Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(105)
Forma i typ
Książki
(104)
Publikacje fachowe
(89)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(82)
dostępne
(56)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(27)
Biblioteka WEiZ
(58)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Sałbut Bartosz
(6)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Hoffman Reid (1967- )
(2)
Hrycak Adam
(2)
Janus Adam
(2)
Kapica Aldona
(2)
Kotowska Beata
(2)
Lankamer Karol
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Nowak Mariusz (ekonomia)
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sitko Jacek
(2)
Sitko-Lutek Agnieszka
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Stępień Radosław (adwokat)
(2)
Szpakowski Mirosław K
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(2)
Wagner Natalia
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Łapko Aleksandra
(2)
Świerczewska-Opłocka Agnieszka
(2)
Abela Andrew V. (1965- )
(1)
Antoszek Tomasz P
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barański Robert
(1)
Bekas Robert
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Natalia
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brunson Russell
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burtowy Michał
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Błach-Bujak Barbara
(1)
Capizzi Joseph Edward
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cichy Janusz (ekonomia)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cohen June
(1)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarecki Jacek
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Czub Krzysztof (prawo)
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dudała Rafał (1975- )
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dynerowicz Michał
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Barbara (finanse)
(1)
Fawcett Tom
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flynn Pat
(1)
Folga Jacek
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hain-Kotowska Małgorzata
(1)
Hamrol Anna
(1)
Hebda Marta (ochrona środowiska)
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jabłonka Dorota
(1)
Jacyna-Gołda Ilona
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(82)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(103)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(105)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1864)
Menedżerowie
(246)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Przynależność kulturowa
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie
(13)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Działalność gospodarcza
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Sukces
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Decyzje
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przywództwo
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
E-konsumenci
(3)
Google
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing doświadczeń
(3)
Menedżerowie
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Prawo własności intelektualnej
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Analiza danych
(2)
Analiza finansowa
(2)
Biznes
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Innowacje
(2)
Kierowcy zawodowi
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Prawo przewozowe
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Prawo upadłościowe
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płynność finansowa
(2)
Rentowność
(2)
Savoir-vivre
(2)
Spedycja
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Spółki cywilne
(2)
Spółki jawne
(2)
Spółki komandytowe
(2)
Spółki komandytowo-akcyjne
(2)
Spółki partnerskie
(2)
Spółki z o.o.
(2)
Start-up
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transport drogowy
(2)
Turystyka zdrowotna
(2)
Upadłość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
BDO (rejestr)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Blog
(1)
Budowa i konstrukcje
(1)
Cementownia
(1)
Cementownia Chełm
(1)
Cemex Polska
(1)
Controlling
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Data mining
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Design thinking
(1)
Temat: czas
2001-
(47)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
19089-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(40)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Wielka Brytania
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(42)
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(18)
Monografia
(17)
Materiały pomocnicze
(9)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(4)
Poradniki
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(71)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Transport i logistyka
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Ochrona środowiska
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-298.
Dla prawników, przedstawicieli administracji publicznej, obywateli, przedsiębiorców, studentów kierunków prawo, administracja i zarządzanie.
Społeczeństwo informacyjne i administracja publiczna w dobie Internetu Ewolucja społeczeństwa informacyjnego i podstawowe pojęcia Społeczeństwo globalnej informacji w UE Usługa społeczeństwa informacyjnego Implementacja społeczeństwa informacyjnego w Polsce Elektroniczna administracja publiczna Definicja i istota elektronicznej administracji publicznej Kształtowanie się elektronicznej administracji publicznej i jej rola w budowaniu społeczeństwa informacyjnego Skutki kształtowania elektronicznej administracji publicznej Źródła prawa elektronicznej administracji publicznej Informatyzacja postępowania administracyjnego Usługi elektronicznej administracji publicznej Ewolucja w zakresie świadczenia usług przez administrację publiczną Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej - e-PUAP Elektroniczna skrzynka podawcza Wybrane platformy świadczące e-usługi dla obywateli i przedsiębiorców Dokument elektroniczny Usługi uwierzytelnienia Elektroniczne zarządzanie dokumentacją. Archiwum elektroniczne Rejestry publiczne Dostęp do informacji będących w posiadaniu administracji Zasady leżące u podstaw prawa dostępu do informacji Idee demokratyczne a dostęp do informacji Wolność wypowiedzi Zasada jawności. Zasada zaufania obywateli do państwa 196. Zasada równości w dostępie do informacji Pojęcie informacji publicznej Dostęp do informacji w prawie międzynarodowym Dostęp do informacji publicznej w Unii Europejskiej Gwarancja dostępu do informacji w prawie polskim Geneza prawa dostępu do informacji publicznej w Polsce Konstytucyjne podstawy prawa dostępu do informacji publicznej Zakres podmiotowy i przedmiotowy prawa dostępu do informacji publicznej Realizacja prawa dostępu do informacji publicznej Biuletyn Informacji Publicznej i centralne repozytorium Centralne repozytorium Ograniczenie dostępu do informacji publicznej Ochrona informacji niejawnych i innych tajemnic ustawowo chronionych Ochrona danych osobowych Tajemnica przedsiębiorcy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII F 13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Dla studentów kierunków biznesowych i menedżerskich.
Teoria przedsiębiorczości 1.Przedsiębiorczość: wartości i odpowiedzialność. Retrospekcje i postulaty Wojciech W. Gasparski 2.Przedsiębiorca - wyjście z firmy. Motywy oraz potencjalne strategie wyjścia Izabela Kotadkiewicz 3.Kiedy ludzie podejmują działalność gospodarczą? Artur Domurat 4.Międzynarodowy wymiar polskiej przedsiębiorczości Jerzy Cieślik Etyka przedsiębiorczości 5.Wzór godziwego kupca a kluczowe pojęcia etyki przedsiębiorczości. Dziedzictwo czasów sprzed wyodrębnienia się dyscypliny ekonomii od etyki Marcin W. Bukata 6.Rozważania o programach etycznych przedsiębiorstw. Od inspiracji do formalizacji Dariusz Bąk 7.Etyczny i zrównoważony ład korporacyjny Robert Sroka 8.Jakie są cnoty moralne przedsiębiorcy/menedżera? Dominik Stanny Odpowiedzialność przedsiębiorcy 9.Zrównoważone innowacje w przedsiębiorczości Marta Wojtyra-Perlejewska 10. Przedsiębiorczość zrównoważonego rozwoju Bolesław Rok
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 47
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154493 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154494 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / redakcja naukowa Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - 3. wydanie rozszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 551 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uzupełnieniem lektury jest film Kraken v. Kraken. Adres dostępu na 4 s. okładki, kod aktywacyjny w książce.
Dla wszystkich osób zainteresowanych mediacją i efektywnym rozwiązywaniem sporów, w tym zwłaszcza do: przedsiębiorców i menedżerów, sędziów, notariuszy, adwokatów, radców prawnych, aplikantów, studentów a także do mediatorów.
Pojęcie mediacji 1.5. Alternatywne metody rozwiązywania sporów (ADR) 1.6. Podstawowe modele rozwiązywania i rozstrzygania sporów 1.7. Mediacje a negocjacje 1.8. Mediacje a arbitraż 1.9. Mediacje a proces sądowy 1.10. Skłanianie stron do ugody przez sędziego lub arbitra 1.11. Specyfika mediacji Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji 2.2. Mediacja w późnej starożytności - porozumienia z Egiptu z VI w. n.e. 2.3. Państwa o długiej tradycji mediacji: Chiny i Japonia 2.3.1. Historia mediacji w Chinach 2.3.2. Historia mediacji w Japonii 2.4. Historia mediacji w Europie 2.5. Historia współczesnej mediacji w Stanach Zjednoczonych 2.6. Współczesna mediacja w Europie Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Polubowne rozwiązywanie sporów w dawnej Polsce 3.1.3. Mediatorzy i sędziowie polubowni 3.1.4. Postępowanie polubowne 3.2. Sądownictwo polubowne i mediacja na ziemiach polskich w XIX i XX w. 3.2.1. Tradycje staropolskiego sądownictwa polubownego w XIX w. 3.2.2. Nowe zasady i instytucje przełomu XIX i XX stulecia Konflikt 4.3.1. Zmiany konfliktu w czasie 4.3.2. Chronologia powstawania konfliktu według Deutscha i według Pondy'ego 4.6. Style radzenia sobie z konfliktem 4.7. Pozytywny wymiar konfliktu Konflikty w organizacjach - organizacje w konfliktach 5.1. Człowiek i organizacje 5.3. Organizacja - przestrzeń konfliktów 5.4. Organizacja jako strona konfliktów 5.5. Rozwiązywanie konfliktów organizacyjnych 5.6. Systemowe zarządzanie konfliktami organizacyjnymi Komunikacja interpersonalna 6.1. Komunikacja jako istota działań mediacyjnych 6.2. Najistotniejsze zagadnienia z zakresu komunikacji w mediacji 6.3. Podstawy konstruktywnego porozumiewania się 6.4. Nawiązanie dobrego kontaktu ze stronami Umiejętności komunikacyjne niezbędne mediatorowi Techniki aktywnego słuchania 6.5.2. Techniki budowania dobrej atmosfery 6.6. Kierowanie przebiegiem rozmowy 6.8. Rola ciszy 6.9. Komunikacja niewerbalna 6.9.1. Zachowania niewerbalne a dominacja 6.9.2. Spojrzenia i kontakt wzrokowy 6.9.3. Interpretacja reaktywności Negocjacje 7.2.1. Negocjacje transakcyjne i rozjemcze 7.2.2. Negocjacje dystrybucyjne i kooperacyjne 7.2.3. Style negocjacyjne 7.3. Przygotowanie do negocjacji 7.4. BATNA 7.6. Prawnik jako negocjator Zasady mediacji 8.2. Zasada dobrowolności 8.3. Bezstronność i neutralność mediatora 8.4. Poufność mediacji 9.2.1. Mediacja facylitatywna i mediacja ewaluatywna 9.2.2. Mediacja oparta na interesach stron i mediacja transformatywna 9.2.3. Mediacja narratywna (narrative mediation) 9.2.4. Mediacja humanistyczna (humanistic mediation) 9.2.5. Mediacje sądowe i mediacje umowne Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach zebranie informacji na temat - określenie celu (celów) mediacji plan mediacji logistyka mediacji analiza przebiegu i wyniku mediacji Etapy mediacji Czynniki wpływające na przebieg mediacji 11.2.2. Otwarcie mediacji - spotkanie wspólne 11.2.5. Ustalanie kwestii do dyskusji. Ustalanie kolejności omawianych kwestii 11.2.6. Tworzenie propozycji ugodowych (opcji rozwiązania sporu) 11.2.7. Osiąganie porozumienia 11.2.8. Spisanie ugody Kwestie etyczne w mediacji 12.2. Bezstronność, neutralność, poufność - przykład Anny i Michała 12.3. Inne istotne zagadnienia etyczne 12.4. Wybrane kodeksy etyczne Kwestie kulturowe w mediacji 13.2. Komunikacja w kontaktach międzykulturowych 13.2.1. Styl komunikacji 13.2.2. Indywidualizm - kolektywizm 13.2.3. Dystans władzy 13.2.4. Niewerbalne aspekty komunikacji międzykulturowej 13.3. Konflikt międzykulturowy 13.4. Odmienne podejścia do rozwiązywania konfliktu Mapa kultury Mediator: role, umiejętności, osobowość 14.2. Role mediatora 14.2.1. Pomoc stronom we wzajemnej komunikacji 14.2.2. Czuwanie nad przebiegiem mediacji 14.2.3. Mediator jako nauczyciel 14.2.4. Pomaganie stronom w kreowaniu nowych wartości i ograniczanie postaw roszczeniowych 14.2.5. Uzmysłowienie stronom skutków niezawarcia ugody 14.2.6. Rola mediatora w zakończeniu sporu 14.3. Umiejętności potrzebne do prowadzenia mediacji 14.4. Osobowość mediatora Mediacja w sprawach cywilnych 15.1. Regulacje mediacji 15.2. Podstawowe założenia regulacji mediacji w sprawach cywilnych w prawie polskim 15.3. Umowa o mediację 15.4. Mediacje ze skierowania sądu 15.5. Mediator 15.6. Ugoda zawarta przed mediatorem 15.7. Wpływ mediacji na bieg terminów przedawnienia. Daty wszczęcia i zakończenia mediacji 15.8. Zasada poufności mediacji Mediacja w sporach konsumenckich 16.2. Specyficzne cechy mediacji w sporach konsumenckich i wymagania wobec mediatorów zaangażowanych w tę mediację 16.3. Rola i regulacja mediacji w ramach konsumenckiego ADR w Unii Europejskiej 16.3.2. Konsumenckie ADR w Europie 16.3.3. Regulacja konsumenckiego ADR na poziomie Unii Europejskiej 16.4. Mediacja konsumencka w Polsce przed przyjęciem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich 16.4.2. Mediacja konsumencka prowadzona przez inspektorów Inspekcji Handlowej 16.4.3. Inne podmioty zaangażowane w mediację konsumencką 16.4.4. Koszty mediacji 16.5. Zmiany przyjęte w celu implementacji dyrektywy unijnej o ADR w sporach konsumenckich i ich potencjalny wpływ na mediację konsumencką Mediacja w sprawach rodzinnych 17.1. Mediacja rodzinna jako szczególna postać mediacji cywilnej 17.2. Mediacja umowna i mediacja sądowa 17.2.1. Specyfika mediacji umownej w sprawach rodzinnych 17.2.2. Specyfika mediacji ze skierowania sądu w sprawach rodzinnych Pozycja i rola mediatora 17.4. Szczególne aspekty prowadzenia mediacji rodzinnej 17.4.1. Standardy prowadzenia mediacji rodzinnej 17.4.2. Dziecko w mediacji 17.4.3. Bezpośredni udział dziecka w mediacjach - ryzyko i korzyści 17.5. Porozumienie o sposobie wykonywania władzy rodzicielskiej 17.5.1. Porozumienie rodzicielskie a rozwój mediacji 17.5.2. Porozumienie rodzicielskie - treść i moc obowiązująca Mediacja w sprawach karnych 18.2. Mediacja w prawie europejskim 18.3. Podstawy prawne mediacji w polskim procesie karnym 18.4. Postanowienie o skierowaniu sprawy do postępowania mediacyjnego 18.5. Mediator Przebieg postępowania mediacyjnego 18.7. Wpływ mediacji na postępowanie karne 18.8. Kwalifikowanie sprawy do postępowania mediacyjnego Mediacja w sprawach nieletnich 19.2. Wprowadzenie mediacji w sprawach nieletnich w prawie polskim 19.4. Ocena mediacji w sprawach nieletnich i perspektywy jej rozwoju Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy 20.1. Mediacja jako jedna z metod ugodowego likwidowania indywidualnych sporów z zakresu prawa pracy 20.1.2. Pojęcie indywidualnego sporu z zakresu prawa pracy 20.1.3. Metody likwidowania indywidualnych sporów z zakresu prawa pracy 20.1.4. Mediacja w sporach z zakresu prawa pracy - podstawa prawna 20.1.5. Doniosłość zasady ugodowego rozwiązywania sporów w sprawach z zakresu prawa pracy 20.1.6. Zalety mediacji dla stron stosunku pracy 20.1.7. Bariery dla stosowania mediacji w sprawach z zakresu prawa pracy 20.2. Mediacja jako metoda rozwiązywania sporów zbiorowych 20.2.1. Pojęcie sporu zbiorowego - przedmiot, specyfika 20.2.2. Tryb rozwiązywania sporów zbiorowych - etapy 20.3. Misje dobrej woli Mediacja w konfliktach społecznych 21.2.1. Mapa konfliktu: kto z kim o czym będzie rozmawiał i co z tego wynika 21.2.2. Wiedza i pozycja ekspertów przy stole mediacyjnym, czyli kto wie najlepiej 21.2.3. Zasady (ground rules), czyli nie tylko, o czym mowa, ale i w jaki sposób 21.2.4. Organizacja pracy mediatora, czyli co dwie głowy, to nie jedna 21.3. Konflikt społeczny a konflikt trudno rozwiązywalny, czyli gdy wydaje się, że wszystko pójdzie gładko Mediacja w prawie administracyjnym 22.2. Mediacja w postępowaniu administracyjnym 22.2.1. Cele mediacji w postępowaniu administracyjnym 22.2.2. Przedmiot mediacji w postępowaniu administracyjnym 22.2.3. Inicjowanie mediacji administracyjnej 22.2.4. Kierowanie sprawy do mediacji 22.2.5. Prowadzący postępowanie mediacyjne 22.2.8. Dalszy bieg postępowania administracyjnego 22.3. Postępowanie mediacyjne przed sądami administracyjnymi w Polsce 22.3.1. Cele sądowoadministracyjnego postępowania mediacyjnego 22.3.2. Zakres spraw podlegających załatwieniu w postępowaniu mediacyjnym 22.3.3. Inicjowanie mediacji sądowoadministracyjnej 22.3.4. Prowadzący postępowanie mediacyjne 22.3.5. Przebieg mediacji 22.3.6. Ustalenia w toku postępowania mediacyjnego 22.3.7. Dalszy bieg postępowania sądowoadministracyjnego 22.4. Perspektywy mediacji w prawie administracyjnym Mediacje i inne "praktyki naprawcze" w środowisku szkolnym 23.2. Specyfika konfliktów w środowisku szkolnym 23.3. "Podejście naprawcze" do rozwiązywania konfliktów w szkole 23.4. Wdrażanie "praktyk naprawczych" w środowisku szkolnym 23.5. Praktyki naprawcze - czyli co konkretnie? Mediacja w sporach akademickich 24.2. Spory akademickie 24.3. Płaszczyzny konfliktów na uczelniach 24.4. Spory, do jakich dochodzi na uczelniach 24.5. Sposoby rozwiązywania sporów akademickich na polskich uczelniach 24.6. Rozwiązywanie sporów akademickich za pomocą alternatywnych metod 24.9. Instytucja ombudsmana (rzecznika akademickiego) w Polsce Mediacja a prawnicy 25.2. Badania psychologiczne dotyczące osobowości prawników 25.3. Prawo w mediacji 25.4. Rola prawników w mediacji 25.4.1. Prawnicy jako pełnomocnicy stron w mediacji 25.4.2. Informowanie klientów o mediacji 25.4.3. Identyfikacja celów mediacji 25.4.4. Obiektywna ocena sprawy przed podjęciem decyzji o mediacji 25.4.5. Czas przystąpienia do mediacji 25.4.6. Wybór mediatora 25.4.7. Pomoc prawnika w przygotowaniu dokumentacji dla mediatora 25.4.8. Zapewnienie udziału właściwych osób 25.4.9. Przygotowanie planu mediacji 25.4.10. Przygotowanie klienta do mediacji 25.5. Zmiana podejścia do wykonywania zawodów prawniczych Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution 26.2.1. SquareTrade 26.2.2. Smartsettle 26.2.3. Zautomatyzowane systemy ODR 26.3. Zalety ODR 26.3.1. Wygoda użytkowania 26.3.2. Asynchroniczna komunikacja 26.3.3. Niski koszt 26.3.4. Rozwiązanie problemu różnych systemów prawnych stron 26.4. Wyzwania ODR 26.4.1. Komunikacja pisemna 26.4.3. Finansowanie 26.4.4. Ochrona prywatności i poufności 26.4.5. Kompetencje mediatorów 26.4.6. Kierunki rozwoju ODR Omówienie filmu Kraken v. Kraken 27.2. Co to jest mediacja i czemu służy przygotowanie do mediacji? 27.3. Jaka jest rola mediatora na poszczególnych etapach mediacji? 27.3.1. Jaką funkcję w mediacji spełnia ustalenie przebiegu mediacji? 27.3.2. Czemu służy ustalenie spraw porządkowych w mediacji? 27.3.3. Monolog czy dialog mediatora? 27.5. Czemu służy ustalenie kwestii? 27.6. W jaki sposób w mediacji realizowana jest zasada dobrowolności? 27.7. Jak w mediacji realizowana jest zasada bezstronności? 27.8. W jaki sposób mediator czuwa efektywnie nad przebiegiem mediacji? 27.9. W jaki sposób mediator ukierunkowuje uczestników mediacji na wypracowanie satysfakcjonującego ich rozwiązania? 27.10. Po jakie narzędzia sięga mediator? 27.10.1. Do czego i kiedy mediator wykorzystuje podsumowania? 27.10.2. Jaki cel spełnia dowartościowanie w mediacji? 27.10.3. W jaki sposób mediator wykorzystuje pytania otwarte? 27.10.4. Jak i kiedy mediator parafrazuje? Jakie narzędzia służą mediatorowi do zbadania możliwości zawarcia ugody i jej realnego wykonania? 27.12. Po jakie narzędzia mediator sięga w celu zmotywowania uczestników do kontynuowania negocjacji? 27.13. Jakie znaczenie w mediacji ma język stosowany przez mediatora? 27.14. W jaki sposób mediator radzi sobie z emocjami? 27.15. Czemu służą spotkania na osobności (spotkania indywidualne)? 27.16. Jaką rolę w mediacji odgrywają prawnicy i strony
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla pracowników działów kadr, menadżerów i przedsiębiorców, a także prawników oraz pracowników naukowych.
Rozdział 1. Restrukturyzacja jako ryzykowna zmiana – ryzyka społeczne i komunikacyjne Paweł Gniazdowski 1. Natura ryzyka biznesowego 2. Specyfika ryzyka restrukturyzacyjnego 3. Ryzyko prawne 3.2. Brak koordynacji korporacyjnego harmonogramu z przepisami lokalnymi 3.3. Brak świadomości przepisów związanych z reprezentacją pracowniczą 3.4. Problem ignorowania różnic między podmiotem biznesowym a prawnym 3.5. Pułapka skupiania się na pozytywach 3.6. Pułapki nadmiernej ostrożności prawnej 4. Ryzyko kontekstów 4.1. Uwagi wprowadzające 4.2. Kontekst dawnej obietnicy 4.3. Kontekst treści poprzednich zmian 4.4. Ryzyko kontekstów biznesowych 5. Ryzyko związane ze związkami zawodowymi i społecznością lokalną 6. Ryzyko odejść Rozdział 2. Jak minimalizować emocje, komunikując trudną zmianę? Maciej Mianowski 1. Dlaczego w praktyce to takie trudne? 2. Powody zmiany 2.1. Czy trzeba komunikować wszystkie? 2.2. Najtrudniejsze do podważenia 2.3. Budzące jak najmniej emocji 2.4. Nieuderzające osobiście w ludzi 3. Marketing w przekazie trudnej zmiany 4. Czy literalne trzymanie się prawa pomaga studzić emocje? 5. Informacja zwrotna wpływa na emocje 6. To, co się nie zmienia, jest równie ważne jak to, co się zmienia Rozdział 3. Rola kierowników/menedżerów liniowych podczas procesu restrukturyzacji – problem zaangażowania Piotr Kuron 1. Uwagi wprowadzające 2. Postrzeganie menedżera liniowego w czasie spokoju 3. Postrzeganie menedżera liniowego w czasie niepokoju 4. Dlaczego zarządy obawiają się włączenia kierowników liniowych do procesów restrukturyzacji? 5. Dlaczego kierownicy się nie angażują? 6. Jak w rozsądny sposób włączyć kierowników do procesu zmiany? 7. Dlaczego menedżerowie liniowi są krytycznie ważną grupą dla powodzenia restrukturyzacji? Rozdział 4. Diagnostyka, czyli o celach i metodach oceniania kompetencji pracowników podczas restrukturyzacji Agnieszka Jagiełka 1. Czy ocenianie jest konieczne? 2. Kryteria do wytypowania zwalnianych pracowników 3. Selekcja negatywna czy wyłonienie przyszłych talentów? 4. Co i jak warto oceniać? 5. Postawa i motywacja – jak mogą się zmieniać w procesie restrukturyzacji? 6. Lęk przed oceną w procesie restrukturyzacji Rozdział 5. Reskilling i upskilling – kogo, czego i kiedy można nauczyć? Milena Kosińska 1. Zmieniający się świat 2. Krótkie wprowadzenie do idei lifelong learning 3. Czym zatem jest reskilling i upskilling? 4. Kogo i czego można uczyć? 5. Jak wdrożyć reskilling i upskilling z uwzględnieniem różnorodnych potrzeb? Rozdział 6. Wyzwania formalne, prawne i praktyki rozstaniowe Paweł Gniazdowski, Agnieszka Jagiełka 1. Uwagi wprowadzające 2. Kontekst prawny 3. Benefity związane z odejściem – perspektywa pracownika 3.2. Korzyści finansowe 3.3. Wsparcie w poszukiwaniu nowej pracy 3.4. Inne benefity Rozdział 7. Outplacement – kiedy przydaje się przy restrukturyzacji? Agnieszka Jagiełka 1. Uwagi wprowadzające 2. Outplacement wciąż nie taki powszechny 3. Zakres outplacementu 4. Komu naprawdę jest potrzebny outplacement? 5. Outplacement z urzędem pracy, realizowany siłami wewnętrznymi czy z pomocą zewnętrznej firmy doradczej? 6. Restrukturyzacja z outplacementem czy bez? Rozdział 8. Program dobrowolnych odejść – niedoceniane narzędzie trudnych zmian Piotr Kuron, Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. PDO – kontekst prawny 3. Kontekst organizacyjny i kulturowy PDO 4. Praktyki realizacji „nowoczesnych” PDO 5. Wybór modelu realizacji 6. Jaką przyszłość ma PDO? Rozdział 9. Utrzymanie kluczowych pracowników podczas restrukturyzacji Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. Definicja kluczowego pracownika 3. Powody utraty kluczowych pracowników w okresie restrukturyzacji 3.1. Zagrożenia prawne 3.2. Utrata uwagi menedżerów 3.3. Atmosfera niepewności i chaosu 3.4. Spadek morale 3.5. Wizerunkowe perturbacje 3.6. Oddziaływania zewnętrzne 3.7. Stosunek do zmiany 4. Metody zapobiegania odejściom 4.1. Uwagi ogólne 4.2. Bonusy retencyjne 4.3. Wczesne dzielenie się informacjami o restrukturyzacji 4.4. Indywidualne rozmowy wkrótce po zakomunikowaniu restrukturyzacji 4.5. Zaproszenie do współtworzenia rzeczywistości po restrukturyzacji Rozdział 10. Specyficzne wyzwania integracji kultur po fuzjach i przejęciach Paweł Gniazdowski 2. Wyzwanie pierwsze – kto z kim się łączy 3. Wyzwanie drugie – kto odchodzi, kto zostaje 4. Wyzwanie trzecie – integracja kultur 5. Łączenie typów kultur 6. Łączenie kultur podobnych – kultura roli 7. Łączenie kultur zadania Rozdział 11. Praktyki restrukturyzacyjne w Europie i na świecie Piotr Kuron, Paweł Gniazdowski 1. Uwagi wprowadzające 2. Rosnące znaczenie programów dobrowolnych odejść 3. Wsparcie outplacementowe 4. Rola menedżerów w procesach reorganizacyjnych 5. Praktyki restrukturyzacyjne w poszczególnych krajach 6. Państwa o relatywnie niskim poziomie regulacji 6.1. Wielka Brytania 6.2. Norwegia, Szwecja i Dania 6.3. Szwajcaria 7. Państwa o wyższym poziomie regulacji 7.1... Niemcy 7.2. Francja 7.3. Hiszpania 8. Kraje o wysokiej złożoności projektów restrukturyzacyjnych 8.1. Belgia i Holandia 8.2. Włochy 9. Kraje pozaeuropejskie Rozdział 12. Restrukturyzacje przyszłości – jak będą wyglądały za 5–10 lat Paweł Gniazdowski 2. Wpływ regulacji i polityki 3. Zmiana lub podnoszenie kwalifikacji zamiast restrukturyzacji 4. Scenariusz końca wzrostu gospodarczego 5. Rozwój programów przygotowujących pracowników do zmian 6. „Dożywotnie” pakiety odprawowe 7. Częściej, ale na mniejszą skalę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152475 N, 152476 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 156-161.
Efektywne planowanie pracy własnej Praca metodą projektu Efektywna komunikacja w zespole rozwiązywanie problemów Podejmowanie decyzji Motywowanie Ocena pracowników Delegowanie uprawnień
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 167
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155318 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155547 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155548 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Leasing / Jacek Grzywacz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020. - 185 stron : wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 183-185.
Rozdział I. Leasing w teorii 1. Różnorodność definicyjna 2. Historyczne ujęcie leasingu 2.1. Doświadczenia światowe 2.2. Zwięzła historia leasingu w Polsce 3. Uczestnicy transakcji leasingowej 4. Odmiany leasingu 4.1. Różnorodność klasyfikacyjna 4.2. Leasing finansowy i operacyjny 4.3. Leasing bezpośredni i pośredni 4.4. Inne odmiany leasingu 5. Pozytywne cechy leasingu oraz istniejące ograniczenia 5.1. Zalety leasingu dla korzystającego i finansującego 5.2. Zagrożenia dla korzystającego związane z leasingiem Rozdział II. Zasady funkcjonowania umów leasingowych 1. Ogólne warunki umowy i jej uczestnicy 2. Treść umowy leasingu 3. Różnorodność przedmiotów leasingu 4. Finansujący i korzystający - zakres praw i obowiązków 5. Wybór leasingodawcy Rozdział III. Prawne uregulowania leasingu 1. Leasing w Kodeksie cywilnym 2. Znaczenie regulacji międzynarodowych 3. Leasing a umowy o podobnym charakterze 3.1. Leasing a kredyt bankowy 3.2. Inne formy finansowania w porównaniu z leasingiem 4. Przepisy prawno-podatkowe 4.1. Podatek dochodowy w leasingu 4.2. Amortyzacja 4.3. Leasing w ustawie VAT Rozdział IV. Sprawozdawczość finansowa leasingu 1. Księgowe ujęcie leasingu 2. Podatkowe a bilansowe ujęcie leasingu 3. Leasing finansowy i operacyjny w księgach rachunkowych 4. Leasing w Międzynarodowych Standardach Rachunkowości Rozdział V. Rynek leasingu w Polsce 1. Historyczno-prawne uwarunkowania rozwoju leasingu w Polsce 2. Przedsiębiorstwa leasingowe 3. Struktura i rozwój polskiego rynku leasingu 4. Możliwość oceny opłacalności wykorzystania leasingu 4.1. Kalkulacja opłacalności leasingu oparta na wybranych, porównawczych metodach ilościowych 4.2. Przydatność analizy jakościowej 5. Perspektywy rozwoju polskiego leasingu w świetle zachodzących zmian w gospodarce
Sygnatura czytelni BMW: VI I 276 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XI E 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150254 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6278 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Portal Ochrony Środowiska.
Podstawa prawna na stronach 116-117.
1.Najnowsze zmiany w BDO 2.Planowane zmiany w zakresie opakowań i produktów 3.Kogo dotyczy BDO 4.Dostęp do BDO 5.Logowanie i przypisanie konta 6.Rejestracja w BDO 7.Wniosek aktualizacyjny do BDO 8.Wniosek o wykreślenie z BDO 9.Ewidencja odpadów w BDO 10.Użytkownicy systemu 11.Jak uzyskać podpis elektroniczny w BDO 12.Sprawozdania z gospodarki odpadami 13.Problemy techniczne z BDO - jak sobie z nimi poradzić 14.Kara od WIOŚ za brak wpisu do BDO 15.Podstawowe błędy w obsłudze BDO 16.Pytania Czytelników dotyczące BDO 17.Papierowa ewidencja odpadów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152511 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Czym jest blitzscaling? Oprogramowanie zjada (i ratuje) świat Typy skalowania Trzy zasady blitzscalingu Pięć etapów blitzscalingu Trzy podstawowe techniki blitzscalingu Nowatorstwo modelu biznesowego Maksymalizowanie wzrostu - 4 czynniki rozwoju Maksymalizowanie wzrostu - 2 ograniczenia rozwoju Sprawdzone wzorce modelu biznesowego Zasady innowacyjności modelu biznesowego Analiza kilku wielomiliardowych modeli biznesowych Masz już mocny, sprawdzony model biznesowy i co dalej? Część 3. Nowatorstwo strategii działania 125 Kiedy należy rozpocząć blitzscaling? Kiedy należy zakończyć blitzscaling? Czy blitzscaling jest konieczny? Blitzscaling jako proces iteracyjny Jak na poszczególnych etapach blitzscalingu zmienia się jego strategia? Jaka jest rola założyciela firmy na poszczególnych etapach blitzscalingu? Część 4. Nowatorskie zarządzanie Osiem kluczowych przejść Dziewięć nieintuicyjnych reguł blitzscalingu Ciągła potrzeba zmian Szersze spojrzenie na blitzscaling Blitzscaling poza branżą technologiczną Blitzscaling w dużych organizacjach Blitzscaling poza biznesem Blitzscaling w większej Dolinie Krzemowej Inne regiony, w których można obserwować blitzscaling Chiny krajem blitzscalingu Obrona przed blitzscalingiem Blitzscaling odpowiedzialny Blitzscaling w społeczeństwie Podstawowe zasady odpowiedzialnego blitzscalingu Spektrum reakcji Równoważenie odpowiedzialności i szybkości w trakcie rozwoju organizacji Dodatek A. Ujawnienie powiązań Dodatek B. Przykłady blitzscalingu Dodatek C. Eseje opracowane w ramach kursu CS183C
Sygnatura czytelni BMW: VI G 31 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149159 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6129 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Biznes, zarządzanie.
1. Dochodzenie do NIE 15 2. Rób rzeczy, które się nie skalują 47 3. Czym jest wielki pomysł 77 4. Projekt bez końca: kultura 111 5. Szybki wzrost, powolny wzrost 143 6. Naucz się oduczać 179 7. Zwracaj uwagę na to, co robią, a nie na to, co mówią 209 8. Sztuka pivotowania 241 9. Lideruj i jeszcze raz lideruj 271 10. Koń trojański 307
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152669 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Nowe technologie, biznes.
Co to znaczy być innowacyjnym? Pomiędzy zmysłami a technologią Od emotikonów do awatarów Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii Co to jest metaverse? Którędy do metaverse? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? Jak dotknąć tego, co wirtualne? Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR Jak powstaje metaverse? Potęga wizualizacji, czyli o roli Al w tworzeniu cyfrowego świata Połączone rzeczywistości Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady Jak zacząć? Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? Specjalizacja przyszłości.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154385 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154386 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria oceny efektywności sieci dostaw / Ilona Jacyna-Gołda. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 283, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 267-[278].
Dla studentów studiów inżynierskich i ekonomicznych (I i II stopnia), a także dla firm consultingowych, operatorów i przewoźników, przedsiębiorców.
1.Istota, funkcje i zadania systemów zaopatrzenia i dystrybucji 1.1.Wprowadzenie do systemów zaopatrzenia i dystrybucji 1.2.Zadania sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 1.2.1.Uwagi ogólne - uwarunkowania techniczno-organizacyjne reali¬zacji zadań w sieciach dostaw 1.2.2.Zadania realizowane w sferze zaopatrzenia 1.2.3.Zadania realizowane w sferze dystrybucji 1.3.Struktury systemów transportowo-magazynowych obsługi logistycznej przedsiębiorstwa 1.4.Problemy decyzyjne funkcjonowania sieci dostaw w systemach zaopatrzenia i dystrybucji 2.Wybrane zagadnienia inżynierii systemów zaopatrzenia i dystrybucji 2.1.Pojęcie inżynierii systemów w literaturze 2.2.Właściwości elementów i ich wpływ na systematykę systemów 2.3.Inżynieria systemów a trendy w rozwoju systemów zaopatrzenia i dystry¬bucji 2.4.Analiza systemowa w inżynierii systemów ZiD 3.Inżynieria a efektywność funkcjonowania systemów zaopatrzenia i dystrybucji 3.1.Pojęcie efektywności w kontekście inżynierii systemów 3.2.Rodzaje efektywności systemów zaopatrzenia i dystrybucji 3.3.Zasady ustalania miar i wskaźników pomiaru efektywności 3.4.Wybrane wskaźniki efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 4.Wybrane metody i narzędzia oceny efektywności funkcjonowania sieci dostaw w literaturze 4.1.Rodzaje metod oceny efektywności systemów 4.2.Metody oceny efektywności ekonomiczno-finansowej 4.3.Metody i algorytmy optymalizacji i możliwości ich zastosowania 4.4.Metody i narzędzia usprawniania procesów w sieciach dostaw 5.Uogólniony model decyzyjny oceny efektywności funkcjonowania sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 5.1.Identyfikacja elementów modelu 5.2.Struktura sieci dostaw 5.3.Parametryzacja elementów sieci dostaw 5.3.1.Parametryzacja elementów punktowych sieci dostaw 5.3.2.Parametryzacja elementów liniowych sieci dostaw 5.3.3.Potencjał techniczny i zasoby ludzkie 5.4.Zmienne decyzyjne modelu 5.5.Warunki brzegowe realizacji zadań w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 5.6.Wskaźniki i kryteria oceny efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 6.Wybrane modele decyzyjne oceny efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 6.1.Założenia ogólne - rodzaje modeli 6.2.Model MPHP-1 oceny sieci dostaw w sferze zaopatrzenia o strukturze hierarchicznej – dostawy pośrednie 6.3.Model MPHB-1 oceny sieci dostaw w sferze zaopatrzenia o strukturze hierarchicznej – dostawy bezpośrednie 6.4.Model MPHP-2 oceny sieci dostaw w sferze dystrybucji o strukturze hierarchicznej - dostawy pośrednie 6.5.Model MPHB-2 oceny sieci dostaw w sferze dystrybucji o strukturze hie-rarchicznej –dostawy bezpośrednie 6.6.Model MPRD-1 oceny sieci dostaw w sferze zaopatrzenia z rozproszony¬mi dostawcami 6.7.Model MPRD-2 oceny sieci dostaw w sferze dystrybucji z rozproszonymi odbiorcami 7.Algorytmy wyznaczania efektywnych przepływów ładunków w sieciach dostaw 7.1.Algorytm genetyczny wyznaczający efektywne przepływy ładunków w sieciach hierarchicznych 7.2.2.Opracowanie struktury chromosomu 7.2.3.Opracowanie funkcji przystosowania 7.2.4.Etapy reprodukcji chromosomu 7.2.5.Określenie krzyżowania i mutacji chromosomów 7.3.Algorytm mrówkowy wyznaczający efektywne przepływy ładunków w sieciach rozproszonych 7.4.Oprogramowanie komputerowe wspomagające wyznaczanie przydziału pojazdów do zadań 7.4.1.Dane dotyczące aplikacji komputerowej 7.4.2.Funkcjonalności użytkowe programu 8. Praktyczne przykłady zastosowania modeli oceny efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 8.1.Weryfikacja modelu MPHP-1 dla dostaw pośrednich w sferze zaopatrzenia 8.2.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHP-1 8.3.Weryfikacja modelu MPHB-1 dla dostaw bezpośrednich w sferze zaopatrzenia 8.3.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHB-1 8.4.Weryfikacja modelu MPHP-2 dla dostaw pośrednich w sferze dystrybucji 8.4.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHP-2 8.5.Weryfikacja modelu MPHB-2 dla dostaw bezpośrednich w sferze dystrybucji 8.5.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHB-2 8.6.Weryfikacja modelu MPRD-1 dla dostaw w sferze zaopatrzenia przy rozproszonych dostawcach 8.6.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPRD-1 8.7.Weryfikacja modelu MPRD-2 dla dostaw w sferze dystrybucji przy rozproszonych odbiorcach 8.7.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPRD-2
Sygnatura czytelni BMW: VI I 247 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148107 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148106 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Harvard Business Review entrepreneur's handbook : everything you need to launch and grow your new business.
Bibliografia na stronach [359]-375. Indeks.
CZĘŚĆ PIERWSZA Przygotowanie do podróży 1. Czy nadajesz się na przedsiębiorcę? CZĘŚĆ DRUGA Zdefiniowanie swojego przedsiębiorstwa 2. Kształtowanie szansy 3. Opracowywanie modelu biznesowego i strategii 4. Zorganizowanie firmy 5. Pisanie biznesplanu CZĘŚĆ TRZECIA Finansowanie twojej działalności 6. Finansowanie fazy start-upu 7. Finansowanie fazy rozwoju 8. Anioły biznesu i inwestorzy venture capital 9. Wejście na giełdę CZĘŚĆ CZWARTA Powiększanie przedsiębiorstwa 10. Podtrzymywanie wzrostu przedsiębiorstwa 11. Zarządzanie rosnącą firmą 12. Zachowanie ducha przedsiębiorczości CZĘŚĆ PIĄTA Spojrzenie w przyszłość 12. Czas zbierania plonów Załącznik A Zrozumienie sprawozdań finansowych Załącznik B Analiza progu rentowności Załącznik C Wycena: Ile naprawdę jest warta twoja firma? Załącznik D Sprzedaż papierów wartościowych o ograniczonej zbywalności i należących do afilianta: Reguła 144 SEC Załącznik E Formy prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce
Sygnatura czytelni BMW: VI F 150 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146439 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie 2. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [384]-386.
Kultura biznesu i kultura na co dzień Fundamenty kultury w biznesie Zasady kontra naturalne zachowanie Zwykła grzeczność Komplementy Krytyka Asertywność i nietakt Zwolnienie pracownika Rozmowa kwalifikacyjna Obsługa klienta w sklepie, w punkcie usługowym Standardy dobrego asystenta Kultura na drodze Podczas lotu Podróż pociągiem Grzeczność przy uprawianiu sportu Szlifowanie manier Quiz ze zwykłej grzeczności Komunikacja międzyludzka Profesjonalna autoprezentacja Prezentacja osób Tytułowanie w rozmowie Zapamiętywanie imion i nazwisk Wizytówki Komunikacja niewerbalna Komunikacja werbalna i dbałość o piękno języka Intonacja Słuchanie Rozmowy telefoniczne Prezenty Quiz z komunikacji Korespondencja Rodzaje korespondencji służbowej Układ stałych elementów korespondencji Zasady prowadzenia korespondencji służbowej Reklamacje w korespondencji Koperty i papier firmowy Quiz z korespondencji Precedencja Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa Precedencja w sytuacjach służbowych Quiz z precedencji Wizerunek Ubiór służbowy mężczyzny i kobiety Garderoba biznesmena Garderoba bizneswoman Dress code, czyli dostosowanie stroju do okazji Quiz z wizerunku Przyjęcia Przyjęcia na stojąco Przyjęcia przy stole Zaproszenie gościa do restauracji Przyjęcia herbatkowe Przyjęcia ogrodowe Quiz z przyjęć Wystąpienia publiczne i organizacja spotkań Błędy mówcy Radzenie sobie w trudnych sytuacjach Radzenie sobie z tremą Najlepszy mówca Przygotowanie treści wystąpienia Organizacja spotkań Negocjacje Quiz z wystąpień publicznych i organizacji spotkań służbowych Jak osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej Systematyka różnic kulturowych Konsekwencje wynikające z nieznajomości różnic kulturowych Przyjmowanie zagranicznych gości Polska w kontekście różnic kulturowych Quiz z różnic kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach 198-201.
Jak zacząć biznes online 19 Jednoosobowa działalność gospodarcza 20 Działalność nierejestrowa 21 Ulga na start 22 Mały ZUS 22 Mały ZUS plus 23 Skala podatkowa 24 Podatek liniowy 24 Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych 25 Karta podatkowa 25 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 27 Ubezpieczenia społeczne 27 Pełna rachunkowość 28 Podatki 28 Założenie działalności gospodarczej 29 CEIDG, czyli założenie jednoosobowej działalności gospodarczej 30 Założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przez S24 40 Podatek VAT 71 Baza Danych Odpadowych 75 Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych 81 Sprawozdawczość finansowa 89 Kasa fiskalna 98 Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce 101 Zasady prawa firmowego 102 Zasada wyłączności 102 Zasada prawdziwości 103 Oznaczenie marki przedsiębiorcy 104 Ochrona marki 105 Ochrona marki w oparciu o ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 105 Ochrona marki jako utworu 106 Ochrona znaku towarowego jako marki 106 Umowa na stworzenie logotypu 113 Zawarcie pisemnej umowy 114 Pola eksploatacji 114 Wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich na każdym z pól eksploatacji 114 Zarejestrowanie logotypu jako znak towarowy 115 Brak przeniesienia majątkowych praw autorskich 120 Produkty w sklepie internetowym 123 Strona internetowa w e-commerce 125 Legalna strona sklepu internetowego 135 Regulamin sklepu internetowego 136 Dane osobowe w sklepie internetowym 154 Informacja o cookies 172 Checkboxy i formularze 174 Reklamacje i zwroty w e-commerce 177 Czym tak naprawdę jest reklamacja? 177 Rękojmia 178 Gwarancja 182 Odstąpienie od umowy (zwrot) 184 Marketing i reklama w e-commerce 191 Newsletter i cold mailing 191 Zakazana reklama 195 Wykorzystanie SEO i SEM w marketingu 199 Działania marketingowe związane z organizacją konkursu 200 Ochrona firmy w internecie 209 Blokowanie nieuczciwych działań konkurencji w Google, Allegro i Amazonie 209 Walka z podróbkami 210 Walka z nieprawdziwymi opiniami 212 Współpraca z podwykonawcami i pracownikami 215
Sygnatura czytelni BMW: VI C 113 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149910 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
KALENDARIUM PAKIETU MOBILNOŚCI KIEDY MUSISZ WPROWADZIĆ KOLEJNE ZMIANY W SWOJEJ PRACY? CZYM JEST PAKIET MOBILNOŚCI I JAK ZOSTAŁ WDROŻONY DO POLSKICH PRZEPISÓW ZMIANY W PROCEDURZE KONTROLI ITD NOWE UPRAWNIENIA INSPEKTORÓW I OBOWIĄZKI KIEROWCÓW OD 2025 ROKU INSPEKTOR SKONTROLUJE AŻ 56 DNI ZMIANY W TARYFIKATORACH KAR STOSOWANYCH PRZEZ ITD PORA NOCNA - NOWE ZASADY ROZLICZANIA CZASU PRACY KIEROWCY PO PRZEKROCZENIU GRANICY DO TACHOGRAFU WPISUJEMY SYMBOL KRAJU OBOWIĄZKOWY POWRÓT POJAZDÓW DO SIEDZIBY ZMIANY DOTYCZĄCE CZASU PRZERW KIEROWCÓW ZMIANY W DOKUMENTACJI NOWE WYMAGANIA DLA BAZ TRANSPORTOWYCH OD 1 STYCZNIA 2023 R JAKIE WARUNKI MUSI SPEŁNIAĆ PO ZMIANACH KABOTAŻ .... DOBRA REPUTACJA - DUŻO ŁATWIEJ BĘDZIE JĄ STRACIĆ I DUŻO TRUDNIEJ ODZYSKAĆ TRANSPORT BUSAMI OD 2,5 DO 3,5 T - LICENCJE, ZARZĄDZAJĄCY TRANSPORTEM I KONTROLE ITD DELEGOWANIE ZAMIAST DELEGACJI - CO ZMIENIA PAKIET MOBILNOŚCI W WYNAGRODZENIACH KIEROWCÓW DELEGOWANIE KIEROWCÓW W PRZEWOZACH RZECZY WSKAZÓWKI KOMISJI EUROPEJSKIEJ
Sygnatura czytelni BMW: VI W 28 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15314 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-139.
Opakowanie a marketing i komunikacja marketingowa Istota, funkcje i typy opakowania Ewolucja opakowania i jego roli wobec rozwoju modelu handlu i promocji Opakowanie a budowanie marki Istota współczesnej komunikacji marketingowej Rola opakowania w komunikacji marketingowej Ochrona środowiska a kształtowanie opakowania w aspekcie marketingowym Komunikowanie zgodności opakowania z kryteriami środowiskowymi Ochrona środowiska jako trend w marketingu Ekomarketing Etyczne aspekty wykorzystania cech opakowania związanych z ochroną środowiska w komunikacji marketingowej Oksydegradowalność. Modele opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi w świetle komunikacji marketingowej. Elementy wizualne opakowania komunikujące zgodność z kryteriami środowiskowymi Modele kształtowania opakowania produktu zgodnego z kryteriami środowiskowymi Recykling Kompostowalność Biotworzywa Upcycling Poziom świadomości konsumentów w odniesieniu do różnych typów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi i postawy wobec tych opakowań
Sygnatura czytelni BMW: VI I 29 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152988 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152989 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera także teksty aktów prawnych.
Rozdział 1. Kiedy powstaje obowiązek tworzenia PPK Rozdział 2. Jak się przygotować do wprowadzenia PPK Rozdział 3. Wybór instytucji finansowej. Zawarcie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK Rozdział 4. Uczestnicy PPK Rozdział 5. Naliczanie wpłat na PPK Aneks. Wybór aktów prawnych
Sygnatura czytelni BWZ: XI J 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse przedsiębiorstw : przykłady, zadania i rozwiązania / Beata Kotowska, Jacek Sitko, Aldona Uziębło. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 307 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach, podrozdziałach i na stronach 303-305.
Dla studentów ekonomii, zarządzania, finansów i rachunkowości oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także praktyków.
Rozdział 1. Analiza progu rentowności Rozdział 2. Zarządzanie kapitałem obrotowym netto 2.1. Cykl kapitału obrotowego netto 2.2. Zarządzanie zapasami 2.3. Zarządzanie rozrachunkami z tytułu dostaw i usług 2.4. Zarządzanie środkami pieniężnymi Rozdział 3. Wartość pieniądza w czasie Rozdział 4. Zarządzanie kosztem kapitału 4.1. Koszt kapitału własnego i obcego 4.2. Dźwignie i ryzyko 4.3. Średni ważony koszt kapitału 4.4. Model CAPM Rozdział 5. Ocena projektów inwestycyjnych Rozdział 6. Metody wyceny przedsiębiorstwa Rozdział 7. Mierniki wartości przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151086 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6364 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności