Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje naukowe
(41)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(20)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Weresa Marzenna
(6)
Kowalski Arkadiusz Michał
(3)
Radło Mariusz-Jan
(3)
Dec Paweł (ekonomia)
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Szczech-Pietkiewicz Ewelina
(2)
Adamowicz Elżbieta (1948- )
(1)
Bentkowska Katarzyna
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Borowski Jakub
(1)
Bosek-Rak Dominika
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Cenkier Agnieszka
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Fierla Andrzej
(1)
Filipkowski Piotr
(1)
Gardawski Juliusz (1948- )
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Horodelski Michał
(1)
Hoszman Adam
(1)
Jagodzińska-Komar Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kamiński Andrzej (ekonomia)
(1)
Karmańska Anna (1957- )
(1)
Karwowska Joanna
(1)
Klepka Michał
(1)
Kobyliński Andrzej
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kurczewska Urszula
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Mackiewicz Marta
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Napiórkowski Tomasz
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Oręziak Leokadia (1954- )
(1)
Plata-Alf Dagmara
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Polak Przemysław
(1)
Poniatowski Grzegorz
(1)
Poznańska Krystyna (1954- )
(1)
Rafało Mariusz
(1)
Rokicki Edward
(1)
Sobczak Andrzej (ekonomia)
(1)
Sobolewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Sokół Hanna
(1)
Szupiluk Ryszard
(1)
Tomeczek Artur
(1)
Towalski Rafał (ekonomia)
(1)
Wachowicz Marta Ewa
(1)
Walczyk Konrad
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wysocki Jacek (ekonomia)
(1)
Wójtowicz Anna (1971- )
(1)
Zaleska Małgorzata
(1)
Zaleska Małgorzata (1969- )
(1)
Zarzycka Anna M
(1)
Zawistowska Hanna (1950- )
(1)
Zubek Michał
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Śliwiński Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Urzędnicy
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Dziennikarze
(1)
Klienci banków
(1)
Księgowi
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Gospodarka
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Konkurencyjność
(5)
Rozwój regionalny
(5)
Innowacje
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Polityka gospodarcza
(4)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Ekonomia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Konkurencyjność (ekonomia)
(2)
Miasta
(2)
Ochrona konsumenta
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Rozwój gospodarczy
(2)
Turystyka zdrowotna
(2)
Zarządzanie
(2)
Łańcuch wartości
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza sieciowa
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bankowość prywatna
(1)
Bezpieczeństwo żywności
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Biura podróży
(1)
Budżet
(1)
Budżety gminne
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Energetyka
(1)
Epidemie
(1)
Europejska Agencja Kosmiczna
(1)
Faktoring
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Finansjalizacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gilejko, Leszek (1932-2013)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Informatyka ekonomiczna
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komercjalizacja wyników badań naukowych
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Koszty transakcyjne
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Lokalizacja przemysłu
(1)
Loty kosmiczne
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Model biznesowy
(1)
NASA
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nomenklatura Jednostek Terytorialnych dla Celów Statystycznych
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Opakowania
(1)
Polityka budżetowa
(1)
Polityka energetyczna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Praca
(1)
Prawo medyczne
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł kosmiczny
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Recykling
(1)
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rewolucja przemysłowa
(1)
Robotyzacja
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(35)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
19089-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Województwo mazowieckie (1999- )
(4)
Austria
(1)
Europa
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
Monografia
(15)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(10)
Raport
(6)
Raport z badań
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Podręcznik
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Zarządzanie i marketing
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 123-127.
Informacje o projekcie Mazovia 2.0 Aspekty teoretyczne i praktyczne polityki rozwoju opartej na podejściu subregionalnym 1.1.Teoria podejścia subregionalnego 1.2.Polityka Unii Europejskiej a rozwój oparty na subregionach 1.3.Polityka rozwoju obszarów strategicznej interwencji w województwie mazowieckiem z uwzględnieniem zintegrowanych inwestycji terytorialnych oraz regionalnych inwestycji terytorialnych 1.4.Instrumenty finansowania interwencji określonej w dokumentach obszarów strategicznej interwencji, regionalnych inwestycji terytorialnych oraz zintegrowanych inwestycji terytorialnych Diagnoza obszarów strategicznej interwencji, zintegrowanych inwestycji terytorialnych i regionalnych inwestycji terytorialnych w województwie mazowieckim 2.1.Diagnoza sytuacji w obszarze strategicznej interwencji (OSI) obszaru metropolitalnego Warszawy i diagnoza zintegrowanych inwestycji terytorialnych 2.1.1.Sytuacja spoteczno-gospodarcza będąca podstawą planowania interwencji w OSI obszaru metropolitalnego Warszawy 2.1.2.Braki infrastrukturalne i potrzeby inwestycyjne 2.1.3.Diagnoza sytuacji w obszarze zintegrowanych inwestycji terytorialnych 2.1.4.Sukcesy i problemy w realizacji zintegrowanych inwestycji terytorialnych 2.1.6.Podsumowanie i wnioski 2.2.Diagnoza procesów wdrażania koncepcji OSI w obszarach ostrołęcko- -siedleckim, płocko-ciechanowskim i radomskim oraz w obszarach regionalnych inwestycji terytorialnych 2.2.1.Charakterystyka kierunków inwestycji zawartych w planach inwestycyjnych 2.2.2.Gtówne założenia planów inwestycyjnych 2.3.Stan wdrażania inicjatyw wskazanych w planach inwestycyjnych obszarów strategicznej interwencji 2.3.1.Współczynnik sukcesu-wyznacznik współpracy i kooperacji w RIT 2.3.2.Wnioski zaakceptowane a realizowane 2.3.3.Kody interwencji zaakceptowanych wniosków 2.3.4.Niezrealizowane potrzeby inwestycyjne w ramach RIT 2.4.Diagnoza sytuacji w obszarach regionalnych inwestycji terytorialnych 2.5.Efekty realizacji polityki regionalnej opartej na instrumentach regionalnych inwestycji terytorialnych 2.5.1.Zintegrowany charakter RIT 2.5.2.Granice administracyjne RIT 2.5.3.Zakres interwencji objęty wsparciem w ramach OSI 3.5.1.Partnerstwo i lider 2.5.1.Efektywność rozwiązania RIT Rekomendacje dla polityki rozwoju 3.1.Obszary wykorzystania instrumentów polityki rozwoju regionalnego, w tym regionalnych inwestycji terytorialnych i zintegrowanych inwestycji terytorialnych Obszary wykorzystania środków 3.1.1.Kierunki terytorialne wykorzystania środków 3.2.Wpływ regionalnych inwestycji terytorialnych i zintegrowanych inwestycji terytorialnych na lokalny potencjał wzrostu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153607 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Wstęp do gospodarki cyfrowej w perspektywie nauk społecznych Nowe "ekonomiki" gospodarki cyfrowej Praca w gospodarce cyfrowej Kwalifikacje i kompetencje w gospodarce cyfrowej Budowa i modelowanie systemów informacyjnych Andrzej Kobyliński Jakość oprogramowania - ujęcie normatywne Modele jakości produktu programowego Sposoby uzyskiwania jakości budowanego produktu programowego Testowanie Statyczne metody zapewniania jakości Przemysław Polak Podstawowe pojęcia związane z modelowaniem procesów biznesowych Identyfikacja procesu biznesowego Czynności Zdarzenia Obiekty danych Michał Horodelski Modelowanie i automatyczna weryfikacja własności systemu kryptowalutowego Łańcuch bloków i sieci Petriego Mechanizm konsensusu i moduł rozgłoszeniowy Modelowanie i weryfikacja własności mechanizmu konsensusu Mariusz Rafało, Zbigniew Gontar Nowoczesne architektury danych Duże dane z perspektywy schematu piramidy zasobów informacyjnych Dane Informacja Wiedza Mądrość Integracja danych Architektura wsadowa (hurtownia danych) Big data i data lake Architektura Zeta Twierdzenie CAP Architektura Lambda Architektura Kappa Architektura oparta na mikrousługach Rynki elektroniczne Magdalena Kachniewska Zmiany struktury rynku turystycznego w warunkach gospodarki cyfrowej Struktura rynku turystycznego jako pochodna struktury produktu turystycznego Wpływ digitalizacji kanałów dystrybucji na usługi pośrednictwa turystycznego Nowi gracze i nowe formy organizacji ruchu turystycznego Sylwia Sobolewska Wykorzystanie smartfonów i asystentów głosowych w marketingu bezpośrednim Nowe technologie w życiu współczesnego klienta Aplikacje mobilne Rozszerzona rzeczywistość Chatboty i asystenci głosowi w procesie zakupu Dagmara Plata-Alf Fałszywi użytkownicy - analiza zjawiska wykorzystywania i wykrywania botów w komunikacji marketingowej na rynku hotelarskim Media społecznościowe Instagram Boty internetowe Wykorzystanie botów w komunikacji marketingowej w serwisie Instagram Wykrywanie aktywności botów w komunikacji marketingowej na Instagramie na przykładzie rynku hotelarskiego Sztuczna inteligencja Ryszard Szupiluk Sztuczna inteligencja - jej rozumienie i rozwój w świetle strategii Unii Europejskiej Sztuczna inteligencja - jak rozumieć to pojęcie? Indukcyjne metody analizy i modelowania Data mining Machine learning Big data Trudność z klasyfikacją - problem praktyczny Sztuczna inteligencja jako etykieta zbiorcza Sztuczna inteligencja w raporcie UE Sztuczna inteligencja jako kluczowy element rozwoju UE Programy rozwoju sztucznej inteligencji Granty przeznaczane na rozwój sztucznej inteligencji Kształcenie w zakresie sztucznej inteligencji - przygotowanie społeczeństw UE do nowej ery Andrzej Kamiński Systemy inteligentne w diagnostyce przemysłowej - wnioski z realizacji projektu badawczo-rozwojowego Koncepcja projektu systemu informatycznego wspomagającego diagnostykę przemysłową Metodyka zarządzania projektem Organizacja prac badawczo-rozwojowych Opracowanie metody komputerowego wspomagania procesów diagnostyki technicznej i ekonomicznej w przedsiębiorstwie przemysłowym Badania przemysłowe związane z rozwojem technologii systemów sztucznej inteligencji Badania przemysłowe związane z zastosowaniem technologii systemów eksperckich oraz rozwiązań klasy business intelligence na potrzeby diagnostyki przemysłowej Badania przemysłowe związane z opracowaniem architektury technicznej systemu Implementacja prototypu oraz przeprowadzenie testów wybranych komponentów oprogramowania aplikacyjnego Piotr Filipkowski, Edward Rokicki Inteligentne rozwiązania komunikacyjne w obszarze Industrial Internet of Things Racjonalność obliczeniowa Cechy systemów IIoT w obszarze monitorowania Systemy wbudowane - architektura i organizacja systemu rozproszonego Protokół komunikacyjny w procesie obliczeniowym
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 23
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2019)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. KONCEPCJA KONKURENCYJNOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ A CZWARTA REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA Rozdział 1. Pojęcie i wymiary konkurencyjności międzynarodowej - wybrane aspekty teoretyczne Arkadiusz Michał Kowalski, Marzenna Anna Weresa Rozdział 2. Instytucjonalne aspekty konkurencyjności międzynarodowej Krzysztof Falkowski Rozdział 3. Czwarta rewolucja przemysłowa i jej skutki dla gospodarki światowej Andżelika Kuźnar CZĘŚĆ II. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2018 W OBLICZU PRZEMYSŁU 4.0 Rozdział 4. Rozwój gospodarki polskiej w latach 2010-2018 na tle innych krajów UE Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 5. Konwergencja dochodów w Polsce w stosunku do średniego poziomu UE w kontekście konkurencyjności cyfrowej Mariusz Próchniak Rozdział 6. Zróżnicowanie dochodów i poziom ubóstwa w Polsce w latach 2010-2017 w kontekście społecznego wymiaru Przemysłu 4.0 Patrycja Graca-Gelert Rozdział 7. Konkurencyjność polskiego przemysłu w handlu zagranicznym w kontekście Przemysłu 4.0 Mariusz-Jan Radło Rozdział 8. Znaczenie zagranicznych inwestycji bezpośrednich dla konkurencyjności cyfrowej polskiej gospodarki Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ III. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2017 W KONTEKŚCIE WYZWAŃ PRZEMYSŁU 4.0 Rozdział 9. Kierunki i najważniejsze wyzwania polityki gospodarczej w Polsce w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 10. Znaczenie systemu finansowego w Polsce w latach 2010-2017 w kontekście wyzwań związanych z Przemysłem 4.0 i konkurencyjnością cyfrową Katarzyna Sum Rozdział 11. Inwestycje i finansowanie czwartej rewolucji przemysłowej w Polsce Piotr Maszczyk Rozdział 12. Rozwój zasobów ludzkich w Polsce w kontekście wyzwań Przemysłu 4.0 oraz gospodarki cyfrowej w Polsce Anna Maria Dzienis Rozdział 13. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych w dobie czwartej rewolucji przemysłowej Mariusz Próchniak CZĘŚĆ IV. ROZWÓJ PRZEMYSŁU 4.0 W POLSCE Rozdział 14. Stan i bariery rozwoju Przemysłu 4.0 w Polsce Marzenna Anna Weresa Rozdział 15. Wyzwania i instrumenty polityki innowacyjnej w Polsce w kontekście Przemysłu 4.0 Arkadiusz Michał Kowalski, Marta Mackiewicz Rozdział 16. Cyfryzacja polskiej gospodarki i wykorzystanie innowacji informatycznych oraz big data przez polskie przedsiębiorstwa Andżelika Kuźnar Rozdział 17. Pozycja konkurencyjna Polski w wykorzystaniu technologii cyfrowych Andreas Bielig Pozycja konkurencyjna polskiej gospodarki w warunkach rozwoju gospodarki cyfrowej Marzenna Anna Weresa, Arkadiusz Michał Kowalski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150475 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-260.
SPECYFIKA RYNKU TURYSTYKI MEDYCZNEJ 1.1. Taksonomia turystyki medycznej - próba konceptualizacji pojęcia 1.2. Podmioty rynku turystyki medycznej ze szczególnym uwzględnieniem konsumenta i jego zachowań 1.3. Czynniki rozwoju turystyki medycznej 1.3.1. Czynniki rozwoju krajowej turystyki medycznej 1.3.2. Czynniki rozwoju przyjazdowej turystyki medycznej 1.3.3. Czynniki rozwoju wyjazdowej turystyki medycznej KOMPOZYCJA MARKETINGOWA W PODMIOTACH PODAŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ 2.1. Istota marketingu mix w kontekście orientacji marketingowej 2.2. Marketing mix w turystyce medycznej 2.3. Kształtowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności (VUCA) METODYKA BADAŃ 3.1. Model badawczy 3.2. Triangulacja metod badawczych 3.2.1. Ilościowa metoda badawcza 3.2.2. Jakościowa metoda badawcza INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 4.1. Charakterystyka próby badawczej 4.2. Zachowania i doświadczenia pacjentów-turystów medycznych w Polsce 4.2.1. Determinanty zróżnicowania zachowań pacjentów-turystów medycznych 4.2.2. Pomiar doświadczeń ex post pacjentów-turystów medycznych (MTEX) 4.3. Ocena instrumentów marketingu mix w prywatnych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce przez pacjentów-turystów medycznych 4.4. Segmentacja konsumentów na rynku turystyki medycznej w Polsce 4.4.1. Kryteria segmentacji konsumentów na rynku turystyki medycznej 4.4.2. Procedura segmentacji pacjentów-turystów medycznych 4.4.3. Profilowanie segmentów pacjentów-turystów medycznych INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PRYWATNYCH ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ POZA GRANICAMI POLSKI A ZACHOWANIA PACJENTÓW-TURYSTÓW MEDYCZNYCH 5.1. Charakterystyka próby badawczej 5.2. Motywy udziału w wyjazdowej turystyce medycznej oraz korzyści i bariery w opinii polskich pacjentów-turystów medycznych 5.3. Zachowania i doświadczenia polskich pacjentów-turystów medycznych na rynku wyjazdowej turystyki medycznej w kontekście bodźców marketingowych zagranicznych zakładów opieki zdrowotnej INSTRUMENTY MARKETINGU MIX W PODMIOTACH TURYSTYKI MEDYCZNEJ Z PERSPEKTYWY EKSPERTÓW 6.1. Charakterystyka próby badawczej 6.2. Znaczenie instrumentów marketingu mix w podmiotach turystyki medycznej w opinii ekspertów 6.3. Stosowanie instrumentów marketingu mix w podmiotach podaży turystyki medycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152987 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-236.
ŁAŃCUCH WARTOŚCI WOBEC WYZWAŃ EKOLOGICZNYCH EKOLOGIZACJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ EKOLOGICZNA WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW Środowiskowe uwarunkowania zrównoważonego rozwoju Ekologia i ekologizacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem Świadomość ekologiczna a ekologiczna odpowiedzialność biznesu Ekologiczne postulaty w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa BUDOWANIE ŁAŃCUCHA WARTOŚCI WOBEC POSTULATÓW EKOLOGICZNYCH Koncepcja łańcucha wartości i jej ewolucja Konfiguracja i rekonfiguracja łańcucha wartości Ekologia jako stymulanta zmian w łańcuchu wartości ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Czynniki zewnętrzne a odpowiedzialność ekologiczna przedsiębiorstw Prawne i polityczne uwarunkowania rozwoju gospodarki niskoemisyjnej i ekologicznych działań przedsiębiorstw Presja społeczna na rozwój ekologicznego podejścia przedsiębiorstw Wpływ nowoczesnych technologii na ekologizację działalności przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Projektowanie i realizacja strategii ekologicznego rozwoju przedsiębiorstwa Kształtowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na ekorozwój przedsiębiorstwa Wdrażanie systemów i narzędzi zarządzania wspierających ekologiczną działalność przedsiębiorstwa ŁAŃCUCH WARTOŚCI A EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Znaczenie czynników ekonomicznych dla ekologicznej postawy przedsiębiorstw Wpływ czynników politycznych na ekologizację działalności przedsiębiorstw Regulacje prawne a proekologiczne działania przedsiębiorstw Wykorzystanie nowoczesnych technologii do ekologizacji działalności przedsiębiorstw Kształtowanie ekologicznej postawy przedsiębiorstw przez czynniki socjokulturowe Środowiskowe determinanty proekologicznej postawy przedsiębiorstw WEWNĘTRZNE DETERMINANTY EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA DO TWORZENIA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI Podejście strategiczne przedsiębiorstw do ekologizacji działalności Aspekty ekologiczne w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstw Systemy i narzędzia zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach EKOLOGICZNE PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI Zarządzanie zakupami i dostawcami Projektowanie i rozwój produktów Produkcja Logistyka Działalność marketingowa i sprzedaż Usługi posprzedażowe Zarządzanie zasobami ludzkimi Technologia Infrastruktura i administrowanie EWALUACJA EKOLOGICZNEGO PODEJŚCIA PRZEDSIĘBIORSTW Wpływ ekologicznych praktyk na efekty działalności przedsiębiorstw Ocena ekopraktyk w kontekście łańcucha wartości Wnioski i rekomendacje wspierające rozwój ekologicznego podejścia
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Agnieszka Kurzemska Ramy etyczne naukowych badań zachowań konsumenckich Etyka badań naukowych zachowań konsumenckich vs. etyka badań marketingowych Rzetelność badacza Lojalność wobec uczestników badań Pożyteczność wyników badawczych Henryk Mruk Pułapki behawioralne a zdrowie Zdrowie jako wartość Odpowiedzialność za zdrowie Pułapki behawioralne i ich istota Pułapki myślenia szybkiego i wolnego Postrzeganie siebie a postrzeganie innych Pułapka zakotwiczenia Pułapka kosztów utopionych Pułapka status quo Sposoby ograniczania pułapek behawioralnych Teresa Słaby Usługi budownictwa mieszkaniowego dla seniorów Dane o usługach mieszkaniowych z polskich źródeł wtórnych Charakterystyka respondentów Popyt na mieszkania dla seniorów Agnieszka Izabela Baruk Ciemne i jasne strony prosumpcji - perspektywa nabywców finalnych Bogdan Mróz Prywatność i ekshibicjonizm w przestrzeni wirtualnej: implikacje dla bezpieczeństwa konsumentów Jak giganci high-tech zbierają i wykorzystują informacje o konsumentach - przykład Google i Facebooka Prywatność i ekshibicjonizm w Internecie - zagrożenia i pułapki dla konsumentów Jak zjeść ciastko i je mieć" - świadomość polskich konsumentów dotycząca znaczenia prywatności danych w Internecie Elżbieta Baron, Barbara Borusiak Czy Instagram wodzi nas na pokuszenie? Zakupy impulsywne w serwisie społecznościowym Zakupy impulsywne - istota, przyczyny i skutki Instagram jako kanał sprzedaży Zakupy impulsywne w Internecie Robert Wolny Świadomość istnienia niebezpieczeństw korzystania z e-usług wśród młodych konsumentów Zagrożenia korzystania z e-usług Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Paradoksy w relacjach konsumentów z technologią: jakościowa analiza obaw polskich konsumentów Konsumenci i technologia - obawy i paradoksy w relacjach konsumentów z technologią Rafał Kasprzak Bezpieczeństwo konsumenta na rynku gier wideo Przemysły kreatywne Rozwój branży gier wideo w Polsce Ryzyko konsumenta na rynku gier wideo Ochrona konsumenta na rynku gier wideo Beata Tarczydło Bezpieczeństwo korzystania ze współdzielonych usług transportowych. Wybrane zagadnienia Podstawowe pojęcia i trendy dotyczące zachowań nabywców usług współdzielonych Rozwiązania i systemy sprzyjające współdzieleniu usług na przykładzie MaaS Przegląd wybranych badań zachowań konsumentów powiązanych z ideą współdzielenia Robert Nowacki Zaufanie konsumentów wobec reklamy internetowej w kontekście negatywnych ocen jej oddziaływania Zaufanie do reklamy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności Reklama internetowa jako kanał komunikacji z konsumenta Ilona Dąbrowska Personalizacja online Internet wczoraj a dziś Personalizacja sieci Personalizacja widziana z perspektywy internautów Struktura wiekowa respondentów Świadomość istnienia personalizacji w Internecie Ocena personalizacji online Ujawnianie danych i aktywności online Magdalena Jaciow Ryzyko fizyczne konsumenta w zakupach kosmetyków Postrzeganie ryzyka w zakupach kosmetyków Agata Stolecka-Makowska Sposoby ograniczania ryzyka fizycznego przez nabywców kosmetyków naturalnych i kosmetyków ekologicznych Kosmetyki naturalne i kosmetyki ekologiczne - podobieństwa i różnice Wyznaczniki bezpiecznych kosmetyków Sposoby ograniczania ryzyka przy zakupie kosmetyków Piotr Cyrek Poczucie bezpieczeństwa jako determinanta zakupów wybranych grup produktów drogą internetową - ujęcie dynamiczne Stymulanty i ograniczenia rozwoju e-handlu Brak zaufania jako motyw pomijania zakupów przez Internet wśród mieszkańców województwa podkarpackiego
Sygnatura czytelni BMW: IX M 52 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15129 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 143-145.
Osiągnięty poziom rozwoju NUTS2 warszawskiego stołecznego i jego podregionów 1.1.Osiągnięty poziom PKB 1.2.Poziom wydajności pracy 1.3.Dochody osobiste i poziom płac 1.4.Subiektywna ocena sytuacji materialnej gospodarstw domowych Czynniki wzrostu gospodarczego w NUTS2 warszawskim stołecznym i jego podregionach 2.1.Kapitał fizyczny 2.2.Zasoby ludzkie 2.3.Kapitał ludzki 2.4.Postęp technologiczny i organizacyjny 2.5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne Osiągnięty poziom rozwoju NUTS2 mazowieckiego regionalnego i jego podregionów 3.1.Osiągnięty poziom PKB 3.2.Poziom wydajności pracy 3.3.Dochody osobiste i poziom płac 3.4.Subiektywna ocena sytuacji materialnej gospodarstw domowych Czynniki wzrostu gospodarczego w NUTS2 mazowieckim regionalnym i jego pod regionach 4.1.Kapitał fizyczny 4.2.Zasoby ludzkie 4.3.Kapitał ludzki 4.4.Postęp technologiczny i organizacyjny 4.5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne Transfer czynników wytwórczych pomiędzy regionami województwa mazowieckiego w kontekście nierównomiernego rozwoju gospodarczego 5.1.Kapitał fizyczny 5.2.Zasoby ludzkie 5.3.Kapitał ludzki 5.4.Postęp technologiczny i organizacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153608 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse Unii Europejskiej i strefy euro / Leokadia Oręziak. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020. - 217, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 201-217.
Dla naukowców, studentów, pracowników instytucji publicznych, dziennikarzy gospodarczych i polityków.
Budżet ogólny jako źródło finansowania działalności Unii Europejskiej Zasady uchwalania i realizacji budżetu ogólnego UE Rola wieloletnich ram finansowych w kształtowaniu budżetu Istota programowania wieloletniego Wieloletnie ramy finansowe 2014-2020 Istota systemu zasobów własnych i jego znaczenie dla autonomii finansowej UE Ewolucja struktury dochodów budżetu ogólnego Wydatki budżetowe Struktura wydatków z budżetu ogólnego UE i jej ewolucja w procesie integracyjnym Wydatki na rolnictwo — wspólna polityka rolna i rozwój obszarów wiejskich 44 Wydatki na politykę spójności UE Wydatki w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju oraz tzw. instrumentów szczególnych Beneficjenci netto i płatnicy netto do budżetu ogólnego UE Czynniki wpływające na poziom salda netto w rozliczeniach państw członkowskich z budżetem ogólnym UE Rabat brytyjski i inne mechanizmy korekcyjne na rzecz płatników netto Saldo netto w rozliczeniach z budżetem UE na tle korzyści z udziału w jednolitym rynku wewnętrznym Unii Redystrybucyjna rola budżetu ogólnego UE Wieloletnie ramy finansowe na lata 2021—2027 Propozycje Komisji Europejskiej z maja 2018 r. Główne obszary wydatków Wspólna polityka rolna Polityka spójności Wydatki na badania i innowacje Wydatki na ochronę klimatu Wydatki na działania zewnętrzne.Europejski Fundusz Rozwoju Nowe podejście do wydatków w WRF 2021—2027? Dotychczasowe i nowe źródła finansowania budżetu ogólnego UE w okresie 2021-2027 Wyzwania związane z pozyskiwaniem nowych zasobów własnych do budżetu UE Mechanizmy oddziaływania na politykę budżetową państw strefy euro i pozostałych państw członkowskich Unii Europejskiej Pakt Stabilności i Wzrostu jako instrument dyscyplinowania polityki Działalność Europejskiego Banku Centralnego w walce z kryzysem zadłużenia publicznego Wzmocnienie unijnych regulacji dyscyplinujących politykę budżetową państw Rozdział 5. Kierunki zmian na rzecz wzmocnienia stabilności strefy euro . Perspektywy przekształcenia Europejskiego Mechanizmu Stabilności
WE1120n
Sygnatura czytelni BWZ: V H 27
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6205 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 209-210.
Lokalizacja przedsiębiorstw i struktura gospodarki NUTS2 warszawskiego stołecznego i jego podregionów 1.1.Subiektywne źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw NUTS2 warszawskiego stołecznego 1.3.Struktura gospodarki NUTS2 warszawskiego stołecznego 1.3.1.Struktura zatrudnienia 1.3.2.Struktura wartości dodanej 1.3.3.Struktura przedsiębiorstw 1.4.Lokalizacje przedsiębiorstw i ich skupiska w NUTS2 warszawskim stołecznym 1.4.1.Wybrane wskaźniki koncentracji przedsiębiorstw według gmin 1.4.2.Koncentracja przedsiębiorstw w podregionach według miejscowości 1.5.Lokalizacja przedsiębiorstw mazowieckich według wybranych branż i gmin 1.6.Wiodące przedsiębiorstwa w podregionach NUTS2 warszawskiego stołecznego 1.6.1.NUTS3 Miasto Warszawa 1.6.2.NUTS3 warszawski zachodni 1.6.3.NUTS3 warszawski wschodni 1.7.Znaczenie inwestorów zagranicznych Lokalizacja przedsiębiorstw i struktura gospodarki NUTS2 mazowieckiego regionalnego i jego podregionów 2.1.Źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw NUTS2 mazowieckiego regionalnego 2.2.Struktura gospodarki NUTS2 mazowieckiego regionalnego 2.3.1.Struktura zatrudnienia 2.3.2.Struktura wartości dodanej 2.3.3.Struktura przedsiębiorstw 2.4.Lokalizacje przedsiębiorstw i ich skupiska w NUTS2 mazowieckim regionalnym 2.4.1.Wybrane wskaźniki koncentracji przedsiębiorstw według gmin (dane bazy REGON) 2.4.2.Koncentracja przedsiębiorstw w podregionach według miejscowości 2.5.Lokalizacja przedsiębiorstw mazowieckich według wybranych branż i gmin 2.6.Wiodące przedsiębiorstwa w podregionach NUTS2 mazowieckiego regionalnego 2.6.1.NUTS3 ciechanowski 2.6.2.NUTS3 ostrołęcki 2.6.3.NUTS3 radomski 2.6.4.NUTS3 płocki 2.6.5.NUTS3 siedlecki 2.6.6.NUTS3 żyrardowski 2.7.Znaczenie inwestorów zagranicznych Przedsiębiorstwa województwa mazowieckiego w łańcuchach wartości 3.1.Powiązania międzynarodowe województwa mazowieckiego do przodu i wstecz łańcucha wartości 3.2.1.Powiązania do przodu łańcucha wartości 3.2.2.Powiązania wstecz łańcucha wartości 3.3.Powiązania międzynarodowe regionów i podregionów województwa mazowieckiego do przodu i wstecz łańcucha wartości 3.3.1.Powiązania do przodu i wstecz łańcucha wartości według podregionów 3.3.2.Powiązania do przodu i wstecz łańcucha wartości według sekcji PKO 3.3.3.Kluczowe lokalizacje klientów i dostawców przedsiębiorstw według podregionów 3.4.Powiązania międzywojewódzkie województwa mazowieckiego, jego regionów i podregionów do przodu i wstecz łańcucha wartości 3.4.1.Powiązania międzywojewódzkie województwa mazowieckiego 3.4.1.1.Powiązania do przodu łańcucha wartości 3.4.1.2.Powiązania wstecz łańcucha wartości 3.4.2.Powiązania międzywojewódzkie regionów i podregionów 3.4.3.Kluczowe lokalizacje klientów i dostawców przedsiębiorstw według podregionów 3.5.Powiązania wewnątrzwojewódzkie do przodu łańcucha wartości 3.5.1.Powiązania do przodu łańcucha wartości z OMW i z powiatami województwa spoza tego obszaru 3.5.2.Powiązania do przodu łańcucha wartości z OMW lub jego częściami 3.5.3.Powiązania do przodu łańcucha wartości z podregionami NUTS2 mazowieckiego regionalnego 3.6.Powiązania wewnątrzwojewódzkie wstecz łańcucha wartości 3.6.1.Powiązania wstecz łańcucha wartości z OMW i z powiatami województwa spoza tego obszaru 3.6.2.Powiązania wstecz łańcucha wartości z OMW lub jego częściami 3.6.3.Powiązania wstecz łańcucha wartości z poszczególnymi podregionami NUT52 mazowieckiego regionalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153605 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 355-375.
KLUCZOWE KONCEPCJE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Zarządzanie procesowe jako podstawa robotyzacji procesów biznesowych Definicyjne ujęcie robotyzacji procesów biznesowych Klasy narzędzi informatycznych do robotyzacji procesów biznesowych Cechy i klasyfikacja robotów programowych Wykorzystanie koncepcji platformy w kontekście robotyzacji procesów biznesowych Kooperacja i koordynacja współpracy robotów i ludzi Robotyzacja procesów biznesowych w kontekście modeli działania IT Robotyzacja na tle innych sposobów automatyzacji procesów biznesowych Eksploracja procesów biznesowych jako działanie uzupełniające robotyzację Podejście krytyczne do robotyzacji procesów biznesowych STRATEGICZNE ASPEKTY ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Pojęcia modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Cyfryzacja jako determinanta zmiany modelu biznesowego i systemu zarządzania przedsiębiorstwem Wpływ robotyzacji procesów biznesowych na zmiany modelu biznesowego i system zarządzania przedsiębiorstwa - wyniki badań literaturowych Ocena dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa w kontekście strategicznego planowania rozwoju robotyzacji procesów Kluczowe koncepcje modeli dojrzałości Cel zastosowania modeli oceny dojrzałości Elementy składowe modeli oceny dojrzałości i ich hierarchia Podejście do przeprowadzania oceny dojrzałości i reprezentacji jej wyników Analiza podejść do oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa WDRAŻANIE ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH Uwarunkowania wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Determinanty wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Korzyści z wdrażania robotyzacji procesów biznesowych Bariery związane z wdrażaniem robotyzacji procesów biznesowych Czynniki ryzyka występujące we wdrażaniu robotyzacji procesów biznesowych Kosztowe aspekty robotyzacji procesów biznesowych Pozycjonowanie robotyzacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z perspektywy zmian organizacyjnych Formułowanie wiązki celów robotyzacji procesów biznesowych Model realizacyjny robotyzacji procesów biznesowych Sposoby pozyskania robotów do organizacji Sposoby utrzymania i rozwoju robotów w organizacji Model operacyjny robotyzacji procesów biznesowych Struktura organizacyjna jednostki odpowiedzialnej za robotyzację procesów biznesowych Formuła realizacyjna wdrożenia robotyzacji procesów biznesowych Wdrożenie potwierdzające wykonalność robotyzacji procesów biznesowych Uruchomienie i realizacja dedykowanego projektu budowy robotów programowych Operacyjne zarządzanie robotami programowymi ROBOTYZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZMIANY W MODELACH BIZNESOWYCH I SYSTEMACH ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE UWARUNKOWAŃ ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH Założenia konstrukcji modeli konceptualno-teoretycznych Operacjonalizacja zmiennych ukrytych w kontekście postulowanych modeli konceptualno-teoretycznych Parceling zmiennych obserwowalnych Analiza wymiarowości modeli konceptualno-teoretycznych dla zagregowanych pozycji czynnikowych Konfirmacyjne modele czynnikowe a weryfikacja wymiarowości struktur czynnikowych Analiza spójności pozycji czynnikowych Modelowanie strukturalne związków przyczynowo-skutkowych Zastosowanie wielowymiarowej analizy korespondencji w diagnozie robotyzacji procesów biznesowych METODA STRATEGICZNEGO POZYCJONOWANIA ROBOTYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE Cele i założenia metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Podejście zastosowane do opracowania i weryfikacji metody SPRINT Struktura metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wspólna warstwa pojęciowa dotycząca robotyzacji procesów biznesowych Określenie założeń budowanej ontologii bazowej Analiza możliwości wykorzystania istniejących ontologii lub ich fragmentów Konceptualizacja ontologii bazowej Formalizacja ontologii bazowej Weryfikacja ontologii bazowej Adaptacja ontologii bazowej na potrzeby danego przedsiębiorstwa Ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Autorski model oceny dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa. Dyrektywy postępowania w ramach metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja interesariuszy kluczowych z perspektywy strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wprowadzenie wspólnej warstwy pojęciowej robotyzacji procesów biznesowych Identyfikacja i ocena determinant strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Ocena bazowej dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Identyfikacja i ocena luk w dojrzałości robotycznej przedsiębiorstwa Sformułowanie wytycznych dotyczących strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych Wstępna weryfikacja metody strategicznego pozycjonowania robotyzacji procesów biznesowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 113-117.
WYBRANE KONCEPCJE I MODELE TEORETYCZNE OBJAŚNIAJĄCE ROZWÓJ MIAST I RELACJE MIĘDZY OŚRODKAMI MIEJSKIMI 1.1.Teoria ośrodków centralnych W. Christallera 1.2.Teorie biegunów wzrostu 1.3.Modele powiązań funkcjonalnych 1.4.Funkcje ośrodków średniego szczebla 1.5.Rola średnich miast w rozwoju gospodarczym ROLA WARSZAWY W ROZWOJU GOSPODARCZYM METROPOLII WARSZAWSKIEJ 2.1.Rozlokowanie funkcji globalnych, regionalnych i lokalnych w Warszawie 2.2.Przestrzenne zróżnicowanie gospodarki metropolii warszawskiej w podziale na podregiony: miasto Warszawa, warszawski wschodni i warszawski zachodni 2.4.Warszawa jako biegun wzrostu metropolii (funkcje miasta centralnego) 2.5.Hierarchiczna struktura miejscowości w metropolii warszawskiej ROLA MIAST REGIONALNYCH I OŚRODKÓW NIŻSZEGO RZĘDU W ROZWOJU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 3.1.Hierarchia funkcjonalności miast w województwie mazowieckim 3.2.Analiza sieciowa powiązań miejscowości województwa mazowieckiego z otoczeniem- klienci 3.4.Analiza sieciowa powiązań miejscowości województwa mazowieckiego z otoczeniem-dostawcy MECHANIZMY I PROCESY DYFUZJI ROZWOJU W WOJEWÓDZTWIE MAZOWIECKIM 4.1.Znaczenie rozlokowania zasobów produkcyjnych i przedsiębiorstw 4.2.Wpływ Warszawy, metropolii i ośrodków niższego rzędu na proces dyfuzji dobrobytu w województwie mazowieckim 4.4.Mechanizmy determinujące zjawisko dyfuzji w województwie mazowieckim 4.5.Związki funkcjonalne Warszawy z metropolią PODSUMOWANIE. MODEL FUNKCJONALNY WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153606 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie transferem technologii kosmicznych / Marta E. Wachowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2019. - 223, [4] strony : ilustracja, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 203-223.
Charakterystyka sektora kosmicznego Sektor kosmiczny - przegląd najważniejszych aspektów Struktura sektora kosmicznego i łańcuch dostaw Rola agencji kosmicznych i organizacji międzynarodowych w zarządzaniu sektorem kosmicznym Globalna gospodarka kosmiczna Rynek kosmiczny Światowe nakłady na utrzymanie i rozwój sektora kosmicznego New Space Zmiana zasad finansowania sektora kosmicznego Transfer technologii kosmicznych - pojęcia i modele pomiaru efektywności Czy sektor kosmiczny jest innowacyjny? Zakres znaczeniowy stosowanych pojęć Transfer technologii - szerokie rozumienie Transfer technologii kosmicznych - stosowane definicje Modele pomiaru efektywności transferu technologii Transfer technologii kosmicznych w najważniejszych światowych agencjach kosmicznych Główni interesariusze transferu technologii kosmicznych Transfer technologii kosmicznych w NASA Uwarunkowania formalne transferu technologii kosmicznych Mechanizmy operacyjne transferu technologii kosmicznych w NASA Transfer technologii kosmicznych w ESA Centrum Inkubacji Biznesowej (ESA Bussines Incubation Centre) Sieć transferu technologii ESA Europejski model transferu technologii kosmicznych na przykładzie niemieckiej agencji kosmicznej DLR Pozaeuropejskie modele transferu technologii kosmicznych Rosja i komercjalizacja rozwiązań naukowych Chińska polityka prywatyzacji przemysłu kosmicznego Transfer technologii kosmicznych w Indiach Japoński model transferu technologii kosmicznych Rezultaty transferu technologii kosmicznych - interpretacja analiz dostępnych danych Wnioski wynikające z wdrożeń technologii kosmicznych NASA Wyniki wdrożeń technologii kosmicznych JAXA Wyniki transferu technologii kosmicznych w ESA Główne obszary zastosowań technologii kosmicznych Zarządzanie prawami własności intelektualnej w sektorze kosmicznym w procesie transferu technologii Własność intelektualna w sektorze kosmicznym, space heritage i wewnętrzny rynek kosmiczny Znaczenie systemu ochrony patentowej a czynniki wpływające na zarządzanie własnością intelektualną w sektorze kosmicznym Znaczenie modelu zarządzania własnością intelektualną przez agencję kosmiczną na przykładzie ESA Ochrona własności intelektualnej warunkiem efektywnego transferu technologii kosmicznych Specyfika oceny potencjału komercjalizacyjnego technologii kosmicznych Analiza różnicowa potencjału komercjalizacyjnego technologii kosmicznych Faza rozwoju technologicznego produktu Zastosowania technologii i ochrona własności intelektualnej Zastosowania technologii Ochrona własności intelektualnej Rynek i konkurencja Czynniki kształtujące popyt Trendy technologiczne a rynek kosmiczny Konkurencja Określanie przyszłej chłonności rynku na rozwiązania transferu technologii Kapitał ludzki, aspekty finansowe oraz uwarunkowania prawne i polityczne Znaczenie potencjału komercjalizacyjnego a modele komercjalizacji technologii Modele liniowe Modele funkcjonalne Model Jolly'ego Sukcesy transferu technologii kosmicznych - wybrane przykłady zastosowania rozwiązań o proweniencji kosmicznej w gospodarce Wybrane przykłady sukcesów wdrożenia rozwiązań o proweniencji kosmicznej Techniki satelitarne i technologie kosmiczne w medycynie i ochronie zdrowia Instrumenty z kosmosu: aplikacje osiągnięć technologii kosmicznych w medycynie - wybrane przykłady Wykorzystanie know-how z zakresu badań kosmicznych w medycynie Aktywna obecność człowieka w przestrzeni kosmicznej Zdrowie w globalnej wiosce Analiza ONZ Górnictwo kosmiczne - wybrane studium przypadku z perspektywy zarządzania transferem technologii kosmicznych Pojęcie górnictwa kosmicznego Czynniki wskazujące na stałą i znaczną potrzebę rozwijania górnictwa kosmicznego Światowe tendencje w eksploracji kosmosu Aspekt ekonomiczny wydobycia surowców w przestrzeni kosmicznej Spektrum problemów inżynierskich i badawczych związanych z obszarem górnictwa kosmicznego Wyzwania związane z realizacją prac B+R Wyzwania inżynierskie Konsekwencje wynikające z zarządzania transferem technologii kosmicznych
Sygnatura czytelni BMW: VIII K 87 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15034 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2015)
Bibliografia przy rozdzałach.
CZĘŚĆ I. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2007-2014 Rozdział I. Porównanie wyników gospodarczych w latach 2004-2014: Polska na tle UE i wybranych rynków wschodzących Zbigniew Matkowski, Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 2. Oddziaływanie globalnego kryzysu na procesy konwergencji dochodów Polski i innych krajów Europy Środkowej i Wschodniej w stosunku do średniego poziomu w UE15 Zbigniew Matkowski, Mariusz Próchniak Rozdział 3. Zróżnicowanie dochodów, ubóstwo oraz inne wybrane aspekty wykluczenia społecznego Patrycja Graca-Gelert Rozdział 4. Wpływ globalnego kryzysu na konkurencyjność polskiego handlu zagranicznego oraz bilans płatniczy Polski w latach 2007-2014 Mariusz-Jan Radło Rozdział 5. Zmiany atrakcyjności Polski dla zagranicznych inwestorów w kontekście globalnego kryzysu Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ II. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI I ZMIANY ICH ZNACZENIA W CZASIE GLOBALNEGO KRYZYSU IW OKRESIE POKRYZYSOWYM Rozdział 6. Kierunki i najważniejsze wyzwania polskiej polityki gospodarczej w latach 2007-2014 Ryszard Rapacki, Adam Czerniak Rozdział 7. Zmiany zasobów ludzkich w Polsce w latach 2007-2014 Mateusz Mokrogulski Rozdział 8. Inwestycje w polskiej gospodarce w okresie 2007-2014 Piotr Maszczyk Rozdział 9. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych w kontekście globalnego kryzysu Mariusz Próchniak Rozdział 10. System finansowy i rozwój kapitału wysokiego ryzyka w Polsce Oskar Kowalewski CZĘŚĆ III. ZMIANY INNOWACYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2007-2014 Rozdział 11. Narodowy system innowacji w Polsce i jego zmiany w latach 2007-2014 Marzenna Anna Weresa Rozdział 12. Cele innowacji a główne rynki operacyjne polskich przedsiębiorstw przemysłowych Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 13. Innowacje sektora publicznego Marta Mackiewicz Rozdział 14. Rozwój innowacji społecznych: Polska na tle innych państw UE Arkadiusz Michał Kowalski Rozdział 15. Otwarty model innowacji i jego wykorzystanie w działalności innowacyjnej polskich przedsiębiorstw Jolanta Mazur, Piotr Zaborek Rozdział 16. Stymulatory ekoinnowacji. Wyniki badań Community Innovation Survey Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 17. Polityka innowacyjna Polski do 2020 roku Beata Lubos Ku zrównoważonej konkurencyjności? Syntetyczna ocena zmian pozycji innowacyjnej i konkurencyjnej Polski w latach 2007-2014 Marzenna Anna Weresa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150469 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2017)
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2016 Rozdział 1. Porównawcza ocena tendencji rozwojowych w polskiej gospodarce w latach 2010-2016: Polska na tle UE Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 2. Zbieżność poziomów dochodu między Europą Środkowo-Wschodnią a Europą Zachodnią Mariusz Próchniak Rozdział 3. Zróżnicowanie dochodów i skala ubóstwa w Polsce. Wpływ transferów z zagranicy na nierówności dochodów gospodarstw domowych w Polsce w latach 2008-2015 Patrycja Graca-Gelert Rozdział 4. Przewagi konkurencyjne Polski w handlu zagranicznym oraz bilans płatniczy w latach 2010-2016 Mariusz-Jan Radio Rozdział 5. Wpływ inwestycji bezpośrednich na konkurencyjność polskiej gospodarki Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ II. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2016 Rozdział 6. Kierunki polityki gospodarczej i najważniejsze wyzwania w latach 2010-2016 Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 7. Ewolucja systemu finansowego w Polsce w latach 2010-2016 w kontekście jego umiędzynarodowienia Katarzyna Sum Rozdział 8. Inwestycje i oszczędności krajowe: Polska na tle innych państw UE Piotr Maszczyk Rozdział 9. Zmiany zasobów ludzkich w Polsce z uwzględnieniem tendencji migracyjnych w latach 2010-2016 Adam Karbowski Rozdział 10. Nauka, technika i innowacje jako czynniki konkurencyjności polskiej gospodarki Marta Mackiewicz Rozdział 11. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych Mariusz Próchniak CZĘŚĆ III. WSPÓŁPRACA POLSKI Z ZAGRANICĄ A INNOWACJE I KONKURENCYJNOŚĆ Rozdział 12. Umiędzynarodowienie narodowego systemu innowacji w Polsce Marzenna Anna Weresa Rozdział 13. Finansowanie działalności innowacyjnej w polskich przedsiębiorstwach z budżetu Horyzont 2020 na tle krajów Unii Europejskiej Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 14. Innowacyjność, kooperacja a internacjonalizacja. Wyniki badań dla polskich przedsiębiorstw przemysłowych Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 15. Internacjonalizacja polskich klastrów Arkadiusz Michał Kowalski Umiędzynarodowienie polskiej gospodarki a zmiany pozycji konkurencyjnej w latach 2010-2016 Marzenna Anna Weresa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150474 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska : raport o konkurencyjności, ISSN 2083-2281 ; 2016)
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. KONKURENCYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2015 Rozdział 1. Porównanie wyników gospodarczych: Polska na de Unii Europejskiej Zbigniew Matkowski, Ryszard Rapacki, Mariusz Próchniak Rozdział 2. Procesy konwergencji dochodów w Polsce na de Unii Europejskiej - najważniejsze tendencje i perspektywy Zbigniew Matkowski, Mariusz Próchniak, Ryszard Rapacki Rozdział 3. Zróżnicowanie dochodów, zagrożenie ubóstwem oraz wykluczeniem społecznym w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej. Dekompozycja nierówności dochodów ze względu na źródła dochodów i grupy społeczno-ekonomiczne Patrycja Graca-Gelert Rozdział 4. Przewagi konkurencyjne Polski w handlu zagranicznym oraz bilans płatniczy w latach 2010-2015 Mariusz-Jan Radło Rozdział 5. Wpływ polityki wobec BIZ na napływ kapitału produkcyjnego i działalność korporacji transnarodowych w Polsce Tomasz M. Napiórkowski CZĘŚĆ II. GŁÓWNE CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEJ GOSPODARKI W LATACH 2010-2015 Rozdział 6. Zmiany zasobów ludzkich w Polsce z uwzględnieniem tendencji migracyjnych w latach 2010-2015 Mateusz Mokrogulski Rozdział 7. Inwestycje i oszczędności krajowe. Polska na tle innych krajów Unii Europejskiej Piotr Maszczyk Rozdział 8. System finansowy w Polsce w kontekście implementacji zmian regulacyjnych w Unii Europejskiej Katarzyna Sum Rozdział 9. Zmiany łącznej produktywności czynników wytwórczych Mariusz Próchniak CZĘŚĆ III. ZMIANY INSTYTUCJONALNE I POLITYKA GOSPODARCZA W POLSCE Rozdział 10. Wpływ zmian instytucjonalnych na rozwój polskiej gospodarki w dekadzie 2005-2015 Piotr Maszczyk Rozdział 11. Kierunki polityki gospodarczej i najważniejsze wyzwania w latach 2007-2015 Adam Czerniak, Ryszard Rapacki Rozdział 12. Polska polityka regionalna i inteligentne specjalizacje a konkurencyjność regionów Marta Mackiewicz Rozdział 13. Efekty wsparcia finansowego z budżetu Unii Europejskiej działalności innowacyjnej. Porównanie Polski z wybranymi krajami UE Małgorzata Lewandowska, Marzenna Anna Weresa Rozdział 14. Bariery innowacji w Polsce na tle innych krajów europejskich - wnioski dla polityki innowacyjnej Małgorzata Stefania Lewandowska Rozdział 15. Polityka rozwoju klastrów w Polsce i jej wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw Arkadiusz Michał Kowalski Syntetyczna ocena konkurencyjności polskiej gospodarki oraz determinanty pozycji konkurencyjnej w 2015 roku Marzenna Anna Weresa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150470 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
HR business partner : organizacja, kultura, społeczeństwo / Sławomir Winch. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 189, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 183-189.
Dla studentów i praktyków zarządzania.
Rola zarządzania ludźmi w polskich przedsiębiorstwach w latach 1945-2003 1.1. Upolitycznienie relacji w przedsiębiorstwie - lata 1945-1980 1.2. Od "Karnawału Solidarności" do końca "Mrocznych czasów stanu wojennego" 1.3. Transformacja i "niewidzialna ręka rynku" 1.4. Modyfikacja roli działów personalnych 1990-2003 HR Business Partner - założenia koncepcji 2.1. Geneza koncepcji i jej krytyka 2.2. Założenia HR BP w kontekście sytuacji kryzysowych Kulturowa perspektywa analizy HR Business Partner 3.1. Pojęcie kultury organizacyjnej - wybrane koncepcje 3.2. Kultura - perspektywa organizacji gospodarczych 3.3. Typy kultur w koncepcji F. Trompenaarsa i Ch. Hampdena-Turnera 3.4. Pomiędzy kulturą rynku a kulturą zespołu 3.5. Indywidualizm vs kolektywizm Badania ilościowe i jakościowe w praktyce HR Business Partner 4.1. Badania ilościowe 4.1.1. Proces badawczy 4.1.1.1. Badania ilościowe z perspektywy nauk o zarządzaniu i jakości 4.1.1.2. Kwestionariusz ankiety - pytania 4.1.1.3. Wpływ słownictwa 4.1.1.4. Pytania zamknięte i pytania otwarte 4.1.1.5. Skale - pomiar zmiennych 4.1.1.6. Dobór próby i jej reprezentatywność 4.1.1.7. Kodowanie wyników 4.2. Realizacja badań i interpretacja danych 4.3. Badania jakościowe Kształtowanie pożądanych postaw pracowników w praktyce HR Business Partner 5.1. Typy przystosowań pracowników do przedsiębiorstwa - założenia koncepcji 5.2. Problemy i hipotezy badawcze, charakterystyka próby badawczej 5.3. Wyniki badań - determinanty typów przystosowań 5.3.1. System ocen pracowniczych i przejrzystość systemu wynagrodzeń 5.3.2. Sytuacja finansowa, rynkowa i zaangażowanie w pracę 5.3.3. Zarządzanie wiedzą a typy przystosowań 5.3.4. Dystans władzy a typy przystosowań 5.3.4.1. Style przywództwa z perspektywy HR BP 5.3.4.2. Dystans władzy a styl działania i typy przystosowań Wybrane instrumenty HR Business Partner 6.1. Misja przedsiębiorstwa 6.2. Misja personalna 6.3. Rekrutacja pracowników 6.3.1. Macierz profilu pracownika 6.3.2. Rekrutacja absolwentów szkół wyższych - rola doświadczenia zawodowego 6.3.4. Społeczny kontekst stanowiska w procesie rekrutacji 6.4. System ocen 6.5. Digitalizacja procesów HR Employer branding 7.1. Istota employer brandingu - założenia koncepcji 7.1.1. Redukcja dysonansu poznawczego 7.1.2. Praktyka employer brandnigu 7.2. Zewnętrzny wizerunek firmy 7.2.1. Oczekiwania pokoleniowe - pomiędzy regułami moralnymi a konwencjami społecznymi 7.3. Oczekiwania wobec pracodawców - wyniki badań 7.4. Ideologizacja zarządzania - dwa sposoby zmiany organizacji (ładu społecznego) 7.4.1. Ideologizacja - wymiar przedsiębiorstwa 7.4.2. Pomiędzy priorytetem jednostki a grupy - dylemat przedsiębiorstwa 7.4.3. Konserwatyzm przedsiębiorstwa jako rozwiązanie dylematu
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 163
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152990 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-344.
Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa Istota konkurencyjności przedsiębiorstw Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst Międzynarodowe strategie marek Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek Stosowanie marek na rynkach zagranicznych Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych Treść międzynarodowej strategii marki Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących Istota i typologia rynków wschodzących Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6281 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Private banking : tradycja i nowoczesność w bezpiecznym wydaniu / Małgorzata Zaleska, Magdalena Kozińska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 184, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [171]-184.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, pracowników banków komercyjnych i klientów korzystających z usług private banking.
Umiejscowienie private banking w nauce o finansach i bankowości Private banking a wealth management oraz asset management Organizacja private banking w systemie finansowym Modele organizacji obsługi klientów zamożnych Family offices jako szczególna forma obsługi klienta zamożnego Private banking na świecie Private banking w Polsce PRODUKTY I USŁUGI W RAMACH PRIVATE BANKING Oferta produktowo-usługowa private banking - zagadnienia ramowe Produkty w ramach portfela klienta private banking Inwestycje tradycyjne (klasyczne) Instrumenty rynku pieniężnego Klasyczne papiery wartościowe Klasyczne fundusze inwestycyjne Inwestycje w nieruchomości Inwestycje alternatywne (nowoczesne) Inwestycje alternatywne - pojęcie i bezpieczeństwo Fundusze private equity i venture capital Inwestycje w metale i kamienie szlachetne Inwestowanie w sztukę Inwestycje w alkohole Pozostałe inwestycje w pasje Inwestycje w aktywa wirtualne Produkty kredytowe Usługi w ramach private banking Ubezpieczenia dla klientów private banking OBSŁUGA KLIENTA PRIVATE BANKING Klient w ramach private banking Marketing produktów i usług private banking Proces obsługi klienta private banking a jego potrzeby i preferencje Rola i zadania pracowników private banking Wykorzystanie nowych technologii w obsłudze klienta private banking Wyzwania w obsłudze klientów zamożnych BEZPIECZEŃSTWO OBSŁUGI KLIENTA PRIVATE BANKING Bezpieczeństwo i organizacja w private banking Modele obsługi i bezpieczeństwa w usługach private banking Uwarunkowania formalne i wymogi regulacyjne determinujące prawidłowe i bezpieczne świadczenie usług private banking
Sygnatura czytelni BWZ: III D 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6535 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces dystrybucji produktów materialnych w gospodarce cyfrowej / Anna M. Zarzycka. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 159, [4] strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-159.
Ewolucja dystrybucji produktów w naukach o zarządzaniu Dystrybucja - od funkcji do procesu Dystrybucja w optyce strategicznej Proces biznesowy - definicja, typologia i cechy Wyzwania dla dystrybucji produktów w gospodarce cyfrowej. Rewolucja technologiczna siłą napędową dystrybucji Nowy profil konsumenta Zmieniający się charakter produktu Model procesu dystrybucji produktów w realiach cyfryzacji Model badawczy procesu dystrybucji w gospodarce 4.0 Proces dystrybucji - input a output Struktura wewnętrzna procesu dystrybucji Dominujące atrybuty procesu dystrybucji Proces dystrybucji produktów w polskiej praktyce - badania własne Metodyka badań empirycznych i charakterystyka próby badawczej Operacjonalizacja procesu dystrybucji i wymiarów produktu Analiza procesu dystrybucji produktów polskich producentów Wymiary produktów w polskiej gospodarce przyczynkiem do identyfikacji hybryd produktowych Hybrydy produktowe a specyfika branży i dystrybucji Od wymiarów produktu materialnego do jego hybryd Hybryda nr 1 - gry komputerowe Hybryda nr 2 - muzyka Hybryda nr 3 - meble Hybryda nr 4 - soki Hybryda nr 5 - produkty mięsne Interakcje pomiędzy hybrydami produktu a składowymi procesu dystrybucji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6536 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling i jego zastosowanie w sektorze publicznym / Michał Zubek. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 296, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 279-296.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz pracowników sektora publicznego.
Istota controllingu i korzyści z jego wdrożenia w organizacji Rola i zadania controllera Systematyzacja controllingu jako metody operacjonalizacji zarządzania przedsiębiorstwem Controlling versus rachunkowość zarządcza oraz kontrola Korzyści wynikające z wdrożenia procesów controllingowych Trudności towarzyszące wprowadzaniu i stosowaniu controllingu Struktury controllingu i metody ich budowania Tworzenie centrów odpowiedzialności w kontekście formułowania celów i sposobów zarządzania organizacją Odpowiedzialność za koszty Odpowiedzialność za przychody Odpowiedzialność za wyniki Odpowiedzialność za inwestycje Budżetowanie jako sposób wyznaczania i rozliczania zadań Ocena realizacji zadań przez wybrane centra odpowiedzialności System raportowania wyników w controllingu operacyjnym Strategiczna karta wyników jako narzędzie controllingu strategicznego stosowane w sektorze prywatnym i publicznym Rachunek kosztów działań i rachunek kosztów działań sterowany czasem Administracja publiczna Procesy ewolucyjne w zarządzaniu sektorem publicznym Tradycyjna administracja publiczna Nowe zarządzanie publiczne Zarządzanie partycypacyjne Administracja publiczna jako organ sprawowania władzy Rola samorządu terytorialnego w realizacji zadań sektora publicznego Gmina w strukturze terytorialnej sektora publicznego Zadania gminy Źródła finansowania usług świadczonych przez urzędy na rzecz mieszkańców Koncepcja controllingu w urzędzie gminy Przesłanki implementacji controllingu w administracji publicznej Centra odpowiedzialności w urzędzie gminy Tradycyjny model budżetu gminy versus budżet zadaniowy Pomiar dokonań w jednostce sektora publicznego, jego istota i znaczenie Zalecenia dotyczące zastosowania controllingowych narzędzi w zarządzaniu gminą Korzyści z zastosowania zadaniowej formy budżetu w jednostce sektora publicznego Strategiczna karta wyników w usługach publicznych jako nowoczesny system pomiaru działalności urzędu gminy Przykład zastosowania strategicznej karty wyników w urzędzie gminy Przykład zastosowania rachunku kosztów działań sterowanego czasem w odniesieniu do zadania własnego gminy Kielce - "edukacja publiczna szczebla podstawowego" . Założenia metodologiczne typowe dla rachunku kosztów działań sterowanego czasem Założenia i dane do modelu rachunku kosztów działań sterowanego czasem dla procesu edukacyjnego szczebla podstawowego
Sygnatura czytelni BWZ: III B 44
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6532 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności