Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(127)
Forma i typ
Artykuły
(79)
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(29)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Weresa Marzenna
(5)
Kowalski Arkadiusz Michał
(4)
Burzyński Wojciech
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Hachkevych Oleksandr (1944- )
(2)
Stanik-Besler Anida
(2)
Wołczański Tomasz
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Barman Tanya
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bogdan Jadwiga
(1)
Bogdan Tomasz
(1)
Bonk Damian
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broquier Justyna
(1)
Bukowski Lech (1942- )
(1)
Bułka Andrzej
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Cheba Katarzyna
(1)
Chrobocińska Katarzyna
(1)
Czarnecki Marek
(1)
Danik Lidia
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Echaust Magdalena
(1)
Filipek Jarosław
(1)
Fuks Serhij
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Gogołkiewicz Marek
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Guryn Halina
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hensel Witold Maria
(1)
Hildebrandt Anna
(1)
Hoffman Justyna
(1)
Huszczyńska-Późniak Karolina
(1)
Ibisz Maria
(1)
Ieliski Jerzy
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Janewicz Katarzyna
(1)
Janewicz Piotr
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jeliński Igor
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Józefowicz Karolina (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kaźmierski Jan
(1)
Kisiel Roman (1952- )
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Kos Ewa
(1)
Kos Maciej
(1)
Kosicka Barbara
(1)
Kostecka Alicja
(1)
Koziński Agaton
(1)
Kościelniak Helena (ekonomia)
(1)
Kuczera Karol
(1)
Leoniewska Agnieszka
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lewandowski Jakub
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Loos Marek
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurkiewicz Piotr
(1)
Mentel Janusz
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Miklaszewska Ewa
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Miler Ryszard (ekonomia)
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Mittal Nitin
(1)
Mosur-Blezel Sylwia
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nabiel Edward
(1)
Napiórkowska-Baryła Agnieszka
(1)
Nasalski Zbigniew
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Pac Bohdan
(1)
Pangsy-Kania Sylwia
(1)
Pichola Irena
(1)
Piotrowska-Banasiak Anna
(1)
Pluta Violetta
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Poznańska Krystyna (1954- )
(1)
Puślecki Łukasz
(1)
Rajkowska Natasza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(8)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
Kraj wydania
Polska
(127)
Język
polski
(125)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2430)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1935)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konkurencyjność
(-)
Fizyka
(1536)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1231)
Fizjoterapia
(1176)
Wytrzymałość materiałów
(1162)
Ochrona środowiska
(1025)
Sport
(1015)
Turystyka
(953)
Elektronika
(949)
Mechanika
(934)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(918)
Język angielski
(875)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(811)
Polska
(792)
Rehabilitacja
(788)
Gospodarka
(780)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(746)
Konstrukcje budowlane
(729)
Przemysł
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(713)
Piłka nożna
(711)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(641)
Architektura
(638)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(617)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Energetyka
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(557)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(533)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(522)
Materiałoznawstwo
(520)
Komputery
(518)
Produkcja
(518)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(506)
Analiza matematyczna
(497)
Zarządzanie jakością
(497)
Dzieci
(496)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(487)
Przedsiębiorstwo
(481)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(475)
Szkolnictwo wyższe
(472)
Maszyny elektryczne
(471)
Finanse
(469)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(466)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(461)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Rehabilitacja medyczna
(434)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Reklama
(432)
Działalność gospodarcza
(429)
Mechanika budowli
(427)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Historia
(392)
Optymalizacja
(392)
Filozofia
(390)
Rachunkowość zarządcza
(388)
Statystyka
(386)
Budownictwo mieszkaniowe
(385)
Podatki
(385)
Socjologia
(384)
Banki
(380)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Europa
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(26)
Opracowanie
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Raport
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Zarządzanie i marketing
(28)
Transport i logistyka
(6)
Inżynieria i technika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(49)
Unia Europejska
(30)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji? Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw Formy ekspansji międzynarodowej Przegląd teorii internacjonalizacji Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP . Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o Uczestnictwo w sieci międzynarodowej - CCC S.A Dynamiczna ekspansja - born global (Booksy) W poszukiwaniu zagranicznego partnera - racjonalizm czy ograniczona racjonalność? Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego Metodyka wyboru partnera zagranicznego Gelg Sp. z o.o. - studium przypadku . Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności - metodyka i próba badawcza Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw - wyniki badań Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw Międzynarodowa współpraca konkurentów - polskie przejawy kooperencji Kooperencja - podstawowa charakterystyka Kooperencja w ujęciu teoretycznym Teoria gier . Model PARTS . Teoria kosztów transakcyjnych (TKT) Teoria zasobowa Teoria kapitału społecznego Warunki trwałości i sukcesu kooperencji Kooperencja międzynarodowa - szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności? Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów - analiza studiów przypadków spoza Polski Badania i rozwój - przesłanka łączenia zasobów Badania i rozwój - przesłanka tworzenia zasobów Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji Wspólne kampanie marketingowe Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw - studia przypadków Zelmer S.A. i Philips NV Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini) BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS Rodzinni giganci - ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Wprowadzenie do tematyki Przedsiębiorstwa rodzinne - istota i cechy charakterystyczne Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania Teoria zasobowa Teoria agencji Typy przedsiębiorstw rodzinnych Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych - analiza studiów przypadków Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl Strategia internacjonalizacji firmy VOX Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym - przykłady polskich przedsiębiorstw Kompetencje przywódcze Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy Przyjmowanie szerokiej perspektywy Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta Przewodzenie zmianom Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach Zarządzanie różnorodnością Budowanie marki osobistej lidera Planowanie sukcesji Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w ma¬łych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce - analiza studiów przypadków Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda” Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych Pojęcie luki kapitałowej Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw Alternatywny system obrotu w Polsce - rynek NewConnect. Alternatywny system obrotu w Niemczech Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii - AIM (Alternative Investment Market) Alternatywny system obrotu w Austrii - Dritter Markt . Alternatywny system obrotu w Rumunii - BVB AeRO Emitenci alternatywnych rynków akcji - przykłady Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym Istota i znaczenie komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C - analiza studiów przypadków Lego (B2C, B2B) Nike (B2C) Toshiba (B2B) Kukliki FeltDesign Studio (B2C) Reserved (B2C) Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 362 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147020 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Głos pracowników / Dawid Szostek. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 4, s.51-55. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
CZĘŚĆ I. Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń 1. Ja Doświadczające i Ja Zapamiętujące 2. Charakter oczekiwań 3. Wzór na doświadczenie 4. Mit racjonalności 5. Podstawy 6. Czynniki motywujące 7. Umami w biznesie CZĘŚĆ II. Definiowanie Strategii Umami 1. Zachowawczość jest ryzykowna 2. Baza Umami 3. Wizja Umami 4. Wyróżniki Umami 5. Wskaźniki Umami Strategia Umami - narzędzia praktyczne 1. Kwestionariusz Bazy Umami 2. Kwestionariusz Postępów Umami 3. Mapa aspiracji 4. Pięć razy Dlaczego - reaktywacja 5. Definiowanie wyróżników 6. Benchmarking wyróżników 7. Rozstrzyganie dylematów 8. Definiowanie Wskaźników Umami 9. Szeregowanie pomysłów z wykorzystaniem Tabeli Umami CZĘŚĆ III. Nastawienie Umami 1. Pozytywna adaptacja 2. Gra bez końca 3. Jak się rozwijać w skomplikowanych czasach 4. Magia tonowania obietnic 5. Opór jest nieunikniony
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152265 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 352-383.
Dla menedżerów, a także pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
ISTOTA I PODSTAWOWE STRATEGIE KONKURENCJI W TEORII I PRAKTYCE ZARZĄDZANIA 1.1. Pojęcie konkurencji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.1.1. Geneza i istota konkurencyjności 1.1.2. Poziomy i czynniki kształtujące model konkurencyjności 1.2. Składniki konkurencyjności organizacji 1.2.1. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.2. Koncepcje i źródła przewagi konkurencyjnej 1.2.3. Struktura instrumentów konkurowania 1.2.4. Determinanty pozycji konkurencyjnej 1.3. Powiązania sieciowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 1.3.1. Koncepcje powiązań sieciowych przedsiębiorstw 1.3.2. Kluczowe parametry relacji sieciowych 1.3.3. Rodzaje i zakres współpracy sieciowej 1.4. Strategie konkurencji organizacji sieciowych 1.4.1. Istota strategii konkurencji 1.4.2. Klasyfikacja strategii konkurencji organizacji sieciowych 1.4.2. Marketingowe strategie konkurencji ISTOTA I ROLA MIĘDZYNARODOWYCH GRUP I KORPORACJI HOTELARSKICH 2.1. Istota i cechy hotelarstwa 2.1.1. Pojęcie i znaczenie hotelarstwa 2.1.2. Parametry usług hotelarskich 2.2. Miejsce hotelarstwa w strukturze gospodarki turystycznej 2.3. Formy turystyki a główne rodzaje obiektów hotelarskich 2.4. Główne komponenty współczesnego hotelarstwa 2.4.1. Hotel niezależne i ich rola na rynku turystycznym 2.4.2. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 2.4.3. Korporacje hotelowe – istota, cechy, rodzaje 2.5. Metody rozwoju korporacji hotelowych 2.6. Rola międzynarodowych grup i korporacji hotelowych na rynku turystycznym STRATEGIE KONKUROWANIA GRUP I KORPORACJI HOTELOWYCH NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM 3.1. Proces internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.1. Pojęcie internacjonalizacji 3.1.2. Czynniki internacjonalizacji 3.1.3. Motywy internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.4. Sposoby ekspansji przedsiębiorstw hotelowych na rynki zagraniczne 3.2. Metody konkurowania na rynku usług hotelarskich w warunkach globalizacji 3.2.1. Istota globalizacji 3.2.2. Konkurencja w warunkach procesu globalizacji 3.3. Źródła przewagi konkurencyjnej na rynku hotelarskim 3.3.1. Potencjał zasobowy przedsiębiorstw hotelarskich 3.3.2. Wiedza jako niematerialny zasób korporacji hotelowych 3.3.3. Marka i jej wizerunek jako instrument konkurowania korporacji hotelowych 3.4. Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 3.4.1. Instrumenty i strategie marketingu zewnętrznego korporacji hotelowych 3.4.2. Marketing wewnętrzny współczesnych korporacji hotelowych TWORZENIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ MIĘDZYNARODOWE GRUPY I KORPORACJE HOTELOWE 4.1. Uwarunkowania rozwoju hotelarstwa w Polsce 4.2. Baza noclegowa Polski na tle krajów Unii Europejskiej 4.3. Kierunki rozwoju działalności międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 4.4. Motywy, zakres oraz formy wejścia międzynarodowych korporacji hotelowych na polski rynek 4.5. Geograficzne kierunki lokalizacji hoteli 4.6. Preferowane segmenty rynku korporacji hotelowych 4.7. Źródła przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych STRATEGIA OBNIŻANIA KOSZTÓW I KONKUROWANIA POD WZGLĘDEM CENY. STUDIUM PRZYPADKU KORPORACJI ACCORHOTELS 5.1. Pozycja korporacji Accorhotels na świecie 5.2. Zasoby niematerialne korporacji Accorhotels jako instrument konkurowania na polskim rynku 5.3. Analiza i ocena strategii przyjętej przez korporację Accorhotels na polskim rynku
Sygnatura czytelni BWF: XII L 85
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8548 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sposób na obniżanie kosztów / Anna Tomczyk. W: Eurologistics. 2008, nr 2, s.84-85. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153343 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Stawka to za mało / Dawid Wardin. - Wydanie I, polskie. - Gdańsk : Wardin Consulting, 2021. - 327, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Liderzy Opinii)
Na okładce podytuły: praca z rynkiem w transporcie i spedycji : jak pracować nad klientami w wysoce konkurencyjnym środowisku.
Realia rynku transportu i spedycji Walka w hiperkonkurencji Różne przestrzenie rynkowe Różne procesy sprzedażowe w oparciu o segmenty Strategia, inaczej inna perspektywa Planowanie to pierwszy krok Przewaga konkurencyjna, czyli realna wartość W firmie Jak lider wpływa na wyniki Marketingowa strona mocy Jak pracować nad portfolio klientów - 3 kluczowe procesy Finanse, których wcale nie widać Branża oparta na relacjach Jakość serwisu - relacje biznesowe B2B (Business to Business) Pracujemy z ludźmi dla ludzi - relacje międzyludzkie H2H (Humań to Humań) Istotna wartość - oferta i stawka na wejściu w klienta i w trakcie trwania relacji Psychologia czy twardy biznes? Każdy klient to nowa ścieżka - strategia pracy nad klientem CRM - filozofia działania czy system informatyczny? Proces sprzedaży - kamienie milowe i grupy zadań Skąd brać namiary na klientów? Strategia listy awaryjnej - praca na follow-upie Zespoły i osobowości osób decyzyjnych P - pozycja, O - osobowość, E - ego Samozarządzanie w transportowej czasoprzestrzeni Aktywności handlowe prowadzące do wyników Stawianie celów do zadań i wyników Mierniki KPI i benchmark - bez mierzenia nie ma wniosków Motywacja i demotywacja, czyli co pcha, a co cofa Samodyscyplina - Ty vs. Wyniki. Nic więcej Samoocena w górę! Czas (w) pracy idzie na? Ostrożnie z sukcesem Metody działania - czyli „jak"? Jak rozmawiać? Cold cali i otwieranie kontaktu z klientami Jak pisać? Treść maila z ofertą Jak zamykać? Zamykanie wysłanej oferty Jak się targować? Techniki negocjacji Jak obsługiwać? Obsługa klienta Jak się spotkać? Spotkanie handlowe - otwierające i relacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150804, 150801, 150802, 150803 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2018)
Bibliografia przy rozdziałach.
Marzenna Anna Weresa, Arkadiusz Michał Kowalski CZĘŚĆ I. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2017 Rozdział 1. Porównawcza ocena tendencji rozwojowych w polskiej gospodarce w latach 2010-2017: Polska na tle UE Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 2. Zbieżność poziomów dochodu między Europą Środkowo-Wschodnią a Europą Zachodnią Mariusz Próchniak Rozdział 3. Zróżnicowanie dochodów i skala ubóstwa w Polsce w latach 2010-2016 ze szczególnym uwzględnieniem aspektów urbanizacji Patrycja Graca-Gelert Rozdział 4. Handel zagraniczny Polski i miast wojewódzkich: przewagi konkurencyjne i bilans płatniczy w latach 2010-2017 Mariusz-Jan Radło Rozdział 5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na proces urbanizacji w Polsce. Heterogeniczność regionów Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ II. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2017 Rozdział 6. Kierunki polityki gospodarczej i najważniejsze wyzwania w latach 2010-2017 Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 7. Inwestycje i oszczędności krajowe w Polsce w latach 2010-2017 Piotr Maszczyk Rozdział 8. Działalność badawczo-rozwojowa i innowacyjna a konkurencyjność polskiej gospodarki Marzenna Anna Weresa Rozdział 9. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych Mariusz Próchniak CZĘŚĆ III. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKICH MIAST Rozdział 10. Konkurencyjność miast: specyfika, definicja zjawiska i determinanty Magdalena Kachniewska, Arkadiusz Michał Kowalski, Ewelina Szczech-Pietkiewicz Rozdział 11. Konkurencyjność i dynamika rozwoju miast w Polsce Arkadiusz Michał Kowalski Rozdział 12. Finansowanie projektów rozwoju miast w celu zwiększenia konkurencyjności Katarzyna Sum Rozdział 13. Smart city jako forma podnoszenia konkurencyjności miast Ewelina Szczech-Pietkiewicz Rozdział 14. Rola przestrzeni miejskich w tworzeniu innowacji Marta Mackiewicz Rozdział 15. Finansowanie projektów smart cities z programów ramowych FP7 i H2020 Unii Europejskiej Małgorzata Stefania Lewandowska, Tomasz Gołębiowski Rozdział 16. Wpływ turystyki na konkurencyjność i internacjonalizację miast Magdalena Kachniewska Rozdział 17. Różnorodność kulturowa miasta: koszty i korzyści. Przegląd badań Lidia Danik Pozycja konkurencyjna polskiej gospodarki w latach 2010-2017 ze szczególnym uwzględnieniem konkurencyjności miast Marzenna Anna Weresa, Arkadiusz Michał Kowalski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150476 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poland: Competitiveness Report, ISSN 2083-229X ; 2018)
Bibliografia przy rozdziałach.
PART I. THE COMPETITIVENESS OF THE POLISH ECONOMY IN 2010-2017 Chapter 1. A Comparative Assessment of Development Trends in the Polish Economy in 2010-2017: Poland and the EU Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Chapter 2. Convergence of Income Levels Between East- Central and Western Europe Mariusz Próchniak Chapter 3. Income Inequality and Poverty in Poland in 2010-2016 with Particular Focus on Aspects of Urbanization Patrycja Graca-Gelert Chapter 4. The Foreign Trade of Poland and Voivodship Cities: The Competitive Advantages and Balance of Payments in 2010-2017 Mariusz-Jan Radło Chapter 5. Impact of Foreign Direct Investment on the Urbanization Process in Poland. Heterogeneity of Regions Tomasz Marcin Napiórkowski PART II. MAIN COMPETITIVE FACTORS OF POLISH ECONOMY IN THE YEARS 2010-2017 Chapter 6. Directions of Economic Policy and the Most Significant Challenges in 2010-2017 Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Chapter 7. Investments and Domestic Savings in Poland in 2010-2017 Piotr Maszczyk Chapter 8. R&D, Innovation and the Competitiveness of the Polish Economy Marzenna Anna Weresa Chapter 9. Changes in Total Factor Productivity Mariusz Próchniak PART III. THE COMPETITIVENESS OF POLISH CITIES Chapter 10. The Competitiveness of Cities: Components, Meaning and Determinants Magdalena Kachniewska, Arkadiusz Michał Kowalski, Ewelina Szczech-Pietkiewicz Chapter 11. Competitiveness and Dynamics of Urban Development in Poland Arkadiusz Michał Kowalski Chapter 12. Financing Urban Development Projects for the Purpose of Increasing Competitiveness Katarzyna Sum Chapter 13. Smart City as a Form of Increasing Competitiveness of Cities Ewelina Szczech-Pietkiewicz Chapter 14. The Role of Urban Spaces in Creating Innovations Marta Mackiewicz Chapter 15. Financing Smart Cities Projects from the European Union Framework Programs FP7 and H2020 Małgorzata Stefania Lewandowska, Tomasz Gołębiowski Chapter 16. Impact of Tourism on Competitiveness and Internationalization of Cities Magdalena Kachniewska Chapter 17. Cultural Diversity of the City: Costs and Benefits. Research Overview Lidia Danik The Competitive Position of the Polish Economy in 2010-2017 with Focus on City Competitiveness Marzenna Anna Weresa, Arkadiusz Michał Kowalski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2017)
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2016 Rozdział 1. Porównawcza ocena tendencji rozwojowych w polskiej gospodarce w latach 2010-2016: Polska na tle UE Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 2. Zbieżność poziomów dochodu między Europą Środkowo-Wschodnią a Europą Zachodnią Mariusz Próchniak Rozdział 3. Zróżnicowanie dochodów i skala ubóstwa w Polsce. Wpływ transferów z zagranicy na nierówności dochodów gospodarstw domowych w Polsce w latach 2008-2015 Patrycja Graca-Gelert Rozdział 4. Przewagi konkurencyjne Polski w handlu zagranicznym oraz bilans płatniczy w latach 2010-2016 Mariusz-Jan Radio Rozdział 5. Wpływ inwestycji bezpośrednich na konkurencyjność polskiej gospodarki Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ II. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2016 Rozdział 6. Kierunki polityki gospodarczej i najważniejsze wyzwania w latach 2010-2016 Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 7. Ewolucja systemu finansowego w Polsce w latach 2010-2016 w kontekście jego umiędzynarodowienia Katarzyna Sum Rozdział 8. Inwestycje i oszczędności krajowe: Polska na tle innych państw UE Piotr Maszczyk Rozdział 9. Zmiany zasobów ludzkich w Polsce z uwzględnieniem tendencji migracyjnych w latach 2010-2016 Adam Karbowski Rozdział 10. Nauka, technika i innowacje jako czynniki konkurencyjności polskiej gospodarki Marta Mackiewicz Rozdział 11. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych Mariusz Próchniak CZĘŚĆ III. WSPÓŁPRACA POLSKI Z ZAGRANICĄ A INNOWACJE I KONKURENCYJNOŚĆ Rozdział 12. Umiędzynarodowienie narodowego systemu innowacji w Polsce Marzenna Anna Weresa Rozdział 13. Finansowanie działalności innowacyjnej w polskich przedsiębiorstwach z budżetu Horyzont 2020 na tle krajów Unii Europejskiej Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 14. Innowacyjność, kooperacja a internacjonalizacja. Wyniki badań dla polskich przedsiębiorstw przemysłowych Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 15. Internacjonalizacja polskich klastrów Arkadiusz Michał Kowalski Umiędzynarodowienie polskiej gospodarki a zmiany pozycji konkurencyjnej w latach 2010-2016 Marzenna Anna Weresa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150474 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wojna domowa / Krzysztof Wiak. W: Eurologistics. 2007, nr 2, s.87-90. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 25)
Bibliografia, netografia na stronach 252-303.
Koncepcja tworzenia przewag konkurencyjnych w teorii zarządzania Konkurencyjność w teoriach organizacji Istota przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Zdolność przedsiębiorstw do osiągnięcia przewag konkurencyjnych Proces tworzenia przewag konkurencyjnych a przedsiębiorczość strategiczna Zasoby niematerialne a zasobowa koncepcja budowy i utrwalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Zasobowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa okładki Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej Przegląd koncepcji budowy przewag konkurencyjnych w oparciu o zasoby niematerialne Wiedza oraz zaufanie jako kluczowe zasoby niematerialne tworzące przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw Więzi międzyorganizacyjne w procesie utrwalania i budowy przewag konkurencyjnych Charakterystyka przedsiębiorstwa przygranicznego Konceptualizacja pojęcia przygraniczności oraz transgraniczności Charakterystyka oraz możliwości tworzenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw przygranicznych Zasoby niematerialne a zdolność dostosowania się przedsiębiorstw sfery MSP do uwarunkowań środowiskowych Budowa przewag konkurencyjnych przez przedsiębiorstwa MSP należące do inteligentnych specjalizacji na obszarach przygranicznych Narzędzia badawcze, operacjonalizacja Charakterystyka badanego przedmiotu i obszaru badań
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 56
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6012 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 315-349.
Teoretyczno-empiryczne rozważania o kreacji wartości w przedsiębiorstwie Koncepcja neoklasyczna a nieortodoksyjne teorie przedsiębiorstwa Źródła kreacji wartości w teorii konkurencji ekonomicznej .. Pomiar efektów kreacji wartości Konkurencyjność wynikowa jako efekt kreacji wartości przedsiębiorstw w Polsce Rola kapitału intelektualnego w procesie tworzenia wartości we współczesnym przedsiębiorstwie Pojęcie kapitału intelektualnego w naukach ekonomicznych Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Znaczenie akumulacji kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie nowej gospodarki Zastosowanie koncepcji holistyczno-dynamicznej do arralizy kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Akumulacja kapitału ludzkiego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał ludzki jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w kapitał ludzki Jakość kapitału ludzkiego w kontekście procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału ludzkiego Akumulacja kapitału organizacyjnego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał organizacyjny jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w systemy usprawniające procesy Diagnoza polskiej kultury organizacyjnej Potencjał kapitału innowacyjnego przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału organizacyjnego Akumulacja kapitału intraspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału intraspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału intraspołec znego z koncepcją CSR Instrumenty i metody budowania kapitału intraspołecznego... I99Zachowania nieetyczne a akumulacja kapitału intraspołecznego Akumulacja kapitału interspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału interspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału interspołecznego z koncepcją CSR Działania z zakresu CSR na rzecz akumulacji kapitału interspołecznego ograniczenia w procesie akumulacji kapitału interspołecznego Akumulacja kapitału intelektualnego a kreacja wartości na przykładzie średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 102
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5835 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 171-183.
Kluby piłki siatkowej jako podmioty rynkowe Charakterystyka biznesu sportowego Uwarunkowania funkcjonowania piłki siatkowej w Polsce Uwarunkowania międzynarodowe funkcjonowania piłki siatkowej Uwarunkowania krajowe funkcjonowania piłki siatkowej. Źródła finansowania klubów piłki siatkowej Istota konkurencyjności klubu piłki siatkowej Pojęcie konkurencyjności klubu piłki siatkowej Cechy i funkcje konkurencyjności klubów piłki siatkowej Źródła i rodzaje konkurencyjności klubów piłki siatkowej Czynniki konkurencyjności klubów piłki siatkowej Model biznesu w perspektywie pozycji konkurencyjnej klubu piłki siatkowej Definicja i cechy modelu biznesu Formy modelu biznesu Klasyfikacje modeli biznesu Funkcje modeli biznesu klubów piłki siatkowej Determinanty formy modelu biznesu w odniesieniu do pozycji konkurencyjnej klubu piłki siatkowej Empiryczna weryfikacja związków modelu biznesu z pozycją konkurencyjną klubu piłki siatkowej Metodyka badań empirycznych związków modelu biznesu z pozycją konkurencyjną klubu piłki siatkowej Wyniki badania ankietowego klubów piłki siatkowej Analiza ocen składników modeli biznesu klubów piłki siatkowej Statystyczna weryfikacja wyników badań Podstawowe statystyki opisowe zastosowane w badaniu Analiza rzetelności kwestionariusza badania składników modelu biznesu Związki poszczególnych składowych modelu biznesu z pozycją konkurencyjną klubów piłki siatkowej Porównanie poszczególnych składników modelu biznesu w zależności od poziomu rozgrywek. Ocena modeli biznesu i ich związków z pozycją konkurencyjną klubów piłki siatkowej
Sygnatura czytelni BWF: XI N 59
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8744 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności