Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1622)
Forma i typ
Książki
(1327)
Publikacje naukowe
(833)
Publikacje fachowe
(444)
Publikacje dydaktyczne
(341)
Artykuły
(261)
Poradniki i przewodniki
(113)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(14)
E-booki
(11)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1086)
dostępne
(679)
wypożyczone
(127)
nieokreślona
(32)
Placówka
Wypożyczalnia
(779)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(421)
Biblioteka WEiZ
(596)
Biblioteka WWFiF
(44)
Magazyn
(35)
Biblioteka WEAiI
(34)
Autor
Sałbut Bartosz
(17)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Knosala Ryszard (1949- )
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Kotler Philip (1931- )
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Witkowska Magda
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Mruk Henryk
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Doroba Anita
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Banaś Jarosław
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gierulski Wacław
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Jonek-Kowalska Izabela
(3)
Jones Daniel T
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kalińska-Kula Magdalena
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Koch Tomasz (1956- )
(3)
Koliński Adam
(3)
Kornicki Lucjan
(3)
Kot Janusz
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Kretek Henryk
(3)
Krwawicz Małgorzata
(3)
Kulińska Ewa
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Kłos Sławomir (1966- )
(3)
Lew Grzegorz
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(664)
2010 - 2019
(875)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1557)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1594)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
Singapur
(1)
Język
polski
(1573)
angielski
(46)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(297)
Menedżerowie
(198)
Przedsiębiorcy
(71)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Urzędnicy
(10)
Informatycy
(9)
Pracownicy naukowi
(9)
Dyrektorzy HR
(8)
Logistycy
(8)
Ekonomiści
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(314)
Przedsiębiorstwo
(159)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(108)
Marketing
(105)
Innowacje
(83)
Zarządzanie jakością
(73)
Komunikacja marketingowa
(69)
Zarządzanie projektami
(66)
Przedsiębiorstwa
(50)
Zasoby ludzkie
(47)
Organizacja
(46)
Kultura organizacyjna
(44)
Zarządzanie ryzykiem
(43)
Przywództwo
(42)
Media społecznościowe
(41)
Strategia marki
(41)
Produkcja
(40)
Zarządzanie strategiczne
(39)
Logistyka gospodarcza
(35)
Marketing elektroniczny
(34)
Zarządzanie wiedzą
(34)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(33)
Organizacje
(31)
Inżynieria produkcji
(30)
Logistyka
(30)
Menedżerowie
(29)
Konkurencyjność
(28)
Handel elektroniczny
(26)
Rozwój zrównoważony
(26)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(25)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Marketing strategiczny
(24)
Model biznesowy
(23)
Szczupłe zarządzanie
(23)
Content marketing
(22)
Decyzje
(22)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Marka (ekonomia)
(21)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Public relations
(20)
Zarządzanie finansami
(20)
Łańcuch dostaw
(20)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Kreatywność
(18)
Motywacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Sukces
(18)
Zaangażowanie pracowników
(18)
Zarządzanie innowacjami
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Controlling
(17)
Kampanie reklamowe
(17)
Komunikacja interpersonalna
(17)
Organizacja pracy
(17)
Planowanie strategiczne
(17)
Przedsiębiorczość (postawa)
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Systemy informatyczne zarządzania
(17)
Zarządzanie treścią
(17)
Coaching
(16)
Marketing partnerski
(15)
Badania marketingowe
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Obsługa klienta
(14)
Praca zespołowa
(14)
Projektowanie
(14)
Reklama
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
BHP
(13)
Design thinking
(13)
Marketing społecznościowy
(13)
Strategia reklamy
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(13)
Branding (marketing)
(12)
Dobre praktyki
(12)
Gospodarka
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Modele matematyczne
(12)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(12)
Zarządzanie produktem
(12)
Zarządzanie zmianą
(12)
Analiza danych
(11)
Bibliotekarstwo
(11)
Efektywność reklamy
(11)
Etyka biznesu
(11)
Finanse
(11)
Internet
(11)
Jakość
(11)
Praca
(11)
Produktywność (ekonomia)
(11)
Sztuczna inteligencja
(11)
Usługi
(11)
Zachowanie organizacyjne
(11)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(10)
Temat: czas
2001-
(487)
1901-2000
(76)
1989-2000
(63)
1945-1989
(24)
1801-1900
(6)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(290)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(326)
Podręcznik
(274)
Artykuł z czasopisma fachowego
(261)
Opracowanie
(247)
Poradnik
(162)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(92)
Raport z badań
(54)
Poradniki
(49)
Case study (studium przypadku)
(22)
Podręczniki akademickie
(13)
Materiały konferencyjne
(11)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Esej
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3800)
Medycyna i zdrowie
(2545)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2441)
Informatyka i technologie informacyjne
(1729)
Zarządzanie i marketing
(1622)
Nauka i badania
(1537)
Kultura fizyczna i sport
(1374)
Transport i logistyka
(1345)
Architektura i budownictwo
(1062)
Historia
(718)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(513)
Socjologia i społeczeństwo
(363)
Psychologia
(354)
Matematyka
(335)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(297)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(270)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(203)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(166)
Geografia i nauki o Ziemi
(151)
Biologia
(136)
Rozwój osobisty
(126)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(108)
Językoznawstwo
(101)
Praca, kariera, pieniądze
(83)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(260)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1622 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learns : stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy / Marcin Żółtak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : "MT Biznes", 2021. - 488 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 465-475.
Dlaczego szkolenia nie działają: co widać gołym okiem? Jak to jest z tymi szkoleniami - o czym jest ta książka? Zakres LEarNS Trzy bloki i czternaście rozdziałów merytorycznych Dla kogo? Jak książka jest skonstruowana? W jaki sposób czytać i dlaczego w ogóle warto? LEarNS - co to właściwie znaczy? Środowisko uczenia się w miejscu pracy 1. Dlaczego organizacje częściej szkolą, niż realnie uczą? 1.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 1.2.Szkolenie vs. uczenie się LEarNS. Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy 1.3.Organizacje jako systemy nawyków 1.4.Rutyny i „szalone rutyny" 1.5.System - wprowadzenie 1.6.System - środowisko pracy a uczenie się w organizacji 2.System uczenia się a system pracy - różnice 2.1.System uczenia się a system pracy - wprowadzenie 2.3.Systemy w systemie 2.4.Podsumowanie - to, co najważniejsze 3.Konstrukcja środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 3.2.Składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy 3.3.Podsumowanie - to, co najważniejsze 4.Uwarunkowania efektywnego uczenia się w miejscu pracy - tworzenie środowiska uczenia się w organizacji 4.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 4.2.Ambiwalencja po zakończeniu szkolenia - pomiędzy motywacją a praktyką działania 4.3.Dlaczego transteoretyczny model zmiany w LEarNS? 4.4.Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się 4.5.Podsumowanie - to, co najważniejsze 5.Zróżnicowanie złożoności oddziaływań edukacyjnych a środowisko uczenia się w organizacji 5.1.Złożoność oddziaływań (sytuacji) edukacyjnych - założenia 5.2.Złożoność działań (sytuacji) edukacyjnych 5.3.16SU - typologia złożoności sytuacji edukacyjnych 6.Wpływ kultury organizacyjnej na tworzenie się środowiska uczenia się w miejscu pracy 6.1.Czym jest kultura organizacyjna? 6.2.Kultura silna i słaba 6.3.Wpływ założeń kulturowych na strategiczne i edukacyjne działania organizacyjne 6.5.Typy kultur według modelu OCAI (organizationaJ culture assessment instrument) 6.6.Kulturowa zdolność do uczenia się organizacyjnego (organizationaJ learning capacity, OLC) - wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie umiejętności pracowników w czasie Metodyka LEarNS 7.Metodyka LEarNS - motywacja i technologia 7.1.Motywacja i technologia - składowe LEarNS 7.2.Składowe proceduralno-techniczne LEarNS - krótkie wprowadzenie 7.3.Firma C&Q - studium przypadku 8.Metodyka LEarNS - elementy składowe 8.1.Symptomat 8.2.Mikrospekt 8.3.UCN, M-UCN 8.4.Tablica Kokpitu 8.5.Reflektowanie 3R 9.Ludzie w LEarNS 9.1.Diament LEarNS - role 9.2.Diament LEarNS - zadania w procesie realizacji projektu edukacyjnego 9.3.Diament LEarNS - co, jeżeli nie działa? 10.PROMO - badanie gotowości środowiska uczenia się w miejscu pracy 10.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 10.2.Macierz PROMO - założenia 10.3.Macierz PROMO - powtarzalność badania Strategiczne i operacyjne wykorzystanie LEarNS 11.Strategiczne i operacyjne uczenie się w miejscu pracy 11.1.Wprowadzenie: czego dowiesz się z tego rozdziału 11.2.SPR i OPR - założenia wstępne 11.3.SPR i OPR- relacja 12.Kompetencje w LEarNS 12.2.Grupy kompetencji w LEarNS 12.3.Wpływ kompetencji na realizację LEarNS 13.Szkolenia LEarNS 14.1. Typy i charakterystyka szkoleń LEarNS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Bibliografia, netografia na stronach 245-266.
Dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków.
Kompetencje w naukach o zarządzaniu Podejście holistyczne Podejście do kompetencji w szkołach zarządzania Typologia kompetencji . Rozwój kompetencji jako inwestycja w kapitał ludzki Rozwój kompetencji pracowników Proces rozwoju kompetencji pracowników Determinanty rozwoju kompetencji pracowników Formy rozwoju kompetencji pracowników Tutoring, mentoring, coaching Mentoring Coaching Szkolenie, warsztat, trening . Blended learning Self-directed learning Konferencja, kongres, seminarium Studia podyplomowe Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Czteropoziomowy model Kirkpatricka Model Hamblina Pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa Zmodyfikowany ROI Metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści Model krytycznych poziomów Guskeya Model Holtona Model oceny wyników O’Connora (RA) Model Kaufmana i Kellera Model Brinkerhoffa (SCM) Model IPO Model C-I-P-O Czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO) Czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP) Model Passmore’a i Velez (SOAP-M model) Model Ramseya (GAP model) Model Fiester i Morris Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji ....... pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników Opracowanie narzędzi gromadzenia danych, przeprowadzenie badań terenowych i analiza zgromadzonych danych Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników . Autorska metoda i jej zastosowanie Studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora medialnego przetwórstwa mięsnego transportowego piwowarskiego nowych technologii doradczego obsługi klienta medycznego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153420 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Facebook Facebook Massenger Twitter Youtube Blogosfera Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn so-lo-mo hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 243 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145860 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Panorama mediów społecznościowych Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Przegląd narzędzi Facebook Messenger Twitter YouTube Blogosfera, a może influencer marketing? Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Treść - klucz do serc i umysłów Każdy z nas jest medium Pandemiczne postscriptum.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149833 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych Dziki Zachód Social jest stary! 1, 2, 3, internet Człowiek jest najważniejszy Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Marketing pod strzechy! Najtrudniejszy. Komputer czy jabłko? Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Rozdział 3. Przegląd narzędzi Facebook Facebook Messenger X, czyli Twitter YouTube Influencer marketing Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Przydatne narzędzia socialowca Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Mniejszość też ma znaczenie? Treść - klucz do serc i umysłów Długi ogon nadaje ton Każdy z nas jest medium Pandemiczne i wojenne postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155534 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-266.
Zarządzanie informacją i wiedzą we współczesnych przedsiębiorstwach Wpływ zarządzania informacją i wiedzą na sprawność funkcjonowania przedsiębiorstwa Rola informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem Charakterystyka systemu informacyjnego zarządzania Zarządzanie wiedzą System zarządzanie informacją a system zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie Zarządzania informacją i wiedzą w przedsiębiorstwie w kontekście zarządzanie zmianą kultury organizacyjnej Informacyjne czynniki przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Bezpieczeństwo zasobów informacyjnych i wiedzy w przedsiębiorstwie Definicje, istota, rodzaje bezpieczeństwa Organizacja ochrony informacji i danych w przedsiębiorstwie Bezpieczeństwo w procesach informacyjnych Elementy bezpieczeństwa informacji Polityka bezpieczeństwa przedsiębiorstwa podstawą tworzenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji Zagrożenia i analiza ryzyka w przedsiębiorstwie Kultura organizacyjna i klimat organizacyjny jako elementy wpływające na wiedzę i jej bezpieczeństwo Poziomy kultury organizacyjnej – jej uwarunkowania, przejawy i składniki Wzajemne relacje pomiędzy kulturą organizacyjną a zarządzaniem wiedzą Kultura organizacyjna podporządkowana wiedzy Budowanie kultury zorientowanej na wiedzę Kultura organizacyjna przedsiębiorstw Kultura bezpieczeństwa Kultura bezpieczeństwa jako element bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych Osadzenie badań empirycznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu Zasoby informacji i wiedzy w kontekście ich bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach Charakterystyka wybranych relacji występujących w przedsiębiorstwach w kontekście bezpieczeństwa zasobów informacji i wiedzy Informacje i wiedza chronione w przedsiębiorstwie Zasoby informacyjne w przedsiębiorstwie i ich zagrożenia Zarządzanie kulturą bezpieczeństwa w procesie zapewnienia bezpieczeństwa przedsiębiorstwu Analiza procesów zarządzania informacją i wiedzą Bezpieczeństwo zasobów informacji i wiedzy w przedsiębiorstwie – stan przedwdrożeniowy Kluczowe czynniki wpływające na bezpieczeństwo zasobów informacji i wiedzy w przedsiębiorstwie Tworzenie systemu bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach Monitorowanie elementów systemu bezpieczeństwa Kontrola stanu bezpieczeństwa poprzez bezpieczne usuwanie danych, kontrolę obwodową obiektu, obieg dokumentów Omówienie wyników badań – model bezpieczeństwa przedsiębiorstwa Koncepcja kultury bezpieczeństwa w zakresie informacji i wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 40
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6284 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: v3 ; na stronie redakcyjnej: Version 3.0.
Indeks.
Purpose of the BABOK® Guide Business Analysis Key Concepts The Business Analysis Core Concept Model™ Requirements Classification Schema Stakeholders Requirements and Designs Business Analysis Planning and Monitoring Plan Business Analysis Approach Plan Stakeholder Engagement Plan Business Analysis Governance Plan Business Analysis Information Management Identify Business Analysis Performance lmprovements Elicitation and Collaboration Prepare for Elicitation Conduct Elicitation Confirm Elicitation Results Communicate Business Analysis Information Manage Stakeholder Collaboration Requirements Life Cycle Management Tracę Requirements Maintain Requirements Prioritize Requirements Assess Requirements Changes Approve Reguirements Strategy Analysis Analyze Current State Define Futurę State Assess Risks Define Change Strategy Reguirements Analysis and Design Definition Specify and Model Requirements Verify Requirements Validate Requirements Define Requirements Architecture Define Design Options Analyze Potential Value and Recommend Solution Solution Evaluation Measure Solution Performance Analyze Performance Measures Assess Solution Limitations Assess Enterprise Limitations Recommend Actions to Increase Solution Value Underlying Competencies Analytical Thinking and Problem Solving Behavioural Characteristics Business Knowledge Communication Skiils Interaction Skills Tools and Technology Acceptance and Evaluation Criteria Backlog Management Balanced Scorecard Benchmarking and Market Analysis Brainstorming Business Capability Analysis Business Cases Business Model Canvas Business Rules Analysis Collaborative Games Concept Modelling Data Dictionary Data Flow Diagrams Data Mining Data Modelling Decision Analysis Decision Modelling 10.18Document Analysis 269 Estimation Financial Analysis Focus Groups Functional Decomposition Interface Analysis lnterviews Item Tracking Lessons Learned Metrics and Key Performance Indicators (KPIs) Mind Mapping 299 Non-Functional Requirements Analysis Observation Organizational Modelling Prioritization Process Analysis Process Modelling Prototyping Reviews Risk Analysis and Management Roles and Permissions Matrix Root Cause Analysis Scope Modelling Sequence Diagrams Stakeholder List, Map, or Personas State Modelling Survey or Questionnaire SWOT Analysis Use Cases and Scenarios User Stories Vendor Assessment Workshops Perspectives The Agile Perspective The Business Intelligence Perspective The Information Technology Perspective The Business Architecture Perspective The Business Process Management Perspective
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z 8914 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Kierunki rozwoju badań marketingowych Róża Milic-Czerniak Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych Etapy rozwoju badań marketingowych Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych Badanie ankietowe satysfakcji pracowników Monika Szczerbak Ankieta - forma pozyskiwania i analizowania informacji Techniki ankietowe Etapy przygotowania badań ankietowych Badania ankietowe satysfakcji pracowników Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych Monika Jachimkowska Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient Tajemniczy klient - nowe narzędzie regulatora Eye-tracking w badaniach marketingowych Jolanta Jurczak Charakterystyka eye-trackingu Procedura badań metodą eye-trackingu Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu Badania doświadczeń użytkownika - w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi Aleksandra Snarska Doświadczenie użytkownika - definicja Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń Aleksandra Snarska Cykl życia klienta a mapa jego podróży Mapy podróży klienta - definicja i cele Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych Jolanta Jurczak Analiza czynnikowa - istota koncepcji Procedura analizy czynnikowej Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych Rafał Broniarek Perspektywa danych Perspektywa narzędziowa Perspektywa biznesowa Perspektywa badawcza Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych Róża Milic-Czerniak Charakterystyka Big Data - podstawy analityki zaawansowanej Istota analityki zaawansowanej Analityka marketingowa - przykłady zastosowań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 273 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148441 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 544)
Bibliografia przy pracach.
Małgorzata Durzewska Wzory kultury europejskiej a możliwości zmiany wzorów myślenia europejczyków Adam Dziomdziora Fundamenty w drodze do sukcesu _ wiara' nadzieja i miłość Henryk A. Kretek Janusz Dworak Identyfikacja zjawiska a przeciwdziałanie zaistnieniu problemu konfliktu etnicznego Izabela Marszałek-Kotzur osoba ludzka w dramacie istnienia etyczne rozważania Józefa Tischnera Monika Siwek Ekonomia w świetle społecznego nauczania Kościoła Dorota Dolińska-Weryńska Kreowanie i przedstawianie wizerunku organizacji na przykładzie senioralnych organizacji pozarządowych na Górnym Śląsku Grzegorz Drozdowski Gospodarowanie kapitałem ludzkim w kształtowaniu poczucia bezpieczeństwa pracowników Maciej Gitling Znaczenie kompetencji menedżerskich w rozwoju organizacji Anna Kochmańska Realizowanie koncepcji Społecznej odpowiedzialności Przedsiębiorstw kluczowym czynnikiem kreującym etyczne postawy pracowników Karmena Roztocka Motywacje i determinanty realizacji działań CSR w okresie epidemii COVID-I9 przez przedsiębiorców z sektora MŚP Jan Róg. Rola zarządzania czasem w organizacji pracy menedżera Sławomir Bździuch Kapitał ludzki studentów a Program operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Kacper Cholewa Chrzanowski budżet obywatelski jako element procesu kształtowania społeczeństwa obywatelskiego w społeczności gminy miejsko_wiejskiej Maria Kalczyńska, Milena Jędrzejewska Uwagi z realizacji interdyscyplinarnego projektu Politechniki Opolskiej Społeczeństwo internautów a kultura globalna Dorota Kulik-Nowak Wychowanie prorodzinne w szkole a obraz rodziny w ujęciu demograficznym Anna Rajchel Stałe elementy w zmieniającej się szkolnej rzeczywistości Katarzyna Mazur-Kajta Aktywność zawodowa kobiet trudniących się rzemiosłem w Chinach Stanisław Niewiński Kim był Cesarz chiński? Przywództwo polityczne w Cesarstwie Chińskim Aleksandra Synowiec Wyzwania dla Ukrainy w obszarze ochrony środowiska aspekt instytucjonalny i społeczny
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150003 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
ESG - czynniki środowiskowe, społeczne i zarządcze Wprowadzenie do problematyki finansów zrównoważonych Finanse zrównoważone a zrównoważony rozwój ESG - czynniki środowiskowe, społeczne i zarządcze w kontekście finansów zrównoważonych Finanse zrównoważone w ujęciu mikro- i makroekonomicznym Finanse zrównoważone w ujęciu globalnym Potrzeby informacyjne globalnego rynku finansowego Polityka Unii Europejskiej wobec finansów zrównoważonych Międzynarodowe regulacje rachunkowości a finanse zrównoważone Konwergencja raportowania finansowego i niefinansowego Znaczenie scoringów ESG na międzynarodowym rynku finansowym Scoring ESG - istota, cechy charakterystyczne, różnice między scoringiem a ratingiem Metody sporządzania scoringów ESG Rynek podmiotów dostarczających dane i tworzących scoringi ESG Charakterystyka wybranych podmiotów opracowujących scoringi ESG S P Global MSCI Sustainalytics Scoringi ESG - szanse i zagrożenia dla spółek giełdowych Rola scoringów ESG w gospodarce międzynarodowej Przedsiębiorstwa Jakość raportowania informacji niefinansowych z obszaru ESG Cechy jakościowe informacji niefinansowych Metodyka raportowania ESG Praktyka raportowania zrównoważonego rozwoju w skali globalnej Raportowanie wskaźników ESG w krajach członkowskich Unii Europejskiej Zrównoważony zysk - perspektywa europejskich spółek giełdowych Zrównoważone zyski jako cecha jakości sprawozdawczości finansowej Imperatyw maksymalizacji wyników krótkookresowych i jego konsekwencje Zrównoważone zyski spółek na publicznym rynku papierów wartościowych w Europie - ocena empiryczna. Zrównoważona dywidenda - istota pojęcia w trójwymiarowej koncepcji analitycznej Istota zrównoważonej dywidendy i wymiary jej badań Zrównoważona dywidenda a wybrane indeksy giełdowe europejskich „arystokratów” dywidendowych - ocena empiryczna Wypłata zrównoważonej dywidendy przez największe spółki giełdowe z krajów członkowskich Unii Europejskiej - rezultaty badań empirycznych Sektor finansowy Zrównoważona bankowość - stan obecny i perspektywy rozwoju Ramy zarządzania ryzykiem ESG w bankach Integracja ryzyka ESG i zrównoważonej bankowości Ryzyko środowiskowe i zarządzanie nim w bankach Zarządzanie czynnikiem społecznym w bankach w ramach ryzyka ESG Ład korporacyjny i zarządzanie wewnątrz banków Rola Europejskiego Nadzoru Bankowego w zarządzaniu ryzykiem ESG w bankach Produkty oferowane przez banki związane ze zrównoważonym rozwojem Fundusze zrównoważone Zrównoważone inwestowanie i fundusze zrównoważone - definicje i klasyfikacje Fundusze zrównoważone na świecie Liczba funduszy Aktywa funduszy Napływ netto kapitału do funduszy Fundusze zrównoważone w Europie Wyniki inwestycyjne funduszy zrównoważonych Zrównoważony portfel inwestycyjny, czyli inwestowanie odpowiedzialne społecznie a rentowność Inwestowanie odpowiedzialne społecznie - kryteria z zakresu ESG Zrównoważone giełdy papierów wartościowych Wykluczenie akcji grzechu w ramach inwestowania odpowiedzialnego społecznie Inwestowanie zaangażowane społecznie i inwestowanie filantropijne Zrównoważony model wyceny aktywów kapitałowych S-CAMP. Akcyjne indeksy ESG Zasady konstrukcji indeksów ESG Najważniejsze akcyjne indeksy ESG na świecie Akcyjne indeksy ESG rodziny Dow Jones Akcyjne indeksy ESG rodziny FTSE Russell Akcyjne indeksy ESG rodziny MSCI Akcyjne indeksy ESG rynku polskiego RESPECT Index Indeks WIG-ESG Wpływ indeksów i danych ESG na funkcjonowanie rynków kapitałowych Nowe trendy na rynku akcyjnych indeksów ESG
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153337 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
GMAT® : Math Workbook. - Ninth edition. - New York : Kaplan Publishing, copyright 2015. - X, 353 strony : wykresy ; 28 cm.
Math Workbook : GMAT arithmetic, Algebra, and Geometry : practice questions for every quantitative question type, detailed answer, explanations, test-takin strtegies to increase your score, in-depth review of essential math concepts, strtegy sheet with important strategies and forulas.
Introduction to GMAT Math Arithmetic Algebra Geometry Problem Solving Data Sufficiency
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
GMAT® : Verbal Workbook / The Staff of Kaplan Test Prep. - Eight edition. - New York : Kaplan Publishing, copyright 2015. - XIV, 321 stron ; 28 cm
Na okładce: GMAT verbal and analytical writing sections. Practice questions for every verbal quaestion type, analytical writing strategy and practice, detailed answer explanations, test-taking strategies to increase your score, in-depth review of essential verbal concepts, strategy sheet with Kaplan methods for verbal and writing topics.
Introduction to GMAT Verbal How Verbal Is Scored on the GMAT Test Overview Computer Adaptive Testing Verbal strategies GMAT Sentence Correction Anatomy of a Sentence Correction Question The Kaplan Method for Sentence Correction The Five Fundamental Rules of GMAT English The Basic Principles of GMAT Reading Look for the Topic and Scope of the Passage Get the Gist of Each Paragraph and Note Its Structural Role in the Passage Look for Opinions, Theories, and Points of View-Especially the Author's Don't Obsess over Details Getting the Gist Exercise.. CMAT Reading Comprehension Anatomy of a Reading Comprehension Question Reading Comprehension Question Types The Kaplan Method for Reading Comprehension Chapter 5: GMAT Critical Reasoning Anatomy of a Critical Reasoning Question Breaking Down an Argument Assumptions Exercise Answers and Explanations Critical Reasoning Question Types The Kaplan Method for Critical Reasoning Sentence Correction Practice Set One Sentence Correction Practice Set Two Sentence Correction Practice Set Three Reading Comprehension Practice Set One Reading Comprehension Practice Set Two Reading Comprehension Practice Set Three Critical Reasoning Practice Set One Critical Reasoning Practice Set Two Critical Reasoning Practice Set Three. PUTTING IT ALL TOGETHER Practice GMAT Verbal Section ANALYTICAL WRITING ASSESSMENT Analytical Writing Assessment Essay Format and Structure The Basic Principles of Analytical Writing How the AWA Is Scored The Kaplan Method for Analytical Writing Breakdown: Analysis of an Argument GMAT Style Checklist Practice Essays Analytical Writing Assessment Practice Set Practice Essay Prompts Sample Essays and Analyses Grammar Reference Guide Sentence Structure Subject-Verb Agreement Modification Pronouns Verbs Parallelism Comparisons Ellipsis Guide to Usage and Style Be Concise Be Forceful Be Correct Common GMAT Idioms
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8864 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
GMAT® 800 : Advanced Prep for Advanced Students. - Ninth edition. - New York : Kaplan Publishing, copyright 2014. - IX, [1], 372, [2] strony ; 28 cm.
Na okładce: Book + online.
Na okładce: Advanced Prep for Advanced Students : master the questions that most people get wrong, 300+ high-difficulty practice questions with detailed explanations, improve your performance with online resources, including another 100+ challenging questions, proven strategies and expert guidance for all quantitative and verbal question types.
Critical Reasoning Chapter One: The Critical Reasoning Challenge Chapter Two: Seven Categories of Difficult Critical Reasoning Questions Chapter Three: Now Try T h e se Chapter Four: Putting It All Together Section Two: Reading Comprehension Chapter Five: The Reading Comprehension Challenge Chapter Six: The Art of Social Science Maintenance Chapter Seven: Blinded by Science Section Three: Sentence Correction Chapter Eight: The Sentence Correction Challenge Chapter Nine: Eight Most Commonly Tested Errors in Sentence Correction Chapter Ten: Other Sentence Correction Challenges Chapter Eleven: Putting It All Together Section Four: Problem Solving- Straight Math Chapter Twelve: The Straight Math Challenge Chapter Thirteen: Arithmetic Chapter Fourteen: Algebra Chapter Fifteen: Geometry Problem Solving- Word Problems Chapter Sixteen: The Word Problems Challenge Chapter Seventeen: Arithmetic and Algebra Word Problems Chapter Eighteen: Geometry Word Problems Chapter Nineteen: Oddball Word Problems Section Six: Data Sufficiency Chapter Twenty: The Data Sufficiency Challenge Chapter Twenty-One: Data Sufficiency- Straight Math Chapter Twenty-Two: Data Sufficiency-Word Problems
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8862 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia przy rozdziałach.
Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie Piramida potrzeb A. Maslowa Analiza potrzeb przez segmentację rynku Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb Kryteria demograficzne Kryteria geograficzne Kryteria klas społecznych i dochodów ludności Kryteria behawioralne Co nabywcy kupują - produkty czy oferty wartości Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał TurniakProces percepcji i narządy zmysłów Postrzeganie oferty rynkowej Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń Marketing percepcji kosiarek do trawy Marketing percepcji napoju Coca-Cola Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska. Ludzkie zmysły - holistyczna koncepcja postrzegania świata Merchandising - Sensual Marketing - czyli od produktu do zarządzania zmysłami Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeń sprzedaży Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska Istota marketingu zintegrowanego Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie Personalizacja w marketingu zintegrowanym Pomiar marketingu zintegrowanego Marketing lojalnościowy - czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta Marketing współtworzenia wartości - nowy poziom zaangażowania klienta Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Marketing odpowiedzialny społecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie Przepisy prawa Etyka biznesu Oczekiwania społeczne. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne Typy negocjacji Relacje z klientami Co nas właściwie łączy? Dynamika relacji z klientem Jak negocjując z klientem, budować relacje?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografie, netografie przy większości prac.
CZĘŚĆ I. O ISTOCIE MENTORINGU SŁÓW KILKA... | str. 15 Klaudia Chociszewska Mentoring w ujęciu andragogicznym | str. 17 Mentoring | str. 17 Mentor | str. 20 Mentee | str. 22 Mentoring w perspektywie dorosłości mentee | str. 23 Mentoring jako forma wsparcia edukacyjnego | str. 25 Mentoring w ujęciu andragogicznym | str. 28 Iwona Gierłach, Tadeusz Gadacz Mentoring – przyszłość nauczania osób dorosłych | str. 31 Aspekt filozoficzny w procesie mentoringu | str. 31 Proces mentoringu | str. 33 Rola mentora | str. 33 Rola mentee | str. 34 Mentoring międzynarodowy | str. 35 Urszula Ziemiańczyk, Katarzyna Hnat Mentoring w służbie samooceny – dlaczego warto doskonalić się przez całe życie? | str. 38 Dlaczego jestem wyjątkowy? | str. 38 Po co ten rozwój i czym on jest? | str. 40 Czy warto dbać o samoocenę? | str. 43 Co „robi” samoocena? | str. 43 Czy i jak mentoring wspiera samoocenę? | str. 48 Praktyka mentoringowa | str. 49 Uważność w mentoringu | str. 52 „Małe kroki” w mentoringu | str. 54 CZĘŚĆ II. POSTAWA I KOMPETENCJE MENTORA | str. 61 Tomasz Wański Kompetencje i przymioty mentorskie | str. 63 Mentoring – sedno metody | str. 65 Systematyka kompetencji mentora | str. 66 Kompetencje (niemal) wspólne | str. 67 Specyficzne kompetencje i przymioty mentorskie | str. 70 Piotr Wiroński Cura personalis w mentoringu osobistym | str. 81 Stwarzanie możliwości | str. 85 Budowanie sieci kontaktów | str. 88 Bycie adwokatem mentee | str. 90 Pomoc w sprawach osobistych | str. 93 „Po” | str. 94 Joanna Tor-Gazda Dress code mentora | str. 96 Dress code mentora – standard Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR | str. 98 Stylowa wizytówka mentora | str. 100 CZĘŚĆ III. WARTOŚĆ DODANA MENTORINGU W SZKOLNICTWIE | str. 105 Magdalena Mazur Mentoring w szkole | str. 107 Nauczyciel | str. 107 Mentoring w szkole | str. 109 Szkoła | str. 111 Korzyści | str. 114 Urszula Leiss „Liderzy zmiany” – program mentoringowy dla młodzieży gimnazjalnej | str. 117 Działania podjęte przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji projektu | str. 117 Części składowe projektu | str. 119 Warsztaty rozwojowe dla młodzieży | str. 119 Warsztaty z mentorami ze świata biznesu | str. 120 Warsztaty dla nauczycieli i mentorów z technik mentoringowych | str. 121 Indywidualne spotkania dla uczniów | str. 121 Indywidualne spotkania coacha z nauczycielami | str. 122 Rezultaty | str. 122 Korzyści z realizacji projektu | str. 123 Inspiracja, czyli na co zwrócić uwagę | str. 124 Wybór opiekunów do projektu | str. 124 Wsparcie osób decyzyjnych | str. 125 Elastyczność w stosowaniu narzędzi | str. 125 Dariusz Rott Wychodzenie z mentoringu. Dobre praktyki w środowisku akademickim | str. 127 Studium przypadków indywidualnych. Analizy dwóch relacji mentoringowych opracowane przez byłych studentów | str. 129 Wnioski mentora | str. 135 CZĘŚĆ IV. MENTORING W BIZNESIE – ZASTOSOWANIE I PRAKTYKA PROCESU | str. 139 Renata Muszyńska Rola mentoringu w procesie sukcesji | str. 141 Rodzaje sukcesji | str. 141 Sukcesja menedżerska w firmie | str. 141 Sukcesja pokoleniowa w firmie rodzinnej | str. 145 Grzegorz Dobek Mentoring w sprzedaży | str. 152 Urszula Leiss, Tomasz Wański Mentoring (coaching, trening) – sposób ważniejszy od formy | str. 165 Kontekst kulturowy i biznesowy | str. 165 Tradycyjne metody wspierania rozwoju | str. 166 Jak można to robić? Propozycje działań | str. 168 Wzbogacenie repertuaru działań mentora | str. 168 Wzbogacenie repertuaru działań coacha | str. 170 Wzbogacenie repertuaru działań trenera | str. 172 CZĘŚĆ V. MENTORING W ORGANIZACJI | str. 177 Edward Szumilak Mentoring w procesie doskonalenia zawodowego | str. 179 Sylwester Pietrzyk, Agnieszka Twaróg-Kanus Bariery we wdrażaniu procesu mentoringowego w organizacjach | str. 188 Etyka programów mentoringowych | str. 189 Kompetencje mentoringowe i świadomość metod uczenia | str. 190 Wsparcie organizacji | str. 193 Wynagrodzenie | str. 195 Aleksandra Stanković Odpowiedzialność i postawa mentora w organizacji. Korzyści z mentoringu formalnego w organizacji | str. 199 Mentoring w organizacji – rzeczywista potrzeba | str. 199 Co wyróżnia postawę mentora w organizacji? | str. 202 Praca z organizacją | str. 204 Praca z zespołem | str. 204 Relacja jeden na jeden | str. 206 Znaczenie i korzyści mentoringu formalnego w organizacji | str. 207 Korzyści wynikające z mentoringu sformalizowanego | str. 210
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152957 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6530 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według serwisu e-isbn.
Bibliografia, netografia strony [225]-237. Indeks.
Modele współpracy między organizacyjnej Alina Kozarkiewicz 1.1. Znaczenie współpracy międzyorganizacyjnej 1.2. Sieci przedsiębiorstw i relacje międzyorganizacyjne 1.3. Wybrane modele współpracy międzyorganizacyjnej 1.4. Korzyści i bariery współpracy międzyorganizacyjnej 1.5. Rola informacji w zarządzaniu współpracą międzyorganizacyjną 1.6. Rozwój badań nad współpracą międzyorganizacyjną Rachunkowość zarządcza wielu podmiotów Monika Łada 2.1. Rozszerzenie zakresu współczesnej rachunkowości zarządczej 2.2. Zasady kwantyfikacji powiązań międzyorganizacyjnych 2.3. Analiza rentowności łańcucha wartości 2.4. Zastosowanie analizy rentowności w łańcuchu wartości 2.5. Główne wątki badań nad wykorzystaniem międzyorganizacyjnej rachunkowości zarządczej Rachunkowość otwartych ksiąg Monika Łada 3.1. Wymiana informacji zarządczej w relacjach międzyorganizacyjnych 3.2. Koncepcja rachunkowości otwartych ksiąg 3.3. Metody międzyorganizacyjnej rachunkowości zarządczej oparte na danych z otwartych ksiąg partnerów 3.4. Zastosowania rachunkowości otwartych ksiąg 3.5. Wpływ pratktyk rachunkowości otwartych ksiąg na poziom zaufania między partnerami biznesowymi-wyniki badań empircznych Zarządzanie kosztami w łańcuchach dostaw Anna Surowiec 4.1. Koncepcja zarządzania łańcuchem dostaw 4.2. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów w łańcuchu dostaw 4.3. Model zarządzania kosztami łańcucha dostaw 4.4. Metody międzyorganizacyjnego zarządzania kosztami w łańcuchu dostaw 4.5. Rachunek kosztów docelowych w łańcuchu dostaw 4.6. Przegląd badań prowadzonych w obszarze zarządzania kosztami łańcucha dostaw. Rozliczenia partnerów grup zakupowych Monika Łada 5.1. Działalność grup zakupowych 5.2. Korzyści i koszty działalności grupy zakupowej 5.3. Metody alokacji korzyści i kosztów na partnerów grupy 5.4. Rozliczenia grup zakupowych aptek w systemie informatycznym Sertum 5.5. Badania nad wykorzystaniem rachunkowości zarządczej w grupach zakupowych Sprawozdawczość zarządcza w sieciach franczyzowych Anna Stronczek 6.1. Franczyza jako forma współpracy międzyorganizacyjnej 6.2. Zasady funkcjonowania sieci franczyzowych 6.3. Rozliczenia pomiędzy partnerami franczyzowymi 6.4. Sieć franczyzowa w praktyce - studium przypadku firmy Abra SA 6.5. Dotychczasowe badania naukowe dotyczące franczyzy Efektywność współpracy w konsorcjach Małgorzata Białas 7.1. Działalność konsorcjów 7.2. Koszty i korzyści działalności konsorcjum 7.3. Konsorcja kredytowe jako przykład współpracy międzyorganizacyjnej w sektorze bankowym 7.4. Badania na temat efektywności konsorcjów Ocena efektywności w partnerstwie publiczno-prywatnym Marta Kołodziej-Hajdo 8.1. Pojęcie i istota partnerstwa publiczno-prywatnego 8.2. Rodzaje modeli współpracy w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego 8.3. Korzyści i koszty partnerów 8.4. Pomiar efektywności przedsięwzięć publiczno-prywatnych 8.5. Pomiar efektywności projektu hybrydowego realizowanego w formule PPP Rozliczenia działalności sieci agentów Małgorzata Białas 9.1. Zasady działania sieci agentów 9.2. Zalety i wady podpisania umów agencyjnych 9.3. Współpraca banków i ubezpieczycieli jako przykład udostępniania własnej sieci agentów 9.4. Koszty i korzyści wynikające ze współpracy banków i ubezpieczycieli z wykorzystaniem sieci agentów Rachunkowość zarządcza w chmurze Monika Łada, Magdalena Murdza 10.1. Przetwarzanie informacji zarządczej w chmurze 10.2. Koszty i korzyści z zastosowania chmury 10.3. Biznesowe systemy informatyczne udostępniane w chmurze 10.4. Przykład systemu rachunkowości zarządczej w chmurze 10.5. Badania dotyczące wykorzystania systemów rachunkowości zarządczej w chmurze
Sygnatura czytelni BWZ: X B 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148109 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6036 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Norma Europejska EN ISO/IEC 17000:2020 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza EN ISO/IEC 17000:2020, IDT ; ISO/IEC 17000:2020, IDT ; zastępuje PN-EN ISO/IEC 17000:2006 ; zatwierdzona 22 sierpnia 2022 r.
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia na stronie 24.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
E-book
W koszyku
Norma Europejska EN ISO/IEC 17025:2017 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza EN ISO/IEC 17025:2017, IDT ISO/IEC 17025:2017, IDT ; zastępuje PN-EN ISO/IEC 17025:2005 ; zatwierdzona 31 stycznia 2018 r.
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia na stronach 29-30.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
E-book
W koszyku
Norma Europejska EN ISO/IEC 17025:2017 [...] ma status Polskiej Normy.
Norma wprowadza EN ISO/IEC 17025:2017, IDT ; ISO/IEC 17025:2017, IDT ; zastępuje PN-EN ISO/IEC 17025:2005 ; zatwierdzona 31 stycznia 2018 r.
Tytuł z ekranu tytułowego
Bibliografia na stronach 31-32.
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 44311 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności