Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Ciach Szymon
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Knapp Jake
(1)
Kowitz Braden
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Martell Dan
(1)
Najman Marta
(1)
Samitowski Wiesław (ekonomia)
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Zeratsky John
(1)
Ćwiertniak Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Informatycy
(1)
Podatnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie czasem
(2)
BPMN (system notacji)
(1)
Controlling
(1)
Customer Experience
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Finanse publiczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje publiczne
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Umowa
(1)
Usługi informatyczne
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kontaktami z klientami
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prawo w IT: praktycznie i po ludzku / Szymon Ciach. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2024. - 405 stron : ilustracje ; 21 cm.
Świat IT okiem prawnika Zacznijmy od podstaw Stos technologiczny - jak nadać kształt technologicznym abstrakcjom? W jaki sposób urządzenia informatyczne komunikują się ze sobą? Protokoły Internet Architektura sieci Tworzenie rozwiązań informatycznych Środowisko w IT Modele wdrożenia oprogramowania Metody wytwarzania oprogramowania Waterfall Agile Podejście hybrydowe Integracja, migracja System prawny Podstawy prawa - czym jest prawo i po co je wymyślono? Prawo jako narzędzie do współpracy zbiorowości Prawo w relacjach indywidualnych Prawo międzynarodowe Stos technologiczny systemu prawnego Wartości Prawo krajowe a unijne Rodzaje aktów prawa unijnego i ich znaczenie dla biznesu Prawo krajowe - prawo stanowione Prawo stanowione a pozostałe elementy prawa Umowy jako element systemu prawnego Prawo IT Umowy IT Znaczenie dokumentu dla praktyki w biznesie Dokumenty jako zło konieczne? Umowa IT - czy da się krócej? Jak zatem zmierzyć sukces umowy? Kiedy umowę można uznać za dobrą? Rola prawnika w doradztwie kontraktowym Rodzaje umów IT Najważniejsze zagadnienia w umowach IT § Wybór umowy Przedmiot umowy Obowiązki i oświadczenia stron Personel i podwykonawcy Prawa własności intelektualnej Prawo autorskie Inne elementy IP Zarządzanie realizacją umowy Ochrona i przetwarzanie danych Odpowiedzialność kontraktowa Kary umowne w umowach IT Zakończenie współpracy Czas trwania Tryb rozwiązania umowy Rozliczenia Umowy na projekty IT (umowy wdrożeniowe) Kiedy umowa zasługuje w pełni na miano wdrożeniowej?Umowy wdrożeniowe w modelu kaskadowym (waterfall) Umowa o dzieło a umowa o świadczenie usług Wdrożenie w modelu umowy o dzieło Podział ryzyka a typ umowy Który model lepszy: dzieło czy usługi? Umowy o charakterze mieszanym Zarządzanie zmianami w umowach wdrożeniowych Umowy wdrożeniowe w modelu zwinnym (agile) Wersja podręcznikowa agile'a Podsumowanie - kiedy waterfall, a kiedy agile? Umowy utrzymania oprogramowania Razem z wdrożeniem czy później - kiedy podpisywać umowę utrzymaniową? Zakres w umowie utrzymaniowej Zakres oprogramowania Zakres stosu technologicznego Zakres czynności wchodzących w zakres utrzymania Zasady zgłaszania i obsługi błędów SLA Exit plan Umowy obsługi sprzętu informatycznego Umowa na utrzymanie (serwis) sprzętu informatycznego Umowa kolokacji Usługa kolokacji a przetwarzanie danych Kolokacja a hosting Umowy na inne usługi IT Usługi programistyczne Usługi cyfrowe Umowy dotyczące zasobów IT Wprowadzenie Umowy licencyjne Umowy hostingu Charakterystyka Kluczowe postanowienia umów hostingu Przetwarzanie i ochrona danych Exit plan Umowy dotyczące chmury obliczeniowej - miejsce w systematyce Umowy dotyczące ochrony poufności i przetwarzania danych Ochrona poufności Umowy dotyczące przetwarzania danych Umowy na zasoby ludzkie w IT Umowy body leasingu i team leasingu Body leasing a praca tymczasowa i leasing pracowniczy Umowy z personelem IT Umowa o pracę Umowy cywilnoprawne Umowy B2B Technologie a prawo Chmura obliczeniowa Czym jest chmura obliczeniowa? Chmura czy nie chmura X as a Service - modele usługowe chmury Utrzymanie aplikacji w chmurze a oprogramowanie w modelu SaaS Modele wdrożeniowe chmury Aspekty prawne chmury Umowy dotyczące usług chmury obliczeniowej Kluczowe zagadnienia w umowach chmurowych DLT, blockchain, kryptoaktywa Czym są blockchain i technologia DLT? Tokeny DLT Czym jest kryptoaktywo? Kryptoaktywa a kryptowaluty NFT Metaverse Prawne aspekty technologii DLT Regulacje kryptoaktywów Regulacje przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) Własność intelektualna Dane osobowe E-commerce i usługi cyfrowe Sztuczna inteligencja (AI) Czym jest sztuczna inteligencja? Obszary AI i popularne pojęcia Przetwarzanie danych przez AI Jak tworzy się AI? Aspekty prawne AI Osobowość prawna AI AI jako przedmiot umów Prawa własności intelektualnej w AI Dane wejściowe (input) Dane wyjściowe (output) Ochrona prawna modelu AI Odpowiedzialność za działanie AI Dyrektywa o odpowiedzialności za sztuczną inteligencję Regulacje AI Zakazane systemy AI Systemy wysokiego ryzyka Systemy ograniczonego ryzyka Systemy niskiego ryzyka Rynek nadzorowany Regulacje IT Regulacje IT - wprowadzenie i systematyka Systematyka Regulacje IT - przegląd wybranych Regulacje przetwarzania i ochrony danych RODO Dane nieosobowe Data Governance Act Data Act Rozporządzenie ePrivacy Regulacje cyberbezpieczeństwa System dyrektyw NIS Dyrektywa RCE Cybersecurity Act Cyber Resilience Act Rozporządzenie DORA Ochrona konsumenta i usługi cyfrowe Dyrektywy konsumenckie Akt o usługach cyfrowych Akt o rynkach cyfrowych Elektroniczne podpisy i usługi zaufania Spory i transakcje M&A w IT Spory w IT Charakterystyka Spory w umowach IT Jak minimalizować ryzyko sporów w umowach IT? Inne spory IT Transakcje Tech M&A Czym są transakcje M&A? Czym są transakcje Tech M&A? Tech M&A - nabycie biznesu technologicznego Kluczowe aspekty due dilligence spółki technologicznej Tech M&A - integracja posttransakcyjna Jak sobie radzić z ryzykami? Umowa na integrację posttransakcyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155846 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć BPMN : modelowanie procesów biznesowych / Szymon Drejewicz. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2023. - 139, [5] stron : ilustracje ; 24 cm.
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Netografia na stronie 135. Indeks.
Dla analityków biznesowych i systemowych oraz studentów kierunków technicznych i menadżerskich.
1. Wprowadzenie do BPMN (9) 1.1. Proces i model procesu (9) 1.2. Dlaczego notacja BPMN? (10) 1.3. Poziomy modelowania (12) 2. Szybki start - elementarz (15) 2.1. Pierwszy krok (15) 2.2. Baseny i tory (16) 3. Bramki - dzielenie i łączenie procesów (19) 3.1. Bramki w BPMN (20) 3.2. Bramka wykluczająca (23) 3.3. Bramka niewykluczająca (24) 3.4. Bramka równoległa (28) 3.5. Bramka złożona (29) 3.6. Bramka oparta na zdarzeniach (32) 4. Dzielenie i łączenie bez bramek (37) 4.1. Rozgałęzienia bez bramek (37) 4.2. Złączenia bez bramek (38) 4.3. Kiedy pomijać bramki? (40) 5. Przepływy (43) 5.1. Przepływ sekwencyjny (46) 5.2. Przepływ komunikatu (51) 5.3. Powiązania (54) 6. Obiekty danych (57) 6.1. Modelowanie obiektów i magazynów danych (58) 6.2. Przepływ obiektów w procesach (59) 6.3. Wejścia i wyjścia danych (60) 6.4. Kolekcje danych (62) 7. Kooperacje i konwersacje (65) 7.1. Modelowanie kooperacji (65) 7.2. Procesy prywatne i publiczne (68) 7.3. Wieloinstancyjni uczestnicy procesów biznesowych (71) 7.4. Konwersacje (73) 8. Zdarzenia (77) 8.1. Typy zdarzeń (78) 8.2. Jak to wszystko opanować? (95) 9. Czynności i podprocesy (97) 9.1. Zadania (99) 9.2. Podprocesy (108) 9.3. Pętle, czynności wieloinstancyjne i kompensacje (115) 9.4. Czynność wywołania (call activity) (119) 10. Choreografie (121) 10.1. Zadanie choreografii (122) 10.2. Choreografia złożona (128) 10.3. Kooperacje, procesy i choreografie (128) 10.4. Kiedy używać diagramów choreografii? (130) 11. BPMN i co dalej? (131) 11.1. Modelować czy analizować? (131) 11.2. Odkrywanie procesów (132) 11.3. Architektura procesów (132) 11.4. BPMN i UML (133)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155050 N, 155049 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
I. Co to jest marka osobista? II. Po co marka osobista w branży IT? III. Jak budować markę osobistą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155500 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie. W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023. Na stronie tytułowej i okładce informacja o zatrudnieniu autorów: "z Google Ventures". Na stronie redakcyjnej i okładce nazwa wydawcy oryginału: Simon & Schuster.
Indeks.
Zanim rozpoczniesz sprint Wyzwanie Zacznij od poważnego problemu Zespół Decydujący, Mediator i cata reszta Czas i miejsce Zarezerwuj pięć dni i zorganizuj przestrzeń Poniedziałek Zacznij od końca Długofalowy cel Mapa Zilustruj problem Zapytaj ekspertów Wywiady z członkami zespołu i innymi specjalistami Cel Na czym skupić się w trakcie sprintu Wtorek Przetwarzaj i ulepszaj Wykorzystaj stare pomysły i inspiracje Szkic Szczegółowe rozwiązania na papierze Środa Decyzja Wybierz najlepsze rozwiązanie bez pomocy grupy Pojedynek Podtrzymuj konkurencyjne pomysły Scenorys Opracuj plan dla prototypu Czwartek Sfałszuj to Zbuduj fasadę zamiast produktu Prototyp Dobierz właściwe narzędzia i... jazda! Piątek Zbyt mało danych? Wiele informacji z zaledwie pięciu rozmów Wywiad Zadawaj właściwe pytania Ucz się Znajdź schematy i zaplanuj następny krok Start Jeszcze kilka słów, zanim zaczniesz Listy kontrolne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 157023 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154422 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce data copyright: 2025. Faktyczna data wydania: 2024.
Rozdział 1. Jak odkupuję swoje życie Rozdział 2. Macierz DRIP Rozdział 3. 5 Zabójców Czasu Rozdział 4. Trzy najważniejsze transakcje Rozdział 5. Drabina Zastępstw Rozdział 6. Jak się sklonować Rozdział 7. Tworzenie ćwiczeniówek Rozdział 8. Twój Tydzień Idealny Rozdział 9. Jedyne cztery sztuczki zarządzania czasem, których potrzebujesz Rozdział 10. Jak zatrudniać metodą "najpierw test" Rozdział 11. Przywództwo transformacyjne Rozdział 12. Słowo na "K", które uratuje Twój biznes Rozdział 13. Wielkie marzenia, jeszcze większe osiągnięcia Rozdział 14. Rok Wstępnie Zaplanowany Życie z odkupionymi zasobami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156633 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 297-308.
Dla właścicieli firm, osób pracujących nad projektami procesów biznesowych, ekspertów doradzających firmom, a także dla studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami.
Rozdział 1. Odpowiedzi na pilne pytania —szybki start Rozdział 2. Nowe wyzwania innowacyjności w sferze sztucznej inteligencji 1.Natura sztucznej inteligencji 2.Pojęcie i zakres innowacji 3.Nowe projekty innowacyjne 4.Dynamiczne ujęcie procesu innowacji 5.Sterowanie projektami innowacyjnymi Rozdział 3. System zarządzania innowacjami w procesach biznesowych 1.Definiowanie problemu — określenie potrzeb biznesowych 2.Modelowanie systemu — ramy integracyjne dla innowacji 3.System zarządzania innowacjami w procesach biznesowych (SZI-PB) Rozdział 4. Metodyka zarządzania innowacjami w procesach biznesowych 1.Warunki utrudniające i ułatwiające przebieg procesów biznesowych 2.Metodyka zarządzania innowacjami w procesach biznesowych (MZI-PB) 3.Weryfikacja metodyki SZTUCZNA INTELIGENCJA W ORGANIZACJI Rozdział 5. Ocena innowacji we wdrażaniu SI w organizacji 1.Pomiar innowacji — teoria i praktyka 2.Wybrane metody ewaluacji innowacji we wdrażaniu SI 3.Oceny innowacji w procesach biznesowych — propozycja dla SI Rozdział 6. Optymalizacja zarządzania innowacjami w technologii SI 1.Opór organizacji wobec innowacji w procesach biznesowych 2.Model innowacji — propozycja dla SI 3.Wdrożenie systemu zarządzania innowacjami w procesach biznesowych 4.Kierunki doskonalenia zarządzania innowacjami we wdrażaniu SI
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 897
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155728 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155729 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 357-374.
Rozdział 1. Omawiane pojęcia, zagadnienia oraz tezy Rozdział 2. Aktywa i aktywa netto — wartość aktywów minus zobowiązania Rozdział 3. Inwestycje publiczne Rozdział 4. Wydzielanie projektów Rozdział 5. Efektyzm Rozdział 6. Ustalanie interesariuszy projektów i podmiotowa ewolucja rachunku efektywności 6.1.Ustalanie interesariuszy projektów inwestycyjnych 6.2.Podmioty rachunku efektywności 6.3.Policentryczny rachunek efektywności 6.4.Rola podatników w rachunku efektywności Rozdział 7. Analizy efektywności wydatków budżetowych 7.1.Istota analiz efektywności wydatków budżetowych 7.2.Studia wykonalności 7.3.Istota obliczania wskaźników efektywności 7.4.Analiza kosztów i korzyści 7.5.Przykłady publikowania informacji służących ocenie efektywności projektów przez podatników 7.6.Wnioski dotyczące analiz efektywności wydatków publicznych Rozdział 8. Budowanie systemu informacyjnego 8.1.Istota informacji i systemu informacyjnego 8.2.Etapy opracowania i wdrożenia zmian w celu rozwoju systemu informacyjnego 8.3.Przykłady rozwoju systemów informacyjnych dotyczących samorządów terytorialnych i państwa 8.4.Wnioski dotyczące budowania systemów informacyjnych Rozdział 9. Wybór projektów do planów inwestycji 9.1.Istota wyboru projektów 9.2.Zasady wyboru projektów 9.3.Przykłady dotyczące metod wyboru projektów 9.4.Wnioski dotyczące wyboru projektów Rozdział 10. Ewaluacja projektów w trakcie realizacji i ex post 10.1.Wytyczne w zakresie ewaluacji 10.2.Rola ewaluacji projektów Rozdział 11. Wnioski i rekomendacje 11.1.Podstawowe wnioski i rekomendacje 11.2.Rekomendacje dotyczące pojęć 11.2.1.Rekomendacje dotyczące aktywów 11.2.2.Rekomendacje dotyczące pojęcia wartość aktywów minus zobowiązania 11.2.3.Rekomendacje dotyczące inwestycji 11.2.4.Rekomendacje dotyczące wydzielania projektów 11.2.5.Rekomendacje dotyczące efektyzmu 11.2.6.Rekomendacje dotyczące ustalania interesariuszy projektów 11.3.Rekomendacje dotyczące podmiotowej ewolucji rachunku efektywności 11.4.Rekomendacje dotyczące analizy efektywności wydatków budżetowych 11.5.Rekomendacje dotyczące budowania systemu informacyjnego 11.6.Rekomendacje dotyczące wyboru projektów inwestycyjnych 11.7.Rekomendacje dotyczące ewaluacji projektów inwestycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 157459 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności