Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1622)
Forma i typ
Książki
(1327)
Publikacje naukowe
(833)
Publikacje fachowe
(444)
Publikacje dydaktyczne
(341)
Artykuły
(261)
Poradniki i przewodniki
(113)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(14)
E-booki
(11)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1086)
dostępne
(679)
wypożyczone
(127)
nieokreślona
(32)
Placówka
Wypożyczalnia
(779)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(421)
Biblioteka WEiZ
(596)
Biblioteka WWFiF
(44)
Magazyn
(35)
Biblioteka WEAiI
(34)
Autor
Sałbut Bartosz
(17)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Knosala Ryszard (1949- )
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Kotler Philip (1931- )
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Witkowska Magda
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Mruk Henryk
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Doroba Anita
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Banaś Jarosław
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gierulski Wacław
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Jonek-Kowalska Izabela
(3)
Jones Daniel T
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kalińska-Kula Magdalena
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Koch Tomasz (1956- )
(3)
Koliński Adam
(3)
Kornicki Lucjan
(3)
Kot Janusz
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Kretek Henryk
(3)
Krwawicz Małgorzata
(3)
Kulińska Ewa
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Kłos Sławomir (1966- )
(3)
Lew Grzegorz
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(664)
2010 - 2019
(875)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1557)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1594)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
Singapur
(1)
Język
polski
(1573)
angielski
(46)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(297)
Menedżerowie
(198)
Przedsiębiorcy
(71)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Urzędnicy
(10)
Informatycy
(9)
Pracownicy naukowi
(9)
Dyrektorzy HR
(8)
Logistycy
(8)
Ekonomiści
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(314)
Przedsiębiorstwo
(159)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(108)
Marketing
(105)
Innowacje
(83)
Zarządzanie jakością
(73)
Komunikacja marketingowa
(69)
Zarządzanie projektami
(66)
Przedsiębiorstwa
(50)
Zasoby ludzkie
(47)
Organizacja
(46)
Kultura organizacyjna
(44)
Zarządzanie ryzykiem
(43)
Przywództwo
(42)
Media społecznościowe
(41)
Strategia marki
(41)
Produkcja
(40)
Zarządzanie strategiczne
(39)
Logistyka gospodarcza
(35)
Marketing elektroniczny
(34)
Zarządzanie wiedzą
(34)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(33)
Organizacje
(31)
Inżynieria produkcji
(30)
Logistyka
(30)
Menedżerowie
(29)
Konkurencyjność
(28)
Handel elektroniczny
(26)
Rozwój zrównoważony
(26)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(25)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Marketing strategiczny
(24)
Model biznesowy
(23)
Szczupłe zarządzanie
(23)
Content marketing
(22)
Decyzje
(22)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Marka (ekonomia)
(21)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Public relations
(20)
Zarządzanie finansami
(20)
Łańcuch dostaw
(20)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Kreatywność
(18)
Motywacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Sukces
(18)
Zaangażowanie pracowników
(18)
Zarządzanie innowacjami
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Controlling
(17)
Kampanie reklamowe
(17)
Komunikacja interpersonalna
(17)
Organizacja pracy
(17)
Planowanie strategiczne
(17)
Przedsiębiorczość (postawa)
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Systemy informatyczne zarządzania
(17)
Zarządzanie treścią
(17)
Coaching
(16)
Marketing partnerski
(15)
Badania marketingowe
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Obsługa klienta
(14)
Praca zespołowa
(14)
Projektowanie
(14)
Reklama
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
BHP
(13)
Design thinking
(13)
Marketing społecznościowy
(13)
Strategia reklamy
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(13)
Branding (marketing)
(12)
Dobre praktyki
(12)
Gospodarka
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Modele matematyczne
(12)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(12)
Zarządzanie produktem
(12)
Zarządzanie zmianą
(12)
Analiza danych
(11)
Bibliotekarstwo
(11)
Efektywność reklamy
(11)
Etyka biznesu
(11)
Finanse
(11)
Internet
(11)
Jakość
(11)
Praca
(11)
Produktywność (ekonomia)
(11)
Sztuczna inteligencja
(11)
Usługi
(11)
Zachowanie organizacyjne
(11)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(10)
Temat: czas
2001-
(487)
1901-2000
(76)
1989-2000
(63)
1945-1989
(24)
1801-1900
(6)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(290)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(326)
Podręcznik
(274)
Artykuł z czasopisma fachowego
(261)
Opracowanie
(247)
Poradnik
(162)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(92)
Raport z badań
(54)
Poradniki
(49)
Case study (studium przypadku)
(22)
Podręczniki akademickie
(13)
Materiały konferencyjne
(11)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Esej
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3800)
Medycyna i zdrowie
(2545)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2441)
Informatyka i technologie informacyjne
(1729)
Zarządzanie i marketing
(1622)
Nauka i badania
(1537)
Kultura fizyczna i sport
(1374)
Transport i logistyka
(1345)
Architektura i budownictwo
(1062)
Historia
(718)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(513)
Socjologia i społeczeństwo
(363)
Psychologia
(354)
Matematyka
(335)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(297)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(270)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(203)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(166)
Geografia i nauki o Ziemi
(151)
Biologia
(136)
Rozwój osobisty
(126)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(108)
Językoznawstwo
(101)
Praca, kariera, pieniądze
(83)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(260)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1622 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Znaczenie inbound marketingu w komunikacji Dlaczego content is king? Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu Content marketing a treści sprzedażowe Czego można nauczyć się z historii content marketingu? Po pierwsze: jakość Po drugie: język korzyści Po trzecie: kanał komunikacji Po czwarte: spójność Po piąte: strategia Cel w content marketingu Jak określać cele w content marketingu? Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? Po czym poznać, że cel został osiągnięty? Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu Dlaczego potrzebujesz persony? Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? Jak zbudować personę, a raczej persony? Nie daj się wpuścić w kanał POEM(at) w kanałach Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy Co powinien zawierać harmonogram? Jak pracować z harmonogramem? Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem Treść - to co najważniejsze Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko Jak mądrze używać słów kluczowych? Content marketing B2B B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? Content marketing i budowa marki osobistej Etapy budowy marki osobistej Twój content marketing
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149792 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-178. Indeksy.
WYZWANIA REWOLUCJI CYFROWEJ W KONTEKŚCIE KOMPETENCJI INNOWACYJNYCH {Teresa Bal-Woźniak) 1.1.Identyfikacja kluczowych wyzwań związanych z rewolucją cyfrową 1.2.Kompetencje innowacyjne jako sposób radzenia sobie z wyzwaniami rewolucji cyfrowej 1.3.Transformacja cyfrowa a przyszłe kompetencje zawodowe, istotne także w kierowaniu zespołami ludzkimi PODSTAWY KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI W WARUNKACH REWOLUCJI CYFROWEJ {Marzena Jankowska-Mihułowicz) 2.1.Pojęcie, rodzaje, etapy rozwoju i cechy zespołów 2.2.Kierowanie, zarządzanie, władza i przywództwo 2.3.Style kierowania i przywództwa WSPÓŁCZESNE KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI Z WYKORZYSTANIEM DOROBKU HUMAŃ RESOURCES MANAGEMENT {Krystyna Kmiotek) 3.1.Pozyskiwanie pracowników i derekrutacja jako narzędzia alokacji zasobów ludzkich w organizacji 3.2.Praktyki w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi służące utrzymaniu pracowników w organizacji 3.3.Digitalizacja zarządzania zasobami ludzkimi a budowanie zespołów KREATYWNOŚĆ W FUNKCJONOWANIU ZESPOŁÓW {Teresa Piecuch) 4.1.Geneza, istota i znaczenie twórczości i kreatywności. Myślenie lateralne a myślenie linearne 4.2.Czynniki pobudzające i tłumiące kreatywność. Olśnienie, przypadek i intuicja w procesie tworzenia kreatywnych rozwiązań 4.3.Twórcze metody rozwiązywania problemów NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W PRACY KIEROWNIKA ZESPOŁU W WARUNKACH PERMANENTNYCH ZMIAN - LIDER W TRUDNYCH SYTUACJACH {Jolanta Stec-Rusiecka) 5.1.Podstawowe zagadnienia komunikacji w zespole 5.2.Konflikt i problem w zespole. Umiejętności zespołowe niezbędne do rozwiązywania problemów 5.3.Etyczne aspekty funkcjonowania zespołu. Rola kierownika w kształtowaniu zachowań etycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151146 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 62-68. Indeks.
1.WPROWADZENIE MERYTORYCZNE: KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI A KLASYCZNE FUNKCJE ZARZĄDZANIA 2.TREŚCI KSZTAŁCENIA Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI ZGODNE Z KRK 3.TABLICA SYNCHRONIZACJI WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW 4.ORGANIZACYJNE ASPEKTY ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI 4.1.Sugerowany jeden ze sposobów wystawiania ocen 4.2.Określenia typowe dla części warsztatowej zajęć, występujące w agendach 5.PRZEBIEG ZAJĘĆ ZE WSKAZANIEM NA PORZĄDEK SPOTKAŃ W RAMACH KOLEJNYCH TEMATÓW Temat 1. Zajęcia organizacyjne Temat 2. Metody dydaktyczne proponowane na zajęcia Temat 3. Role lidera i menedżera organizacji Temat 4. Poziomy kompetencyjne Temat 5. Technologie cyfrowe i ich przydatność w rozwiązywaniu praktycznych problemów Temat 6. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Temat 7. Kierowanie sobą i kreowanie siebie w roli kierowniczej Temat 8. Zespoły ludzkie i ich rodzaje w kontekście wyzwań rewolucji cyfrowej Temat 9. Przywództwo transformacyjne kontra przywództwo transakcyjne Temat 10. Rozstania z pracownikami (case study) Temat 11. Burza mózgów w rozwiązywaniu problemów z zakresu kierowania zespołami ludzkimi Temat 12. Metoda sześciu kapeluszy Edwarda de Bono na usługach zespołów kreatywnych Temat 13. Psychologiczne podstawy systemu komunikacji w zespole Temat 14. Ocena skuteczności systemu komunikacji w zespole Temat 15. Budowa kodeksu etycznego jako narzędzia regulacji zachowań w zespole projektowym - szczególnym przypadku zespołu zadaniowego 6.PRZYKŁADOWE KARTY DYDAKTYCZNE 7. PROPOZYCJE TEMATYCZNE DLA ZESPOŁÓW PROBLEMOWYCH ORAZ DLA POTRZEB EGZAMINU USTNEGO Zakres tematyczny 1. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Zakres tematyczny 2. Podstawy kierowania zespołami ludzkimi w warunkach rewolucji cyfrowej Zakres tematyczny 3. Współczesne kierowanie zespołami ludzkimi z wykorzystaniem dorobku HRM Zakres tematyczny 4. Kreatywność w funkcjonowaniu zespołów Zakres tematyczny 5. Narzędzia komunikacji w pracy kierownika zespołu w warunkach permanentnych zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 258-[259].
Dla analityków biznesowych.
PROCESY I METOD Planowanie i monitorowanie analizy Projekt Problemy Rozwiązanie Zaplanowanie podejścia do przeprowadzenia analizy biznesowej Zaplanowanie zaangażowania interesariuszy Planowanie zarządzania analizą biznesową i planowanie zarządzania informacjami pozyskanymi w analizie biznesowej Identyfikacja usprawnień w przebiegu analizy biznesowej Od modelu do rozwiązania Jak zapanować nad wymaganiami? O porażkach w projektowaniu systemów Propozycja Narzędzia Case study Dawno, dawno temu, czyli jak to drzewiej bywało Quo vadis World Tworzymy system Model rozwiązania systemowego Struktura modelu wymagań Przepis na powiązanie elementów zależnych w EA Przypadki użycia Śledzenie zależności Nie wyobrażaj sobie, zobacz Wykonaj z nami swój prototyp Model modelowi nierówny, czyli łamanie schematów w postrzeganiu modelowania procesów biznesowych w projektach firmy Opis przypadku Problemy i wyzwania Rozwiązanie problemu Wizualizacja procesu Model procesów podstawowych w notacji BPMN 2.0 Proces wytwarzania wymagań Struktura zależności zagadnień i koncepcja zarządzania projektem Rezultat Wnioski, zalecenia i rekomendacje Behaviour-Driven Development jako platforma komunikacji Domena jako fundament komunikacji Kruszenie wiedzy domenowej własną głową Wspólny cel i model domenowy Język domenowy jako medium komunikacji Na początku był słownik Parafraza jako narzędzie do budowania zrozumienia Wpływ kultury pracy na komunikację Komunikacja w rzeczywistym środowisku Zmiany widzę-wszędzie zmiany! Wyjdź zza biurka - analityk w terenie Przeniesienie komunikacji na wyższy poziom User Story jako format zapisu wymagań Jednoznaczne i czytelne testy kodu źródłowego Wykonywalna dokumentacja jako platforma komunikacji PRODUKTY PRAC Dokumentacja analityczna Dokumentacja byle jaka Przedmiot Problem Rozwiązanie Zastosowane techniki Rezultaty Wnioski, zalecenia, rekomendacje Potrzebujemy tylko dokumentu Przedmiot Problem Rozwiązanie Rezultat Wnioski, zalecenia, rekomendacje Dużo dokumentacji, mało informacji Przedmiot Problem Rozwiązanie Rezultat Czy można było jeszcze coś zepsuć? Przedmiot - charakterystyka projektu/sytuacji i problemu do rozwiązania Stosowane definicje Opis zlecenia, terminy realizacji i otoczenie projektu Istniejąca aplikacja Stan udokumentowania wymagań do obsługi urządzeń Wiedza merytoryczna zespołu o zagadnieniu i wspieranych procesach u klienta Zespół Odpowiedzialności poszczególnych ról w zespole Zamawiający Przebieg procesu analizy i powstałe produkty w pierwszej fazie przed wstrzymaniem projektu Problemy, przed którymi stanęliśmy Przekonanie, że wszystko jest gotowe, wystarczy zaimplementować Przeterminowane wymagania, brak właścicieli wymagań, zdefiniowanych interesariuszy Skupiono się na szczegółach, pominięto główne założenia Nie został rozpoznany proces biznesowy klienta Duży zakres dostarczanych usług bez podziału na etapy realizacji. Trudność estymacji pozostałych prac Pozostałe problemy Rozwiązanie - podejścia, techniki i technologie, jakie wykorzystaliśmy w projekcie, by rozwiązać problem i zrealizować postawiony cel Ankiety Eksperci dziedzinowi, weryfikacja rozwiązań i kontakt z klientem Lista wymagań Pseudouporządkowana logika biznesowa aplikacji Lista usług aplikacji Podział na etapy i usługi dodatkowe Rezultat ZESPÓŁ I UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKIE Janusze analityki. Czy warto być samotnym wilkiem w zespole? Samotny wilk Zespół nadchodzi z odsieczą Chaos: razem, ale osobno Konsekwencje Wprowadzanie Scruma - problemy i korzyści O teorii autodeterminacji Praca w Scrumie Samoorganizacja zespołu - autonomia Rozwiązanie Sens pracy i trudność wykonywanych zadań Rozwiązanie Poczucie kompetencji - ciągły rozwój Możliwość wpływania na produkt Rozwiązanie Relacje z innymi - potrzeba przynależności Współpraca a rywalizujące Zosie samosie Rozwiązanie Rola relacji z użytkownikami Rozwiązanie Outsourcing analizy. Jak się przygotować Przedmiot - charakterystyka projektu i problemu do rozwiązania Problemy, rozwiązanie i rezultat Koordynacja zależności prac analitycznych Komunikacja w zespole Narzędzie CASE do modelowania Wspólne szablony wymagań Repozytorium. Gdzie przechowywać dokumenty? Odbiór produktów analitycznych Coaching w analizie Coach i coaching Role w coachingu Coach Klient coachingu (inaczej: coachee) Sponsor coachingu Elementy coachingu Model coachingowy Przebieg procesu coachingowego Umiejętności coachingowe Aktywne słuchanie Pytania sięgające sedna Ćwiczenie Bezpośrednia komunikacja Ćwiczenie Obecność Ćwiczenie Tak, i Ćwiczenie Podejście coachingowe EWOLUCJA Projektowanie nastawione na zmianę Ewolucja systemów informatycznych Inżynieria wymagań w kontekście ewolucji systemów Inżynieria wymagań wspierająca ewolucję systemów Model CoRE Metody statystyczne Przewidywanie przyszłości Cztery podejścia do wymagań Wymagania w systemach eksperckich Podsumowanie metod Projektowanie nastawione na zmianę Wiedza domenowa Modułowość rozwiązań Uniwersalne interfejsy Konfigurowalność Myślenie o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144909 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 129-139.
Dla badaczy przedmiotowych zjawisk oraz praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155544 N, 155545 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
w opracowaniu: sygn. 155546 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Product leadership : how top product managers launch awesome products and build successful teams.
Indeks.
Pełnia odpowiedzialności bez krztyny władzy? Co decyduje o niepowtarzalności przywództwa produktowego? Idealny styl przywództwa produktowego na danym etapie produktu Przywództwo w młodych firmach Naucz się budować i trenować zespół Implementowanie procesu i kierunku zorientowanego na realizację celów Naucz się oceniać sukces Twojej pracy Część I Lider produktu Rozdział 1. Czym jest zarządzanie produktem? Rola zarządzania produktem Historia zarządzania produktem Narodziny zarządzania produktem Zarządzanie produktem łączy się z technologią Zarządzanie produktem staje się zwinne Zarządzanie produktem zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie Jaka jest przyszłość zarządzania produktem? Rozdział 2. Dlaczego przywództwo produktowe jest tak istotne? Wpływ lidera produktu Rozwijająca się organizacja Zespół Twórcy Wyzwania specyficzne dla przywództwa produktowego: nie tylko miejsce przy stole Czym nie jest przywództwo produktowe? Strategiczność przywództwa produktowego Dlaczego liderzy produktu nie mogą spać po nocach? Priorytetyzowanie pomysłów, funkcji i projektów Skuteczna i produktywna współpraca Szkolenie i rozwój zespołu produktowego Zarządzanie w górę i na zewnątrz Dostosowywanie i nakierowywanie organizacji Rozdział 3. Sztuka bycia wielkim liderem produktu Wyznaczanie zasad produktu Wyznaczanie wizji produktu Przejście od wizji do strategii Przejście od strategii do planu rozwoju produktu Koncentrowanie uwagi na problemach klienta Priorytetyzowanie celów i działań strategicznych Zarządzanie nieznanym Małe zakłady Duże zakłady Umieszczanie niejednoznaczności w ramach czasowych Produkt jest dyscypliną drużynową Projektowanie zespołu produktowego Różnorodność Przekrojowość Wieczny optymizm Tworzenie talentów w zespole produktowym i projektowanie karier Tworzenie ścieżki kariery w kierunku wizji Rozpoczynanie rozmowy o karierze z myślą o ogólnej perspektywie Wznoszenie się ponad trendy i technologię Rozwijanie kompetencji twardych Rozwijanie kompetencji miękkich Równowaga między odkrywaniem a dostarczaniem Tradycja a nowatorstwo Włączanie odkrywania do procesu Procesu w sam raz Komunikacja i ograniczenia Wyjaśnienie kwestii władzy Zarządzanie polityką Rozdział 4. Czy istnieje recepta na sukces? Jak wygląda sukces przywództwa produktowego? Mierzenie sukcesu Mierzenie sukcesu jako umiejętność rozwiązywania problemów Cechy wspólne skutecznych zespołów produktowych Jak rozpoznawać liderów produktu? Rozdział 5. Zatrudnianie lidera produktu Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu Wybór czasu na rekrutację Wybór czasu w organizacjach prowadzonych przez założyciela Wybór czasu zatrudniania we wschodzących lub szybko rozwijających się firmach Wybór czasu zatrudniania w środowiskach korporacyjnych Praktykanci tworzenie własnych liderów produktu W jaki sposób programy praktyk mogą wspierać przywództwo produktowe? Tworzenie programu praktyk Przypadek długofalowego zaangażowania się wobec ludzi i zespołów Stać się liderem produktu Część II Właściwy lider we właściwym czasie Rozdział 6. Nowo powstała organizacja Liderzy produktu w nowej firmie Największe wyzwania Rozwiązywanie właściwego problemu Równowaga pomiędzy wewnętrznymi a zewnętrznymi motywatorami Poznaj swojego klienta Zarządzanie oczekiwaniami zespołu Poznaj siebie Styl przywództwa produktowego w młodej firmie Powiązanie wizji produktu ze strategią i taktyką Odwzorowywanie wizji Ciągła komunikacja Odgrywanie roli klienta w celu odkrycia podstawowych wartości Nie pomijaj badań Badania, dane i testowanie Udostępnianie badań Priorytetyzowanie celów Równoważenie priorytetów i radzenie sobie z napięciami Jeszcze o wyborze priorytetyzowanych elementów Badania i ponowne ustalanie priorytetów Założyciel a pierwszy zatrudniony lider produktu Zespoły produktowe w młodej firmie Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach Zarządzanie dynamiką zespołu Dobieranie osobowości i filozofii Dopasowywanie członków zespołu Dopasowywanie stylu przywództwa do stylu zespołu Ukierunkowanie na użytkowników Rozwijanie talentu Rozdział 7. Organizacja dojrzewająca Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających Utrzymywanie koncentracji na użytkowniku Kontrola ego Podróż od eksperta technicznego do lidera ludzi Kojarzenie faktów Wspieranie liderów na ścieżce zmian Zapobieganie przerwaniu komunikacji Porada praktyczna dla liderów na ścieżce zmian Realizacja weryfikuje wizję Budowanie zespołów Rekrutowanie odpowiednich ludzi do zespołu Rozdział 8. Organizacja dojrzała korporacja Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu Unikanie samozadowolenia po odniesieniu sukcesu Zachowanie dyscypliny po odniesieniu sukcesu Zachowywanie koncentracji w czasie skalowania Dostarczanie strategii wejścia na rynek zorientowanej na klienta Skuteczna komunikacja i współpraca Unikanie ugrzecznionych danych Mierzenie właściwych czynników Praca a kultura firmy Przywództwo w korporacji Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami Promowanie współpracy Zmiana kultury korporacyjnej Czyny, nie słowa Utrzymywanie wyrazistości wizji Wdrożenie strategii portfela produktów Myślenie na małą skalę, skutki na wielką Twórz, zanim zajmiesz się tworzeniem Część IIIPraca z klientami, agencjami, partnerami i zewnętrznymi interesariuszami Rozdział 9. Odwzorowywanie środowiska partnerskiego Skuteczne odwzorowywanie Poszukiwanie wspólnej wartości Zaufanie jest spoiwem Wartość danych dostarczanych przez klienta Kiedy i dlaczego należy zatrudniać konsultantów? Uzupełnianie braków doświadczenia i taktycznych Zarządzanie zmianą Dołączanie pomocy z zewnątrz do zespołu Zarządzanie problemami Agencje, firmy projektowe i studia projektowe Przykładowe scenariusze Punkt widzenia lidera produktu Nierozsądny argument: projektowanie produktu jest strategiczne Wolni strzelcy/wykonawcy Partnerzy strategiczni Wielopłaszczyznowi ludzie i rozwiązania partnerskie Wiele strategii zatrudniania przepisem na sukces Konkluzje na temat partnerstwa Twórz w sposób wartościowy, realny i użyteczny Zachowaj mentalność ucznia Myśl nieszablonowo Nie uciekaj przed zmianami Skromność jest cnotą
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 253 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147418 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowo-Metodyczne / Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie)
Bibliografia na stronie 55.
1.Podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania strategicznego 2.Szkoły myślenia strategicznego 3.Proces planowania strategicznego w organizacjach 4.Otoczenie organizacji 5.Metody analizy strategicznej makrootoczenia organizacji 6.Metody analizy strategicznej otoczenia konkurencyjnego organizacji 7.Metody analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 8.Zintegrowane metody analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 9.Wybrane rodzaje strategii organizacji
Sygnatura czytelni BWF: IX F 59
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154209 E N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 798)
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
1.PROGNOZOWANIE ZMIAN SEJSMICZNOŚCI INDUKOWANEJ Z WYKORZYSTANIEM WSKAŹNIKÓW CHARAKTERYZUJĄCYCH PRZEBIEG PROCESÓW DEFORMACYJNYCH I ENERGETYCZNYCH W GÓROTWORZE (Piotr BAŃKA) 2.1.Badania sejsmiczności indukowanej prowadzoną eksploatacją górniczą 2.2.Wskaźniki charakteryzujące stan zdeformowania warstw skalnych 2.3.Wskaźniki charakteryzujące zmiany energii właściwej w warstwach skalnych 2.4.Model regresji wydatku energetycznego wstrząsów względem obliczanych zmian deformacyjnych oraz energetycznych zachodzących we wstrząsogennych warstwach skalnych 2.6.Związki sejsmiczności indukowanej z obliczanymi zmianami deformacyjno-energetycznymi - studium przypadku 3.INICJATYWY GOSPODARKI O OBIEGU ZAMKNIĘTYM W PRZEDSIĘBIORSTWACH GÓRNICZYCH W POLSCE (Anna BLUSZCZ) 3.1.Charakterystyka koncepcji gospodarki o obiegu zamkniętym 3.2.Inicjatywy dotyczące wdrażania zasad gospodarki o obiegu zamkniętym w przedsiębiorstwach górniczych w Polsce i uzyskane efekty 4.SYNTETYCZNA OCENA ZACHOWAŃ RATOWNIKÓW GÓRNICZYCH WEDŁUG PARAMETRU „UMIEJĘTNOŚCI NABYTE PODCZAS ĆWICZEŃ RATOWNICZYCH" (Aneta GRODZICKA) 4.2.1.Badania parametru „umiejętności nabyte podczas ćwiczeń ratowniczych" 5.OCENA PORÓWNAWCZA JAKOŚCI SZKOLEŃ WSTĘPNYCH REALIZOWANYCH W WYBRANYCH ZAKŁADACH GÓRNICZYCH (Zygmunt KORBAN) 5.1.Podstawowe wymogi prawne dotyczące szkoleń zawodowych w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy 5.2.Metoda Promethee II - podstawy teoretyczne 6.METODY EKSPERCKIE W PROCESIE SZACOWANIA RYZYKA ZAWODOWEGO - STUDIUM PRZYPADKU (Zygmunt KORBAN) 6.1.Niezawodność (zawodność) i zagrożenie a ryzyko - podstawy teoretyczne 6.2.Wykorzystanie opinii ekspertów w procesie szacowania niezawodności -studium przypadku 6.3.Wykorzystanie opinii ekspertów w procesie określania miar zagrożeń wystąpienia 7.ANALIZA KOSZTÓW PRAC PROFILAKTYCZNYCH W RAMACH ZAGROŻEŃ ZWIĄZANYCH Z WENTYLACJĄ NA PRZYKŁADZIE JEDNEJ ZE SPÓŁEK WĘGLA KAMIENNEGO (Dariusz MUSIOŁ) 7.1.Przykładowe wyrobisko ścianowe - prace profilaktyczne i ich koszty 7.2.Koszty profilaktyki i wskaźniki kosztów 8.OKREŚLENIE MOŻLIWOŚCI ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW POFLOTACYJNYCH POCHODZĄCYCH Z GÓRNICTWA RUD CYNKU I OŁOWIU W PODSADZCE ZESTALANEJ (Piotr PIERZYNA) 8.1.Wyniki i analiza badań 8.3.1.Gęstość mieszanin 8.3.2.Rozlewność mieszanin 8.3.3.Objętość wody nadosadowej 8.3.4.Czas tężenia i czas końca wiązania 8.3.5.Wytrzymałość na ściskanie 8.3.6.Rozmakalność 9.BADANIA WODORZĄDNOŚCI HYDROMIESZANIN WYKONANYCH NA BAZIE WYBRANYCH ODPADÓW ENERGETYCZNYCH STOSOWANYCH W PODZIEMNYCH TECHNOLOGIACH GÓRNICZYCH (Marcin POPCZYK) 9.1.Materiały użyte do badań laboratoryjnych 9.2.Metodyka badań własności mieszanin odpadów drobnofrakcyjnych 9.3.Wyniki i analiza badań 9.4.1.Wyniki i analiza badań rozlewności, gęstości i sedymentacji 9.4.2.Wyniki i analiza oznaczeń wodorządności 10.ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA W WARUNKACH TURBULENTNEGO OTOCZENIA (Aurelia RYBAK) 10.1.1. Otoczenie przedsiębiorstwa 10.2. Analiza strategiczna makrootoczenia spółek węgla kamiennego w Polsce 11.WYKORZYSTANIE MODELU SPRĘŻYSTO-PLASTYCZNEGO UBIQUITOUS JOINT DO OPISU DEFORMACJI POWIERZCHNI TERENU GÓRNICZEGO (Marek WESOŁOWSKI) 11.2.Metoda obliczeniowa 11.3.Warunki geologiczne i prowadzone pomiary geodezyjne 11.4.Model górotworu 11.5.Wyniki symulacji komputerowej 12.MIGRACJA PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GÓRNICZEGO WEWNĄTRZ ORGANIZACJI JAKO SPOSÓB NA OGRANICZENIE ZLECANIA USŁUG PODWYKONAWCOM (Ewelina WŁODARCZYK) 12.1.Migracja pracowników wewnątrz przedsiębiorstwa górniczego w celu ograniczenia zlecania prac pod ziemią firmom zewnętrznym 13.DEMOTYWACJA DO BEZPIECZNEJ PRACY I POSTAWY WOBEC RYZYKA - TEORIA KAHNEMANA-TVERSKY'EGO W BEZPIECZEŃSTWIE I HIGIENIE PRACY (Małgorzata WYGANOWSKA) 13.1.1.Czynniki demotywujące do przestrzegania przepisów bhp 13.1.2.Teoria perspektywy D. Kahnemana i A. Tversky"ego 13.1.3.Bezpieczeństwo pracy a postawy w sytuacjach ryzykownych 14. KIEROWANIE ZMIANĄ JAKO KLUCZOWY CZYNNIK ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W ZAKŁADACH GÓRNICZYCH WĘGLA KAMIENNEGO (Katarzyna TOBÓR-OSADNIK)
Sygnatura czytelni BMW: XI H 169(798) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149283 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Przywództwo w organizacjach publicznych - strategie i dylematy Justyna G. Otto Zmierzch państw narodowych? Współzarządzanie w epoce sieci Pojęcie przywództwa Nowy paradygmat zarządzania w domenach publicznych Wzory przywództwa. Nowe wzory przywództwa Modele zarządzania kryzysowego - perspektywa międzynarodowa Rafał Lisiakiewicz. Problem podejmowania decyzji w kryzysie i modele decyzyjne. Wybrane perspektywy teoretyczne zarządzania kryzysowego Rozwiązania międzynarodowe Przykłady rozwiązań zarządzania kryzysowego i reperkusje dla zarządzania kryzysowego w miastach Zarządzanie kryzysowe w Polsce - reguły, mechanizmy, efektywność Ambroży Mituś. Istota zarządzania kryzysowego Kluczowe podmioty systemu zarządzania kryzysowego i ich zadania. Instrumenty zarządzania kryzysowego Zarządzanie kryzysowe w praktyce . Instytucjonalne uwarunkowania przywództwa w miastach po pandemii COVID-19: uwagi z perspektywy nauk prawnych Igor Zachariasz. Problem przywództwa w wielkim mieście Gmina jako organizacja Miasto jako sieć miasteczek Pierwotna koncepcja samorządu gminnego Założenia reformy samorządu gminy wielkiego miasta Nowy model rady gminy wielkiego miasta Nowy model burmistrza/prezydenta miasta Nowy model ustrojowy jednostki pomocniczej gminy Modele przywództwa w samorządzie terytorialnym Michał Żabiński Istota przywództwa Rozróżnienie pomiędzy przywódcą a liderem O przywództwie w gminie Typy przywództwa w samorządzie terytorialnym . Przywództwo publiczne - nowe orientacje badawcze Katarzyna Baran, Stanisław Mazur Przywództwo administracyjne Przywództwo w sieciach międzyorganizacyjnych. Przywództwo publiczne w zarządzaniu kryzysowym Etyka, wartość publiczna. Modele zarządzania publicznego Zachowania przywódcze prezydentów polskich miast w oparciu o badania z wykorzystaniem kwestionariusza MLQ Piotr Prokopowicz Podstawowe założenia modelu przywództwa w MLQ
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 109
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6448 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 423-457.
ŚRODOWISKO PRZYRODNICZE W ZARZĄDZANIU PRZESTRZENIĄ Środowisko i zasoby przyrodnicze Podstawy prawne ochrony środowiska i użytkowania jego zasobów Krajobraz i problemy jego ochrony OPRACOWANIA PRZYRODNICZE W PLANOWANIU PRZESTRZENNYM Inwentaryzacja przyrodnicza Opracowanie ekofizjograficzne Program ochrony środowiska Prognoza oddziaływania na środowisko POLITYKA PRZESTRZENNA W ROZWOJU LOKALNYM Podstawowe wartości w rozwoju przestrzennym Planowanie i gospodarka przestrzenna Rola polityki przestrzennej Planowanie przestrzenne jako instrument polityki przestrzennej Planowanie przestrzenne w rozwoju lokalnym Uwarunkowania przyrodnicze w studium PLANOWANIE STRATEGICZNE W˙ROZWOJU LOKALNYM Rozwój terytorialny i jego uwarunkowania Zarządzanie rozwojem lokalnym Zasady tworzenia strategii rozwoju Miejsce uwarunkowań środowiskowych w strukturze strategii rozwoju Strategie rozwoju dla obszarów wiejskich i przyrodniczo cennych w praktyce WYBRANE PROBLEMY ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH UWARUNKOWANIA ŚRODOWISKOWE W PLANOWANIU ROZWOJU WYBRANYCH GMIN Środowisko przyrodnicze i problemy jego ochrony w dokumentach strategiczno-planistycznych MIEJSCE UWARUNKOWAŃ ŚRODOWISKOWYCH W ZARZĄDZANIU PRZESTRZENIĄ I˙ROZWOJEM LOKALNYM Środowisko przyrodnicze w uwarunkowaniach rozwoju Uwarunkowania przyrodnicze w dokumentach strategiczno-planistycznych wybranych gmin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
ROZDZIAŁ 1. SMART CITY JAKO IDEA 1.1.Ewolucja znaczenia miasta w społeczeństwie i polityce 1.1.1.Pojęcie i ujęcia miasta 1.1.2.Rozwój miast na przestrzeni wieków 1.2.Relacje między technologią a polityką w kontekście smart city 1.3.Definicje i ujęcia koncepcji smart city 1.3.1.Geneza koncepcji smart city 1.3.2.Problemy terminologiczne i pojęciowe koncepcji smart city 1.3.3.Rozumienie koncepcji smart city - przegląd i analiza krytyczna literatury przedmiotu ROZDZIAŁ 2. RZĄDZENIE I ZARZĄDZANIE W SMART CITY 2.1.Rządzenie i zarządzanie w sferze polityki miejskiej 2.1.1.Rządzenie i zarządzanie miastem w naukach politycznych 2.1.2.Rządzenie wobec ewolucji zarządzania administracją publiczną 2.1.3.Miasto jako organizacja: zadania publiczne samorządu terytorialnego 2.2.Obszary zarządzania inteligentnym miastem 2.2.1.Wskaźniki inteligentnego miasta 2.2.2.Zarządzanie miastem na podstawie sześciu komponentów smart 2.3.Modele rządzenia i zarządzania smart cities 2.3.1.Wymiary koncepcji inteligentnego miasta 2.3.2.Modele rządzenia i zarządzania smart city a kierunek badań 2.3.3.Metodologia badań empirycznych ROZDZIAŁ 3. SAN FRANCISCO JAKO PRZYKŁAD TECHNOKRATYCZNEGO RZĄDZENIA INTELIGENTNYM MIASTEM 3.1.Specyfika funkcjonowania samorządu terytorialnego USA 3.1.1.Sposób organizacji samorządu terytorialnego 3.1.2.Specyfika amerykańskiej polityki miejskiej 3.2.San Francisco jako smart city 3.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 3.2.2.Zarządzanie miastem inteligentnym - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 3.3.Technokratyczny model rządzenia i zarządzania smart city w San Francisco 3.3.1.Wymiar technologiczny 3.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 3.3.3.Wymiar społeczny 3.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 4. AARHUS JAKO PRZYKŁAD PARTYCYPACYJNEGO RZĄDZENIA MIASTEM INTELIGENTNYM 4.1.Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego w Danii 4.1.1.Organizacja samorządu terytorialnego 4.1.2.Skandynawski model współpracy 4.2.Aarhus jako smart city 4.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 4.2.2.Zarządzanie inteligentnym miastem - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 4.3.Partycypacyjny model rządzenia i zarządzania smart city w Aarhus 4.3.1.Wymiar technologiczny 4.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 4.3.3.Wymiar społeczny 4.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 5. SMART CITY JAKO CZYNNIK ZMIAN W RZĄDZENIU I ZARZĄDZANIU MIASTEM 5.1.Zmiany na gruncie rządzenia i zarządzania 5.1.1.Nowe rozumienie miasta 5.1.2.Aktualizacja w sposobie rządzenia i zarządzania miastem 5.1.3.Rola sektorów w rządzeniu i zarządzaniu smart cities 5.2.Wyzwania dla rządzenia i zarządzania inteligentnym miastem 5.2.1.Wyzwania natury politycznej, zarządczej i administracyjnej 5.2.2.Wyzwania natury technicznej 5.2.3.Wyzwania natury ekonomicznej 5.2.4.Wyzwania natury społeczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153942 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2210.
Bibliografia, netografia na stronach 138-143.
Innowacyjność organizacji – istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter (Mirella Barańska-Fischer, Robert Blażlak) Innowacyjność organizacji jako zdolność kreująca jej wartość Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw Innowacyjność przedsiębiorstw a funkcjonowanie organizacji sieciowej Uwarunkowania budowy i funkcjonowania ekosystemu innowacji Rynek i istota otwartych innowacji Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz rozwoju innowacji (Robert Blażlak) Istota procesu biznesowego Fazy realizacji procesu biznesowego na rzecz kreowania innowacji Charakterystyka wybranych modeli procesów rozwoju innowacji Podażowy i popytowy model procesu rozwoju innowacji Interakcyjny model procesu rozwoju innowacji Symultaniczny model procesu rozwoju innowacji Model związanego łańcucha procesu rozwoju innowacji Inne, wybrane modele procesu rozwoju innowacji Zarządzanie innowacjami – od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych (Mirella Barańska-Fischer) Gospodarka oparta na innowacjach – wyzwanie czy konieczność? Innowacje produktowe – istotny czynnik rozwoju organizacji i rynku Dyfuzja innowacji produktowych – akceptacja innowacji a wzorce zachowań ich adresatów Atrybuty innowacji produktowych a decyzje klientów Skąd brać oryginalne pomysły, czyli o źródłach informacji dla twórców innowacji produktowych Proces rozwoju innowacji produktowych i jego charakterystyka Przełomowe europejskie innowacje produktowe szansą na rozwój rynku Promocja innowacji jako system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (Grzegorz Szymański) Komunikacja marketingowa – istota, charakter i instrumenty Reklama innowacji jako najbardziej popularny na rynku instrument ich promocji Public relations – narzędzie budowania świadomości istnienia innowacji Sprzedaż osobista in. promocja osobista – specyfika relacji, jej uwarunkowania i charakter Promocja uzupełniająca (dodatkowa) – jej istota, specyficzne cechy i uwarunkowania aplikacji rynkowej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5723 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [251]-266.
Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne wzorem współczesnych organizacji Etyczny i społeczny wymiar zarządzania współczesnymi organizacjami . Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w ujęciu teoretycznym Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw — w kierunku doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności Instrumenty doskonalenia systemów społecznej odpowiedzialności w kontekście ich integracji Lider procesu społecznej odpowiedzialności kluczowym podmiotem sprawczym tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego w organizacji . Kapitał intelektualny determinantą konstytuowania procesu doskonałości społecznej odpowiedzialności . Rola i atrybuty lidera w organizacjach społecznie odpowiedzialnych Zaufanie jako kluczowy element procesu dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności Compliance instrumentem integrującym systemy społecznej odpowiedzialności w organizacji Compliance — pojęcie, znaczenie i aktualny stan rozwoju System zarządzania compliance w organizacjach społecznie odpowiedzialnych . Kultura i wartości compliance w organizacji Compliance w organizacji bankowej Aktualne problemy metodologiczne nauk o zarządzaniu w kontekście potrzeb badawczych podejmowanych w opracowaniu Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności w świetle badań empirycznych Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — studium przypadku Przesłanki doboru przypadków do analizy i etapy badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki I etapu badań jakościowych Charakterystyka/przebieg i wyniki II etapu badań jakościowych . Podsumowanie analizowanych przypadków. Dyskusja na temat uzyskanych wyników. Zdefiniowanie obszarów badawczych wraz z hipotezami dla badań ilościowych . Doskonałość systemów społecznej odpowiedzialności — badania ilościowe Model procesu dochodzenia do doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności. Rekomendacje dla praktyki zarządzania Założenia teoretyczne modelu Koncepcja autorskiego Modelu Dochodzenia do Doskonałości Systemów Społecznej Odpowiedzialności Doskonałość strategiczna Doskonałość przywództwa — lidera społecznej odpowiedzialności Doskonałość postaw i zachowań członków organizacji i innych interesariuszy oparta na wiarygodności — zaufaniu Doskonałość struktur organizacyjnych i systemów/instrumentarium zarządzania społeczną odpowiedzialnością
Sygnatura czytelni BMW: VI E 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147960 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Case*Method : modelowanie związków encji / Richard Barker ; z angielskiego przełożył Lech Banachowski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2005. - 237 stron, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
Dla informatyków, analityków i projektantów systemów informacyjnych. Przydatna dla osób zajmujących się zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115755 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business Partner : B2+ : workbook / Irene Barrall, Lizzie Wright. - First published. - Harlow : Pearson Education Limited, copyright 2020. - 64 strony ; 30 cm.
Market research methods Video: 0 Types of market research Vocabulary: Terms in market research Project: How market research affects brands Working with a focus group Listening: 4> A focus group about a new app Grammar: Question tags Pronunciation: Intonation in questions Speaking: Catching up with an old friend Communication skills: Carrying out a needs analysis Video: D The needs of a new client Functional language: Using leading and open questions to effect Pronunciation: -♦Indian English pronunciation (p.114) Task: Agreeing details of a corporate event Business skills: Dealing with questions Listening: A presentation with questions and answers Functional language: Responding to questions during a presentation Task: Propose a change and respond to questions Writing: Reports - Summary findings Model text: Summary findings from a report Functional language: Summarising findings of a report or survey Grammar: Reporting verb patterns Task: Write a summary of survey findings Manager or mentor? Video: 0 How can bosses help develop staff? Vocabulary: Giving back Project: An ideal mentor Kindness or success? Reading: Why it can be cruel to be kind in the workplace Grammar: Cleft sentences Pronunciation: Intonation in cleft Speaking: Discussing statements about yourself Communication skills: Changing an agreement Changing an agreement Functional language: Renegotiation of an agreement Task: Renegotiating details of a client agreement Business skills: Collaboration Listening: A brainstorming meeting to address falling sales Pronunciation: 4 Southern U.S. English pronunciation (p.114) Functional language: Promoting collaboration Task: Leading and participating in meetings to agree on best ideas Mobile banking Managing money Listening: 4>Two experiences of managing money Grammar: Phrasal verbs Pronunciation: Stress in phrasal verbs Speaking and writing: Anecdotes about saving up or paying back money A mobile money service in Uganda 3 3 Presentatioi ■ styles IA mobile money serves in Uganda VbcaMary: Personal barHcrg ta je c t Banking prwsrrees survey Communication skills: Presentation styles Video: 0 Presentation styles Functional language: Fact-based and emotionbased presentations Pronunciation: Chunking and stress in presentations Task: Giving a factbased or emotion-based presentation Business skills: Defending your ideas Listening: Presenting and defending ideas for a banking app Functional language: Defending ideas and describing consequences Task: Presenting a proposal and defending it Writing: Letter of complaint Business workshop Improving the image Listening: A crisis management meeting Reading: Market research options Task: Prepare a market research plan to improve the brand image Writing: Emails - 5tating requirements Model text: Email stating requirements Functional language: Formal and less formal phrases for requirements and reasons Grammar: |> F t e Perfect Simple and Continuous Task: Write a bulleted and non-bulleted email stating requirements Business worksnop Try to see it my way Listening: Conversations between call centre staff about training and communication issues Task: Agree how to address problems between staff and managers based on survey findings Writing: Guidelines for staff and managers Business workshop Managing your money Model text: Letter of complaint Functional language: Useful phrases for a letter of complaint Grammar Participle clauses Task: Write a format letter of complaint Reading: Millennial fall behind on living standards Regional managers discussing banking for millennials Task: Select financial products to meet the needs of millennials Cyber challenges Reading: Global cyberattack is a warning for'internet of things' Grammar: Perfect aspect Pronunciation: ♦ Weak forms in perfect tenses Speaking: Discussing smart technology Writing: A short blog post Communication skills: Saying 'no' firmly and politely Video: 0 Saying 'no' firmly and politely Functional language: Managing challenging negotiations Task: Negotiating allocation of tasks with a colleague Business skills: Challenging conversations A difficult conversation about promotion Functional language: Managing challenging conversations Pronunciation: -♦Volume and tone of voice in challenging conversations Task: Dealing with a challenging conversation to reach a positive outcome Writing: Proposals - Recommendations Model text: Recommendations from a proposal Functional language: Recommendations Grammar: Compound nouns and adjectives Task: Write the recommendations section of a proposal Business workshop Business Challenges Speaking: Brainstorm ideas for a documentary series about business challenges Listening: 4> Discussing presentation slides for the documentary proposal Task: Present a proposal for the documentary series using slides Secondments abroad Video: B Experiences of secondments abroad Vocabulary: Relocation and secondment Pronunciation: Stress patterns in word building Project: Relocating to a new country Relocation and retention Reading: Toyota helps relocating employees stay in the family Grammar: Inversion Pronunciation: Stress and intonation in inversions Speaking: Discussing your studies or career Communication skills: Giving feedback on performance Video: B Giving feedback on performance Functional language: Talking about performance Task: Conducting performance reviews Business skills: Presentations Listening: A presentation about global careers Functional language: Developing a convincing argument Task: Presenting an argument for or against something Writing: Blog describing relocation Model text: Blog post about a relocation experience Functional language: Describing an experience in a blog post Grammai Past Perfect Continuous Task: Write a blog post about a secondment Business workshop Ready for relocation? Listening: A presentation about relocation opportunities; Staff discussing the pros and cons of relocation Task: Negotiating a secondment contract Writing: A summary of the outcome of the negotiation Strategic alliances Video: B Strategic alliances in the airline industry Vocabulary: Alliances and acquisitions Project: Choosing a partner Business partnerships Types of business partnerships Grammar: Past modals Pronunciation: ->Weakformsinpast modals Speaking: Anecdotes about when things didn't go according to plan Communication sldlls: Diffusing conflict Video: B Dealing with conflict Functional language: Diffusing conflict Task: Managing potential conflict between an event organiser and its sponsor Business skills: Learning from mistakes Listening: 4> Discussing mistakes in an IT project and lessons learnt Pronunciation: HP Scottish English pronunciation Functional language: Analysing and learning from mistakes Task: Talking about a.useful mistake you learnt from Writing: Report extract Model text: Report extract Functional language: Useful structures and phrases for reports Grammar: Eb Different ways of expressing the future Task: Write a formal report extract A resilient building 7.2 > Risk in investment Video: B Managing earthquake risk Vocabulary: Managing and minimising risk Pronunciation: -P Linking between words Project: Emergency protocol Reading: The man who changed the investment industry Grammar: Second, third and mixed conditionals Pronunciation: -P Intonation in conditionals Speaking: How your life would be different if... Communication skills: Dealing with risk Video: B Dealing with risk Functional language: Talking about risk Task: Discussing how to manage risks for an upcoming event Business skills: Analysing risk Listening: 4> Discussing project risks using a probability impact matrix Functional language: Analysing risks Task: Discussing travel risks and placing them on a matrix Writing: Accident report Model text: Accident report Functional language: Useful phrases for an accident report Grammar: Alternatives to if Task: Write an accident report The Idle Man Video: B T h e Idle Man Vocabulary: Decisions Project: The head or heart debate Better decisionmaking A lecture about decision-making Pronunciation: HP South African English pronunciation (p.117) Grammar: to + infinitive or -ing form Writing: A letter giving advice about a difficult situation Communication skills: Influencing a decision Video: B Influencing a decision Functional language: Fact-based and emotionbased approaches to decision-making Task: Making decisions about suppliers Additional material Business skills: Maintaining relationships Listening: 4> Managing a conversation in order to maintain a relationship Functional language: Relationship-oriented decision-making Pronunciation: HP Stress and intonation in relationship-oriented decision-making Task: Managing difficult conversations using relationship-oriented decision-making V id e o scr ip ts p.135 Writing: Describing a decision < Business workshop Growing the business Listening: 4> Business partners discuss ways to grow their business Reading: Options for business expansion Speaking: Complete a SWOT analysis Task: Choose the best option to grow the business and write a summary of your reasons Business workshop > 7 What could possibly go wrong? Reading: Profiles of three start-ups Advice on risk assessment for business owners Task: Create a risk-management plan for a start-up Writing: A description of how the start-up performed Business workshop Decisions, decisions Model text: Letter describing a decision Functional language: Describing a decision, potential Droblems and next steps Ways to avoid repeating words Task: Write a formal letter describing a decision Reading: A report on the growth potential of ethnic food in the USA Interviews with managers of the Sushi Bar Brazil restaurants Task: Propose a strategy to expand the restaurant chain and address current
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doskonalenie procesów pracy w organizacji szpitalnej / Joanna Bartnicka. - Gliwice : Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 2020. - 242, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Monografia / Politechnika Śląska ; 833)
Bibliografia na stronach 207-229.
1.ZARZĄDZANIE PROCESAMI PRACY W ORGANIZACJI SZPITALNEJ 1.1.Organizacja szpitalna jako przedmiot badań w obszarze zarządzania procesami 1.2.Paradygmat podejścia procesowego w zarządzaniu organizacjami szpitalnymi 1.2.1.Pojęcie procesu i zarządzanie procesowe w organizacji -uwarunkowania historyczne i podejście współczesne 1.2.2.Istota i koncepcje podejścia procesowego w zarządzaniu organizacjami 1.3.Składniki i struktura procesów pracy w organizacji szpitalnej 1.3.1.Typologia procesów w organizacji szpitalnej 1.3.2.Układ ergonomiczny jako składnik procesów pracy 1.3.3.Przepływ informacji i komunikacja w procesach pracy 2.ROLA UKŁADÓW ERGONOMICZNYCH W DOSKONALENIU PROCESÓW PRACY W ORGANIZACJI SZPITALNEJ 2.1.Ergonomia i jej znaczenie w doskonaleniu procesów pracy 2.2.Badanie procesów pracy w świetle kryteriów oceny układów ergonomicznych57 2.2.1.Postawa przy pracy w przebiegu procesów pielęgnacyjno-opiekuńczych 2.2.2.Postawa przy pracy w przebiegu procesów chirurgicznych 2.2.3.Organizacja przestrzeni pracy 2.2.4.Ergonomia środków pracy 2.3.Aspekty kognitywne w doskonaleniu procesów pracy 2.4.Stan wiedzy ergonomicznej w organizacjach opieki zdrowotnej 2.5.Implikacje wyników analizy układów ergonomicznych dla doskonalenia procesów pracy 3.WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W PROCESACH PRACY ORGANIZACJI SZPITALNEJ 3.1. Zarządzanie wiedzą w organizacji - ujęcie teoretyczne 3.2.Wielowymiarowy model struktury wiedzy 3.3.Źródła i sposób pozyskiwania zasobów wiedzy wykorzystywanej w procesach pracy organizacji szpitalnej 3.4.Podejście technologiczne i kulturowe w zarządzaniu wiedzą 3.5.Ograniczenia procesu zarządzania wiedzą 4. SFORMUŁOWANIE PROBLEMU BADAWCZEGO I MODEL BADAWCZY 5. POGŁĘBIONE STUDIUM BADANIA PROCESÓW PRACY Z ZASTOSOWANIEM MODELOWANIA I ANALIZY WORKFLOW 5.1.Pojęcie workflow i przesłanki analizy workflow w doskonaleniu procesów pracy 5.2.Przepływ pracy i komunikacja w zespole chirurgicznym jako elementy analizy workflow 5.3.Metoda modelowania i analizy workflow jako narzędzie badania procesów pracy 5.3.1.Klasyczne ujęcie zastosowania workflow w badaniu procesów chirurgicznych 5.3.2.Nowe podstawy metodyczne modelowania i analizy workflow 5.4.Zastosowanie metody modelowania i analizy workflow w badaniu procesów pracy - studium przypadku 5.4.1.Zastosowanie metody modelowania i analizy workflow w badaniu efektywności czasowej procesu chirurgicznego 5.4.2.Zastosowanie metody modelowania i analizy workflow w badaniu układów ergonomicznych 5.4.3.Zastosowanie metody modelowania i analizy workflow w badaniu organizacji pracy manualnej i współpracy w zespole chirurgicznym 5.4.4.Podsumowanie badania studium przypadku 6.DETERMINANTY DOSKONALENIA PROCESÓW PRACY W ORGANIZACJACH SZPITALNYCH - IMPLIKACJE TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE 6.1.Zarządzanie wiedzą w aspekcie standaryzacji procesów pracy 6.2.Doskonalenie procesu absorpcji wiedzy 6.3.Doskonalenie umiejętności technicznych i komunikacyjnych w zespołach chirurgicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152563 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Opakować okazję / Tomasz Bartold. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 12, s. 68-70. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności