Kultura organizacyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(181)
Forma i typ
Książki
(116)
Artykuły
(63)
Publikacje naukowe
(36)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(56)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(68)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(10)
Gasper Dorota
(3)
Guryn Halina
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(3)
Trompenaars Alfons
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Deming W. Edwards (1900-1993)
(2)
Falencikowski Tadeusz
(2)
Glińska-Neweś Aldona
(2)
Karczewski Leszek
(2)
Kwaśniewska Anna (tłumacz)
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Miller Jon (biznes)
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Połoz Włodzimierz
(2)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(2)
Sońta Monika
(2)
Sumiński Mariusz
(2)
Villafuerte Jaime
(2)
Wroblewski Mike
(2)
Wyród-Wróbel Jolanta
(2)
Wójcik Marta
(2)
Żółtak Marcin
(2)
Adamik Anna
(1)
Ahmed Mumtaz
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Andrian Karolina
(1)
Antoszek Andrzej
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baszak Robert
(1)
Bałusz Dagmara
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarek Marcin
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednárová Lucia
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bernat Maria (ekonomia)
(1)
Berłowski Paweł (1964- )
(1)
Berłowski Paweł. (1964- )
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bieńkowska Jolanta (nauki ekonomiczne)
(1)
Bijańska Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bodak Andrzej
(1)
Bojar Ewa
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Cameron Kim S
(1)
Czajkowska Maria (ekonomia)
(1)
Czapińska Marta
(1)
Czarnecka Joanna
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Doktór Kazimierz (1935- )
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drzewiecki Aleksander
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dyraga Beata
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fobel Pavel (1953- )
(1)
Fobelová Daniela (1954- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Galata Stanisław
(1)
Galli Janusz
(1)
Gavlas Ales
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Gryko Piotr
(1)
Gurbała Konrad
(1)
Górska Joanna
(1)
Hagan Margaret
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Harrison Stephen D
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Hernik-Solarska Anna
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huang Haifeng
(1)
Husein Hakim
(1)
Jabłońska Agnieszka
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakonis Aneta
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Juźwicka Anna
(1)
Jędrzejczak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(92)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(5)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
Kraj wydania
Polska
(180)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(177)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Szkoły wyższe
(6)
Doradcy personalni
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Dyrektorzy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kultura organizacyjna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(4)
1801-1900
(2)
1989-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Chiny
(3)
Japonia
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(16)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Podręczniki
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Normy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(63)
181 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka zawiera wybór artykułów z czasopisma Personel i Zarządzanie.
Dla działów personalnych oraz studentów kierunków zarządzania personelem.
Budowanie wizerunku pracodowcy Zerwać ze stereotypami. Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu Matryca aktywności pracowników. Dia gnoza oczekiwań pracowników i tworzenie oferty EVP w firmie Michael Page Unikatowe DNA firmy. Wartości oraz Employee Value Proposition w Owens-Illinois Rekrutocja i adaptacja pracowników Rekrutacja liderów zespołów w fabryce lKEA lndustry Lubawa Stań pod dobrą opieką. Proces onboardingu w MTU Aero Engines i Elica Group Skutecznie nie znaczy z premią. Jak firma objectivity pozyskuje specjalistów lT? Maraton rekrutacji. Jak Alior Bank pozyskał 1850 pracowników w 365 dni Warto szukać inaczej. Rekrutacja kandydatów pasywnych w ZF TRW lgrzyska rekrutacji. W jaki sposób pozyskiwano pracowników do Hotelu Orbis w Krakowie? Kandydat bez wiedzy, ale z potencjałem. Rekrutacja talentów w Shell Business Operations Rozwój Uzależnieni od uczenia się. Mechanizmy gier w menedżerskich programach rozwojowych w PZU ścieżki kariery dla mechaników w Bergerat Monnoyeur od specjalisty do menedżera w pół roku. Program rozwoju menedżerów w Citi Service Center Poland Dobry przepis w dobrych rękach. Szkolenie i rozwój pracowników W Carrefour Polska.................. otwarty dostęp do wiedzy. Jak w firmie Cognifide pracownicy dzielą się swoim know how?..'...........'' Utalentowany pracownik jako klient wewnętrzny w PKO Banku Polskim Różne poziomy przywództwa. Rozwój liderów w spółce Energa obrót ocenionie lnformacja zwrotna ,,tu i teraz': Zmiany w ocenianiu pracowników w firmie Accenture Lider na indeksie. ocena menedżerów produkcji w Sanden Manufacturing Poland Budowanie zaangażowania Udział, wpływ i zaangażowanie. Bada nie opinii pracowniczej w firmie URSA Budowanie zaangażowania pracowników Sonoco Poland Packaging Services oraz Flex Poland o mały włos i nie tylko. Jak DHL ParceI buduje zaangażowanie pracowników? Przykład idzie z góry. od działania do zmiany i dialogu w Brown-Forman Polska........ Jaka kampania -taka frekwencja. Motywowanie pracowników do udziału w badaniu zaangażowania w Sodexo lntegracyjno-brandingowy MasterChef, czyli kulinarny konkurs dla pracownikóW KFC Jak liderzy budują zaangażowanie w PwC Polska?. Kulturo organizacyjna Empatia w finansach. Budowa wewnętrznych relacji w mBanku Przykład idzie z góry. Promowanie etyki w Provident Polska Rozliczanie z wartości. strategia HRM w firmie Everest Finanse Accelerator i wspólne cele. Zmiana postaw liderów w Hiab Cargotec Poland Zarzqdzonie Top menedżerowie a sprawy ludzkie. Partnerstwo biznesowe w Boehringer lngetheim i Provident Polska To nie jest wróżenie z fusów. Model retencji w Nationale_Nederlanden Kontrolowany wzrost organizacji. Rozwój świadomości biznesowej kadry w Centrum Medyczno-Diagnostycznym w Siedlcach HR biznes partner facylitatorem w Siemens Polska W ciągłej podróży, czyli zmiany podejścia do biznesu w firmie Microsoft......... orange na drodze Toyoty, czyli ciągłe doskonalenie w kołach jakości Zarządzanie różnorodnościq W różności jedność Korzyści z różnorodności w firmie CEMEX Polska Między Kalifornią a Tokio' Usługi dla biznesu w kontekście różnic kulturowych w Hitachi Data Systems wellness w firmie Dla każdego coś zdrowego. Program wellness w SAS lnstitute Aktywni bezpieczni, skuteczni. Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i hieny pracy w Veolia Energia Warszawa Amica Kids od kuchni. Firmowy żłobek i przedszkole jako element politykj WLB w firmie Amica
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 159
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145949 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 554)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Katarzyna Mazur-Włodarczyk. Management Culture or Economic Culture? Maria Bernat. Cultural Conditions of Economic Behavior Maria Bernat. Cultural Circumstances ofthe Chinese Economic Transition Katarzyna Mazur-Włodarczyk. Chinese Economic Culture Haifeng HUANG, Hualiang LU, Zhe ZHANG, Xiaoqing Al and Yingnan SUN. The Influence of Chinese Culture on Business and Leadership Behavior Katarzyna Mazur-Włodarczyk. Does Hormony Matter?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150973 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliografia strony [231]-238.
Dla menedżerów, pracowników działów HR, studentów, a także dla wszystkich, którzy łączą swoją karierę z pracą w międzynarodowej organizacji.
Kultura narodowa a zarządzanie organizacją Typologie kultur narodowych Klasyfikacje kulturowe Zarządzanie organizacją w perspektywie kultury narodowej Wpływ kultury narodowej na zarządzanie organizacją Zarządzanie zasobami ludzkimi w kontekście wpływów kultury narodowej Wpływ kultury na dobór pracowników Wpływ kultury na rozwój pracowników Wpływ kultury na kształtowanie systemu wynagrodzeń Wpływ kultury na kształtowanie warunków pracy Wpływ kultury na kształtowanie systemu okresowych ocen pracowniczych Implikacje kulturowe dla zarządzania zasobami ludzkimi w wybranych grupach kulturowych i krajach. Wschodnioazjatycki model zarządzania Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w Japonii Anglosaski model zarządzania Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w Stanach Zjednoczonych Europejski model zarządzania Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi we Francji Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w Niemczech Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w Szwecji Trudności w transferze praktyk zarządzania zasobami ludzkimi Implementacja praktyk z kraju macierzystego w przedsiębiorstwach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce Problemy wynikające z transferu polityki i rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w poszczególnych obszarach
Sygnatura czytelni BMW: VI E 45 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 179
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135261 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. na s. [107]-110.
Dla studentów i praktyków zarządzania.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5598 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia.
Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel Pojęcie zaufania Typologia zaufania Kształtowanie się zaufania Znaczenie zaufania w organizacjach Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Przywództwo - Aleksandra Kołodziej Pojęcie przywództwa Typologia i paradygmaty przywództwa Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych Typologia innowacji i kreatywności Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność Bariery kreatywności i innowacyjności Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Praca zespołowa - Michał Jezusek Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej Podstawowe typologie zespołów Role w zespole Organizacja pracy zespołowej Praca zespołowa a efektywność Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko Pojęcie zaangażowania w pracę Typologia form zaangażowania Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika Badanie zaangażowania pracowników Zarządzanie przez zaangażowanie Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka Satysfakcja pracownika Modele satysfakcji pracownika Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy Satysfakcja z pracy a jakość życia Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska Kultura w organizacji Klasyfikacja kultur organizacyjnych Elementy składowe kultury organizacyjnej Komunikacja wewnątrz firmy Przywództwo Proces motywowania Budowanie zespołów Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury Funkcje kultury organizacyjnej Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5775 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 285-[299].
Dla studentów zarządzania i praktyków.
Zarządzanie przez komunikowanie się Zarządzanie przez kulturę organizacyjną Zarządzanie przez wartości Zarządzanie przez motywowanie Zarządzanie przez delegowanie Zarządzanie przez wyjątki Zarządzanie przez cele Zarządzanie przez partycypację Zarządzanie przez marketing wewnętrzny Zarządzanie przez kompetencje Zarządzanie przez grupy autonomiczne Zarządzanie przez koła jakości Zarządzanie przez innowacje Wpływ stosowania metody na zaangażowanie pracownikówZarządzanie przez kontrolę Zarządzanie przez konflikty
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 87
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 235-273.
Sens pracy Znaczenie pracy dla sensu życia Definicja pojęcia pracy Ocena sensu pracy Model trzech poziomów sensu pracy Stegera, Dika i Duffy’ego Model czterech ścieżek do sensu pracy Rosso Model Marteli i Riekkiego Determinanty sensu pracy Determinanty indywidualne Determinanty stanowiskowe Determinanty relacyjne Determinanty organizacyjne Determinanty kulturowe Konsekwencje przekonania o sensie pracy Bezsens pracy a alienacja pracy Predyktory alienacji według Blaunera Czynniki wpływające na bezsens pracy Konsekwencje bezsensu pracy Zachowania przywódcze a przekonanie o sensie pracy Rola przywódcy a rola menedżera Zachowania przywódcze a style przywództwa Wpływ zachowań przywódczych Zachowania przywódcze a sens pracy Zachowania przywódcze wzmacniające sens pracy Zaspokajanie potrzeby pozytywnego wpływu Komunikowanie wizji Ramowanie działań Działanie zgodnie z wartościami Zaspokajanie potrzeby kompetencji Zaspokajanie potrzeby autonomii Zaspokajanie potrzeby przynależności Zachowania przywódcze osłabiające sens pracy Wpływ zachowań charakterystycznych dla destrukcyjnego przywództwa na frustrację podstawowych potrzeb Typy zachowań charakterystyczne dla destrukcyjnego przywództwa Konsekwencje zachowań charakterystycznych dla destrukcyjnego przywództwa Wpływ jednowymiarowych celów na frustrację potrzeby pozytywnego wpływu Zachowania przywódcy o „orientacji na wynik finansowy” Zachowania przywódcy o „orientacji na własne cele” Zachowania przywódcy o „orientacji na zadania” Czynniki różnicujące wpływ zachowań przywódczych Dopasowanie człowiek–przełożony Obszary i mechanizm dopasowania człowiek–przełożony Ocena dopasowania człowiek–przełożony Konsekwencje dopasowania człowiek–przełożony Dopasowanie człowiek–przełożony a potrzeba pozytywnego wpływu Postrzegane wsparcie organizacyjne Determinanty postrzeganego wsparcia organizacyjnego Konsekwencje postrzeganego wsparcia organizacyjnego Destrukcyjne przywództwo a postrzegane wsparcie organizacyjne Przekonanie o sensie pracy w kontekście zachowań przywódczych Zmiana przekonania o sensie pracy jako skutek zachowań przywódczych – opis procesu Przekonanie o sensie pracy Zachowania przywódcze przełożonego Poszukiwanie interpretacji Frustracja podstawowych potrzeb psychologicznych pracownika Przekonanie o bezsensie pracy Konsekwencje przekonania o bezsensie pracy Pogłębiony opis zachowań przywódczych przełożonego Destrukcyjne przywództwo Orientacja na wynik finansowy Orientacja na zadania Orientacja na własne cele Zachowania przywódcze przełożonego jako naruszenie kontraktu psychologicznego Zachowania przywódcze przełożonego jako zagrożenie tożsamości podwładnego Czynniki kontekstualne w relacji zachowań przywódczych przełożonego i podstawowych potrzeb psychologicznych podwładnego Postrzegane wsparcie organizacyjne – konsekwencje niskiej wartości zmiennej Dopasowanie człowiek–przełożony – konstrukt wielowymiarowy? Bezpośredni związek zachowań przywódczych i przekonania o sensie pracy Pośredni związek zachowań przywódczych i przekonania o sensie pracy Moderacyjny wpływ postrzeganego wsparcia organizacyjnego Moderacyjny wpływ dopasowania człowiek–przełożony
Sygnatura czytelni BWZ: II C 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153926 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119499, 119498 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 325-351.
Osoby z niepełnosprawnością w naukach o zarządzaniu 1.1.Definicje niepełnosprawności 1.2.Niepełnosprawni na rynku pracy 1.2.1.Wskaźniki zatrudnienia 1.2.2.Miejsce i forma zatrudnienia 1.2.3.Bariery zatrudnienia 1.2.4.Czynniki wpływające na traktowanie osób z niepełnosprawnością w organizacji 1.3.Miejsce niepełnosprawności w naukach o zarządzaniu 1.3.1.Koncepcja człowieka ekonomicznego 1.3.2.Koncepcja człowieka społecznego 1.3.3.Koncepcja człowieka zewnątrzsterownego i samorealizującego się 1.3.4.Koncepcja człowieka kompleksowego 1.3.5.Koncepcja człowieka uczącego się i dzielącego się wiedzą 1.3.6.Porównanie głównych koncepcji człowieka w zarządzaniu Zarządzanie niepełnosprawnością jako jeden z wymiarów różnorodności 2.1. Różnorodność w organizacji 2.1.1. Wyrównywanie szans 2.1.2.Równe traktowanie 2.1.3.Podejście biznesowe 2.1.4.Wpływ różnorodności na zarządzanie 2.2.Zarządzanie pracownikami z niepełnosprawnością 2.2.1.Planowanie zatrudnienia 2.2.2.Rekrutacja 2.2.3.Selekcja 2.2.4.Przystosowanie do pracy 2.2.5.Ocena 2.2.6.Motywowanie 2.2.7.Rozwój 2.2.8.Funkcje HR w kontekście pracowników z niepełnosprawnością 2.3.Zachowania organizacyjne pracowników z niepełnosprawnością 2.3.1.Postawy pracowników z niepełnosprawnością 2.3.1.1.Wartości pracowników z niepełnosprawnością 2.3.1.2.Postrzeganie własnej niepełnosprawności przez pracownika 2.3.1.3.Zadowolenie z pracy 2.3.2.Pracownik z niepełnosprawnością w zespole 2.3.2.1.Różnorodne zespoły robocze 2.3.2.2.Komunikacja z pracownikami z niepełnosprawnością 2.3.2.3.Konflikty Rynek pracy osób z niepełnosprawnością w Polsce 3.1.Podaż pracy osób z niepełnosprawnością 3.1.1.Charakterystyka niepełnosprawności 3.1.1.1.Rodzaje niepełnosprawności 3.1.1.2.Stopnie niepełnosprawności 3.1.2.Charakterystyka społeczno-demograficzna 3.1.3.Aktywność zawodowa osób z niepełnosprawnością 3.2.Popyt na pracę osób z niepełnosprawnością 3.3.Osoby z niepełnosprawnością - polski kontekst instytucjonalny 3.3.1.Rola instytucji w życiu zawodowym osób z niepełnosprawnością 3.3.1.1.Instytucje formalne 3.3.1.2.Instytucje nieformalne 3.3.2.Społeczna integracja osób z niepełnosprawnością Proces adaptacji pracowników z niepełnosprawnością 4.1.Definicja adaptacji 4.2.Koncepcje adaptacji 4.2.1.Teoria indywidualno-środowiskowego dopasowania (Person-Enińronment Fit - P-E Fit) 4.2.2.Koncepcja przystosowania zawodowego (Theory ofWork Adjustment - TWA) 4.3.Proces adaptacji 4.4.Adaptacja z perspektywy pracownika 4.4.1.Adaptacja techniczna 4.4.2.Adaptacja organizacyjna 4.4.3.Adaptacja społeczna 4.5.Taktyki adaptacji 4.6.Kiedy adaptacja pracownika dobiega końca? 4.7.Znaczenie adaptacji dla organizacji 4.8.Trudności pracowników z niepełnosprawnością w procesie adaptacji Kultura organizacyjna a niepełnosprawność 5.1. Kultura organizacyjna - pojęcie i podejścia 5.1.1.Sposób postrzegania kultury organizacyjnej 5.1.2.Funkcje kultury organizacyjnej 5.1.3.Typologie kultury 5.1.4.Poziomy kultury organizacyjnej 5.1.5 Kierunki oddziaływania kultury organizacyjnej na członków organizacji 5.2.Kultura organizacyjna przedsiębiorstw zatrudniających osoby z niepełnosprawnością 5.2.1.Kultura wykluczenia i kultura włączania 5.2.2.Charakterystyka kultury włączania osób z niepełnosprawnością Dostosowanie kultury organizacyjnej do potrzeb wynikających z niepełnosprawności pracowników - wyniki badań empirycznych 7.1.Adaptacja i funkcjonowanie pracowników w organizacjach z perspektywy pracowników z niepełnosprawnością 7.2.Adaptacja i funkcjonowanie pracowników z niepełnosprawnością w organizacjach z perspektywy ich przełożonych 7.3.Adaptacja i funkcjonowanie pracowników w organizacjach - porównanie perspektyw pracowników z niepełnosprawnością i ich przełożonych 7.3.1.Motywowanie pracowników 7.3.2.Ocenianie pracowników 7.3.3.Pozycja w zespole osoby z niepełnosprawnością 7.3.4.Wymiary kultury organizacyjnej 7.3.5.Przygotowanie firm do zatrudniania osób z niepełnosprawnością Statystyczna weryfikacja hipotez 8.1.Adaptacja pracowników z niepełnosprawnością - zmienna zależna 8.2.Wpływ wymiarów kultury organizacyjnej na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w organizacji 8.2.1.Wpływ rozwiązań w obszarze artefaktów na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.2.2.Wpływ norm i wartości organizacji na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.2.3.Wpływ założeń kulturowych organizacji dotyczących natury ludzkiej i stosunków międzyludzkich charakterystycznych dla organizacji na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.3.Wpływ oceny wymiarów kultury organizacyjnej przez przełożonych osób z niepełnosprawnością na adaptację pracowników z niepełnosprawnością 8.3.1.Wpływ oceny przełożonych osób z niepełnosprawnością dotyczącej stopnia dostosowania rozwiązań w obszarze artefaktów do potrzeb pracowników z niepełnosprawnością na adaptację tych pracowników 8.3.2.Wpływ oceny przełożonych osób z niepełnosprawnością dotyczącej stopnia uwzględniania niepełnosprawności w normach i wartościach organizacji na adaptację tych pracowników w organizacji 8.3.3.Wpływ oceny przełożonych osób z niepełnosprawnością odnoszącej się do stopnia uwzględniania potrzeb pracowników z niepełnosprawnością w założeniach kulturowych organizacji dotyczących natury ludzkiej i stosunków międzyludzkich na ich adaptację w organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: II B 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 206-220.
Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu Geneza wirtualności Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu Definicje organizacji wirtualnej. Przegląd klasyfikacji i perspektywy naukowe. Zarządzanie organizacją wirtualną Pomiar wirtualności E-kultura jako forma kultury organizacyjnej -. Kultura organizacyjna Perspektywy badawcze kultur organizacji -kultura-istota i charakterystyka Zestawienie e-kultury z kulturą tradycyjną Charakterystyka e-kultury w ujęciu R.M. Kanter Klasyfikacja e-kultury według R.M. Kanter Wymiary e-kultury Przywództwo w kulturze Zaufnie a e-kultura Komunikacja w e-kulturze Współpraca w e_kulturze Identyfkacja w e-kulturze operacjonalizacja zjawiska wirtualności organizacyjnej i ekultury Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury Interpretacja wyników - empiryczny model e_kultury organizacji IT działających w Polsce Narzędzie do pomiaru e-kultury Analiza związków wirtualności z e-kulturą Badanie wpływu wirtualności na e-kulturę Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e_kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim we-kulturze Raport z wywiadów jakościowych na temat e_kultury Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e_kulturze na podstawie wywiadów jakościowych Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim we-kulturze Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury Słabe strony e_kultury
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6179 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [187]-197.
Menedżer w czasach globalizacji Zachowania indywidualne w organizacji 1.1. Osobowość a inteligencja 1.2. Typy zachowań 1.3. Percepcja i procesy uczenia się Tłum, grupa i zespół w organizacji 2.1. Teoria organizacji 2.2. Efektywność zespołu a jego skuteczność 2.3. Procesy integracyjne 2.4. Entropia organizacyjna 2.5. Źródła władzy w organizacji 2.6. Grupy biznesowe Zakłócenia sprawności organizacyjnej 3.1. Patologia organizacyjna 3.2. Stres 3.3. Rodzaje oraz źródła konfliktów 3.4 Wypalenie zawodowe Uwarunkowania zmieniające funkcjonowanie organizacji 4.1. Negocjacje 4.2. Kultury organizacyjne 4.3. Style kierowania i zarządzania 4.4. Teorie motywacji 4.5. Zaufanie w organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 30 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 112
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135614 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2973 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach [115]-123.
Filozoficzne źródła nauki o wartościach 1.1. Istota pojęcia 1.2. Filozofia wartości 1.3. Wartości z perspektywy wybranych przedstawicieli myśli filozoficznej 1.3.1. Wartości u Platona i Arystotelesa – drugi okres filozofii starożytnej według Tatarkiewicza 1.3.2. Wartości u wybranych przedstawicieli nurtu fenomenologicznego 1.4. Zarządzanie przez wartości – powrót do podstaw Kulturowe podejście do wartości 2.1. Kultura organizacyjna jako źródło wartości 2.2. Modele kultury organizacyjnej a wartości 2.3. Kultura organizacyjna z perspektywy nurtu krytycznego Rozdział 3. Sprawiedliwość jako przedmiot badań 3.1. Wprowadzenie do badań nad sprawiedliwością 3.2. Konteksty postrzegania i definiowania sprawiedliwości 3.3. Sprawiedliwość jako doskonałość etyczna i moralna 3.4. Sprawiedliwość w teorii Rawlsa 3.5. Sprawiedliwość organizacyjna w relacjach władzy Sprawiedliwość a współczesne przywództwo organizacyjne – wkład w dyskusję 4.1. Ewolucja przywództwa organizacyjnego 4.2. Nowy model przywództwa – przywództwo racjonalne 4.3. Trend „dzielenia się” w sprawowaniu władzy w organizacji 4.4. Przywództwo współdzielone – odpowiedź na nowy paradygmat 4.5. Przywództwo służebne – przywództwo bezinteresowne 4.6. Przywództwo turkusowe – praktyka demokracji partnerskie
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6127 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zmiany klimatu / Marta Czapińska, Marta Wójcik. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 12, s.43-46. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: New economics : for industry, government, education.
1. Jak sobie radzimy? 2. Duże straty 3. Wprowadzenie do systemu 4. System gruntownej wiedzy 5. Przywództwo 6. Zarządzanie ludźmi 7. Czerwone koraliki 8. Shewart i karty kontrolne 9. Lejek 10. Kilka lekcji o zmienności 11. Kontynuacja, zakup towarów i usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152271, 152272 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wyjście z kryzysu = Out of the crisis / W. Edwards Deming ; [tłumaczenie Andrzej Waligórski]. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Wrocław : OpexBooks.pl, 2012. - 511 stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Out of the crisis.
1. Reakcja łańcuchowa: jakość, produktywność, niższe koszty, zdobywanie rynku 2. Zasady transformacji zachodniego sposobu zarządzania 3. Choroby i przeszkody 4. Kiedy? Jak długo? 5. Pytania pomocnicze dla managerów 6. Jakość i klient 7. Jakość i produktywność w organizacjach usługowych 8. Parę nowych zasad szkolenia i przywództwa 9. Definicje operacyjne, zgodność, wydajność 10. Standardy i regulacje 11. Przyczyny naturalne i specjalne. Stabilny system 12. Więcej przykładów poprawy w dole procesu 13. O rozczarowaniach wspaniałymi koncepcjami 14. Dwa raporty dla kierownictwa 15. Plan osiągnięcia minimalnego średniego kosztu całkowitego testowania przychodzących materiałów oraz końcowego produktu 16. Organizacja w celu poprawy jakości i produktywności 17. Wybrane przykłady poprawy jakości życia Transformacja w Japonii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152268, 152269, 152270 (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zestrojenie z firmą / Natalia Doraczyńska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 10, s.52-55. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności