Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(151)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(124)
Artykuły
(26)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(66)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(51)
Biblioteka WWFiF
(9)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Witkowska Magda
(3)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(2)
Bielińska Inga
(2)
Cichosz Adam
(2)
Czerw Agnieszka
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Hillar Krzysztof
(2)
Jusewicz-Kalter Ewa
(2)
Kelley David (1951- )
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Puchalska-Kamińska Malwina
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Słojewski Ryszard
(2)
Terelak Jan F. (1942- )
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wiernek Bogusław
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Łądka-Barańska Agnieszka
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew (socjologia)
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bailey Chris (1989- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Begemann Petra (1960- )
(1)
Benton Debra
(1)
Biel Dariusz
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Biszoff Karolina
(1)
Bogielczyk Joanna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Bubiak Bogumiła
(1)
Bugiel Julian (1929- )
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Błaszkiewicz Paweł
(1)
Błaż Agata
(1)
Callen Tony
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chojnacki Krzysztof
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Chyżyńska Wiesława
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cooper Robert K
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Cox Charles
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(1)
DeMarco Tom
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
DuBrin Andrew J
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Długosz Elżbieta
(1)
Frątczak Ewa
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Gach Daniel
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Gdaniec Joanna
(1)
Gizmajer Marek
(1)
Godawska Justyna
(1)
Gołubowska Joanna
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hajdecki Piotr K
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hannaway Conor
(1)
Hargrave Tad
(1)
Herzig Marzanna
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hicks Linda
(1)
Hryniewicz Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(151)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(10)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Freelancer
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Zarządzanie
(77)
Psychologia pracy
(26)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Menedżerowie
(13)
Praca
(12)
Motywacja pracy
(11)
Przywództwo
(10)
Psychologia biznesu
(9)
Przedsiębiorstwa
(8)
Psychologia
(8)
Stosunki interpersonalne
(7)
Kreatywność
(6)
Organizacje
(6)
Sukces
(6)
Coaching
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacja
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Stres zawodowy
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Decyzje
(4)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Osobowość
(4)
Praca zespołowa
(4)
Psychologia pozytywna
(4)
Psychologia w biznesie
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Design thinking
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia reklamy
(3)
Reklama
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Sport
(3)
Testy psychologiczne
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Etyka zawodowa
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Kariera
(2)
Kluby sportowe
(2)
Kobiety
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie skuteczne
(2)
Konflikty
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mentoring
(2)
Myślenie
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Pokora
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia organizacji
(2)
Rynek pracy
(2)
SUKCESY
(2)
Samorealizacja
(2)
Stres
(2)
Zachowania organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie stresem
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza behawioralna
(1)
Analiza błędów
(1)
Analiza sensoryczna
(1)
Asertywność
(1)
Badania empiryczne
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badanie reklamy
(1)
Barwy
(1)
Budowanie zespołu
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Cechy controllera
(1)
Cechy osobowe
(1)
Charakterystyka
(1)
Chuligaństwo
(1)
Controlling
(1)
Decyzja środowiskowa
(1)
Decyzje kierownicze
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dział marketingu
(1)
Działania naprawcze
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Efektywność reklamy
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Formy komunikacji
(1)
Formy reklamy
(1)
Funkcjonowanie organizacji
(1)
Temat: dzieło
Homo ludens
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Japonia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Artykuł z czasopisma fachowego
(12)
Poradniki
(12)
Podręczniki akademickie
(11)
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(9)
Monografia
(6)
Raport z badań
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedie
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Psychologia
(44)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
154 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla dyrektorów, menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników każdego szczebla.
Po co stosować rytuały w pracy? Znaczenie rytuału Kto może korzystać z rytuałów w pracy? CZĘŚĆ PIERWSZA Siła rytuałów Rytuały służące lepszej pracy Siła rytuałów Zasady rytuałów Pięć typów rytuałów w miejscu pracy Jak wprowadzić rytuały do swojej pracy, zespołu i organizacji CZĘŚĆ DRUGA 50 rytuałów w pracy Rytuały wspomagające kreatywność i innowacyjność Kiedy stosować rytuał wspomagający kreatywność? 10 rytuałów wspierających kreatywność i innowacyjność Rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm Kiedy stosować rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm? 10 rytuałów poprawiających wyniki i nadających właściwy rytm Rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami Kiedy stosować rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami? 10 rytuałów wspomagających odporność i radzenie sobie z konfliktami Rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu Kiedy stosować rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu? 10 rytuałów wspierających budowanie wspólnoty i zespołu Rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe Kiedy stosować rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe? W czym może pomóc rytuał przejścia? 10 rytuałów wspomagających zmiany organizacyjne i fazy przejściowe CZĘŚĆ TRZECIA Projektowanie rytuałów na potrzeby twoich zespołów Krótki przewodnik po projektowaniu rytuałów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tłumaczenie z wykorzystaniem fragmentów książki "Getting things done, czyli sztuka bezstresowej efektywności" w tłumaczeniu Marcina Kapeli.
Na okładce: Całkiem nowe wydanie.
Indeks.
CZĘŚĆ I. SZTUKA GETTING THINGS DONE (33) Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (35) Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań (65) Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów planowania projektów (103) CZĘŚĆ II. NAUKA SZTUKI BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI (135) Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (137) Rozdział 5. Gromadzenie: zbieranie swoich "spraw" (163) Rozdział 6. Analiza: opróżnianie inboxów (189) Rozdział 7. Porządkowanie: odpowiednia kategoryzacja zadań (213) Rozdział 8. Przegląd: aby wszystko było aktualne i funkcjonalne (275) Rozdział 9. Działanie: wybór najlepszych opcji (291) Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (319) CZĘŚĆ III. EFEKTY PRZESTRZEGANIA PODSTAWOWYCH ZASAD (335) Rozdział 11. Efekt nawyku gromadzenia (337) Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą najbliższego działania (351) Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (367) Rozdział 14. GTD a kognitywistyka (377) Rozdział 15. Droga do mistrzostwa w GTD (391)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 283 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148091 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
OPOWIEŚĆ 17 Moje inicjały – praca 19 Moje rozumienie pracy 21 Koszenie trawnika 23 Radość 25 Pomyłka z college’em 29 Fałszywe odbicie 31 Niedzielna chandra 33 Desperacja 35 Błoga ignorancja 37 Montaż 39 Gratulujemy przegranej 41 Headhunter 45 Montażu część druga 47 Przejęcie 49 Wyznanie 51 Opatrunek 55 Zrzędzenie 59 Pytanie 61 Jak przez mgłę 65 Drążenie 69 Małymi krokami 71 Cała enchilada 75 Doszlifowywanie 79 Chaotyczny przełom 83 Wyzwalacz zrzędzenia 87 Doping 89 Szczegóły 93 Porządek 95 Gromadzenie zbiorów 103 Powtórna prezentacja 105 Szybkie podsumowanie 109 Kontekst 115 Nisko wiszące owoce 121 Wdrożenie 127 Komitet 133 Geniusz kościelny 139 Realia 145 Sprawozdanie 149 Epidemia 151 Ratunek 153 Diagnoza 159 Dowody 165 Spotkanie z klientem 167 Pasja 173 Zebranie pracowników 177 Przeskoczyć samych siebie 183 Epilog 187 PRZYBLIŻENIE MODELU 189 Kontekst 191 Model i ocena 195 Produktywność i mapa zespołu 207 Geniusz w Pracy a zdrowie organizacji 227 Nadzieja, jaką wiążę z Geniuszem w Pracy 231
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153484 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rozdział 1. TAKTYKI SIŁ ZBROJNYCH WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE ZAUFANIA INTERESARIUSZY WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZRZESZAJĄCĄ CYWILI (WOT) WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE REPUTACJI LIDERÓW WŚRÓD OBYWATELI Rozdział 2. STAŁE PROCEDURY OPERACYJNE PROCEDURY OPERACYJNE W SIŁACH ZBROJNYCH JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ LIDERA? STANDARYZACJA REPUTACJI OSOBISTEJ LIDERA CZY BYCIE PRZEWIDYWALNYM JAKO LIDER I JAKO ORGANIZACJA JEST W CENIE? STANDARYZACJA PROCEDUR W BUDOWANIU REPUTACJI ORGANIZACJI Rozdział 3. USTALENIE POŁOŻENIA USTALENIE POŁOŻENIA JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH REPUTACJA LIDERA A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY REPUTACJA ORGANIZACJI A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY I OTOCZENIA Rozdział 4. PUNKTY DECYZYJNE JAK W SIŁACH ZBROJNYCH PODEJMUJE SIĘ DECYZJE W SPRAWACH ŻYCIA I ŚMIERCI JAK CHRONIĆ RENOMĘ ORGANIZACJI PODCZAS WPROWADZANIA W NIEJ ZMIAN JAK KOMUNIKOWAĆ ZMIANY, BY UTRZYMAĆ RENOMĘ ORGANIZACJI RENOMA LIDERA W OBLICZU TRUDNYCH I KONTROWERSYJNYCH ZMIAN SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU Rozdział 5. KOMPETENCYJNE ZAKRESY OBOWIĄZKÓW SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU BUDOWANIE REPUTACJI LIDERA NA FUNDAMENTACH OSOBISTYCH KOMPETENCJI I DOŚWIADCZEŃ PRECYZYJNE OBIETNICE I MISJA ORGANIZACJI W BUDOWANIU RENOMY MARKI JAK NIE ULEC POKUSIE I NIE STARAĆ SIĘ ZNAĆ NA WSZYSTKIM Rozdział 6. DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE W PROWADZENIU WALKI OSOBISTE MIERNIKI POZYCJI I SUKCESU - CO POWINIEN, A CZEGO NIE POWINIEN ROBIĆ LIDER WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA W ORGANIZACJI BUDUJĄCE REPUTACJĘ I ZAUFANIE INTERESARIUSZY Rozdział 7. ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ JAKO ELEMENT PROCESU DOWODZENIA W SIŁACH ZBROJNYCH ELEMENTY OSOBISTEGO DOBROSTANU - DLACZEGO RENOMOWANI LIDERZY SĄ ZAWSZE PRZYGOTOWANI NA ZMIANY BUDOWANIE KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154854 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia na stronach 91-100.
Rodzic i dziecko czy partnerzy? Różnice generacyjne w relacjach szef–pracownik z perspektywy kontraktu psychologicznego Młode pokolenie pracowników w badaniach Zmiany w kontrakcie psychologicznym Relacje między pracownikiem Y a szefem X Podejście badawcze Zakres wykorzystania analizy transakcyjnej E. Berne’go Cechy osobowości i system wartości kierowników (pokolenie X) oraz pracowników (pokolenie Y) we współczesnych badaniach psychologicznych Różnice generacyjne i co z nich wynika obecnie Model Osobowościowo-Aksjologiczny MOA i jego związki z teorią autodeterminacji SDT Menedżerowie edukacji, czyli w stronę efektywnego zarządzania pokoleniem Y. O uwarunkowaniach i nowych wyzwaniach edukacyjnych Pokolenie Y O uwarunkowaniach i wyzwaniach edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym W stronę sieci edukacji w społeczeństwie informacyjnym Jednostka w społeczeństwie informacyjnym – tożsamość hubrystyczna i cechy pożądane w (po)nowoczesności Zmieniające się role nauczycieli – perspektywa pedeutologiczna Podejście pedeutologiczne – w stronę paradygmatu konstruktywistycznego Multiplikacja kompetencji i role nauczycieli jako liderów Menedżerowie edukacji Motywowanie i wynagradzanie pokolenia Y. Uelastycznianie systemów płacowych jako alternatywa motywowania pokolenia Y Elastyczne systemy wynagradzania Płaca za efekty jako elastyczna forma wynagradzania pokolenia Y Mierniki efektów jako podstawa kształtowania płac Wady i zalety PRP Płaca za kompetencje Sposoby pomiaru kompetencji Wady i zalety CRP Wynagradzanie za wkład pracy Systemy kafeteryjne jako sposób wynagradzania pokolenia Y Różnice w wynagradzaniu pracowników pokolenia X i Y Język „wyluzowanych”… O międzypokoleniowej (nie)komunikacji Post-pokolenie? E-młodzi w kulturze prefiguratywnej Ponowoczesne praktyki komunikacyjne młodzieży. Młodomowa dla… wszystkich? Pokolenie X i Y w mikroprzedsiębiorstwie. Mezalians czy szansa na rozwój organizacji? Pokolenie – dylematy interpretacyjne Pokolenie X Pokolenie Y Pokolenie X i Y – wyzwania Dwa pokolenia – rekomendacje
Sygnatura czytelni BMW: VI E 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145399 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5808 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111385 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3235 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy, Monografie / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, ISSN 0867-6631 ; 372)
Bibliografia na stronach 334-382.
1.Informacje środowiskowe jako obszar badawczy ekonomii i rachunkowości 1.1.Relacje przedsiębiorstwa ze środowiskiem naturalnym 1.2.Pojęcie i rodzaje informacji środowiskowych 1.3.Informacje środowiskowe jako dobro publiczne oraz instrument polityki ekologicznej i narzędzie jej oceny 1.4.Informacje środowiskowe w świetle teorii rachunkowości 2.Ujawnianie informacji środowiskowych przez przedsiębiorstwa 2.1.Rozwój sprawozdawczości środowiskowej przedsiębiorstw 2.2.Regulacje prawne i wytyczne dotyczące sprawozdawczości środowiskowej przedsiębiorstw 2.3.Czynniki wpływające na dobrowolne ujawnianie informacji środowiskowych przez przedsiębiorstwa 2.4.Zakres i jakość ujawnianych informacji środowiskowych w praktyce gospodarczej 2.5.Zapotrzebowanie na informacje środowiskowe ujawniane przez przedsiębiorstwa ze strony inwestorów 3.Użyteczność informacji ze sprawozdawczości przedsiębiorstw w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych 3.1.Użyteczność jako nadrzędna cecha jakościowa informacji ze sprawozdawczości przedsiębiorstw 3.2.Związek między informacjami sprawozdawczymi a cenami notowanych papierów wartościowych 3.3.Wykorzystanie informacji przez inwestorów w świetle finansów behawioralnych i rachunkowości behawioralnej 3.4.Przegląd wyników badań dotyczących użyteczności informacji środowiskowych dla inwestorów 4. Czynniki psychologiczne wpływające na użyteczność informacji środowiskowych dla inwestorów 4.1.Model czynników użyteczności informacji środowiskowych dla inwestorów 4.2.Wpływ skłonności poznawczych i motywacyjnych oraz wiedzy na percepcję użyteczności informacji środowiskowych przez inwestorów - wyniki własnych badań ankietowych 4.3.Wpływ cech osobowościowych na wykorzystanie informacji środowiskowych w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych - wyniki własnych badań eksperymentalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151905 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka zawiera materiały do ćwiczeń do przedmiotu – Zarządzanie zasobami ludzkimi – wykładanego na kierunkach: zarządzanie i marketing, socjologia i psychologia społeczna oraz na studiach menedżerskich. Jej treść jest dokładnie dostosowana do podręcznika o tym samym tytule i stanowi doskonałe jego uzupełnienie w procesie dydaktycznym. Zawiera zestawy studiów przypadków oraz ćwiczeń grupowych i indywidualnych. Jej zaletą jest również ukazanie problematyki zarządzania ludźmi z dwóch perspektyw – od strony pracodawcy i służb personalnych oraz od strony kandydatów do pracy i pracowników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5014 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Badania jakości życia mają długą historię zapoczątkowaną przez rozważania nad tą kategorią przez greckich filozofów. Jednakże o powszechnym zainteresowaniu analizami jakości życia można mówić dopiero od lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku, gdy pojęcie jakości życia pojawiło się jako alternatywa dla dominującego celu rozwoju społecznego, jakim był wzrost dobrobytu ekonomicznego. Znaczenie prac badawczych dotyczących jakości życia wzrosło szczególnie w ostatnich trzydziestu latach, czego wyrazem są priorytety badawcze instytucji Unii Europejskiej (zwłaszcza Biura Statystycznego UE – Eurostatu) oraz organizacji międzynarodowych (przede wszystkim Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju – OECD, Banku Światowego oraz Organizacji Narodów Zjednoczonych). Poprawa jakości życia Polaków, poprzez zapewnienie stabilnego i wysokiego wzrostu gospodarczego, jest także głównym celem polskiej Długookresowej strategii rozwoju kraju do 2030 r. oraz Średniookresowej strategii rozwoju kraju 2020. W Polsce problematyka jakości życia była przedmiotem wielu prac zarówno teoretycznych, jak i aplikacyjnych od kilkudziesięciu lat. Do dzisiaj brak jest jednak działań zmierzających do integracji środowiska polskich naukowców zajmujących się problematyką jakości życia. Lukę tę wypełnia ogólnopolska konferencja naukowa Paradygmaty badawcze jakości życia w ekonomii, zarządzaniu i psychologii, zorganizowana przez Katedrę Statystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Urząd Statystyczny we Wrocławiu w dniach 25-26 kwietnia 2017 r. Celem konferencji była nie tylko prezentacja wyników badań w obszarze jakości życia, ale także wymiana poglądów i dyskusja nad kierunkami i perspektywami przyszłych badań jakości życia w Polsce. Na konferencji wygłoszono kilkadziesiąt referatów naukowych, których tematyka obejmowała szerokie spektrum zagadnień związanych z jakością życia. Referaty te zostały zakwalifikowane do druku w postaci trzech monografii oraz artykułów w Pracach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Pojęcie jakości życia stosowane jest w różnych dyscyplinach badawczych, takich jak ekonomia, psychologia, filozofia czy też nauki medyczne, z których każda ma swoje tradycje. Chociaż do dzisiaj nie wypracowano jednej, uniwersalnej definicji tej kategorii, w każdej z dyscyplin badawczych stajemy przed problemem, jak mierzyć jakość życia. Jakość życia może być wynikiem zarządzania, rozumianym jako świadome kształtowanie, poszukiwanie, aranżacja innego sposobu życia. W niniejszej monografii znalazły się artykuły, powstałe na podstawie referatów wygłoszonych w trakcie konferencji, związane tematycznie z pomiarem jakości życia i zarządzaniem nią. Ewa Frątczak, Tomasz Panek, Teresa Słaby
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zastanawiasz się, jak skutecznie zarządzać swoim czasem, osiągając przy tym zamierzone cele? Poniższy e-book stanowi pełen przewodnik po skutecznych technikach i narzędziach, które pomogą ci w opanowaniu umiejętności zarządzania sobą w czasie. W publikacji odkryjesz esencję zarządzania sobą w czasie, zrozumiesz mechanizmy prokrastynacji i dowiesz się, dlaczego wielozadaniowość nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Sprawdź swoje zdolności dzięki dołączonemu testowi wielozadaniowości. Poznaj także "złodziei czasu", którzy skradają twoją produktywność. Kluczowym elementem tego e-booka jest zestawienie 21 praktycznych technik i metod, które możesz zacząć stosować natychmiast. To narzędzie jest nie tylko doskonałym dodatkiem do codziennej praktyki, ale także cennym zasobem dla trenerów, wykładowców i specjalistów w zakresie edukacji, którzy poszukują merytorycznych narzędzi w pracy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności