Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(166)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(93)
Artykuły
(73)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje naukowe
(18)
Poradniki i przewodniki
(17)
E-booki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(72)
dostępne
(50)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(55)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(39)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Bokacki Robert St
(8)
Berłowski Paweł
(6)
Witkowska Magda
(5)
Bańka Waldemar
(3)
Jóźwiak Bożena
(3)
Maxwell John C. (1947- )
(3)
Małota Wioletta
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chorąży Arleta
(2)
Czainska Katarzyna
(2)
Drzewiecki Aleksander
(2)
Grzybek Robert
(2)
Jamka Beata (1961- )
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Lose Maja
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Tokar Joanna
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Acker Mike
(1)
Adair John
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Avery Gayle C. (1947- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Baghai Mehrdad
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banfield Richard
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Bańkowski
(1)
Bańkowski Maciej
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bernat Maria (ekonomia)
(1)
Besta Tomasz
(1)
Bokacka Kama
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Błaż Agata
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chmielewski Dariusz
(1)
Chojnacka Małgorzata
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Covert Jack
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
De Pree Max
(1)
Demb Ada
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dewar Carolyn
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Duda-Nowak Romana
(1)
Dyba Tomasz
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Dziwniel Waldemar
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Eriksson Martin
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Gitling Maciej
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grzymała-Moszczyńska Joanna
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Gul Aleksandra
(1)
Gutzler Steve
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Górska Monika
(1)
Górska Paulina
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Harari Oren (1949- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Huang Haifeng
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jaśko Katarzyna
(1)
Jones Steve
(1)
Jończak Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Keller Scott (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(99)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
Kraj wydania
Polska
(175)
Język
polski
(174)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(4)
Dyrektorzy HR
(1)
Freelancer
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Temat
Przywództwo
(153)
Zarządzanie
(44)
Menedżerowie
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Kultura organizacyjna
(14)
Zaangażowanie pracowników
(10)
Menedżer
(8)
Motywacja pracy
(8)
Sukces
(8)
Lider
(7)
Liderzy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Etyka biznesu
(5)
Innowacje
(5)
Kompetencje
(5)
Kompetencje menedżerskie
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Style przywództwa
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Definicja
(4)
Kierowanie
(4)
Organizacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Rozwój pracowników
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Coaching
(3)
Dział HR
(3)
Globalizacja
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja pracowników
(3)
Podejmowanie decyzji
(3)
Praca
(3)
Pracownicy
(3)
Przywództwo w biznesie
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Style zarządzania
(3)
Trener
(3)
Wdrażanie zmian
(3)
Wyzwania
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
2016
(2)
Autoprezentacja
(2)
Badanie opinii pracowników
(2)
Cechy osobowe
(2)
Cechy przywódcy
(2)
Demokracja
(2)
Efektywność
(2)
Ekonomia
(2)
Etnografia organizacji
(2)
Feedback
(2)
Informatyzacja
(2)
Język mówiony
(2)
Kariera
(2)
Kariera i rozwój
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikty
(2)
Konkurencja
(2)
Korzyści
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Organizacje uczące się
(2)
Piłka nożna
(2)
Planowanie kariery
(2)
Polska
(2)
Postawy przywódcze
(2)
Postępowanie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywódca
(2)
Przywództwo transformacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Styl kierowania
(2)
Style przewodzenia
(2)
Szkolenia
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki przywództwa
(2)
Uczucia
(2)
VUCA
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie kadrami
(2)
Zarządzanie ludźmi
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie sytuacyjne
(2)
Zespoły pracownicze
(2)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Poradniki
(12)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Bibliografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Psychologia
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(66)
Kultura Fizyczna
(6)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
ytuł oryginału: A seat at the table : IT leadership in the age of Agility.
Indeks.
CZĘŚĆ I. ODNALEZIENIE STOŁU 21 1. Siedzenie w samotności 23 2. Niedopuszczony do stołu 47 3. Zwinne podejście do stołu 67 CZĘŚĆ II. ZAPRACOWANIE NA MIEJSCE PRZY STOLE 87 4. Planowanie 89 5. Wymogi 107 6. Transformacja 123 7. Architektura korporacyjna 139 8. Budowanie kontra kupowanie 155 9. Zarządzanie i nadzór 171 10. Ryzyko 203 11. Jakość 223 12. Szara strefa IT 239 CZĘŚĆ III. SIEDZENIE PRZY STOLE 257 13. Miejsce przy stole dla dyrektora ds. informacji 259 14. Napomnienie i zachowanie przy stole 281
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 113
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149899 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
(Nie)straszny armagedon / Natalia Doraczyńska. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 9, s.72-75. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-178. Indeksy.
WYZWANIA REWOLUCJI CYFROWEJ W KONTEKŚCIE KOMPETENCJI INNOWACYJNYCH {Teresa Bal-Woźniak) 1.1.Identyfikacja kluczowych wyzwań związanych z rewolucją cyfrową 1.2.Kompetencje innowacyjne jako sposób radzenia sobie z wyzwaniami rewolucji cyfrowej 1.3.Transformacja cyfrowa a przyszłe kompetencje zawodowe, istotne także w kierowaniu zespołami ludzkimi PODSTAWY KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI W WARUNKACH REWOLUCJI CYFROWEJ {Marzena Jankowska-Mihułowicz) 2.1.Pojęcie, rodzaje, etapy rozwoju i cechy zespołów 2.2.Kierowanie, zarządzanie, władza i przywództwo 2.3.Style kierowania i przywództwa WSPÓŁCZESNE KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI Z WYKORZYSTANIEM DOROBKU HUMAŃ RESOURCES MANAGEMENT {Krystyna Kmiotek) 3.1.Pozyskiwanie pracowników i derekrutacja jako narzędzia alokacji zasobów ludzkich w organizacji 3.2.Praktyki w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi służące utrzymaniu pracowników w organizacji 3.3.Digitalizacja zarządzania zasobami ludzkimi a budowanie zespołów KREATYWNOŚĆ W FUNKCJONOWANIU ZESPOŁÓW {Teresa Piecuch) 4.1.Geneza, istota i znaczenie twórczości i kreatywności. Myślenie lateralne a myślenie linearne 4.2.Czynniki pobudzające i tłumiące kreatywność. Olśnienie, przypadek i intuicja w procesie tworzenia kreatywnych rozwiązań 4.3.Twórcze metody rozwiązywania problemów NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W PRACY KIEROWNIKA ZESPOŁU W WARUNKACH PERMANENTNYCH ZMIAN - LIDER W TRUDNYCH SYTUACJACH {Jolanta Stec-Rusiecka) 5.1.Podstawowe zagadnienia komunikacji w zespole 5.2.Konflikt i problem w zespole. Umiejętności zespołowe niezbędne do rozwiązywania problemów 5.3.Etyczne aspekty funkcjonowania zespołu. Rola kierownika w kształtowaniu zachowań etycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151146 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 175-212.
Dla osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie Istota przywództwa Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa Teorie cech skutecznego przywódcy . Teorie behawioralne przywództwa Teorie władzy i wpływu . Sytuacyjne teorie przywództwa . Pozostałe teorie przywództwa Pomiar przywództwa Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw . Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach Podstawy budowania zaufania organizacyjnego Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad zaufaniem Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie Koncepcja zarządzania wiedzą Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie Modele dojrzałości zarządzania wiedzą . Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw Badania nad innowacjami w naukach o zarządzaniu Ewolucja rozumienia innowacji . Typologia innowacji Proces tworzenia innowacji Charakterystyka i determinanty innowacyjności Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw . Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych . Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy Charakterystyka narzędzia badawczego Metodyka badań empirycznych . Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej Opis metody przetwarzania danych PLS-PM Testowanie modelu
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5958 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 205-218.
Idea coachingu 13 1.1. Jak rozumiany jest coaching 15 1.2. Geneza i rozwój coachingu 20 1.3. Coaching w organizacji - obszary wdrożeń 24 Integrowanie coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim 35 2.1. Coaching czynnikiem determinującym poziom rozwoju kapitału ludzkiego 36 2.2. Rola integracji procesów coachingowych z działaniami szkoleniowymi, mentoringowymi i doradczymi 40 2.3. Executive coaching, czyli coaching wyższej kadry menedżerskiej 44 2.4. Budowanie programów coachingowych „szytych na miarę 47 2.4.1. Coaching a rozwój kompetencji pracowniczych 47 2.4.2. Coaching a planowanie ścieżek kariery i zarządzanie talentami 50 2.4.3. Coaching a motywowanie zespołów wielokulturowych 53 2.4.4. Coaching a wsparcie dla innowacyjności 57 2.4.5. Coaching a kultura organizacyjna firmy 59 Coachingowy styl zarządzania jako przywództwo wyższego stopnia 63 3.1. Przygotowanie merytoryczne do pełnienia nowej roli 69 3.2. Cechy dobrego menedżera-coacha 71 3.3. Budowanie relacji pomiędzy menedżerem-coachem a klientem-podwładnym 74 3.3.1. Budowanie kontaktu z coachee 76 3.3.2. Praca nad zachowaniami niedyrektywnymi 77 3.3.3. Umiejętność aktywnego słuchania 77 3.3.4. Skuteczne zadawanie pytań 79 3.3.5. Umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej 81 3.3.6. Kontraktowanie sesji coachingowej 82 3.3.7. Praca w oparciu o struktury i narzędzia coachingowe 82 3.4. Aspekt etyczny w pracy menedżera-coacha 89 Ewolucja modeli zarządzania kapitałem ludzkim - od modelu klasycznego do modelu Management 3.0 93 4.1. Model Michigan a model harwardzki 93 4.2. Model kierowania według Rensisa Likerta i Roberta F. Balesa 97 4.3. Model siatki kierowniczej według Roberta Blake'a i Jane Mouton 98 4.4. Zarządzanie według Williama J. Reddina 100 4.5. Model przywództwa transakcyjnego i transformacyjnego 102 4.6. Model przywództwa autentycznego 104 4.7. Model przywództwa sytuacyjnego II 108 4.8. Management 3.0 114 Coachingowy model jako przywództwo wyższego stopnia 119 5.1. Podstawy teoretyczne konstrukcji coachingowego modelu zarządzania kapitałem ludzkim 119 5.2. Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim 130 5.3. Metoda badawcza 151 5.4. Analiza powiązań pomiędzy poszczególnymi elementami konstrukcji coachingowego modelu zarządzania kapitałem ludzkim 187 5.5. Wnioski z badań oraz rekomendacje dla praktyki 192
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 192
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155028 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155029 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-324.
Dla kadry menedżerskiej organizacji gospodarczych, instytucji administracji rządowej i samorządowych oraz studentów nauk społecznych i humanistycznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 14 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135176 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4789 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. TAKTYKI SIŁ ZBROJNYCH WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE ZAUFANIA INTERESARIUSZY WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZRZESZAJĄCĄ CYWILI (WOT) WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE REPUTACJI LIDERÓW WŚRÓD OBYWATELI Rozdział 2. STAŁE PROCEDURY OPERACYJNE PROCEDURY OPERACYJNE W SIŁACH ZBROJNYCH JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ LIDERA? STANDARYZACJA REPUTACJI OSOBISTEJ LIDERA CZY BYCIE PRZEWIDYWALNYM JAKO LIDER I JAKO ORGANIZACJA JEST W CENIE? STANDARYZACJA PROCEDUR W BUDOWANIU REPUTACJI ORGANIZACJI Rozdział 3. USTALENIE POŁOŻENIA USTALENIE POŁOŻENIA JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH REPUTACJA LIDERA A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY REPUTACJA ORGANIZACJI A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY I OTOCZENIA Rozdział 4. PUNKTY DECYZYJNE JAK W SIŁACH ZBROJNYCH PODEJMUJE SIĘ DECYZJE W SPRAWACH ŻYCIA I ŚMIERCI JAK CHRONIĆ RENOMĘ ORGANIZACJI PODCZAS WPROWADZANIA W NIEJ ZMIAN JAK KOMUNIKOWAĆ ZMIANY, BY UTRZYMAĆ RENOMĘ ORGANIZACJI RENOMA LIDERA W OBLICZU TRUDNYCH I KONTROWERSYJNYCH ZMIAN SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU Rozdział 5. KOMPETENCYJNE ZAKRESY OBOWIĄZKÓW SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU BUDOWANIE REPUTACJI LIDERA NA FUNDAMENTACH OSOBISTYCH KOMPETENCJI I DOŚWIADCZEŃ PRECYZYJNE OBIETNICE I MISJA ORGANIZACJI W BUDOWANIU RENOMY MARKI JAK NIE ULEC POKUSIE I NIE STARAĆ SIĘ ZNAĆ NA WSZYSTKIM Rozdział 6. DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE W PROWADZENIU WALKI OSOBISTE MIERNIKI POZYCJI I SUKCESU - CO POWINIEN, A CZEGO NIE POWINIEN ROBIĆ LIDER WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA W ORGANIZACJI BUDUJĄCE REPUTACJĘ I ZAUFANIE INTERESARIUSZY Rozdział 7. ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ JAKO ELEMENT PROCESU DOWODZENIA W SIŁACH ZBROJNYCH ELEMENTY OSOBISTEGO DOBROSTANU - DLACZEGO RENOMOWANI LIDERZY SĄ ZAWSZE PRZYGOTOWANI NA ZMIANY BUDOWANIE KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154854 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
U dołu strony tytułowej i okładki: Kontekst HR.
Na okładce: Gratis case studies w formacie mp3.
Bibliografia na stronach 229-230.
Leadership toolbox Nikt nie rodzi się przywódcą Nowe wyzwania dla menedżerom Kłopoty z przywództmem Fundament nonoczesnego przymództwa Cykl kierowania ludźmi. Style przewodzenia Stopień samodzielności pracomnika Linia przewodzenia Charakter zadań czynnik „Z” Menedżerska skrzynka z narzędziami Narzędzia kierowania ludźmi Instruowanie Delegowanie zadań Uprawnianie Rozwiązywanie problemów Konsultowanie decyzji Coaching epizodyczny Rozmowa kontrolna Przekazywanie informacji zwrotnej Korygowanie Komunikowanie decyzji Praktyki motywacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI E 258 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 126
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147302 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5952 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 355-379.
KONCEPCJA TRANSGRESYJNA CZŁOWIEKA Istota i definicje transgresji Formy i rodzaje transgresji Transgresja w zderzeniu z kulturą Kultura zachowawcza a kultura transgresyjna TRANSGRESJE PRZECIW RASIZMOWI Afroamerykanki - buntowniczki i liderki. Billie Holiday - głos, którego nie można uciszyć Rosa Parks - symbol walki z segregacją rasową Harriet Tubman - ikona walki o zniesienie niewolnictwa Afroamerykańskie matematyczki z NASA Josephine Baker i jej "tęczowe plemię" Amanda Gorman - transgresyjna poetka i liderka zmian Afroamerykanie-pokonać rasizm i uzyskać wolność Solomon Northup - 12 lat walki o wolność Medgar Evers - ofiara rasistowskiego morderstwa Malcolm X - demaskator rasistów Martin Luther King - pokonać rasizm bez przemocy Nelson Mandela - buntownik, który pokonał apartheid Epitafium dla Jamesa Baldwina TRANSGRESJE PRZECIWKO LUDOBÓJSTWU Misja Jana Karskiego - nadzieja i rozpacz Najważniejsza była moja misja Jan Karski w getcie: wędrówka Dantego przez piekło Po zakończeniu misji: kto pamięta o Janie Karskim? Film o ludobójstwie Ormian - obudzić sumienia i przerwać milczenie Zapomniane ludobójstwo Ormian Turcja neguje ludobójstwo Ormian Ocalić od zapomnienia - dzieło filmowe o ludobójstwie Ormian TRANSGRESJE DLA WOLNOŚCI I POKOJU John Lennon i Yoko Ono - transgresyjni pacyfiści w akcji John i Yoko na celowniku FBI Kampania"BanThe Beatles"- eskalacja agresji i przemocy Transgresyjne akcje twórcze Yoko Ono Make love, not war - protest przeciwko wojnie wWietnamie Nieudana deportacja Johna Lennona z USA Projekt"Nutopia"-transgresyjna komunikacja międzyludzka Witolda Gombrowicza transgresje ku wolności Profesor Pimko jako symbol zniewolenia i władzy Upupianie Józia i dalsze zniewalanie Uwięzienie w Formie, czyli wieczne życie w masce.Jak tracimy wolność, czyli życie w podwójnym klinczu TRANSGRESJE MŁODYCH LIDERÓW W BADANIACH WŁASNYCH Metoda i założenia badawcze Istota i mechanizm zachowań transgresyjnych Rodzaje i formy działań transgresyjnych Start-up jako projekt transgresyjny Transgresje twórcze i innowacyjne na uniwersytetach Lider i zespół w działaniach transgresyjnych DEMOKRACJA JAKO PROJEKT TRANSGRESYJNY Rasizm jako transgresja destruktywna zagrożeniem dla demokracji. Kto jest rasistą? Tylko większość jest rasistowska? Mit tolerancyjnej i otwartej ojczyzny Maska napuszonego samouwielbienia i megalomanii Kto jest prawdziwym Polakiem? Krótka pamięć Polaków Ludzie kultury bronią godności uchodźców i migrantów Ofensywa przeciwko genderstudies i LGBT Dehumanizacja ofiar i odpowiedzialność sprawców Demokratyczny wymiar transgresyjnych działań przywódczych. Maski przywództwa jako zagrożenie dla demokracji Transgresje destruktywne Donalda Trumpa Koniec ery demokracji? Projekty młodych liderów i innowatorów kluczem do sukcesu TRANSGRESJE NIEPOKORNYCH ARTYSTÓW I BUNTOWNIKÓW Georges Bataille - granice są po to, aby je przekraczać Krzysztof Warlikowski - teatr jest zawsze inny niż norma Sebastian Lelio - filmowiec w obronie transgresyjnej kobiety Papusza - transgresyjna poetka z cygańskiego taboru Niech przemówi poezja Papuszy Film fabularny Papusza jako hołd dla transgresyjnej Cyganki Magia narodzin Papuszy Wykluczenie i potępienie przez swoich Ficowski jako mentor Papuszy Jerzy Grotowski - teatr radykalny jako transgresja kulturowa Wstrząs jako istota transgresji twórczych Zdjęcie maski jako punkt zwrotny w procesie transgresji Transgresja jako istota kenozy Apocalypsis cum figuris jako wehikuł do aktu transgresji Epilog - czy Bóg istnieje? W STRONĘ PRZYWÓDZTWA TRANSGRESYJNEGO Wizja lidera jako halucynacja Co mówią badania? Jak wspierać w rozwoju młode talenty? Kreowanie mitu przywództwa i jego konsekwencje Mit przywództwa i fałszywa autentyczność
Sygnatura czytelni BWZ: XII F 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 235-273.
Sens pracy Znaczenie pracy dla sensu życia Definicja pojęcia pracy Ocena sensu pracy Model trzech poziomów sensu pracy Stegera, Dika i Duffy’ego Model czterech ścieżek do sensu pracy Rosso Model Marteli i Riekkiego Determinanty sensu pracy Determinanty indywidualne Determinanty stanowiskowe Determinanty relacyjne Determinanty organizacyjne Determinanty kulturowe Konsekwencje przekonania o sensie pracy Bezsens pracy a alienacja pracy Predyktory alienacji według Blaunera Czynniki wpływające na bezsens pracy Konsekwencje bezsensu pracy Zachowania przywódcze a przekonanie o sensie pracy Rola przywódcy a rola menedżera Zachowania przywódcze a style przywództwa Wpływ zachowań przywódczych Zachowania przywódcze a sens pracy Zachowania przywódcze wzmacniające sens pracy Zaspokajanie potrzeby pozytywnego wpływu Komunikowanie wizji Ramowanie działań Działanie zgodnie z wartościami Zaspokajanie potrzeby kompetencji Zaspokajanie potrzeby autonomii Zaspokajanie potrzeby przynależności Zachowania przywódcze osłabiające sens pracy Wpływ zachowań charakterystycznych dla destrukcyjnego przywództwa na frustrację podstawowych potrzeb Typy zachowań charakterystyczne dla destrukcyjnego przywództwa Konsekwencje zachowań charakterystycznych dla destrukcyjnego przywództwa Wpływ jednowymiarowych celów na frustrację potrzeby pozytywnego wpływu Zachowania przywódcy o „orientacji na wynik finansowy” Zachowania przywódcy o „orientacji na własne cele” Zachowania przywódcy o „orientacji na zadania” Czynniki różnicujące wpływ zachowań przywódczych Dopasowanie człowiek–przełożony Obszary i mechanizm dopasowania człowiek–przełożony Ocena dopasowania człowiek–przełożony Konsekwencje dopasowania człowiek–przełożony Dopasowanie człowiek–przełożony a potrzeba pozytywnego wpływu Postrzegane wsparcie organizacyjne Determinanty postrzeganego wsparcia organizacyjnego Konsekwencje postrzeganego wsparcia organizacyjnego Destrukcyjne przywództwo a postrzegane wsparcie organizacyjne Przekonanie o sensie pracy w kontekście zachowań przywódczych Zmiana przekonania o sensie pracy jako skutek zachowań przywódczych – opis procesu Przekonanie o sensie pracy Zachowania przywódcze przełożonego Poszukiwanie interpretacji Frustracja podstawowych potrzeb psychologicznych pracownika Przekonanie o bezsensie pracy Konsekwencje przekonania o bezsensie pracy Pogłębiony opis zachowań przywódczych przełożonego Destrukcyjne przywództwo Orientacja na wynik finansowy Orientacja na zadania Orientacja na własne cele Zachowania przywódcze przełożonego jako naruszenie kontraktu psychologicznego Zachowania przywódcze przełożonego jako zagrożenie tożsamości podwładnego Czynniki kontekstualne w relacji zachowań przywódczych przełożonego i podstawowych potrzeb psychologicznych podwładnego Postrzegane wsparcie organizacyjne – konsekwencje niskiej wartości zmiennej Dopasowanie człowiek–przełożony – konstrukt wielowymiarowy? Bezpośredni związek zachowań przywódczych i przekonania o sensie pracy Pośredni związek zachowań przywódczych i przekonania o sensie pracy Moderacyjny wpływ postrzeganego wsparcia organizacyjnego Moderacyjny wpływ dopasowania człowiek–przełożony
Sygnatura czytelni BWZ: II C 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153926 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155547 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155548 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie strategii innowacji / Mariusz Sołtysik. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-185.
Rozdział 1. Konceptualizacja modelu procesu projektowania strategii innowacji 1.1.Zdolności innowacyjne przedsiębiorstwa 1.2.Strategie innowacji 1.3.Myślenie projektowe 1.4.Niepewność otoczenia Rozdział 2. Metodyka własnych badań empirycznych 2.1. Model procesu badawczego 2.2.Narzędzie badawcze 2.3.Dobór próby i proces przeprowadzenia badań 2.4.Metody analizy danych 2.5.Dopasowanie modelu 2.6.Zależności między konstruktami a branżą, płcią oraz zajmowanym stanowiskiem Rozdział 3. Wyniki postępowania badawczego 3.1.Pogłębione analizy hipotez 3.2.Moderacja myślenia projektowego na zależność między zdolnością innowacyjną a typem strategii innowacji 3.3.Mediacja myślenia projektowego na zależność między zdolnością innowacyjną a strategią innowacji
Sygnatura czytelni BMW: VI F 167 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 124
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150988 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6352 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności