Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(109)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(104)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Artykuły
(4)
E-booki
(3)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(98)
dostępne
(63)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(64)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(80)
Magazyn
(6)
Autor
Marcinkiewicz Cezary
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Klisiński Janusz (1950- )
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(3)
Dudkiewicz Danuta
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Szromek Adam R
(3)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jaremen Daria
(2)
Jarosz Antoni (1938- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Johann Maria
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Kowalski Sławomir
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Marciszewska Barbara
(2)
Mańkowski Tomasz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michalska-Dudek Izabela
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Milewski Dawid
(2)
Panasiuk Aleksander
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Przeorek-Smyka Renata
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Badulescu Alina
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bobusia Jolanta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bowen John
(1)
Brendzel Katarzyna
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Burzyński Tadeusz
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dołowy Anna
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Gurgul Eugeniusz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Kantyka Joanna
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krukowska-Miler Agata
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leksiński Michał
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lesiński Michał
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lisowski Michał
(1)
Liubimov Volodymyr
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Makens James C
(1)
Marczak Mirosław (turystyka)
(1)
Matusik Wioletta
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Michalski Paweł B
(1)
Midura Franciszek
(1)
Moterski Filip
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Muszkieta Radosław (1964- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Orfin Katarzyna
(1)
Pabian Arnold
(1)
Paliś Beata
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(112)
Język
polski
(111)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Turystyka
(89)
Usługi turystyczne
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(15)
Zarządzanie
(10)
Marketing terytorialny
(8)
Promocja handlowa
(8)
Marketing
(7)
Agroturystyka
(6)
Hotelarstwo
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Turystyka kulturowa
(5)
Turystyka zdrowotna
(5)
Uzdrowiska
(5)
Model biznesowy
(4)
Odpoczynek
(4)
Turystyka miejska
(4)
Aktywność fizyczna
(3)
Badania marketingowe
(3)
Biura podróży
(3)
Ekoturystyka
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing sportowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Produkty regionalne
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sport
(3)
Branding narodowy
(2)
Internet
(2)
Kluby sportowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka
(2)
Marka miejsca
(2)
Miasta
(2)
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
(2)
Promocja miasta
(2)
Promocja regionu
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci wychowania fizycznego
(2)
Turystyka historyczna
(2)
Turystyka kulinarna
(2)
Usługi
(2)
Agrobiznes
(1)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Balneologia
(1)
Banki internetowe
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Biura turystyczne
(1)
Chemia
(1)
Controlling
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Destination Marketing Organization
(1)
Dziedzictwo przemysłowe
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Finanse
(1)
Fizjologia sportu
(1)
Gastronomia hotelowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Information and Telecommunication Technology (system)
(1)
Innowacje
(1)
Inżynieria środowiska
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura
(1)
Leczenie uzdrowiskowe
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing-mix
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Piłka nożna
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations
(1)
Questing
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Reklama
(1)
Rewitalizacja
(1)
Rezerwaty i parki narodowe
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek usług mobilnych
(1)
Samochody
(1)
Samokształcenie
(1)
Sanatoria
(1)
Sporty ekstremalne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Goteborg (Szwecja ; miasto)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Kłajpeda (Litwa ; miasto)
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Rostock (Niemcy ; miasto)
(1)
Ryga (Łotwa ; miasto)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Tallin (Estonia ; miasto)
(1)
Turku (Finlandia ; miasto )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Monografia
(10)
Podręczniki
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Podróże i turystyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(2)
Chemia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
112 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego / Adam R. Szromek. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 231-242.
Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe - zarys teoretyczny 19 1.1. Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe i jego elementy funkcjonalne 19 1.2. Zakres oferty przedsiębiorstw uzdrowiskowych 29 1.3. Wpływ zmian organizacyjnych na formę produktu uzdrowiskowego 42 Rozdział 2 Model biznesu jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem 61 2.1. Deskryptywny i analityczny charakter modeli biznesu 61 2.2. Wartość dla klienta jako kluczowy element modelu biznesu 86 2.3. Wpływ otoczenia na model biznesu w przedsiębiorstwie 92 Rozdział 3 Konceptualizacja procesu badań w nawiązaniu do założeń teorii ugruntowanej 99 Rozdział 4 Charakterystyka struktury modeli biznesu przedsiębiorstw uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych 111 4.1. Charakterystyka przeprowadzonych badań przedsiębiorstw uzdrowiskowych 111 4.2. Zakres zastosowań elementów modelu biznesu w badanych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych 114 4.3. Motywy prowadzenia działalności uzdrowiskowej w badanych przedsiębiorstwach 134 Rozdział 5 Analiza otoczenia sektora przedsiębiorstw uzdrowiskowych 143 5.1. Kluczowe trendy rynku usług uzdrowiskowych 144 5.2. Siły branży uzdrowiskowej 148 5.3. Siły rynku uzdrowiskowego 153 5.4. Siły ogólnogospodarcze 156 Rozdział 6 Oczekiwania kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy wobec pobytów uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych 159 6.1. Wykorzystywane metody badań oczekiwań kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy 159 6.2. Charakterystyka kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy polskich uzdrowisk 162 6.3. Preferencje i oczekiwania kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy w świetle wyników badań własnych 163 Rozdział 7 Model biznesu w dostosowaniu do cech przedsiębiorstw uzdrowiskowych 185 7.1. Proponowana struktura modelu biznesu uzdrowiskowego 185 7.2. Wkomponowanie struktury produktu uzdrowiskowego w model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego 196 7.3. Powiązania między elementami modelu biznesu w ujęciu dynamicznym 203 Rozdział 8 Perspektywa wykorzystania wielowariantowego modelu biznesu 209 8.1. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego - kontekst celowy 211 8.2. Zmiany w modelach biznesu w fazach rozwoju działalności uzdrowiskowej - kontekst wpływu zmian otoczenia 220
Sygnatura czytelni BMW: VI F 152 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147100 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147099 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
KOŁO NAUKOWE STUDENTÓW CHEMII „ESPRIT" Marzena BARCIKOWSKA, Jacek LUBCZAK, Ewelina CHMIEL Reakcje kwasu metakrzemowego z glicydolem i węglanem etylenu Marzena BARCIKOWSKA, Jacek LUBCZAK, Ewelina CHMIEL Pianki poliuretanowe z atomami krzemu Natalia BUŁDAK, Jacek LUBCZAK, Ewelina CHMIEL Pianki poliuretanowe z pierścieniem 1,3,5-triazynowym i atomami boru Anna JODŁOWSKA, Dorota GŁOWACZ-CZERWONKA Metoda GC w analizie oligoeteroli opartych na reaktywnych rozpuszczalnikach melaminy Anna JODŁOWSKA, Dorota GŁOWACZ-CZERWONKA Określenie średnich mas molowych oraz dyspersyjności oligoeteroli opartych na reaktywnych rozpuszczalnikach melaminy Anna JODŁOWSKA, Dorota GŁOWACZ-CZERWONKA Struktury molekularne oligoeteroli opartych na reaktywnych rozpuszczalnikach melaminy - analiza MALDI-ToF Paulina ŚWIDER, Dorota GŁOWACZ-CZERWONKA Komercyjne poliole jako surowce w syntezie sztywnych pianek poliuretanowych Paulina ŚWIDER, Dorota GŁOWACZ-CZERWONKA Właściwości sztywnej pianki poliuretanowej z poliolu Rokopol RF-551 KOŁO NAUKOWE FINANSÓW I ZARZĄDZANIA Kamila PACHOLARZ, Marta PRUCNAL, Mirosław SOŁTYSIAK, Magdalena SURAJ Przestępstwa na rynkach finansowych - pranie brudnych pieniędzy oraz piramidy finansowe Wiktoria PŁOCICA, Patrycja PISULA, Mirosław SOŁTYSIAK, Magdalena SURAJ Media społecznościowe jako źródło dochodów Kamila RUSIN, Aneta RUMIANEK, Mirosław SOŁTYSIAK, Magdalena SURAJ Questing jako niekonwencjonalna forma promocji Polski i innowacyjne narzędzie marketingu regionów KOŁO NAUKOWE LOGISTYKÓW Magdalena GRABOWY, Agnieszka WIELGOSZ, Paulina BEŁCH Logistyka w świetle badań literatury Justyna GRABSKA, Paulina BEŁCH Znaczenie logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie Jarosław NIEMCZAK, Paulina BEŁCH Systemy wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem Katarzyna SZYLAR, Paulina BEŁCH Centra dystrybucji - wybrane zagadnienia KOŁO NAUKOWO-BADAWCZE TURYSTYKI „TUPTUŚ" Dominika BAŁA, Artur STEC Ekoaplikacje jako nowoczesna forma promocji ekologii Dominika BAŁA, Artur STEC Wpływ mass mediów na zdrowy styl życia odbiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144545 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Uwarunkowania konkurencyjności regionów Wiesław Alejziak: Obszary niepewności i wyzwania polityki turystycznej w aspekcie globalizacji oraz teorii integracji międzynarodowej Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk: Możliwości wykorzystania tzw. Internetu rzeczy (Internet o f Things - IoT) w zakresie personalizacji oferty turystycznej oraz rozwoju turystyki w przyszłości Andrzej Rapacz, Magdalena Drewnicka: Szlaki turystyczne dla rodzin z dziećmi atrakcyjną formą zagospodarowania przestrzeni Beata Gierczak-Korzeniowska: Możliwości wykorzystania benchmarkingu marketingowego w przedsiębiorstwach turystycznych Andrzej Miszczuk: Klastiy a konkurencyjność turystyczna regionu (przykład Krainy Lessowych Wąwozów w województwie lubelskim) Beata Detyna, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska: Próba oceny działań prorozwojowych i promujących gminy w obszarze turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego tworzące aglomerację wałbrzyską Emilia Bamwenda: Gospodarka turystyczna w dobie światowego kryzysu szansą na rozwój gospodarczy Tanzanii Rola regionów w rozwoju turystyki kulturowej i zdrowotnej Ewa Dziedzic: Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego Paweł Stelmach: Trendy w dystrybucji usług uzdrowiskowych w gminach województwa podkarpackiego Paweł Rut: Dziedzictwo kulturowe w relacji z nowoczesnością jako mechanizm stymulowania ruchu turystycznego w stolicy Podkarpacia Wieńczysław Gierańczyk: Zróżnicowanie i znaczenie form turystyki żywej historii w województwie kujawsko-pomorskim Agata Kielesińska: Potencjał turystyczny województwa śląskiego Wiesław Firek, Katarzyna Płoszaj: Kulturowe źródła postaw wobec gór na przykładzie wybranych utworów literackich XIX i XX w Anna Para: Dopasowanie programów nauczania na kierunku „turystyka i rekreacja” do potrzeb branży turystycznej
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 154
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147948 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8328 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera prace Koła Naukowego Budowlanych, Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej, Koła Naukowego Inżynierii Zarządzania, Koła Naukowego Reklamy.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118409 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekt ekspedycyjny : ujęcie logistyczne / Paweł B. Michalski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 139 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 135-139.
ROZDZIAŁ 1. Zarządzanie projektami i zarządzanie logistyczne w nurcie nauk o zarządzaniu 1.1. Ewolucja dziedziny zarządzania projektami 1.2. Rozwój środowiska projektowego 1.3. Wybrane aspekty zarządzania logistycznego 1.4. Zarządzanie projektami a zarządzanie logistyczne ROZDZIAŁ 2. Charakterystyka projektu ekspedycyjnego 2.1. Projekt ekspedycyjny w aspekcie analizy projektowej 2.2. Niepowtarzalne podejście do projektu 2.3. Ocena sukcesu przedsięwzięcia o charakterze ekspedycyjnym ROZDZIAŁ 3. Logistyka w projektach ekspedycyjnych 3.1. Zasoby – techniczna koordynacja przedsięwzięcia 3.2. Zastosowanie koncepcji logistycznych w projekcie ekspedycyjnym 3.3. Podejście procesowe w zarządzaniu projektem ekspedycyjnym 3.4. Czynniki oddziałujące na procesy logistyczne 3.5. Poziom dojrzałości projektowej organizacji ROZDZIAŁ 4. Determinanty sukcesu projektu ekspedycyjnego 4.1. Założenia i cel badań pierwotnych 4.2. Metodyka badań 4.3. Wyniki badań 4.4. Ocena źródeł ryzyka projektów ekspedycyjnych w ujęciu analizy danych wtórnych 4.5. Studia przypadków 4.6. Możliwości wykorzystania wyników badań do eliminowania ryzyka projektów ekspedycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [279]-289.
Dla pracowników i menedżerów uzdrowiskowych zarówno w zakładach lecznictwa uzdrowiskowego, jak i typu spa&wellness, a także studentów kierunków związanych z turystyką zdrowotną i medycyną oraz specjalizacji turystyka uzdrowiskowa.
Część I Turystyka uzdrowiskowa i lecznictwo uzdrowiskowe. 1. Turystyka zdrowotna i jej formy. Podstawy ekonomicznej teorii turystyki. Turystyka zdrowotna. 2. Istota i charakterystyka turystyki uzdrowiskowej. Definicje i cechy turystyki uzdrowiskowej. Transformacja oferty uzdrowiskowej. Integracja działań gmin i przedsiębiorstw uzdrowiskowych. Charakterystyka turystyki zdrowotnej w Europie. 3. Obszar uzdrowiskowy i jego znaczenie. Historia polskich uzdrowisk. Definicja uzdrowiska i obszaru uzdrowiskowego. Podstawowe kategorie polskich uzdrowisk. Strefy ochrony uzdrowiskowej. Profil leczniczy uzdrowiska. 4. Uwarunkowania przyrodnicze i prawno-instytucjonalne funkcjonowania uzdrowisk. Lecznictwo uzdrowiskowe i jego zadania. Przyrodnicze walory uzdrowisk. 4.2.1. Lecznicze oddziaływanie klimatu. 4.2.2. Złoża kopalin leczniczych. Regulacje prawne działalności turystyczno-leczniczej prowadzonej w polskich uzdrowiskach. 4.4. Świadczenia lecznictwa uzdrowiskowego. 5. Przedsiębiorstwa świadczące usługi uzdrowiskowe. Zakłady lecznictwa uzdrowiskowego. Charakterystyka potencjału uzdrowiskowego kształtowanego przez przedsiębiorstwa uzdrowiskowe. Sytuacja przedsiębiorstw uzdrowiskowych. Przemiany prywatyzacyjne w uzdrowiskach. 6. Segmentacja nabywców usług uzdrowiskowych. Motywy uprawiania turystyki uzdrowiskowej. Typologia osób odwiedzających uzdrowiska. Zasady kierowania na leczenie uzdrowiskowe. 7. Rozwój funkcji uzdrowiskowej. Modele ewolucji obszarów turystycznych i uzdrowiskowych. 7.1.1. Modele ewolucyjne z przełomu XIX i XX wieku. 7.1.2. Model sukcesji klasowej J.M. Thurota. 7.1.3. Model społeczno-czasowej ewolucji obszaru E. Gormsena. 7.1.4. Model ewolucji obszaru J.M. Miosseca. 7.1.5. Model psychogramu S.C. Ploga. 7.1.6. Model W. Pencakowskiej. 7.1.7. Model TALC R.W. Butlera. 7.1.8. Inne modele rozwoju obszarów turystycznych i uzdrowiskowych. Rozwój funkcji uzdrowiskowej w Polsce. Część II Metody analizy i optymalizacji organizacji usług uzdrowiskowych. 8. Wskaźniki funkcji turystycznej i uzdrowiskowej. Tradycyjne wskaźniki funkcji turystycznej. Wskaźniki funkcji uzdrowiskowej. Wskaźnik pojemności i gęstości zaludnienia w uzdrowisku. Wskaźniki sprawności operacyjnej. Frekwencja w parku i pijalni zdrojowej. 9. Logistyka zabiegów przyrodoleczniczych i świadczeń zdrowotnych. Optymalizacja kolejności zabiegów przyrodoleczniczych i działalności operacyjnej zakładu. Algorytm Conwaya. Algorytm Gonzalesa i Sahniego. Algorytm Johnsona. Algorytm Palmera. 10. System kolejek w uzdrowisku. Kolejki w pojedynczym kanale obsługi. Kolejki w wielokrotnym kanale obsługi. 11. Metody selekcji usług w zakładzie uzdrowiskowym. 12. Optymalizacja wykorzystania miejsc w zakładach uzdrowiskowych. Metoda kąta północno-zachodniego. Metoda aproksymacyjna. 13. Wyznaczanie lokalizacji obiektów uzdrowiskowych oraz funkcjonowanie transportu własnego. Lokalizacja urządzeń i zakładów lecznictwa uzdrowiskowego. Lokalizacja rejonów obsługi. Wykorzystanie własnego transportu w działalności uzdrowiskowej. 14. Symulacje procesów produkcyjno-usługowych. Symulacja kolejki i czasu oczekiwania na świadczenie. Warianty cenowe i wielkość produkcji.
Sygnatura czytelni BWF: XII M 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145891 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 749)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 214-224.
1.MODELE BIZNESU W FUNKCJONOWANIU PRZEDSIĘBIORSTW 1.1.Problematyka modeli biznesu 1.2.Wykorzystanie modelu biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.3.Konstrukcja modeli biznesu w świetle badań literaturowych 1.4.Klasyfikacja modeli biznesu 2.INNOWACYJNE MODELE BIZNESU 2.1.Modele biznesu a innowacje 2.2.Innowacyjny model biznesu w przedsiębiorstwie turystycznym 2.3.Projektowanie i zmiana modeli biznesu 3.ZJAWISKO TURYSTYKI KULTUROWEJ DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO 3.1.Geneza powstania atrakcji turystycznych 3.2.Turystyka dziedzictwa przemysłowego na tle turystyki 3.3.Atrakcje turystyczne 3.4.Produkt turystyczny 4.METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.ANALIZA WYBRANYCH OBIEKTÓW SZLAKU ZABYTKÓW TECHNIKI 5.1.Charakterystyka przedmiotu badań 5.2.Analiza wybranych przedsiębiorstw Szlaku Zabytków Techniki 5.3.Analiza procesów rozwoju przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 5.3.1.Turystyczne organizacje postprodukcyjne 5.3.2.Przedsiębiorstwa produkcyjno-turystyczne 5.3.3.Organizacje tematyczne 5.4. Cechy modeli biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 5.4.1.Segmenty klientów 5.4.2.Propozycja wartości 5.4.3.Kluczowi partnerzy 5.4.4.Sposoby komunikacji z klientami i budowane relacji 5.4.5.Kluczowe działania 5.4.6.Zasoby atrakcji turystycznych 5.4.7.Strumienie przychodów i koszty związane z prowadzeniem atrakcji turystycznej 6.CHARAKTERYSTYKA ELEMENTÓW MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYKI DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO 6.1.Modele biznesu w poszczególnych rodzajach przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego - pogłębione studium przypadku 6.2.Zróżnicowanie elementów struktury modeli biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 7.MODEL BIZNESU DLA PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYKI DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO 7.1.Geneza modelu biznesu dla przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 7.2.Konstrukcja modelu biznesu 7.3.Rekomendacje dla wdrożenia modelu biznesu 7.4.Egzemplifikacja opracowanego modelu biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149016 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2019. - 225 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [203]-217.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Ewolucja rynku usług turystycznych Perspektywy rozwoju turystyki w Polsce i na świecie Znaczenie turystyki w gospodarce Kierunki polityki turystycznej Konsekwencje rozwoju turystyki Współczesne trendy na rynku turystycznym Rynek turystyczny w dobie globalizacji Zmiany w popycie i podaży usług turystycznych Procesy innowacyjne na rynku turystycznym Rozwój biur podróży na rynku turystycznym Rola biur podróży na rynku turystycznym Tendencje rozwojowe oferty produktowej Budowanie relacji z klientami Pojęcie, modele i znaczenie satysfakcji klienta Potrzeby, motywacja i oczekiwania klienta Pojęcie i istota satysfakcji klienta Jakość, wartość dla klienta i satysfakcja klienta Czynniki kształtujące satysfakcję klienta Modele satysfakcji klienta Model oczekiwanej niezgodności Model Fornella Model Kano Inne modele behawioralne Znaczenie satysfakcji klienta Satysfakcja klienta w modelach biznesowych Model systemu zarządzania jakością Modele doskonałości biznesowej Model doskonałości biznesowej Nagrody Deminga Model doskonałości biznesowej MBNQA Model doskonałości biznesowej EFQM Modele jakości usług Model jakości usług według Grönroosa Zintegrowany model jakości - model 4Q Koncepcyjny model jakości usług Model wartości idealnej Model postrzeganej jakości usług i satysfakcji Model jakości usług, wartości dla klienta i satysfakcji Kompleksowy model jakości usług Pomiar satysfakcji klienta Znaczenie pomiaru satysfakcji klienta Programy pomiaru satysfakcji klienta Proces pomiaru satysfakcji klienta Metody i narzędzia pomiaru satysfakcji klienta Badania klientów i innych podmiotów rynkowych Metody pomiaru satysfakcji klienta Indeksy satysfakcji klienta Analiza IPA Metoda SERVQUAL Metoda SERVPERF Metody pomiaru satysfakcji turystów Wpływ badań satysfakcji klienta na zarządzanie biurem podróży Satysfakcja klienta jako wyznacznik działalności biura podróży Czynniki kształtujące satysfakcję turysty Model satysfakcji klienta na rynku usług turystycznych Wpływ satysfakcji turystów na wyniki firmy Wartość dla klienta jako źródło satysfakcji nabywców usług turystycznych Specyfika wartości dla klienta na rynku usług turystycznych Proces kształtowania wartości dla klienta Znaczenie relacji sieciowych w tworzeniu wartości dla klienta Wartość dla klienta a satysfakcja turystów Pomiar satysfakcji klienta w biurze podróży Badania satysfakcji turystów Badania innych podmiotów rynkowych Znaczenie pomiaru satysfakcji turystów Badanie satysfakcji turystów z produktów oferowanych przez touroperatorów
Sygnatura czytelni BWF: XII E 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147048 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera prace Koła Naukowego Controllingu i Rachunkowosci Zarządczej, Koła Naukowego Inżynierii Zarządzania, Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej, Koła Naukowego Mechaników "Sekcja Samochodowa", Koła Naukowego Transportowców, Koła Naukowo-Badawczego Turystyki "TUPTUŚ".
Bibliogr. przy pracach. Wykaz aktów prawnych, netogr. przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138508 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-260.
SPECYFIKA RYNKU TURYSTYKI MEDYCZNEJ 1.1. Taksonomia turystyki medycznej - próba konceptualizacji pojęcia 1.2. Podmioty rynku turystyki medycznej ze szczególnym uwzględnieniem konsumenta i jego zachowań 1.3. Czynniki rozwoju turystyki medycznej 1.3.1. Czynniki rozwoju krajowej turystyki medycznej 1.3.2. Czynniki rozwoju przyjazdowej turystyki medycznej 1.3.3. Czynniki rozwoju wyjazdowej turystyki medycznej KOMPOZYCJA MARKETINGOWA W PODMIOTACH PODAŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ 2.1. Istota marketingu mix w kontekście orientacji marketingowej 2.2. Marketing mix w turystyce medycznej 2.3. Kształtowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności (VUCA) METODYKA BADAŃ 3.1. Model badawczy 3.2. Triangulacja metod badawczych 3.2.1. Ilościowa metoda badawcza 3.2.2. Jakościowa metoda badawcza INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 4.1. Charakterystyka próby badawczej 4.2. Zachowania i doświadczenia pacjentów-turystów medycznych w Polsce 4.2.1. Determinanty zróżnicowania zachowań pacjentów-turystów medycznych 4.2.2. Pomiar doświadczeń ex post pacjentów-turystów medycznych (MTEX) 4.3. Ocena instrumentów marketingu mix w prywatnych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce przez pacjentów-turystów medycznych 4.4. Segmentacja konsumentów na rynku turystyki medycznej w Polsce 4.4.1. Kryteria segmentacji konsumentów na rynku turystyki medycznej 4.4.2. Procedura segmentacji pacjentów-turystów medycznych 4.4.3. Profilowanie segmentów pacjentów-turystów medycznych INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ POZA GRANICAMI POLSKI A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 5.1. Charakterystyka próby badawczej 5.2. Motywy udziału w wyjazdowej turystyce medycznej oraz korzyści i bariery w opinii polskich pacjentów-turystów medycznych 5.3. Zachowania i doświadczenia polskich pacjentów-turystów medycznych na rynku wyjazdowej turystyki medycznej w kontekście bodźców marketingowych zagranicznych zakładów opieki zdrowotnej INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PODMIOTACH TURYSTYKI MEDYCZNEJ Z PERSPEKTYWY EKSPERTÓW 6.1. Charakterystyka próby badawczej 6.2. Znaczenie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w opinii ekspertów 6.3. Stosowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach podaży turystyki medycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152987 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3025 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [455]-472.
TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII 1.1.Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań 1.1.1.Innowacja jako przedmiot badań naukowych 1.1.2.Kognitywny wymiar modeli biznesu 1.1.3.Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej 1.2.Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu 1.3.Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne 1.4.Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.2.Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 2.3.Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 2.4.Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.5.Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI 3.1.Deskrypcja przeprowadzonego badania 3.1.1.Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach 3.1.2.Dobór próby badawczej 3.1.3.Charakterystyka badanej zbiorowości 3.2.Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość 3.3.Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.3.1.Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów 3.3.2.Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach 3.3.3.Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 3.4.Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych 3.5.Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości 3.6.Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.7 Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.2.Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.3.Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 4.4. Otoczenie społeczno4culturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 5.4. Psvchologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH 6.1.Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach 6.2.Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 6.2.1.Model zdynamizowany 6.2.2.Model umiarkowany 6.2.3.Model zachowawczy 6.2.4.Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 6.3.Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych 6.4.Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146520 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Bibliografia na stronach 179-184.
Rozdział 1. Dziedzictwo poprzemysłowe a rozwój miasta 1.1. Dziedzictwo poprzemysłowe jako część dziedzictwa kulturowego 1.2. Dziedzictwo materialne i niematerialne jako czynnik rozwoju miasta Rozdział 2. Elementy zintegrowanego zarządzania miastem 2.1. Zintegrowane zarządzanie miastem 2.2. Sieci jako możliwość wykorzystania dziedzictwa poprzemysłowego w procesie zarządzania miastem 2.3. Zintegrowane projekty rozwojowe jako instrument procesu zarządzania miastem Rozdział 3. Organizacyjne i prawne podstawy wykorzystania obszarów poprzemysłowych 3.1. Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych 3.2. Turystyka i szlaki kulturowe jako sposób adaptacji materialnego dziedzictwa poprzemysłowego 3.3. Przegląd obowiązującego prawa w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego 3.4. Nowe kierunki ochrony dziedzictwa poprzemysłowego Rozdział 4. Wykorzystanie materialnego dziedzictwa poprzemysłowego – prezentacja wyników badań 4.1. Charakterystyka miasta oraz obszarów wybranych do analizy 4.2. Metodologiczne aspekty procesu badawczego materialnego dziedzictwa poprzemysłowego w badaniach ilościowych i jakościowych 4.3. Techniki i narzędzia badawcze 4.4. Adaptacja oraz atrakcyjność materialnego dziedzictwa poprzemysłowego Łodzi w oczach interesariuszy 4.5. Możliwość adaptacji materialnego dziedzictwa poprzemysłowego poprzez wykorzystanie go na potrzeby rozwoju turystyki w kontekście zarządzania zintegrowanego 4.6. Identyfikacja kluczowych elementów dziedzictwa poprzemysłowego województwa łódzkiego oraz warszawsko-łódzkiego obszaru funkcjonalnego w kontekście zintegrowanego zarządzania rozwojem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149144 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Benchmarking doskonałości hoteli historycznych / Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 125 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 113-115.
Wymiary i odniesienia benchmarkingu doskonałości Benchmarking doskonałości jako metoda obrazowania przestrzeni Benchmarking wirtualny: kreowanie przestrzeni turystyki pałacowo-zamkowej Benchmarking sieciowy - analiza kluczowych kontekstów Benchmarking procesowy - analiza kreowania wartości dodanej dla klienta Modelowanie benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych Wiedza gorąca turystów w benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych Meandry benchmarkingu doskonałości w hotelach historycznych Doskonałość benchmarkingu wirtualnego Doskonałość benchmarkingu sieciowego Doskonałość benchmarkingu procesowego Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Szwajcarii Benchmarki Hotelu Masson Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarki klasztoru Klosterhotel St. Petersinsel Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarki Grandhotelu Giessbach Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Pałac Wartegg Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Hotel Château Béla Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Polsce Etapy modelowania biznesu hoteli historycznych Benchmarking powierzchowny Pałac Jedlinka Pałac Jugowice Benchmarking na obrzeżach Pałac Wiechlice Benchmarking zasysający Zamek Książ (benchmarking „z pozoru zasysający") Pałac Staniszów ProHarmonia (Lądek Zdrój) Falowanie piękna - niuansowanie energii w hotelach pałacowych Energie a pola znaczeń w hotelach pałacowych Energia fizyczna Energia mentalna Energia emocjonalna Energia spirytualna
Sygnatura czytelni BWF: V G 84(1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123412 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5043 (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119701 LE N, 119879 LE (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo w turystyce medycznej : kierunki rozwoju / Anna Maria Wiśniewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 159 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 149-155.
Dla przedsiębiorców i pracowników, którzy świadczą usługi w turystyce medycznej, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych, a także studentów.
Rozdział 1. Rozwój przedsiębiorstw w sektorze turystyki medycznej 1.1. Charakterystyka sektora turystyki medycznej i jej miejsce w turystyce zdrowotnej 1.1.1. Miejsce turystyki medycznej w turystyce zdrowotnej 1.1.2. Definicja turystyki medycznej 1.1.3. Stan sektora turystyki medycznej 1.1.4. Trendy w turystyce medycznej 1.2. Rodzaje przedsiębiorstw w turystyce medycznej w Polsce 1.2.1. Definicja przedsiębiorstwa 1.2.2. Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych 1.2.3. Rodzaje jednostek medycznych 1.2.4. Cechy podmiotów prowadzących działalność w formie opieki ambulatoryjnej oraz szpitalnej 1.3. Sektor ochrony zdrowia 1.4. Sektor turystyki w Polsce 1.5. Analiza przypadków 1.5.1. Warszawa. Województwo mazowieckie 1.5.2. Katowice. Województwo śląskie 1.5.3. Kołobrzeg. Województwo zachodniopomorskie 1.5.4. Kraków. Województwo małopolskie Rozdział 2. Uwarunkowania globalne rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 2.1. Procesy globalizacji gospodarki 2.1.1. Otoczenie przedsiębiorstwa 2.2. Zmiany stylu życia 2.2.1. Zdrowie, styl życia i sprawność organizmu 2.3. Zmiany technologii w turystyce i w ochronie zdrowia (cyfryzacja) 2.3.1. Znaczenie innowacji technologicznych 2.3.2. Wsparcie technologiczne w ochronie zdrowia 2.3.3. Technologie informacyjne w turystyce 2.4. Otoczenie globalne – trendy, szanse i zagrożenia Rozdział 3. Stan przedsiębiorstw w turystyce medycznej 3.1. Metodologia badań 3.1.1. Przedmiot i cel badań 3.1.2. Problemy i założenia badawcze 3.1.3. Zmienne i wskaźniki 3.1.4. Metody i techniki badawcze 3.1.5. Narzędzia badawcze 3.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw 3.2.1. Charakterystyka profilu respondentów 3.2.2. Informacje ogólne na temat przedsiębiorstwa 3.3. Determinanty rozwoju badanych przedsiębiorstw Rozdział 4. Kierunki rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 4.1. Wnioski z badań 4.1.1. Źródła finansowania 4.1.2. Rozwój przedsiębiorstwa w perspektywie długofalowej 4.1.3. Samozarządzanie 4.1.4. Kompetencje przyszłości 4.2. Strategie i kierunki rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 4.3. Zwinne przedsiębiorstwa w turystyce medycznej
Sygnatura czytelni BWF: XII E 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150064 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8626 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności