Praca, kariera, pieniądze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(83)
Forma i typ
Książki
(76)
Poradniki i przewodniki
(53)
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(23)
Biblioteka WWFiF
(4)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Lipa Michał
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Abela Andrew V. (1965- )
(1)
Bloodworth James
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Brożek Bartosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buksak Lidia
(1)
Błaszcz Marcin
(1)
Capizzi Joseph Edward
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Costi Melina
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czajkowski Piotr (kultura fizyczna)
(1)
Dawidowska Joanna
(1)
DeGrandis Dominica
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dudała Rafał (1975- )
(1)
Ellis Sarah
(1)
Fisher Roger
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Glinka Dorota
(1)
Griffiths Chris
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gumkowska Dagmara
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haase Chet
(1)
Hagan Margaret
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoffmann Urszula
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jastrzębowska-Tyczkowska Agata
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kanat-Alexander Max
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kałkus Arkadiusz
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Koradecka Danuta
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Krokosz Elżbieta
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kumaniecka-Wiśniewska Agnieszka
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kwaśniewski Paweł
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lerner Cliff
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Majcherek Janusz A. (1955- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Małachowski Radosław
(1)
Medlicott Caragh
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Müller Philipp J
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nazwisko Imię
(1)
Newport Cal
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Patton Bruce
(1)
Pawlak Zbyszek
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Portnoy Brian
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Reynolds Garr
(1)
Richards Carl (1972- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rosen Keith
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Rządca Robert A
(1)
Salas Eduardo (1956- )
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(75)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(83)
Szwecja
(2)
Język
polski
(83)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Programiści
(1)
Temat
Praca
(11)
Kariera
(9)
Sukces
(9)
Bogactwo
(5)
Inwestycje
(5)
Organizacja pracy
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Autoprezentacja
(4)
Finanse osobiste
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samopoznanie
(4)
Savoir-vivre
(4)
Zarządzanie
(4)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Praca zespołowa
(3)
Programiści
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Psychologia pracy
(3)
Samorealizacja
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Biznes
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse
(2)
Image
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Kaizen
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kreatywność
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Miejsce pracy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Oszczędności (finanse)
(2)
Oszczędność
(2)
Planowanie
(2)
Podcasting
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie portfelem
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdolności
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Arkusz oceny pracy
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Awans
(1)
BHP
(1)
Bezrobocie
(1)
Biznesplan
(1)
Boisko
(1)
Brandcasting
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Demokracja
(1)
Doradztwo personalne
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dress code
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
ETF
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Egzamin
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Katolicka nauka społeczna
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(53)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Podręcznik
(5)
Poradniki
(5)
Opracowanie
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3843)
Medycyna i zdrowie
(2599)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2504)
Informatyka i technologie informacyjne
(1735)
Zarządzanie i marketing
(1633)
Praca, kariera, pieniądze
(83)
Nauka i badania
(1554)
Kultura fizyczna i sport
(1376)
Transport i logistyka
(1346)
Architektura i budownictwo
(1077)
Historia
(725)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(521)
Socjologia i społeczeństwo
(364)
Psychologia
(354)
Matematyka
(338)
Edukacja i pedagogika
(321)
Podróże i turystyka
(318)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(311)
Ochrona środowiska
(305)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(273)
Fizyka i astronomia
(269)
Chemia
(210)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(169)
Geografia i nauki o Ziemi
(154)
Biologia
(137)
Rozwój osobisty
(126)
Rolnictwo i leśnictwo
(121)
Filozofia i etyka
(111)
Językoznawstwo
(103)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(28)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(6)
83 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
PROLOG. Stać się wolnym Pieniądze rządzą światem: zrozumieć system finansowy ROZDZIAŁ 1. Jak n/e uczymy się o pieniądzach - luka edukacyjna Świadectwo ubóstwa: nie uczymy się niczego o pieniądzach Miejsce edukacji finansowej jest w szkołach Zawrzeć pokój z samym sobą ROZDZIAŁ 2. Pieniądze są tym, co z nich zrobimy - zrozumieć pieniądze Projekcja na neutralną formę energii Twoje zaangażowanie w pieniądze Test obfitości ROZDZIAŁ 3. Nie ma problemu z zasobami, jest jedynie problem z podziałem - filozofia nowego modelu pieniądza Lars, bankowiec, który zna się tylko na banku Dlaczego doradcy bankowi i finansowi nie pomagają Henning, bankowiec inwestycyjny, zostaje częścią Akademii Trener fitness Zrozumieć system finansowy Nasze możliwości: każdy może zrobić wszystko! Problem z podziałem Trzy możliwe postawy w kwestii finansów ROZDZIAŁ 4. Znam się tylko na pieniądzach - i dlaczego jest to jedyna różnica między nami Moja misja: edukacja finansowa dla wszystkich Dobra postawa wobec pieniędzy: zmiana własnego nastawień ROZDZIAŁ 5. Pieniądze w twoich rękach - dlaczego musimy sami uregulować swoje sprawy finansowe Państwowa redystrybucja czy inicjatywa na własną odpowiedzialność Dlaczego tak trudno jest wziąć osobistą odpowiedzialność Jak uczymy się pieniędzy Parking: wytrwałość się opłaca Dlaczego nie ma pasywnego dochodu Określenie swoich aktywów finansowych O decyzji, by zatroszczyć się o swoje pieniądze ROZDZIAŁ 6. System dla twoich finansów - system koszyków Zadawanie właściwych pytań Jak kilka koszyków może zrewolucjonizować zachowania związane z pieniędzmi Dzięki systemowi koszyków programujesz się na obfitość finansową ROZDZIAŁ 7. W drodze do dobrobytu - zwiększanie dochodu poprzez dobre zachowania związane z pieniędzmi Jaki masz stosunek do pieniędzy? Gotówka w twojej kieszeni Zgłaszać się na ochotnika i pracować z większym zaangażowaniem Być lojalnym Szanować Negocjować zapłatę Zostać przedsiębiorcą Zapewniać korzyści i robić wszystko z pełną mocą Zatrudnianie pracowników, zlecanie, dodawanie obszarów działania Poprosić o pomoc Tworzenie sieci Popraw pozycjonowanie i zachwyć Umieć się wycofać Opisywanie procesów Podejmuj decyzje, rezygnuj, skup się Nauka Koncentracja na monetyzacji: wysoka wartość - uczciwa cena Energia w przepływie: wszystko znów do nas wraca ROZDZIAŁ 8. Oszczędnie i bez długów - droga na skróty do swobody finansowej Skarbonka na 5 euro Mniejsza i bardziej świadoma konsumpcja Uwzględnij monetyzację Unikanie zadłużenia Redukcja długów w siedmiu krokach Kto pożycza pieniądze, wydłuża cierpienie Osobowość idzie przodem, pieniądze idą za nią: dlaczego lotto-milionerzy szybko tracą swoje pieniądze ROZDZIAŁ 9. Pieniądze rzadko przychodzą same - dobra osobowość finansowa Wiele różnych rodzajów oporu przed zajęciem się kwestią pieniędzy Finansowa strefa komfortu Jeśli uczeń będzie gotowy, to nauczyciel przyjdzie Znaleźć i usunąć bodźce wyzwalające blokady pieniężne Ile wart jest dla ciebie twój rozwój osobisty? ROZDZIAŁ 10. Powinieneś czuć się dobrze, to wystarczy - poczucie dostatku Dlaczego nie stajemy się bogaci, gdy pragniemy pieniędzy Nie potrzebujemy tej torebki Wdzięczność Pieniądze nie psują charakteru ROZDZIAŁ 11. Szacunek-jak dobre relacje z samym sobą, innymi i pieniędzmi wpływają na stan naszego konta bankowego Każdy ma coś, co warto poznać Szacunek poprzez dobrą płacę Jak nasza samoocena determinuje nasze dochody Budowanie dobrej relacji z pieniędzmi Sałata, szmal, koks: jak Kuba Bogu... Co zyskujemy dzięki punktualności i słuchaniu ROZDZIAŁ 12. Wszystko jest grą - zabawa i powaga jako zasadnicza postawa Gra w kości i finanse: granie dla zabawy i żeby wygrywać Z doświadczenia gracza w Monopoly To ty jesteś bankiem: dlaczego sami musimy znać się na pieniądzach ROZDZIAŁ 13. Wziąć pieniądze w swoje ręce - możliwości O najgorszych zastrzeżeniach dotyczących giełdy papierów wartościowych Cztery największe kategorie lokat Nie bój się krachu na giełdzie Dwie decyzje ROZDZIAŁ 14. Jak to się kręci na giełdzie - najważniejsze zasady działania giełdy Prawa, obowiązki i kontrola na giełdzie papierów wartościowych Czy inwestycje w akcje są etyczne Dwanaście zasad sukcesu na giełdzie ROZDZIAŁ 15. Zarabianie pieniędzy za pomocą pieniędzy - handlu akcjami można się nauczyć Reguła kwadrantu inwestora Inkasowanie dywidend Amerykański broker i niemieckie podatki Stać się zamożnym: jak za pomocą pieniędzy zrealizować swoją własną misję ROZDZIAŁ 16. Osobista misja - po co jesteśmy na tym świecie Bieg samotranscendencji Jaki jest twój synonim pieniędzy? Względność własnych problemów Dlaczego "już nie pracować" nie jest jeszcze osobistym powodem Cztery pytania o twoje osobiste "dlaczego" Osobiste "dlaczego" i co pomaga nam tym żyć ROZDZIAŁ 17. Nie martw się, dawaj - jak dzięki pieniądzom możemy uczynić świat lepszym Co odróżnia ludzi zamożnych od ludzi bogatych Wolność oznacza odpowiedzialność Zawsze można coś dać Rok 1997, granica meksykańsko-amerykańska EPILOG. Rzeczy, których się nie zrobiło Filipie, właściwie po co to robisz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152266 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Rozdział I. Zaufanie Rozdział II. Na drodze do porozumienia Rozdział III. Mały katalog etykiet Rozdział IV. W drodze na jarmark (i z powrotem) Rozdział V. Komunikacja Rozdział VI. Obyczaje Rozdział VII. Na przełaj przez świat Rozdział VIII. Wydarzenia Rozdział IX. Wieża Babel Rozdział X. Despekt Rozdział XI. Być kobietą Rozdział XII. Strój zwierciadłem stylu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150189 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Procedura awansu zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego. / W: Wychowanie Fizyczne i Opieka Trenerska ISSN 2657-4268 Rok 2020, nr 1, s. 35-42. - 2021.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Nie kieruj się swoją pasją „Pasja” Steve’a Jobsa Pasja to rzadkość Pasja jest niebezpieczna Bądź tak dobry, żeby wszyscy to widzieli (czyli o znaczeniu umiejętności) O pracy rzemieślnika Znaczenie kapitału zawodowego Ludzie z kapitałem zawodowym jak zostać rzemieślnikiem Zrezygnuj z awansu (czyli o znaczeniu kontroli) Eliksir wymarzonej pracy Pierwsza pułapka kontroli Druga pułapka kontroli Jak uniknąć pułapek kontroli Planuj skromnie, działaj z rozmachem (czyli o znaczeniu misji) Udane życie Pardis Sabeti Misja potrzebuje kapitału Misja wymaga małych zakładów Misja potrzebuje reklamy
Sygnatura czytelni BWF: X K 16
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155205 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155216 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla dyrektorów, menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników każdego szczebla.
Po co stosować rytuały w pracy? Znaczenie rytuału Kto może korzystać z rytuałów w pracy? CZĘŚĆ PIERWSZA Siła rytuałów Rytuały służące lepszej pracy Siła rytuałów Zasady rytuałów Pięć typów rytuałów w miejscu pracy Jak wprowadzić rytuały do swojej pracy, zespołu i organizacji CZĘŚĆ DRUGA 50 rytuałów w pracy Rytuały wspomagające kreatywność i innowacyjność Kiedy stosować rytuał wspomagający kreatywność? 10 rytuałów wspierających kreatywność i innowacyjność Rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm Kiedy stosować rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm? 10 rytuałów poprawiających wyniki i nadających właściwy rytm Rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami Kiedy stosować rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami? 10 rytuałów wspomagających odporność i radzenie sobie z konfliktami Rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu Kiedy stosować rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu? 10 rytuałów wspierających budowanie wspólnoty i zespołu Rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe Kiedy stosować rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe? W czym może pomóc rytuał przejścia? 10 rytuałów wspomagających zmiany organizacyjne i fazy przejściowe CZĘŚĆ TRZECIA Projektowanie rytuałów na potrzeby twoich zespołów Krótki przewodnik po projektowaniu rytuałów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149354 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwiązanie umowy o pracę. Jakie prawa ma fizjoterapeuta (pracownik)? / Małgorzata Paszkowska W: Praktyczna Fizjoterapia i Rehabilitacja ISSN 2081-187X Rok 2019, nr 109, s. 72-74. - 2019.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Samorząd zawodowy fizjoterapeutów - co należy o nim wiedzieć? / Małgorzata Paszkowska W: Praktyczna Fizjoterapia i Rehabilitacja ISSN 2081-187X Rok 2018, nr 94, s. 62-65. - 2018.
Bibliografia na stronach 65-65
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
ZARZĄDZANIE Wygrana - Wygrana vs. Na Wschodzie nikt nie spotyka się w połowie drogi REKRUTACJA Najważniejsze jest pierwsze 5 sekund vs. Ten kto nazywa się chanem, chanem nie jest FINANSE Ludzie pracują nie tylko dla pieniędzy vs. Lepiej mieć mniej taktu, a wiecej pieniędzy ORGANIZACJA Pracuj z ludźmi, a nie przez ludzi vs. Inicjatywa karalna RELIGIA To biznes, nic osobistego vs. Inshallah - jak Bóg pozwoli HR Inwestuj w jednostkę vs. Najpierw jestem moim klanem MOTYWACJA Rób swoje, nie patrz na innych vs. Ludzie nie mogą żyć bez twarzy, tak jak drzewa nie mogą zyć bez kory KOMUNIKACJA Bądź konkretny vs. Ptak śpiewa nie dlatego, że zna odpowiedź. Śpiewa, bo zna melodię ADMINISTRACJA Zajmij się robotą, a nie papierami vs. Słowa trzeba ważyć, nie liczyć ROZWÓJ Porażka drogą do sukcesu vs. Gdy runie pałac, jeszcze zwać go będą pałacem, ale gdy wzniesie się stos śmieci, zawsze będzie stosem śmieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności pozwoli wyprzedzić peleton i dołączyć do najlepszych: stać się efektywniejszym w pracy, bogatszym i... po prostu szczęśliwszym. Tak, szczęśliwszym, gdyż bycie docenianym jest tym, na czym zależy większości z nas. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155061 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umysł milionera : droga do wolności finansowej / Dawid Piątkowski. - Zabrze : Dawid Piątkowski, copyright 2019. - 333 strony : ilustracje ; 19 cm.
PRZYGOTOWANIE DO SUKCESU Wszystkim wiecznie mało Mindset sportowca w biznesie Poważnie chcesz coś osiągnąć? FUNDAMENTY ROZWOJU DUCHOWEGO Trening mentalny przedsiębiorców Przypadkowa osobowość Myśli samomyślące się Samokontrola emocji Świadome nawyki Rozumienie subiektywności Brak pragnień Brak oczekiwań Zazdrość Docenianie Życzliwość bez wyjątków Wybaczanie Radość Naucz się uczyć FUNDAMENTY ROZWOJU OSOBISTEGO Osobowość sukcesu Historie sukcesu Mentalność zwycięzcy Zdrowe odżywianie Uprawianie sportu Naładuj baterię Ambitne wizje Ustalanie celów i planowanie Ciężka praca Delegowanie Zarządzanie czasem Potęga wiedzy Sekret mentalności zwycięzców ZAGRA7MY W BIZNES Mentalne ograniczenia inwestycyjne W co najlepiej inwestować? Przekształć marzenie w dochodowy biznes Twórz nieśmiertelne biznesy Gen przedsiębiorcy Co to znaczy ciężko pracować? Czy milionerzy zaciągają kredyty? SZYBCIEJ ZARABIAJ WIĘCEJ Jak zarobić pieniądze na start? Poznaj zasady gry Jak banki obliczają zdolność kredytową? Jak zbudować ogromną zdolność kredytową? Najlepsze formy finansowania Kredyt i leasing na oświadczenie Jak zaoszczędzić na kredytach? Pomnażanie źródeł dochodu JAK PRZETRWAĆ KAŻDY KRYZYS? Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije Myśl, jak jest dobrze Wiarygodność wśród kontrahentów Kiedy grozi Ci więzienie za długi? Losowi zwycięzcy przegranymi życia Co to znaczy zbankrutować? Kto gra grubo, wygrać musi BEZ RYZYKA NIE MA ZWYCIĘSTWA Jak to jest być milionerem? Gdybym zaczynał od zera, jakbym to rozegrał?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151486 N, 153978 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2023. - 294 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM Strona personalna i blog Google My Business (Moja Firma) Profile w mediach społecznościowych Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej Monitoring wyników wyszukiwania Monitoring wzmianek o marce osobistej Usunięcie wyników naruszających RODO SEO bloga i personalnej strony internetowej Narzędzia SEO Google Search Console Pluginy WordPress Analiza słów kluczowych Kompleksowe narzędzia SEO Sprawdź również te narzędzia. Słowa kluczowe Analiza słów kluczowych "na skróty" Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia Architektura informacji Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych Architektura informacji a praca botów Typy podstron w WordPressie Elementy nawigacji Optymalizacja treści Metatagi Title i Description Nagłówki H1-H6 Strongi i inne wyróżnienia Długość treści Wykorzystanie AI do produkcji treści Optymalizacja poszczególnych typów podstron Techniczne aspekty optymalizacji treści Podstawy optymalizacji technicznej Zarządzanie indeksacją Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne Indeksowanie stron w Search Console Bezpieczeństwo i ręczne działania Dostosowanie do urządzeń mobilnych Szybkość ładowania się strony Optymalizacja grafiki Crawlery Cykliczna praca nad SEO Analiza SEO Analiza wyników organicznych Poszukiwanie Quick Wins Poszukiwanie content gap 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)? Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców Wskazówki techniczne dla witryny Wskazówki techniczne dla artykułów Google News w praktyce Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców Krok 2. Konfiguracja strony Krok 3. Publikacja Discover - wymogi Google dotyczące treści Google News i Google Discover - monitoring Dalsza obecność w Google News i Discover Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu Link building wizerunkowy - podstawy Badanie i przewidywanie trendów Google Trends Podstawy SEO dla podcastu Analiza słów kluczowych dla podcastu Strona internetowa podcastu Hosting podcastu Optymalizacja podcastu na platformach Podstawy SEO w YouTube Analiza słów kluczowych Optymalizacja kanału Optymalizacja poszczególnych filmów Sprzedaż artykułów sponsorowanych
Publikacja artykułów sponsorowanych . Afiliacja i reklamy a SEO Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka) Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska) Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy) Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska) Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards) Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek) Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann) 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski) Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska) O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta) Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska) Filozofia data driven business Mindset badacza Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala) Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka") Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha) Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec) Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał) Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska) Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz) Czym jest paginacja? Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację? A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll? Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak) Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger) Integracja z Google Search Console Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads) Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy Intencja użytkownika (Damian Sałkowski) Jak Google określa intencję użytkownika? Jak Google zaspokaja intencję użytkownika? Co to oznacza dla SEO? 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec) Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik) Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154190 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. ZACIEKAWIENIE Dopaminergiczna ekscytacja Zagrożenia i okazje NIDA Dopaminacze Nagłówki CZĘŚĆ II. ZAINTERESOWANIE Budzenie emocji słowami S(t)ymulator Intryga CZĘŚĆ III. ZASKOCZENIE Kontrasty Struktura tekstu CZĘŚĆ IV. REDAKCJA Wzmacniacze przekazu Gładki tekst Dramatyzacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155495 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: Presentation Zen : simple ideas on presentation design and delivery.
Na stronie redakcyjnej : tłumaczenie Maksymilian Gutowski z wykorzystaniem fragmentów "Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady" w przekładzie Marka Marczaka.
Wydanie 3. odnosi się do oryginału.
Prezentacje w dzisiejszym świecie (5) PRZYGOTOWANIE Kreatywność, limity i ograniczenia (31) Planowanie analogowe (47) Tworzenie historii (79) DESIGN Dlaczego prostota ma znaczenie (117) Design prezentacji - zasady i techniki (137) Przykładowe materiały wizualne: obrazy i tekst (197) PREZENTACJA Sztuka bycia w pełni obecnym (235) Nawiązywanie więzi z widzami (251) Potrzeba zaangażowania (273) KOLEJNY KROK Początek podróży (305) Zdjęcia i ilustracje (312)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149881 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Coaching salespeople into sales champions : a tactical playbook for managers and executives.
Indeks.
Kres zarządzania Jak zostać coachem sprzedaży Przecież ja już stosuję coaching Jak zostać menedżerem - coachem sprzedaży Pomijana dyscyplina: coaching w sprzedaży Rola coacha sprzedaży - definicja Coach a mentor Dziewięć przeszkód utrudniających coaching zespołu sprzedaży. Konsultant, szkoleniowiec czy coach? Kierownicy nie mają czasu na zarządzanie Znaczenie zobowiązania, jakim jest coaching zespołu sprzedaży. Coaching dla coacha Pięć najważniejszych cech najlepszych coachów sprzedaży Myślenie coacha: sześć reguł mistrzowskiego coachingu Odwieczny dylemat przywódców Dotknąć dna Nie możemy uczyć tego, czego się boimy Obawy silnego lidera Reguła mistrzowskiego coachingu nr 1: uczyń strach swoim sprzymierzeńcem Reguła mistrzowskiego coachingu nr 2: bądź obecny w teraźniejszości. Reguła mistrzowskiego coachingu numer 3: oddzielanie siebie od wyników Reguła mistrzowskiego coachingu numer 4: ukierunkowanie na proces Reguła mistrzowskiego coachingu numer 5: bądź kreatywny Reguła mistrzowskiego coachingu numer 6: przyjmij całkowitą odpowiedzialność za wszystko, co się dzieje Dziewiętnaście najczęstszych wyjaśnień porażek sprzedawców używanych przez kierowników Sześć największych błędów coachingu i sposoby ich uniknięcia Kształtowanie relacji na podstawie własnych historii Błąd coachingu numer 1: wiara w BZDUR-y najbardziej nieuchwytnym wrogiem menedżera Błąd coachingu numer 2: chcemy dla innych więcej, niż oni chcą dla siebie Błąd coachingu numer 3: coaching czy osądzanie? Błąd coachingu numer 4: coaching nie dotyczy coacha Błąd coachingu numer 5: przekazuj pomysły, nie oczekiwania Błąd coachingu numer 6: nieprawidłowe zarządzanie oczekiwaniami Coaching operacyjny Dla kogo prowadzić coaching? Wskaźnik sukcesu "agrowth" określający gotowość do coachingu Maruda nie jest odpowiednim kandydatem Coaching to podejście całościowe Kształtowanie mistrzów sprzedaży "od środka" Co podlega coachingowi? Luka Coaching czy szkolenie? Czego dokładnie może dotyczyć coaching? Dziesięć najważniejszych cech charakteru najskuteczniejszych sprzedawców Siedem typów menedżerów sprzedaży Siedem typów Menedżer rozwiązujący problemy Pytanie jest odpowiedzią Pytania zorientowane na rozwiązanie Prawdziwa motywacja Menedżer poganiacz Popychanie i przyciąganie - prosty model motywowania Pozwól sprzedawcom powiedzieć, co ich motywuje Zapytaj pracowników, jakiego coachingu potrzebują Zastąp motywację opartą na lęku przed konsekwencjami motywowaniem poprzez przyjemność Komunikacja z pozycji obfitości Bezwarunkowe, wymierne i konkretne uznanie Pracownik ma rację nawet wtedy, kiedy jest w błędzie Tworzenie możliwości zamiast udowadniania innym, że są w błędzie. Coaching bez pokrycia i niebezpieczny rodzaj słuchania Menedżer papież Osiem przeszkód uniemożliwiających uważne słuchanie Filtrowanie wypowiedzi rozmówców - zgubna słabość menedżerów.. Tylko fakty proszę Milczenie bywa złotem Koncentracja na przekazie zamiast na rozmówcy Słuchanie osoby a słuchanie w celu zdobycia informacji Ludzie muszą poczuć, że ich wysłuchano Menedżer pewny siebie Nie wierz we wszystko, co sam sobie mówisz Zejdź z utartego szlaku, uwolnij się od umysłowych ograniczeń Bądź ciekawy Przywództwo oparte na wrażliwości Menedżer perfekcjonista Bądź autentyczny, wyrażaj siebie, okaż wrażliwość Zaakceptuj swoje człowieczeństwo Oznaki pojawiania się nowej kultury Wrażliwość a zaufanie Menedżer bierny Zaakceptuj zdrowe konflikty Wykorzystaj przewagę płynącą z coachingu do stawiania wymagań.... Stań po stronie pracowników Wyraźnie mów, czego naprawdę pragniesz dla zespołu "Wyczuwam, że..." Menedżer proaktywny Z punktu widzenia coacha Styl komunikacji menedżera - coacha sprzedaży Coaching: skuteczne prowadzenie rozmowy Przygotowanie do sesji coachingu Anatomia sesji coachingu Formularz przygotowawczy Menedżer - coach sprzedaży Strategiczne pytania związane z coachingiem Model coachingu LEADS Rozmowa o zarządzaniu czasem Rozmowa coachingowa Głębsza analiza - coaching przełomowy Ile coachingu wystarczy? Sztuka angażowania Więź jest wszystkim Wywieranie wpływu Spuścizna menedżera Sztuka komunikacji opartej na zaangażowaniu Zaangażowanie jest zjawiskiem uniwersalnym Tworzenie możliwości zmian Sześć etapów rozmowy angażującej Studium przypadku: angażowanie pracownika w poprawę jakości jego pracy.... Studium przypadku: angażowanie pracownika w większą odpowiedzialność Tworzenie przekonujących komunikatów pisemnych Złudny potencjał Potencjał czyli święty Graal Początek uwodzenia: blask potencjału Wysoka cena zadowolenia z siebie Działanie na bazie potencjału jest niemożliwe Kiedy należy poddać się i odpuścić Sztuka rezygnacji Najwięksi uwodziciele Tworzenie wewnętrznego programu coachingu Rozpoznawanie okazji do zmian Rozliczanie pracowników z obowiązków Tydzień pierwszy: wprowadzenie strategii poprawy wyników - rozmowa angażująca Tydzień drugi: niewielkie spowolnienie czy groźba katastrofy Tydzień trzeci: droga do zwycięstwa Tydzień czwarty: udana zmiana na lepsze Opracowywanie programu coachingu przez menedżera sprzedaży. Jak poprawić wydajność słabego pracownika lub podjąć decyzję o zwolnieniu w ciągu najwyżej 30 dni Zatrudnianie i zwalnianie pracowników Rady z księgi coacha Kilka refleksji na temat pracy menedżera - coacha sprzedaży Księga pytań coacha sprzedaży Księga pytań coacha Zasada 80:20 w odniesieniu do pytań coachingowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 503-564. Indeks.
HISTORIA PSYCHOLOGII BIZNESU Między dociekaniem i manipulacją. Zarys historii związków psychologii i biznesu Geneza relacji psychologia – biznes Wpływ dziedzictwa funkcjonalistów na rozwój psychologii biznesu. Analiza wskaźników obiektywnych – pomiar zachowań Analiza wskaźników subiektywnych – psychometryczne pomiary testowe Analiza zachowań i postaw związanych z rolą międzyludzkie – pomiędzy współpracą i rywalizacją Początki relacji psychologia – biznes w Europie i Polsce. KWESTIE ETYCZNE Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu w obszarze HR Podstawowe wartości etyczne Kto jest klientem? – problem odbiorcy i podmiotu oddziaływania Kto decyduje o metodach diagnozy? może mieć dostęp do informacji uzyskanych w trakcie badań? Jak zapewnić anonimowość w badaniach wewnątrz organizacji? Jak wprowadzać zmiany organizacyjne? Psychologiczna diagnoza zachowań i zjawisk w organizacji Czym jest diagnozowanie? Od diagnozy do interwencji Metody badawcze w psychologii biznesu Metody gromadzenia danych na potrzeby organizacji Obserwacja. Wywiady Testy psychologiczne, kwestionariusze i ankiety Eksperymenty i quasi-eksperymenty W jaki sposób przeprowadzać diagnozę w organizacjach? . Badanie jakościowe zachowań w organizacji Jakościowe badania organizacji jako przedsięwzięcie humanistyczne Krytycyzm i zaangażowanie – sedno metodologii jakościowej Badanie etnograficzne na gruncie organizacji – praktyczna (i krótka) instrukcja obsługi Intensywne eksploracje literaturowe a własne badania Cechy intelektu i osobowości w przewidywaniu funkcjonowania pracowników Opis funkcjonowania człowieka przez konfigurację cech Rozumienie cech intelektu; inteligencja ogólna, zdolności specjalne Badania nad związkiem cech intelektu z funkcjonowaniem w pracy Rozumienie cech osobowości; modele cech podstawowych i tzw. wąskie cechy osobowości Badania nad związkiem cech osobowości z funkcjonowaniem w pracy – wnioski i zastrzeżenia Zainteresowania zawodowe: między intelektem a osobowością KARIERA ZAWODOWA Heksagonalny model kariery Johna Hollanda (Model RIASEC) Tęczowy model kariery Donalda Supera (teoria rozwoju karier) . . 89 6.2.3. Społeczno-poznawcza teoria Roberta Lenta, Stevena Browna i Gaila Hacketta Kariera proteuszowa Douglasa T. Halla Kariera bez granic Michaela B. Arthura i Denisa M. Rousseau Hybrydowy model kariery Jona P. Briscoe i Douglasa T. Halla Kariera inteligentna Roberta J. DeFillippiego, Michaela B. Arthura i Proscilli H. Claman Kariera kalejdoskopowa Lisy A. Maniero i Sherry E. Sullivan Konstruowanie kariery i poradnictwo kariery Marka Savickasa. Wzory karier Kennetha Brousseau i Michaela J. Drivera Kotwice kariery Edwina Scheina Wzory karier – ustalenia empiryczne Indywidualny rozwój pracownika: formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy Rozwój osobisty i uczenie się osób dorosłych w świetle teorii Uczenie się osób dorosłych Praktyczne implikacje teorii uczenia się Teoria uczenia się przez doświadczenie Davida A. Kolba Teoria multimedialnego uczenia się Richarda E. Meyera i Roxany Moreno Specyfika uczenia się w organizacji Optymalne środowisko rozwoju pracowników: organizacja ucząca się Korzyści wynikające z rozwoju pracowników Efektywny proces formalnego uczenia się w miejscu pracy Przebieg formalnego uczenia się w miejscu pracy Analiza potrzeb rozwojowych Planowanie i projektowanie uczenia się Działania wspierające rozwój osobisty pracowników Ocena efektów formalnego uczenia się pracowników Ułatwianie nieformalnego uczenia się w miejscu pracy Typy nieformalnego uczenia się pracowników Wzmacnianie nieformalnego uczenia się w miejscu pracy Zmiany na rynku pracy, utrata zatrudnienia i związane z tym wyzwania dla współczesnego pracownika Istota i aspekty utraty pracy Modele skutków utraty pracy Modele radzenia sobie z utratą pracy Funkcjonowanie człowieka w sytuacji bezrobocia. Rezygnacja vs konstruktywna adaptacja Radzenie sobie z brakiem pracy Czynniki sprzyjające ponownemu zatrudnieniu Powrót do pracy Koszty reintegracji zawodowej Adaptacja do nowego miejsca pracy Psychologia przedsiębiorczości Czym jest przedsiębiorczość? Sposoby definiowania przedsiębiorczości Przedsiębiorczość w Polsce i na świecie Rodzaje przedsiębiorczości. Analizy teoretyczne przedsiębiorczości i badania jej psychologicznych uwarunkowań Przedsiębiorczość w klasycznych koncepcjach teoretycznych Model procesu przedsiębiorczego Czynniki psychologiczne w procesie przedsiębiorczym PSYCHOLOGIA PRACY Praca ludzka w ujęciu psychologii pracy i psychologii organizacji Praca fizyczna, umysłowa i emocjonalna Praca wielozadaniowa Praca indywidualna i zespołowa Metody zorientowane na pracę Metody zorientowane na pracownika Błędy w procesie pracy i sposoby im zapobiegania Błędy w pracy jako problem społeczny Błędy i ich rodzaje w procesie pracy Wczesne badania nad błędami w pracy Współczesne badania nad błędami w pracy Charakterystyka błędów w ujęciu Jamesa Reasona. Systemowy model błędów ogólnych Jamesa Reasona Afektywne konsekwencje wystąpienia błędów w pracy Odziaływanie z perspektywy indywidualnej. Edukacyjna funkcja błędów Wiedza negatywna a uczenie się na błędach Metakompetencje pracowników a skłonność do popełniania błędów Odziaływanie z perspektywy systemowej Proces doboru personelu: procedury i metody Procedura doboru pracowników: podstawowy schemat i uwarunkowania Różne podejścia do zarządzania ludźmi i konsekwencje dla planowania procedury selekcyjnej Pojęcie predyktora i kryterium – problem trafności decyzji selekcyjnych Kryteria: opis obsadzanego stanowiska Predyktory: oczekiwania i ich pomiar Poszukiwanie kandydatów Metody używane do badania kandydatów. Analiza dotychczasowych doświadczeń. Planowanie procedury: kolejność metod, łączenie wyników i wyciąganie wniosków Podejście typu Assessment Center Metoda kolejnych barier Łączenie wyników różnych metod badania. Ocena pracy – ewaluacja efektywności i potencjału pracowników Efektywność zawodowa Przejawy efektywności pracownika Wskaźniki efektywności i oceny pracy Funkcje i cele ocen pracowniczych. Wynagrodzenia Rozwój pracowników Decyzje personalne Problem trafności ocen pracowniczych Wprowadzanie systemów ocen w organizacji Techniki pomiaru efektywności pracy i ewaluacji potencjału pracowników Obiektywne techniki oceniania Subiektywne techniki oceniania techniki oceniania Skale ocen Rola informacji zwrotnych Nowe trendy w ocenianiu pracy ORGANIZACJA Psychologiczne wizje organizacji i ich konsekwencje dla funkcjonowania firm i pracowników Czym jest organizacja i kim są jej członkowie? Metafory organizacji Organizacja jako maszyna Organizacja jako system (organizm) Organizacja jako pole gry Organizacja jako wolny rynek Organizacja jako sztuczna inteligencja Organizacja jako grupa społeczna Tożsamość organizacyjna jako rodzaj tożsamości społecznej i rozumienie fenomenu tożsamości społecznej Tożsamość organizacyjna a funkcjonowanie Konsekwencje braku tożsamości organizacyjnej Pozytywne konsekwencje silnej tożsamości organizacyjnej Negatywne konsekwencje silnej tożsamości organizacyjnej Budowanie tożsamości organizacyjnej 15. Różnorodność kulturowa w miejscu pracy – perspektywa psychologicznaEuropejski kontekst zarządzania wielokulturowego – mobilność i migracja. Czym jest „kultura”? Kultura w rozumieniu potocznym Przegląd wybranych definicji kultury. Kultura w badaniach psychologicznych Międzykulturowe badania cech psychologicznych i wartości Problemy integracji pracowników odmiennych kulturowo – szok kulturowy. Praktyczne zastosowanie umiejętności międzykulturowych w miejscu pracy – edukacja międzykulturowa Kultura organizacji i klimat organizacyjny. Historia pojęcia kultury i klimatu organizacyjnego. Kultura a klimat organizacyjny Przegląd wybranych teorii oraz modeli kultury i klimatu organizacyjnego Teorie i modele kultury organizacyjnej Teorie i modele klimatu organizacyjnego Badanie kultury i klimatu organizacyjnego Kultura i klimat organizacyjny – implikacje dla praktyki Sprawiedliwość w organizacjach: teoria, metody i zastosowania Co rozumiemy przez pojęcie sprawiedliwości organizacyjnej? Sprawiedliwość czy poczucie sprawiedliwości? Rodzaje sprawiedliwości organizacyjnej Jak formułowane są sądy o sprawiedliwości? Teoria sprawiedliwości Adamsa Kryteria Leventhala Heurystyki formułowania sądów o sprawiedliwości Czynniki organizacyjne i osobowe a sądy o sprawiedliwości Cechy i działania organizacji Pracownik – czy wszyscy spostrzegają wydarzenia w ten sam sposób? Konsekwencje (nie)sprawiedliwości w organizacji. Konsekwencje dla pracownika Konsekwencje dla organizacji Koszty stosowania sprawiedliwych procedur Budowanie sprawiedliwego miejsca pracy – aplikacja teorii. Społeczna odpowiedzialność biznesu Geneza i ewolucja pojęcia społecznej odpowiedzialności biznesu Współczesne uwarunkowania rozwoju CSR – CSR w Polsce Sposoby ujęcia i obszary CSR Teoretyczne modele CSR i ich klasyfikacja Aplikacje teorii. Instrumenty i metody pomiaru CSR Psychologiczne aspekty CSR. Badania i perspektywy badawcze Przywództwo w organizacji Przywództwo a kierowanie Teorie zachowań Zależnościowe modele kierowania Model Full Range of Leadership Avolio i Bassa Przywództwo charyzmatyczne Teoria wymiany między przywódcą a członkiem zespołu i model tworzenia przywództwa Przywództwo autentyczne Przywództwo współdzielone Przywództwo służebne. Przywództwo piątego stopnia Koncepcje przywództwa dla biznesu Wyzwania wobec przywództwa. Ciemna strona triada przywództwa Nadużywanie władzy i wpływu Negatywne reakcje podwładnych wobec władzy Metamorficzny efekt władzy Samodestrukcyjny wpływ kierowniczy. Wyczerpywanie zasobów samokontroli w roli kierowniczej Ciemna triada osobowości Związki przywództwa z dobrostanem pracowników Czasopisma dotyczące przywództwa Centra badań nad przywództwem Komunikacja w organizacji Tradycje w teoriach komunikacji Klasyczne teorie organizacji Komunikacja w zespołach Zabieranie głosu w zespole Różnorodność w zespole Rola osoby zarządzającej zespołem Humor jako narzędzie komunikacji w zespole Zespół pracowniczy Klasyczne modele efektywności zespołu Wielopoziomowe uwarunkowania efektywności zespołu Klimat zespołu jako czynnik efektywności. Model efektywności zespołu Campiona w rozwinięciu Humphreya i Morgesona Motywacyjne, społeczne i kontekstowe charakterystyki pracy zespołowej Wielkość i różnorodność zespołów Tradycyjne formy współpracy zespołowej Multizespołowość Nowe struktury zespołowe. Zespoły łączników organizacyjnych Zespoły naukowe. Zespoły wirtualne Układ człowiek – robot jako zespół. Innowacyjność w procesie pracy i w organizacji. Wstęp – innowacja w kontekście procesu twórczego Psychologiczna specyfika innowacji – dwa modele Komponentowa Teoria Twórczości oraz Innowacji Organizacyjnej Amabile Innowacyjność w kategoriach stylów zachowania i postaw – style twórczego zachowania Psychologiczna taksonomia innowacji organizacyjnych według Cropleyów Innowacyjność jako właściwość pracownika Czynniki poznawcze i emocjonalno-motywacyjne Osobowościowe poprzedniki i korelaty innowacyjności. Innowacyjność jako właściwość grup i zespołów Zróżnicowanie członków zespołu a innowacyjność Wybrane procesy grupowe występujące w zespole a innowacyjność Innowacyjność a kontekst organizacyjny Innowacyjność a charakterystyki stanowiska pracy Innowacyjność a charakterystyki klimatu organizacyjnego Konieczność różnicowania i wzbogacania modeli innowacji Psychologiczne aspekty zmiany organizacyjnej Globalne trendy w zmianie charakteru pracy Transformacja przemysł – usługi . Zmiany technologiczne a sposób wykonywania pracy zawodowej Rozumienie zmiany organizacyjnej i oporu wobec zmian Indywidualne i organizacyjne uwarunkowania reakcji pracowniczych na zmianę CZŁOWIEK W ORGANIZACJI. Kontrakt psychologiczny w organizacji .Koncepcja kontraktu psychologicznego Zachowania organizacyjne „poza rolą”. Typologia zachowań obywatelskich Typologia Filipa Podsakoffa. Model okrężny Typologie zachowań kontrproduktywnych Typologia Robinson i Bennett Typologia Paula Spectora i Suzy Fox Modele teoretyczne wyjaśniające źródła zachowań „poza rolą” Teoria równości Teorie odwetowe Model zachowań odwetowych Model rewanżu Model stresory – emocje Motywacja do pracy – wczesne podejścia badawcze Osobowościowe uwarunkowania motywacji – w kierunku autodeterminacji Motywacja a uniwersalne potrzeby Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna Próba integracji – współczesne podejścia do badania motywacji w sytuacji pracy Dobrostan zawodowy Hedonistyczna perspektywa dobrostanu zawodowego – zadowolenie, satysfakcja i emocje w pracy Satysfakcja – poznawcza ocena pracy Emocje i nastrój – emocjonalna ocena pracy Eudaimonistyczna perspektywa dobrostanu zawodowego – poczucie sensu i ważności pracy Wielowymiarowe ujęcia sensu pracy Uwarunkowania sensu pracy Inne miary eudajmonistycznego dobrostanu Relacja praca – życie osobiste jako sposób na poszukiwanie eudajmonistycznego dobrostanu VIII.PSYCHOLOGIA KONSUMPCJI Psychologia zachowań konsumenckich Zachowania konsumenckie z perspektywy psychologii. Psychologiczne aspekty posiadania Zakupy a materializm Zakupy a poczucie szczęściaDynamika emocji w procesie zakupowym Psychologiczne aspekty oddziaływania markiFunkcje i ważność marki. Fenomen podrabianych produktów Relacja konsument – marka Koncepcje wyjaśniające relację konsument – marka. Konstrukty opisujące relacje między konsumentem a marką Relacje konsument – marka a samoocena konsumenta. Konsumpcja na pokaz . Koncepcja Thorsteina Veblena Konsumpcja na pokaz a korzyści i straty w relacjach społecznych 483 29. Psychologia w marketingu Modele zachowań konsumentów Marketing klasyczny: konsument reaktywny . Marketing cyfrowy: e-konsument Marketing 4.0.: nabywca-propagator Zastosowanie psychologii w polityce produktowej .Pozycjonowanie produktów Projektowanie produktów Testowanie produktów. Badanie nazw i opakowań Modyfikowanie produktów Zastosowanie psychologii w polityce cenowej Badania akceptacji ceny Zabiegi ułatwiające akceptację ceny Zastosowanie psychologii w dystrybucji .Merchandising – zabiegi aranżacyjne Kształtowanie zachowań nabywców. Zastosowanie psychologii w akcjach promocyjnych i reklamie Adresaci promocji – segmentacja klientów Budżet promocji Komunikat reklamowy Formy promocji Badanie skuteczności działań promocyjnych
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 151
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
DISC D3 a zaangażowanie 1.Czym jest zaangażowanie? Koszty niskiego zaangażowania Niski poziom zaangażowania - co dalej? Od czego zależy poziom zaangażowania? 2.DISC D3 na rzecz zaangażowania Czym jest praca z DISC D3? Historia DISC D3 w pigułce 3.Co to jest badanie DISC D3? Obszary zastosowania DISC D3 4.DISC D3, czyli trzy płaszczyzny zaangażowania Komunikacja - style zachowania DISC Koncentracja - kierunek uwagi i działania Role zespołowe TEAMS Wartości w miejscu pracy VALUES Cel - postawy/wewnętrzne motywacje BAI 5.Mity na temat DISC i DISC D3 DISC etykietuje ludzi - to te popularne kolory DISC D3 to amerykański model zachowania, więc nie sprawdzi się w innej kulturze Znając DISC, można łatwo manipulować ludźmi Wynik badania za każdym razem może wyjść inny DISC D3 w praktyce 1.DISC w biznesie 2.Rekrutacja z DISC D3 3.Od rekrutacji po system benefitów -case study VINCI Facilities Polska 4.Leadership i zarządzanie talentami -case study Bawaria Motors 5.Podnoszenie jakości współpracy -case study SGB-Bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154355 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Początki kapitalizmu Zaangażowanie pracowników w pracę Pracownicy chcą mieć pozytywny wpływ na organizację Przywództwo służebne a zaangażowanie pracowników Kluczowe kompetencje menedżerów w XXI wieku Menedżer jak trener sportowy Jak budować zaangażowanie pracowników? Wykorzystaj misję, wizję, wartości i strategię organizacji Zacznij od efektywnej rekrutacji (Wyznaczaj mierzalne i realne do osiągnięcia cele Efektywnie zarządzaj zmianą Upełnomocnij pracowników Pozwól współtworzyć miejsce pracy Oczekuj refleksji nad działaniem i usprawnień w codziennej pracy Stawiaj wyzwania pracownikom Angażuj w podejmowanie decyzji Udzielaj konstruktywnych informacji zwrotnych Proaktywni ludzie kluczem do sukcesu Otwartość na opinie pracowników Okazywanie zaufania pracownikom Zarządzanie oparte na wartościach Budowanie wartościowych relacji z pracownikami Koncentracja na efektywności Droga do budowania przewagi konkurencyjnej: innowacyjność Rozwijanie pracy zespołowej Efektywne zarządzanie zmianą Angażowanie pracowników w rozwój organizacji Zdrowa organizacja jako angażujące środowisko pracy Uczenie się organizacji Synergia Proaktywni ludzie siłą organizacji Proaktywni ludzie siłą organizacji Inwestycja w ludzi Profesjonalna rekrutacja Wdrożenie do pracy w firmie Przejrzyste systemy motywacyjne Określanie obszarów do rozwoju System oceny kompetencji i rozwoju Zarządzanie talentami pracowników Zarządzanie wiedzą Proaktywność i reaktywność pracowników Jak rozpoznać ludzi proaktywnych? Proaktywność i reaktywność w komunikacji Proaktywni ludzie a talenty w organizacji Oczekiwania utalentowanych pracowników Co mówią proaktywni pracownicy? Co mówią reaktywni pracownicy? Jak pobudzać proaktywność pracowników w organizacji? Praktyczne sposoby zastosowania kultury pytań Coaching rozwojowy jako narzędzie wspierania proaktywności pracowników Czym jest coaching? Główne założenia coachingu Dlaczego coaching działa? Kiedy stosować coaching rozwojowy w organizacji? Jakie efekty daje coaching w organizacji? Czy menedżer może być coachem dla swoich pracowników? Błędy w zastosowaniu coachingu w polskich firmach Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi (Zarządzanie bez przymusu - czy to możliwe? Kryzys zaufania w relacjach Nieskuteczna rekrutacja (Jak budować efektywną organizację bez przymusu? Co z kontrolą, monitorowaniem i nadzorem? (62) Jak budować relację pomiędzy pracownikiem a menedżerem? Niepokojące sygnały w relacji Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem? Scenariusz pierwszej rozmowy z pracownikiem (S. Culbert) Jak wejść w rolę lidera - określenie zasad współpracy z zespołem Modelowanie zachowania pracownika Określanie oczekiwań i konsekwencji Angażowanie pracowników w ustalanie zasad (67) Kiedy rozmawiać o zasadach? Wartości i przekonania w pracy menedżera Podział odpowiedzialności budujący zaangażowanie w pracę Mity na temat zaangażowania pracowników w mniej kreatywnych zawodach Budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych Kultura pracowników spotykana na produkcji Rywalizacja a motywowanie w pracy na produkcji Odpowiednie podejście mistrza, kierownika i brygadzisty Okaż szacunek Podziękuj, poproś, pochwal, a jak trzeba, przeproś Szczerość w komunikacji Dbaj o bezpieczeństwo i higienę pracy Rotacja na stanowiskach pracy Zainteresuj się ludźmi, z którymi pracujesz Praca na akord jako ograniczanie zaangażowania pracowników System zarządzania kaizen wspierający motywację pracowników Analiza transakcyjna w zarządzaniu Jak stany Ja przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa? Znaki rozpoznania według analizy transakcyjnej Co się dzieje, jeśli ludzie nie zaspokajają potrzeb psychologicznych? Co się może wydarzyć, jeśli pracownicy nie otrzymają znaków rozpoznania? Co może zrobić pracownik, aby otrzymać znaki rozpoznania? Ekonomia znaków rozpoznania Konflikty w pracy a znaki rozpoznania Gry psychologiczne w organizacji Trójkąt dramatyczny Karpmana w konflikcie Mediowanie pomiędzy skonfliktowanymi pracownikami Koniec ery ocen okresowych? Paradoks oceny okresowej Rzeczywistość ocen okresowych w firmach Co sprawia, że oceny pracowników są tak chętnie wdrażane w firmach? Co zamiast ocen okresowych? Droga do budowania wartościowych relacji z pracownikami według Culberta Spotkanie z zespołem wprowadzające nowe zasady Ogólne zasady prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami Co mówią pracownicy o złych relacjach z szefami? Co mówią pracownicy o dobrych relacjach z szefami? Otwartość organizacji na opinie pracowników Przewrót kopernikański w zarządzaniu Cele pracownika i cele firmy powinny być tożsame Wzrost świadomości pracowników Jak zmienia się pracownik w erze powszechnego dostępu do informacji? Strategia firmy współtworzona oddolnie Victor Vroom - koncepcja przywództwa i podejmowania decyzji w organizacji Jaki model podejmowania decyzji wybrać? Konfrontacja z wrogą rzeczywistością Zaangażowanie pracowników w poprawę warunków pracy... drogą do innowacji i wzrostu efektywności Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników w firmie Test dwunastu pytań, czyli po czym poznać, że firma osiąga sukces, a pracownicy są zaangażowani i zmotywowani? Skrzynka z pomysłami od pracowników Projektowanie warsztatów szkoleniowych dla pracowników Akceleracja procesów w firmie Wyzwania współczesnego świata Funkowa firma Koło zamachowe w firmie Zwinne techniki zarządzania - zarządzanie w XXI wieku Scrum - zwinne zarządzanie projektem Zwinne zarządzanie budżetem a właściwie zarządzanie bez budżetu Planowanie scenariuszowe w strategii firmy Przykład usprawniania procesów w dziale handlowym według Jasona Jordana (118) Łańcuch przyczynowo-skutkowy w zarządzaniu sprzedażą Najczęstsze przeszkody w realizacji założonych wyników sprzedażowych Metoda małych kroków - zasada doskonalenia kaizen Jak stosować metodę kaizen do motywowania siebie i innych? Zaplanuj zmianę Co ogranicza efektywność procesów według kaizen? Zasada 5S, czyli jak przeciwdziałać stratom i przyspieszać procesyNarzędzia zwiększania efektywności w filozofii kaizen Zasada kanban Zasada kontroli wizualnej Checklisty Zasada PDCA, czyli koło Deminga Zasady zarządzania czasem w XXI wieku - zwiększanie indywidualnej efektywności menedżera i pracowników Oswoić świat, w którym żyjemy Istota podejścia do zarządzania czasem w pracy Dlaczego podejście systemowe jest skuteczne? Najpierw posprzątaj Kalendarz elektroniczny wybawieniem Monitoruj zadania, listy i przekazane sprawy Korzyści ze zwiększenia efektywności Strategia osobistej efektywności PRO TIME TOOLS Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie Zarządzanie oparte na zmianie Zmiana jako element życia i pracy Kierunki w zarządzaniu uwzględniające elastyczność Opór i obawa przed zmianą Nie taka zmiana straszna Zwiększanie tempa zmian Strategia rozwoju pracowników Przyszłość uczącej się organizacji Odkrycie nowych sposobów funkcjonowania nie oznacza jeszcze zmiany... Jak wprowadzać zmiany w organizacji? Po czym poznać, że zmiana jest potrzebna? Kryzys Stagnacja, nuda, wycofanie Brak satysfakcji z pracy Gniew i konflikt Wzrost biurokratyzacji i rytualizacja czynności Brak kreatywności Zadania i rola agenta zmiany w organizacji według Samuela Bacharacha Jak pozyskiwać sojuszników? Budowanie wiarygodności w trakcie wdrażania zmiany Dobry pomysł + czyste intencje Przekonanie współpracowników o posiadanych kompetencjach Wybór odpowiedniego momentu na wprowadzenie zmian Budowanie pozycji w organizacji Proces uczenia się w procesie zmiany Wprowadzanie zmian w działaniach nawykowych Reakcja na zmianę według Julie Hay Filmowa lekcja zarządzania zmianą Twoja droga do budowania zaufania w firmie Zacznij od zaufania Lean management jako przykład kultury budowania zaangażowania opartej na zaufaniu Empowerment - zasady i istota podejścia Innowacyjność drogą do rozwoju firmy Świat potrzeb klienta - wyznacznik trendów we współczesnym biznesie Innowacyjność jako podstawowy oręż w walce o klienta Nie wystarczy być, trzeba się czymś wyróżnić Marketing zorientowany na emocje Lojalność klientów to nie tylko nagroda, ale także cel każdej firmy Trudne sytuacje w firmie a marketing Pięć poziomów zaangażowania pracowników w innowacje Narzędzia pobudzania kreatywności pracowników Przeformułowanie Model rozmowy coachingowej GROW Model SCORE Strategia pobudzania kreatywności Walta Disneya Kreatywność zespołowa - burza mózgów Model naturalnego planowania D. Allena Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki Zarządzanie przez wartości Misja firmy Misja firmy a motywacja wewnętrzna Misja firmy a kultura organizacyjna Błędy w motywowaniu pracowników Misja firmy szansą na budowanie zaangażowania pracowników Misja i wartości Akademii Rozwoju Kompetencji Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników? Czynniki higieniczne w miejscu pracy Style zarządzania według Herseya i Blancharda a zaangażowanie pracowników Koło zlecania zadań - zarządzanie realizacją zadań Nastawienie wobec zasobów Wskazówki do delegowania zadań Monitorowanie realizacji zadań Matryca efektywności działań i rezultatów Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie umiejętności monitorowania? Wspieranie i korygowanie działań pracowników Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie korygowania działań pracowników? Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie wspierania pracowników? Udzielanie informacji zwrotnej w budowaniu zaangażowania Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie udzielania informacji zwrotnych? Motywowanie budujące zaangażowanie pracowników Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie motywowania? Motywuj przy każdej sposobności Kontekst motywacji przez pieniądze Teoria oczekiwań Victora Vrooma (Rozmowa motywacyjna - scenariusz (Grywalizacja w zwiększaniu efektywności Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników Lider inteligentny emocjonalnie Umiejętności lidera a inteligencja emocjonalna Samoświadomość lidera Liderzy panują nad sobą Liderzy motywują się od wewnątrz Lider jest empatyczny Lider wywiera pozytywny wpływ na innych Przywództwo piątego stopnia według Jima Collinsa a inteligencja emocjonalna Rywalizacja? Współpraca? Jak zachować równowagę w zespole? Sport jako inspiracja do zarządzania zespołem Siła zespołu Jak to jest w zespole handlowców? Spotkania zespołów handlowych A więc rywalizacja czy współpraca? Efektywny i nieefektywny zespół Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na cel Podejmowanie decyzji Odpowiedzialność Zaangażowanie w pracę Przywództwo zespołu Proaktywność Zasoby Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na relacje Szacunek Optymizm Tolerancja dla różnorodności Koleżeńskie relacje Zaufanie Konstruktywna współpraca Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według Patricka Lencioniego Przezwyciężanie dysfunkcji zespołu Zrozumienie dla różnych osobowości członków zespołu Indywidualne strategie motywacyjne - drivery według analizy transakcyjnej Jak wykorzystać znajomość typów psychologicznych do zwiększenia zaangażowania pracowników? Na co zwracać uwagę przy korzystaniu z teorii typów osobowości i zachowań? (257 Pro Team Tools - checklista obszarów do budowania zespołów Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji? Jak funkcjonują systemy? Istota podejścia systemowego Czym jest rozwój organizacji w ujęciu systemowym? Czym jest projekt rozwoju organizacji? Jakie narzędzia stosuje się w projektach rozwoju organizacji? Jakie korzyści wynikają z projektów rozwojowych? Zarządzanie wiedzą w organizacji według Petera Senge'a Wybrane metody organizacyjnego uczenia się Future search Appreciative Inquiry Davida Cooperridera Kim jest menedżer lub konsultant rozwoju organizacyjnego? Kim nie jest konsultant rozwoju organizacyjnego? Kim zatem jest konsultant rozwoju organizacyjnego? Czy warto korzystać z usług konsultanta rozwoju organizacji? Rola HR w rozwoju organizacji Zmiana roli HR Pro Org Tools - od przeglądu organizacji do jej rozwoju Prepare diagnosis - przygotowanie diagnozy stanu organizacji Recommendations - rekomendacje do rozwoju organizacji Opening contract - zawieranie kontraktu z członkami organizacji On strategy working - aktualizacja strategii lub tworzenie nowej Reinforcement employees - wzmocnienie pracowników w ich rolach Growing engagement - podtrzymywanie zaangażowania w rozwój Take the power back - upełnomocnienie pracowników w ich rolach Objectives & indicators - wyznaczanie celów i wskaźników Open new capabilities - wspólna praca przekłada się na kreatywność Leaving organization - pozostawienie silnej organizacji Service - czyli wsparcie organizacji w utrzymaniu kierunku Rozwój organizacji według Adizesa Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji Myślenie właściciela kontra myślenie przedsiębiorcy Właściciel jest nastawiony na przeszłość i teraźniejszość, a przedsiębiorca na teraźniejszość i przyszłość Właściciel podchodzi do biznesu emocjonalnie, a przedsiębiorca pragmatycznie i z wizją Właściciel ma wydatki, a przedsiębiorca inwestuje Właściciel płaci pracownikom, przedsiębiorca dzieli się wypracowanym zyskiem Właściciel ponosi koszty szkolenia, przedsiębiorca zwiększa wartość swoich pracowników i biznesu Właściciel traktuje firmę jako swoją, przedsiębiorca jako wspólną ideę Właściciel sam zrobi najlepiej, przedsiębiorca szuka lepszych od siebie Właściciel zaryzykuje przyjęcie zlecenia, do wykonania którego brakuje mu kompetencji, przedsiębiorca będzie się tego wystrzegał Typy postaw pracowniczych ze względu na zaangażowanie - na poważnie i na wesoło Niewidzialne przyczyny upadku firm Powolny upadek firmy Jak rozpoznać zbliżający się kryzys organizacji? Najczęstsze przyczyny braku efektywności organizacji według Briana Dive'a Syndromy starzenia się organizacji według Adizesa Unikanie ryzyka biznesowego, czyli lepsze jest wrogiem dobrego Spadek ambicji - oczekiwania niższe od wyników Pojawia się nadmiar gotówki Forma działania staje się ważniejsza od samego działania Od zaangażowania do konformizmu Od przebaczenia do prośby o pozwolenie W firmie zaczynają rządzić finansiści i prawnicy Władza należąca do pracowników liniowych zostaje przejęta przez korporację Odpowiedzialność kontra władza Organizacja kieruje zarządzającymi, a nie zarządzający organizacją Pęd czy siła rozpędu? Zmiana lidera nie pomaga Wewnętrzni konsultanci nie pomagają Od koncentracji na sprzedaży do koncentracji na zysku Od klientów do grup interesów Od gotówki do polityki Ku przestrodze: jak pracownicy omijają firmowe wskaźniki? Tym, czego nie da się zmierzyć, nie da się zarządzać Nieważna jakość, ważna ilość - czyli realizacja wskaźników ponad wszystko Wskaźniki niemierzalne, ale przekładające się na ocenę Fałszowanie wskaźników jakości obsługi klienta Syndrom nieuczciwego taksówkarza Prawo Parkinsona w pracy "Delegowanie" pracy na zewnątrz Sprzedaż ilościowa, czyli liczy się tylko cel Oceny okresowe jako pole do nadużyć Jak radzić sobie z patologicznymi działaniami pracowników? (315) Rozdział 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania Refleksyjna praktyka - lessons learned Postępowanie w przypadku potknięć i błędów pracownika Nie ma wiedzy i doświadczenia bez popełniania błędów Nie ma błędów, są tylko informacje zwrotne Ten, kto nic nie robi, nigdy nie popełnia błędów Osoby, które popełniają najwięcej błędów, odnoszą największe sukcesy "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań" (T. Edison) Szkolenia i inne formy rozwoju w organizacji Zanim podejmiesz decyzję o rozwoju Rola i efektywność szkoleń w organizacji Czas trwania szkolenia a jego efektywność Jak zwiększyć efektywność szkoleń? Aktywne szkolenie - tak, ale... Dopasowanie szkolenia do potrzeb uczestników Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką Uwaga na wartości i przekonania Nastawienie uczestników do programów rozwojowych Krzywa zapamiętywania jest nieubłagana Brak odpowiedzialności za rezultaty Brak utrwalenia wiedzy po działaniu rozwojowym Negatywne przekonania uczestników programów rozwojowych Najczęściej popełniane błędy ograniczające zaangażowanie uczestników programów rozwojowych Brak konsultacji i omówienia programu działań z pracownikami Brak profesjonalnego sprecyzowania potrzeb rozwojowych pracowników Kierownictwo nie wie, czego wymagać Złe wzorce ze strony liderów (formalnych i nieformalnych) Działanie rozwojowe ma zastępować interwencję kierownika Perspektywa firmy organizującej programy rozwojowe Działanie rozwojowe nie powinno być jednorazową wycieczką Zbuduj system szkoleń Mierzenie efektywności działań rozwojowych Wiedza jak mikroskop trzymany w szafie Jak współpracować z firmą doradczo-szkoleniową? Badanie potrzeb rozwojowych Otwartość na konsultowanie programu Dopasowanie prowadzących proces do grupy Know-how firmy szkoleniowej Niektóre firmy obiecują zbyt wiele Wartości, którymi kieruje się firma Brak zapoznania się ze specyfiką grupy (rutynowe podejście) Zbyt dużo wiedzy w krótkim czasie (331) Możliwość dopasowania modułów do swoich potrzeb Propozycja odmiennych rozwiązań niż szkolenie Blended learning Korzyści ze stosowania blended learning Synergia jest możliwa wtedy, kiedy mamy właściwych ludzi na pokładzie Dobre relacje pomiędzy menedżerem a pracownikiem dają efekt synergii Uwzględnianie opinii i pomysłów pracowników a efekt synergii Efektem zaangażowania pracowników jest przyspieszenie procesów wewnątrz firmy Efektywne zarządzanie zmianą zwiększa pewność jej wdrożenia Kultura zarządzania oparta na zaufaniu Zaangażowanie pracowników firmy w poszukiwania innowacyjnych rozwiązań Wartości organizacyjne spójne z rzeczywistymi działaniami firmy Zarządzanie efektywnością pracowników a budowanie zaangażowania w cele firmy Skuteczne przywództwo i efektywna praca zespołowa wzmacniają efekt synergii Rozwój organizacji, czyli spojrzenie w przyszłość Zdrowa organizacja jako efekt zaangażowania pracowników Uczenie się organizacji jako efekt synergii Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy Proactive people - proaktywni ludzie siłą organizacji Relationship - budowanie wartościowych relacji z pracownikami Openness - otwartość na opinie pracowników Accelerate - przyspieszanie procesów w organizacji Change - zarządzanie oparte na zmianie Trust - praca oparta na zaufaniu Innovation - zaangażowanie pracowników w poszukiwanie innowacji Values - wartości w życiu organizacyjnym Efficiency - nastawienie na wydajność Teamwork - praca zespołowa OD Process - systemowe myślenie o rozwoju organizacji Organization (healthy) - zdrowa organizacja Learning - uczenie się organizacyjne Synergy - synergia wszystkich obszarów Pro Active Wdrożenie zespołów samozarządzających się w organizacji Przykłady firm turkusowych i stosujących samozarządzanie Polskie "turkusy" o sobie.
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 160
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Weg zur finanziellen Freiheit.
Miejsce wydania na podstawie siedziby wydawnictwa.
Analiza: jak kształtują się twoje finanse? 1.Czego tak naprawdę chcesz? 2.Czym jest odpowiedzialność? 3.Czy zdobycie miliona to cud? 4.Dlaczego więcej ludzi nie jest zamożnych? 5.Co tak naprawdę myślisz o pieniądzach? Praktyczne wskazówki, jak zdobyć pierwszy milion 6.Długi 7.Jak możesz zwiększyć swój dochód? 8.Oszczędzanie - płacenie samemu sobie 9.Cud odsetek składanych 10.Dlaczego trzeba pomnażać pieniądze? 11.Zasady dla inwestorów i spekulantów 12.Finansowa osłona, finansowe bezpieczeństwo i finansowa wolność 13.Mentor i sieć ekspertów 14.Pieniądze można siać Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151464 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The essentials of theory U : core principles and applications.
CZĘŚĆ i. Ramy postrzegania pola 1.Martwy punkt Trzy podziały Martwy punkt Stojąc przed czystym płótnem Przyjazd do MIT Nauka na podstawie wyłaniającej się przyszłości Budowanie inkubatora Pola społeczne 2.Teoria U — forma podąża za świadomością Sprawić, by system ujrzał sam siebie Przebłysk wizji Proces — trzy posunięcia Sondowanie głębszych obszarów Trzy narzędzia wewnętrznego poznania Trzej wrogowie spotykani w podróży po lewej stronie U Dwie bariery w drodze ku górze U Presensja i absensja 3.Macierz ewolucji społecznej Gramatyka pól społecznych Uczestniczenie Rozmawianie Organizowanie Koordynowanie i nadzór Z pola 1. na pole 4. — podróż przez inwersję Sprawianie, by system wyczuwał i widział samego siebie 4.Ucho igielne „Wiążę z tobą wielkie nadzieje" Reintegracja materii i umysłu Podstawy myślenia systemowego Przez igielne ucho Inwersja relacji system - ja Od reakcji do regeneracji CZĘŚĆ II. Oparta na świadomości metoda wdrażania zmian systemowych 5.Jeden proces, pięć ruchów — tworzenie innowacji na podstawie przyszłości Współinicjowanie. Odkrywanie wspólnej intencji Współwyczuwanie — oglądanie rzeczywistości ze skrajów systemu Presensja — nawiązywanie kontaktu z naszym największym przyszłym potencjałem Współtworzenie — krystalizowanie i prototypowanie nowych rozwiązań Współkształtowanie — rozwijanie ekosystemów innowacji CZĘŚĆ III. Narracja ewolucyjnej zmiany społecznej 6.Aktualizowanie systemu operacyjnego społeczeństwa Ekonomia 4.0 Demokracja 4.0 Podejście międzysektorowe 4.0 Laboratorium 4.0 7.Powrót do korzeni Z podziękowaniami dla wschodnioniemieckiego KGB Trzymać obrany kurs „Nie możemy tego nie zrobić!" U.lab Zaangażuj się 0 Presencing Institute
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152674 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The man who mistook his job for is life : how to thrive at work by leaving your emotional baggage behind.
Bibliografia na stronach 311-315.
Pracujesz po godzinach, żeby pokazać, że jesteś niezastąpiony? Kiedy oddajesz projekt, czujesz, jakby od jego oceny zależało całe twoje życie? Wydaje ci się, że twoje zawodowe sukcesy to tylko wynik szczęśliwego trafu? Brzmi znajomo? Od syndromu oszusta przez lęk przed konfliktem do zagrożeń perfekcjonizmu – oto książka o tym, co dzieje się z naszą psychiką w pracy i jak nawet największego profesjonalistę obciąża jego własny bagaż emocjonalny. W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki, jak poradzić sobie z emocjami w pracy – zarówno własnymi, jak i współpracowników i szefów. Nauczysz się konstruktywnie reagować na krytykę i nie projektować swoich lęków na kolegów. Dzięki niej rozpoznasz problemy i podejmiesz działania, które sprawią, że w końcu przestaniesz sabotować swoją karierę. Naomi Shragai – psycholożka biznesu, terapeutka, konsultantka biznesowa i executive coach. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów w środowisku pracy. Jej teksty o psychologicznych aspektach życia zawodowego regularnie publikowane są w prestiżowym czasopiśmie „Financial Times”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152839 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności