Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(217)
IBUK Libra
(17)
Forma i typ
Książki
(158)
Artykuły
(59)
E-booki
(17)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(89)
tylko na miejscu
(80)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(101)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(19)
Biblioteka WEiZ
(20)
Biblioteka WWFiF
(40)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(7)
Batorski Jarema
(6)
Banasiak Jakub
(3)
Brzeziński Marek
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Kruszewski Krzysztof
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Orczyk Józef
(3)
Pieter Józef (1904-1989)
(3)
Radzicki Józef
(3)
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(3)
Budohoska Wanda
(2)
Buzan Tony (1942-2019)
(2)
Galloway Charles
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jarmuż Sławomir
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Korolewska-Mróz Helena
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Kudła Szymon
(2)
Kądzielski Piotr
(2)
Lenart-Gansiniec Regina
(2)
Osmelak Jerzy
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Prędka Ewa
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Schmidt Richard A. (1941-)
(2)
Senge Peter M
(2)
Sitko-Lutek Agnieszka
(2)
Sobociński Marek
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Sroczyński Jacek
(2)
Ubermanowicz Stanisław
(2)
Wrisberg Craig A. (1945- )
(2)
Święcicki Maciej (1913-1971)
(2)
Alexander Lawrence T
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Aluk Barbara
(1)
Ambrose Susan A. (1958- )
(1)
Anderson John Robert (1947- )
(1)
Andrzejewska Beatricze
(1)
Angelöw Bosse (1954- )
(1)
Antoszek Andrzej
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Balcarczyk Katarzyna
(1)
Balińska Marta
(1)
Ballinger Erich
(1)
Bandkowska Paula
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bayle Jean-Marc
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bieńkowska Elżbieta
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Biliński Witold
(1)
Binder Gislind
(1)
Bojar Ewa
(1)
Borkowska Aneta R
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borzym Iwona
(1)
Bridges Michael W
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka-Klim Justyna
(1)
Brophy Jere
(1)
Brown Peter C
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Bręgiel-Pant Marta
(1)
Budohoska Wanda (1920-1997)
(1)
Bullock Daniel
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Calhoun Emily
(1)
Cebrzyńska-Sikora Anna
(1)
Chabrajska Dorota
(1)
Chojak Małgorzata (pedagogika)
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Cisakowski Sławomir
(1)
Colman Andrew M
(1)
Coombs Clyde Hamilton (1912-1988)
(1)
Cottrell Stella
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Czarniawska Ewa (1955- )
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czekajowski Ryszard (1929-2010)
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czerpak Leszek
(1)
Czerwonka Maciej
(1)
Czyż Stanisław (wychowanie fizyczne)
(1)
Davis Robert H
(1)
Dawes Robyn M. (1936- )
(1)
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Derbin Artur
(1)
DiPietro Michele
(1)
Dirksen Julie
(1)
Domańska Łucja
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Doroszewska Kaja
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dubas Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(28)
1980 - 1989
(14)
1970 - 1979
(24)
1960 - 1969
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1945-1989
(3)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(231)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(227)
angielski
(6)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Coachowie
(3)
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Temat
Uczenie się
(114)
Organizacja ucząca się
(33)
Organizacje uczące się
(33)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Nauczanie
(21)
Praca umysłowa
(13)
Zarządzanie
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Pamięć
(10)
Psychologia
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Metody nauczania
(6)
Mnemotechnika
(6)
Motywacja
(6)
Mózg
(6)
Ruchy
(6)
Szkolenia
(6)
Dzieci
(5)
Informatyka
(5)
Nauczyciele
(5)
Organizacja
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Efektywność nauczania
(4)
Egzaminy
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Inwestycje w zasoby ludzkie
(4)
Kultura organizacji
(4)
Praca dyplomowa
(4)
Uczenie się przez całe życie
(4)
Uczniowie
(4)
Uczucia
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Definicja
(3)
Edukacja
(3)
Etnografia organizacji
(3)
Etyka biznesu
(3)
Informacja
(3)
Kształcenie
(3)
Lifelong learning
(3)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(3)
Nauczanie on-line
(3)
Osoby dorosłe
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Rynek pracy
(3)
Samokształcenie
(3)
Studenci
(3)
Styl uczenia się
(3)
Style uczenia się
(3)
Technika
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Algorytmy uczące się
(2)
Andragogika
(2)
BSC
(2)
Balanced Scorecard
(2)
Behawioryzm
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Reengineering (metoda)
(2)
Cele rozwojowe
(2)
Crowdsourcing
(2)
Decyzje
(2)
Doświadczenie
(2)
Dzieci niepełnosprawne intelektualnie
(2)
Ekonomia
(2)
Etapy edukacji
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Języki
(2)
Kariera i rozwój
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Kompetencje
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Mapa myśli
(2)
Menedżer
(2)
Menedżerowie
(2)
Modele nauczania
(2)
Motywacja pracy
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Myślenie
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauka
(2)
Neurobiologia
(2)
Neuropsychologia
(2)
Organizacje
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Podnoszenie kwalifikacji
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polska
(2)
Poznanie
(2)
Pracownicy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Rozpoznawanie obrazów
(2)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czechy
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Słowacja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradniki
(14)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(8)
Poradnik
(7)
Monografia
(6)
Podręczniki akademickie
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Zarządzanie i marketing
(13)
Psychologia
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(3)
Biologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(50)
Kultura Fizyczna
(7)
Unia Europejska
(2)
234 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 114-126.
Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach 1.1. Ryzyko 1.2. Zarządzanie ryzykiem 1.3. Czynniki ryzyka Charakterystyka systemów logistycznych 2.1. Podejście systemowe i procesowe w logistyce 2.2. Cele i zadania systemu logistycznego 2.3. Systemy logistyczne – struktura i klasyfikacja Zarządzanie ryzykiem a system wsparcia logistycznego 3.1. Identyfikacja ryzyka w systemach logistycznych 3.2. System wsparcia logistycznego 3.3. Praktyczne aspekty zapewniania bezpieczeństwa w systemach logistycznych 3.4. Zarządzanie ryzykiem w systemie logistycznym jako przykład implementacji koncepcji organizacji uczącej się i organizacji opartej na wiedzy
Sygnatura czytelni BMW: VI I 283 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151250 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151249 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
1. W gąszczu terminów i zjawisk – co wiemy o e-edukacji? 15 1.1. E-learning i jego formy 15 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji 21 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu 25 2. Projekt metodyczny e-zajęć – od pomysłu do ewaluacji 31 2.2. Analiza – etap metapytań 35 2.3. Projektowanie – etap pomysłów 39 2.4. Opracowanie – etap tworzenia e-zajęć 43 2.4.1. Materiały informacyjne 44 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy 46 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę 49 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności 51 2.5. Realizacja – etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć 59 2.6. Ewaluacja – etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia 60 3. Studium przypadku – konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) 67 3.2. Analiza 69 3.3. Projektowanie 71 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji 78 3.5. Realizacja e-zajęć 89 3.6. Ewaluacja 93 3.6.1. Poziom reakcji 94 3.6.2. Poziom nauki 106 4. E-learning – założenia komunikacyjne 109 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej – wprowadzenie 109 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji 117 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji 119 4.2.2. Kontakt 122 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji 124 4.2.4. Kod 126 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji 129 5. E-learning – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? 141 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej 141 5.1.1. Tytuł postu inicjującego 144 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący 145 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego 147 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący 152 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć 154 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć 158 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej 166 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych 173 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu 173 6.2. Powitania 181 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy 190 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji 196 6.5. Emotikony 199
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 52 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148190 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie partnerstwami transgranicznymi organizacji uczących się / Joanna Kurowska-Pysz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [224]-236.
Organizacja ucząca się jako podmiot nowoczesnego zarządzania 1.1. Znaczenie wiedzy w organizacji uczącej się 1.2. Proces uczenia się w organizacji 1.3. Transformacja organizacji uczącej się w organizację inteligentną 1.4. Współpraca międzyorganizacyjna w procesie uczenia się Rozwój partnerstw transgranicznych a procesy międzyorganizacyjnego uczenia się 2.1. Partnerstwa transgraniczne jako formy współpracy międzyorganizacyjnej. 2.2. Uwarunkowania procesu międzyorganizacyjnego uczenia się w partnerstwie transgranicznym 2.3. Proces międzyorganizacyjnego uczenia się na tle cyklu rozwoju partnerstwa transgranicznego Projekty transgraniczne jako przedsięwzięcia służące rozwojowi współpracy organizacji uczących się 3.1. Projekt transgraniczny - planowanie, wdrażanie i utrzymanie trwałości rezultatów 3.2. Organizacje uczące się jako interesariusze projektów transgranicznych 3.3. Pogranicze jako środowisko transgranicznej współpracy międzyorganizacyjnej 3.4. Obszary współpracy transgranicznej organizacji uczących się na przykładzie programu INTERREG 3.5. Rozwój partnerstw poprzez projekty transgraniczne zorientowane na wspólne uczenie się Zarządzanie partnerstwem organizacji uczących się, współpracujących w projektach transgranicznych - wyniki badań. 4.1. Metodyka procesu badawczego 4.2. Transgraniczne projekty zorientowane na międzyorganizacyjne uczenie się - studia przypadków 4.2.1. Gmina Jasienica i Miasto Petrvald 4.2.2. Koalicja Marek Ziem Górskich w Żywcu i Klaster Liptov w Liptovskim Mikulasu wraz z organizacjami współpracującymi 4.2.3. Gmina Łękawica i Gmina Vavrecka 4.2.4. Miasto Cieszyn i Miasto Czeski Cieszyn wraz z organizacjami współpracującymi 4.2.5. Wyniki wywiadów z respondentami reprezentującymi partnerstwa transgraniczne opisane w studiach przypadku 4.3. Proces uczenia się w partnerstwach transgranicznych - wyniki badań 4.3.1. Umiejętności i kompetencje oraz motywacja do rozwoju współpracy transgranicznej 4.3.2. Proces wspólnego uczenia się jako determinanta efektywności wdrażania projektów transgranicznych 4.3.3. Katalizatory i bariery rozwoju partnerstw transgranicznych organizacji uczących się 4.3.4. Wykorzystanie wiedzy w projekcie transgranicznym i w partnerstwie transgranicznym 4.3.5. Metody wspólnego uczenia się w projektach transgranicznych 4.3.6. Proces wspólnego uczenia się w partnerstwie transgranicznym, a zarządzanie projektem transgranicznym 4.3.7. Beneficjenci procesu uczenia się w partnerstwie transgranicznym Zarządzanie transgranicznymi partnerstwami organizacji uczących się- ujęcie modelowe 5.1. Model zarządzania transgranicznymi partnerstwami organizacji uczących się-kontekst procesowy i zasobowy 5.1.1. Cele i rezultaty wdrażania projektów transgranicznymi i rozwoju partnerstw transgranicznych 5.1.2. Zasoby niezbędne w procesie zarządzania projektem i partnerstwem transgranicznym organizacji uczących się, ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy 5.1.3. Katalizatory i bariery rozwoju partnerstw transgranicznych 5.1.4. Proces wspólnego uczenia się poprzez projekty transgraniczne 5.1.5. Model zarządzania transgranicznymi partnerstwami organizacji uczących się poprzez wdrażanie wspólnych projektów 5.2. Determinanty wdrożenia modelu do praktyki 5.2.1. Determinanty wynikające z uwarunkowań rozwoju partnerstw transgranicznych 5.2.2. Determinanty wynikające z uwarunkowań realizacji projektów transgranicznych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 112
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152648 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6032 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132116 L, 132375 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 219-234.
RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji Wymiary różnorodności pracowniczej Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą Pokolenia aktywne na rynku pracy Kategoria pokolenia w analizach kohortowych Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie Współczesne rozumienie niepełnosprawności Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych – od ograniczeń do możliwości Niepełnosprawność a rynek pracy Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji Zatrudnienie wspomagane Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka Start zawodowy na etapie wczesnej kariery Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową Zespoły międzypokoleniowe Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego Międzypokoleniowy transfer wiedzy Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników Idea społecznej odpowiedzialności biznesu Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników Strategia współpracy instytucjonalnej Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność Praktyki w działalności start-upów Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych Kultura organizacyjna Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 404 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 149
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149600 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6202 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142237, 142236 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118404 LE (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 123-129.
Problem kształtowania wartości współczesnych przedsiębiorstw Wprowadzenie do problematyki kształtowania i pomiaru wartości organizacji Wartość przedsiębiorstwa jako główny cel gospodarowania Wymiary kształtowania wartości przedsiębiorstwa Odbiorcy wartości przedsiębiorstwa Kryterium: klient Kryterium: pracownik (i procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa) Kryterium: akcjonariusz Kryterium: społeczność Aspekt wartości w pomiarze funkcjonowania przedsiębiorstw Kapitał wiedzy w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa Wiedza w przedsiębiorstwie - wprowadzenie do problematyki Wiedza jako zasób współczesnej organizacji Istota wiedzy w jednostce gospodarującej - analiza użyteczności wiedzy Czynnik wiedzy jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Problem pomiaru kapitału wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6477 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(OnePress)
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Agile, Agile HR i Agile EB 9 Sięgając do korzeni 16 Agile HR 23 Agile EB 27 Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31 Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34 I. Dostarczaj z klientem 39 Od czego zacząć 39 Kultura pracy produktowej 40 Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44 Historii ciąg dalszy 49 Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51 Zmieniające się wymagania 69 Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74 II. Zmniejszaj nieznane 87 Czy planowanie jest wszystkim? 87 OKR 99 Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105 III. Zaangażuj zespoły 127 Grając do jednej bramki 127 Zespoły a Agile 132 Organizacje to ludzie (case study) 135 IV. Ucz się poprzez działanie 139 Organizacja ucząca się 139 Psychological Safety 145 Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151 Performance Management 165 Czym jest T-shape? 169 V. Rozwijaj leadership 179 Agile leadership 179 Perspektywy pracy zwinnego lidera 185 VI. Podnoś efektywność 195 W świecie procesów 195 Przepływ pracy 200 Kanban 209 Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151844 N, 151845 N (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151843 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117776 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113061 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 257-259.
Współczesny e-learning Definicja i etapy rozwoju e-learningu Etap 1: rozpoczęcie Etap 2: rozszerzenie (wzrost) Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość) Etap 4: nauka na żądanie Etap 5: era cyfrowego nauczania Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach Technologie w szkoleniach Wirtualna rzeczywistość - immersive learning Immersyjne technologie w VR Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami Nowa normalność: VR na ratunek Aktywny proces poznawczy i uirtual reality Nauka dostępna dla każdego Krawędź nad przepaścią Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych Kiedy e-learning? Podejście metodyczne Motywacja Znajomość celów Odniesienie do otaczającej rzeczywistości Zasada odwoływania się do wielu zmysłów Struktura Zaangażowanie i aktywność Informacja zwrotna o rezultatach Różnorodność Ukierunkowanie na uczącego się Komfort fizyczny E-learning a style uczenia się Projektowanie szkoleń w formule e-learningu Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia Kto tworzy e-learning? Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Jak zbudować personę? Alter ego w szkoleniu, czyli awatar Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych) Doświadczenie uczącego się Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS) Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS? Standardy w LMS Korzyści z wdrożenia LMS Formy i formaty w e-learningu: adaptwe learning, machinę learning, blended learning, micro-learning, Al, mobile learning W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego? Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie Zarządzanie wiedzą dziś - społeczność wiedzy Sztywny stary system Era Web 2.0 Uber-Connection Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning) Świadomość Wdrożenie Urzeczywistnienie O co chodzi w self-directed learning? Social learning - jak media społecznościowe usprawniają uczenie się Czym jest nowe społecznościowe uczenie się? 10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się Co napędza społecznościowe uczenie się? Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu Cyfrowa transformacja uczenia (się) Dobre praktyki Projektowanie doświadczeń edukacyjnych - Learning Experience Design (LXD) Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe? Jakie są uniwersalne cechy LXD? Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152372 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109874 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107082, 93476 L, 94435 (3 egz.)
E-book
W koszyku
Numer ma charakter monograficzny, a zgromadzone w nim artykuły prezentują wielorakie przestrzenie uczenia się, zróżnicowane paradygmatycznie i kulturowo. Autorzy tekstów osadzają uczenie się w ramach ontologicznych, epistemologicznych, aksjologicznych i praktycznych, problematyzując matrycowe ujęcia tej kategorii pedagogicznej i ukazując jej dynamikę, która ujawnia się w relacjach ze złożonymi kontekstami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności