Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(110)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(105)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Artykuły
(4)
E-booki
(3)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(98)
dostępne
(63)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(64)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(80)
Magazyn
(6)
Autor
Marcinkiewicz Cezary
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Klisiński Janusz (1950- )
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(3)
Dudkiewicz Danuta
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Szromek Adam R
(3)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jaremen Daria
(2)
Jarosz Antoni (1938- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Johann Maria
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Kowalski Sławomir
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Marciszewska Barbara
(2)
Mańkowski Tomasz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michalska-Dudek Izabela
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Milewski Dawid
(2)
Panasiuk Aleksander
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Przeorek-Smyka Renata
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Badulescu Alina
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bobusia Jolanta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bowen John
(1)
Brendzel Katarzyna
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Burzyński Tadeusz
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Czaplińska Anna (geograf)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dołowy Anna
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Gurgul Eugeniusz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Kantyka Joanna
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kavetskyy Igor
(1)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krukowska-Miler Agata
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leksiński Michał
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lesiński Michał
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lisowski Michał
(1)
Liubimov Volodymyr
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Makens James C
(1)
Marczak Mirosław (turystyka)
(1)
Matusik Wioletta
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Michalski Paweł B
(1)
Midura Franciszek
(1)
Moterski Filip
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Muszkieta Radosław (1964- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Orfin Katarzyna
(1)
Pabian Arnold
(1)
Paliś Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Turystyka
(89)
Usługi turystyczne
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(15)
Zarządzanie
(10)
Marketing terytorialny
(8)
Promocja handlowa
(8)
Marketing
(7)
Agroturystyka
(6)
Hotelarstwo
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Turystyka kulturowa
(5)
Turystyka zdrowotna
(5)
Uzdrowiska
(5)
Model biznesowy
(4)
Odpoczynek
(4)
Turystyka miejska
(4)
Aktywność fizyczna
(3)
Badania marketingowe
(3)
Biura podróży
(3)
Ekoturystyka
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing sportowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Produkty regionalne
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sport
(3)
Branding narodowy
(2)
Internet
(2)
Kluby sportowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka
(2)
Marka miejsca
(2)
Miasta
(2)
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
(2)
Produkt turystyczny
(2)
Promocja miasta
(2)
Promocja regionu
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci wychowania fizycznego
(2)
Turystyka historyczna
(2)
Turystyka kulinarna
(2)
Usługi
(2)
Agrobiznes
(1)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Balneologia
(1)
Banki internetowe
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Biura turystyczne
(1)
Chemia
(1)
Controlling
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Destination Marketing Organization
(1)
Dziedzictwo przemysłowe
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Finanse
(1)
Fizjologia sportu
(1)
Gastronomia hotelowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Information and Telecommunication Technology (system)
(1)
Innowacje
(1)
Inżynieria środowiska
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura
(1)
Leczenie uzdrowiskowe
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing-mix
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Piłka nożna
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations
(1)
Questing
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Reklama
(1)
Rewitalizacja
(1)
Rezerwaty i parki narodowe
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek usług mobilnych
(1)
Samochody
(1)
Samokształcenie
(1)
Sanatoria
(1)
Sporty ekstremalne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Studenci
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Europa
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Goteborg (Szwecja ; miasto)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Kłajpeda (Litwa ; miasto)
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Rostock (Niemcy ; miasto)
(1)
Ryga (Łotwa ; miasto)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Tallin (Estonia ; miasto)
(1)
Turku (Finlandia ; miasto )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Monografia
(10)
Podręczniki
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Podróże i turystyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(2)
Chemia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
113 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4540 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5574 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 266)
Bibliogr. s. 56-57 i przy art.
Dla studentów oraz wszystkich zainteresowanych historią dóbr turystycznych Opolszczyzny.
Sygnatura czytelni BWF: XIV D 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125776, 125771, 125770, 125775, 125772, 125773, 125774 (7 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6129 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w hotelarstwie Wprowadzenie do zagadnienia technologii Specyfika usług hotelarskich w kontekście technologii informacyjnych Nowe technologie z potencjałem rozwoju w hotelarstwie Wykorzystanie stron WWW Systemy zarządzania obiektami hotelarskimi Systemy zarządzania kanałami sprzedaży online Rozwiązania samoobsługowe Biometria Urządzenia aktywowane głosowo Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość w hotelarstwie Technologia Beacona Technologie mobilne Internetowe systemy dystrybucji Globalne systemy dystrybucji w turystyce Internetowe biura podróży (OTA) Media społecznościowe jako szczególny rodzaj technologii Definicje mediów społecznościowych Klasyfikacje mediów społecznościowych Media społecznościowe a hotelarstwo Rynek portali społecznościowych w Polsce Kształtowanie wizerunku i relacji z klientami jako obszary strategicznych działań obiektów hotelarskich Znaczenie wizerunku i reputacji dla obiektu hotelarskiego Relacje z klientami i partnerami biznesowymi jako podstawowy zasób przedsiębiorstw Podejmowanie dialogu z klientami Współtworzenie produktu przez klienta Narzędzia marketingu elektronicznego w kształtowaniu wizerunku i relacji z klientami Istota badań netnograficznych Charakterystyka zastosowanych narzędzi Inwentaryzacja i charakterystyka obiektów hotelarskich w Małopolsce Dobór próby Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w działalności obiektów hotelarskich Charakterystyka badanej zbiorowości Ocena stron internetowych obiektów hotelarskich w Małopolsce Zróżnicowanie jakości stron internetowych w zależności od rodzaju obiektu Strony WWW hoteli a strony WWW pensjonatów Strony WWW hoteli a strony WWW hosteli Strony WWW hoteli 5* i 4* a strony hoteli 2* i 1* Ocena profili obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych (na przykładzie serwisu Facebook) Analiza ocen klientów obiektów hotelarskich na portalu rezerwacyjnym Booking.com Kształtowanie wizerunku obiektu na podstawie opinii na portalu Booking.com
Sygnatura czytelni BWF: XII L 84
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149375 N, 149396 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8528 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Nauk Ekonomicznych. Politechnika Koszalińska)
ISSN 0239-7129 oraz nr 298 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliografia strony 345-368.
Teoretyczne aspekty funkcjonowania organizacji zarządzających obszarami recepcji turystycznej Przegląd podstawowych pojęć związanych z DMo Definiowanie obszaru recepcji turystycznej. Dyskusja nad zagadnieniem zarządzania obszarem recepcji turystycznej Definiowanie DMo. Analiza pojęcia w kontekście marketingu i zarządzania obszarem recepcji turystycznej Dotychczasowy stan badan nad DMO Typy DMo a podział administracyjny kraju Ewolucja struktur organizacyjnych do spraw turystyki Proces kształtowania struktur organizacy1nych wraz z wyodrębnianiem DMO ogólny zarys zmian w funkcjonowaniu DMo. Stan obecny organizacji IL zakres zadań i odpowiedzialności organizacji zarządzających obszarami recepcji turystycznej Podnoszenie konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej a DMo obszary odpowiedzialności badanych organizacji Zadania DMo w świetle dotychczasowych badan i analiz naukowych Zakres zadań organizacji na różnych poziomach administracji Koncepcja zadań i zakresu odpowiedzialności organizacji zarządzających obszarami recepcji turystycznej Podstawowe założenia badawcze związane z organizacjami zarządzającymi obszarami recepcji turystycznej Wielkość zatrudnienia w organizacjach Formy prawne DMo.'Problem członkostwa w organizacjach Finansowanie organizacji zarządzających obszarami recepcji turystycznej Źródła finansowania DMo Wielkość budżetów i ich charakterystyka Struktura wydatków DMo Działania marketingowe podejmowane przez badane organizacjne Istota marketingu obszaru ręcę i marki w sferze działań DMo turystycznej. Koncepcja brandingu Działania promocyjne podejmowane przez organizacje Działania w zalaesie informacji turystycznej oraz rezerwacji usług turystycznych DMo a rozwój produktów turystycznych Działania organizacji zarządzających obszarem i recepcji turystycznej w zakresie strategii wspierania Planowanie rozwoju turystyki Rozwój zasobów ludzkich' Edukacja i podnoszenie jakości kadr turystycznych Rozwój technologii i systemów informacyjnych Zarządzanie kryzysowe Współpraca z otoczeniem. Relacje z interesariuszami Propagowanie idei zrównoważonego rozwoju turystyki Kierunki rozwoju organizacji zarządzających obszarami recepcji turystycznej Zmiany w sektorzę turystyki a szanse i zagrożenia rozwoju DMo Próba kompleksowej oceny działań badanych DMo Koncepcja lidera obszaru recepcji turystycznej
Sygnatura czytelni BWF: XII E 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 403 - 404
Sygnatura czytelni BWF: XII E 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108517 N, 108516 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2958 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing niezwykłych miejsc / Renata Poreda. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 8, s. 21-22. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla właściecieli, menedżerów i marketingowców działających w obiektach hotelarskich.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 77
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98504, 98503 L (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 543, F 821 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 379-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Miasto jako przestrzeń turystyczna Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast Handel w strukturze funkcji miasta Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego. Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach Pojęcie turystyki zakupowej Produkt turystyki zakupowej Światowe destynacje zakupowe Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty Źródła informacji o miejscach zakupowych. Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej Motywy podróży w celach zakupowych Częstotliwość podróżowania Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej Wydatki turystów zakupowych Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach
Sygnatura czytelni BWF: XII H 82
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152538 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
Dla studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz dla praktyków zajmujących się obsługą ruchu turystycznego.
Istota jakości oraz formuły jej ujmowania 11 1.1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych 19 1.2. Normatywna interpretacja jakości 21 1.3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością 33 1.3.1. Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości 40 1.3.2. Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji 44 1.4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych 46 1.5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie 56 Zarządzanie jakością usług turystycznych i rekreacyjnych w świetle wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz DIS ISO 9001:2015 61 2.1. Planowanie usług 62 2.1.1. Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami 62 2.1.2. Projektowanie systemu zarządzania 67 2.2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne 75 2.3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług 83 2.3.1. Określenie wymagań i preorientacja usług 84 2.3.2. Projektowanie i modyfikacja usług 89 2.3.3. Nadzorowanie i realizacja usługi 95 2.4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług 98 2.4.1. Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny 99 2.4.2. Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług 105 2.4.3. Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze 108 2.4.4. Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 110 Metody i narzędzia projektowania, oceny, doskonalenia oraz rozwiązywania problemów jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 115 3.1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości 115 3.2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji 126 3.3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 138 3.3.1. Kwestionariusz Kano 138 3.3.2. Servqual 145 3.4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych 157 3.5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 164 Klient jako podmiot jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 175 4.1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe 175 4.2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 185 4.3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych 197 4.4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji 208
Sygnatura czytelni BWF: XII F 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148163 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8365 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. mat. z II Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Gospodarka turystyczna w XXI wieku" Poznań, 23-24 maja 2002 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: K 3/02
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108397 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Studia Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliografia na stronach 257-281. Indeks.
Charakterystyka rynku usług rekreacyjnych Rekreacja fizyczna - wielowymiarowość pojęcia Rekreacja Rekreacja fizyczna a fitness i wellness Sport a rekreacja fizyczna Rekreacja a turystyka Polityki publiczne i uwarunkowania prawne w zakresie rekreacji fizycznej Charakterystyka organizacji świadczących usługi rekreacji fizycznej Istota, cechy i właściwości produktu rekreacyjnego Produkt rekreacyjny _ definicja pojęcia Produkt rekreacyjny jako subprodukt miasta i gminy Produkt rekreacyjny jako łańcuch tworzenia wartości Produkt rekreacyjny jako produkt sieciowy Klient na rynku usług rekreacyjnych Segmentacja n/nku klientów usług rekreacyjnych Ocena jakości produktu rekreacyjnego miasta i gminy Jakość produktu rekreacyjnego miasta i gminy _ definiowanie pojęcia Problematyka definiowania pojęcia jakości Postać produktu rekreacyjnego a definiowanie jakości Charakterystyki i cechy jakości produktu rekreacyjnego miasta i gminy Podmiot oceniający jakość dla klienta oraz organizatora i usługodawcy Jakość a satysfakcja, wartość oraz zachowania pozakupowe klienta Charakterystyka wybranych modeli i metod oceny jakości usług stosowanych w rekreacji Model luk jakości i metoda SERI/QUAL Model Bradyego, Croniną Model Donabediana Koncepcje oceny jakości usług rekreacyjnych typu indoor i typu outdoor _przegląd propozycji i wyników badań Koncepcje oceny jakości usług rekreacyjnych typu indoor Koncepcje oceny jakości produktów rekreacyjnych typu outdoor Model zintegrowanej oceny jakości produktu rekreacyjnego miasta/gminy – propozycja podejścia badawczego Znormalizowane systemy zarządzania jako narzędzia zintegrowanego podejścia do kształtowania jakości produktu rekreacyjnego miasta i gminy Rozwój koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością w organizacjach publicznych Przesłanki i rozwój normalizacji w rekreacji ocena zgodności Uniwersalne znormalizowane systemy zarządzania System zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISo serii 9000 PN-EN ISo 9000:2015 Systemy zarządzania jakością - Podstawy i terminologia Nowelizacja normy ISo 900 najważniejsze obszary zmian PN-EN ISo 9001:2015 Systemy zarządzania jakością _ Wymagania PN-EN ISo 9004:2010 Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji - Podejście wykorzystujące zarządzanie jakością Normy ISo serii 10000 wspierające działania systemu zarządzania jakością w organizacji Pozostałe uniwersalne z normalizowane systemy zarządzania Branżowe Znormalizowane systemy zarządzania w usługach rekreacyjnych Zrównoważone zarządzanie eventami Znormalizowane systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem w turystyce przygodowej Zarządzanie jakością w parkach i obszarach chronionych Zarządzanie jakością plaż Znormalizowane systemy zarządzania jakością usług w portach jachtowych Znormalizowane systemy zarządzania jakością w nurkowaniu rekreacyjnym Znormalizowane systemy zarządzania jakością usług basenów pływackich lnne znormalizowane systemy zarządzania jakością w usługach noclegowych, spa, w zakresie organizacji i pośrednictwa, przewodnictwa i informacji turystycznej Integracja znormalizowanych systemów zarządzania jakością w organizacjach świadczących usługi rekreacyjne Koncepcja systemowa zarządzania jakością produktu rekreacyjnego miasta i gminy
Sygnatura czytelni BWF: IX B 85
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach [364]-367. Indeks.
Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce (Daniel Szostak) Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią (Daniel Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego (Beata Meyer) Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa (Iwona Szymczak) CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa (Maja Jedlińska) Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich (Daria Jaremen) Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo (Dawid Milewski) Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce (Anna Dołowy) Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa (Daniel Szostak) Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu (Daniel Szostak) Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego Recepcja (wraz z holem hotelowym) Część mieszkalna Działalność służb pięter Gastronomia hotelowa Zaplecze techniczne obiektu hotelowego Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 18. Personel hotelowy (Anna Tokarz) Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu (Daria Jaremen) Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu (Adam Pawlicz, Iwona Szymczak) Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu (Adam Pawlicz) Rozdział 22. Internet w hotelarstwie (Tomasz Mańkowski) Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży (Dawid Milewski) Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie (Adam Pawlicz) Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia (Iwona Szymczak) Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe (Daniel Szostak) Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim (Daniel Szostak) Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu (Anna Tokarz) Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi (Agnieszka Lewandowska)234 Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie (Małgorzata Januszewska) Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu (Małgorzata Januszewska) Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu (Daniel Szostak) CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej (Anna Dołowy) Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii (Tomasz Mańkowski) Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej (Anna Tokarz) Rozdział 40. Obsługa konferencji (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu hotelarskiego (Agnieszka Lewandowska) Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu (Małgorzata Januszewska)
Sygnatura czytelni BWF: XII L 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118682 N, 152930 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4807 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6100 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Zawartość zasobu Magazyn P 3114 udostępniany w BWEiZ
2002 nr 1 = 9
2003 nr 2 = 10
2004/2005 nr 3-4 = 11-12
2006 nr 5 = 13
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Współpraca między przedsiębiorstwami – istota, cechy, przesłanki Definicja współpracy przedsiębiorstw Cechy współpracy warunkujące kryteria jej klasyfikacji Cechy współpracy Kryteria klasyfikacji współpracy Motywy i korzyści podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa Teoretyczne podstawy współpracy podmiotów na rynku usług hotelarskich Wybrane teorie współpracy użyteczne na rynku usług hotelarskich Teoria kosztów transakcyjnych – podstawa współpracy na poziomie relacji Teoria zależności zasobowej – podstawa współpracy na poziomie przedsiębiorstwa Teoria sieci – podstawa współpracy na poziomie sieci przedsiębiorstw Formy współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie Outsourcing Franchising Klastry Partnerstwo strategiczne Alianse strategiczne Identyfikacja czynników determinujących relację obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w obliczu zmieniających się uwarunkowań ich działalności Obiekty świadczące usługi hotelarskie i ich cechy warunkujące współpracę Złożoność usługi hotelarskiej Istota obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ rozwoju internetu na kanały dystrybucji obiektów świadczących usługi hotelarskie Pojęcie dystrybucji usług hotelarskich. Ewolucja systemów dystrybucji na rynku usług hotelarskich Implikacje funkcjonowania internetowych kanałów dystrybucji na rynku turystycznym Rozwój internetowych kanałów dystrybucji determinantą zmian w handlu elektronicznym Zmieniająca się rola pośrednika w internetowych systemach dystrybucji usług hotelarskich Serwisy zakupów grupowych jako partner w zakresie dystrybucji usług hotelarskich Działalność serwisów zakupów grupowych na rynku e-commerce Czynniki sukcesu serwisów zakupów grupowych jako narzędzia e-commerce Cykl życia serwisów zakupów grupowych na tle innych internetowych kanałów dystrybucji Klasyfikacja uwarunkowań współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych Metodyka badań empirycznych Cele, hipotezy i założenia badawcze Przesłanki prowadzenia badań o charakterze jakościowym i ilościowym Proces badawczy Etapy prowadzonych badań Triangulacja metod badawczych Monitoring ofert Wywiady Sondaż diagnostyczny Metody analizy danych empirycznych Ograniczenia procesu badawczego a jakość przeprowadzonych badań. Charakterystyka badanych zbiorowości Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w zakresie dystrybucji usług w sieci Stymulanty i destymulanty nawiązywania relacji z serwisami zakupów grupowych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Identyfikacja czynników predysponujących obiekty świadczące usługi hotelarskie do podejmowania współpracy z serwisami zakupów grupowych Identyfikacja czynników charakteryzujących serwisy zakupów grupowych determinujących podejmowanie współpracy przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Warunki współpracy i ich wpływ na kształtowanie renty relacyjnej Ocena współpracy z serwisami zakupów grupowych i ich znaczenie wśród innych kanałów dystrybucji usług w sieci stosowanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie
Sygnatura czytelni BWF: XII L 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151536 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekt : wyprawa : #travelmarketing / Michał Leksiński. - Wydanie 1. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 272 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Bezdroża)
Biznesplan mojej wyprawy Mont Blanc Kilimandżaro Elbrus Demawend Pik Linina Triglaw Wyprawa na K2 Aconcagua Projekt "7 Happy Summits" Denali Patronat Sponsor
Sygnatura czytelni BWF: XII C 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8335 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności