Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(113)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(96)
dostępne
(54)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(38)
Biblioteka WEiZ
(52)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Matejun Marek
(3)
Michna Anna
(3)
Waszkielewicz Wiesław
(3)
Bartkowiak Piotr
(2)
Dietl Jerzy (1927- )
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Kmieciak Roman
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Lisowska Renata
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Piasecki Bogdan
(2)
Ropęga Jarosław
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Stredwick John
(2)
Wojtaszczyk Justyna
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Justyna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Antoszkiewicz Jan Daniel
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Brzostek Krzysztof
(1)
Bąk Dominika
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czerwińska-Lubszczyk Agnieszka
(1)
Danielak Wiesław (ekonomista)
(1)
Danik Lidia
(1)
Doroba Anita
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Egeman Marian
(1)
Egeman Tomasz
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fic Daniel
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Forsberg Jorn
(1)
Fournier Christian
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gallagher Richard R
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Gołda Grzegorz
(1)
Grabiński Tadeusz (1947- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grodzki Piotr
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Harnish Verne
(1)
Ingle Beverly Rudkin (1969- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Kazimierz (1931-2013)
(1)
Jankowski Ryszard
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaluga Sławomir
(1)
Kasprzak Rafał (1973- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kirk Randy W
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Klimek Jan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Klimek Sabina
(1)
Kluge Paul Dieter
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Kozłecka Barbara
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kościelniak Helena (ekonomia)
(1)
Kośmider Rudolf (1939-2000)
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kuczera Karol
(1)
Kuczowic Jacek
(1)
Kunasz Marek
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lazier William C
(1)
Lenkiewicz Stefan. (1950- )
(1)
Lewandowski Henryk
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowska Ewa (1953- )
(1)
Malik Krzysztof (1964- )
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Maćkowiak Ewa (ekonomia)
(1)
Michalak Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(112)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(111)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(3)
Budowlani
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(112)
Zarządzanie
(29)
Innowacje
(12)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Marketing
(5)
Produkcja
(5)
Konkurencyjność
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Przedsiębiorstwa internetowe
(4)
Przemysł rolno-spożywczy
(4)
Banki
(3)
Controlling
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Certyfikacja zgodności
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Górnictwo
(2)
Handel elektroniczny
(2)
ISO 9000 (norma)
(2)
ISO 9001 (norma)
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kursy walutowe
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Outsourcing
(2)
Postęp techniczny
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Transformacja gospodarcza
(2)
Venture capital (forma finansowania)
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Agroturystyka
(1)
Analiza kosztów
(1)
Analogia
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
BIZNES
(1)
Badania ilościowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Budżetowanie
(1)
Business Process Management
(1)
Business Process Reengineering (metoda)
(1)
COVID-19
(1)
Ciepłownictwo
(1)
Decyzje
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EQUAL (inicjatywa)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Ekologia
(1)
Elektrownie
(1)
Factoring (usługa finansowa)
(1)
Finanse
(1)
Finanse lokalne
(1)
Finansowanie
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Handel detaliczny
(1)
ISO 14001 (norma)
(1)
Industrial and Financial System Applications
(1)
Informatyzacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Polska Wschodnia (region)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(10)
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(7)
Poradniki
(7)
Raport z badań
(6)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
114 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 206-220.
Controlling jako nowoczesne narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem Geneza i rozwój controllingu Istota, funkcje i cele controllingu Klasyfikacja i rodzaje controllingu Controlling kosztów Controlling w systemach wczesnego ostrzegania (SWO) przedsiębiorstwa Obszary integracji controllingu i zarządzania dokonaniami przedsiębiorstwa w wspomaganiu procesów podejmowania decyzji współczesnych przedsiębiorstw Organizacja controllingu w przedsiębiorstwie Pozycja i rola controllera w strukturze organizacyjnejprzedsiębiorstwa Narzędzia controllingu Proces budżetowania i jego rodzaje Idea ośrodków odpowiedzialności Wykorzystanie systemów informatycznych wspierających controlling w przedsiębiorstwie Ocena czynników kształtujących konkurencyjność i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Charakterystyka działalności oraz rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Pojęcie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw Czynniki decydujące o konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw Determinanty rozwoju sektora MSP branży teleinformatycznej Systemy i metody zarządzania wykorzystywane w procesie rozwoju sektora MSP branży teleinformatycznej Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Wielowymiarowa ocena stosowania narzędzi controllingu w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami branży teleinformatycznej - wyniki badań empirycznych Charakterystyka próby badawczej Miejsce i rodzaje controllingu w małych i średnich przedsiębiorstwach branży teleinformatycznej Zakres wykorzystywania narzędzi controllingu w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami branży teleinformatycznej Narzędzia controllingu wspomagające proces zarządzania badanych przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Instrumenty controllingu wspomagające proces podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych Ocena wpływu controllingu na podejmowanie decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach branży teleinformatycznej Rola narzędzi controllingowych w procesach budowy konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw branży teleinformatycznej Controlling a efektywność badanych przedsiębiorstw Ocena czynników determinujących konkurencyjność badanych przedsiębiorstw z perspektywy controllingu Ocena stopnia wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających controlling w małych i średnich przedsiębiorstwach Bariery implementacji narzędzi controllingu w sektorze MSP branży teleinformatycznej
Sygnatura czytelni BWZ: X B 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150766 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6203 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Nazwy autorów na stronie 683-[684].
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla studentów kierunków zwiazanych z naukami o zarządzaniu, ekonomią, finansami oraz praktyków.
Przedsiębiorczość. Zagadnienia ogólne (Jarosław Ropęga) Specyfika funkcjonowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (Renata Lisowska) Rozwój kompetencji przedsiębiorczych (Katarzyna Januszkiewicz, Tomasz Czapla) Prawne aspekty i procedury formalno-prawne uruchomienia działalności gospodarczej (Sybilla Graczyk) Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw (Ewa Walińska, Sławomir Jędrzejewski) Zarządzanie podatkami w małych i średnich przedsiębiorstwach (Jacek Kalinowski) Ocena sytuacji finansowej małego i średniego przedsiębiorstwa (Jacek Gad) Wycena akcji i udziałów MSP (Grzegorz Urbanek) Zarządzanie strategiczne w małych i średnich przedsiębiorstwach (Zbigniew Matyjas) Modele biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw (Robert Kozielski) Zarządzanie ludźmi w małych i średnich przedsiębiorstwach (Joanna Cewińska, Katarzyna Wojtaszczyk) Innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach (Magdalena Ratalewska, Edward Stawasz) Inwestycje w małych i średnich przedsiębiorstwach (Jerzy Różański, Dorota Starzyńska) Transfer technologii w małym i średnim przedsiębiorstwie (Dariusz M. Trzmielak) Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach (Małgorzata Grzegorczyk, Magdalena Ratalewska) Logistyka w małych i średnich przedsiębiorstwach (Joanna Piorunowska-Kokoszko) Małe i średnie przedsiębiorstwa w Internecie (Małgorzata Grzegorczyk, Magdalena Ratalewska) Ekspansja międzynarodowa małych i średnich przedsiębiorstw (Wojciech Popczyk) Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw (Paweł Głodek, Magdalena Wiśniewska) Instytucjonalne otoczenie biznesu (Monika Fabińska).
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5720 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94280 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia ; 653)
Bibliogr., netogr. na s. [166]-186.
1. Teoretyczne ujęcie orientacji na zarządzanie wiedzą 1.1. Wiedza jako strategiczny zasób organizacji 1.2. Organizacyjne uczenie się 1.3. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji i orientacja na zarządzanie wiedzą 2. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw 2.1. Innowacje a innowacyjność – definicja pojęć 2.1.1. Różnorodność definicji innowacji 2.1.2. Wielowymiarowość pojęcia innowacyjność 2.2. Rodzaje innowacji 2.3. Problem pomiaru innowacyjności 2.4. Specyfika i znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce 2.5. Poziom innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 2.6. Orientacja na zarządzanie wiedzą a innowacyjność przedsiębiorstw w dotychczasowych badaniach empirycznych 3. Metodyka badań empirycznych dotyczących związku między orientacją na zarządzanie wiedzą a innowacyjnością małych i średnich przedsiębiorstw 3.1. Cel badań empirycznych 3.2. Zastosowana procedura badawcza – wybór metody 3.3. Dobór próby 3.4. Badania pilotażowe 3.5. Charakterystyka próby 4. Orientacja na zarządzanie wiedzą a innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych 4.1. Empiryczne wymiary orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji oraz innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach 4.2. Zmienne centralne dla wymiarów orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji i innowacyjności 4.3. Zależności między poszczególnymi wymiarami orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji i innowacyjności 4.3.1. Analiza korelacji 4.3.2. Analiza regresji wielorakiej 4.3.3. Modele PLS-PM 4.3.4. Podsumowanie analiz statystycznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Panorama mediów społecznościowych Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Przegląd narzędzi Facebook Messenger Twitter YouTube Blogosfera, a może influencer marketing? Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Treść - klucz do serc i umysłów Każdy z nas jest medium Pandemiczne postscriptum.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149833 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8837 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 283-294.
Dla właścicieli i menedżerów małych lub średnich przedsiębiorstw, a także studentów.
Charakterystyka sektora małych i średnich przedsiębiorstw Teoretyczne problemy definiowania pojęcia przedsiębiorstwa Ewolucja definiowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej Ewolucja definiowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce . Finansowe formy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz Unii Europejskiej Uwarunkowania i determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Społeczne aspekty zarządzania finansowego Człowiek ekonomiczny a człowiek realny . Behawioralna teoria przedsiębiorstw Behawioryzm w finansach i rachunkowości Rachunkowość behawioralna a odbiorcy informacji finansowych niezbędnych do podejmowania decyzji Od rachunkowości behawioralnej do rachunkowości agresywnej Problematyka tworzenia wartości w małych i średnich przedsiębiorstwach . Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Strategie gospodarowania kapitałem obrotowym i kapitałem zaangażowanym w małych i średnich przedsiębiorstwach Strategie zarządzania wynikiem finansowym w małym i średnim przedsiębiorstwie . Strategie zarządzania środkami pieniężnymi Wielowymiarowy system informacji finansowej dla podejmowania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach Zakres informacji finansowych w małych i średnich podmiotach w Dyrektywach Unii Europejskiej Sprawozdawczość finansowa małych i średnich podmiotów w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej dla Małych i Średnich Jednostek Rachunkowość mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw według uregulowań krajowych Cechy jakościowe informacji sprawozdawczej MŚP Behawioralny system zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie Holistyczne podejście do ustalenia kapitału zaangażowanego Wdrożenie systemu zarządzania kapitałem zaangażowanym i całkowitym finansowaniem w mikro-, małym i średnim i przedsiębiorstwie Metody ustalania zysku operacyjnego Ustalenie zysku operacyjnego przed opodatkowaniem przez MŚP Zasady ustalania wolnych przepływów pieniężnych Całościowy system zarządzania wartością dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wielowymiarowy system zarządzania wartością małego i średniego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy handlowej oraz firmy deweloperskiej oraz spółki notowanej na rynku finansowym New Connect System zarządzania wartością w małym przedsiębiorstwie Podejście do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce deweloperskiej Wielowymiarowy system zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce notowanej na rynku New Connect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 156 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 147729 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147728 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Na okł. : ISO 9001.
CD-ROM zaw. m.in. zapisane w Wordzie, sprawdzone praktycznie i akceptowane przez instytucje certyfikujace : uniwersalny szablon dokumentacji systemu, wzory formularzy i przykłady zapisów.
Bibliogr. s. [117]-118. Wykaz norm s. 118. Netogr. s118-119. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119458 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji? Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw Formy ekspansji międzynarodowej Przegląd teorii internacjonalizacji Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP . Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o Uczestnictwo w sieci międzynarodowej - CCC S.A Dynamiczna ekspansja - born global (Booksy) W poszukiwaniu zagranicznego partnera - racjonalizm czy ograniczona racjonalność? Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego Metodyka wyboru partnera zagranicznego Gelg Sp. z o.o. - studium przypadku . Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności - metodyka i próba badawcza Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw - wyniki badań Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw Międzynarodowa współpraca konkurentów - polskie przejawy kooperencji Kooperencja - podstawowa charakterystyka Kooperencja w ujęciu teoretycznym Teoria gier . Model PARTS . Teoria kosztów transakcyjnych (TKT) Teoria zasobowa Teoria kapitału społecznego Warunki trwałości i sukcesu kooperencji Kooperencja międzynarodowa - szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności? Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów - analiza studiów przypadków spoza Polski Badania i rozwój - przesłanka łączenia zasobów Badania i rozwój - przesłanka tworzenia zasobów Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji Wspólne kampanie marketingowe Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw - studia przypadków Zelmer S.A. i Philips NV Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini) BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS Rodzinni giganci - ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Wprowadzenie do tematyki Przedsiębiorstwa rodzinne - istota i cechy charakterystyczne Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania Teoria zasobowa Teoria agencji Typy przedsiębiorstw rodzinnych Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych - analiza studiów przypadków Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl Strategia internacjonalizacji firmy VOX Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym - przykłady polskich przedsiębiorstw Kompetencje przywódcze Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy Przyjmowanie szerokiej perspektywy Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta Przewodzenie zmianom Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach Zarządzanie różnorodnością Budowanie marki osobistej lidera Planowanie sukcesji Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w ma¬łych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce - analiza studiów przypadków Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda” Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych Pojęcie luki kapitałowej Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw Alternatywny system obrotu w Polsce - rynek NewConnect. Alternatywny system obrotu w Niemczech Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii - AIM (Alternative Investment Market) Alternatywny system obrotu w Austrii - Dritter Markt . Alternatywny system obrotu w Rumunii - BVB AeRO Emitenci alternatywnych rynków akcji - przykłady Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym Istota i znaczenie komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C - analiza studiów przypadków Lego (B2C, B2B) Nike (B2C) Toshiba (B2B) Kukliki FeltDesign Studio (B2C) Reserved (B2C) Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 362 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147020 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja)
Bibliografia, netografia na stronach 165-172.
Efektywność energetyczna w MŚP Zmiany systemu elektroenergetycznego Potencjał działania i środki na rzecz efektywności energetycznej Bariery wdrażania działań na rzecz efektywności energetycznej Potencjał MŚP w zakresie efektywności energetycznej Stymulatory implementacji działań na rzecz efektywności energetycznej Zarządzanie popytem na energię i prosumpcja jako elementy wspierające działania na rzecz efektywności energetycznej Audyt energetyczny jako element wspierający działania na rzecz efektywności energetycznej Modele oceny dojrzałości działań w zakresie EE w firmach sektora MŚP Wpływ cyfryzacji na efektywność energetyczną Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe firm sektora energetycznego Technologie cyfrowe w sektorze energetycznym Wpływ technologii cyfrowych na efektywność energetyczną w sektorach końcowego wykorzystania energii Obszary cyfryzacji i zastosowania nowych technologii w elektroenergetyce Platformy cyfrowe dla efektywności energetycznej Opomiarowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej Dane w procesach poprawy efektywności energetycznej Zaangażowanie przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce w działania na rzecz efektywności energetycznej w świetle badań własnych Działania na rzecz efektywności energetycznej podejmowane przez przedsiębiorstwa sektora MŚP Postrzeganie znaczenia kwestii związanych z efektywnością energetyczną Odpowiedzialność za działania na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej – procedury zakupu Poziom podejmowania działań na rzecz efektywności energetycznej Czynniki motywujące i demotywujące MŚP do działań na rzecz efektywności energetycznej Stosunek do nowych możliwości udziału w rynku energii i prosumpcji Zmiana dostawcy energii Wybór dostawcy energii a oferowane usługi Udział w programach zarządzania popytem na energię (DSM) Możliwość stosowania różnych programów taryfowych Zakup urządzeń produkujących energię Wykorzystanie i postrzeganie możliwości, jakie daje cyfryzacja w obszarze EE Pomiar zużycia energii i analiza danych Postrzeganie cyfrowych platform do zarządzania energią Wykorzystanie i ocena źródeł wiedzy Ocena dojrzałości badanych MŚP w zakresie działań na rzecz EE
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154430 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 182-186.
(Robert Stanisławski) Rozwój innowacyjny i open innovation w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach (Robert Stanisławski, Grzegorz Szymański) 1.1. Wprowadzenie 1.2. Rozwój innowacyjny - zakres znaczeniowy 1.3. Koncepcja open innovation - podstawy teoretyczne 1.3.1. Zamknięte i otwarte innowacje 1.3.2. Zakres pojęciowy koncepcji open innovation 1.3.3. Modele open innovation 1.4. Dualizm open innovation 1.5. Uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne wykorzystania open innovation w MSP Metodyka badań empirycznych (Robert Stanisławski, Joanna Trębska) 2.1. Wprowadzenie 2.2. Model badawczy - cel i zakres badań 2.3. Charakterystyka technik i narzędzi badawczych 2.4. Metody analizy statystycznej 2.5. Charakterystyka próby badawczej Wykorzystanie koncepcji open innovation przez podmioty otoczenia na rzecz MSP (Grzegorz Szymański, Robert Stanisławski) 3.2. Charakterystyka open innovation wśród podmiotów otoczenia MSP 3.2.1. Rodzaj i znaczenie działań innowacyjnych podejmowanych w ramach open innovation 3.2.2. Skala działań innowacyjnych w ramach open innovation 3.2.3. Charakter działań innowacyjnych w ramach open innovation 3.2.4. Częstotliwość działań innowacyjnych w ramach open innovation 3.3. Stymulatory wykorzystania open innovation 3.4. Bariery ograniczające wykorzystanie open innovation 3.5. Ocena skłonności MSP do wykorzystania innowacji otwartych w opinii podmiotów otoczenia Wymiar praktyczny stosowania koncepcji „open innovation" wśród innowacyjnych MSP w Polsce (Robert Stanisławski, Joanna Trębska) 4.2. Charakterystyka stosowania open innovation wśród MSP 4.2.1. Rodzaje i charakter działań innowacyjnych podejmowanych w ramach open innovation 4.2.2. Zakres i znaczenie open innovation dla MSP 4.2.3. Kategorie i rodzaje relacji wykorzystywanych w ramach open innovation. 4.2.4. Symulatory, korzyści i bariery w stosowaniu open innovation 4.3. Dualny charakter koncepcji open innovation-stosowane modele wśród MSP 4.4. Etapy stosowania open innovation wśród MSP Open innovation a rozwój innowacyjny MSP w Polsce (Robert Stanisławski, Joanna Trębska) 5.2. Model empirycznej weryfikacji wykorzystania open innovation i ich wpływu na rozwój innowacyjny MSP 5.3. Ocena wykorzystania open innovation wśród MSP 5.3.1. Wpływ uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych na wykorzystanie open innovation 5.3.2. Etapy współpracy a open innovation wśród MSP 5.4. Ocena rozwoju innowacyjnego MSP 5.5. Zależność między open innovation a rozwojem innowacyjnym 5.5.1. Rodzaje relacji i ich wpływ na rozwój innowacyjny 5.5.2. Modele open innovation i ich wpływ na rozwój innowacyjny MSP 5.5.3. Wpływ open innovation na rozwój innowacyjny MSP Zakończenie (Robert Stanisławski)
Sygnatura czytelni BMW: VI F 148 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145884 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Bibliografia na stronach 219-222.
System budżetowania w przedsiębiorstwie 9 1.1. Budżetowanie a pojęcia bliskoznaczne 9 1.2. Cele i zadania budżetowania w przedsiębiorstwie 12 1.3. Elementy systemu budżetowania w przedsiębiorstwie 17 1.4. Możliwości zastosowania budżetowania w praktyce 30 Budżetowanie a funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie 35 2.1. Budżetowanie a planowanie 35 2.2. Budżetowanie i jego wpływ na funkcję organizowania 43 2.3. Budżetowanie a motywowanie 47 2.4. Budżetowanie a kontrola 52 Procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie 57 3.1. Etapy procesu budżetowania 57 3.2. Klasyczne metody budżetowania 83 3.3. Zaawansowane metody budżetowania 86 Budżetowanie przychodów i wpływów 91 4.1. Klasyfikacja przychodów i wpływów 91 4.2. Powiązania między rachunkowością a budżetowaniem przychodów i wpływów 94 4.3. Budżetowanie przychodów 98 4.4. Budżetowanie wpływów 100 Budżetowanie kosztów i wydatków 103 5.1. Klasyfikacja kosztów i wydatków 103 5.2. Powiązania między rachunkowością a budżetowaniem kosztów i wydatków 108 5.3. Budżetowanie kosztów 116 5.4. Budżetowanie wydatków 124 Proces budżetowania w mikro i małych przedsiębiorstwach 131 6.1. Istota mikro i małych przedsiębiorstw w gospodarce 131 6.2. Uproszczone formy rachunkowości a budżetowanie 136 6.3. Budżety w mikro i małych przedsiębiorstwach 142 6.4. Redukcja kosztów w mikro i małych przedsiębiorstwach poprzez ochronę środowiska 149 Wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami w przedsiębiorstwie 153 7.1. Obszary zarządzania finansami a proces budżetowania 153 7.2. Wykorzystanie metod budżetowania w zarządzaniu płynnością finansową 156 7.3. Wykorzystanie metod budżetowania w kształtowaniu struktury kapitałowej przedsiębiorstwa 163 7.4. Budżetowanie przedsięwzięć inwestycyjnych 171 7.5. Wykorzystanie metod budżetowania w kreowaniu strategii finansowania przedsiębiorstwa 178 Budżetowanie w przedsiębiorstwie - ujęcie praktyczne 183 8.1. Budżetowanie w mikro i małych przedsiębiorstwach - ujęcie praktyczne 183 8.2. Planowanie i budżetowanie zadania (projektu) 202 8.3. Planowanie budżetu zbiorczego przedsiębiorstwa 210
Sygnatura czytelni BWZ: X C 90
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152031 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6450 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 177-179.
1. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym – etapy, treść i rodzaje 11 1.1. Badania rynków zagranicznych 12 1.2. Określenie celów działania na rynku zagranicznym 17 1.3. Określenie narzędzi marketingowych przedsiębiorstwa i formułowanie strategii marketing‑mix 18 1.4. Realizacja strategii i kontrola 22 1.5. Rodzaje strategii marketingowych na rynkach zagranicznych 23 2. Strategie marketing‑mix na rynkach zagranicznych 31 2.1. Polityka produktu na rynkach zagranicznych 31 2.2. Polityka cenowa na rynku zagranicznym 38 2.2.1. Ustalanie ceny w działalności eksportowej 39 2.2.2. Formy płatności w transakcjach zagranicznych 42 2.2.3. Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji 45 2.3. Polityka dystrybucji na rynku zagranicznym 48 2.4. Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 56 2.4.1. Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym 57 2.4.2. Rodzaje działań promocyjnych 61 2.5. Marketing‑mix a orientacja internacjonalizacyjna przedsiębiorstw 63 2.6. Specyfika marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 65 2.6.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych na użytek firm sektora MSP 67 2.6.2. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 69 2.6.3. Organizacja działalności marketingowej MSP na rynkach zagranicznych 72 3. Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych – wyniki badań wtórnych 75 3.1. Formy działania przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych 75 3.2. Strategie marketing‑mix polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 77 3.2.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych i organizacja marketingu 78 3.2.2. Rodzaje i treść strategii marketing‑mix polskich firm na rynkach zagranicznych 81 4. Strategie marketing‑mix przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych. Studia przypadków 87 4.1. Charakterystyka założeń badawczych 87 4.2. Studia przypadków 90 4.2.1. Przedsiębiorstwo z branży ogrodniczej Everlasting Flowers 93 4.2.2. Przedsiębiorstwo z branży odzieżowej 97 4.2.3. Przedsiębiorstwo odzieżowe i sklep internetowy z odzieżą oraz tekstyliami 106 4.2.4. Producent w branży instalacyjno‑grzewczej 113 4.2.5. Producent obudów plastikowych dla wyrobów elektronicznych 120 4.2.6. Producent sprężarek do klimatyzacji pojazdów 128 4.2.7. Producent wstążek i dodatków do kwiatów 135 4.2.8. Producent komponentów plastikowych i metalowych do aparatury elektrycznej 140 4.2.9. Przedsiębiorstwo handlowe z branży motoryzacyjnej 147 4.2.10. Producent oprogramowania komputerowego dla przedsiębiorstw 152 4.2.11. Producent taśm i etykiet odzieżowych 157 4.2.12. Producent odlewów ze stopów aluminium 164
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 279 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148931 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliogr. s. 265-275. Wykaz aktów prawnych s. 275-276. Netogr. s. 276-277.
Dla pracowników naukowych, menedżerów przedsiębiorstw, analityków biznesu, studentów z wyższych roczników studiów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 138 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143790 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych Dziki Zachód Social jest stary! 1, 2, 3, internet Człowiek jest najważniejszy Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Marketing pod strzechy! Najtrudniejszy. Komputer czy jabłko? Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Rozdział 3. Przegląd narzędzi Facebook Facebook Messenger X, czyli Twitter YouTube Influencer marketing Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Przydatne narzędzia socialowca Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Mniejszość też ma znaczenie? Treść - klucz do serc i umysłów Długi ogon nadaje ton Każdy z nas jest medium Pandemiczne i wojenne postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155534 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 108442 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; nr 2374)
Bibliografia, netografia na stronach 209-233.
ROZDZIAŁ 1. W kierunku otwartej kultury organizacyjnej – podstawy epistemologiczne 1.1.Era Przemysłu 4.0 wyzwaniem dla współczesnych przedsiębiorstw 1.2.Kultura organizacyjna - ewolucja poglądów 1.3.Od zamkniętych do otwartych modeli kultur organizacyjnych 1.4.Otwarta kultura organizacyjna - próba definicji 1.5.Zarządzanie kulturą organizacyjną w erze IR 4.0 ROZDZIAŁ 2. Wymiary otwartej kultury organizacyjnej przedsiębiorstw 2.1.Wymiar otwartość na przestrzeń 2.2.Wymiar otwartość na innowacje 2.3.Wymiar otwartość na zmiany 2.4.Wymiar otwartość wewnętrzna ROZDZIAŁ 3. Metodyka badań 3.1.Procedura badawcza 3.2.Model badawczy i pomiar zmiennych 3.3.Narzędzia analizy statystycznej 3.4.Dobór próby i charakterystyka badanych przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 4. Kultura organizacyjna w praktyce przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce w erze IR 4.0 - wyniki badań 4.1.Ocena uwarunkowań zewnętrznych i wewnętrznych ery IR 4.0 4.2.Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne ery IR 4.0 względem cech przedsiębiorstw 4.3.Ocena wymiarów otwartej kultury organizacyjnej 4.4.Ocena stopnia otwartości kultury organizacyjnej badanych przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154398 N, 154399 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO - system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - 2 wyd. uaktual. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XV, [1], 157 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Wyd. 1 pt. "ISO - system zapewnienia jakości".
W wyd. 1 odwrotna kolejność aut.
Na okł.: Cenne informacje i przydatne dokumenty.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110309 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110308 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 267-290. Indeks.
SPECYFIKA ŚRODOWISKA SMART WORLD Koncepcja Smart World Wymagania techniczne i środowiskowe Wyzwania społeczne i organizacyjne ORGANIZACJE W SMART WORLD Organizacja w erze przełomów, zmian i zrównoważonego rozwoju. Inteligencja organizacji – obszary, kierunki i dynamika rozwoju Organizacje przyszłości w teorii i praktyce ery Smart World BUDOWA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW W SMART WORLD Proces budowy konkurencyjności w środowisku Smart World i jego elementy Problemy i bariery procesu kształtowania konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw – przegląd doświadczeń międzynarodowych Źródła i strategie budowy przewagi konkurencyjnej w dobie Przemysłu 4.0 i środowiska Smart World PERSONALIZACJA W ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI I KONSUMPCJI W ŚRODOWISKU SMART WORLD Koncepcja zrównoważonej produkcji i konsumpcji Personalizacja jako efekt oczekiwań współczesnego klienta Serwicyzacja produkcji przemysłowej jako nowa strategia funkcjonowania przedsiębiorstw WYZWANIA DLA MODELI BIZNESU W DOBIE PRZEMYSŁU 4.0 Wiedza i kompetencje inżynierów i menedżerów – diagnoza wymagań Współpraca sieciowa małych i średnich przedsiębiorstw – korzyści i obawy Rozwój nowych modeli biznesu – analiza trendów PROJEKT MODELU BIZNESU Megatrendy Filary technologiczne Architektura modelu biznesu Architektura techniczna Architektura społeczna Procesy PLANOWANIE CYBER-FIZYCZNYCH SIECI PRODUKCYJNYCH DLA MODELI BIZNESU. Implementacja idei Przemysłu 4.0 dla networkingu przedsiębiorstw. Model platformy integracji klienta i producenta Koncepcja metodyki prototypowania sieci przedsiębiorstw INNOWACYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Orientacja na proces kreowania innowacji Transformacja biznesu – nowa era innowacji Innowacyjne elementy modelu biznesu na bazie Canvas Zarządzanie talentami jako element architektury społecznej. WARTOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Kreowanie wartości poprzez model biznesu Źródła przewagi konkurencyjnej modelu biznesu Strategiczna karta wyników Kluczowe wskaźniki efektywności . Weryfikacja modelu PRAKTYCZNE ASPEKTY MODELI BIZNESU W ŚRODOWISKU SMART WORLD . Środowisko Smart World Fabryki przyszłości Cyber-fizyczne sieci przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153935 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153936 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [198]-225.
Dla studentów, wykładowców uczelni ekonomicznych i technicznych, dla właścicieli i menedżerów MŚP oraz techników i inżynierów budownictwa.
1.MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWLANE W POLSCE 1.1.Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych 1.2.Struktura sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz branży budowlanej 1.3.Znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz branży budowlanej w gospodarce 1.4.Koniunktura w budownictwie 2.WSPÓŁPRACA A EFEKTYWNOŚĆ FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW - PODEJŚCIE TEORETYCZNE 2.1.Współpraca - definicja pojęcia 2.2.Determinanty współpracy 2.3.Prawne uwarunkowania branżowej współpracy przedsiębiorstw budowlanych 2.4.Współpraca przedsiębiorstw w kontekście efektywności ich funkcjonowania w dotychczasowych badaniach empirycznych 3.METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 3.1.Cel badań empirycznych 3.2.Wybór metody badawczej i dobór próby 3.3.Budowa narzędzia badawczego 3.4.Badania pilotażowe 3.5.Zebranie danych empirycznych 3.6.Charakterystyka próby 4.ANALIZA DANYCH EMPIRYCZNYCH 4.1.Empiryczne wymiary branżowej współpracy 4.2.Zależność pomiędzy wymiarami branżowej współpracy 4.3.Zależność pomiędzy branżową współpracą a efektywnością fun¬kcjonowania 4.3.1.Analiza korelacji 4.3.2.Analiza regresji 4.4.Podsumowanie wyników 4.5.Analiza porównawcza wybranych aspektów branżowej współ¬pracy na podstawie uzyskanych wyników badań empirycznych przeprowadzonych w warunkach polskich oraz niemieckich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147263 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności