Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(152)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(125)
Artykuły
(26)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje naukowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
E-booki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(66)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(51)
Biblioteka WWFiF
(9)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Witkowska Magda
(3)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(2)
Bielińska Inga
(2)
Cichosz Adam
(2)
Czerw Agnieszka
(2)
Doroba Anita
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Hillar Krzysztof
(2)
Jusewicz-Kalter Ewa
(2)
Kelley David (1951- )
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Puchalska-Kamińska Malwina
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Słojewski Ryszard
(2)
Terelak Jan F. (1942- )
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wiernek Bogusław
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Łądka-Barańska Agnieszka
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew (socjologia)
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bailey Chris (1989- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Begemann Petra (1960- )
(1)
Benton Debra
(1)
Biel Dariusz
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Biszoff Karolina
(1)
Bogielczyk Joanna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Bubiak Bogumiła
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugiel Julian (1929- )
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Błaszkiewicz Paweł
(1)
Błaż Agata
(1)
Callen Tony
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chojnacki Krzysztof
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Chyżyńska Wiesława
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cooper Robert K
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Cox Charles
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(1)
DeMarco Tom
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
DuBrin Andrew J
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Długosz Elżbieta
(1)
Frątczak Ewa
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Gach Daniel
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Gdaniec Joanna
(1)
Gizmajer Marek
(1)
Godawska Justyna
(1)
Gołubowska Joanna
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hajdecki Piotr K
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hannaway Conor
(1)
Hargrave Tad
(1)
Herzig Marzanna
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hicks Linda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(156)
Język
polski
(153)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(11)
Szkoły wyższe
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Psycholodzy
(2)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Psychologowie
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Zarządzanie
(77)
Psychologia pracy
(26)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(25)
Menedżerowie
(14)
Praca
(12)
Motywacja pracy
(11)
Przywództwo
(11)
Psychologia biznesu
(10)
Przedsiębiorstwa
(8)
Psychologia
(8)
Stosunki interpersonalne
(7)
Kreatywność
(6)
Organizacje
(6)
Sukces
(6)
Zaangażowanie pracowników
(6)
Coaching
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacja
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Stres zawodowy
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Decyzje
(4)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Osobowość
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Psychologia pozytywna
(4)
Psychologia w biznesie
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Design thinking
(3)
Psychologia reklamy
(3)
Reklama
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Sport
(3)
Testy psychologiczne
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Etyka zawodowa
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Kariera
(2)
Kluby sportowe
(2)
Kobiety
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie skuteczne
(2)
Konflikty
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mentoring
(2)
Myślenie
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Pokora
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia organizacji
(2)
Rynek pracy
(2)
SUKCESY
(2)
Samorealizacja
(2)
Stres
(2)
Zachowania organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie stresem
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza behawioralna
(1)
Analiza błędów
(1)
Analiza sensoryczna
(1)
Asertywność
(1)
Badania empiryczne
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badanie reklamy
(1)
Barwy
(1)
Budowanie zespołu
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Cechy controllera
(1)
Cechy osobowe
(1)
Charakterystyka
(1)
Chuligaństwo
(1)
Controlling
(1)
Decyzja środowiskowa
(1)
Decyzje kierownicze
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dział marketingu
(1)
Działania naprawcze
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Efektywność reklamy
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Formy komunikacji
(1)
Formy reklamy
(1)
Temat: dzieło
Homo ludens
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Japonia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Artykuł z czasopisma fachowego
(12)
Poradniki
(12)
Podręczniki akademickie
(11)
Opracowanie
(10)
Podręcznik
(10)
Monografia
(6)
Raport z badań
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedie
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(54)
Psychologia
(45)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
156 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliogr. s. [279]-280.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 165 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141502 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 99-109.
Dla naukowców, praktyków z obszaru zarządzania, bezpieczeństwa i logistyki.
Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki
Sygnatura czytelni BMW: VI E 298 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149658, 151531 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151530 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humble leadership)
Tytuł oryginału: Humble leadership : the power of relationships, openness, and trust.
Bibliografia, netografia na stronach [179]-184.
Rozdział 1. Nowe podejście do zarządzania Rozdział 2. Poziomy relacji Rozdział 3. Pokorne zarządzanie w polityce. Historia Singapuru Rozdział 4. Transformacja ośrodka zdrowia Rozdział 5. Pokorne przywództwo w amerykańskiej armii Rozdział 6. Przeszkody na drodze do pokornego zarządzania Rozdział 7. Pokorne przywództwo w przyszłości Rozdział 8. Pokorne zarządzanie a umiejętności miękkie Rozdział 9. Personizowanie: budowanie relacji na Poziomie 2
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 385 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148173 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp, czyli dlaczego warto nauczyć się sprawnie negocjować 7 Rozdział 1. Dynamika negocjacji 11 Dlaczego nie lubimy negocjować? 11 Strategie negocjacji 17 Przebieg negocjacji 25 Przygotowanie w negocjacjach 29 Siła w negocjacjach - jak ją budować, jak z niej korzystać? 40 Jak radzić sobie z emocjami w negocjacjach? 50 Rozdział 2. Zasady, techniki i taktyki negocjacji 63 Siedemdziesiąt zasad i technik negocjacji 63 Taktyki negocjacji 96 Jak szybko nawiązać bliższą relację? 108 Jak pokonać pięć typowych barier negocjacyjnych? 110 Jak dokonywać ustępstw? 111 Jak pokonać impas? 114 Rozdział 3. Jak skutecznie zarządzać konfliktem? 119 Style zarządzania konfliktem 125 Jakie czynniki wpływają na styl rozwiązywania konfliktów? 131 Przystąpić czy odstąpić? 133 Eskalacja i deeskalacja konfliktu 136 Rozdział 4. Język negocjacji - czyli o tym, co i jak mówić i czego nie mówić 141 Jak język wpływa na proces negocjacji? 141 Co warto mówić w trakcie negocjacji? 149 Czego nie należy mówić? 160 Pytania w negocjacjach 163 Mowa ciała, czyli jak się zachowywać w trakcie negocjacji, co robić, a czego unikać 170 Jak rozszyfrować język ciała drugiej strony? 176 Kontrolowanie własnej mowy ciała 182 Rozdział 5. Perswazja, kłamstwo i etyka 185 Perswazja 185 Dwutorowość perswazji 187 Jak skutecznie wywierać wpływ 189 Jak zaszczepia się dowolną ideę w cudzym umyśle? 195 Kłamstwo w negocjacjach - jak je rozpoznawać? 198 Na co zatem zwrócić uwagę, aby nie dać się oszukać? 208 Etyka w negocjacjach 211
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150198 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 229, 107010, 102164 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011[!]. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Faktyczny rok wyd. 2010.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów ekonomii, zarządzania, politologii, socjologii, psychologii, dziennikarstwa oraz praktyków zarządzania..
Sygnatura czytelni BMW: VI E 187 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127268 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127267 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3729 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: jak odkryć idealną dla siebie karierę poprzez odkrycie tajemnic typu osobowości.
Część I UJAWNIANIE TAJEMNIC TYPU OSOBOWOŚCI 1 DOPASOWAĆ DO SIEBIE Tajemnica satysfakcji zawodowej 2 JAK MYŚLISZ, KIM JESTEŚ? Odkrywanie swego typu osobowości 3 SPÓJRZ W LUSTRO Weryfikacja typu osobowości Część II FORMUŁA SATYSFAKCJI ZAWODOWEJ 4 CÓŻ ZA CHARAKTER! Cztery różne temperamenty 5 KTO TU RZĄDZI? Identyfikowanie wrodzonych zalet 6 JAK ROBISZ TO, CO ROBISZ Którymi zaletami dzielisz się, a które wykorzystujesz sam 7 DOJRZAŁY DO DOSKONAŁOŚCI Rozwijanie zdolności w miarę upływu czasu Część III PORA NA DZIAŁANIE Profile ludzi zadowolonych z kariery zawodowej 8 ENFJ Ekspert stosunków międzyludzkich 9 INFJ Katalizator pozytywnej zmiany 10 ENFP Wszystko jest możliwe 11 INFP Cicha woda brzegi rwie 12 ENTJ Wszystko jest wspaniałe ja kieruję 13 INTJ Kompetencja + niezależność = doskonałość 14 ENTP Przedsiębiorcy życia 15 INTP Pomysłowe rozwiązywanie problemów 16 ESTJ Dbałość o interesy 17 ISTJ Nie spiesz się i zrób to dobrze 18 ESFJ Co mogę dla ciebie zrobić? 19 ISFJ Na mój honor, wykonuję swój obowiązek 20 ESTP Zajmijmy się czymś! 21 ISTP Wykorzystywać do maksimum to, co się ma 22 ESFP Nie martw się bądź szczęśliwy! 23 ISFP To myśl się liczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155265 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
WPROWADZAJ INNOWACJE Miarą jutrzejszego sukcesu są dzisiejsze pomysły Wzmacnianie ideaflow Zarzuć problem pomysłami91 Budowa bazy danych innowacyjnych pomysłów Przetestuj swoje pomysły Niech cały świat będzie twoim laboratorium WZBIJ SIĘ NA WYŻYNY Rozdział 7 W poszukiwaniu różnych perspektyw Zmień swoją perspektywę Pobudzanie ciekawości Zachęcaj do twórczych kolizji Przełamywanie twórczego impasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154432 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155556 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Productivity project accomplishing more by managing your time, attention and energy.
Informacja o dacie wydania ze strony internetowej wydawnictwa.
Indeks.
Fundamenty Od czego zacząć? Nie wszystkie zadania są równe Trzy zadania na dzień Przygotuj się na najlepszy czas Marnowanie czasu Oswajanie nieprzyjemnych zadań Poznaj siebie… z przyszłości Dlaczego Internet zabija produktywność? Koniec gospodarowania czasem Ekonomia czasu Pracuj krócej Energia - i wszystko jasne Domowe porządki Zen produktywności Redukowanie nieistotnych spraw Eliminowanie nieistotnych spraw Wycisz umysł Oczyszczanie mózgu Z lotu ptaka Robienie miejsca Mięsień uwagi Rozwijanie intencjonalności Złodzieje uwagi Sztuka robienia jednej rzeczy Rozdział o medytacji Podnoszenie produktywności na wyższy poziom Uzupełnianie paliwa Pić, żeby mieć energię Pigułka ćwiczeń Przez sen do produktywności Ostatni krok
Sygnatura czytelni BMW: VI U 51 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145479 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dodatkowe materiały do książki dostępne w księgarni internetowej wydawnictwa Difin pod adresem podanym na s. 6.
Bibliogr. s. [284]-285.
Dla menedżerów i pracowników działów personalnych firm, a także dla psychologów pracy, którzy chcą pełnić role konsultantów oraz dla studentów psychologii pracy.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 122
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138823 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138822 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5146 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Visual hammer : nail your brand into the mind with the emotional power of a visual.
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością 5 PRODUKT Idealny młotek 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
Sygnatura czytelni BWF: V G 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149576 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149577 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 213-214.
1. Geneza design thinking 15 2. Zarządzanie zmianą 23 2.1. Skąd się biorą zmiany? 23 2.2. Co napędza, a co powstrzymuje zmiany? 27 2.3. Rodzaje zmian 29 2.4. Stadia i modele zmian 32 2.5. Opór wobec zmian 37 3. Kompetencje przyszłości jako wyzwanie dla współczesnej edukacji 43 3.1. Kompetencje przyszłości 48 3.2. Nowe generacje – pokolenie Z i pokolenie Alfa 52 3.3. Aktywizowanie procesu uczenia się 55 4. Przedsiębiorczość, kreatywność, twórczość, innowacyjność 65 4.1. Klimat sprzyjający twórczemu myśleniu 67 4.2. Myślenie dywergencyjne, motywacja i procedury TRP – wyznaczniki działań edukatora 72 5. Rola wizualizacji w edukacji i design thinking 77 5.1. Dlaczego warto tworzyć rysunkowe notatki z perspektywy wiedzy o mózgu? 79 5.2. Cele myślenia wizualnego w procesie design thinking 81 5.3. Podstawowe narzędzia służące wizualizacji .83 5.4. Stosowanie wizualizacji w design thinking 85 6. Podejście design thinking w praktyce 91 7. Przed projektem 95 7.1. Zdefiniowanie wyzwania w procesie projektowym 95 7.2. Określenie celów projektu 97 7.3. Kluczowe role w projekcie 99 7.4. Zbudowanie zespołu projektowego 99 7.4.1. Jak liczny powinien być zespół? 101 7.4.2. Jak podzielić zespół projektowy? 102 7.4.3. Na jakie elementy współpracy z zespołem warto zwrócić uwagę? 103 7.5. Narzędzia design thinking 104 7.5.1. Jak dostosować przestrzeń do potrzeb projektowych? 104 7.5.2. Jakie materiały będą potrzebne? 105 7.5.3. Jak skorzystać z aplikacji wspierających pracę projektową? 106 7.6. Planowanie projektu 106 8. W trakcie projektu 109 8.1. Odkrywanie: dlaczego i dla kogo projektujemy? 110 8.2. Badania z użytkownikami 112 8.2.1. Potrzeba badania. Od czego zacząć? 112 8.2.2. Koncepcja badawcza 114 8.2.2.1. Cel i problematyka badania 115 8.2.2.2. Dobór pojęć i wskaźników .116 8.2.2.3. Wybór osób do badania 117 8.2.2.4. Metody i techniki badawcze 118 8.2.3. Realizacja badania i analiza wyników 132 8.2.4. Kilka uwag do realizacji badań dzieci 133 8.3. Odkrywanie: synteza informacji i narzędzia 135 8.4. Definiowanie wyzwania 138 8.5. Tworzenie rozwiązania 140 8.5.1. Zespołowe generowanie pomysłów 142 8.5.2. Selekcja i wybór pomysłów 149 8.6. Prototypowanie 152 8.7. Testowanie 157 9. Po projekcie 161 9.1. Iteracja 161 9.2. Planowanie wdrożenia 162 9.3. Ewaluacja projektów design thinking 165 9.3.1. Ewaluacja jako proces badawczy 167
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-190.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting - (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Trendy zarządzania a job crafting Turkus Agile Kaizen i lean Historia badań nad przekształcaniem pracy Od czego to wszystko się zaczęło? Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Warsztat job crafting - metodologia Krytycznym okiem - pytania do Job Crafting Polska Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro interview Błyskawiczny raport 12 poleceń
Sygnatura czytelni BMW: VI E 290 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148221, 150631 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150630 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6325 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106959 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zaburzenie pozorowane / Karolina Biszoff. W: Personel i Zarządzanie. 2013, nr 11, s.61-63. - Warszawa : INFOR, 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności