Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Poradniki i przewodniki
(36)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(98)
dostępne
(65)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Biblioteka Międzywydziałowa
(45)
Biblioteka WEiZ
(61)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Gasper Dorota
(13)
Witkowska Magda
(13)
Lipa Michał
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
Tracy Brian (1944- )
(8)
Doroba Anita
(7)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(6)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(5)
Imai Masaaki (1930- )
(5)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Luecke Richard
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Maxwell John C. (1947- )
(3)
Rostocki Marek
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Buckingham Marcus
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Ertel Danny (1960- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gordon Mark (1956- )
(2)
Grzybek Robert
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Kelley David (1951- )
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Liker Jeffrey K
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mayer Robert (1939- )
(2)
Miller Jon (biznes)
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Owsiak Anna
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Piskorska Agata
(2)
Rumelt Richard P. (1942- )
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Silbiger Steven (1961- )
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Villafuerte Jaime
(2)
Wilson Carol
(2)
Wroblewski Mike
(2)
Arem Tim "T-Bone"
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakałarz Dariusz
(1)
Ball Matthew
(1)
Barden Phil (1959- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bird Drayton
(1)
Blattberg Robert C. (1942- )
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Bly Robert W
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Bowman Alisa
(1)
Branson Richard
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Caslione John A
(1)
Charan Ram
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Coffman Curt
(1)
Cohen June
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cooper Robert K
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czub Marta
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dodd Pamela
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Edwards Jim
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fuller Jack (1985- )
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Getz Gary (1955- )
(1)
Glinka Dorota
(1)
Godin Seth
(1)
Gola Bartłomiej
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Górski Jerzy (dziennikarz)
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret
(1)
Harding Ford
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(129)
Szwecja
(2)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(5)
Dyrektorzy
(1)
Internauci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Marketing
(12)
Przywództwo
(12)
Sukces
(9)
Negocjacje
(8)
Innowacje
(7)
Menedżerowie
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Samorealizacja
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Decyzje
(5)
Kreatywność
(5)
Motywacja pracy
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Coaching
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Organizacja pracy
(3)
Outsourcing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Biznes
(2)
Czas pracy
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Kaizen
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(2)
Metawersum
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Produkty nowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria gier
(2)
Umowa
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zdolności
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Bezpieczeństwo psychiczne
(1)
Brandcasting
(1)
Ból
(1)
COVID-19
(1)
Cele życiowe
(1)
Copywriting
(1)
Cybernetyka
(1)
Czas
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Design thinking
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Epidemie
(1)
FBI
(1)
Finanse osobiste
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Groundswell
(1)
Influencer marketing
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kierowanie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Liderzy
(1)
LinkedIn
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing-mix
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Japonia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(38)
Poradniki
(37)
Opracowanie
(14)
Podręcznik
(9)
Podręczniki
(2)
Audiobooki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Felieton
(1)
Monografia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(52)
Psychologia
(15)
Rozwój osobisty
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
DISC D3 a zaangażowanie 1.Czym jest zaangażowanie? Koszty niskiego zaangażowania Niski poziom zaangażowania - co dalej? Od czego zależy poziom zaangażowania? 2.DISC D3 na rzecz zaangażowania Czym jest praca z DISC D3? Historia DISC D3 w pigułce 3.Co to jest badanie DISC D3? Obszary zastosowania DISC D3 4.DISC D3, czyli trzy płaszczyzny zaangażowania Komunikacja - style zachowania DISC Koncentracja - kierunek uwagi i działania Role zespołowe TEAMS Wartości w miejscu pracy VALUES Cel - postawy/wewnętrzne motywacje BAI 5.Mity na temat DISC i DISC D3 DISC etykietuje ludzi - to te popularne kolory DISC D3 to amerykański model zachowania, więc nie sprawdzi się w innej kulturze Znając DISC, można łatwo manipulować ludźmi Wynik badania za każdym razem może wyjść inny DISC D3 w praktyce 1.DISC w biznesie 2.Rekrutacja z DISC D3 3.Od rekrutacji po system benefitów -case study VINCI Facilities Polska 4.Leadership i zarządzanie talentami -case study Bawaria Motors 5.Podnoszenie jakości współpracy -case study SGB-Bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154355 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Nowe zasady marketingu i PR Jak bezpośrednio dostrzeć do kupujących Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność Blogi - jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii Audio i wideo skłaniaja do działania Bogata witryna internetowa Marketing i public relations w czasie rzeczywistym Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w marketingu i PR Twoj własny plan marketingowy i PR-owy Rozwijanie biznesu - marketing i PR jako narzędzia zwiększające sprzedaż Strategie tworzenia rewelacyjnych treści Jak pisać dla swoich nabywców Rola serwisów społecznościowych Blogowanie - bezpośrednia droga do nabywcy Obraz jest wart tysiaca słów Wideo i podcasty bez tajemnic Jak dotrzeć bezpośredio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym Twoje centrum prasowe - przestrzeń nie tylko dla mediów Nowe zasady docierania do mediów Newsjacking - porwij media swoją historią Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152380 N, 152379 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6468 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część 1. PRODUKTYWNOŚĆ – efektywne decyzje i wykorzystanie czasu ROZDZIAŁ 1. Prawa i zasady produktywności ROZDZIAŁ 2. Elastyczne planowanie ROZDZIAŁ 3. Zarządzanie informacjami i zadaniami Część 2. EUSTRES – efektywne zarządzanie emocjami i stresem ROZDZIAŁ 1. Mechanizm reakcji stresowej ROZDZIAŁ 2. Twój profil reakcji stresowej ROZDZIAŁ 3. Techniki redukcji poziomu stresu ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie emocjami i stresem Część 3. SYNERGIA – efektywne zarządzanie relacjami i współpraca ROZDZIAŁ 1. Relacje asertywne ROZDZIAŁ 2. Empatia i wpływ ROZDZIAŁ 3. Synergia współpracy ROZDZIAŁ 4. Delegowanie zadań Część 4. DOBROSTAN – efektywne zarządzanie energią, zdrowiem i finansami ROZDZIAŁ 1. Zarządzanie swoją energią ROZDZIAŁ 2. Zarządzanie swoim zdrowiem, aktywność fizyczna i odżywianie ROZDZIAŁ 3. Zarządzanie finansami osobistymi 60 praktyk systemu efektywności osobistej 4 × 4 Część 1PRODUKTYWNOŚĆ – efektywne decyzje i wykorzystanie czasu PRODUKTYWNOŚĆ zajmuje się jednym z wymiarów efektywności osobistej, czyli poniesionymi nakładami CZASU. W kolejnych częściach książki omówione zostaną nakłady ponoszone w sferach: emocji i stresu (część 2), relacji z otoczeniem i synergii we współpracy (część 3) oraz zarządzania swoją energią, zdrowiem i finansami (część 4). Jeżeli w powyższym kontekście przyjmiemy, że EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA polega na umiejętności osiągania najlepszych możliwych efektów przy najmniejszym możliwym wysiłku i w najkrótszym czasie, to PRODUKTYWNA osoba powinna robić: właściwe rzeczy we właściwym czasie oraz we właściwy sposób.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 240
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150119 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6248 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor opracowania "Amerykańskie a polskie prawo gospodarcze" (s. 456-466) Włodzimierz Szpringer.
Tytuł oryginału: Ten-Day MBA : A Step-by-Step Guide to Mastering the Skills Taught In America's Top Business Schools.
Indeks.
Dzień 1. MARKETING Dzień 2. ETYKA Dzień 3. RACHUNKOWOŚĆ Dzień 4. NAUKA O ORGANIZACJI Dzień 5. ANALIZA ILOŚCIOWA Dzień 6. FINANSE Dzień 7. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE Dzień 8. EKONOMIA Dzień 9. STRATEGIA Dzień 10. MINIKURSY MBA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146355, 146356, 146354 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes i Zarządzanie)
Tytuł oryginału: Ten-Day MBA : A Step-by-Step Guide to Mastering the Skills Taught In America's Top Business Schools.
Indeks.
Dzień 1. MARKETING Dzień 2. ETYKA Dzień 3. RACHUNKOWOŚĆ Dzień 4. NAUKA O ORGANIZACJI Dzień 5. ANALIZA ILOŚCIOWA Dzień 6. FINANSE Dzień 7. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE Dzień 8. EKONOMIA Dzień 9. STRATEGIA Dzień 10. MINIKURSY MBA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153711 N, 153712 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023 - 280 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 279-280.
CZĘŚĆ l. OD CZEGO ZACZĄĆ PODCAST? rozdział 1. Przygotowanie rozdział 2. Od czego zacząć podcast? Krok pierwszy - dlaczego podcast? Krok drugi - strategia twojego podcastu Krok trzeci - ustal motyw przewodni podcastu Krok czwarty - nazwa podcastu Krok piąty - pierwszy plan podcastu Krok szósty - okładka podcastu Krok siódmy - pierwszy odcinek rozdział 3. Jak utrzymać zapał do tworzenia? rozdział 4. Opór przed i w trakcie rozdział 5. Kiedy brakuje pomysłów rozdział 6. Podcast to nie sprint, to ultramaraton rozdział 7. Twoja prawda będzie studialna rozdział 8. Nie stój w miejscu! rozdział 9. Co może dać ci podcast? CZĘŚĆ II. TEMATY TECHNICZNE rozdział 10. Twój głos twoją siłą! rozdział 11. Twój pierwszy mikrofon... w telefonie rozdział 12. Optymalne rozwiązania techniczne rozdział 13. Jaki format wybrać? rozdział 14. Co z tym montażem? rozdział 15. Gdzie publikować podcasty? rozdział 16. Jak być na bieżąco? rozdział 17. Optymalizacja i automatyzacja CZĘŚĆ III. PROMOCJA, PIENIĄDZE I STATYSTYKI rozdział 18. Bez promocji nadal jesteś w szufladzie rozdział 19. Newsletter tubą twojego podcastu rozdział 20. Jak zarabiać na podcastach? rozdział 21. Cyferki, które nie zawsze mają znaczenie rozdział 22. Nie wszystko, nie wszędzie i nie z każdym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154276 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
CZĘŚĆ I. Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń 1. Ja Doświadczające i Ja Zapamiętujące 2. Charakter oczekiwań 3. Wzór na doświadczenie 4. Mit racjonalności 5. Podstawy 6. Czynniki motywujące 7. Umami w biznesie CZĘŚĆ II. Definiowanie Strategii Umami 1. Zachowawczość jest ryzykowna 2. Baza Umami 3. Wizja Umami 4. Wyróżniki Umami 5. Wskaźniki Umami Strategia Umami - narzędzia praktyczne 1. Kwestionariusz Bazy Umami 2. Kwestionariusz Postępów Umami 3. Mapa aspiracji 4. Pięć razy Dlaczego - reaktywacja 5. Definiowanie wyróżników 6. Benchmarking wyróżników 7. Rozstrzyganie dylematów 8. Definiowanie Wskaźników Umami 9. Szeregowanie pomysłów z wykorzystaniem Tabeli Umami CZĘŚĆ III. Nastawienie Umami 1. Pozytywna adaptacja 2. Gra bez końca 3. Jak się rozwijać w skomplikowanych czasach 4. Magia tonowania obietnic 5. Opór jest nieunikniony
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152265 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Okł.: Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się twój zespół!
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 888(1)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 136(2)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141614, 141615 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141613 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. E 5407 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: Marketing.
Prawdziwy cel biznesu Skuteczny marketing w czterech odsłonach Trzy niezbędne pytania w marketingu Wywiad rynkowy Marketing zorientowany na klienta Dlaczego ludzie kupują Analiza konkurencji Osiąganie przewagi konkurencyjnej Marketing mix Strategie pozycjonowania marki Cztery filary strategii marketingowej Wybór pola bitwy Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma Zdominuj niszę rynkową Kreatywne strategie rozwoju rynku Wykorzystaj inne formy sprzedaży Koncepcja wiązki zasobów Cztery drogi do zmian w twoim biznesie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 270
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 136(6)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148291 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6055 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie / Brian Tracy ; przekł.: Marek Rostocki. - Warszawa : MT Biznes, 2014. - 116, [1] s. ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Okł.: 21 sposobów zwiększania wydajności sprawdzonych w praktyce!
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 888(2)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 136(1)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141618 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141616 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. E 5408 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Okł.: Teraz także ty możesz zostać znakomitym negocjatorem!
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 888(3)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 136(3)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141620, 141621 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141619 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. E 5409 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przywództwo / Brian Tracy ; przekł.: Michał Lipa. - Warszawa : MT Biznes, 2015. - 96, [1] s. ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Okł.: Odkryj w sobie potencjał przywódcy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 888(4)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 136(5)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141624, 141623 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141622 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5410 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 888(5)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 136(4)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141627, 141626 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141625 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5411 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla KAM-owców, sprzedawców aktywnych, osób zajmujących się obsłgą klientów, szefów zespołów sprzedarzowych, członków zarządu, dyrektorów sprzedarzy i marketingu oraz studentów wydziałów zarządzania i marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 211
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131630 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
WPROWADZAJ INNOWACJE Miarą jutrzejszego sukcesu są dzisiejsze pomysły Wzmacnianie ideaflow Zarzuć problem pomysłami91 Budowa bazy danych innowacyjnych pomysłów Przetestuj swoje pomysły Niech cały świat będzie twoim laboratorium WZBIJ SIĘ NA WYŻYNY Rozdział 7 W poszukiwaniu różnych perspektyw Zmień swoją perspektywę Pobudzanie ciekawości Zachęcaj do twórczych kolizji Przełamywanie twórczego impasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154432 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Książka oparta na badaniach Uniwersytetu Tennessee oraz Sił Powietrznych USA.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 887
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135300 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4806 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Nowe zasady Rozdział 2. Bądź lustrem Rozdział 3. Nie czuj ich bólu, lecz go nazwij Rozdział 4. Wystrzegaj się „tak” – opanuj „nie” Rozdział 5. Wywołaj dwa słowa, które natychmiast odmienią każde negocjacje Rozdział 6. Nagnij ich rzeczywistość Rozdział 7. Stwarzaj iluzję kontroli Rozdział 8. Zadbaj o gwarancję realizacji postanowień Rozdział 9. Targuj się twardo Rozdział 10. Znajdź czarnego łabędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 129344 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Nowe wydanie książki Coaching biznesowy.
Bibliografia, netografia strony 515-521. Indeks.
Co to jest coaching? Różnice między coachingiem, terapią, doradztwem, mentoringiem i konsultingiem od nakazów do ich braku ograniczające przekonania Neurobiologia a coaching Kształtowanie kultury coachingowej w organizacjach lstota kultury coachingowej Dziesięć kroków do stworzenia kultury coachingowej Coaching w rzeczywistości biznesowej Szkolenie trenerów w miejscu pracy Przywództwo coachingowe Coaching interkulturowy Coaching w szkołach Coaching dla organizacji Crisis at Christmas Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw i wartość wspólna. Ponowne zbliżenie biznesu i społeczeństwa Agresja w miejscu pracy odporność przywódcy Superwizja coachingowa z perspektywy biznesowej ROI: pomiary zwrotu z inwestycji w coaching I84 Umlejętności trenetów i menedżerów Słuchanie odzwierciedlanie, podsumowywanie i wyjaśnianie Zadawanie pytań Protokół przyzwolenia Model coachingowy GRoW Model EXACT. Coachingowe podejście do wyznaczania celów lnformacja zwrotna w coachingu Coaching - spojrzenie na strukturę Planowanie i weryfikacja działań Przybornik coacha. Dalszy rozwój zawodowy Czysty język Davida Grove'a Wiedza emergentna Davida Grove'a Coaching transpersonalny Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego Coaching systemowy Analiza transakcyjna i model OK Corral . .. Ocena 360 stopni Model inteligencji emocjonalnej Reuvena Bar-Ona (BarOn EQ-i) ......... .. . Thomas-Kilmann Conflict Mode lnstrument (TKl) Porozumienie bez przemocy (NVC) Marshalla Rosenberga Przywództwo sytuacyjne Kouzes i Posner. Wyzwania przywództwa Cultural Transformation Tools Wewnętrzna gra Środowisko sprzyjające myśleniu według Nancy Kline Appreciative inquiry Uważność Model sześciu etapów krzywej zmiany Elizabeth Kribler-Ross Model rozwoju zespołu Bruceh Tuckmana: formowanie, docieranie, normowanie, działanie Wskaźnik MBTl@ - Myers-Briggs Type lndicator Enneagram Style uczenia się według Kolba Dlsc Okno Johari lnne modele ról zespołowych
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 71
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5889 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czym jest zarządzanie Zarządzanie małym zepsołem Sztuka dodawania feedbacku Zarządzanie sobą Efektywne spotkania Sztuka zatrudniania Skuteczne działanie Zarządzanie rosnącym zespołem Pielęgnowanie kultury
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 144
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6153 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności