Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1610)
Forma i typ
Książki
(1315)
Publikacje naukowe
(827)
Publikacje fachowe
(437)
Publikacje dydaktyczne
(338)
Artykuły
(261)
Poradniki i przewodniki
(111)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(14)
E-booki
(11)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1073)
dostępne
(675)
wypożyczone
(123)
nieokreślona
(39)
Placówka
Wypożyczalnia
(770)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(420)
Biblioteka WEiZ
(591)
Biblioteka WWFiF
(44)
Magazyn
(35)
Biblioteka WEAiI
(34)
Autor
Sałbut Bartosz
(16)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Knosala Ryszard (1949- )
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Kotler Philip (1931- )
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Witkowska Magda
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Mruk Henryk
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Doroba Anita
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gierulski Wacław
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Jonek-Kowalska Izabela
(3)
Jones Daniel T
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kalińska-Kula Magdalena
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Koch Tomasz (1956- )
(3)
Koliński Adam
(3)
Kornicki Lucjan
(3)
Kot Janusz
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Kretek Henryk
(3)
Krwawicz Małgorzata
(3)
Kulińska Ewa
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Kłos Sławomir (1966- )
(3)
Lew Grzegorz
(3)
Lewandowski Jerzy (1948- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(652)
2010 - 2019
(875)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1545)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1582)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
Singapur
(1)
Język
polski
(1561)
angielski
(46)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(294)
Menedżerowie
(192)
Przedsiębiorcy
(67)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(9)
Urzędnicy
(9)
Informatycy
(8)
Logistycy
(8)
Dyrektorzy HR
(7)
Ekonomiści
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(314)
Przedsiębiorstwo
(157)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(106)
Marketing
(104)
Innowacje
(83)
Zarządzanie jakością
(71)
Komunikacja marketingowa
(67)
Zarządzanie projektami
(64)
Przedsiębiorstwa
(50)
Zasoby ludzkie
(47)
Organizacja
(46)
Kultura organizacyjna
(43)
Zarządzanie ryzykiem
(43)
Media społecznościowe
(41)
Strategia marki
(41)
Przywództwo
(40)
Produkcja
(39)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Logistyka gospodarcza
(35)
Marketing elektroniczny
(34)
Zarządzanie wiedzą
(34)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(32)
Organizacje
(31)
Inżynieria produkcji
(30)
Logistyka
(29)
Konkurencyjność
(28)
Menedżerowie
(27)
Handel elektroniczny
(26)
Rozwój zrównoważony
(25)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(25)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Marketing strategiczny
(24)
Model biznesowy
(23)
Content marketing
(22)
Decyzje
(22)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Szczupłe zarządzanie
(22)
Marka (ekonomia)
(21)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Public relations
(20)
Zarządzanie finansami
(20)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Łańcuch dostaw
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Kreatywność
(18)
Motywacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Sukces
(18)
Zarządzanie innowacjami
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Controlling
(17)
Kampanie reklamowe
(17)
Organizacja pracy
(17)
Planowanie strategiczne
(17)
Przedsiębiorczość (postawa)
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Zarządzanie treścią
(17)
Coaching
(16)
Komunikacja interpersonalna
(16)
Systemy informatyczne zarządzania
(16)
Zaangażowanie pracowników
(16)
Marketing partnerski
(15)
Badania marketingowe
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Obsługa klienta
(14)
Projektowanie
(14)
Reklama
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
BHP
(13)
Design thinking
(13)
Praca zespołowa
(13)
Strategia reklamy
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(13)
Branding (marketing)
(12)
Dobre praktyki
(12)
Gospodarka
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Marketing społecznościowy
(12)
Modele matematyczne
(12)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(12)
Zarządzanie produktem
(12)
Analiza danych
(11)
Bibliotekarstwo
(11)
Efektywność reklamy
(11)
Etyka biznesu
(11)
Finanse
(11)
Internet
(11)
Jakość
(11)
Praca
(11)
Produktywność (ekonomia)
(11)
Sztuczna inteligencja
(11)
Zachowanie organizacyjne
(11)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(10)
Metodologia
(10)
Rebranding
(10)
Temat: czas
2001-
(481)
1901-2000
(74)
1989-2000
(62)
1945-1989
(23)
1801-1900
(5)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(287)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(325)
Podręcznik
(271)
Artykuł z czasopisma fachowego
(261)
Opracowanie
(243)
Poradnik
(158)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(90)
Raport z badań
(52)
Poradniki
(49)
Case study (studium przypadku)
(22)
Podręczniki akademickie
(13)
Materiały konferencyjne
(11)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Esej
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3795)
Medycyna i zdrowie
(2536)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2435)
Informatyka i technologie informacyjne
(1722)
Zarządzanie i marketing
(1610)
Nauka i badania
(1535)
Transport i logistyka
(1344)
Kultura fizyczna i sport
(1313)
Architektura i budownictwo
(1059)
Historia
(717)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(509)
Socjologia i społeczeństwo
(362)
Psychologia
(347)
Matematyka
(334)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(288)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(268)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(200)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(161)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(135)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(107)
Językoznawstwo
(100)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Media i komunikacja społeczna
(80)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(30)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(260)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1610 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów i nauczycieli akademickich.
Innowacyjne studiowanie na specjalności Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie (Paweł Antonowicz) Rozdział 1. Zasoby – znaczenie i klasyfikacja (Renata Płoska) Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa (Renata Płoska) Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym (Mariusz Chmielewski) Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość – źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) (Jędrzej Siciński) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie – metodyka i wytyczne do opracowania projektu (Paweł Antonowicz) Rozdział 6. Etyka biznesu – istota i poziomy (Renata Płoska) Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Renata Płoska) Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Renata Płoska) Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem (Mariusz Chmielewski) Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego – weksel (Mariusz Chmielewski) Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego – czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? (Błażej Lepczyński, Joanna Próchniak) Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) (Małgorzata Szymańska-Brałkowska) Rozdział 17. Relacje w biznesie – typologia (Renata Płoska) Rozdział 18. Analiza makrootoczenia organizacji z wykorzystaniem modelu PEST – metodyka cyklicznego monitoringu otoczenia organizacji (Paweł Antonowicz, Alicja Antonowicz) Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw (Alicja Antonowicz) Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT – procesy, controlling (studium przypadku) (Paweł Antonowicz) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa (Joanna Sadkowska) Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) (Małgorzata Szymańska-Brałkowska) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych – finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) (Paweł Antonowicz, Alicja Antonowicz) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) (Jędrzej Siciński) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie (Renata Płoska) Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta – systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) (Paweł Antonowicz) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej (Ewa Malinowska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150375 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Paweł Antonowicz, Joanna Próchniak, Joanna Sadkowska Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami – diagnoza i perspektywa przyszłości Alicja Antonowicz Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie Mariusz Chmielewski, Renata Płoska Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie Paweł Antonowicz, Jędrzej Siciński Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami – typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw Małgorzata Szymańska-Brałkowska Lean management w przedsiębiorstwie Marzenna Czerwińska Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości Paulina Nogal-Meger Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku Błażej Lepczyński, Joanna Próchniak Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce Joanna Sadkowska Zarządzanie projektami – perspektywa sukcesu Marzenna Czerwińska, Joanna Sadkowska Zarządzanie projektami europejskimi – perspektywa interesariuszy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150387 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
1.Źródła i istota Lean Manufacturing (Władysław Zielecki) 1.1.Źródła Lean Manufacturing 1.2.Zasady szczupłej produkcji - Lean Manufacturing 1.3.Jidoka i Andon 2.Projektowanie komórek produkcyjnych zgodne z zasadami Lean - metoda 3P (Władysław Zielecki) 2.1.Rozmieszczanie wyposażenia w zakładzie przemysłowym 2.2.Metoda 3P - produkcja, przygotowanie, proces 2.3.Linia U-kształtna 3.Zapobieganie błędom - Poka-Yoke (Władysław Zielecki) 3.1.Przyczyny powstawania błędów 3.2.System zerowej kontroli jakości ZQC 3.3.Poka-Yoke 4.Zarządzanie z zastosowaniem komunikacji wizualnej (Dorota Stadnicka) 4.1.Komunikacja wizualna 4.2.Wizualizacja na poziomie stanowiska pracy 4.3.Wizualizacja na poziomie linii produkcyjnej oraz zakładu 4.4.Wizualizacja związana z BHP i ochroną przeciwpożarową 4.5.Wizualizacja przepływu produkcji i transportu 5.Doskonalenie organizacji stanowisk roboczych metodą 5S (Katarzyna Antosz) 5.1. Stanowisko robocze jako podstawowa jednostka produkcyjna 5.2.Założenia metody 5S 5.3.Poziomy organizacji stanowiska w metodzie 5S 5.4.Etapy wdrożenia 5S 5.5.Przykłady wdrożenia metody 5S na wybranych stanowiskach 5.6.Korzyści z wdrożenia metody 5S na stanowisku pracy 6.Praca standardowa (Andrzej Pacana) 6.1.Wprowadzenie do pracy standardowej 6.2.Dokumentowanie standardów 6.3.Idea i terminologia standaryzacji pracy 6.4.Etapy wprowadzania pracy standardowej 6.5.Metodyka opracowywania kart standaryzacji pracy 6.6.Elementy doskonalenia pracy standardowej 7.Kompleksowe utrzymanie maszyn - TPM (Katarzyna Antosz) 7.1.Metody nadzoru nad maszynami technologicznymi 7.2.Rola i założenia TPM 7.3.Filary TPM 7.4.Wdrożenie TPM w przedsiębiorstwie 7.5.Metody i narzędzia wspomagające TPM 7.6.Ocena efektywności wdrożenia TPM 7.7.Problemy przy wdrażaniu TPM w przedsiębiorstwie 8.Skracanie czasu przezbrajania maszyn - SMED (Władysław Zielecki) 8.1.Istota przezbrajania maszyn technologicznych 8.2.Tradycyjne sposoby rozwiązywania problemu długich czasów przezbrajania 8.3.Istota metody SMED 8.4.Ocena efektów doskonalenia przezbrajania maszyn metodą SMED 8.5.Optymalizacja kolejności przezbrajania maszyny technologicznej 9.Mapowanie strumienia wartości procesów wytwórczych (Dorota Stadnicka) 9.1.Cel mapowania strumienia wartości 9.2.Identyfikacja rodziny wyrobów i jej właściciela 9.3.Symbole stosowane w mapowaniu strumienia wartości procesów produkcyjnych 9.4.Dane potrzebne do budowy mapy przepływu strumienia wartości 9.5.Kroki przygotowania mapy stanu aktualnego dla procesów produkcyjnych 9.6.Korzyści z przepływu jednej sztuki 9.7.Zastosowanie systemu Kanban typu supermarket 9.8.Zastosowanie kolejki FIFO 9.9.Bilansowanie pracy operatorów 9.10.Poziomowanie produkcji 9.11.Heijunka 9.12.Mapa stanu przyszłego dla procesu produkcyjnego 9.13.Plan wdrożenia mapy stanu przyszłego 10.Mapowanie strumienia wartości procesów biznesowych (Dorota Stadnicka) 10.1.Symbole stosowane w mapowaniu strumienia wartości procesów biznesowych 10.2.Budowa mapy stanu aktualnego procesu kwotacji 10.3.Obliczenie czasu przejścia i przetwarzania 10.4.Identyfikacja i analiza problemów 10.5.Mapa stanu przyszłego dla procesu biznesowego 10.6.Wdrożenie mapy stanu przyszłego procesu kwotacji 11.Praca zespołowa (Andrzej Pacana) 11.1.Geneza i istota pracy zespołowej 11.2.Rodzaje zespołów 11.3.Modele budowy zespołów 11.4.Etapy pracy zespołowej 11.5.Wybrane metody i techniki stosowane w pracy zespołowej
Sygnatura czytelni BMW: VI J 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: 151549
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151548, 150795 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151547 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia na stronach [239]-257.
2. PRZEGLĄD KONCEPCJI UTRZYMANIA RUCHU 2.1. System eksploatacji i jego efektywność 2.2. Rola i cel utrzymania ruchu we współczesnym przedsiębiorstwie 2.3. Klasyfikacja strategii eksploatacji 2.4. Outsourcing w utrzymaniu ruchu 2.5. Lean Maintenance 2.5.1. Lean Manufacturing fundamentem Lean Maintenance 2.5.2. Cele Lean Maintenance 2.5.3. Total Productive Maintenance 2.6. Wskaźniki oceny efektywności maszyn 2.7. Stopień wykorzystania oraz efektywność stosowania strategii eksploatacji - przegląd literatury 2.7.1. Zakres przeglądu literatury 2.7.2. Dobór strategii eksploatacji oraz zakres ich stosowania w przedsiębiorstwach 2.7.3. Zastosowanie wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 2.7.4. Korzyści z zastosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3. BADANIA STOPNIA WYKORZYSTANIA ORAZ EFEKTYWNOŚCI STOSOWANIA LEAN MAINTENANCE W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH 3.2.1. Analiza sposobów zarządzania infrastrukturą techniczną przedsiębiorstw 3.2.1.1. Cel i zakres analizy 3.2.1.2. Sposoby nadzoru nad maszynami technologicznymi 3.2.1.3. Rodzaje informacji dotyczących maszyn zbieranych w przedsiębiorstwach 3.2.1.4. Działania podejmowane w celu minimalizacji nieprzewidzianych przestojów maszyn 3.2.2. Analiza działań podejmowanych w celu wdrożenia wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance w przedsiębiorstwach 3.2.2.1. Cel i zakres analizy 3.2.2.2. Wdrażanie koncepcji Lean 3.2.2.3. Wdrażanie metody TPM 3.2.2.4. Doskonalenie organizacji pracy na stanowiskach z zastosowaniem metody 5S oraz wizualizacji 3.2.2.5. Wdrażanie metody SMED 3.2.3. Ocena efektywności stosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.3.2. Wskaźniki stosowane do oceny efektywności Lean Maintenance 3.2.3.3. Korzyści wynikające z wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4. Identyfikacja czynników wpływających na efektywność wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4.1. Stawianie hipotez badawczych 3.2.4.2. Hipotezy badawcze - sposoby i rodzaje nadzoru nad maszynami 3.2.4.3. Hipotezy badawcze - stosowanie metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.4.4. Hipotezy badawcze - uzyskiwane efekty wdrożenia metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.5. Wnioski z analizy i przeprowadzonych badań 3.2.6. Wnioski do dalszych badań 4. DRZEWA DECYZYJNE W BADANIACH EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA METOD I NARZĘDZI LEAN MAINTENANCE 4.1. Uczenie maszynowe za pomocą drzew decyzyjnych 4.2. Konstruowanie drzew decyzyjnych - algorytm CART 4.3. Drzewa klasyfikacyjne w ocenie efektywności Lean Maintenance 4.3.1. Wybór zmiennych decyzyjnych w procesie oceny 4.3.2. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby awarii 4.3.3. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby nieplanowanych przestojów 4.3.4. Drzewo klasyfikacyjne - zmiana wartości wskaźnika OEE 4.4. Ocena jakości uzyskanych drzew decyzyjnych 4.4.1. Cel i zakres oceny 4.4.2. Badania ankietowe w przedsiębiorstwach 4.4.3. System ekspertowy w ocenie jakości drzew decyzyjnych 4.4.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej drzew decyzyjnych 4.4.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji 5. ZBIORY PRZYBLIŻONE W MODELOWANIU I OCENIE EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA LEAN MAINTENANCE 5.1. Wprowadzenie do teorii zbiorów przybliżonych 5.2. Generowanie reguł decyzyjnych z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych 5.3. Walidacja reguł decyzyjnych 5.3.1. Cel i zakres walidacji 5.3.2. Tablica decyzyjna i macierz pomyłek 5.3.3. System ekspertowy na bazie wygenerowanych reguł decyzyjnych 5.3.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej 5.3.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147838 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach [239]-257.
PRZEGLĄD KONCEPCJI UTRZYMANIA RUCHU 2.1. System eksploatacji i jego efektywność 2.2. Rola i cel utrzymania ruchu we współczesnym przedsiębiorstwie 2.3. Klasyfikacja strategii eksploatacji 2.4. Outsourcing w utrzymaniu ruchu 2.5. Lean Maintenance 2.5.1. Lean Manufacturing fundamentem Lean Maintenance 2.5.2. Cele Lean Maintenance 2.5.3. Total Productive Maintenance 2.6. Wskaźniki oceny efektywności maszyn 2.7. Stopień wykorzystania oraz efektywność stosowania strategii eksploatacji - przegląd literatury 2.7.1. Zakres przeglądu literatury 2.7.2. Dobór strategii eksploatacji oraz zakres ich stosowania w przedsiębiorstwach 2.7.3. Zastosowanie wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 2.7.4. Korzyści z zastosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3. BADANIA STOPNIA WYKORZYSTANIA ORAZ EFEKTYWNOŚCI STOSOWANIA LEAN MAINTENANCE W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH 3.2.1. Analiza sposobów zarządzania infrastrukturą techniczną przedsiębiorstw 3.2.1.1. Cel i zakres analizy 3.2.1.2. Sposoby nadzoru nad maszynami technologicznymi 3.2.1.3. Rodzaje informacji dotyczących maszyn zbieranych w przedsiębiorstwach 3.2.1.4. Działania podejmowane w celu minimalizacji nieprzewidzianych przestojów maszyn 3.2.2. Analiza działań podejmowanych w celu wdrożenia wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance w przedsiębiorstwach 3.2.2.1. Cel i zakres analizy 3.2.2.2. Wdrażanie koncepcji Lean 3.2.2.3. Wdrażanie metody TPM 3.2.2.4. Doskonalenie organizacji pracy na stanowiskach z zastosowaniem metody 5S oraz wizualizacji 3.2.2.5. Wdrażanie metody SMED 3.2.3. Ocena efektywności stosowania wybranych metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.3.2. Wskaźniki stosowane do oceny efektywności Lean Maintenance 3.2.3.3. Korzyści wynikające z wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4. Identyfikacja czynników wpływających na efektywność wdrożenia Lean Maintenance 3.2.4.1. Stawianie hipotez badawczych 3.2.4.2. Hipotezy badawcze - sposoby i rodzaje nadzoru nad maszynami 3.2.4.3. Hipotezy badawcze - stosowanie metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.4.4. Hipotezy badawcze - uzyskiwane efekty wdrożenia metod i narzędzi Lean Maintenance 3.2.5. Wnioski z analizy i przeprowadzonych badań 3.2.6. Wnioski do dalszych badań 4. DRZEWA DECYZYJNE W BADANIACH EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA METOD I NARZĘDZI LEAN MAINTENANCE 4.1. Uczenie maszynowe za pomocą drzew decyzyjnych 4.2. Konstruowanie drzew decyzyjnych - algorytm CART 4.3. Drzewa klasyfikacyjne w ocenie efektywności Lean Maintenance 4.3.1. Wybór zmiennych decyzyjnych w procesie oceny 4.3.2. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby awarii 4.3.3. Drzewo klasyfikacyjne - zmniejszenie liczby nieplanowanych przestojów 4.3.4. Drzewo klasyfikacyjne - zmiana wartości wskaźnika OEE 4.4. Ocena jakości uzyskanych drzew decyzyjnych 4.4.1. Cel i zakres oceny 4.4.2. Badania ankietowe w przedsiębiorstwach 4.4.3. System ekspertowy w ocenie jakości drzew decyzyjnych 4.4.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej drzew decyzyjnych 4.4.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji 5. ZBIORY PRZYBLIŻONE W MODELOWANIU I OCENIE EFEKTYWNOŚCI WDROŻENIA LEAN MAINTENANCE 5.1. Wprowadzenie do teorii zbiorów przybliżonych 5.2. Generowanie reguł decyzyjnych z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych 5.3. Walidacja reguł decyzyjnych 5.3.1. Cel i zakres walidacji 5.3.2. Tablica decyzyjna i macierz pomyłek 5.3.3. System ekspertowy na bazie wygenerowanych reguł decyzyjnych 5.3.4. Badanie ogólnej zdolności klasyfikacyjnej 5.3.5. Ocena jakościowa uzyskanych wyników za pomocą miar klasyfikacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 426 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151018 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliografia na stronach 214-216.
Rozdział 1. Tworzenie przestrzeni dla innowacji 1.1. Podstawowa bariera dla innowacji - monolit przeszłości 1.2. Metoda kruszenia 1.3. Metoda fotelowa 1.4. Metoda "gra ze słowami" 1.5. Transformacja przez znak graficzny Rozdział 2. Heurystyki korzystne przy tworzeniu innowacji 2.1. Wskazania heurystyczne niezbędne przy rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu innowacji 2.2. Przegląd efektywnych heurystyk CERMA Rozdział 3. Metody poszukiwania innowacji - odkodowanie wizji 3.1. Przewidywanie 3.2. Podejęcia w poszukiwaniu pomysłów 3.3. Zrozumienie bogactwa pojęcia "wizja" 3.4. Ustalanie obrazów przyszłości metodą delficką 3.4.1 Założenia metodyczne 3.4.2. Procedura metody delfickiej 3.5. Odkodowanie przyszłości metodą wypracowania wizji 3.5.1. Wymagania organizacyjne 3.5.2. Procedura kreowania wizji 3.5.3. Wizje Telekomunikacji Polskiej SA - przykład zastosowania metody odkodowania przyszłości Rozdział 4. Metody spontanicznego poszukiwania pomysłów 4.1. Metoda burzy mózgów 4.1.1. Koncepcja burzy mózgów 4.1.2. Reguły metodyczne burzy mózgów 4.1.3. Organizowanie zespołów twórczych 4.1.4. Procedura stosowania burzy mózgów 4.2. Warianty metodyczne burzy mózgów 4.3. Praktyczne zastosowanie burzy mózgów Rozdział 5. Metody wymuszonego kontrastowania - negowanie przeszłości 5.1. Advocatus Diaboli 5.2. Metoda "za i przeciw" 5.3. Metoda analizy układu SOFT 5.3.1. Reguły metody SOFT 5.4. Metoda ANKOT 5.4.1. Zasady metodyczne ANKOT 5.4.2. Procedura w metodzie ANKOT 5.5. Metoda klasyfikatora kołowego 5.6. Diagramy 5.6.1. Diagram mapy myśli 5.6.2. Diagram Ishikawy Rozdział 6. Metody porównawcze 6.1. Porównania proste 6.1.1. Wykorzystanie prostych baz porównawczych 6.1.2. Zasada metodyczna w porównaniach prostych 6.2. Analogie Gordona 6.2.1. Reguły metodyczne analogii Gordona 6.2.2. Podejęcia przy stosowaniu analogii Gordona 6.3. Metoda superpozycji 6.4. Metoda analizy morfologicznej 6.4.1. Koncepcja analizy morfologicznej 6.4.2. Reguły metodyczne 6.4.3. Procedura metody morfologicznej 6.5. Synektyka 6.5.1. Koncepcja metody synektycznej 6.5.2. Procedura stosowania synektyki Rozdział 7. Metody innowacji w wyrobie 7.1. Podstawowe założenia metody innowacji w wyrobie 7.1.1. Wartość 7.1.2. Funkcja 7.1.3. Funkcja czy struktura? 7.1.4. Analiza wartościująca 7.1.5. Zespół zadaniowy innowacji w wyrobie 7.1.6. Sesje kreatywne 7.1.7. Projektowanie organizacji 7.2. Analiza funkcji 7.2.1. Definicja pojęcia "funkcja" 7.2.2. Rola funkcji 7.2.3. Funkcja w procesie rozwiązywania problemów 7.2.4. Formułowanie funkcji 7.2.5. Zmienna rola funkcji w różnych etapach rozwiązywania problemów 7.2.6. Klasyfikacja funkcji 7.2.7. Koszty funkcji i ich analiza 7.2.8. Badanie nośników 7.2.9. Projektowanie organizacji 7.3. Procedura przeprowadzania innowacji w wyrobie 7.4. Reengineering Rozdział 8. Metoda obrazów organizacji 8.1. Obrazy organizacji jako metoda diagnozowania 8.2. Obraz - organizacja jako maszyna 8.3. Obraz - organizacja jako organizm 8.4. Obraz - organizacja jako mózg, umysł 8.5. Obraz - organizacja jako kultura 8.6. Obraz - organizacja jako system polityczny 8.7. Obraz - organizacja jako psychiczne więzienie 8.8. Obraz - organizacja jako przepływy i transformacja 8.9. Obraz - organizacja jako oblicze dominacji 8.10. Obraz - organizacja jako zbiór problemów 8.11. Obraz osób w organizacji Rozdział 9. Metody innowacji organizacyjnych 9.1. Rozumienie organizacji 9.2. Przedmiot innowacji organizacyjnej 9.3. Zmiana organizacyjna 9.4. Ustawienie organizacji w firmie 9.5. Analiza organizacyjna 9.6. Zasady metodyczne innowacji organizacyjnej 9.7. Metoda krytycznej oceny - zastępowanie aplikacjami (KOZA) 9.8. Procedura metody innowacji organizacyjnej 9.9. Organizowanie czasu własnego Rozdział 10. Wprowadzenie globalnej, rewolucyjnej zmiany 10.1. Cykl życia organizacji - dynamika zmiany 10.1.1 Filozofia cyklu życia zmiany innowacyjnej 10.1.2. Rodzaje cykli w życiu firmy 10.2. Zachowania w krótkim cyklu życia organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 130
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152540 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce logo wydawcy oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 339-346. Indeks.
Dla kierowników zespołów.
Przyczynowość Złożoność Nasze liniowe umysły Redukcjonizm Holizm Zarządzanie hierarchiczne Zarządzanie zwinne Moja teoria wszystkiego Książka i model Programowanie zwinne Preludium do programowania zwinnego Księga programowania zwinnego Podstawy programowania zwinnego Konkurencja programowania zwinnego Przeszkoda w przyjęciu programowania zwinnego Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie projektem Teoria systemów złożonych Nauki interdyscyplinarne Ogólna teoria systemów Cybernetyka Teoria systemów dynamicznych Teoria gier Teoria ewolucji Teoria chaosu Korpus wiedzy o systemach Prostota: nowy model Prostota zrewidowana Systemy nieadaptacyjne i adaptacyjne Czy nie nadużywamy nauki? Nowa era: myślenie w kategoriach złożoności Rozdział 4. System informacyjno-innowacyjny Kluczem do przetrwania jest innowacja Wiedza Kreatywność Motywacja Zróżnicowanie Osobowość Tylko ludzie spełniają warunki, by stać się kontrolerami Od pomysłów do implementacji Jak motywować ludzi Fazy kreatywności Zarządzanie środowiskiem twórczym Techniki kreatywne Motywacja zewnętrzna Motywacja wewnętrzna Demotywacja Dziesięć potrzeb członków zespołu Co motywuje ludzi: znajdź równowagę Niech Twoje nagrody będą wewnętrzne Zróżnicowanie? Masz na myśli relacje! Ocena osobowości Cztery kroki w stronę oceny osobowości zespołu Zestaw do samodzielnego wyznaczania wartości zespołu Zdefiniuj swoje wartości osobiste Polityka braku drzwi Podstawy samoorganizacji Kontekst samoorganizacji Samoorganizacja w kierunku wartości Samoorganizacja kontra anarchia Samoorganizacja kontra emergencja Emergencja w zespołach Samoorganizacja kontra samokierowanie kontra samowybieralność Zasada ciemności Twierdzenie Conanta-Ashby’ego Kontrola rozproszona Empowerment jako koncepcja Empowerment jako konieczność Jesteś ogrodnikiem Empowerment zespołów Nie twórz długu motywacyjnego Noś czapkę czarodzieja Wybierz czarodzieja, nie polityka Empowerment kontra delegacja Zmniejsz swoje obawy, zwiększ swój status Wybierz odpowiedni poziom dojrzałości Wybierz odpowiedni poziom władzy Wyznaczaj zespoły albo osoby Lista kontrolna delegowania Jeśli chcesz, aby coś było zrobione, ćwicz swoją cierpliwość Sprzeciwiaj się sprzeciwowi swojego kierownika Miej na względzie dziesięć wewnętrznych potrzeb człowieka Delikatnie „masuj” środowisko Zaufanie Szacunek Przywództwo i kierownictwo zorientowane na cel Gra w życie Klasy powszechności Fałszywa metafora Nie jesteś projektantem gier Ale... samoorganizacja nie wystarczy Zarządzaj systemem, nie ludźmi Menedżerowie czy przywódcy? Właściwe rozróżnienie: przywództwo kontra rządzenie Sens życia Cel zespołu Wyznaczanie celu zewnętrznego Definiowanie ograniczeń Daj ludziom wspólny cel Lista kontrolna celów zwinnych Komunikuj swoje cele Wizja kontra misja Przykłady celów organizacyjnych Pozwól swojemu zespołowi na stworzenie autonomicznego celu Pogódź swój cel z celem swojego zespołu Opracuj listę ograniczeń władzy Wybierz właściwą perspektywę zarządzania Chroń ludzi Chroń wspólne zasoby Ograniczaj jakość Opracuj umowę społeczną Sztuka ustanawiania reguł Systemy uczące się Reguły kontra ograniczenia Słaby punkt programowania zwinnego Co jest ważne: kunszt Pętle dodatniego sprzężenia zwrotnego Pętle ujemnego sprzężenia zwrotnego Dyscyplina × umiejętności = kompetencja Różnorodność reguł Zasada subsydiarności Sposób postrzegania ryzyka i fałszywe bezpieczeństwo Memetyka Teoria rozbitych okien Jak rozwijać kompetencje Siedem elementów rozwijania kompetencji Optymalizacja całości na wielu poziomach Optymalizacja całości w wielu wymiarach Wskazówki dotyczące miar wydajności Cztery składniki rozwoju osobistego Zarządzanie kontra coaching kontra mentoring Zastanów się nad certyfikatami Wykorzystaj presję otoczenia Użyj dopasowujących się narzędzi Zastanów się nad przełożonym Organizuj spotkania w cztery oczy Organizuj spotkania 360 stopni Rozwijaj standardy Pracuj nad systemem, a nie nad regułami albo ludźmi Komunikacja w strukturze Czy to błąd, czy funkcja? Komunikacja oraz informacje zwrotne Błędy w komunikacji są normą Możliwości komunikatorów Efekty sieci Dostrajanie łączności Konkurencja i kooperacja Grupy i granice Hiperproduktywność albo autokataliza Tworzenie się wzorców Symetria skali — wzorce duże i małe Jak rosnąć: wzwyż czy wszerz? Jak tworzyć strukturę O środowisku, produktach, wielkości i ludziach Najpierw zastanów się nad specjalizacją ...a potem nad generalizacją Poszerzaj nazwy stanowisk pracy Propaguj ideę nieformalnego przywództwa Pilnuj granic zespołu Optymalna wielkość zespołu to 5 osób (chyba) Zespoły funkcjonalne kontra zespoły multifunkcjonalne Dwie zasady projektowe Wybierz swój styl organizacyjny Przekształć każdy zespół w małą jednostkę wartości Przenoś zadania do odrębnych zespołów Przenoś zadania do odrębnych warstw Ilu menedżerów potrzeba, żeby zmienić organizację? Utwórz organizację hybrydową Anarchia umarła, niech żyje panarchia Nie miej tajemnic Niech wszystko będzie widoczne Twórz więzi międzyludzkie Niech Twoim celem będzie elastyczność Krajobraz zmiany Środowisko nie jest „gdzieś tam” Strach przed niepewnością Prawa zmiany Każdy produkt jest udany... Do momentu, gdy zawiedzie Sukces i dostosowanie — wszystko jest względne Jak wykorzystać zmianę Adaptacja, eksploracja, antycypacja Wyścig Czerwonej Królowej Czy można zmierzyć złożoność? Czy produkty stają się coraz bardziej złożone? Kształt rzeczy: przestrzeń fazowa Atraktory i konwergencja Stabilność i zakłócenia Krajobrazy dostosowania Kształtowanie krajobrazu Adaptacja ukierunkowana kontra adaptacja nieukierunkowana Jak ulepszać wszystko Ulepszanie liniowe kontra ulepszanie nieliniowe Wiedza o tym, gdzie jesteś Wskazówki dla podróżujących po niepewnych okolicach Zmień środowisko, przywołaj górę Spraw, by zmiana była pożądana Niech stagnacja będzie bolesna Honoruj błędy Strategia hałasu Strategia krzyżowania Strategia transmisji Nie ulepszajmy metodą kopiuj-wklej Na koniec kilka praktycznych wskazówek dotyczących ciągłej zmiany Wszystko jest błędne, chociaż coś z tego jest przydatne Sześć perspektyw zarządzania 3.0 Tak, mój model jest „błędny” Ale inne modele też są „błędne” Wzlot i upadek agilistów Broszurka na temat złożoności
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6540 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler. - 7th edition. International edition. - Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2005. - XXVI, 581, [107] stron : ilustracje ; 28 cm.
Bibliografia strony [647]-[669].
Sygnatura czytelni BWF: SOLDAR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: How to be an even better manager.
Indeks.
1. Jak być bardzo dobrym menedżerem CZĘŚĆ PIERWSZA. Zarządzanie ludźmi 2. Jak należy traktować pracowników 3. Jak motywować pracowników 4. Jak się doskonalić w roli przywódcy 5. Jak być menedżerem angażującym 6. Jak zarządzać efektywnością pracowników 7. Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi 8. Jak przekazywać pracownikom informacje zwrotne CZĘŚĆ DRUGA. Rozwój pracowników 9. Jak dbać o rozwój pracowników 10. Jak prowadzić coaching CZĘŚĆ TRZECIA. Umiejętności menedżerskie 11. Jak sprawować kontrolę 12. Jak koordynować pracę 13. Jak delegować obowiązki 14. Jak wywierać sprawczy wpływ na swoje otoczenie 15. Jak budować relacje z przełożonym 16. Jak zarządzać zmianą 17. Jak zarządzać w sytuacji konfliktowej 18. Jak zarządzać w sytuacji kryzysowej 19. Jak zarządzać projektami 20. Jak zarządzać ryzykiem 21. Jak zarządzać stresem 22. Jak zarządzać czasem 23. Jak opanować sztukę perswazji 24. Jak prowadzić negocjacje 25. Jak przewodniczyć zebraniom 26. Jak być aktywnym uczestnikiem zebrania 27. Jak budować organizację 28. Jak planować i ustalać priorytety 29. Jak postępować z politykami w organizacji CZĘŚĆ CZWARTA. Kompetencje osobiste 30. Jak ocenić własną efektywność 31. Jak osiągać postępy 32. Jak rozwijać inteligencję emocjonalną 33. Jak wypracować poczucie pewności siebie 34. Jak być asertywnym 35. Jak doskonalić umiejętność podejmowania decyzji 36. Jak rozwiązywać problemy 37. Jak inicjować i wprowadzać innowacje 38. Jak skutecznie prowadzić rozmowę kwalifikacyjną 39. Jak odbyć rozmowę kwalifikacyjną w charakterze kandydata 40. Jak być dobrym słuchaczem 41. Jak się skutecznie komunikować 42. Jak opanować sztukę publicznych wystąpień 43. Jak sporządzać sprawozdania 44. Jak funkcjonować w sieci wzajemnych powiązań 45. Jak zarządzać strategicznie 46. Jak rozwijać umiejętność racjonalnego rozumowania 47. Jak rozwiązywać problemy 48. Jak przezwyciężać niepowodzenia 49. Jak sobie radzić ze skutkami niekompetencji CZĘŚĆ PIĄTA. Zarządzanie działalnością przedsiębiorczą i zarządzanie finansowe 50. Jak postępować w sposób racjonalny ekonomicznie 51. Jak przygotować uzasadnienie biznesowe 52. Jak opracować plan biznesowy 53. Jak opracować finansowy plan działania przedsiębiorstwa 54. Jak przeprowadzić operację obniżenia kosztów 55. Jak analizować bilans 56. Jak korzystać ze wskaźników finansowych
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146424 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
Część I. Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział 1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL) Rozdział 2. Strategiczne ZZL Rozdział 3. Praktyczna realizacja ZZL - systemy i role Rozdział 4. Wpływ ZZL na wyniki organizacji Rozdział 5. Zarządzanie kapitałem ludzkim Rozdział 6. Zarządzanie wiedzą Rozdział 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach Rozdział 8. Etyczny wymiar ZZL Rozdział 9. Społeczna odpowiedzialność biznesu Część II. Ludzie i organizacje Rozdział 10. Zachowanie organizacyjne Rozdział 11. Projektowanie systemu, organizacji i stanowiska pracy Rozdział 12. Rozwój organizacji Część III. Czynniki wpływające na zachowanie pracowników w organizacji Rozdział 13. Motywacja Rozdział 14. Poczucie przynależności Rozdział 15. Zaangażowanie pracowników Część IV. Pozyskiwanie zasobów ludzkich Rozdział 16. Strategia pozyskiwania zasobów ludzkich Rozdział 17. Planowanie zasobów ludzkich Rozdział 18. Rekrutacja i selekcja Rozdział 19. Praktyka pozyskiwania zasobów ludzkich Rozdział 20. Zarządzanie talentami Część V. Uczenie się i rozwój Rozdział 21. Strategiczne uczenie się i rozwój Rozdział 22. Proces uczenia się i rozwoju Rozdział 23. Praktyka uczenia się i rozwoju Rozdział 24. Uczenie się i rozwój kadry kierowniczej Część VI. Wydajność i wynagradzanie pracowników Rozdział 25. Zarządzanie wydajnością Rozdział 26. Zarządzanie wynagrodzeniami - strategie i systemy wynagrodzeń Rozdział 27. Praktyka zarządzania wynagrodzeniami Rozdział 28. Wynagradzanie specjalnych grup pracowników Część VII. Stosunki pracy Rozdział 29. Strategiczne stosunki pracy Rozdział 30. Stosunek pracy Rozdział 31. Kontrakt psychologiczny Rozdział 32. Praktyka stosunków przemysłowych Rozdział 33. Głos pracowniczy Rozdział 34. Komunikowanie się z pracownikami Część VIII. Dobrostan pracowników Rozdział 35. Praktyka zapewnienia dobrostanu pracowników Rozdział 36. Bezpieczeństwo i higiena pracy
Część IX. Międzynarodowe ZZL Rozdział 37. Zarys międzynarodowego ZZL Rozdział 38. Praktyka międzynarodowego ZZL Rozdział 39. Zarządzanie ekspatriantami Część X. Polityka i praktyka ZZL Rozdział 40. Polityka kadrowa Rozdział 41. Procedury kadrowe Rozdział 42. Kadrowe systemy informacyjne Rozdział 43. Prawo pracy Część XI. Umiejętności związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Rozdział 44. Strategiczne umiejętności ZZL Rozdział 45. Umiejętności biznesowe Rozdział 46. Umiejętności rozwiązywania problemów Rozdział 47. Umiejętności krytycznej analizy Rozdział 48. Umiejętności badawcze Rozdział 49. Umiejętności statystyczne Rozdział 50. Umiejętności selekcji i prowadzenia rozmów rekrutacyjnych Rozdział 51. Umiejętności analizowania ról zawodowych i modelowania kompetencji Rozdział 52. Umiejętności uczenia się i rozwoju Rozdział 53. Umiejętności negocjacji Rozdział 54. Przewodzenie zmianom i ich wspieranie Rozdział 55. Umiejętności przywódcze Rozdział 56. Umiejętności wpływania na pracowników Rozdział 57. Radzenie sobie w sytuacji problemów z pracownikami Rozdział 58. Zarządzanie konfliktem Rozdział 59. Umiejętności polityczne Część XII. Zestawy narzędzi przydatnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi Rozdział 60. Zestaw narzędzi strategicznego ZZL Rozdział 61. Zestaw narzędzi zarządzania kapitałem ludzkim Rozdział 62. Zestaw narzędzi projektowania organizacyjnego Rozdział 63. Zestaw narzędzi rozwoju organizacji Rozdział 64. Zestaw narzędzi angażowania pracowników Rozdział 65. Zestaw narzędzi planowania zatrudnienia Rozdział 66. Zestaw narzędzi zarządzania talentami Rozdział 67. Zestaw narzędzi planowania i wdrażania projektów szkoleniowych Rozdział 68. Zestaw narzędzi zarządzania wydajnością Rozdział 69. Zestaw narzędzi strategicznego wynagradzania pracowników Rozdział 70. Zestaw narzędzi systemu wynagrodzenia całkowitego Rozdział 71. Zestaw narzędzi oceny pracy Rozdział 72. Zestaw narzędzi struktury zaszeregowania i struktury płac Rozdział 73. Zestaw narzędzi badania postaw pracowników
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 188
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154156 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154157 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [297]-307. Indeks.
Tworzenie jednoczącej wizji Opracowywanie strategii Pozyskiwanie świetnych pracowników Koncentrowanie się na wynikach Innowacyjne działanie na rzecz przyszłości Kierowanie sobą
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 160
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152253, 152254 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: Discplined entrepreneurship : 24 steps to a successful startup.
24 kroki, sześć motywów przewodnich 29 KROK O. Początek KROK I. Segmentacja rynku KROK 2. Wybór przyczółka rynkowego KROK 3. Tworzenie profilu użytkownika końcowego KROK 4. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) w ramach przyczółka rynkowego KROK 5. Zdefiniuj użytkownika modelowego na przyczółku rynkowym KROK 6. Analiza zastosowania produktu w pełnym cyklu życia KROK 7. Ogólna specyfikacja produktu 117 KROK 8. Liczbowe ujęcie propozycji wartości 131 KROK 9. Wskaż dziesięciu następnych klientów 141 KROK 10. Zdefiniuj swoją podstawową kompetencję 151 KROK 11. Opracuj wykres pozycji konkurencyjnej 163 KROK 12. Opisz jednostkę decyzyjną klienta 173 KROK 13. Mapa procesu pozyskiwania płacącego klienta 183 KROK 14. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) dla rynków rozwojowych 193 KROK 15. Opracuj model biznesowy 199 KROK 16. Ustal założenia polityki cenowej 213 KROKU. Oblicz wartość klienta w cyklu życia (LTV) 223 KROK 18. Mapa procesu sprzedaży prowadzącego do pozyskania klienta 239 KROK 19. Oblicz koszt pozyskania klienta (COCA) 249 KROK 20. Zdefiniuj podstawowe założenia 267 KROK 21. Sprawdź swoje podstawowe założenia 273 KROK 22. Zdefiniuj minimalnie satysfakcjonujący produkt biznesowy (MVBP) 285 KROK 23. Wykaż, że „pies zechce jeść karmę dla psów" 295 KROK 24. Opracuj plan produktu 305
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 97 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149561 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Część I. Podstawy teoretyczne i filozoficzne Andrzej K. Koźmiński: Koncepcja seminarium Krytycznej Teorii Organizacji w retrospektywie i w perspektywie Witold Kieżun: Dorobek naukowy Seminarium KTO ujęty w czterech wcześniejszych publikacjach książkowych Wojciech W. Gasparski: Krytyczna teoria organizacji w literaturze przedmiotu: wybrane zagadnienia Witold Kieżun: Tadeusz Kotarbiński – twórca idei dobrej roboty Wojciech W. Gasparski: Od studiów nad praktyką do filozofii praktyczności: Tadeusza Kotarbińskiego wkład do dorobku szkoły lwowsko-warszawskiej Janina Filek: Społeczna odpowiedzialność biznesu jako nowa wersja umowy społecznej Monika Golonka: Alicja i organizacje z krainy Szalonego Kapelusznika Część II. Raporty z badań i lektur Andrzej K. Koźmiński: Tajemnice przywództwa Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak: Zaufanie i nieufność w podejmowaniu decyzji Krzysztof Zagórski, Andrzej K. Koźmiński: Wyobraźnia ekonomiczna Polaków w czasach niepewności Adam Noga: Dobra współproduktywne i szczególna teoria zatrudnienia dla krytycznej teorii organizacji Andrzej Blikle: Turkusowe organizacje wg Frederica Laloux Małgorzata Ćwil, Bolesław Rok, Marta Strumińska-Kutra: Rola innowacji społecznych w miejscu pracy – wnioski z badań Część III. Praktyka zarządzania w organizacjach Czesław Szmidt: Patologie i dysfunkcje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi Jerzy Cieślik: Jaka polityka przedsiębiorczości? Róża Milic-Czerniak, Monika Jachimkowska: Etyka – audyt etyczny w bankach Paweł Krzyworzeka: Nagradzanie zewnątrzorganizacyjne. Między darem a towarem (z nowym komentarzem autora) Część IV. Zarządzanie publiczne i jego kontekst Konrad Raczkowski: Współczesne zarządzanie publiczne Julian Auleytner: Zarządzanie strukturą społeczną Elżbieta Mączyńska: Łamane umowy jako syndrom anomii i dysfunkcji ustroju społeczno-gospodarczego Wiesław L. Nowiński: Teraz Polska Innowacyjna, Polska++ Jak ją zbudować Józef Oleński: Środowisko informacyjne w demokratycznym państwie prawnym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 403 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 90
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149499 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(AKM Akademia Kompetencji Menedżera)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Wprowadzenie - kompetencje menedżera 1 Anna Baczyńska, Agnieszka Jóźwik Czy kompetencje się zmieniają na poszczególnych szczeblach zarządzania Leadership - rola przywódcy w organizacji (Anna Baczyńska) Perspektywa historyczna, czyli od kierownika do lid e r a 24 Nurty badań nad przywództwem Skuteczne delegowanie zadań według modelu Herseya i Blancharda Menedżer czy lider. Kogo potrzebuje współczesna organizacja? Budowanie zespołu (Radosław Ścibek Razem czy osobno Efektywne zespoły według G o o g le a Pracowniku, do zmotywowania przystąp Podsumowanie doświadczeń z perspektywy rozwoju Komunikacja w organizacji {Anna Czarczyńska) Jaka organizacja - taka komunikacja Reguły komunikacji w organizacji Kluczowe rozmowy menedżera {Marcin Jóźwik) Trudna rozmowa czy rozmowa kluczowa? W jaki sposób dochodzi do kluczowej rozmowy Widok z g a le rii Budowanie zrozumienia - wspólna mapa znaczeń Podjęcie decyzji Prowadzenie kluczowej rozmowy - s k r y p t Zadanie wdrożeniowe Coachingowy styl zarządzania (Lidia D. Czarkowska) Czym jest coaching i jakie są specjalizacje w zakresie interwencji coachingowych? Wyznaczniki coachingowego stylu zarządzania i kreowania coachingowej kultury organizacyjnej Implikacje praktyczne - modele, narzędzia i schematy użyteczne w coachingowym stylu zarządzania Negocjacje wewnętrzne i zewnętrzne (Anna Czarczyńska Założenia negocjacji Ja jako negocjator Etapy negocjacji Komunikacja podporządkowana celowi negocjacji Otoczenie biznesowe - wielokrotność dostępnych wariantów Negocjacje jako etap procesu budowania relacji Prowadzenie spotkań zespołu (Marcin Jóźwik) Grupa czy zespól Dlaczego ludzie lubią pracować w dobrze funkcjonującym zespole Dynamika grupy Role grupowe Prowadzenie spotkań zespołu Rodzaje spotkań zespołu Struktura spotkania zespołu Sztuka zarządzania uwagą, czyli wystąpienia publiczne {Jarosław Kulczycki) Odkąd zaczęliśmy mówić, opowiadamy i słuchamy opowieści. Nie prezentuj - opowiadaj Szczypta teorii, czyli eksperyment Mehrabiana Trening czyni mistrza!
Sygnatura czytelni BMW: VI E 262 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 103
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147702 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 168-179.
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1.Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje 1.2.Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3.Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4.Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1.Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2.Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3.Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4.Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse i zagrożenia 3.1.Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1.Miejsce pracy 3.1.2.Rynek 3.1.3.Społeczeństwo 3.1.4.Środowisko naturalne 3.2.Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3.Cyberprzestępczość a beacony 3.4.Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5.Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1.Cele badań i pytania badawcze 4.2.Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1.Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2.Badanie o charakterze jakościowym 4.3.Charakterystyka próby badawczej 4.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1.Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3.Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 293 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151079 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6360 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Efektywność finansowa przedsiębiorstw emitujących obligacje korporacyjne w Polsce / Piotr Bajak. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 255 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 227-241.
Struktura kapitału przedsiębiorstwa Pojęcie struktury kapitału w przedsiębiorstwie Teorie struktury kapitału Determinanty struktury kapitału Kształtowanie struktury kapitału w świetle literatury i badań empirycznych Obligacje korporacyjne jako źródło finansowania przedsiębiorstw Obligacje korporacyjne - istota i klasyfikacja Emisja obligacji korporacyjnych Przesłanki emisji obligacji korporacyjnych w przedsiębiorstwie Warunki i tryb emisji obligacji korporacyjnych Ograniczenia pozyskiwania kapitału za pośrednictwem obligacji korporacyjnych Rynek obligacji korporacyjnych na świecie Rynek obligacji korporacyjnych w Polsce - struktura i perspektywy rozwoju Architektura rynku obligacji korporacyjnych w Polsce Ewolucja rynku obligacji korporacyjnych w Polsce Perspektywy rozwoju rynku obligacji korporacyjnych w Polsce Efektywność finansowa przedsiębiorstwa Pojęcie i typologia efektywności przedsiębiorstwa Metody pomiaru efektywności przedsiębiorstwa Miary efektywności finansowej przedsiębiorstwa Miary księgowe Miary gotówkowe Miary wartości przedsiębiorstwa Miernik FEDR Podstawy metodyczne koncepcji autorskiego miernika FEDR Konstrukcja autorskiego miernika FEDR Wpływ poziomu zadłużenia z tytułu obligacji korporacyjnych na efektywność finansową przedsiębiorstwa - problem dywergencji . Zmienne zależne i niezależne Badanie wpływu finansowania obligacjami korporacyjnymi na zmiany efektywności finansowej przedsiębiorstwa Czynniki determinujące kształtowanie efektywności finansowej przedsiębiorstwa - badania empiryczne Dobór zmiennych Model i jego założenia Weryfikacja modelu regresji logistycznej Determinanty ryzyka dywergencji efektywności finansowej przedsiębiorstwa Analiza pierwszego stopnia dywergencji - miernik FEDR1 Analiza drugiego stopnia dywergencji - miernik FEDR2 Analiza trzeciego - ogólnego - stopnia dywergencji - miernik FEDR3 Krytyczny poziom zadłużenia
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6060 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności