Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Adamik Anna Iwona
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Raatz Bogusław
(2)
Amen Daniel G
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barycz Rafał
(1)
Bielska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Biernacki Michał
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Doroszewska Kaja
(1)
Dudley Geoffrey A
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawlik Radosław
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Gilga Krystyna
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hejmej Przemysław
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Jurek Łukasz
(1)
Kaiser Krzysztof
(1)
Kardaś Aleksandra
(1)
Kaszkur Zuzanna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kominiak-Michalska Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Olga (1960- )
(1)
Kropaczewski Krzysztof
(1)
Kurowski Marcin
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Malinowski Szymon Piotr
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mintzberg Henry (1939- )
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Patenaude Frédéric
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Popkiewicz Marcin
(1)
Rae Leslie
(1)
Salamak Marek (1965- )
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Siwiec Daniel
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (ekonomia)
(1)
Sowietow Michaił (1976- )
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tolle Eckhart (1948- )
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Woronowicz Bohdan Tadeusz
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Ygnasik Adam P
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(7)
2001
(1)
Inżynierowie środowiska
(1)
Księgowi
(1)
Mechanicy urządzeń klimatyzacyjnych
(1)
Monterzy instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kontrolingu
(1)
Specjaliści ds. rachunkowości zarządczej
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Dieta witariańska
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Pokolenie Z
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Technologie mobilne
(2)
Zakupy
(2)
Akwizycja
(1)
Alergie
(1)
Alkoholizm
(1)
Architektura polska
(1)
Barycz, Rafał
(1)
Bilans cieplny (geofizyka)
(1)
Blacharstwo karoseryjne
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chłodnictwo
(1)
Controlling
(1)
Elektrotechnika
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Gazy cieplarniane
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Joga
(1)
Klimat
(1)
Klimatyzacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lakiernictwo samochodowe
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
Medytacja
(1)
Mnemotechnika
(1)
Mosty
(1)
Nałóg
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Odżywianie
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Paleoklimatologia
(1)
Pamięć
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek
(1)
Prognozowanie
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Saramowicz, Paweł
(1)
Sport
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczenie się
(1)
Usługi
(1)
Wegetarianizm
(1)
Wille
(1)
Wpływ na środowisko
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zdrowie fizyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Życie duchowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Śląsk, Dolny (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradniki
(5)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kulinaria
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Buildera)
Bibliografia na stronach 246-249.
Biała Willa nad Rabą w Gdowie Willa Wielkopokoleniowa w Krakowie Willa w krajobrazie naturalnym w Niepołomicach Zespół domów mieszkalnych w Krakowie na Bielanach Dom z atrium w Piasecznie Kamienna rezydencja w Konstancinie Willa Jurajska w Bolechowicach Willa w dwóch pawilonach w Mielcu Kamienny dom na Woli Justowskiej w Krakowie Willa z betonu architektonicznego i dranicy cedrowej w Krakowie-Libertowie Betonowa rezydencja w Izabelinie Nowoczesny Dwór Polski w Grębynicach Leśna willa w Izabelinie Country-house w Promnej nad Pilicą Willa Krakowiaków zachodnich z Zabierzowie Dom na sprzedaż w Grębynicach Dworek w lesie Konstancinie Rezydencja w Genewie
Sygnatura czytelni BWB: VII E 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5082 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 229-234.
Rozdział 1. Definicja wywiadu biznesowego ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 2. Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę O tradycyjnym cyklu wywiadowczym Pięć Filarów Procesu Analityczno-Wywiadowczego Filar organizacyjny Filar operacyjny Filar informacyjny Filar technologiczny Filar kognitywny KAZIMIERZ TURALIŃSKI Rozdział 3. Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa Prawo do usługowego pozyskiwania i przetwarzania informacji Powszechnie dostępne źródła informacji (biały wywiad) Ochrona danych osobowych Tajemnica przedsiębiorstwa i zwalczanie nieuczciwej konkurencji Prawo autorskie Informacja niejawna (dawna tajemnica państwowa) Legalna informacja a udział w cudzym przestępstwie Raport końcowy a odpowiedzialność karna i odszkodowawcza MACIEJ JANKIELEWICZ Rozdział 4. Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony Dane i informacje Klasyfikacja informacji Źródła informacji Osobowe źródła informacji Otwarte źródła informacji ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 5. Analiza danych: techniki analizy jakościowej Dwa rodzaje analizy Analiza jakościowa Skanowanie Środowiskowe i Analiza PESTLE Analiza Przyczyn Źródłowych Analiza Trendów/Wpływu Analiza Kluczowych Założeń Analiza Konkurencyjnych Hipotez Analiza „Co jeśli" Dodatkowe rekomendacje MARCIN GAŁCZYŃSKI Rozdział 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji Proces decyzyjny - wprowadzenie Istota procesu decyzyjnego Cechy prezentacji SEBASTIAN BŁAŻKIEWICZ I AGNIESZKA SOCHA Rozdział 7. Outsourcing usług wywiadowczych Outsourcing i usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia zleceniodawcy Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia wykonawcy DR PAWEŁ SMÓŁKA Rozdział 8. Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności Migracja wartości, wczesne ostrzeganie/inspirowanie i rola analityka wywiadu OSINT. Wywiad jednoźródłowy HUMINT. Wywiad osobowy Analiza wywiadowcza Metody analizy pomocne w wywiadzie proinnowacyjnym Raportowanie Wywiad proinnowacyjny w różnych kontekstach
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151094 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu / redakcja naukowa Wojciech Czakon. - Wydanie III rozszerzone. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2020. - 459 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Dla badaczy nauk o zarządzaniu, studentów i doktorantów.
1.Metodologia nauk o zarządzaniu Jerzy Niemczyk 1.1.Rozwój nauki 1.2.Empiryzm i dedukcja w metodologii nauk społecznych 1.3.Podejścia idiograficzne i nomotetyczne w metodologii nauk społecznych 1.4.Badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych 1.5.Polimorfizm w metodologii nauk społecznych 2.Metodologia zarządzania - od fundamentalizmu do pluralizmu Łukasz Sułkowski 2.1.Metodologia i epistemologia zarządzania 2.2.Typy metod stosowanych w zarządzaniu 2.3.„Metoda naukowa" zarządzania? 2.4.Pluralizm metodologiczny zarządzania 2.5.Metodologia paradygmatu dominującego w zarządzaniu 2.6.Metodologia paradygmatu alternatywnego w zarządzaniu 3.Oryginalność w badaniach naukowych w dyscyplinie zarządzania Janusz Strużyna 3.1.Oryginalność badań naukowych oparta na wypełnianiu luki wiedzy 3.2.Deklarowana przewaga problematyzacji nad zapełnianiem luki wiedzy 3.3.Krótkie uzupełnienie typów problematyzowanych założeń 3.4.Społeczne uwarunkowania oceny oryginalności naukowej 4.Rygor metodologiczny Wojciech Czakon 4.1.Istota rygoru metodologicznego 4.2.Znaczenie rygoru w rozwoju nauk o zarządzaniu 4.3.Rygor badań ilościowych - zagadnienie pomiaru 4.4.Rygor badań interpretatywnych - zagadnienie wiarygodności 5.Formułowanie i wartościowanie problemów naukowych Jerzy Niemczyk 5.1.Lokowanie problemów naukowych w naukach o zarządzaniu 5.2.Dochodzenie do problemów naukowych 5.3.Wartościowanie problemu naukowego w naukach o zarządzaniu 6.Metodyka systematycznego przeglądu literatury Wojciech Czakon 6.1.Uwarunkowania badania literatury w naukach o zarządzaniu 6.2.Istota systematycznego przeglądu literatury 6.3.Procedura systematycznego przeglądu literatury 6.4.Ocena przydatności systematycznego przeglądu literatury 7.Metodyka metaanalizy w naukach o zarządzaniu Anna Gondek Karolina Mazur 7.1.Miejsce metaanalizy w badaniach naukowych 7.2.Procedura metaanalizy 7.3.Procedura wnioskowania statystycznego w metodyce metaanalizy 7.4.Metaregresja 7.5.Specyfika metaanalizy stosowanej w naukach o zarządzaniu 8.Wprowadzenie do badań jakościowych w naukach o zarządzaniu Katarzyna Czernek 8.1.Paradygmaty w naukach o zarządzaniu 8.2.Pojęcie i przesłanki stosowania badań jakościowych 8.3.Charakterystyka badań jakościowych na tle badań ilościowych 8.4.Procedura badawcza 9.Zastosowanie studiów przypadku w badaniach nauk o zarządzaniu Wojciech Czakon 9.1.Istota studiów przypadku 9.3.Cele studiowania przypadków 9.4.Procedura prowadzenia studium przypadku 9.5.Ocena przydatności studiowania przypadków 10.Metody eksperymentu i symulacji w naukach o zarządzaniu Ewa Stańczyk-Hugiet 10.1.Metody eksperymentu 10.2.Metody symulacji 11.Triangulacja - łączenie metod badawczych i urzetelnienie badań Sylwia Stańczyk 11.1.Rozwój triangulacji metod 11.2.Typy triangulacji 11.3.Techniki łączone w triangulacji 11.4.Triangulacja w badaniach kultur organizacyjnych 11.5.Uwarunkowania stosowania triangulacji 11.6.Procedura i praktyka triangulacji metod 12.Metodologiczne problemy ujęcia narracyjnego w badaniach nad organizacjami. Dyskurs organizacyjny Bartłomiej J. Gabryś 12.1.Istota procesu powstawania wiedzy teoretycznej 12.2.Założenia teoretyczne modelu procesowego 12.3.Ujęcie narracyjne i jego konsekwencje metodologiczne 12.4.Egzemplifikacja wykorzystania analizy narracji 13.Metody ilościowe w naukach o zarządzaniu - miejsce badań operacyjnych i modelowania ekonometrycznego Tomasz Wachowicz 13.1.Modele badań operacyjnych 13.2.Modelowanie ekonometryczne 14.Ilościowe badanie i operacjonalizacja zjawisk w naukach o zarządzaniu Wojciech Dyduch 14.1.Cel i przebieg badań z wykorzystaniem metod ilościowych 14.2.Od analizy literatury do hipotez badawczych 14.3.Gromadzenie danych 14.4.Przeprowadzenie badań i analiza danych 15.Metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku Sławomir Smyczek 15.1.Istota i rodzaje modeli zachowań konsumentów 15.2.Podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów 16.Zaawansowane testowanie modeli badawczych Justyna Światowiec-Szczepańska 16.1.Podstawowe założenia modelowania strukturalnego 16.2.Procedura modelowania strukturalnego 16.3.Przykład modelowania strukturalnego 17.Analiza sieciowa w naukach o zarządzaniu Patrycja Klimas 17.1.Istota analizy sieciowej 17.2.Procedura przeprowadzania analizy sieciowej 17.3.Zastosowanie analizy sieciowej w naukach o zarządzaniu 18.Metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej w ilościowych badaniach naukowych Tomasz Wachowicz 18.1.Charakterystyka wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.2.Procedura postępowania w procesie rozwiązywania wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.3.Metody prowadzenia analizy trade-off 19.Paradygmaty i teorie w naukach o zarządzaniu Łukasz Sulkowski 19.1.Rozumienie teorii w zarządzaniu 19.2.Rodzaje teorii w zarządzaniu 19.3.Paradygmat jako podstawa teorii organizacji i zarządzania 19.4.Klasyfikacje paradygmatów zarządzania 19.5.Strategie tworzenia teorii w naukach o zarządzaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152027 N, 152026 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-261.
Dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw, praktyków gospodarczych oraz menedżerów, przede szystkim średniego szczebla pionu finansowego.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131089 N, 131090 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-261. Indeks.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) Co to jest RAPS? Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Po co przeprowadza się RAPS ? Zalety i wady RAPS Kto jest odpowiedzialny za RAPS ? „Kwintet szkoleniowy" Klienci zamawiający RAPS Etapy RAPS Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Zastosowanie RAPS w praktyce Sposób określania potrzeb szkoleniowych Kto powinien przeprowadzać RAPS? Metody przeprowadzania analizy Etap 1 - określanie wymagań Etap 2 - planowanie RAPS Etap 3 - ocena istniejących potrzeb Normy kwalifikacji zawodowych Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Planowanie RAPS Analiza wyników Dalsze działania Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego Indywidualne cechy uczącego się Style uczenia się Preferencje dotyczące sposobu uczenia się Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się Model komunikacji Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych Cel szkolenia Przeszkody w procesie uczenia się Rozdział 5. Cele szkolenia Określanie celów szkolenia na piśmie Plan osiągania celów Sprawdzanie listy celów Praktyczne zastosowanie listy celów Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy Planowanie czynności Lista ustalonych celów Grupa uczących się Ustalenie treści programu szkolenia Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie Rodzaje metod szkoleniowych Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy Planowanie czynności Cele a grupa uczących się Miejsce zorganizowania szkolenia Ograniczenia czasowe Termin rozpoczęcia i zakończenia Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy Ustalenie treści programu szkolenia Formy szkolenia Strategie szkolenia grupowego Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze Metody szkolenia grupowego Kolejność materiału szkoleniowego Szablon programu szkolenia Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. 1 Cele sesji Metody szkoleniowe Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II Metody szkoleniowe Opracowanie sesji Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych Ćwiczenia Obserwacja i podsumowanie Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? Skutki nieprzeprowadzenia oceny Kto przeprowadza ocenę ? Proces oceny Projektowanie procesu oceny Zaangażowanie menedżerów liniowych Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu Testy sprawdzające poziom wiedzy Ocena wiedzy lub umiejętności Samoocena wiedzy lub umiejętności Ocena w trakcie szkolenia Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia Podsumowania w kilku słowach Metoda „znaczków" Podsumowanie sesji Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia Efektywna ocena Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym Średnio- i długoterminowe metody oceny Ocena długoterminowa Czy warto przeprowadzać szkolenie? Oszacowanie wartości szkolenia Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 95 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149077 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 405-421.
Dla studentów politechnik, uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i innych szkół wyższych.
1. Wprowadzenie do metod i technik zarządzania Katarzyna Szymańska 1.1. Ewolucja metod i technik zarządzania 1.2. Istota metod i technik zarządzania 1.3. Metody i techniki zarządzania – definicje 1.4. Wybrane klasyfikacje metod i technik zarządzania 2. Audyt Anna Juźwicka 2.1. Audyt w organizacjach gospodarczych 2.2. Funkcje, cele i zadania audytu 2.3. Klasyfikacja audytu 3. Benchmarking Anna Adamik 3.1. Definiowanie benchmarkingu 3.2. Klasyfikacje działań benchmarkingowych 3.3. Korzyści i wady benchmarkingu 3.4. Etapy tworzenia benchmarkingu 4. Brainstorming – burza mózgów Anna Walecka 4.1. Istota, rodzaje i zasady burzy mózgów 4.2. Etapy burzy mózgów 4.3. Zasady warunkujące efektywność sesji burzy mózgów 4.4. Rodzaje burzy mózgów 5. Controlling w organizacjach gospodarczych Anna Juźwicka, Stefan Lachiewicz 5.1. Geneza, istota i zasady controllingu 5.2. Funkcje i rodzaje controllingu 5.3. Miejsce controlingu w strukturze organizacyjnej 6. Diagram Ishikawy i diagram Pareto Sylwia Flaszewska 6.1. Istota, charakterystyka i zastosowanie diagramów Ishikawy i Pareto 7. Just in Time Anna Walecka 7.1. Główne założenia i zastosowanie metody Just in Time w organizacji 7.2. Etapy wprowadzania systemu Just in Time w organizacji 7.3. Czynniki efektywności systemu Just in Time 7.4. Korzyści z zastosowania Just in Time 8. Lean Management Anna Adamik 8.1. Istota Lean Management 8.2. Wdrażanie Lean Management w organizacji 8.3. Lean Management – zalety i wady 9. Macierz BCG Michał Nowicki 9.1. Geneza i istota analizy portfelowej metodą macierzy BCG 9.2. Konstrukcja macierzy i procedura analizy portfelowej metodą BCG 9.3. Analiza portfelowa BCG – przykładowe portfele i przebieg procedury diagnozy portfela badanego obiektu 9.4. Zalety i ułomności klasycznej metody BCG 10. Macierz Hofera Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 10.1. Istota i zastosowanie macierzy Hofera 10.2. Macierz Hofera – budowa 10.3. Wady i zalety macierzy Hofera 11. Macierz McKinseya Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 11.1. Istota, elementy i zastosowanie macierzy McKinseya 11.2. Macierz McKinseya – strategie działania 11.3. Czynniki wpływające na konstrukcję macierzy McKinseya 12. Marketing mix Piotr Sitkiewicz 12.1. Geneza i istota koncepcji marketingu mix 12.2. Podstawowe warianty koncepcji marketing mix 12.3. Etapy wprowadzania koncepcji marketing mix w organizacji 12.4. Wady i zalety koncepcji marketing mix 13. Metoda cyklu życia produktu Sylwia Flaszewska 13.1. Istota cyklu życia produktu 13.2. Cykl życia produktu – etapy 13.3. Cykl życia produktu – zagrożenia 14. Outsourcing Marek Matejun 14.1. Istota i teoretyczne podstawy outsourcingu 14.2. Podstawowe rodzaje outsourcingu 14.3. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania outsourcingu przez współczesne organizacje 14.4. Proces outsourcingu w praktyce gospodarczej 15. PEST Piotr Sitkiewicz 15.1. Istota metody PEST 15.2. Cechy, funkcje i warianty metody PEST 15.3. Etapy wprowadzania metody PEST do organizacji 15.4. Wady i zalety analizy PEST 16. Pięć sił Portera Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 16.1. Istota, elementy i zastosowanie metody 16.2. Czynniki pięciu sił Portera 16.3. Formy analizy pięciu sił Portera 16.4. Pięć sił Portera – wady i zalety 17. Reengineering Karolina Zofia Kapuścińska 17.1. Reengineering jako metoda procesowa – geneza, charakterystyka 17.2. Cechy, funkcje i rodzaje reengineeringu 17.3. Etapy wprowadzania reengineeringu w organizacji 17.4. Wady i zalety reengineeringu 18. Six Sigma Michał Nowicki 18.1. Geneza, filozofia i istota systemu Six Sigma 18.2. Matematyczne podstawy Six Sigma 18.3. Six Sigma w praktyce – nieustanne usprawnianie procesu 18.4. Determinanty sukcesu oraz walory i ułomności systemu Six Sigma 19. Strategiczna Karta Wyników – Balanced Scorecard Katarzyna Szymańska 19.1. Ogólne założenia, istota i wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników 19.2. Płaszczyzny SKW 19.3. Procedura wdrażania SKW w organizacji 20. SWOT Michał Nowicki 20.1. SWOT – geneza i istota 20.2. Procedura analizy SWOT 20.3. Obszary analizy SWOT 20.4. Przykład analizy SWOT-TOWS – ilustracja procedury diagnostycznej 20.5. Analiza SWOT – rezultaty, ograniczenia i praktyczne wskazówki 21. Time Based Management Anna Adamik 21.1. Geneza i podstawowa charakterystyka Time Based Management 21.2. Główne założenia TBM 22. Total Quality Management – TQM Katarzyna Szymańska 22.1. Geneza, pojęcie, znaczenie i zastosowanie TQM 22.2. Główna idea TQM 22.3. Piramida TQM 22.4. TQM – etapy wdrażania 22.5. Wybrane instrumenty, zasady, metody, narzędzia kompleksowego zarządzania jakością 22.6. TQM w Hewlett Packard 23. Zarządzanie przez delegowanie Anna Walecka 23.1. Charakterystyka i zastosowanie 23.2. Warunki skutecznego delegowania 23.3. Stopnie delegowania 23.4. Delegowanie – etapy 23.5. Delegowanie – wady i zalety
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154798 N, 154799 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling strategiczny / Tomasz Wnuk-Pel. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2023. - 346 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 337-338 i przy rozdziałach.
Rozdział 1. Istota strategicznej rachunkowości zarządczej Rozdział 2. Zarządzanie na podstawie działań 2.3.1. FernitureCo-producent mebli skrzyniowych 2.3.2. SonkyoCo - producent telefonów komórkowych 2.3.3. EConsult - firma tworząca i pozycjonująca strony internetowe 2.3.4. TorchCo - producent latarek - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 2.3.5. TechParts - producent wyrobów elektronicznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 3. Budżetowanie według dziatań i rachunek kosztów działań sterowany czasem 3.3.1. FamilyMarket - sieć sklepów spożywczych 3.3.2. InSafe - firma ubezpieczeniowa 3.3.3. TeethClinic - firma oferująca usługi medyczne 3.3.4. InsurCo - firma ubezpieczeniowa 3.3.5. PharmTrade - firma handlowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 3.3.6. TaxFin - firma doradztwa finansowego i podatkowego - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 3.3.7. GreenFood - firma handlowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 4. Zarządzanie kosztami jakości 4.3.1. ParcelService - firma zajmująca się dostarczaniem przesyłek 4.3.2. CppTraining - firma szkoleniowa 4.3.3. HouseholdAppliances - producent sprzętu gospodarstwa domowego 4.3.4. MeterCo - producent urządzeń pomiarowych 4.3.5. SalesTraining - firma szkoleniowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 4.3.6. LogisticServices - firma logistyczna - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 5. Zarządzanie kosztami środowiska 5.3.1. PaintCo-firma zajmująca się farbowaniem tkanin 5.3.2. EcoParts - producent wyrobów z tworzyw sztucznych 5.3.3. FosforyCo - producent nawozów - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 5.3.4. UniFarm - firma z branży chemicznej - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 6. Zarządzanie kosztami w łańcuchu wartości 6.3.1. QualityApple - producent soku jabłkowego 6.3.2. SugarPol - producent cukru 6.3.3. ElectroPro - producent urządzeń elektrycznych 6.3.4. QualityVine - producent win - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 6.3.5. NationalOil - firma z branży paliwowej - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 7. Decyzje w warunkach ryzyka 7.3.1. ItalFashion-firma z branży odzieżowej 7.3.2. PersonalAdvisors - sieć biur doradztwa personalnego i podatkowego 7.3.3. GoPoland - firma handlująca gadżetami piłkarskimi - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 7.3.4. FoodCourt - sieć delikatesów - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 8. Rachunek redukcji kosztów i rachunek kosztów docelowych 8.3.1. TrailerCorp-producent przyczep 8.3.2. EduSpecialists - firma szkoleniowa 8.3.3. LancetCo - producent narzędzi medycznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 8.3.4. YourCamera - producent aparatów fotograficznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 9. Pomiar dokonań za pomocą mierników finansowych 9.3.1. Famirylcecream - producent lodów 9.3.2. GreenFarm - gospodarstwo rolne 9.3.3. PhoneOp - operator telefonii komórkowej 9.3.4. BlueProperty - firma zarządzająca nieruchomościami 9.3.5. MarketAgents - agencja reklamowa 9.3.6. HealthCo - sieć hurtowni medycznych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 9.3.7. FinConsuIt - firma świadcząca usługi dla biznesu - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 10. Zrównoważona karta wyników 10.3.1. NewHospital-szpital 10.3.2. QuickMeal - operator barów szybkiej obsługi 10.3.3. BusinessTrain - firma szkoleniowa - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 10.3.4. SilkCarpet - producent dywanów - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 11. Ocena opłacalności inwestycji 11.3.1. CarPark- operator stref płatnego parkowania 11.3.2. NaturMarket - sieć sklepów z kosmetykami 11.3.3. StationeryDepot - firma oferująca usługi poligraficzne 11.3.4. MacTrans-firma przewozowa 11.3.5. FoodPack - producent opakowań - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 11.3.6. FabricCo - producent tkanin - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 12. Szacowanie przepływów pieniężnych i ryzyka inwestycji 12.3.1. MegaLogistic - firma logistyczna 12.3.2. SunResort - sieć hoteli 12.3.3. DrugStore - firma handlująca artykułami drogeryjnymi 12.3.4. FreshCoffee - sieć kawiarni - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 12.3.5. LogiTech - firma logistyczna - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania Rozdział 13. Szczupła rachunkowość zarządcza 13.3.1. WoodFurniture - producent mebli 13.3.2. FurnaceCo - producent wyrobów dla przemysłu motoryzacyjnego 13.3.3. MasterFrame - producent metalowych ramek do zdjęć - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania 13.3.4. ProChair - producent krzeseł biurowych - studium przypadku do samodzielnego rozwiązania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153709 N, 153708 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 475-506. Indeks.
Organizacja w teoriach - ewolucja w sposobach postrzegania organizacji Od specyfiki do tożsamości nauki o organizacji Istota, cechy i współczesne definiowanie organizacji Perspektywy postrzegania współczesnych organizacji Metafory w teorii organizacji Organizacja jako obiekt zarządzania - spektrum form i możliwości Stefan Lachiewicz, Anna Wałecka Typologia organizacji Cechy i formy organizacji gospodarczych Organizacje publiczne i pozarządowe Nowe typy organizacji Organizacja jako obiekt badań - od zbierania danych do analizy wyników Filip Chybalski, Marek Matejun Istota, etapy i zasady procesu badania organizacji Metody ilościowe w procesach badania organizacji Metody jakościowe w procesach badania organizacji Organizacja w otoczeniu - od analizy otoczenia do dynamicznej lokalizacji Marek Matejun, Michał Nowicki Istota, cechy i płaszczyzny otoczenia współczesnych organizacji Charakter relacji organizacji z różnymi płaszczyznami otoczenia Lokalizacja organizacji w otoczeniu Analiza lokalizacji organizacji Znaczenie dynamicznej analizy lokalizacyjnej w rozwoju organizacji Organizacja z perspektywy zasobów - ewolucja w podejściu zasobowym Sylwia Flaszewska, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Od RBV do R B T Struktura zasobów organizacji Materialne zasoby organizacji Niematerialne zasoby organizacji Metody analizy zasobów organizacji Organizacja w rozwoju - od narodzin do dojrzałości organizacji Katarzyna Szymańska Istota rozwoju organizacji Czynniki rozwoju organizacji Cykl życia organizacji i jego parametry Modele cyklu życia organizacji i ich rola w procesach poznawania organizacji analiza cyklu życia organizacji - procedura, zasady i wnioskowanie Organizacja w procesach zmian - w drodze do elastyczności i innowacyjności Anna Wałecka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Istota, rodzaje i źródła zmian organizacyjnych Zmiany wspierające elastyczność organizacji Zmiany wspierające innowacyjność organizacji Przyczyny i metody przełamywania oporów wobec zmian organizacyjnych Organizacja w ujęciu procesowym - od koordynacji funkcjonalnej do procesowej Michał Nowicki, Katarzyna Szymańska Istota i rodzaje procesów organizacyjnych Zarządzanie procesami organizacyjnymi - istota, rola i korzyści Proces ewoluowania organizacji w kierunku zarządzanej procesowo .. Metody i systemy wspierania rozwoju organizacji zarządzanych procesowo Organizacja w środowisku społecznym i przyrodniczym - droga ku odpowiedzialnej organizacji Anna Adamik, Katarzyna Szymańska Zrównoważony rozwój organizacji Zarządzanie środowiskowe w organizacjach - odpowiedź na presję interesariuszy Społeczna odpowiedzialność biznesu - od tworzenia do raportowania Ewolucja kultur organizacyjnych jako przejaw zmian środowiska społecznego organizacji Różnorodność kulturowa - wada czy zaleta współczesnych organizacji , Organizacja w sieciach współpracy - od prostych do złożonych form współpracy międzyorganizacyjnej Anna Adamik, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska . Istota i rola architektury strategicznej organizacji Specyfika, motywy i korzyści współpracy międzyorganizacyjnej . Formy i płaszczyzny współpracy Współpraca z partnerami niekonkurującymi Współpraca z partnerami konkurującymi - koopetycja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 88 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147704 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147703 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5991 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji : ujęcie dynamiczne / Anna Adamik. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2021. - 525 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 475-506. Indeks.
Organizacja w teoriach - ewolucja w sposobach postrzegania organizacji Od specyfiki do tożsamości nauki o organizacji Istota, cechy i współczesne definiowanie organizacji Perspektywy postrzegania współczesnych organizacji Metafory w teorii organizacji Organizacja jako obiekt zarządzania - spektrum form i możliwości Stefan Lachiewicz, Anna Wałecka Typologia organizacji Cechy i formy organizacji gospodarczych Organizacje publiczne i pozarządowe Nowe typy organizacji Organizacja jako obiekt badań - od zbierania danych do analizy wyników Filip Chybalski, Marek Matejun Istota, etapy i zasady procesu badania organizacji Metody ilościowe w procesach badania organizacji Metody jakościowe w procesach badania organizacji Organizacja w otoczeniu - od analizy otoczenia do dynamicznej lokalizacji Marek Matejun, Michał Nowicki Istota, cechy i płaszczyzny otoczenia współczesnych organizacji Charakter relacji organizacji z różnymi płaszczyznami otoczenia Lokalizacja organizacji w otoczeniu Analiza lokalizacji organizacji Znaczenie dynamicznej analizy lokalizacyjnej w rozwoju organizacji Organizacja z perspektywy zasobów - ewolucja w podejściu zasobowym Sylwia Flaszewska, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Od RBV do R B T Struktura zasobów organizacji Materialne zasoby organizacji Niematerialne zasoby organizacji Metody analizy zasobów organizacji Organizacja w rozwoju - od narodzin do dojrzałości organizacji Katarzyna Szymańska Istota rozwoju organizacji Czynniki rozwoju organizacji Cykl życia organizacji i jego parametry Modele cyklu życia organizacji i ich rola w procesach poznawania organizacji analiza cyklu życia organizacji - procedura, zasady i wnioskowanie Organizacja w procesach zmian - w drodze do elastyczności i innowacyjności Anna Wałecka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Istota, rodzaje i źródła zmian organizacyjnych Zmiany wspierające elastyczność organizacji Zmiany wspierające innowacyjność organizacji Przyczyny i metody przełamywania oporów wobec zmian organizacyjnych Organizacja w ujęciu procesowym - od koordynacji funkcjonalnej do procesowej Michał Nowicki, Katarzyna Szymańska Istota i rodzaje procesów organizacyjnych Zarządzanie procesami organizacyjnymi - istota, rola i korzyści Proces ewoluowania organizacji w kierunku zarządzanej procesowo .. Metody i systemy wspierania rozwoju organizacji zarządzanych procesowo Organizacja w środowisku społecznym i przyrodniczym - droga ku odpowiedzialnej organizacji Anna Adamik, Katarzyna Szymańska Zrównoważony rozwój organizacji Zarządzanie środowiskowe w organizacjach - odpowiedź na presję interesariuszy Społeczna odpowiedzialność biznesu - od tworzenia do raportowania Ewolucja kultur organizacyjnych jako przejaw zmian środowiska społecznego organizacji Różnorodność kulturowa - wada czy zaleta współczesnych organizacji , Organizacja w sieciach współpracy - od prostych do złożonych form współpracy międzyorganizacyjnej Anna Adamik, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska . Istota i rola architektury strategicznej organizacji Specyfika, motywy i korzyści współpracy międzyorganizacyjnej . Formy i płaszczyzny współpracy Współpraca z partnerami niekonkurującymi Współpraca z partnerami konkurującymi - koopetycja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 113 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 99
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [139]-156. Indeks.
Kierunki rozwoju i wdrożenia rachunkowości zarządczej 1.1. Wielowątkowe ujęcie powstania i ewolucji rachunkowości zarządczej 1.2. Wybrane koncepcje i funkcje rachunkowości zarządczej 1.2.1. Koncepcja rachunkowości zarządczej zorientowana na wynik finansowy i wartość 1.2.2. Koncepcja rachunkowości zarządczej ukierunkowana na proces zarządzania 1.2.3. Koordynacja jako główna funkcja rachunkowości zarządczej 1.3. Podejście dyskursywne do rachunkowości zarządczej 1.4. Obszary wdrażania rachunkowość zarządczej 1.5. Rachunkowość zarządcza w działalności usługowej Rachunkowość zarządcza w działalności marketingowej 2.1. Charakterystyka działalności marketingowej 2.2. Specyfika rachunkowości zarządczej w działalności marketingowej 2.3. Przegląd instrumentarium w rachunkowości zarządczej dla marketingu 2.3.1. Analiza satysfakcji klientów 2.3.2. Analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń 2.3.3. Analiza siły marki i wartości marki 2.3.4. Rachunki kosztów i wyników dla działalności marketingowej oraz raportowanie 2.3.5. Systemy wskaźników w działalności marketingowej 2.4. Zbilansowana karta wyników dla marketingu Rachunkowość zarządcza w działalności turystycznej 3.1. Charakterystyka działalności turystycznej 3.2. Specyfika rachunkowości zarządczej usług turystycznych 3.3. Target costing w usługach turystycznych 3.4. Life cycle costing w usługach turystycznych Rachunkowość zarządcza w działalności leczniczej 4.1. Specyfika działalności podmiotów leczniczych 4.2. Istota i rola rachunkowości zarządczej w działalności leczniczej 4.3. Instrumentarium rachunkowości zarządczej w działalności leczniczej 4.3.1. Rachunek kosztów zmiennych i analiza progu rentowności 4.3.2. Budżetowanie 4.3.3. Benchmarking
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146450 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wydanie 2 zmienione. - Piaseczno : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2017. - 392 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony [373]-386. Indeks.
Dla osób realizujących projekty badawczo-rozwojowe, studentów, pracowników nauk.
Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie Projekty badawczo-rozwojowe. Podstawowe pojęcia i relacje niezwiązane z zarządzaniem projektami B + R. Miejsce projektów badawczo-rozwojowych w typologii projektów Polityka innowacyjna państwa i przedsiębiorstwa, rola projektów badawczo-rozwojowych (podejście makro i mikro). Innowacyjne państwo, przedsiębiorstwo, sektor. Implikacje Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury Koncepcja - sformułowanie zadania projektu Decyzje tworzenia i realizacji projektów badawczo-rozwojowych (istota, typy) Ryzyko w podejmowaniu decyzji w zarządzaniu projektami Społeczna odpowiedzialność biznesu w realizacji projektów badawczo-rozwojowych Procesy i decyzje Decyzje strategiczne w realizacji projektu, czyli o wybranych rozwiązaniach metodycznych stosowanych w procesie Zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych Podstawy metodyczne modelowania projektów badawczo-rozwojowych Modele podstawowe-notacje, systemy prezentacji Modele złożone - język opisu i analiza wybranych pakietów do budowy modelu Modele hybrydowe i ich zastosowanie Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi Modele definiowania projektu Modele realizacji (harmonogramy realizacji, ścieżka krytyczna, zarządzanie zasobami, optymalizacja terminu realizacji) Modele biznesowe Realizatorzy projektu Uczestnicy projektu Kierownik projektu i jego rola w zespole Budowa zespołu realizującego projekt organizacja i konsolidacja zespołu realizującego projekt Komunikacja, czyli proces przekazywania informacji i wiedzy w procesie zarządzania projektem Narzędzia wspomagania Narzędzia wspomagania projektów badawczo-rozwojowych wprowadzenie. Komputerowe wspomaganie realizacji projektów badawczo-rozwojowych - zastosowanie technologii ICT Zastosowanie Business Activity Monitoring (BAM) i kokpitu menedżerskiego (management dashboard) w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi Podejścia metodyczne stosowane w projektach badawczo-rozwojowych Podejście metodyczne PMBOK (przykład 35) Podejście metodyczne w PRINCE2 (przykład 36) Podejście metodyczne zwinne- Agile ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami Kontrola zarządcza i audyt w realizacji projektów Ewaluacja Efektywność Wdrożenie i komercjalizacja wyników projektów badawczo--rozwojowych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 42
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152948 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach 313-327. Indeks.
Rozdział 1. Wysunąć zarządzanie na pierwszy plan Co się stało z zarządzaniem? Kilka słów prawdy Dwadzieścia dziewięć dni zarządzania Przywództwo - między zarządzaniem a poczuciem wspólnoty Zarządzanie jako praktyka Zarządzanie w czasach mniej burzliwych, niżby się nam wydawało Stare, sprawdzone rozwiązania Rozdział 2. Dynamika zarządzania Charakterystyka dawniej i dziś Wpływ Internetu Zwyczajny, wkalkulowany chaos Rozdział 3. Model zarządzania W czym tkwi problem? Omówienie modelu Określanie ram koncepcyjnych pracy Ustalanie harmonogramu pracy Komunikacja we wszystkich kierunkach Kontrolowanie w obrębie jednostki Kierowanie pracownikami Utrzymywanie kontaktów z ludźmi spoza jednostki Działanie w obrębie jednostki Negocjowanie Zarządzanie rolami Upodobania co do ról Dynamiczna równowaga Rozdział 4. Niezliczone odmiany zarządzania Zarządzanie - czynnik po czynniku Zarządzanie - dzień po dniu Zarządzanie - menedżer w konkretnej sytuacji Środowisko kulturowe Sektor Branża Formy organizacji Wielkość, wiek i etap rozwoju organizacji Szczeble w hierarchii Funkcja i charakter nadzorowanej pracy Skala i zakres Przejściowe napięcia Mody menedżerskie Geny i wychowanie Przygotowanie zawodowe i inne doświadczenia Wiele kryteriów stylów zarządzania Wielorakie style zarządzania Przywrócić styl na właściwe miejsce Postawa 1. Utrzymywanie przepływu pracy Postawa 2. Utrzymywanie kontaktów z otoczeniem Postawa 3. Umiejętne połączenie Postawa 4. Zdalne sterowanie Postawa 5. Umacnianie kultury Postawa 6. Interweniowanie strategiczne Postawa 7. Zarządzanie w środku Postawa 8. Zarządzanie spoza środka Postawa 9. Doradzanie z boku Początkujący menedżer Menedżer mimo woli Postawy i cele dla wszystkich Zarządzanie maksymalne Zarządzanie uczestniczące Zarządzanie wspólne Zarządzanie rozproszone Zarządzanie wspomagające Zarządzanie minimalne Rozdział 5. Nieuniknione dylematy zarządzania Syndrom powierzchowności Problem planowania Labirynt rozpadu Dylemat oddalenia Dylemat delegowania Zagadki mierzenia Zagadka porządku Paradoks kontroli Pułapka pewności siebie Dwuznaczność działania Zagadka zmiany Nadrzędny dylemat Mój własny dylemat Rozdział 6. Skuteczne zarządzanie Wiele cech rzekomo skutecznego menedżera Menedżer zawsze niedoskonały Opowieść o dwóch menedżerach Wady i błędy o charakterze osobistym Wady związane z charakterem wykonywanej pracy Błędy wynikające ze złego dopasowania osoby do stanowiska Negatywne skutki sukcesu Model rozważań o skuteczności w zarządzaniu Wątek osobistej energii Wątek refleksji Wątek analizy Wątek życiowości Wątek zespołowości Wątek proaktywności Wątek integrujący Rekrutacja skutecznych menedżerów Ocena skuteczności menedżera Skuteczne rozwijanie umiejętności menedżerów Które gatunki wymknęły się spod kontroli? Zarządzanie jako czynność naturalna Dodatek. Osiem dni zarządzania Wybór menedżerów Wybór dnia obserwacji Jak wyglądała moja praca w czasie obserwacji Jak wykorzystałem dane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152933 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The raw secrets : the raw food diet in the real world. Wydanie 3. odnosi się do oryginału. Na książce także ISBN oryginału.
Bibliografia na stronach 288-[289].
Na surowo Dwie strony ruchu witariańskiego — po której z nich stoisz? Model medyczny Skupmy się na witarianizmie Po której jesteś stronie? Pora zdecydować Rozdział 1. Jak ustalić naturalną dietę Ujęcie biologiczne Ujęcie logiczne Jakie jest nasze miejsce w naturze? Dieta naczelnych Jak uczyć się od zwierząt Instynkt dzieci Rozdział 2. Tłuszcz Zapotrzebowanie na tłuszcz Uzależnienie od tłuszczu? Ile tłuszczu wystarczy? Ile tłuszczu spożywasz? Rozdział 3. Białko Niektórzy ludzie żyją na bardzo niewielkich ilościach białka Skąd bierzesz białko? Rozdział 4. Orzechy i pestki Dieta naczelnych, czyli skąd wiedzieć, co mamy jeść Problemy z nadmiernego spożycia orzechów W przyrodzie Zapotrzebowanie dzieci i kobiet w ciąży Rozdział 5. Zdrowie zębów a witarianizm Rozdział 6. Zboża i pieczywo Nie jesteśmy ziarnojadami Mielec Rozdział 7. Detoksykacja Nigdy niekończąca się detoksykacja Prawdziwa profilaktyka Nie jest normalne, by tak się czuć Rozdział 8. Prawo życiowego przystosowania Czystsze ciało Rozdział 9. Jak zrezygnować ze złych nawyków Popularne tendencje Dobre czy złe nawyki? Dwa podejścia Co jest gorsze? Skuteczność Rozdział 10. Suplementy i superpokarm Suplementy wśród wegetarian i witarian Co powoduje niedobory Enzymy w surowym pokarmie Witamina B12 Rozdział 11. Głód Przyjemność płynąca z głodu Głód prawdziwy i głód pozorny Ściśnięte lub rozprężone gardło Przyjemne odczucie Pozorny głód niczym narkotyk Apetyt i głód Naturalna potrzeba Czym głód nie jest? Kiedy mdlejemy Kiedy czujemy się słabi Zapach potraw i przypraw Różnorodność wznieca apetyt Ile posiłków dziennie? Proste pożywienie Uwagi Frederica Rozdział 12. Sen Sen i dieta Jak ważny jest sen Porady na lepszy sen Rozdział 13. Woda Zapotrzebowanie na wodę Nienaturalne pragnienie Kiedy pić Rozdział 14. Przepisy surowej diety Combo-abombo Rozdział 15. Sól, zioła i przyprawy Sól Przyprawy korzenne Zioła aromatyczne Surowy czosnek, cebula, por Pikantne papryczki Rozdział 16. Łączenie pokarmów Prostota w jedzeniu Skąd się biorą zasady łączenia pokarmów? Łączenie pokarmów uproszczone do trzech prostych zasad Wyjaśnienia Jeszcze kilka zasad Rozdział 17. Jedzenie sekwencyjne Odrobina teorii Najpierw wodniste Najpierw owoce Najpierw kwaśne owoce Trawienie niektórych pokarmów Powtarzamy podstawowe zasady Rozdział 18. Trawienie Oceń swoje trawienie Przyswajanie Rozdział 19. Wyciskanie soków i blendowanie Czy to naturalne? Jak pić soki Koktajle i pokarmy zblendowane Sok z marchwi Rozdział 20. Stuprocentowo surowa dieta Surowa a niepodgrzewana: to nie to samo Surowość to nie jedyne kryterium Podejście racjonalne Czy dieta stuprocentowo surowa jest łatwiejsza? Rozdział 21. Psychologia zmian w odżywianiu Trzeba się tego nauczyć Podejście na luzie Wszystko w równowadze Rozdział 22. Objadanie się i zachcianki Obżarstwo jest częste wśród witarian - tajemnica poliszynela Właściwe podejście Zachcianki Niewystarczające ilości jedzenia Rozdział 23. Kiedy jeść Stałe godziny posiłków Czy możemy jeść w nocy? Rozdział 24. Pokarm, do jakiego jesteśmy stworzeni Owoce Zielenina Warzywa owocowe Warzywa korzeniowe Orzechy i pestki Dzikie rośliny Suszone owoce Mrożone owoce Mleko Jogurt Miód Jajka Mięso Ryby Owady Rozdział 25. Kompromisy Czego unikać Lepszy wybór Nauka to proces Rozdział 26. Czy można porównywać się do innych? Porównywanie się z innymi jest bez sensu Porównujmy siebie do siebie Rozdział 27. Żywność organiczna Czy organiczna żywność jest niezbędna? Jakość czy organiczność? Żywność sezonowa Rozdział 28. Surowa dieta w klimatach zimnych Ideał Jedzenie lokalnych produktów Jakość jedzenia Radzenie sobie z zimnem Owoce tropikalne kontra owoce klimatu umiarkowanego Rozdział 29. Zapasy jedzenia Kupuj jedzenie skrzynkami Zakupy Uprawiaj własne Rozdział 30. Pość, gdy to konieczne Pomijanie kilku posiłków, gdy jesteśmy w stresie Dyskomfort fizyczny, bóle i gorączka Post dobowy Okazjonalny post dwu- lub trzydniowy Dłuższy post Rozdział 31. Dokąd iść dalej? Aneks 1. Komentarze na temat różnych produktów Aneks 2. Plany jadłospisu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152016 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Numer wydania z okładki. Na stronie tytułowej: Wydanie III poszerzone, strona redakcyjna: Wydanie III zmienione i rozszerzone
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach [311]-315.
TROCHĘ O SAMYCH ZAŁOŻENIACH MARKETINGU Istnieją konkretne działania gwarantujące sukces, a sztuka polega na ich znalezieniu Marketing polega na zaspokajaniu potrzeb Najważniejsze badania to badania wizerunku, bo wizerunek jest podstawowym dobrem marketingu Inicjatywa w marketingu należy do firm działających na rynku Marketing jest branżowy Produkty marketingu są ludziom potrzebne do szczęścia Istnieje rzeczywistość obiektywna i rzeczywistość marketingowa Forma jest ważniejsza od treści Wszystkie działania marketingowe prowadzą do sprzedaży Nie ma nic za darmo Wszystko jest tym, na co wygląda GENERALNIE O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Rzeczywistość daje się zaklinać 6 Mity marketingowe Wiarygodność buduje się za pomocą komunikacji Komunikacja powinna pokazywać rzeczywistość lepszą, niż jest Wystarczy okazać zrozumienie odbiorcy w komunikacji Racjonalna ocena emocjonalnych komunikatów ma sens Emocje angażuje się przez ich pokazywanie Nowe media to uzupełnienie tradycyjnych narzędzi komunikacji RACZEJ O ZARZĄDZANIU MARKĄ Jesteśmy właścicielami naszej marki Pozycjonowanie to kwestia słowa lub zdania Głównie reklama buduje marki Ludzie uczestniczą w świecie marki Marka to twór statyczny Opowieści to bajki dla dzieci Komentarze i opinie ludzi zagrażają marce Budowanie marki to proces „coś za coś” Celebryci są lekiem na wizerunek marki Marka zawsze powinna być celem marketingu GŁÓWNIE O STRATEGII Innowacja rozwiązuje wszystkie problemy Istnieje jedna interesująca grupa docelowa Segmentacja demograficzna lub psychograficzna jest najlepszym punktem wyjścia w projektowaniu strategii CSR jest źródłem przewagi konkurencyjnej Wyróżnianie się jest zero-jedynkowe: albo się wyróżniasz, albo nie MNIEJ WIĘCEJ O NABYWCACH Ludzie chcą być edukowani Powinniśmy się koncentrować na korzyściach indywidualnych Doświadczenie to uśmiech na twarzy Sklep musi być elegancki Ludzie chcą jak najmniej wydawać Klient jest głupi PRZEWAŻNIE O KARIERZE W MARKETINGU Linia podziału między ciekawym i nieciekawym marketingiem przebiega między produkcją własnych reklam a ich adaptacją Sterylna inspiracja prowadzi do zdobycia każdej potrzebnej wiedzy Karierę robi się przez doskonalenie jednego typu zachowań Zdystansowana postawa daleko mnie zaprowadzi Jest skuteczne, bo zawsze tak to robiliśmy SPORO O SPOSOBIE MYŚLENIA I DZIAŁANIA Strategia to strategia, a reklama to reklama i w zasadzie najlepsza jest najtańsza W poważnej i uporządkowanej kulturze rodzą się najlepsze pomysły Można dobrze funkcjonować bez odpowiedzi na zasadnicze pytania Wystarczy specjalista od marketingu do dobrego zarządzania marketingiem Sukces w marketingu jest zero-jedynkowy Perswazja jest najskuteczniejszym mechanizmem marketingu Analizy zza biurka i sesje burzy mózgów zastępują prawdziwy kontakt z klientem Eksperci zewnętrzni wiedzą lepiej Pomiar efektywności jest główną funkcją marketingu Wszystko będzie OK, gdy będziesz głaskał klienta po głowie z jednej strony, a kopał go w tyłek z drugiej Mity marketingowe Odpowiedzialność za strategię marki można zrzucić na firmę zewnętrzną Biznesem rządzą twarde kryteria Przede wszystkim muszę bronić mojej własności Działania krótkookresowe wystarczą do utrzymania wzrostu Stary sposób zarządzania marketingiem nadal się sprawdza Im bardziej wszystko się zmienia, tym bardziej pozostaje takie samo Po wszystkim
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6133 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Škola Zdorov'â Mihaila Sovetova.
Rozdział 1. Czym jest zdrowie? Rozumienie zdrowia i choroby Przyczyny i rodzaje zanieczyszczeń organizmu Rozdział 2. Podstawy zdrowego odżywiania Dieta owocowa Rozdział 3. Kiedy jedzenie szkodzi? Rozdział 4. O produktach uzależniających „Legalne narkotyki" i ich wpływ na organizm Sposoby na wyjście z uzależnienia Rozdział 5. Produkty pochodzenia zwierzęcego Mięso Produkty mleczne Jajka Witaminy Jedzenie mięsa a stany zapalne Rozdział 6. Żywność pochodzenia roślinnego Przetwarzanie produktów roślinnych w przemyśle spożywczym Zanieczyszczenie solami i śluzem Nasiona, zboża, orzechy Rośliny strączkowe Owoce i warzywa Rozdział 7. Soki i miód w diecie człowieka. Oleje roślinne i grzyby Soki Miód Oleje roślinne Grzyby Rozdział 8. Rodzaje diet Dieta tradycyjna Dieta wegetariańska Dieta wegańska Witarianizm Szkoła Zdrowia w pytaniach i odpowiedziach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6527 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności