany w ramach STUDIUM ZAWODOWEGO TRENERA ZMIANY NOVO 14.Coaching grupowy dotyczgcy relacji 15.WOLNY LANCER™ - program coachingowo-mentoringowy 16.Grupowy coaching kariery z wykorzystaniem metody COACHING W PIASKOWNICY©
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155027 N, 155026 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak naprawdę działają organizacje / Henry Mintzberg. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2024. - 362, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Świat pełen organizacji Aktorzy i role Tworzenie organizacji jako sztuka, rzemiosło i nauka Elementy konstrukcyjne organizacji Mechanizmy wymagające koordynacji Kontekst dla projektu organizacji Cztery podstawowe formy organizacji Zindywidualizowane przedsięwzięcie Zaprogramowana maszyna Zrzeszenie profesjonalne Projekt pionierski Siedem głównych sił organizacyjnych Siły oddziałujące w poszczególnych formach organizacyjnych Trzy siły występujące we wszystkich formach organizacyjnych Dodatkowe trzy formy Forma oddziałowa Arena polityczna Wzajemne oddziaływanie sił w ramach różnych form organizacyjnych Pochwała formy uziemionej Chwała hybrydom Transformacyjny cykl życia Organizacja wychodząca Uelastycznianie struktury organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 111
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155407 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Bibliografia na stronach 275-284.
Część I: Wstępne omówienie warsztatu wymagań Rozdział 1: Pierwsze kroki z warsztatami wymagań Kluczowe wymagania Trudności związane z wymaganiami Poziomy wymagań Wydobywanie wymagań użytkownika Modele wymagań użytkownika Warsztaty wymagań Współpraca w ramach warsztatów Warsztaty i ich moderowanie między warsztatami a typowymi spotkaniami Rezultaty warsztatów Inne zastosowania warsztatów Typy warsztatów wymagań Warsztaty i iteracyjne tworzenie oprogramowania Tworzenie uzasadnienia biznesowego dla warsztatu wymagań Kiedy nie powinno się korzystać z warsztatów wymagań Rozdział 2: Rezultaty warsztatów: jak znaleźć diamenty, szukając węgla Ewolucja wymagań Wymagania biznesowe Wymagania użytkownika Wymagania oprogramowania Perspektywy, ukierunkowania i poziomy szczegółowości modeli Perspektywa modelu Ukierunkowanie modelu Poziom szczegółowości Tworzenie modeli Modele stanu istniejącego Korzystanie z wielu modeli jednocześnie Prezentacja modeli Mapa aktorów Tabela aktorów Zasady biznesowe Reguły biznesowe Diagram kontekstowy Tabela decyzyjna oraz drzewo decyzyjne Model dziedzin Tabela zdarzeń Glosariusz Mapa procesu Prototyp Mapa związków Scenariusze Klasy interesariuszy Diagramy stanów Przypadki użycia Mapa przypadków użycia Pakiet przypadków użycia Diagram nawigacji interfejsu użytkownika Rozdział 3: Składniki udanego warsztatu wymagań Wspólny cel Odpowiedni ludzie Wspólna przestrzeń Mądrość grupowa Przygotowanie indywidualne Pytania ukierunkowane Zabawa na poważnie Zaufanie Urozmaicenie procesu Testy gotowości Kolektywna finalizacja Elastyczna struktura Korzystanie z obu półkul mózgowych Częste podsumowania Część II: Struktura warsztatu wymagań Rozdział 4: Cel: Łączą nas wspólne zamierzenia Formułowanie deklaracji celu warsztatu Unikanie założeń a priori Wysłuchanie osób istotnych dla projektu Powiązanie celu warsztatu z wizją projektu Określanie zakresu przedsięwzięcia Wyznaczenie sponsora warsztatu Stworzenie zespołu planującego warsztat Przykładowe deklaracje celu Warsztat wymagań w strategii horyzontalnej zstępującej Warsztat wymagań w strategii horyzontalnej odśrodkowej Warsztat wymagań w strategii horyzontalnej oddolnej Warsztat wymagań w strategii wertykalnej Warsztat wymagań w strategii zygzaka Rady O co pytać interesariuszy Pytania związane z celem projektu Pytania związane z celem warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 5: Uczestnicy: Obsadzanie ról Role związane z warsztatem Sponsor warsztatu Sponsor projektu Obecność pomorów w trakcie warsztatu zamknięcie warsztatu przez sponsora Uczestnicy merytoryczni Użytkownicy zastępczy Dbałość o obecność Rejestrator Moderator Moderator jako planujący i przygotowujący Moderator jako osoba kierująca procesem Umiejętności obserwacyjne i interwencyjne moderatora Inne kwestie związane z moderatorem Czy powinno się zatrudniać zewnętrznych moderatorów? Obserwatorzy Dyżurni eksperci przedmiotowi Rady 0 co pytać interesariuszy na temat ról uczestników warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 6: Zasady: Kanon warsztatu Formowanie, ścieranie, normowanie i wykonywanie Kanon podstawowy Zasady specjalne Zasady oparte na wartościach Zasady kulturowe Wprowadzanie i sprawdzanie kanonu Ukryte zamiary Kanon decyzyjny Decyzje dotyczące produktów i procesu Wspólne podejmowanie decyzji Reguły decyzyjne Finalizacja Prawdziwy przykład Rady 0 co pytać interesariuszy na temat kanonu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 7: Produkty: Zaczynać z myślą o końcu Produkty będące rezultatami Tworzenie bogato ilustrowanych rezultatów Wybór modeli zgodnych z problemem biznesowym Korzystanie z wielu modeli Łączenie modeli tekstowych i graficznych Mieszanie perspektyw i ukierunkowań Określenie poziomu szczegółowości Iteracyjne opracowywanie wymagań Szeregowanie rezultatów według istotności Podzielenie wymagań na kilka warsztatów Określanie testów gotowości Metafory Testowanie gotowości i podejmowanie decyzji Rezultaty niematerialne Produkty będące wkładami Program warsztatu Wstępne wersje modeli Dokumentacja systemów i użytkownika Przygotowanie indywidualne Szablony Pomoce do prowadzenia warsztatu Repozytorium warsztatu Rady 0 co pytać interesariuszy na temat produktów Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 8: Miejsce: Gdzie się to wydarzy Logistyka warsztatu Przygotowanie sali Tworzenie lepkich ścian Przygotowywanie sali warsztatu Rożne możliwości dotyczące czasu i miejsca Wideokonferencje Technologie wspierające pracę zespołową Odmiany technologii wspierających pracę zespołową Zastrzeżenie dotyczące technologii wspierających pracę zespołową Rady Listy kontrolne dotyczące miejsca warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Rozdział 9 Proces: Zaplanować wykonanie wykonać plan Otwieranie warsztatu Ćwiczenia wprowadzające Projektowanie działań Określanie kolejności działań Określanie ram działań Mini-instruktaże Elementy działania Przykładowe działanie w ramach warsztatu Szacowanie czasu trwania działania Stosowanie pytań ukierunkowanych Wyobraź sobie... Zapewnianie jakości na bieżąco Tryby współpracy Wzorce współpracy "Ściana cudów" "Podziel, poznaj, popraw i pozbieraj" "Multi-model" "Zasiej i zbierz" "Sito" Łączenie wzorców współpracy Techniki współpracy Techniki sterowania przebiegiem warsztatu Parking Dynamika grupowa Konflikty Wartość konfliktów Nieprawidłowości w działaniach grupy Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami Gry i zabawy Zamykanie warsztatu Prezentacja z omówieniem Omówienie zagadnień zaparkowanych Końcowe podsumowanie Rady Narzędzia dotyczące procesu przeprowadzania warsztatu Jeśli chcesz wiedzieć więcej... Część III: Strategie przeprowadzania warsztatów wymagań Rozdział 10: Strategie przeprowadzania warsztatów Strategia horyzontalna Wybór strategii horyzontalnej Podejście odgórne (zstępujące) Podejście odśrodkowe Podejście oddolne (wstępujące) Strategia wertykalna Wybór modelu początkowego Wybór głównego ukierunkowania Rozpoczęcie od poziomu zakresu lub poziomu wymagań ogólnych Kontynuowanie Strategia wertykalna obejmująca kilka warsztatów Strategia zygzaka Porównanie strategii Rozdział 11: Przykłady warsztatów SalesTrak Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia RegTrak Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia HaveFunds Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia BestClaims Co zdało egzamin Pułapki i obszary wymagające usprawnienia Rozdział 12: Dalszy ciąg Przygotowanie uzasadnienia dla kierownictwa Biznesowa wartość warsztatów wymagań Krytyczne czynniki sukcesu Pojawianie się problemów Jak oceniać warsztaty Jakie dane gromadzić Dane dotyczące rezultatów Dane dotyczące opłacalności Arkusze powodzenia Badanie po zakończeniu warsztatu Dane dotyczące ulepszeń Regularne podsumowania warsztatu Włączanie warsztatów w etap wymagań nie umiejętności moderatora warsztatów wymagań IAF Ile powinien wiedzieć moderator? Co powinni wiedzieć użytkownicy biznesowi? Kanon moderatora Epilog Jeśli chcesz wiedzieć więcej...
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 437 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151341 N, 151340 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151339 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Nordic Walking : a Total Body Experience.
Netogr. s. [77]-91.
Sygnatura czytelni BWF: XII H 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5228 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol Wizyta pani prezes Osiąganie sukcesów Inne myślenie o przywództwie Jednych z włosem, a innych pod włos Styl przywództwa: postrzeganie przez innych Elastyczność stylu przywództwa Cztery podstawowe style przywództwa Nie ma najlepszego stylu przywództwa ! Zastanów się, co robisz Elastyczność: podsumowanie Cztery podstawowe style przywództwa: podsumowanie Diagnozowanie poziomu rozwoju Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju Przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie Raz z włosem, a raz pod włos Rozwijanie kompetencji i zaangażowania Radzenie sobie ze słabymi wynikami Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne: podsumowanie Mów, co robisz! Umowa w sprawie stylu przywództwa Pozytywne założenia dotyczące ludzi Stawanie się przywódcą sytuacyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153602 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Zarządzania. Złota Kolekcja )
Tytuł oryginału: The effective executive, 1967.
Indeks.
Efektywności można się nauczyć Poznaj swój czas Co mogę wnieść do tej organizacji? Jak wydobyć produktywność z sił ludzkich Najpierw to, co pierwsze Co się składa na podejmowanie decyzji Decyzje skuteczne Efektywności trzeba się nauczyć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153601 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Digital Mindset: What It Realiy Tak.es to Thriue in the Age of Data, Algo-rithms, and Al .
Zasada 30 procent Współpraca 1 Praca z maszynami 45 Na styku inteligencji ludzkiej i sztucznej 2 Kultywowanie cyfrowej obecności 83 Jak być tam, gdzie nas nie ma? Przetwarzanie danych 3 Dane i analityka 113 Liczy się to, co można policzyć 4 Pijani i latarnie 147 Czas zapoznać się ze statystyką Zmiana 5 Cyberbezpieczeństwo i prywatność 175 Dlaczego nie można po prostu wybudować fortecy? 6 Imperatyw eksperymentu 211 Nie wiesz, dopóki nie spróbujesz 7 Jedyna stała 243 Przywództwo w czasie przeobrażeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 153245 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Łagodzenie bólu : metody niefarmakologiczne / Jan Sadler ; przekł. Anna Owsiak. - Warszawa : Laurum - MT Biznes, 2010. - 240 s. : il. ; 22 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Panaceum)
Tyt. oryg.: Pain Relief Without Drugs : Self-Help Guide for Chronic Pain and Trauma.
Na okł. : Techniki relaksacji i ćwiczenia oddechowe.
Płyta CD zaw. nagranie prezentujące techniki radzenia sobie z bólem.
Sygnatura czytelni BWF: VII N 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6147 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie)
U góry 4 s. okł.: Biznes. Sprzedaż i Psychologia Biznesu.
Tyt. oryg. : Negotiate to Win : How to Get the Best Deal Every Time!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113919 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Tyt. oryg.: Confident Decision Making.
Dla biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX E 23
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4104 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106684 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 6932 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności