Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(82)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(44)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje fachowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(37)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(26)
Biblioteka WWFiF
(5)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Jędrzejewska Milena J
(2)
Kalczyńska Maria (1958- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bajak Maria
(1)
Barabasz Adam (1977- )
(1)
Barańska Elżbieta
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Bieganowska-Skóra Anna
(1)
Biernat Anna (socjolog)
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brunson Russell
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chodyniecki Dariusz (1963- )
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chylewska Paulina (1978- )
(1)
Ciepłuch Joanna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Duda Krystyna
(1)
Dworczyk Michał (1975- )
(1)
Dżbik-Kluge Justyna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Frybes Marcin
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Glondys Danuta (1955- )
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Graziosi Dean
(1)
Haas Agata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hartley Kate
(1)
Hordecki Bartosz
(1)
Irzykowski Jarosław (tłumacz)
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Janowski Jacek
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jelonek Jakub
(1)
Johann Maria
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kampka Agnieszka (1976- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kawalec Jacek (1961- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khamidow Okił (1963- )
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kiryjow Anna
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kowalczyk Bartosz
(1)
Kowalczyk Karolina (komunikacja społeczna)
(1)
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Książek Tomasz (bibliotekoznawca)
(1)
Kujawa Dawid (1989- )
(1)
Kuszewski Michał
(1)
Kuszewski Stanisław (1929-2009)
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lenartowicz Michał (kultura fizyczna)
(1)
Machul Piotr
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Marciniak-Mierzejewska Marta
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Masłowska-Szczerba Magdalena
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misiurska Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Motylińska Paulina
(1)
Mołek Magdalena (1976- )
(1)
Narożna Dominika
(1)
Niewiadomy Paweł
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Padrini Francesco (1945-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(52)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Przedsiębiorcy
(5)
Menedżerowie
(4)
Dziennikarze
(2)
Internauci
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Media społecznościowe
(22)
Komunikacja marketingowa
(12)
Internet
(11)
Marketing cyfrowy
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Public relations
(7)
Środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Reklama
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Instagram
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Sport
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Facebook (serwis społecznościowy)
(2)
Google
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Internauci
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Młodzież
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Telewizja
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baby boomers
(1)
Barciś, Artur (1956- )
(1)
Baza danych
(1)
Bańka filtrująca
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
(1)
Brandcasting
(1)
Błąd konfirmacji
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Centralna Biblioteka Wojskowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
(1)
Chylewska, Paulina (1978- )
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczoś
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopismo akademickie
(1)
Czasopismo angielskie
(1)
Czasopismo francuskie
(1)
Czasopismo polonijne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dzieci
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dziennikarze
(1)
Dżbik-Kluge, Justyna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Elektronika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Fajbusiewicz, Michał (1951- )
(1)
Fake news
(1)
Film amerykański
(1)
Temat: dzieło
Wiadomości Uczelniane - Politechnika Opolska
(1)
Temat: czas
2001-
(38)
1901-2000
(11)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Łużyce
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Opracowanie
(18)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Esej
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3801)
Medycyna i zdrowie
(2550)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2441)
Informatyka i technologie informacyjne
(1729)
Zarządzanie i marketing
(1622)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Nauka i badania
(1538)
Kultura fizyczna i sport
(1374)
Transport i logistyka
(1345)
Architektura i budownictwo
(1062)
Historia
(718)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(513)
Socjologia i społeczeństwo
(363)
Psychologia
(354)
Matematyka
(335)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(313)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(301)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(270)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(203)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(166)
Geografia i nauki o Ziemi
(151)
Biologia
(136)
Rozwój osobisty
(126)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(108)
Językoznawstwo
(101)
Praca, kariera, pieniądze
(83)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(3)
82 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowa państwa polskiego w latach 1918-1922 w optyce francuskiej i brytyjskiej prasy codziennej / Agnieszka Misiurska. - Opole : Instytut Śląski, 2023. - 382 strony : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapy, portrety ; 25 cm
Bibliografia, netografia na stronach 353-371. Indeks.
Rozdział I. Francuska i brytyjska prasa codzienna w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku 1. Początki prasy masowej we Francji i Wielkiej Brytanii 2. Rozwój i rola agencji prasowych 3. Historia i charakterystyka analizowanych dzienników 4. Rola korespondentów prasowych 5. Działania informacyjne i propagandowe władz polskich Rozdział II. Kształtowanie się zrębów polskiej państwowości 1. Sprawa polska w prasie przed 11 listopada 1918 roku 2. Dni listopadowe – działalność Józefa Piłsudskiego, rządu Jędrzeja Moraczewskiego i rozbrajanie Niemców 3. Walki o Lwów 4. Kwestia pogromów żydowskich 5. W oczekiwaniu na armię gen. Józefa Hallera 6. Zawirowania polityczne i zabiegi o uznanie władz polskich 7. Poza wojną i polityką Rozdział III. Powstanie wielkopolskie i kwestia polska na forum paryskiej konferencji pokojowej 1. Powstanie wielkopolskie 2. Polacy na konferencji paryskiej 3. Paryskie spory o granice Polski odrodzonej Rozdział IV. O powstaniach śląskich i plebiscycie 1. Pierwsze powstanie śląskie 2. Wzrost napięcia i drugie powstanie śląskie 3. Plebiscyt górnośląski 4. Trzecie powstanie śląskie 5. Podział Górnego Śląska Rozdział V. Walki o granicę wschodnią 1. Wokół zagrożenia bolszewickiego 2. Wyprawa kijowska 3. Ofensywa bolszewicka latem 1920 roku 4. Bitwa warszawska i jej następstwa 5. Traktat ryski 6. Konflikt wileński Rozdział VI. Sytuacja polityczno-społeczno-gospodarcza i polityka zagraniczna w pierwszych latach niepodległości 1. Życie polityczne i budowanie zrębów ustrojowych państwa 2. Sytuacja gospodarcza Polski 3. Społeczeństwo II Rzeczpospolitej i jego problemy 4. Polityka zagraniczna 5. Stabilizacja sytuacji wewnętrznej i zagranicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155251 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? JAK SIĘ PROMOWAĆ? Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe Grupa docelowa Co to jest persona i po co ją tworzymy? Jak stworzyć personę? Błędy w tworzeniu persony Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy Jak wygląda mapa empatii? Jak wypełnić mapę empatii? 2. STRONA INTERNETOWA Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej? Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting? Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting? Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta? Czy warto stworzyć Customer Journey Map? 3. NEWSLETTER Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera? Jak legalnie wysyłać newsletter? Maile automatyczne Lead magnet 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Instagram - dla kogo? Jakie formaty treści są na Instagramie? Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać? TikTok - nowy gracz na rynku Jak zacząć działać na TikToku? Jak tworzyć fily na TikToka? Facebook Jak budować pozycję eksperta na Facebooku? Pinterest Jak prowadzić konto na Pinterest? Plan i konsekwencja drogą do sukcesu O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści? Redystrybucja treści 5. LEJEK MARKETINGOWY Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup? Jak mierzyć marketing? 6. REKLAMY PŁATNE Jak ustalić budżet reklamowy? Z jakiego systemu reklamowego korzystać? Facebook Ads (Meta) Konfiguacja menadżera reklam Konfiguacja pixela Cele reklamowe Standardowe grupy odbiorców Niestandardowe grupy odbiorców Budżet reklamowy Analiza wyników TikTok Ads Konto osobiste Konto Pro Struktura tworzenia reklam Dla kogo jest system reklamowy na TikToku? Czy TikTok Ads jest dla Ciebie? Cele w TikTok Ads TikTok Insight Audience Budżet reklamowy 7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE? Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów? Czym jeszcze warto się zainteresować? Technologia AR Google Moja Firma Wykorzystanie afiliacji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154845 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Copywriting, czyli korzystanie z magii słowa Przekonujący copywriting - fundament skutecznej reklamy Techniki perswazyjne stosowane w copywritingu Środki masowego przekazu są Twoim sprzymierzeńcem Jakie techniki perswazji stosuje się w copywritingu? Model AIDA i jego rozszerzenie Copywriting to nie tylko reklama Język korzyści i straty Język korzyści wpływa na emocje konsumenta Język korzyści powinien być klarowny! Jak napisać tekst w języku korzyści? Język straty ma wywołać strach przed utratą Język straty jako dopełnienie języka korzyści Język straty to również ograniczenia Cecha mówi, zaleta przekonuje, a korzyść sprzedaje Pisz teksty, które sprzedają korzyści, a nie cechy! Poprawność językowa Kreatywny umysł w kajdanach polszczyzny, czyli jak pisać atrakcyjnie i zgodnie z zasadami Odbiorca skanuje artykuł przed przeczytaniem, czyli jak nie zniechęcić czytelnika już na starcie Język i gramatyka ewoluują, więc niektóre zasady możesz łamać Prostota jest genialna! Pisanie w języku odbiorcy - czyli jak? Niech Twój tekst brzmi jak konwersacja! Maksymalna konkretyzacja Dlaczego konkretyzacja jest tak ważna? Ładunek emocjonalny Kupujemy emocjami, czyli o tym, jak pisać, by sprzedawać z wykorzystaniem emocji Emocje wpływają na reakcje Sprzedawanie oparte na emocjach wymaga analizy Czym tak naprawdę są emocje i dlaczego mają taką siłę? Racjonalne argumenty wzmacniają emocje Copywriting w zgodzie z SEO Copywriting w zgodzie z SEO - czyli jaki? SEO copywriting jako wsparcie strategii pozycjonowania Nieważne, jakiego rodzaju treści piszesz, zawsze pisz zgodnie z SEO! Internet jest kopalnią wiedzy, a wyszukiwarka punktem informacyjnym Copywriting i call to action (CTA) Call to action, czyli wezwanie do działania Czym jest wezwanie do działania i jaki ma cel w copywritingu? Poproś odpowiednio odbiorcę, by wykonał daną czynność, a on to zrobi! Jakie powinno być CTA, by generowało konwersję, a nie tylko ruch? Optymalizacja treści pisanych i wspieranie się elementami wizualnymi Jak działają algorytmy, czyli odrobina suchej teorii Jak optymalizować treści? Planowanie i tworzenie treści z myślą o odbiorcy Poznawanie odbiorców Jak jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców? Wiedza na temat produktu lub usługi Dlaczego warto poznać to, o czym się pisze? Analizuj i rób notatki, aby przygotować dobry content! Gdzie szukać informacji, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o tym, o czym piszesz? Kiedy już poznasz to, o czym piszesz, zamień cechy w korzyści! Przejrzystość i rozmieszczenie treści Świadomość odbiorcy Zanim uświadomisz odbiorców, sprawdź, czy sam jesteś świadomy, czego potrzebują! Etapy świadomości konsumenckiej odbiorców Projektowanie najważniejszych elementów treści Jak zaprojektować tytuł? Dlaczego tytuł jest tak ważny? Jak pisać ciekawe tytuły, które będą generować ruch? Jaki powinien być dobry tytuł? Jak zaprojektować lead? Jak napisać lead, by wzbudził zainteresowanie odbiorcy? Jak zaprojektować dobry lead? Jak napisać treść artykułu? Z czego powinien składać się artykuł? Jak stworzyć atrakcyjną treść? Copywriting na stronie internetowej Jak napisać treści na stronę główną? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu treści na stronę główną? Jak napisać treść do zakładki "O nas"? Jak NIE pisać treści do zakładki "O nas"? Jak napisać dobrą treść o firmie? Jak napisać treści do zakładki kategorii? Zakładka kategorii jako strona docelowa potencjalnego klienta Zakładka kategorii pomaga skierować odbiorcę na ścieżkę zakupu Jak napisać treść do zakładki z kategoriami? Jak napisać treść do zakładki "Kontakt"? Co warto zawrzeć w zakładce kontaktowej? Kilka wskazówek, jak napisać treść do zakładki "Kontakt" Dopasuj treść do swojej branży i niszy odbiorców Copywriting na kartach produktów Opowiadanie historii Czym jest storytelling? Dlaczego warto opowiadać historie na kartach produktów? Jak stworzyć skuteczną historię produktu? Wykorzystaj doświadczenia dotychczasowych klientów A co, jeśli nie masz jeszcze recenzji? Napisz historię sam! Wyszczególnianie informacji na temat produktu Jakie informacje na temat produktu warto podać? Jak zaprezentować cechy produktu, by przyciągnąć uwagę odbiorcy? Rozwiązanie problemu (potencjalnego klienta) Wartość dodana Czy każdy produkt może mieć jakąś wartość dodaną? Reputacja marki jako wartość dodana Czy niska cena może być wartością dodaną? Jak wzbogacić opisy produktów o wartość dodaną? Oto kilka krótkich porad! Copywriting w social mediach Spójność, ograniczenia i zasady, czyli jak tworzyć treści do mediów społecznościowych Poznaj ograniczenia, czyli jakiej długości treści toleruje dany portal Zrozum zasady obowiązujące w portalach, zanim zaczniesz publikować treści Copywriting w mediach społecznościowych, czyli jak pisać, by zachować spójność z głosem marki Jak pisać posty na Facebooka? Jak pisać posty na Twittera? Jak pisać na LinkedInie? Jak pisać na Instagramie? Pisanie treści na YouTube'a Jak komunikować w social mediach wartości ważne dla marki? Czym są wartości marki i dlaczego należy je podkreślać? Jak pisać o wartościach ważnych dla marki? . Jak zadawać pytania, rozmawiać, angażować, bawić się i sprzedawać w social mediach? Czym są social media dla przeciętnego użytkownika? Jak angażować odbiorców? Jak zapewnić użytkownikom rozrywkę? Jak sprzedawać produkty i usługi w social mediach?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153918 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Po co nam ta strategia? Co można osiągnąć dzięki strategii? O czym należy pamiętać? CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Jaki cel wybrać na początek? Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel? Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu? TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Dlaczego warto o nią zadbać? Jak zbudować tożsamość marki? Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych? Czym jest "złoty krąg"? ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Czym jest analiza SWOT w social mediach? Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ? Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże? Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić? Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku? Jak napisać raport z analizy konkurencji? Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach? BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony? Jak stworzyć Buyer Personę? Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach? O tym musisz pamiętać! Jak pielęgnować kontakty w social mediach? OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH Jak zdefiniować grupę docelową? Jak stworzyć grupę docelową w social mediach? Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej? Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych? Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU Facebook - lider sieci osobistych JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY? Czym jest język komunikacji? Dlaczego język komunikacji jest tak ważny? Na co zwrócić uwagę? Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji? Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę Zweryfikuj swój ton Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach? TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH Jak tworzyć dobre treści w social mediach? O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach? Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach? PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp. E-booki - czyli elektroniczne książki Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu Stories - czyli krótkie relacje Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE Czym jest RTM? Jak działa RTM? O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym? Czym są treści viralowe? Czym tak naprawdę są virale? Jakie treści mają szansę stać się viralem? Przepis na viral w kilku krokach Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ BUDŻET W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe? Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach? Co powinien zawierać budżet w social mediach? Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie Jakie elementy składają się na budżet? HARMONOGRAM PUBLIKACJI Czym jest harmonogram publikacji? Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji? Jakich narzędzi warto używać? Jak stworzyć harmonogram publikacji? UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY Czym są reklamy płatne w social mediach? Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych? Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach? Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy POMIAR EFEKTYWNOŚCI Gdzie śledzić wskaźniki efektywności? Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć? Jak mierzyć współczynniki efektywności? Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych? Rozdział 5. DBAJ O RELACJE JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH? Gdzie szukać ambasadorów marki? Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znależć dobrych kandydatów! Ambasador marki wśród influencerów? Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki? Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki? WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem? Gdzie i jak szukać influencerów? Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? Jak zbudować dobrą relację z influencerem? Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami? JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH? Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW? Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych? Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152663 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Jak rewolucja w mediach zmienia sposób komunikacji? Lęk przed kamerą. Jak go pokonać? Jak poradzić sobie z lękiem? A teraz czas na nagrodę! Czym jest stres? Jak radzić sobie z hejtem? Jak odróżnić hejt od krytyki? Nagrywanie wideo to nie sprint ekstremalny Stawiaj na realne cele Autosugestia i wizualizacja Akceptacja błędu Porażkę obracaj w sukces Bądź unikatem! Inny nie znaczy gorszy! Nie odpuszczaj! Czy wiesz, co dzisiaj porywa odbiorców? Pierwsze wrażenie ma znaczenie, czyli jak przyciągnąć uwagę widza Efekt aureoli Jak przyciągnąć uwagę widza? Mowa ciała, czyli jak się zachować przed kamerą? Model AIDA Jak gestykulować w kierunku kamery? Co robić z rękami podczas nagrania? Aparycja Kontakt wzrokowy Odległość twarzy od ekranu Jak mówić do kamery? Tempo wypowiedzi i dykcja Przerywniki Pokochaj pauzę! Tempo Intonacja Jak zaciekawić widzów? Co zrobić, kiedy zapomnisz treści? Co robić, kiedy rozpraszają Cię komentarze? Flow Klient. Jak tworzyć personę zakupową? Tworzenie persony zakupowej Motywacja klientów Siła reklamy Techniki marketingowe Cztery kroki wideokomunikacji Obszary Twojego działania. Wartość postrzegana Inspiracja, czyli o narzędziach do wyszukiwania pomysłów Dialog z odbiorcą Analiza konkurencji Benchmarking Introspekcja - osobiste źródło inspiracji Answer The Public Title Generator Google Trends Brand24 Canva Pinterest Hasztagi Jak tworzyć treści wideo? Nagłówek Wstęp Rozwinięcie Zakończenie Rodzaje filmów wideo Podział filmów ze względu na cel Video visual content Case study Wideo z humorem Filmy zza kulis Wywiad Obalaj mity Filmy instruktażowe Film demonstracyjny Recenzja produktu Wideo z referencjami Transmisja na żywo Storytelling Jak stworzyć domowe studio nagrań? Podstawowe wyposażenie studia nagrań Zasady projektowania studia Edycja wideo Rodzaje montażu Jak tworzyć regularnie? Konsekwencja w publikowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155444 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CIAŁO CZŁOWIEKA Świadomość własnego ciała Jak oceniasz swoje ciało? Jak postrzegasz siebie? Ciało przemawia Komunikacja werbalna i niewerbalna Gesty, które nas zdradzają Czy gesty zdradzają kłamstwo lub wewnętrzny konflikt? Ciało i jego przestrzeń Strefa i odległość Wybór strefy i jej komunikaty Ciało i charakter Ekspresja cielesna Zbroja mięśniowa albo pancerz ochronny ludzkiego „Ja" Analiza bioenergetyczna Rozluźnianie skurczów mięśniowych Uruchomienie zablokowanej energii Struktury charakteru i ich „mechanizmy obronne" Szukanie przyjemności i unikanie cierpienia „Ja" i ciało Funkcje osobowości Typy charakteru Test psychofizyczny w celu rozpoznania charakteru Zachowanie a mowa ciała Czy czujesz swoje ciało, przyjmując pozycję stojącą? W jaki sposób siedzisz? Stopy i kontakt z podłożem Nogi Miednica i pośladki Brzuch: drugi mózg Klatka piersiowa Ramiona Ręce i dłonie Plecy Mowa twarzy Mimika twarzy Mięśnie twarzy Podział mimiki twarzy Twarz, uroda i charakter Siły dylatacji i retrakcji Od twarzy do charakteru Studium twarzy Twarz a typ charakteru O czym mówią zmarszczki? Struktury charakteru i predyspozycje zawodowe Typ sztywny Typ dominujący Typ podporządkowany Typ zależny Typ umysłowy TECHNIKI TERAPEUTYCZNE Ćwiczenia bioenergetyczne Pozycje wyjściowe Ćwiczenia rozgrzewające Rozciąganie szyi Ramiona w górę i w dół Zginanie kolan Bend-over albo ćwiczenie grounding Pozycja w łuk Kołysanie miednicą w tył i w przód Okrężne ruchy miednicy Rozciąganie ścięgien i kolan Pozycja „modlitwy muzułmańskiej" Oddychanie na czworakach Pozycja skulona oparta na przedstopiu Rozciąganie mięśni ud Naciąganie mięśni szyi i karku „Ładowanie" dłoni energią Skręty tułowia i rozluźnianie mięśni bioder Obracanie palcami stóp z rozłożonymi nogami Oddychanie brzuszne Poruszanie miednicą w pozycji leżącej Drgania nóg Drgania mięśni przywodzicieli Podciąganie kolan i nóg Pełny łuk „A" Pełny łuk „B" Podbijanie miednicy Kopnięcia nogą w pozycji leżącej Wyginanie pleców w łuk w pozycji leżącej Odwrócony łuk Rozciąganie przywodzicieli i rąk przy wygiętych w łuk plecach Ćwiczenia seksualne Wibrowanie i „kręcenie" pośladkami Ruchy wahadłowe i krążenie kostek w pozycji na brzuchu „Kopnięcie muła" Rytmiczne kopnięcia „A" Rytmiczne kopnięcia „B" Stołek bioenergetyczny Naciskanie na klatkę piersiową Rozciąganie mięśni grzbietu Wyładowanie złości za pomocą pięści Wyładowanie złości za pomocą przedmiotów Skręcanie ręcznika Wahadło Masaż bioenergetyczny© Rola i właściwości masażu bioenergetycznego Sposoby zastosowania Ewolucja w badaniach Psychofizjonomika zintegrowana©: mowa twarzy, ciała i charakteru
Sygnatura czytelni BMW: VI U 56 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145586 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Relacje fizjoterapeuty i problemy z mediami. / Małgorzata Paszkowska W: Praktyczna fizjoterapia i rehabilitacja ISSN 2081-187X Rok 2018, nr 92, s. 53-56. - 2018.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Anna Petroff-Skiba Po co nam konsultacje z mieszkańcami WSKAZÓWKI, PORADY, TRIKI Karolina Kowalczyk Jak zmieniliśmy sposób informowania o konsultacjach, żeby mieszkańcy wiedzieli, o co nam chodzi Monika Pastuszko Prosty język - jak pisać o konsultacjach, żeby ludzie chcieli się w nie angażować Joanna Stefańska, Anna Wieczorek Jak rozpoznać i ocenić ryzyko w konsultacjach społecznych oraz jak mu zapobiegać Magda Prokopczuk, Luiza Organek, Katarzyna Lewandowska » Ewaluacja konsultacji społecznych - jak to zrobić PODWÓRKA, ULICZKI, PLACE ZABAW Marta Marciniak-Mierzejewska Kiedy mieszkańcy chcą mniej, niż myślimy - konsultacje przebudowy małej uliczki Monika Komorowska Z dziećmi o placu zabaw - cztery przykłady konsultacji ze skromnym budżetem Katarzyna Pliszczyńska, Agata Bluj Jak z małymi i dużymi zaprojektować Baśniowy plac zabaw Iga Kalbarczyk, Dominika Misterka, Olga Sikorska » Urządzamy podwórko na próbę - czyli prototypowanie urbanistyczne MIEJSCA SPOTKAŃ Katarzyna Pliszczyńska Trzy pokoje z kuchnią - wspólne tworzenie przestrzeni sąsiedzkiej w młodej dzielnicy Magdalena Hennig-Rosiecka Miejsce Aktywności Lokalnej „Pod skrzydłami" - konsultacje i projektowanie krok po kroku Katarzyna Pliszczyńska, Lucja Krzyżanowska » Nowe funkcje społeczne Rotundy. Konsultacje prywatnego inwestora PARKI, SKWERY, ZIELEŃ Bernadeta Włocń-Nagórny Park Magiczny. O tym, jak z mieszkankami i mieszkańcami zaplanować i stworzyć nowy park Justyna Wasiuk Jakie Pole Mokotowskie? Konsultacje parku - od wniosku mieszkańców po warsztaty urbanistyczne Dominika Hyła Górka Kazurka i Kopiec Powstania Warszawskiego. Konsultacje dwóch terenów zieleni o znaczeniu historycznym Katarzyna Pliszczyńska, Agata Bluj Jaki skwer przy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, czyli co mogą dać konsultacje w terenie ULICE, TRAMWAJE, ROWERY Mikołaj Pieńkos Jaka ma być Miodowa? Konsultacje przed remontem generalnym zabytkowej ulicy Łukasz Oleszczuk Tramwaj na Gocław - proces konsultacyjny nie tylko o transporcie Mikołaj Pieńkos Jak konsultujemy inwestycje rowerowe w Warszawie Mikołaj Pieńkos Nowe Veturilo. Konsultacje rozwoju Warszawskiego Roweru Publicznego STRATEGIE, PLANY, WIZJE Paulina Nowicka #Warszawa2030 - partycypacyjne tworzenie strategii rozwoju miasta Monika Pastuszko Jak konsultowaliśmy strategię #Warszawa2030 w parkach i galeriach handlowych Katarzyna Pliszczyńska, Robert Kadej Jakie rady seniorów w Warszawie - konsultacje na etapie wytycznych i uchwały Monika Komorowska Jak uspołeczniać plany miejscowe. Od wniosków po wyłożenie - przykład z Targówka Mieszkaniowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Wymiar kulturowo-normatywny tolerancji O potrzebie dialogu kultur i ludzi - słowo wstępne Jerzy Ficowski, Twoje matki obie Janusz Tazbir, Tradycje wieloetnicznej Rzeczypospolitej Michał Jagiełło, Wspólnota w kulturze Danuta Lalak, Różnice kulturowe - niszczą czy budują? Jerzy Nikitorowicz, Spotkanie i dialog kultur - wymiar edukacji międzykulturowej Georg Auernheimer, Edukacja międzykulturowa w roli wychowania politycznego Budowanie tolerancji w przestrzeni życia i zachowań człowieka. Egzemplifikacje Mikołaj Winiarski, Znaczenie i wymiary dialogu międzyludzkiego Ewa Przybylska, Multikulturowa edukacja dorosłych w krajach Unii Europejskiej Mirosław Sielatycki, Edukacja europejska w Polsce Siergiej Jackiewicz, Integracja narodów Europy Środkowo-Wschodniej przesłanką integracji europejskiej Blahoslav Kraus, Współistnienie wielokulturowe a mniejszości w Republice Czeskiej Greta Lemanaité-Deprati, (Nie)zmieniające się pytania Władysław Misiak, Tolerancja i hazard moralny – stosunki międzyetniczne w obszarach przygranicznych Polski i Litwy Morgij Borisów, Socjokulturowy status małoliczebnych plemion północnej Rosji na przełomie tysiąclecia Irena Loksová, Analiza wielokulturowych postaw mieszkańców pogranicza słowacko-polskiego i wychowanie wielokulturowe Tatiana Rudnicka, Mniejszości narodowe na Ukrainie: status społeczny, problemy i perspektywy Anatolij Ruczka, Ludmiła Skokowa, Wymiary tolerancji we współczesnym społeczeństwie ukraińskim Elżbieta Budakowska, Problemy polskiej mniejszości na Litwie na łamach polskiej prasy na Litwie w 1999 r. Ludmiła Burenina, Status języka rosyjskiego i ludności rosyjskiej na Litwie po rozpadzie ZSRR Ewa Wysocka, Postawy wobec odmienności polskiej młodzieży akademickiej. Charakterystyka i próba ich typologii Alaksandr Skikiewicz, Tatiana Skikiewicz, Hierarchie wartości życiowych białoruskich studentów Stanisław Karaś, Zadania pozarządowych organizacji i stowarzyszeń edukacji dorosłych w kształtowaniu współpracy przygranicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144568 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik, 2010, nr 13-
Wcześniejsza częstotliwość: Dwutygodnik, 1999-2004, nr 19, Tygodnik, 2004, nr 20-2010, nr 11/12
2011, nr 1-.
Tytuł według okładki.
Opis na podstawie: 2011, nr 1.
Na okładce i na grzbiecie mmponline.pl.
Od 2012, nr 1 [redaktor naczelny Piotr Pokrzywa].
Od 2013, nr 1 drugi podtytuł: o marketingu z pasją.
2016, nr 1 tyt.: M&MP, tytuł grzbietowy: Media & Marketing Polska.
Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański].
Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat, od nr 12 brak drugiego podtytułu.
Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska.
Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP.
Zawartość zasobu Magazyn P 3253 udostępniany w BWEiZ
2011 nr 1-12 . +Raport
2012 nr 1-12 . +Raport
2013 nr 1-12 . +Raporty
2014 nr 1-12 . +Raport nr 12/1 2015
2015 nr 2-12 . +Raport
2016 nr 1-12 . +Raport
2017 nr 1-12 = 453-462 + Raport
2018 nr 1-12 = 463-472
2019 nr 1-12 = 473-482 + Raport Programy lojalnościowe w Polsce 2019
2020 nr 2/3-12 = 484-492
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia Główna: 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 2-3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 12/1
Książka
W koszyku
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Badania Huthwaite Nasz pierwszy błąd Nie ufaj ekspertom Badanie wyników sprzedaży Sprzedaż na dużą i małą skalę Długość cyklu sprzedaży Poziom zaangażowania klienta Podtrzymywanie relacji Ryzyko błędów Kiedy sprzedaż emocjonalna obraca się przeciwko tobie Czy te różnice mają znaczenie? Badanie Newcastle Rozpoznanie: zadawanie pytań a sukces w sprzedaży Cztery etapy rozmowy sprzedażowej Etap rozpoznania Sukces w sprzedaży na mniejszą skalę Definiowanie sukcesu rozmowy w przypadku transakcji na dużą skalę Ustalanie celów rozmów Powrót do rozpoznania Pytania otwarte i zamknięte Techniki ułatwiające sprzedaż Potrzeby klientów w transakcjach na dużą skalę Potrzeby w przypadku sprzedaży na małą skalę Dlaczego potrzeby ukryte nie przesądzają o sukcesie w sprzedaży na większą skalę? Potrzeby jawne a sukces Sygnały gotowości do kupna w przypadku dużych transakcji Techniki ułatwiające sprzedaż Stawianie pytań, aby odkryć potrzeby ukryte Badania wstępne Pytania sytuacyjne Pytania problemowe Techniki ułatwiające sprzedaż Strategia SPIN Jak to zrobić? Pytania implikacyjne: czym są i dlaczego są tak ważne Różnica między pytaniami implikacyjnymi a pytaniami naprowadzającymi Powrót do pytań otwartych i zamkniętych Model SPIN Techniki ułatwiające sprzedaż Oferowanie korzyści w przypadku dużych transakcji Cechy i korzyści: klasyczny sposób na zademonstrowanie możliwości Która definicja jest właściwa? Jak ważna jest ta różnica? Siła korzyści Cechy, zalety i korzyści w dłuższym cyklu sprzedaży Techniki ułatwiające sprzedaż Zapobieganie obiekcjom Cechy a cena Zalety i obiekcje Powrót do objawów i przyczyn Podejście do obiekcji w szkoleniu sprzedażowym Techniki ułatwiające sprzedaż Kroki wstępne: otwarcie rozmowy Kroki wstępne Nawiązanie do osobistych zainteresowań Zaprezentowanie korzyści Techniki ułatwiające sprzeda Rozbudzanie zaangażowania: zamykanie sprzedaży Czym jest zamknięcie? Techniki zamknięcia w realnym świecie Zamknięcie a doświadczenie i kompetencje klienta Co powoduje kompulsywne stosowanie technik zamykania? Co dalej? Techniki ułatwiające sprzedaż Przekształcenie teorii w praktykę Trudno nauczyć się umiejętności Strategia uczenia się zachowań SPIN Ocena modelu SPIN Korelacje i związki przyczynowe Grupy kontrolne Porażka za porażką Czy wyprowadzenie dowodu jest możliwe? Kwestie techniczne Skala oceny nastawienia do technik zamknięcia
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155396 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
(Onepress)
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13 Kiedy powstały media społecznościowe? 18 Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21 Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23 Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25 Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27 Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36 Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39 Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42 Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45 Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46 Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49 Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52 Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57 Kim jest influencer? 59 Za co kochamy influencerów? 65 Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70 Od lekarza do influencera 71 Czy ufamy influencerom? 73 Idealne życie na Instagramie 77 Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78 "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81 Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87 Ile osób w Polsce ma FOMO? 92 Pokolenie Z, czyli always on 94 Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102 Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105 Emocje podstawowe i złożone 108 Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111 Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115 Jak zmienił nas Instagram? 117 Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121 Czym jest wielka piątka? 124 Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127 Po like'ach ich poznacie 130 Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134 Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136 Chińska utopia 138 Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143 Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147 Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151 Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153 Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157 Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160 Nie śpię, bo lajkuję posty 161 Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163 Przemoc w mediach społecznościowych 165 Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171 Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175 Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179 Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181 Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184 Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188 Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190 Deepfake nową formą fake newsa 197 Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200 O takich, co ukradli dane 203 Media społecznościowe w czasach pandemii 206 Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213 Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218 Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220 Przepis na fałszywego influencera 223 Marketing szeptany 226 Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232 Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241 Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247 Jak pokonać trolla? 251 Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255 Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259 Biznesowe media społecznościowe 263 W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270 Kim jest community manager? 275 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279 Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 157
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149883 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 298-311. Indeksy.
Zmiany i spory jako trwały element w historii rządzenia Interaktywne powiązania między polityką i jejotoczeniem Związki międzyrządzeniem iwładztwem politycznym Rządzenie jako aktywność służąca realizacji zmieniających się wyzwań Wzrost znaczenia w rządzeniu mechanizmów funkcjonalnych i relacyjnych Rządzenie jakorzeczywistośćwyobrażona Perspektywa jakościowych zmian w rządzeniu u progu trzeciej dekady XXI wieku Długi katalog strategicznych przesłanek nieuchronnych zmian w rządzeniu Ekspansja władzy komunikacji, cywilizacji cyfrowej i sztucznej inteligencji jako zasadnicza przesłanka zmian rządzeniu Wstęp do strategicznej prognozy zmian w rządzeniu Zmiany modelu społeczeństwa jako przesłanka przeobrażeń w sferze rządzenia Stan społeczeństwa jako główne uwarunkowanie rządzenia Informacyjne społeczeństwo sieci jako jakościowo nowe środowisko rządzenia Wzrost władzy komunikacji oraz rozwój technologii cyfrowych jako przesłanka dalszych zmian społecznego otoczenia rządzenia Ekspansja cywilizacji cyfrowej jako uwarunkowanie zamian modelu władzy Polskie społeczeństwo w procesie zmian związanych z nowymi technologiami komunikacyjnymi i cyfrowymi Internet, media społecznościowe i cywilizacja cyfrowa - konglomerat wolności i zorganizowanego nadzoru Internet jako obszar wielkich oczekiwań, osiągnięć i niebezpieczeństw Polityczny wymiar ekspansji mediów spolecznościowych i cywilizacji cyfrowej Polityczna siła administratorów narzędzi komunikacji internetowej i algorytmów Prywatność jako wielka przegrana rozwoju cywilizacji cyfrowej Patologiczne zjawisko urynkowienia danych użytkowników mediów spolecznościowych Trudności w równoczesnym zagwarantowaniu w intemecie wolności i prywatności Polskie standardy w zakresie granic wolności w komunikacji internetowej Dane zgromadzone w cyberprzestrzeni jako zasób polityczny Unikatowa wartość danych cyfrowych Dane zgromadzone w cyberprzestrzeni jako przedmiot zorganizowanych nadużyć Batalia wokół dyskrecjonalnego dostępu do globalnego zasobu informacji elektronicznych Nasilanie się systemowej inwigilacji komunikacji elektronicznej prowadzonej przez służby państwowe Nowe zależności związane z elektronicznym zasobem danych .. Polityczny wymiar mikrotargetowania behawioralnego za pomocą danych internetowych Zagrożenia bezpieczeństwa danych osobowych zgromadzonych w cyberprzestrzeni jako wyzwanie dla rządzenia Nowy wymiar rozbieżności między wolnością a bezpieczeństwem w sferze danych internetowych, sztucznej inteligencji i upowszechnienia technologii nadzoru elektronicznego Cyfrowy wymiar suwerenności. Globalna rywalizacja w dziedzinie nowych technologii komunikacyjnych i cyfrowych Sztuczna inteligencja jako fundament kształtującego się porządku technologiczno-informacyjnego świata Cyberprzestrzeń jako obszar narastającej konkurencji i konfrontacji między państwami Rozwój cywilizacji cyfrowej jako cel inwestycji finansowych i prac badawczo-wdrożeniowych w związku z kształtującym się cybernetycznym porządkiem osiągnięćświata Polska na tle globalnej rywalizacji w dziedzinie nowych technologii komunikacyjnych i cyfrowych . Cywilizacja cyfrowa jako przestrzeń gry i manipulacji politycznej Internet jako instrument optymalizacji polityki, komunikacji politycznej i rządzenia Internet jako narzędzie politycznej dezinformacji i manipulacji Wybory powszechne jako czas nasilania się zagrożeń związanych z nadużyciami nowych technologii w świecie polityki Walka z patologiami cyfrowymi jako przedmiotdziałań systemowych i obszar nowych manipulacji Związki między polityką i technologiami cyfrowymi wPolsce Rozdział ósmy. Ekspansja technologii informacyjnych, cyfryzacji i automatyzacji jako zasadnicze wyzwanie regulacyjne dla rządzenia Potrzeba ukierunkowania wysiłku naukowego i technologicznego na realizację wartości podstawowych i interesów ludzi Problemy etyczne i prawne dotyczące technologii cyfrowych Próby wspólnego wypracowania zasad rozwoju sztucznej inteligencji Działania na rzecz uregulowania zasad i standardów rozwoju inteligentnych technologii Strategia rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce: diagnoza i zadania 186 Rozdziałdziewiąty. Cywilizacja cyfrowa jako wyzwanie dla rządzenia w sferze bezpieczeństwa Nowe, cyfrowe możliwości i zagrożenia w sferze działań ofensywnych, obronnych i ochronnych Wzrastające uzależnienie państw i ludzi od niezakłóconego rywalizacjafunkcjonowania narzędzi cyfrowych Ewolucja pola walki i konfliktów w związku z rozwojem technologii cyfrowych Państwowi hakerzy ingerujący w świadomość społeczną włamujący się do urządzeń elektronicznych oraz oprogramowania komputerowego - jako zagrożeniebezpieczeństwa Cyberprzestępczość jako wyzwanie dla rządzenia w systemach bezpieczeństwa Problemy cywilizacji cyfrowej w strategiach i praktyce działania w sferze bezpieczeństwa w Polsce Cywilizacja cyfrowa jako narzędzie polityki, rządzenia i administrowania w Polsce Miejsce technologii cyfrowych wśród narzędzi zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju Postęp informatyzacji: podstawowy warunek wdrożenia rozwiązań cyfrowych do realizacji polityk publicznych E-government: kluczowy element Cyfrowego Państwa E-govemance: mechanizm wykorzystania możliwości technologii cyfrowej w sferze politycznej Co dalej? Strategiczne dylematy przyszłości rządzenia i polityki w warunkach dalszej ekspansji cywilizacji cyfrowej Świadomość nieuchronności dalszych jakościowych zmian w świecie stosunków społecznych pod wpływem nowych technologii Brak jednego scenariusza rozwoju demokracji elektronicznej Nieuchronność dalszej cyfryzacji administracji i polityk publicznych oraz realna możliwość wykorzystywania w sferze publicznej elektronicznych procedur decyzyjnych Strategiczna aktualność pytań o przyszłość demokracji - wobec rosnącego znaczenia informacji w obszarze władzy, cywilizacji cyfrowej i sztucznej inteligencji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII F 14
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrzowskie prezentacje : slajdowy poradnik mówcy doskonałego / Rzędowscy. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 192 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Onepress)
Na grzbiecie: A. i J. Rzędowscy.
Jak zepsuć prezentację i zrazić do siebie ludzi Dlaczego warto wreszcie powiedzieć "dość"? Prezentacyjny wirus nr 1: Slajdowa biegunka Prezentacyjny wirus nr 2: Dwupalczaści atakują Prezentacyjny wirus nr 3: Nieszczęsne ofiary excelowych możliwości Prezentacyjny wirus nr 4: Zadiagramie przedschemacia Prezentacyjny wirus nr 5: Mam logo i nie zawaham się go użyć Prezentacyjny wirus nr 6: Ziazi-ziazi, pupcia-kupcia Prezentacyjny wirus nr 7: Ja żem zrobił prezentejszyn łit mistejks. Verstehen? Mistrzowska prezentacja krok po kroku: od czego zacząć? Czuj się zaproszony Po co robisz prezentację? Co interesuje słuchaczy? Główny Przekaz, czyli najważniejsze zdanie prezentacji Porządkowanie materiału Trochę matematyki Inspirujące obrazy, pobudzająca metafora 21 sekretnych slajdowych sztuczek mówcy doskonałego Reguła 5/15 Zostaw tylko to, co najważniejsze Kompozycja slajdu Bądź konsekwentny Nie pokazuj - intryguj Powtarzający się motyw Zrób test 3 sekund Skąd brać legalne zdjęcia? Dorośli lubią papierowe materiały Zacznij od mocnej historii Ty kończysz, nie PowerPoint Co zrobić, żeby zadziałało? Problem - rozwiązanie Jak stosować cytaty? Nie pisz "dziękuję, do widzenia" Włącz widok prezentera Zmuś widzów do aktywności Samodzielnie aranżuj salę Kontakt wzrokowy - z ludźmi, nie z notatkami Przećwicz to Tylko dla prawdziwych profesjonalistów Inspiracje PechaKucha 20x20 - trochę inny pomysł na dynamiczną prezentację Jak przygotować prezentację w formacie PechaKucha? TED - Technologia, Rozrywka, Design Pitching, czyli... (właśnie, jak to nazwać po polsku?!) (Auto)prezentacja prezentera Po co to wszystko? Jak prezentować, gdy temat wydaje się nudny? Lista kontrolna prezentacji Po czym poznasz partacza? Pilot do prezentacji: tak czy nie? Test prawdy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145857 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 291-296.
Globalne połączenie Łączność z publicznością: Wystąpienia publiczne na arenie międzynarodowej 1.1Ogień prezentacji: wzmacnianie łączności umysłów 1.2Przekazywanie pochodni: wzorce stylów globalnej komunikacji 1.3Równowaga: optymalizacja treści i sposobu przekazu 1.4Płomień w centrum uwagi: pięć kotwic prezentacji 1.5Świat zmysłów: aktywizacja schematów poznawczych za pomocą multimediów 1.6Uwolnienie „pioruna z butelki": sześć uniwersalnych wzorców narracyjnych 1.7Klepsydrowa kanwa wystąpienia: model prezentacji ponadkulturowej 1.8Konstruktywne wnioski dają początek nowemu: rysowanie linii świetlnych w przestrzeni globalnej 1.9Niosąc pochodnię we wspólnym świecie Łączność z ludźmi: Moc networkingu i budowanie sieci kontaktów 2.1Globalny zaklinacz deszczu: tworzenie sieci dla odkryć 2.2Budowanie globalnych więzi międzykulturowych: wzorce interakcji 2.3Świadome tworzenie inteligentnych sieci: diagnozowanie własnej sieci 2.4Przebudzenie „kulturowego ambiwertyka": style tworzenia globalnej sieci kontaktów 2.5Goni nas czas: konstruowanie szybkiej oferty (elevator pitch) 2.6Włączenie nastawienia kulturowego: „starter" konwersacji 2.7Wielki finał: podsumowanie, które zapadnie w pamięć 2.8Kontynuacja: zakotwiczanie w pamięci 2.9Mentalność globalna: na skrzyżowaniu strategii i etykiety 2.10Kultura zmian: wzorce powitań 2.11Znacząca sieć: zmiany i szanse Łączność w cyfrowym oceanie: Skuteczna korespondencja elektroniczna a psychologia behawioralna Część I: Model efektywnej korespondencji mejlowej - styl czytelnika 3.1Indywidualne podejście do globalnej korespondencji online 3.2Kontakt w cyfrowym oceanie: style komunikowania się czytelnika 3.3Odzwierciedlanie dialogów ze zmieniającymi się tendencjami: cztery style czytelnika-odbiorcy korespondencji elektronicznej Część II: Standardy skutecznej kultury mejlowania 3.4Kilka słów: temat globalny 3.5Czas na mejl: ekosystem ogólnoświatowej punktualności 3.6Międzynarodowy angielski: globalne podejście 3.7Dekodowanie wiadomości mejlowej: ton i styl funkcjonalny 3.8Fale szeptu: manewrowanie stroną czynną i bierną 3.9Głębokie zanurzenie: najważniejszy jest kontekst 3.10Latarnie na cyfrowym morzu: ku światowej współpracy Łączność z ciałem i głosem: Siła komunikacji niewerbalnej 4.1Wzmocnienie najpotężniejszego instrumentu: połączenie ciało-umysł Część I: Kontakt z mową ciała 4.2Komunikowanie niewypowiedzianego: globalne wzorce mowy ciała 4.3Radar kulturowy: demaskowanie siedmiu wzorców mikroekspresji 4.4Prawda jest tam: znaczenie wzorców ruchów oczu 4.5Trzy strefy: przestrzenie w kontaktach globalnych 4.6Strefa wirtualna: cyfrowy ocean w muszli Część II: Wykorzystanie głosu 4.7Od rezonansu do obecności: budowanie pewności siebie za pomocą wokaliki 4.8Grupy myśli: ukryta siła głosu 4.9Tożsamość głosowa: czy twoja prozodia jest muzyką dla ucha? 4.10Strefa globalna: empatia Łączność ze światem: Negocjacje w epoce współpracy 5.1 Rozdroże negocjacji: od rywalizacji do kooperacji Część I: Struktura skutecznych negocjacji międzykulturowych 5.2Wzorce współpracy i nastawienie na obustronną wygraną 5.3Partnerskie pertraktacje: ustępstwo i satysfakcjonujące „coś za coś" (trade-off) 5.4Przepływ: jak budować synergię zespołu w negocjacjach 5.5Efektywne kształtowanie procesu negocjacji: na początek obraz całości 5.6Rzucenie rękawicy: jak sobie radzić z konfliktem Część II: Oś negocjacji: Relacje 5.7Połączenie międzykulturowe: zawieranie umów i partnerstwo w negocjacjach globalnych 5.8Budowanie relacji międzykulturowych bez barier: wzmacnianie więzi negocjacyjnych 5.9Złota zasada: budowanie zaufania 5.10Pielęgnuj, rozwijaj, powtarzaj: cykl życia negocjacji 5.11Wyjście z cienia negocjacji: ustalenie zasad Łączność z umysłem: Strategiczne teksty w przestrzeni globalnej 6.1 Sąsiadujące możliwości: skąd się biorą innowacje 6.2Globalne pisanie: wspólne pasje i cele 6.3„Podaj mi fakty" a „Sprzedaj mi to": pisanie w celu informowania a pisanie w celu przekonania 6.4Wzorce myślowe wewnętrzne i zewnętrzne: kalejdoskop stylów retorycznych 6.5Więcej niż słowa: dekodowanie za pomocą schematów 6.6Ton wypowiedzi: inny wzór pisania 6.7Elementy konstrukcji „bloków myśli": tworzenie struktury poprzez akapity 6.8Profesjonalne ramy odniesień: przekaz strategiczny 6.9Projektowe myślenie o kulturze: okna retoryczne 6.10Szersza perspektywa: kultura współzależności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152099 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba POLSKI CYFROWY BIZNES Szymon Bujalski, MODIVO PERFORMANCE MARKETING. SILA KONKURENCYJNOŚCI Łukasz Szymula, Tradedubbler B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce B2C ECOMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? Grzegorz Wójcik, Autenti TECHNOLOGIE W ECOMMERCE. NA PELNYM BIEGU Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby PŁATNNOŚCI W E COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA Jacek Kinecki, Przelewy24 OMNICHANNEL W UX. WYGODA IBEZPROBLEMOWDŚC Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ Witold Chomiczewski, e-Izba PODATKI W ECOMMERCE Marta Kasztelan, e-Izba PROFESJONALNY ECOMMERCE Łukasz Piech, Lantre E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW Marta Szymborska, GS1 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELD GLOBALNEGO BIZNESU Wojciech Tomaszewski, answear.com MARKETPLACE - ROZWÓJ EKOSYSTEMU Marta Mikliszańska, Allegro
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155302 N, 155301 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych Postmodernizm i ponowoczesność Interakcjonizm symboliczny Konstruktywizm społeczny Zagadnienie wyboru w naukach społecznych Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych Metafora mechaniczna i organizmu w teorii organizacji Metafora kulturowa w naukach o organizacji. Kultura organizacyjna Symbolizm i symbolizm organizacyjny Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki Podejście pozytywistyczne (modernizm) Podejście subiektywistyczne i interpretatywne MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna Metafora przewodu w komunikacji Komunikacja jako konstytuanta organizacji Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej Reklama – między nauką a sztuką Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej Konsumencki model kapitału marki (Consumer Based Brand Equity) Kevina Kellera Wymiary kapitału marki w ujęciu Davida Aakera Pozycjonowanie Osobowość marki „Mantra” marki. Esencjonalne rozumienie tożsamości. Pozycjonowanie emocjonalne. Pozycjonowanie wirusowe Segmentacja konsumentów Nurt wartości (values) – podejście nomotetyczne i idiograficzne Nurt cech osobowości (personality) Nurt międzykulturowy Nurt stylów życia Nurt poststrukturalnej analizy stylów życia Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO Założenia modelu marketingu kulturowego Rynek w rozumieniu kulturowym Motywy oraz projekty tożsamościowe Ideologia społeczna, mit tożsamościowy oraz źródła jego pochodzenia Sprzeczności kulturowe Wyrażenie kulturowe Autorytet kulturowy i polityczny marki Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe Marka kulturowa jako sieć społeczna Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej Kulturowa teoria innowacji Strategia kulturowa Ortodoksja kulturowa Zmiana społeczna i potencjał ideologiczny Taktyki kulturowe oraz realizacja strategii Korporacyjny marketing symboliczny Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE Metodyka badania Analiza dyskursu Siatka pojęciowa w marketingu kulturowym Genealogia studiów przypadku marek Profil polskiej kultury Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych FRUGO Żywiec Allegro Reserved – wirusowe pozycjonowanie kulturowe Raiffeisen – pościg za trendami (coolhunt) Kulturowe innowacje polskich marek Krowarzywa i Wegeguru Kondrat Wina Wybrane i Biesiadowo Yestersen Aplikacja modelu kulturowego Szumisie Revolt of Nature. Scenariusz Szumisie Kochanie Scenariusz Szumisie Ciało. Scenariusz Szumisie Praca Fotoreportaż Revolt of Nature Lato
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 299 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 96
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151831 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6430 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestrzeń w kształtowaniu relacji międzyludzkich / Wiesław Sikorski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 301, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach 286-301.
Rozdział 1. Przestrzeń w codziennym życiu i porozumiewaniu się 1.1.Postrzeganie i organizowanie przestrzeni 1.2.Percepcja czasu 1.3.Imponderabilia środowiskowe Rozdział 2. Przestrzeń miasta i jej modernizacja 2.1.Wysokie budynki 2.2.Skutki zatłoczenia 2.3.Uszlachetnianie i „recykling urbanistyczny" Rozdział 3. Zagospodarowywanie i wykorzystywanie przestrzeni 3.1.Znaczenia ukryte w przestrzeni 3.2.Trzy rodzaje przestrzeni 3.3.Funkcjonalność różnych przestrzeni 3.4.Wybór miejsca i aranżacja przestrzeni 3.5.Psychologia architektury Rozdział 4. Znaczenie komunikacyjne obiektów ruchomych 4.1.Wzbogacone środowisko fizyczne 4.2.Bariery i ułatwienia przestrzenne 4.3.Układ i projekt wnętrza 4.4.Elementy przestrzeni służące wzajemnym kontaktom i wygodzie Rozdział 5. Spotkania przy różnych stołach 5.1.Stół okrągły 5.2.Stół kwadratowy i prostokątny 5.3.Usadowienie przy stołach w miejscach publicznych 5.4.Stoły konferencyjne Rozdział 6. Dystans konwersacyjny - najlepsza odległość w czasie rozmowy 6.1.Przestrzeń interpersonalna 6.2.Pomiar dystansu konwersacyjnego 6.3.Czynniki demograficzne i cechy indywidualne warunkujące zachowania przestrzenne Rozdział 7. Różnice międzykulturowe w zachowaniach przestrzennych 7.1.Kultury kontaktowe i niekontaktowe 7.2.Zwyczaje przestrzenne Amerykanów i Europejczyków 7.3.Korzystanie z przestrzeni przez Azjatów 7.4.Czas w różnych kulturach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153927 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności