Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Glinkowska Beata
(2)
Hadryś-Nowak Alicja
(2)
Kaczmarek Bogusław
(2)
Wach Krzysztof (1976- )
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Barłożewski Krystian
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Brach Jarosław
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Danik Lidia
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Kowalski Arkadiusz Michał
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kuba Piotr
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Michalak Aneta
(1)
Mruk Henryk
(1)
Narożniak Szymon
(1)
Nikk Karl
(1)
Pangsy-Kania Sylwia
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Puślecki Łukasz
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Staszków Michał
(1)
Stępień Beata. Redaktor
(1)
Sztorc Małgorzata
(1)
Szymańska Kamila (ekonomia)
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Treder Hanna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wilczyńska Barbara (zarządzanie)
(1)
Wirth Herbert (1956- )
(1)
Wodnicka Monika
(1)
Woś Sonia
(1)
Śliwiński Rafał
(1)
Żabicki Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(25)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Gatunek
Monografia
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliogr. s. 139-[145]. Netogr. s. . s. [145].
Przedsiębiorstwo wobec procesów globalizacji i internacjonalizacji 11 1. Globalizacja – istota, korzyści 11 2. Internacjonalizacja – istota, korzyści, zagrożenia 14 3. Warunki funkcjonowania współczesnych firm 17 4. Wsparcie rządu 22 5. Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstw i ryzyko w handlu międzynarodowym 26 Formy i strategie internacjonalizacji 33 1. Strategie internacjonalizacji 33 2. Formy internacjonalizacji 40 3. Modele internacjonalizacji 49 4. Struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych 63 Studia Przypadków 73 1. Przedsiębiorstwo „Agat” 73 2. Przedsiębiorstwo „Wola” 80 3. Przedsiębiorstwo „High Fashion” 87 4. Przedsiębiorstwo P. Hulicki ZPHU „PiK” 93 5. Przedsiębiorstwo Famas SA 98 6. Przedsiębiorstwo „Z.W. Biliński” Sp. j. (Factory of Colour) 103 7. Przedsiębiorstwo „X” z branży zbrojeniowej 110 8. Przedsiębiorstwo „Y” z branży zbrojeniowej 115 9. Przedsiębiorstwo Sprzętu Ochronnego MASKPOL SA 124 10. Przedsiębiorstwo Gatta Sp. z o.o. 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144358 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliogr., netogr. s. 267-[284].
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 122
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 259-268.
Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw Pojęcie marketingu międzynarodowego Badania marketingowe rynku międzynarodowego Pojęcie i specyfika badań rynku międzynarodowego Rodzaje badań Źródła informacji i metody badań Etapy strategii na rynku międzynarodowym Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa Ocena i selekcja rynków zagranicznych Określenie celów działania na rynkach zagranicznych Ustalenie sposobów ekspansji na rynki zagraniczne Określenie strategii marketing‑mix na rynkach zagranicznych Koordynacja działań Realizacja strategii i kontrola Ekspansja przedsiębiorstw na wybrane rynki zagraniczne Metody oceny i selekcji rynków zagranicznych Formy ekspansji na rynki zagraniczne Charakterystyka form ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe Działania eksportowe Działania kooperacyjne niekapitałowe Sprzedaż licencji Franchising Kontrakt menedżerski Inwestycje kompleksowe Działania kooperacyjne kapitałowe Joint ventures Alianse strategiczne Inwestycje bezpośrednie Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Pozostałe strategie funkcjonalne i ich związki ze strategią marketingową na rynku międzynarodowym Polityka produktu i ceny na rynku międzynarodowym Polityka produktu i jej rodzaje Cykl życia produktu na rynku międzynarodowym Kształtowanie marki produktu na rynku międzynarodowym Polityka cenowa na rynku międzynarodowym Ustalanie ceny w działalności eksportowej Aspekty finansowe decyzji cenowych na rynku międzynarodowym Formy płatności w transakcjach zagranicznych Faktoring międzynarodowy Forfaiting międzynarodowy Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym Czynniki dystrybucji Decyzje przedsiębiorstwa w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym 168 Tworzenie kanału dystrybucji na rynku zagranicznym Polityka promocji na rynku międzynarodowym Czynniki promocji Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii promocji na rynku międzynarodowym Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym Uwarunkowania organizacji działalności marketingowej na rynku międzynarodowym Rodzaje organizacyjnych struktur marketingu Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki międzynarodowe Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw Wykorzystanie franchisingu polskich firm na rynku międzynarodowym Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Studia przypadków Grupa Maspex Wadowice Amica Wronki SA Grupa Selena Dr Irena Eris Solaris Bus & Coach Grupa Forte Grupa Nowy Styl LPP SA 245 Everlasting Flowers – firma z branży kwiaciarskiej 10. Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 288 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150358 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 197-[204].
Proces ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.1.Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 1.2.Mikroekonomiczne teorie internacjonalizacji 1.3.Strategia wejścia na rynki zagraniczne i jej elementy 1.3.1.Rodzaje strategii ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.3.2.Znaczenie rynków zagranicznych w strategii firmy 1.3.3.Ocena i wybór rynków zagranicznych 1.3.4.Wybór formy ekspansji na rynki zagraniczne 1.4.Specyfika procesu ekspansji na rynki zagraniczne małych i średnich przedsiębiorstw Metody wyboru rynków zagranicznych i pomiar efektów ekspansji na te rynki 2.1.Źródła informacji w procesie wejścia firmy na rynek zagraniczny 2.2.Obszar prowadzonych badań i analiz na rynkach zagranicznych 2.3.Metody selekcji i wyboru rynków zagranicznych 2.4.Pomiar stopnia internacjonalizacji i jej efektów Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań wtórnych 3.1.Charakterystyka założeń badawczych 3.2.Formy ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne -wyniki badań wtórnych 3.2.1.Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw 3.2.2.Wykorzystanie franchisingu na rynkach zagranicznych 3.2.3.Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań pierwotnych 4.1. Charakterystyka badanych firm działających na rynkach zagranicznych 4.2.Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw województwa łódzkiego 4.3.Określenie metod oceny i wyboru rynków zagranicznych jako celu ekspansji firm 4.4.Formy ekspansji na rynki zagraniczne i ich proces 4.5.Kierunki ekspansji i liczba rynków zagranicznych 4.6.Działania marketingowe firm na rynkach zagranicznych 4.7.Pomiar efektów ekspansji firm na rynki zagraniczne Ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków 5.1. Firma z branży kwiaciarsko-ogrodniczej 5.1.1.Charakterystyka firmy 5.1.2.Działania na rynkach zagranicznych 5.1.3.Strategia marketing-mix firmy na rynkach zagranicznych 5.1.4.Modele ekspansji i analiza efektywności działań za granicą 5.1.5. Wnioski i rekomendacje 5.2.Producent tworzyw sztucznych dla branży budowlanej 5.2.1.Charakterystyka firmy 5.2.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.2.3.Motywy i cel działań na rynkach zagranicznych 5.2.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.2.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.2.6.Analiza efektywności działań 5.2.7.Wnioski i rekomendacje 5.3.Zakład przetwórstwa owoców i warzyw 5.3.1.Charakterystyka firmy 5.3.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.3.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.3.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.3.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.3.6.Analiza efektywności działań 5.3.7.Wnioski i rekomendacje 5.4.Producent z branży napojów energetycznych 5.4.1.Charakterystyka firmy 5.4.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.4.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.4.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.4.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.4.6.Wnioski i rekomendacje 5.5.Producent drzwi i ościeżnic-branża budowlana 5.5.1.Charakterystyka firmy 5.5.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.5.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.5.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.5.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.5.6.Analiza efektywności działań 5.5.7.Wnioski i rekomendacje 5.5.8.Producent wyposażenia placówek oświatowych 5.6.1.Charakterystyka firmy 5.6.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.6.3.Motywy i cel podjęcia się działań na rynkach zagranicznych 5.6.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.6.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 271 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148336 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 177-179.
1. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym – etapy, treść i rodzaje 11 1.1. Badania rynków zagranicznych 12 1.2. Określenie celów działania na rynku zagranicznym 17 1.3. Określenie narzędzi marketingowych przedsiębiorstwa i formułowanie strategii marketing‑mix 18 1.4. Realizacja strategii i kontrola 22 1.5. Rodzaje strategii marketingowych na rynkach zagranicznych 23 2. Strategie marketing‑mix na rynkach zagranicznych 31 2.1. Polityka produktu na rynkach zagranicznych 31 2.2. Polityka cenowa na rynku zagranicznym 38 2.2.1. Ustalanie ceny w działalności eksportowej 39 2.2.2. Formy płatności w transakcjach zagranicznych 42 2.2.3. Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji 45 2.3. Polityka dystrybucji na rynku zagranicznym 48 2.4. Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 56 2.4.1. Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym 57 2.4.2. Rodzaje działań promocyjnych 61 2.5. Marketing‑mix a orientacja internacjonalizacyjna przedsiębiorstw 63 2.6. Specyfika marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 65 2.6.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych na użytek firm sektora MSP 67 2.6.2. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 69 2.6.3. Organizacja działalności marketingowej MSP na rynkach zagranicznych 72 3. Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych – wyniki badań wtórnych 75 3.1. Formy działania przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych 75 3.2. Strategie marketing‑mix polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 77 3.2.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych i organizacja marketingu 78 3.2.2. Rodzaje i treść strategii marketing‑mix polskich firm na rynkach zagranicznych 81 4. Strategie marketing‑mix przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych. Studia przypadków 87 4.1. Charakterystyka założeń badawczych 87 4.2. Studia przypadków 90 4.2.1. Przedsiębiorstwo z branży ogrodniczej Everlasting Flowers 93 4.2.2. Przedsiębiorstwo z branży odzieżowej 97 4.2.3. Przedsiębiorstwo odzieżowe i sklep internetowy z odzieżą oraz tekstyliami 106 4.2.4. Producent w branży instalacyjno‑grzewczej 113 4.2.5. Producent obudów plastikowych dla wyrobów elektronicznych 120 4.2.6. Producent sprężarek do klimatyzacji pojazdów 128 4.2.7. Producent wstążek i dodatków do kwiatów 135 4.2.8. Producent komponentów plastikowych i metalowych do aparatury elektrycznej 140 4.2.9. Przedsiębiorstwo handlowe z branży motoryzacyjnej 147 4.2.10. Producent oprogramowania komputerowego dla przedsiębiorstw 152 4.2.11. Producent taśm i etykiet odzieżowych 157 4.2.12. Producent odlewów ze stopów aluminium 164
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 279 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148931 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 229-258.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców rodzinnych i podmiotów internacjonalizujących swoją działalność.
Teoretyczne podstawy przedsiębiorstw rodzinnych Teoria agencji Teoria stewardship Teoria społeczno-emocjonalnego bogactwa (Socioemotoional wealth, SEW) Teoria zasobowa Teoria przedsiębiorczości Istota przedsiębiorstw rodzinnych Wybrane podejścia do definiowania przedsiębiorstw rodzinnych Cechy szczególne przedsiębiorstw rodzinnych Zaangażowanie rodziny według skali F-PEC Rodzina w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Kontrola przedsiębiorstwa w rękach rodziny Unikatowe cechy przedsiębiorstw rodzinnych Modele kołowe wpływu rodziny na przedsiębiorstwo Kultura przedsiębiorstwa rodzinnego Przedsiębiorstwa rodzinne na świecie i w Polsce Przedsiębiorstwa rodzinne na świecie Przedsiębiorstwa rodzinne w Polsce Sukcesja w przedsiębiorstwach rodzinnych Istota sukcesji Fazy procesu sukcesji Etap przed sukcesją . Planowanie sukcesji Zarządzanie sukcesją . Etap po sukcesji . Wpływ procesu sukcesji na finanse przedsiębiorstwa rodzinnego Determinanty procesu sukcesji Czynniki warunkujące powodzenie procesu sukcesji . Bariery procesu sukcesji Sukcesor w procesie sukcesji Motywacja sukcesora . Zaangażowanie sukcesora Wykształcenie sukcesora i doświadczenie poza przedsiębiorstwem rodzinnym Rozwój i wynagrodzenie sukcesora (własna analiza korzyści sukcesyjnych) Szkolenie, kompetencje oraz umiejętności Specyfika badań na temat sukcesji w Polsce Sylwetka sukcesora w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych w świetle raportów firm konsultingowych Transfer międzypokoleniowy w świetle międzynarodowego projektu STEP Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw rodzinnych Istota internacjonalizacji przedsiębiorstw Przegląd teorii internacjonalizacji przedsiębiorstw wykorzystywanych w badaniach dotyczących ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw rodzinnych . Model uppsalski Podejście sieciowe Eklektyczna teoria Dunninga . Przedsiębiorczość międzynarodowa Specyfika internacjonalizacji przedsiębiorstw rodzinnych w świetle wybranych badań Zasoby i cechy charakterystyczne przedsiębiorstw rodzinnych a internacjonalizacja . Własność Zaangażowanie rodziny Długoterminowa orientacja Proces internacjonalizacji Internacjonalizacja a sukcesja - wybrane wyniki badań Cechy charakterystyczne sukcesora/CEO a ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw - dostępne wyniki badań Podstawy empirycznej analizy wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Koncepcja badania empirycznego wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Założenia teoretyczne badania wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Założenia metodyczne dla badania „Next Generation Perspecive" Sposoby pomiaru internacjonalizacji zastosowane w badaniu . Orientacja przedsiębiorcza sukcesora pochodzącego z rodziny Czynniki wpływające na zależność pomiędzy orientacją przedsiębiorczą sukcesora pochodzącego z rodziny a internacjonalizacją przedsiębiorstwa rodzinnego Relacje wewnątrzrodzinne jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Obecność menedżerów zewnętrznych jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Kontekst biznesowy jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Przynależność do sieci społecznych oraz kontakty jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego 160 . Populacja i dobór próby Dobór i charakterystyka zmiennych badawczych Przebieg badania empirycznego Zastosowane narzędzie badawcze . Zastosowane w badaniu metody analizy Orientacja przedsiębiorcza sukcesora a internacjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego - wyniki badań własnych Statystyczna charakterystyka sukcesorów oraz przedsiębiorstw rodzinnych, którzy wzięli udział w badaniu Czynniki wpływające na orientację przedsiębiorczą sukcesora
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 323-324.
Dla praktyków, jak i teoretyków zajmujących się zagadnieniami internacjonalizacji przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [367]-400. Netogr., wykaz aktów prawnych s. 400. Indeks.
Dla menedżerów, kierowników, specjalistów działów marketingu i sprzedaży oraz pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 155 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139416 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. 119-128.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143635 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-[205].
Dla osób zajmujących się zagadnieniami marketingu i handlu międzynarodowego oraz tworzeniem strategii marketingowych przedsiębiorstw.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5077 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji? Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw Formy ekspansji międzynarodowej Przegląd teorii internacjonalizacji Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP . Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o Uczestnictwo w sieci międzynarodowej - CCC S.A Dynamiczna ekspansja - born global (Booksy) W poszukiwaniu zagranicznego partnera - racjonalizm czy ograniczona racjonalność? Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego Metodyka wyboru partnera zagranicznego Gelg Sp. z o.o. - studium przypadku . Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności - metodyka i próba badawcza Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw - wyniki badań Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw Międzynarodowa współpraca konkurentów - polskie przejawy kooperencji Kooperencja - podstawowa charakterystyka Kooperencja w ujęciu teoretycznym Teoria gier . Model PARTS . Teoria kosztów transakcyjnych (TKT) Teoria zasobowa Teoria kapitału społecznego Warunki trwałości i sukcesu kooperencji Kooperencja międzynarodowa - szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności? Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów - analiza studiów przypadków spoza Polski Badania i rozwój - przesłanka łączenia zasobów Badania i rozwój - przesłanka tworzenia zasobów Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji Wspólne kampanie marketingowe Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw - studia przypadków Zelmer S.A. i Philips NV Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini) BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS Rodzinni giganci - ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Wprowadzenie do tematyki Przedsiębiorstwa rodzinne - istota i cechy charakterystyczne Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania Teoria zasobowa Teoria agencji Typy przedsiębiorstw rodzinnych Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych - analiza studiów przypadków Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl Strategia internacjonalizacji firmy VOX Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym - przykłady polskich przedsiębiorstw Kompetencje przywódcze Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy Przyjmowanie szerokiej perspektywy Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta Przewodzenie zmianom Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach Zarządzanie różnorodnością Budowanie marki osobistej lidera Planowanie sukcesji Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w ma¬łych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce - analiza studiów przypadków Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda” Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych Pojęcie luki kapitałowej Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw Alternatywny system obrotu w Polsce - rynek NewConnect. Alternatywny system obrotu w Niemczech Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii - AIM (Alternative Investment Market) Alternatywny system obrotu w Austrii - Dritter Markt . Alternatywny system obrotu w Rumunii - BVB AeRO Emitenci alternatywnych rynków akcji - przykłady Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym Istota i znaczenie komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C - analiza studiów przypadków Lego (B2C, B2B) Nike (B2C) Toshiba (B2B) Kukliki FeltDesign Studio (B2C) Reserved (B2C) Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 362 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147020 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 352-383.
Dla menedżerów, a także pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
ISTOTA I PODSTAWOWE STRATEGIE KONKURENCJI W TEORII I PRAKTYCE ZARZĄDZANIA 1.1. Pojęcie konkurencji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.1.1. Geneza i istota konkurencyjności 1.1.2. Poziomy i czynniki kształtujące model konkurencyjności 1.2. Składniki konkurencyjności organizacji 1.2.1. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.2. Koncepcje i źródła przewagi konkurencyjnej 1.2.3. Struktura instrumentów konkurowania 1.2.4. Determinanty pozycji konkurencyjnej 1.3. Powiązania sieciowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 1.3.1. Koncepcje powiązań sieciowych przedsiębiorstw 1.3.2. Kluczowe parametry relacji sieciowych 1.3.3. Rodzaje i zakres współpracy sieciowej 1.4. Strategie konkurencji organizacji sieciowych 1.4.1. Istota strategii konkurencji 1.4.2. Klasyfikacja strategii konkurencji organizacji sieciowych 1.4.2. Marketingowe strategie konkurencji ISTOTA I ROLA MIĘDZYNARODOWYCH GRUP I KORPORACJI HOTELARSKICH 2.1. Istota i cechy hotelarstwa 2.1.1. Pojęcie i znaczenie hotelarstwa 2.1.2. Parametry usług hotelarskich 2.2. Miejsce hotelarstwa w strukturze gospodarki turystycznej 2.3. Formy turystyki a główne rodzaje obiektów hotelarskich 2.4. Główne komponenty współczesnego hotelarstwa 2.4.1. Hotel niezależne i ich rola na rynku turystycznym 2.4.2. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 2.4.3. Korporacje hotelowe – istota, cechy, rodzaje 2.5. Metody rozwoju korporacji hotelowych 2.6. Rola międzynarodowych grup i korporacji hotelowych na rynku turystycznym STRATEGIE KONKUROWANIA GRUP I KORPORACJI HOTELOWYCH NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM 3.1. Proces internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.1. Pojęcie internacjonalizacji 3.1.2. Czynniki internacjonalizacji 3.1.3. Motywy internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.4. Sposoby ekspansji przedsiębiorstw hotelowych na rynki zagraniczne 3.2. Metody konkurowania na rynku usług hotelarskich w warunkach globalizacji 3.2.1. Istota globalizacji 3.2.2. Konkurencja w warunkach procesu globalizacji 3.3. Źródła przewagi konkurencyjnej na rynku hotelarskim 3.3.1. Potencjał zasobowy przedsiębiorstw hotelarskich 3.3.2. Wiedza jako niematerialny zasób korporacji hotelowych 3.3.3. Marka i jej wizerunek jako instrument konkurowania korporacji hotelowych 3.4. Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 3.4.1. Instrumenty i strategie marketingu zewnętrznego korporacji hotelowych 3.4.2. Marketing wewnętrzny współczesnych korporacji hotelowych TWORZENIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ MIĘDZYNARODOWE GRUPY I KORPORACJE HOTELOWE 4.1. Uwarunkowania rozwoju hotelarstwa w Polsce 4.2. Baza noclegowa Polski na tle krajów Unii Europejskiej 4.3. Kierunki rozwoju działalności międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 4.4. Motywy, zakres oraz formy wejścia międzynarodowych korporacji hotelowych na polski rynek 4.5. Geograficzne kierunki lokalizacji hoteli 4.6. Preferowane segmenty rynku korporacji hotelowych 4.7. Źródła przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych STRATEGIA OBNIŻANIA KOSZTÓW I KONKUROWANIA POD WZGLĘDEM CENY. STUDIUM PRZYPADKU KORPORACJI ACCORHOTELS 5.1. Pozycja korporacji Accorhotels na świecie 5.2. Zasoby niematerialne korporacji Accorhotels jako instrument konkurowania na polskim rynku 5.3. Analiza i ocena strategii przyjętej przez korporację Accorhotels na polskim rynku
Sygnatura czytelni BWF: XII L 85
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8548 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 14)
Bibliogr. s. 237-[247].
Sygnatura czytelni BWZ: VIII F 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2299 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Natura internacjonalizacji przedsiębiorstwa Bożena Pera Pojęcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Formy i zasięg internacjonalizacji Wzorce internacjonalizacji Miary internacjonalizacji przedsiębiorstwa Przegląd badań nad formami, wzorcami i miarami internacjonalizacji przedsiębiorstw Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości międzynarodowej Krzysztof Wach lnternacjonalizacja w teoriach ekonomii i zarządzania Specyfika perspektywy przedsiębiorczości międzynarodowej Międzynarodowa orientacja przedsiębiorcza Konceptualizacji orientacji przedsiębiorczej orientacja przedsiębiorcza w kontekście międzynarodowym Wybrane modele przedsiębiorczości międzynarodowej ogólne modele przedsiębiorczości międzynarodowej w ujęciu klasycznym Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (lNV) Koncepcja Born Global Pozostałe nurty w szkole przedsiębiorczości międzynarodowej Kierunki badań w zakresie przedsiębiorczości międzynarodowej Startupy międzynarodowe jako przejaw przedsiębiorczości międzynarodowej Marek Maciejewski Pojęcie startupu oraz dyskusje wokół jego delimitacji Typologia startupów Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia jako forma międzynarodowych startupóW Born Global jako szczególny przypadek międzynarodowego startupu Przegląd badań nad międzynarodowymi startupami Rola otoczenia w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Głodowska Pojęcie i właściwości otoczenia systematyzacja elementów otoczenia oddziaływanie otoczenia na różnych etapach internacjonalizacja Wybrane metody analizy otoczenia Przegląd badań nad rolą otoczenia w biznesie międzynarodowym Zasobowo-kompetencyjne czynniki przedsiębiorczej Internacjonalizacji przedsiębiorstw Nelly Daszkiewicz Rola zasobów w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Podejście zasobowe w teorii ekonomii Podejście zasobowe w teorii zarządzania Koncepcja kluczowych kompetencji ja ko współczesne ujęcie zasobów Podejście zasobowe w badaniach nad internacjonalizacją Wiedza jako zasób w badaniach nad internacjonalizacją Rola wiedzy w procesie internacjonalizacii Podstawy teoretyczne modeli internacjonalizacji bazujących na wiedzy Przegląd badań nad rolą zasobów i kompetencji w internacjonalizacji firmy. Wyniki badań empirycznych w zakresie przedsiębiorczości międzynarodowej polskich przedsiębiorstw . Krzysztof Wach, Liwiusz Wojciechowski Założenia metodologiczne bada ń Dobor i charakterystyka próby badawczej Poziom, tempo i zakres internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw Poziom umiędzynarodowienia badanych przedsiębiorstw Strategie internacjonalizacji Urodzeni globaliści i globalne startupy Urodzeni regionaliści Czynniki przyspieszonej internacjonalizacji Rola przedsiębiorcy i otoczenia w procesie internacjonalizacja przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147701 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków zarzadzania oraz menadżerów.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy Bohdan Godziszewski, Aldona Glińska-Neweś Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej Rafał Krupski, Sylwia Stańczyk Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym Barbara Bojewska Kulturowe uwarunkowania podejmowania decyzji strategicznych Marzena Jankowska-Mihułowicz Różnice kulturowe i internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw Jarosław Witkowski Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO) Grażyna Aniszewska Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja Nowy paradygmat przywództwa Jolanta Gładys-Jakóbik Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów Agnieszka Sitko-Lutek Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe Arnold Pabian Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych Dorota Simpson Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników Maria Wanda Kopertyńska Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA Bogdan Nogalski, Grzegorz Butkiewicz Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID) Lech Miklaszewski Zarządzanie procesem reemigracji ,Marta Juchnowicz W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi Janusz Strużyna Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce Sylwia Machowska Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla Polski Paweł Dąbrowski Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia Anna Cierniak-Emerych, Piotr Napora Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie międzynarodowym Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy Ewa Stańczyk-Hugiet Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku Edyta Tabaszewska Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy Urszula Wąsikiewicz-Rusnak Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie Agnieszka Sokołowska WYBRANE PROBLEMY Zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle Mariusz Bratnicki Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hewlett-Packard Agata Stachowicz-Stanusch Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw Tomasz Sudoł Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym Małgorzata Gałęzka-Sobotka Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych Agnieszka Pietras, Joanna Wasiela-Jaroszewicz Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych Sylwester Gregorczyk, Piotr Wachowiak 27' Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm Maria Pietrzak Coaching zewnętrzny i wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania Kazimierz Perechuda Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji Anna Krejner-Nowecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych : pozycja Polski / Monika Wodnicka. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 164, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 155-162.
Rozdział I. Internacjonalizacja rynku usług Megatrendy w rozwoju usług Teoria wobec umiędzynarodowienia usług Międzynarodowy rynek usług – charakterystyczne procesy Instytucjonalno‑prawne regulacje determinujące wzrost obrotu usługami w gospodarce światowej Czynniki rozwoju międzynarodowego rynku usług Rozdział II. Geneza, uwarunkowania i determinanty przemieszczenia światowego potencjału usług Zmiany w systemie organizacji biznesu w warunkach globalizacji Determinanty internacjonalizacji procesów biznesowych na poziomie korporacji Redefinicja działalności przedsiębiorstw w aspekcie umiędzynarodowienia procesów gospodarczych Delokalizacja potencjału wytwórczego i usługowego Pojęcie delokalizacji działalności gospodarczej Czynniki determinujące delokalizację usług biznesowych Delokalizacja usług jako nowoczesna forma zwiększania konkurencyjności Rozdział III. Offshoringowe projekty w usługach biznesowych Outsourcing, offshoring usług i pokrewne pojęcia Klasyfikacja usług biznesowych z punktu widzenia działań offshoringowych Rodzaje offshoringu usług biznesowych Zakres projektów i modele usług BPO Projekty realizowane w ramach BPO Modele świadczenia usług BPO Rozdział IV. Offshoring usług biznesowych – globalne trendy Tendencje rozwoju transgranicznego transferu potencjału usług biznesowych Determinanty lokowania usług biznesowych i przestrzenna konfiguracja działalności offshoringowej Ocena regionów gospodarki światowej dla transferu potencjału usług Ocena regionu Azji i Pacyfiku Rynek Ameryki Łacińskiej Region Afryki Rynek Europy Środkowo‑Wschodniej Rozdział V. Polska w offshoringu usług biznesowych. Wyniki badań Polska jako miejsce offshoringu usług biznesowych Atuty Polski Rządowe i regionalne systemy wsparcia inwestycji Charakterystyka rynku usług biznesowych w Polsce Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektor usług biznesowych w Polsce w latach 2003–2018 Charakterystyka centrów usługowych Zatrudnienie w centrach usług biznesowych Regionalna lokalizacja centrów usług i atrakcyjność regionów Polski Inwestycje w sektor usług w Polsce. Wyniki badań własnych Metoda badań i charakterystyka badanej populacji Wyniki badań zagranicznych centrów usług w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności