Motywacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(104)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Artykuły
(4)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(79)
dostępne
(52)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(58)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(51)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Górska Joanna
(4)
Kopertyńska Maria Wanda
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Gliszczyńska Xymena
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kabaj Mieczysław (1933- )
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Makowski Kazimierz
(2)
Nieżurawska-Zając Joanna
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Pietroń-Pyszczek Agata
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bailey Chris (1989- )
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Włodzimierz
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Bodak Andrzej
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bruce Anne (1952- )
(1)
Bubiak Bogumiła
(1)
Butrym-Karaś Magdalena
(1)
Carr David K
(1)
Całus Edmund
(1)
Chester Eric
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czarniawska Barbara
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Gick Alan
(1)
Gorczycka Ewa (1941- )
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grzelczak Agnieszka U
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hajduk-Popławska Krystyna
(1)
Hard Kelvin J
(1)
Hermanson Roger H
(1)
Jagas Józef (1930- )
(1)
Jakubowski Jarosław
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jedlikowska Dorota
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Karaś Krzysztof
(1)
Karaś Roman
(1)
Karney Janina E
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kobjoll Klaus
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomista)
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Kośmider Hanna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Krugiełka Agnieszka
(1)
Krupa Joanna
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwik Bogdan
(1)
Markiewicz Małgorzata
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
McCoy Thomas J
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Mierzejewska-Majcherek Janina
(1)
Miller Douglas (1966- )
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mróz Barbara
(1)
Mulicka Iwona
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pietrasiński Zbigniew
(1)
Piotrowski Klemens (1934-1987)
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przedpelski Mieczysław
(1)
Rauziński Robert (1933- )
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Robak Elżbieta
(1)
Rostocki Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(103)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(102)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Motywacja pracy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradniki
(11)
Monografia
(6)
Podręcznik
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
104 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Sygnatura czytelni BWF: V G 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95100, 95101, 95102, 100539, 95099 L (5 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 853 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [137]-141.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 14
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142129, 117227 L, 122152 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-[196].
Dla kadry kierownicznej i służb pracowniczych wszystkich gałęzi transportu, samorządów załóg przedsiębiorstw transportowych oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66249, 66248 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Bibliogr. s. [211]-219.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 16 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114715 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112333 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3069 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polityka Społeczna w PRL [Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47911, 47703, 47699, 47701, 47909, 47912, 47702, 47910, 47913, 47700 (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95707 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 145)
Bibliogr.s. 207 - 212
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 57496 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasoby ludzkie w firmie : organizacje, kierowanie, ekonomka / red. Alicja Sajkiewicz ; aut. Joanna Górska [i in.]. - [Wyd. 2]. - Warszawa : Poltext, 2003. - 344 s. : rys., schem., tab., wykr., err. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108560 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1653 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Początki kapitalizmu Zaangażowanie pracowników w pracę Pracownicy chcą mieć pozytywny wpływ na organizację Przywództwo służebne a zaangażowanie pracowników Kluczowe kompetencje menedżerów w XXI wieku Menedżer jak trener sportowy Jak budować zaangażowanie pracowników? Wykorzystaj misję, wizję, wartości i strategię organizacji Zacznij od efektywnej rekrutacji (Wyznaczaj mierzalne i realne do osiągnięcia cele Efektywnie zarządzaj zmianą Upełnomocnij pracowników Pozwól współtworzyć miejsce pracy Oczekuj refleksji nad działaniem i usprawnień w codziennej pracy Stawiaj wyzwania pracownikom Angażuj w podejmowanie decyzji Udzielaj konstruktywnych informacji zwrotnych Proaktywni ludzie kluczem do sukcesu Otwartość na opinie pracowników Okazywanie zaufania pracownikom Zarządzanie oparte na wartościach Budowanie wartościowych relacji z pracownikami Koncentracja na efektywności Droga do budowania przewagi konkurencyjnej: innowacyjność Rozwijanie pracy zespołowej Efektywne zarządzanie zmianą Angażowanie pracowników w rozwój organizacji Zdrowa organizacja jako angażujące środowisko pracy Uczenie się organizacji Synergia Proaktywni ludzie siłą organizacji Proaktywni ludzie siłą organizacji Inwestycja w ludzi Profesjonalna rekrutacja Wdrożenie do pracy w firmie Przejrzyste systemy motywacyjne Określanie obszarów do rozwoju System oceny kompetencji i rozwoju Zarządzanie talentami pracowników Zarządzanie wiedzą Proaktywność i reaktywność pracowników Jak rozpoznać ludzi proaktywnych? Proaktywność i reaktywność w komunikacji Proaktywni ludzie a talenty w organizacji Oczekiwania utalentowanych pracowników Co mówią proaktywni pracownicy? Co mówią reaktywni pracownicy? Jak pobudzać proaktywność pracowników w organizacji? Praktyczne sposoby zastosowania kultury pytań Coaching rozwojowy jako narzędzie wspierania proaktywności pracowników Czym jest coaching? Główne założenia coachingu Dlaczego coaching działa? Kiedy stosować coaching rozwojowy w organizacji? Jakie efekty daje coaching w organizacji? Czy menedżer może być coachem dla swoich pracowników? Błędy w zastosowaniu coachingu w polskich firmach Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi (Zarządzanie bez przymusu - czy to możliwe? Kryzys zaufania w relacjach Nieskuteczna rekrutacja (Jak budować efektywną organizację bez przymusu? Co z kontrolą, monitorowaniem i nadzorem? (62) Jak budować relację pomiędzy pracownikiem a menedżerem? Niepokojące sygnały w relacji Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem? Scenariusz pierwszej rozmowy z pracownikiem (S. Culbert) Jak wejść w rolę lidera - określenie zasad współpracy z zespołem Modelowanie zachowania pracownika Określanie oczekiwań i konsekwencji Angażowanie pracowników w ustalanie zasad (67) Kiedy rozmawiać o zasadach? Wartości i przekonania w pracy menedżera Podział odpowiedzialności budujący zaangażowanie w pracę Mity na temat zaangażowania pracowników w mniej kreatywnych zawodach Budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych Kultura pracowników spotykana na produkcji Rywalizacja a motywowanie w pracy na produkcji Odpowiednie podejście mistrza, kierownika i brygadzisty Okaż szacunek Podziękuj, poproś, pochwal, a jak trzeba, przeproś Szczerość w komunikacji Dbaj o bezpieczeństwo i higienę pracy Rotacja na stanowiskach pracy Zainteresuj się ludźmi, z którymi pracujesz Praca na akord jako ograniczanie zaangażowania pracowników System zarządzania kaizen wspierający motywację pracowników Analiza transakcyjna w zarządzaniu Jak stany Ja przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa? Znaki rozpoznania według analizy transakcyjnej Co się dzieje, jeśli ludzie nie zaspokajają potrzeb psychologicznych? Co się może wydarzyć, jeśli pracownicy nie otrzymają znaków rozpoznania? Co może zrobić pracownik, aby otrzymać znaki rozpoznania? Ekonomia znaków rozpoznania Konflikty w pracy a znaki rozpoznania Gry psychologiczne w organizacji Trójkąt dramatyczny Karpmana w konflikcie Mediowanie pomiędzy skonfliktowanymi pracownikami Koniec ery ocen okresowych? Paradoks oceny okresowej Rzeczywistość ocen okresowych w firmach Co sprawia, że oceny pracowników są tak chętnie wdrażane w firmach? Co zamiast ocen okresowych? Droga do budowania wartościowych relacji z pracownikami według Culberta Spotkanie z zespołem wprowadzające nowe zasady Ogólne zasady prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami Co mówią pracownicy o złych relacjach z szefami? Co mówią pracownicy o dobrych relacjach z szefami? Otwartość organizacji na opinie pracowników Przewrót kopernikański w zarządzaniu Cele pracownika i cele firmy powinny być tożsame Wzrost świadomości pracowników Jak zmienia się pracownik w erze powszechnego dostępu do informacji? Strategia firmy współtworzona oddolnie Victor Vroom - koncepcja przywództwa i podejmowania decyzji w organizacji Jaki model podejmowania decyzji wybrać? Konfrontacja z wrogą rzeczywistością Zaangażowanie pracowników w poprawę warunków pracy... drogą do innowacji i wzrostu efektywności Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników w firmie Test dwunastu pytań, czyli po czym poznać, że firma osiąga sukces, a pracownicy są zaangażowani i zmotywowani? Skrzynka z pomysłami od pracowników Projektowanie warsztatów szkoleniowych dla pracowników Akceleracja procesów w firmie Wyzwania współczesnego świata Funkowa firma Koło zamachowe w firmie Zwinne techniki zarządzania - zarządzanie w XXI wieku Scrum - zwinne zarządzanie projektem Zwinne zarządzanie budżetem a właściwie zarządzanie bez budżetu Planowanie scenariuszowe w strategii firmy Przykład usprawniania procesów w dziale handlowym według Jasona Jordana (118) Łańcuch przyczynowo-skutkowy w zarządzaniu sprzedażą Najczęstsze przeszkody w realizacji założonych wyników sprzedażowych Metoda małych kroków - zasada doskonalenia kaizen Jak stosować metodę kaizen do motywowania siebie i innych? Zaplanuj zmianę Co ogranicza efektywność procesów według kaizen? Zasada 5S, czyli jak przeciwdziałać stratom i przyspieszać procesyNarzędzia zwiększania efektywności w filozofii kaizen Zasada kanban Zasada kontroli wizualnej Checklisty Zasada PDCA, czyli koło Deminga Zasady zarządzania czasem w XXI wieku - zwiększanie indywidualnej efektywności menedżera i pracowników Oswoić świat, w którym żyjemy Istota podejścia do zarządzania czasem w pracy Dlaczego podejście systemowe jest skuteczne? Najpierw posprzątaj Kalendarz elektroniczny wybawieniem Monitoruj zadania, listy i przekazane sprawy Korzyści ze zwiększenia efektywności Strategia osobistej efektywności PRO TIME TOOLS Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie Zarządzanie oparte na zmianie Zmiana jako element życia i pracy Kierunki w zarządzaniu uwzględniające elastyczność Opór i obawa przed zmianą Nie taka zmiana straszna Zwiększanie tempa zmian Strategia rozwoju pracowników Przyszłość uczącej się organizacji Odkrycie nowych sposobów funkcjonowania nie oznacza jeszcze zmiany... Jak wprowadzać zmiany w organizacji? Po czym poznać, że zmiana jest potrzebna? Kryzys Stagnacja, nuda, wycofanie Brak satysfakcji z pracy Gniew i konflikt Wzrost biurokratyzacji i rytualizacja czynności Brak kreatywności Zadania i rola agenta zmiany w organizacji według Samuela Bacharacha Jak pozyskiwać sojuszników? Budowanie wiarygodności w trakcie wdrażania zmiany Dobry pomysł + czyste intencje Przekonanie współpracowników o posiadanych kompetencjach Wybór odpowiedniego momentu na wprowadzenie zmian Budowanie pozycji w organizacji Proces uczenia się w procesie zmiany Wprowadzanie zmian w działaniach nawykowych Reakcja na zmianę według Julie Hay Filmowa lekcja zarządzania zmianą Twoja droga do budowania zaufania w firmie Zacznij od zaufania Lean management jako przykład kultury budowania zaangażowania opartej na zaufaniu Empowerment - zasady i istota podejścia Innowacyjność drogą do rozwoju firmy Świat potrzeb klienta - wyznacznik trendów we współczesnym biznesie Innowacyjność jako podstawowy oręż w walce o klienta Nie wystarczy być, trzeba się czymś wyróżnić Marketing zorientowany na emocje Lojalność klientów to nie tylko nagroda, ale także cel każdej firmy Trudne sytuacje w firmie a marketing Pięć poziomów zaangażowania pracowników w innowacje Narzędzia pobudzania kreatywności pracowników Przeformułowanie Model rozmowy coachingowej GROW Model SCORE Strategia pobudzania kreatywności Walta Disneya Kreatywność zespołowa - burza mózgów Model naturalnego planowania D. Allena Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki Zarządzanie przez wartości Misja firmy Misja firmy a motywacja wewnętrzna Misja firmy a kultura organizacyjna Błędy w motywowaniu pracowników Misja firmy szansą na budowanie zaangażowania pracowników Misja i wartości Akademii Rozwoju Kompetencji Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników? Czynniki higieniczne w miejscu pracy Style zarządzania według Herseya i Blancharda a zaangażowanie pracowników Koło zlecania zadań - zarządzanie realizacją zadań Nastawienie wobec zasobów Wskazówki do delegowania zadań Monitorowanie realizacji zadań Matryca efektywności działań i rezultatów Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie umiejętności monitorowania? Wspieranie i korygowanie działań pracowników Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie korygowania działań pracowników? Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie wspierania pracowników? Udzielanie informacji zwrotnej w budowaniu zaangażowania Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie udzielania informacji zwrotnych? Motywowanie budujące zaangażowanie pracowników Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie motywowania? Motywuj przy każdej sposobności Kontekst motywacji przez pieniądze Teoria oczekiwań Victora Vrooma (Rozmowa motywacyjna - scenariusz (Grywalizacja w zwiększaniu efektywności Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników Lider inteligentny emocjonalnie Umiejętności lidera a inteligencja emocjonalna Samoświadomość lidera Liderzy panują nad sobą Liderzy motywują się od wewnątrz Lider jest empatyczny Lider wywiera pozytywny wpływ na innych Przywództwo piątego stopnia według Jima Collinsa a inteligencja emocjonalna Rywalizacja? Współpraca? Jak zachować równowagę w zespole? Sport jako inspiracja do zarządzania zespołem Siła zespołu Jak to jest w zespole handlowców? Spotkania zespołów handlowych A więc rywalizacja czy współpraca? Efektywny i nieefektywny zespół Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na cel Podejmowanie decyzji Odpowiedzialność Zaangażowanie w pracę Przywództwo zespołu Proaktywność Zasoby Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na relacje Szacunek Optymizm Tolerancja dla różnorodności Koleżeńskie relacje Zaufanie Konstruktywna współpraca Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według Patricka Lencioniego Przezwyciężanie dysfunkcji zespołu Zrozumienie dla różnych osobowości członków zespołu Indywidualne strategie motywacyjne - drivery według analizy transakcyjnej Jak wykorzystać znajomość typów psychologicznych do zwiększenia zaangażowania pracowników? Na co zwracać uwagę przy korzystaniu z teorii typów osobowości i zachowań? (257 Pro Team Tools - checklista obszarów do budowania zespołów Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji? Jak funkcjonują systemy? Istota podejścia systemowego Czym jest rozwój organizacji w ujęciu systemowym? Czym jest projekt rozwoju organizacji? Jakie narzędzia stosuje się w projektach rozwoju organizacji? Jakie korzyści wynikają z projektów rozwojowych? Zarządzanie wiedzą w organizacji według Petera Senge'a Wybrane metody organizacyjnego uczenia się Future search Appreciative Inquiry Davida Cooperridera Kim jest menedżer lub konsultant rozwoju organizacyjnego? Kim nie jest konsultant rozwoju organizacyjnego? Kim zatem jest konsultant rozwoju organizacyjnego? Czy warto korzystać z usług konsultanta rozwoju organizacji? Rola HR w rozwoju organizacji Zmiana roli HR Pro Org Tools - od przeglądu organizacji do jej rozwoju Prepare diagnosis - przygotowanie diagnozy stanu organizacji Recommendations - rekomendacje do rozwoju organizacji Opening contract - zawieranie kontraktu z członkami organizacji On strategy working - aktualizacja strategii lub tworzenie nowej Reinforcement employees - wzmocnienie pracowników w ich rolach Growing engagement - podtrzymywanie zaangażowania w rozwój Take the power back - upełnomocnienie pracowników w ich rolach Objectives & indicators - wyznaczanie celów i wskaźników Open new capabilities - wspólna praca przekłada się na kreatywność Leaving organization - pozostawienie silnej organizacji Service - czyli wsparcie organizacji w utrzymaniu kierunku Rozwój organizacji według Adizesa Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji Myślenie właściciela kontra myślenie przedsiębiorcy Właściciel jest nastawiony na przeszłość i teraźniejszość, a przedsiębiorca na teraźniejszość i przyszłość Właściciel podchodzi do biznesu emocjonalnie, a przedsiębiorca pragmatycznie i z wizją Właściciel ma wydatki, a przedsiębiorca inwestuje Właściciel płaci pracownikom, przedsiębiorca dzieli się wypracowanym zyskiem Właściciel ponosi koszty szkolenia, przedsiębiorca zwiększa wartość swoich pracowników i biznesu Właściciel traktuje firmę jako swoją, przedsiębiorca jako wspólną ideę Właściciel sam zrobi najlepiej, przedsiębiorca szuka lepszych od siebie Właściciel zaryzykuje przyjęcie zlecenia, do wykonania którego brakuje mu kompetencji, przedsiębiorca będzie się tego wystrzegał Typy postaw pracowniczych ze względu na zaangażowanie - na poważnie i na wesoło Niewidzialne przyczyny upadku firm Powolny upadek firmy Jak rozpoznać zbliżający się kryzys organizacji? Najczęstsze przyczyny braku efektywności organizacji według Briana Dive'a Syndromy starzenia się organizacji według Adizesa Unikanie ryzyka biznesowego, czyli lepsze jest wrogiem dobrego Spadek ambicji - oczekiwania niższe od wyników Pojawia się nadmiar gotówki Forma działania staje się ważniejsza od samego działania Od zaangażowania do konformizmu Od przebaczenia do prośby o pozwolenie W firmie zaczynają rządzić finansiści i prawnicy Władza należąca do pracowników liniowych zostaje przejęta przez korporację Odpowiedzialność kontra władza Organizacja kieruje zarządzającymi, a nie zarządzający organizacją Pęd czy siła rozpędu? Zmiana lidera nie pomaga Wewnętrzni konsultanci nie pomagają Od koncentracji na sprzedaży do koncentracji na zysku Od klientów do grup interesów Od gotówki do polityki Ku przestrodze: jak pracownicy omijają firmowe wskaźniki? Tym, czego nie da się zmierzyć, nie da się zarządzać Nieważna jakość, ważna ilość - czyli realizacja wskaźników ponad wszystko Wskaźniki niemierzalne, ale przekładające się na ocenę Fałszowanie wskaźników jakości obsługi klienta Syndrom nieuczciwego taksówkarza Prawo Parkinsona w pracy "Delegowanie" pracy na zewnątrz Sprzedaż ilościowa, czyli liczy się tylko cel Oceny okresowe jako pole do nadużyć Jak radzić sobie z patologicznymi działaniami pracowników? (315) Rozdział 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania Refleksyjna praktyka - lessons learned Postępowanie w przypadku potknięć i błędów pracownika Nie ma wiedzy i doświadczenia bez popełniania błędów Nie ma błędów, są tylko informacje zwrotne Ten, kto nic nie robi, nigdy nie popełnia błędów Osoby, które popełniają najwięcej błędów, odnoszą największe sukcesy "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań" (T. Edison) Szkolenia i inne formy rozwoju w organizacji Zanim podejmiesz decyzję o rozwoju Rola i efektywność szkoleń w organizacji Czas trwania szkolenia a jego efektywność Jak zwiększyć efektywność szkoleń? Aktywne szkolenie - tak, ale... Dopasowanie szkolenia do potrzeb uczestników Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką Uwaga na wartości i przekonania Nastawienie uczestników do programów rozwojowych Krzywa zapamiętywania jest nieubłagana Brak odpowiedzialności za rezultaty Brak utrwalenia wiedzy po działaniu rozwojowym Negatywne przekonania uczestników programów rozwojowych Najczęściej popełniane błędy ograniczające zaangażowanie uczestników programów rozwojowych Brak konsultacji i omówienia programu działań z pracownikami Brak profesjonalnego sprecyzowania potrzeb rozwojowych pracowników Kierownictwo nie wie, czego wymagać Złe wzorce ze strony liderów (formalnych i nieformalnych) Działanie rozwojowe ma zastępować interwencję kierownika Perspektywa firmy organizującej programy rozwojowe Działanie rozwojowe nie powinno być jednorazową wycieczką Zbuduj system szkoleń Mierzenie efektywności działań rozwojowych Wiedza jak mikroskop trzymany w szafie Jak współpracować z firmą doradczo-szkoleniową? Badanie potrzeb rozwojowych Otwartość na konsultowanie programu Dopasowanie prowadzących proces do grupy Know-how firmy szkoleniowej Niektóre firmy obiecują zbyt wiele Wartości, którymi kieruje się firma Brak zapoznania się ze specyfiką grupy (rutynowe podejście) Zbyt dużo wiedzy w krótkim czasie (331) Możliwość dopasowania modułów do swoich potrzeb Propozycja odmiennych rozwiązań niż szkolenie Blended learning Korzyści ze stosowania blended learning Synergia jest możliwa wtedy, kiedy mamy właściwych ludzi na pokładzie Dobre relacje pomiędzy menedżerem a pracownikiem dają efekt synergii Uwzględnianie opinii i pomysłów pracowników a efekt synergii Efektem zaangażowania pracowników jest przyspieszenie procesów wewnątrz firmy Efektywne zarządzanie zmianą zwiększa pewność jej wdrożenia Kultura zarządzania oparta na zaufaniu Zaangażowanie pracowników firmy w poszukiwania innowacyjnych rozwiązań Wartości organizacyjne spójne z rzeczywistymi działaniami firmy Zarządzanie efektywnością pracowników a budowanie zaangażowania w cele firmy Skuteczne przywództwo i efektywna praca zespołowa wzmacniają efekt synergii Rozwój organizacji, czyli spojrzenie w przyszłość Zdrowa organizacja jako efekt zaangażowania pracowników Uczenie się organizacji jako efekt synergii Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy Proactive people - proaktywni ludzie siłą organizacji Relationship - budowanie wartościowych relacji z pracownikami Openness - otwartość na opinie pracowników Accelerate - przyspieszanie procesów w organizacji Change - zarządzanie oparte na zmianie Trust - praca oparta na zaufaniu Innovation - zaangażowanie pracowników w poszukiwanie innowacji Values - wartości w życiu organizacyjnym Efficiency - nastawienie na wydajność Teamwork - praca zespołowa OD Process - systemowe myślenie o rozwoju organizacji Organization (healthy) - zdrowa organizacja Learning - uczenie się organizacyjne Synergy - synergia wszystkich obszarów Pro Active Wdrożenie zespołów samozarządzających się w organizacji Przykłady firm turkusowych i stosujących samozarządzanie Polskie "turkusy" o sobie.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 160
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of team motivating games : spirit-building, problem-solving and communication games for every group.
Obszerny zestaw opisów gier wraz z materiałami dla uczestników jest dostępny w wersji elektronocznej na stronie internet. wydaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136683 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106959 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95022 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. ankietę.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, psychologii i socjologii, kadr kierowniczych firm oraz pracowników pionów zarzadzania zasobami ludzkimi.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 75 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 122108, 122097 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119688 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3283 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Siła motywacji. Rola bodzców ekonomicznych / Zofia Sekuła. W: Personel. 1997, nr 9, s. 30/33. - Warszawa : INFOR Sp.zoo, 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jak wdrażać zmiany przez łagodzenie oporu zatrudnionych? ogólny zarys metod psychologicznego oddziaływania na ludzi w biznesie jak komunikować treści, aby pracownicy chcieli słuchać i wdrażać zmiany w życie? tworzenie warunków do przyjmowania informacji zwrotnej klimat komunikacji pozycje życiowe wytyczne feedbacku przekazywanie zadań w motywujący sposób podejście miękkiego coachingu podejście twardego coachingu czynniki wpływające na adaptowanie się do zmian przez pracownika reedukacja, czyli pokonywanie bariery dysonansu poznawczo-emocjonalnego motywacja pozytywna vs. motywacja negatywna nagradzanie wysiłku, a nie wyników praca z percepcją pracownika procesy percepcji pozytywny dialog wewnętrzny wyobraźnia przyzwyczajenia zmiana ograniczających przekonań dialog motywujący podstawowa ścieżka prowadząca w rozmowie z zatrudnionym odzwierciedlenia język zmiany i język podtrzymania język przygotowawczy i język mobilizujący język podtrzymania perspektywa behawioralna od czego zacząć budowanie nawyków? jak utrwalić zachowania i nawyki? metody pracy z nawykami obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia instruktaż lub szkolenie, następnie obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia modelowanie zachowania, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia eksperyment behawioralny, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia perspektywa poznawczo-behawioralna ekspozycja habituacja systematyczna desensytyzacja technika implozywna modelowanie zachowań samoinstruowanie racjonalna samoanaliza
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 164
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154841 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. [166] - 168
Sygnatura czytelni BMW: VI E 145 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112037 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2145 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności