Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(105)
Forma i typ
Książki
(104)
Publikacje fachowe
(89)
Publikacje naukowe
(44)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(82)
dostępne
(56)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(62)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(27)
Biblioteka WEiZ
(56)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Sałbut Bartosz
(6)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Hoffman Reid (1967- )
(2)
Hrycak Adam
(2)
Janus Adam
(2)
Kapica Aldona
(2)
Kotowska Beata
(2)
Lankamer Karol
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Nowak Mariusz (ekonomia)
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sitko Jacek
(2)
Sitko-Lutek Agnieszka
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Stępień Radosław (adwokat)
(2)
Szpakowski Mirosław K
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(2)
Wagner Natalia
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Łapko Aleksandra
(2)
Świerczewska-Opłocka Agnieszka
(2)
Abela Andrew V. (1965- )
(1)
Antoszek Tomasz P
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barański Robert
(1)
Bekas Robert
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Natalia
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brunson Russell
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burtowy Michał
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Błach-Bujak Barbara
(1)
Capizzi Joseph Edward
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cichy Janusz (ekonomia)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cohen June
(1)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarecki Jacek
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Czub Krzysztof (prawo)
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dudała Rafał (1975- )
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dynerowicz Michał
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Barbara (finanse)
(1)
Fawcett Tom
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flynn Pat
(1)
Folga Jacek
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gniazdowski Paweł
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hain-Kotowska Małgorzata
(1)
Hamrol Anna
(1)
Hebda Marta (ochrona środowiska)
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jabłonka Dorota
(1)
Jacyna-Gołda Ilona
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(82)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(103)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(105)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1864)
Menedżerowie
(246)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Przynależność kulturowa
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie
(13)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Działalność gospodarcza
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Sukces
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Decyzje
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przywództwo
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
E-konsumenci
(3)
Google
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing doświadczeń
(3)
Menedżerowie
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Prawo własności intelektualnej
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Analiza danych
(2)
Analiza finansowa
(2)
Biznes
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Innowacje
(2)
Kierowcy zawodowi
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing wartości
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Prawo przewozowe
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Prawo upadłościowe
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Płynność finansowa
(2)
Rentowność
(2)
Savoir-vivre
(2)
Spedycja
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Spółki cywilne
(2)
Spółki jawne
(2)
Spółki komandytowe
(2)
Spółki komandytowo-akcyjne
(2)
Spółki partnerskie
(2)
Spółki z o.o.
(2)
Start-up
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transport drogowy
(2)
Turystyka zdrowotna
(2)
Upadłość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
BDO (rejestr)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Blog
(1)
Budowa i konstrukcje
(1)
Cementownia
(1)
Cementownia Chełm
(1)
Cemex Polska
(1)
Controlling
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Data mining
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Design thinking
(1)
Temat: czas
2001-
(47)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
19089-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(40)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Wielka Brytania
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(42)
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(18)
Monografia
(17)
Materiały pomocnicze
(9)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(4)
Poradniki
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(71)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Transport i logistyka
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Ochrona środowiska
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 298-304.
Casual Business casual Business dress Casual Friday Overdress Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów w pracy Dbanie o garderobę praktyczne porady Garnitur, kostium, garsonka Krawaty, muszki, apaszki Koszule Buty Dodatki Case study - stroje wg watykańskiego protokołu Ciekawostka - moda powstańcza Ceremonie w różnych państwach Ceremoniały w Polsce Różnorodność ceremoniałów Organizacja uroczystości Uroczystości w salach Ceremoniał w szkołach wyższych Ceremonie a flaga państwowa Case study - ceremoniał dworski Precedencja służbowa (organizacyjna) Precedencja w szkołach wyższych Precedencja rzeczowa Precedencje państwowe Precedencja stanowisk kierowniczych w Polsce Republika Francji Republika Federalna Niemiec Federacja Rosyjska Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej Królestwo Hiszpanii Stany Zjednoczone Ameryki Precedencja w życiu Polonii Precedencja w różnych organizacjach Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach Winda, budynek, pomieszczenia Środki komunikacji publicznej Samolot Pociąg Samochód Stoły Rozsadzanie na bankiecie - przykład z historii Case study - creative protocol Precedencja w strukturach międzynarodowych Precedencja w Unii Europejskiej Precedencja w ONZ Precedencja w NATO Ciekawostka - konsulowie honorowi Precedencja okazjonalna - klucz do trudnych sytuacji Podpisywanie umów - zasada alternatu Powitania Różnorodność powitań Gafy przy powitaniach Gafy „na wysokich szczeblach” Ciekawostka - dziwne powitania Uścisk dłoni Podanie ręki w relacjach służbowych Przedstawianie Tytułowanie Tytuły kurtuazyjne: ekscelencja, eminencja, magnifcencja Pierwsza dama Tytuły funkcjonariuszy publicznych w Polsce Tytuły naukowe i funkcje w szkołach wyższych Tytuły zawodowe Witanie: odwrócona precedencja Uchybienia w tytułowaniu Żartobliwie branżowe pożegnania Kartonik wizytowy Dane teleadresowe na wizytówce Wersje dwujęzyczne wizytówek Wymiana wizytówek Wizytownik Dopiski na wizytówkach Skróty literowe na wizytówkach Uchybienia związane z wizytówkami Ciekawostka - różnorodność wizytówek KOMUNIKACIA INTERPERSONALNA WYMAGAJĄCA ETYKIETY Różnorodność komunikacji Komunikacja niewerbalna w etykiecie Gesty i ich różne znaczenie Na co uważać w różnych krajach Znaczenie operowania przestrzenią w komunikacji Czynniki pomagające w nawiązywaniu relacji Etykieta prowadzenia rozmowy Przykłady nietaktownych zachowań podczas rozmowy Komunikacja i ogłada językowa Najczęstsze grzechy językowe Używanie języka obcego Ciekawostka - wielość języków ETYKIETA W NEGOCJACJACH Kultury protransakcyjne i propartnerskie Kultura ceremonialna Kultura nieceremonialna Kultura monochroniczna Kultura polichroniczna Kultura powściągliwa Kultura ekspresyjna Pułapki w rozmowach, czyli czego unikać w negocjacjach na świecie Zasady etykiety w negocjacjach Ciekawostka - negocjacje wielostronne Telefon w instytucji/organizacji Telefon osobisty Kontakt telefoniczny Alfabet telefoniczny (fonetyczny) SMS - czyli krótkie informacje tekstowe Uwaga na zakazy Sztuka epistolografi Charakterystyka listów oficjalnych Korespondencja urzędowa, służbowa Zasady formułowania korespondencji urzędowej Korespondencja dyplomatyczna Listy prywatne Adresowanie korespondencji Używanie tytułów w adresowaniu korespondencji Sposoby adresowania i zwracania się do adresatów Przykłady ze sfery dyplomatycznej Ciekawostka pełne tytuły monarchów Kwestie techniczne związane z pisaniem listów Wysyłanie listów Przekazywanie listów p.g. Korespondencja elektroniczna, czyli e-mailowa Temat Nagłówek Korespondencja w sferach akademickich
Uwaga na skróty INTERNET I KOMUNIKATORY Popularne narzędzia komunikacji społecznościowej Charakterystyka mediów społecznościowych Często popełniane błędy w pisowni w Internecie Błędy ortograficzne Błędy w pisowni wyrazów wielką i małą literą Pisownia łączna lub rozdzielna Popularne masło maślane Błędy interpunkcyjne Netykieta Naruszenie prawa i obyczajów E-mail historycznie Listy elektroniczne, e-mail Uwaga na edytory Fora internetowe, czaty, strony internetowe Profile społecznościowe Gry internetowe Anonimowość w sieci Shoutbox - nowy wymiar czatowania Spam Koncepcje organizacji pracy sekretariatu Wyposażenie wnętrza w kontekście przyjmowania gości Sposób obsługi klientów zewnętrznych wewnętrznych Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej Kontakt telefoniczny z klientami biura Budowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki Cenione cechy sekretarki, asystentki Ubiór sekretarki, asystentki KONFERENCJE, KONGRESY Perspektywa prezentera, gościa zabierającego głos Ciekawostka - menu w Jałcie DELEGACJE I WYJAZDY SŁUŻBOWE Program wizyty Program oficjalny a program roboczy Uwaga - koordynator wizyty Ciekawostka - wizyta incognito Wyjazd delegacji za granicę Przyjazd delegacji zagranicznej Dzień wizyty - posiłki Gafy związane z wyjazdami i przyjmowaniem gości Dobra rada - tłumacz Arkusz wizyty Prezenty w tradycji Uwaga na obostrzenia organizacyjne i korporacyjne Zasada równości prezentów obu stron Przekazywanie prezentu Lista prezentów Prezenty w różnych kręgach kulturowych Kwiaty Prezenty w różnych krajach i kulturach Uchybienia związane z prezentami Case study - prezentowa gafa Różne formy prezentów uznawane za propozycje korupcyjne Dziwne prezenty dyplomatyczne Karty zaproszeniowe Zawartość zaproszenia Zaproszenie na okaziciela Gdy na zaproszeniu zastosowano skróty literowe Dobra praktyka Pro memoriał Ciekawostka - d.u.p.a. Zaproszenia w sferze dyplomatycznej Zaproszenia na uroczystości rodzinne Zaproszenia na stronach internetowych Uchybienia przy zaproszeniach LOKALE I WYDARZENIA FIRMOWE Różnorodność wydarzeń połączonych z poczęstunkiem Kryteria wyboru miejsca spotkania Czynniki brane pod uwagę przy organizacji wydarzenia Dobór odpowiednich potraw dla gości Praktyczne podpowiedzi przy wyborze lokalu Serwisy kelnerskie - style obsługi gości Serwis francuski Serwis rosyjski Serwis angielski Serwis amerykański Bankiety Obsługa w stylu rodzinnym Przyjęcia bufetowe Ciekawostka - stół szwedzki Wydarzenia w szkołach wyższych Dziwne polskie potrawy dla obcokrajowców Etykieta stołu - nasuwające się pytania Lampka wina Śniadanie Koktajl Kawa i herbata Obiad Obiad bufetowy, przyjęcie bufetowe Aperitif Garden party i grill party Zaproszenie na przyjęcie Menu Przebieg śniadania i obiadu Stoły oficjalne, bankietowe, biesiadne Przy stole Dłonie, pałeczki, sztućce Ciekawostka pałeczkowa Wyzwania i zagrożenia przy stole Wybrane trudne potrawy i sposób ich jedzenia Dobre praktyki zachowania przy stole Najczęściej popełniane błędy Rozliczenie posiłku – napiwki NAPOJE - RODZAJE I PRZEZNACZENIE Rodzaje serwowanych napojów Zasady serwowania napojów alkoholowych Temperatura serwowania piwa Zróżnicowane temperatury serwowania win Temperatura serwowania innych wybranych napojów Case study dyplomatyczny problem z alkoholem O degustacji wina - podstawowe zasady Kawa i herbata Herbaciane zwyczaje Ciekawostka - najdroższe napoje świata Rodowód i symbolika toastów Toasty biesiadne Toasty oficjalne Wznoszenie toastu Przygotowanie toastu Osoba wznosząca toast Kieliszek przy wznoszeniu toastu Osoba uhonorowana toastem Stuk kieliszków Dobra praktyka - wydruk toastu Ciekawostka - toast gruziński Odmowa toastu Uwaga na... czyli czego unikać przy toastach . Pułapka bruderszaftu Case study - toast a hymn Gafy w środowisku międzynarodowym Gafy i zwyczaje made in Poland Gafy dotyczące gestów w różnych kulturach Kciuk do góry Victoria Vegeta Gest przywołania Moutza Figa Uderzanie otwartą dłonią (spodnią krawędzią) w szyję Kiwanie głową, kręcenie Tzw. rogi, czyli mały i wskazujący palec wyprostowane Środkowy palec Gesty W obrębie twarzy
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154408 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154409 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowa w przepisach / Grzegorz Ścieranka. - Gliwice : Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 2020. - 143, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Monografia ; 867)
Wykaz aktów prawnych na stronach 7-10.
organy administracji architektoniczno budowlanej i nadzoru budowlanego uczestnicy procesu budowlanego Inwestor Inspektor nadzoru inwestorskiego Projektant Kierownik budowy i kierownicy robót rozpoczęcie robót budowlanych Postępowanie poprzedzające rozpoczęcie robót budowlanych Minimalny termin rozpoczęcia robót budowlanych Maksymalny termin rozpoczęcia robót budowlanych Zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych obowiązki inwestora przed rozpoczęciem robót budowlanych obowiązki kierownika budowy przed rozpoczęciem budowy dziennik budowy Wydawanie dziennika budowy Forma dziennika budowy Prowadzenie dziennika budowy Tablica informacyjna bezpieczeństwo na budowie ogłoszenie zawierające dane bezpieczenstwa pracy i ochrony zdrowia Pian BIoZ Zakres stosowania planu BIoZ Forma planu Bloz Instrukcja bezpiecznego wykonywania robót budowlanych Wymagania bezpieczeństwa pracy Roboty ziemne Zabezpieczenie wykopów Umocnienie ścian wykopów Prace na wysokości Środki ochrony pracowników prace przygotowawcze zagospodarowanie terenu budowy Ogrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych Drogi, wyjścia i przejścia dla pieszych Doprowadzenie mediów oraz odprowadzanie lub utylizacja ścieków Pomieszczenia higieniczno-sanitarne i socjalne oświetlenie Wentylacja Łączność telefoniczna Składowiska materiałów i wyrobów Ruch środków transportowych dokumentacja budowy wyroby budowlane geodezyjna obsługa budowy Czynności geodezyjne przy rozpoczęciu budowy Czynności geodezyjne w toku budowy Czynności geodezyjne po zakończeniu budowy wejście na teren cudzej nieruchomości w trakcie budowy. zajęcie pasa drogowego zmiany uczestników procesu budowlanego Zmiana kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta sprawującego nadzór autorski Zmiana inwestora zmiany w projekcie w trakcie budowy Zmiany w projekcie zagospodarowania działki lub terenu bądz projekcie architektoniczno-budowlanym Zmiany w projekcie technicznym dokumentacja powykonawcza zakończenie budowy i przystąpienie do użytkowania kontrole na budowie Procedura kontroli organów nadzoru budowlanego Procedura kontroli PP Kontrola obiektu budowlanego przez Państwową Inspekcję Sanitarną Kontrola obiektu budowlanego przez Państwową Straz Pożarną katastrofa budowlana
Sygnatura czytelni BWB: II E 19
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wydanie V. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 202 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 195-200.
Rola planowania w działalności przedsiębiorstwa Cechy charakterystyczne planowania - rodzaje planów Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów Kryteria oceny biznesplanu i związana z nim odpowiedzialność Procedura tworzenia biznesplanu Streszczenie biznesplanu - podsumowanie wykonawcze Charakterystyka firmy Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia Część merytoryczna biznesplanu Analiza rynku i branży Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego Analiza strategiczna Plan marketingowy Plan finansowy Od teorii do praktyki - praktyczne zastosowanie Business Model Canvas w tworzeniu biznesplanu Definicja modelu biznesowego Business Model Canvas, czyli biznesplan na jednej kartce Aktualnie realizowany model biznesowy Planowany do wdrożenia model biznesowy
Sygnatura czytelni BWZ: VIII D 6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154035 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankructwa. T. 3, Przedsiębiorstwa i konsumenci / Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 231 stron : wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 213-227.
Dla praktyków i teoretyków rynku finansowego, studentów oraz nauczycieli akademickich.
Upadłość podmiotu gospodarczego Symptomy i zagrożenia dla kontynuacji działalności przedsiębiorstwa Przyczyny upadłości przedsiębiorstw Przyczyny endogeniczne Oszustwa i defraudacje a upadłość przedsiębiorstw – case study Przyczyny egzogeniczne (makroekonomiczne) Determinanty upadłości przedsiębiorstw w polskiej gospodarce Prawne aspekty upadłości przedsiębiorstw Ewolucja polskiego systemu prawnego regulującego upadłości przedsiębiorstw Analiza upadłości przedsiębiorstw w Polsce w latach 2001–2022 Upadłość w krajach Europy w latach 2017–2022 Zadłużenie gospodarstw domowych Zjawisko zadłużenia a problem nadmiernego zadłużenia Determinanty (czynniki) zadłużenia gospodarstw domowych Skutki nadmiernego zadłużenia gospodarstw domowych Zadłużenie gospodarstw domowych w Polsce dane BIG InfoMonitor PKO Banku Polskiego Indeks kondycji finansowej Polaków KRUK S.A. Upadłość konsumencka Upadłość konsumencka jako instrument walki z niewypłacalnością gospodarstw domowych a system ekonomiczny Upadłość konsumencka w Polsce Nowelizacja przepisów upadłości konsumenckiej w Polsce – od modelu konserwatywnego do modelu liberalnego Zmiany w przepisach o upadłości konsumenckiej w związku z pandemią COVID-19 Rodzaje postępowań dla niewypłacalnej osoby fizycznej, która nie prowadzi działalności gospodarczej Upadłość konsumencka – tryb uproszczony i tryb zwykły Układ konsumencki Statystyka upadłości konsumenckiej w gospodarce polskiej w latach 2019–2022 Upadłość konsumencka w świetle danych statystycznych Ministerstwa Sprawiedliwości Upadłość konsumencka w świetle danych statystycznych Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej w latach 2015–2022 z uwzględnieniem kryzysu wywołanego COVID-19 – analiza danych statystycznych Wiek i płeć osób ogłaszających upadłość konsumencką Sezonowość upadłości konsumenckiej Liczba upadłości konsumenckich z uwzględnieniem województw Upadłość konsumencka w pierwszym kwartale 2023 r.
Sygnatura czytelni BWZ: III A 87,3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154748 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody rozwiązywania problemów biznesowych z przykładami / Monika Tymowicz. - Wydanie pierwsze. - Krosno : Wydawnictwo i Handel Książkami "KaBe" , 2022. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronie 310.
Rodzaje problemów PDCA DMAIC-Six Sigma Raport A3 8D 5W1H/5W2H Diagram Pareto FMEA Burza mózgów Diagram Ishikawy 5xdlaczego Metoda ABCD Matryce wyboru rozwiązań Macierz PVA Macierz Eisenhowera Matryca wyboru rozwiązań Matryca decyzyjna DOE Metody SPC Model SMART Mapowanie procesu Diagram relacji Analiza ryzyka Karty oceny
Sygnatura czytelni BWZ: IX E 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154892 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka Marka, której jeszcze nie ma Marka, która nie zauważyła, że staje się marką Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy Marka, która ma wielką moc Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji? Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy? Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny? Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz Musisz przeprowadzić autodiagnozę Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku Brand key Wiem, wiem, nie ma to jak przykład Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie Kogo zaprosić do przetargu Tyle dostaniesz, ile włożysz Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief Znajdź czas, żeby pogadać Rozdział 6. Koniec to dopiero początek Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie Jak Cię widzą, tak Cię piszą Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo Sztywność versus kreatywność Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać? Bądź na czasie Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej Rewolucja czy ewolucja? Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152508 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. TAKTYKI SIŁ ZBROJNYCH WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE ZAUFANIA INTERESARIUSZY WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZRZESZAJĄCĄ CYWILI (WOT) WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE REPUTACJI LIDERÓW WŚRÓD OBYWATELI Rozdział 2. STAŁE PROCEDURY OPERACYJNE PROCEDURY OPERACYJNE W SIŁACH ZBROJNYCH JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ LIDERA? STANDARYZACJA REPUTACJI OSOBISTEJ LIDERA CZY BYCIE PRZEWIDYWALNYM JAKO LIDER I JAKO ORGANIZACJA JEST W CENIE? STANDARYZACJA PROCEDUR W BUDOWANIU REPUTACJI ORGANIZACJI Rozdział 3. USTALENIE POŁOŻENIA USTALENIE POŁOŻENIA JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH REPUTACJA LIDERA A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY REPUTACJA ORGANIZACJI A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY I OTOCZENIA Rozdział 4. PUNKTY DECYZYJNE JAK W SIŁACH ZBROJNYCH PODEJMUJE SIĘ DECYZJE W SPRAWACH ŻYCIA I ŚMIERCI JAK CHRONIĆ RENOMĘ ORGANIZACJI PODCZAS WPROWADZANIA W NIEJ ZMIAN JAK KOMUNIKOWAĆ ZMIANY, BY UTRZYMAĆ RENOMĘ ORGANIZACJI RENOMA LIDERA W OBLICZU TRUDNYCH I KONTROWERSYJNYCH ZMIAN SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU Rozdział 5. KOMPETENCYJNE ZAKRESY OBOWIĄZKÓW SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU BUDOWANIE REPUTACJI LIDERA NA FUNDAMENTACH OSOBISTYCH KOMPETENCJI I DOŚWIADCZEŃ PRECYZYJNE OBIETNICE I MISJA ORGANIZACJI W BUDOWANIU RENOMY MARKI JAK NIE ULEC POKUSIE I NIE STARAĆ SIĘ ZNAĆ NA WSZYSTKIM Rozdział 6. DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE W PROWADZENIU WALKI OSOBISTE MIERNIKI POZYCJI I SUKCESU - CO POWINIEN, A CZEGO NIE POWINIEN ROBIĆ LIDER WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA W ORGANIZACJI BUDUJĄCE REPUTACJĘ I ZAUFANIE INTERESARIUSZY Rozdział 7. ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ JAKO ELEMENT PROCESU DOWODZENIA W SIŁACH ZBROJNYCH ELEMENTY OSOBISTEGO DOBROSTANU - DLACZEGO RENOMOWANI LIDERZY SĄ ZAWSZE PRZYGOTOWANI NA ZMIANY BUDOWANIE KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154854 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów, pracowników naukowych, menedżerów i przedsiębiorców.
Pojęcie i klasyfikacja produktów oraz ich miejsce w strategii firmy - Jerzy Koszałka 15 1.2. Rynek jako miejsce oferowania i wymiany produktów 16 1.3. Pojęcie produktu 23 1.4. Marketingowa struktura produktu 29 1.5. Rodzaje i klasyfikacja produktów 32 1.6. Miejsce produktów w strategii firmy 38 Strategie rozwoju nowego produktu - Ireneusz P. Rutkowski 49 2.2. Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu - nowe podejście 51 2.3. Wybór wariantu strategii rozwoju nowego produktu 58 2.4. Typy strategii rozwoju nowego produktu 62 2.5. Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu 67 Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Anna M. Lis 71 3.2. Innowacje przełomowe a poziomy strategii 72 3.3. Sposoby konkurowania na rynku 75 3.4. Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych 78 3.5. Identyfikacja szans na innowację 81 3.5.1. Identyfikacja przeszkód ograniczających konsumpcję 83 3.5.2. Identyfikacja przypadków nadmiernej obsługi 86 3.5.3. Identyfikacja zadań potencjalnych klientów 87 Planowanie rozwoju technologii - Aleksander Buczacki 95 4.2. Proces planowania rozwoju technologii 96 4.2.1. Perspektywa technologii 96 4.2.2. Perspektywa przedsiębiorstwa 98 4.3. Roadmapping technologiczny - narzędzie stosowane w procesie planowania rozwoju technologicznego 101 4.4. Przykład zastosowania roadmappigu technologicznego 108 4.4.1. Kontekst technologiczno-rynkowy przedsięwzięcia 108 4.4.2. Opis zastosowania roadmappingu technologicznego 110 Projektowanie techniczne technologii wytwarzania produktu - Jan Duda 115 5.2. Formalny opis procesu technologicznego montażu 116 5.3. Formalny opis projektowania procesu technologicznego montażu 117 5.3.1. Opracowanie struktury montażowej produktu 118 5.3.2. Generowanie dopuszczalnych sekwencji montażowych 120 5.3.3. Opracowanie graficznego planu montażu dla wybranej sekwencji montażowej 120 5.3.4. Określenia zadań montażowych i następstwa ich realizacji 122 5.3.5. Opracowanie struktury procesu technologicznego montażu 123 5.4. Przykład projektowania procesu technologicznego montażu 123 5.5. Formalny opis procesu technologicznego obróbki 130 5.6. Formalny opis projektowania procesu technologicznego obróbki 131 5.6.1. Dobór i projektowanie półfabrykatu 132 5.6.2. Opracowanie struktury procesu obróbki 133 5.6.3. Opracowanie planu obróbki 134 5.7. Przykład projektowania procesu technologicznego obróbki 135 Integracja projektowania konstrukcyjnego, technologicznego i wytwórczego - Jan Duda 141 6.2. Metody i systemy stosowane w realizacji faz rozwojowych wyrobu 142 6.2.1. Fazy przygotowania produkcji 143 6.2.2. Fazy produkcji i użytkowania 146 6.4. Kierunki rozwoju systemów komputerowego wspomagania stosowanych w rozwoju wyrobów 147 6.4.1. Rozwój systemów CAD/CAM 147 6.4.2. Integracyjna rola systemów DFx 148 6.4.3. Rozwój systemów bazujących na wiedzy 149 6.5. Integracja projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 151 6.5.1. Integracja funkcjonalna 151 6.5.2. Integracja informacyjna 154 6.5.2. Integracja kompleksowa 157 6.6. Przykład zintegrowanego projektowania procesu i systemu wytwarzania w środowisku PLM 158 Koncepcje, metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów - Grzegorz Zieliński 165 7.2. Kluczowe obszary projektowania nowych produktów 166 7.2.1. Faza identyfikacji potrzeb klienta 167 7.2.2. Faza poszukiwania i selekcji pomysłów 168 7.2.3. Faza projektowania 170 7.2.4. Faza testów 171 7.2.5. Faza wprowadzenia produktu na rynek 172 Model bezpieczeństwa produktów w Unii Europejskiej - Ewa Romanowska 177 8.2. Ewolucja procesu harmonizacji technicznej 179 8.3. Bezpieczeństwo produktów w obrębie ramowych i szczególnych regulacji prawa Unii Europejskiej 183 8.3.1. Ogólne bezpieczeństwo wyrobów 184 8.3.2. Odpowiedzialność za wyrób wadliwy 185 8.4. Dyrektywy nowego podejścia do harmonizacji technicznej oraz normy zharmonizowane 186 8.5. System oceny zgodności w Unii Europejskiej 188 8.6. Oznakowanie CE - europejska deklaracja bezpieczeństwa produktu 194 Wdrażanie nowego produktu z wykorzystaniem metodyki Early Product Management - Artur Maciaszczyk, Piotr Idźkowiak 201 9.2. Zastosowanie podejścia Early Product Management w projektach wdrożeniowych 202 9.2.1. Przegląd literatury w zakresie Early Product Management 202 9.2.2. Główne problemy i wyzwania we wdrażaniu nowych produktów 204 9.2.3. Pionowe uruchomienie - minimalizacja kosztów i czasu wdrożenia 205 9.2.4. Early Product Management jako element zintegrowanego programu poprawy WCOM™ 206 9.3. Zastosowanie systemu Design Review (DR System) w zarządzaniu projektem wdrożeniowym 207 9.3.1. Określenie odpowiedzialności w zarządzaniu projektem EPM 208 9.3.2. Dopasowanie etapów i narzędzi projektowych 209 9.3.3. Walidacja faz i ocena ryzyka w projekcie 211 9.3.4. Nauka na podstawie wcześniejszych doświadczeń 212 9.4. Efekty poprawy działań inwestycyjnych przy zastosowaniu podejścia Early Product Management 213 Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 217 10.2. Zdefiniowanie procesu komunikacji marketingowej 218 10.3. Funkcje komunikacji marketingowej 220 10.4. Strategie komunikacji marketingowej 221 10.5. Kanały komunikacji oraz metody ustalania budżetu 224 10.6. Instrumenty komunikacji marketingowej 225 10.6.1. Reklama 225 10.6.2. Merchandising, promocja sprzedaży oraz sprzedaż osobista 229 10.6.3. Public relations i sponsoring 231 10.6.4. Marketing bezpośredni 233 10.6.5. Marketing szeptany 235 10.7. Ocena rezultatów działań komunikacji marketingowej 236 Marka a postrzeganie nowych produktów - Magdalena Brzozowska-Woś 241 11.2. Definicja i funkcje marki 242 11.3. Strategie kreowania marki 244 11.4. Tożsamość marki oraz kształtowanie jej wizerunku 249 Cena i dystrybucja, jako instrumenty kreujące wizerunek nowego produktu - Magdalena Brzozowska-Woś 255 12.2. Polityka ustalania ceny 256 12.3. Metody badania wrażliwości cenowej 258 12.4. Popyt i koszty 259 12.5. Metody ustalania cen 261 12.6. Pojęcia dystrybucji i kanałów marketingowych 262 12.7. Klasyfikacja kanałów marketingowych i podmiotów w nich występujących 265 12.8. Strategie dystrybucji 269
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154441 N, 154442 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo w turystyce medycznej : kierunki rozwoju / Anna Maria Wiśniewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 159 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 149-155.
Dla przedsiębiorców i pracowników, którzy świadczą usługi w turystyce medycznej, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych, a także studentów.
Rozdział 1. Rozwój przedsiębiorstw w sektorze turystyki medycznej 1.1. Charakterystyka sektora turystyki medycznej i jej miejsce w turystyce zdrowotnej 1.1.1. Miejsce turystyki medycznej w turystyce zdrowotnej 1.1.2. Definicja turystyki medycznej 1.1.3. Stan sektora turystyki medycznej 1.1.4. Trendy w turystyce medycznej 1.2. Rodzaje przedsiębiorstw w turystyce medycznej w Polsce 1.2.1. Definicja przedsiębiorstwa 1.2.2. Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych 1.2.3. Rodzaje jednostek medycznych 1.2.4. Cechy podmiotów prowadzących działalność w formie opieki ambulatoryjnej oraz szpitalnej 1.3. Sektor ochrony zdrowia 1.4. Sektor turystyki w Polsce 1.5. Analiza przypadków 1.5.1. Warszawa. Województwo mazowieckie 1.5.2. Katowice. Województwo śląskie 1.5.3. Kołobrzeg. Województwo zachodniopomorskie 1.5.4. Kraków. Województwo małopolskie Rozdział 2. Uwarunkowania globalne rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 2.1. Procesy globalizacji gospodarki 2.1.1. Otoczenie przedsiębiorstwa 2.2. Zmiany stylu życia 2.2.1. Zdrowie, styl życia i sprawność organizmu 2.3. Zmiany technologii w turystyce i w ochronie zdrowia (cyfryzacja) 2.3.1. Znaczenie innowacji technologicznych 2.3.2. Wsparcie technologiczne w ochronie zdrowia 2.3.3. Technologie informacyjne w turystyce 2.4. Otoczenie globalne – trendy, szanse i zagrożenia Rozdział 3. Stan przedsiębiorstw w turystyce medycznej 3.1. Metodologia badań 3.1.1. Przedmiot i cel badań 3.1.2. Problemy i założenia badawcze 3.1.3. Zmienne i wskaźniki 3.1.4. Metody i techniki badawcze 3.1.5. Narzędzia badawcze 3.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw 3.2.1. Charakterystyka profilu respondentów 3.2.2. Informacje ogólne na temat przedsiębiorstwa 3.3. Determinanty rozwoju badanych przedsiębiorstw Rozdział 4. Kierunki rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 4.1. Wnioski z badań 4.1.1. Źródła finansowania 4.1.2. Rozwój przedsiębiorstwa w perspektywie długofalowej 4.1.3. Samozarządzanie 4.1.4. Kompetencje przyszłości 4.2. Strategie i kierunki rozwoju przedsiębiorstw w turystyce medycznej 4.3. Zwinne przedsiębiorstwa w turystyce medycznej
Sygnatura czytelni BWF: XII E 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150064 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na customer experience? dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? Wizerunek marki i jej oferta Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży Organizacja procesów wewnątrz firmy Przyciąganie uwagi Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów Czy klient jest racjonalny? czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? motywacje i potrzeby a wartości insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione segmentacja psychograficzna masowość czy personalizacja? 04. przez ekonomię doświadczeń do ekonomii transformacji nowy typ konsumenta marki, które naprawdę cenimy odpowiedzialność biznesu na poważnie 05. metodyka design thinking - wprowadzenie 06. proces projektowania empatyzacja Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy Krok 3. Badania Krok 4. Persona i mapa empatii Krok 5. Customer Journey Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac Krok 7. Zdefiniowanie zadania IDEACJA Krok 8. Generowanie pomysłów Krok 9. Wstępna ocena pomysłów Prototypizacja Krok 10. Budowanie prototypów Krok 11. Testy prototypów 07. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja przygotowanie do wdrożenia Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas Krok 13. Business Model Canvas Wdrażanie rozwiązań Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem Ewaluacja i pomiary skuteczności Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154842 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 243-250.
Dla przedsiębiorców, inwestorów, księgowych, biegłych rewidentów oraz organów nadzoru finansowego.
Przegląd wyników badań nad wykrywaniem manipulacji finansowych przedsiębiorstw 1.1. Tradycyjne modele wykrywania oszustw finansowych 1.1.2. Modele f-score — modele Dechow, Ge, Larsona i Sloana 1.1.3. Model Christensena, Paika i Williamsa 1.1.4. Model Armstronga, Jagolinzera i Larckera 1.1.5. Modele Beasleya 1.1.6. Modele Bonner, Palmrose i Young 1.1.7. Modele Brazela, Jonesa i Zimbelmana 1.1.8. Modele Richardsona, Tuny i Wu 1.1.9. Modele Ericksona, Hanlon i Maydewa 1.1.10. Modele Feng, Ge, Luo i Shevlina 1.1.11. Modele Hribara, Kraveta i Wilsona 1.1.12. Badania Price'a, Sharpa i Wooda 1113 Model Personsa s 1.1.14. Model Summersai Sweeneya iaj 1.1.15. Modele Kanapickiene oraz Grundiene ty. 11:16 Modele Yulana 1.117. Model Bella i Carcello 1118; Modele Spathisa 1.1.19. Modele Spathisai innych 1.2. Wyniki wcześniejszych badań wykorzystujących algorytmy typu black box Największe przestępstwa finansowe XX i XXI w. 2.1. Lista amerykańskich spółek, które stały się sprawcami największych przestępstw finansowych XX i XXI w. 6 Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania... 2.2. Mechanizmy działania spółek istotne dla badań nad manipulowaniem sprawozdaniem finansowym 2.3. Mechanizmy manipulacji stosowane przez amerykańskie spółki giełdowe objęto badaniem Budowa własnych modeli wykrywania manipulacji finansowych 3.1. Źródło danych i opis metody badawczej 3.2. Opis algorytmów uczenia maszynowego 3.2.3. Drzewa decyzyjne klasyfikacyjne i regresyjne CART 5.2.4 Losowy las decyzyjny 3.2.5 Metoda wektorów nośnych 3.2.6. Liniowa analiza dyskryminacyjna 3.2.7 Wzmacnianie gradientowe 3.2.8. Estymacja regresji metodą procesów Gaussowskich 3.2.9 Głębokie sieci neuronowe 3.3. Wyniki uczenia algorytmów opartych na największych przestępstwach finansowych XX w. 3.3.1. Regresja logistyczna 3.3.2 Drzewo decyzyjne 3.3.3. XGBoost 3.3.4. Losowy las drzew decyzyjnych 5.3.3 Głęboka sieć neuronowa 3.3.6. Naiwne wnioskowanie Bayesowskie 3.3.7. Liniowa analiza dyskryminacyjna 3.3.8. Metoda wektorów nośnych 3.4. Ocena porównawcza skuteczności wykorzystanych modeli
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155044 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155045 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 229 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia na stronach 221-229.
Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB Model Backhausa i Tikoo Model Martina 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy 2.1.2. Candidate Experience 2.1.3. Employee Experience 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy Opis firmy Nazwa stanowiska Wymagania Zakres obowiązków Oferta Klauzula 3.2. Strona Kariera Zbadaj potrzeby Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy Informacje o firmie Dlaczego warto u nas pracować? Wartości Profity Firma od kuchni Aktualne oferty pracy Aplikacje spontaniczne Call To Action Proces rekrutacyjny Kontakt do osób rekrutujących Q&A Użyteczność zakładki Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja Rekrutacja w mediach społecznościowych NIE w rekrutacji System poleceń dla kandydatów Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy Mówienie językiem grupy docelowej Komunikacja z kandydatami w internecie Speed Recruitment 3.8. Wideo w employer brandingu JYSK Polska PWC ATERIMA MED 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Pamiętaj o komunikacji Zadbaj o kwestie formalne Angażuj przyszłego pracownika Przygotuj sprzęt oraz dostęp Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient
Sygnatura czytelni BMW: VI U 241 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150188 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6262 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach i na stronach 545-560. Indeks.
Istota procesu zarządzania Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 1.1. Tożsamość nauk o zarządzaniu 1.2. Pojęcie i cechy procesu zarządzania 1.3. Funkcje i płaszczyzny zarządzania 1.5. Ćwiczenie w formie dyskusji: Kodeks dobrych zasad zarządzania 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu Anna Adamik, Marek Matejun 2.1. Istota i cechy organizacji 2.2. Typy organizacji w teorii i praktyce gospodarczej 2.3. Otoczenie organizacji 2.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Analiza form organizacji 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu Stefan Lachiewicz, Marek Matejun 3.1. Klasyczne teorie zarządzania 3.2. Podejścia integrujące dorobek klasyczny - kierunek systemowy i sytuacyjny 3.3. Wybrane współczesne koncepcje zarządzania 4. Role i kompetencje menedżerskie Stefan Lachiewicz, Anna Walecka 4.1. Cechy i formy pracy kierowników we współczesnych organizacjach 4.2. Role i zadania kierownicze 4.3. Kompetencje kadry kierowniczej 4.5. Ćwiczenie w formie gry i testu samooceny: Odgrywanie ról i ocena predyspozycji kierowniczych 5. Planowanie w organizacji Katarzyna Szymańska 5.1. Istota i funkcje planowania w organizacji 5.2. Etapy i zasady planowania 5.3. Rodzaje planów w organizacji 5.4. Pytania i polecenia 5.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Błędy w procesie planowania 6. Strategia przedsiębiorstwa Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 6.1. Pojęcie, poziomy i rodzaje strategii 6.2. Podstawy analizy strategicznej 6.3. Opracowywanie i realizacja strategii 6.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Analiza SWOT 7. Podejmowanie decyzji Anna Adamik, Michał Nowicki 7.1. Istota procesu decyzyjnego 7.2. Rodzaje decyzji 7.3. Techniki podejmowania decyzji 7.4. Pytania i polecenia 7.5. Ćwiczenie w formie mapy myśli: Podejmij właściwą decyzję 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 8.1. Pojęcie, elementy i funkcje struktury organizacyjnej 8.2. Zasady budowy i cechy struktur organizacyjnych 8.3. Czynniki strukturotwórcze 8.5. Ćwiczenie w formie projektu: Budowanie struktury organizacyjnej 9. Typy struktur organizacyjnych Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 9.1. Kryteria różnicowania struktur organizacyjnych 9.2. Klasyczne struktury organizacyjne 9.3. Podstawowe i nowoczesne struktury organizacyjne 9.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Ocena struktury organizacyjnej firmy Morning Star Company 10. Podstawy motywowania pracowników Anna Walecka 10.1. Istota motywacji i motywowania pracowników 10.2. Teorie motywacji i motywowania 10.3. Proces motywowania pracowników i jego elementy 10.5. Ćwiczenie w formie testu samooceny: Ocena motywacji do osiągnięć 11. Metody i narzędzia motywowania personelu Anna Adamik, Michał Nowicki 11.1. Metody motywowania pracowników 11.2. Materialne narzędzia motywowania 11.3. Niematerialne narzędzia motywowania 11.5. Ćwiczenie w formie projektu: Projektowanie systemu kafeteryjnego 12. Przywództwo i style kierowania Stefan Lachiewicz, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 12.1. Źródła władzy i zasady jej sprawowania 12.2. Przywództwo i cechy przywódców 12.3. Style kierowania i sytuacyjne modele przywództwa 12.4. Pytania i polecenia 12.5. Ćwiczenie w formie gry: Przywództwo i praca w zespole 13. Kontrola w organizacji Sylwia Flaszewska, Katarzyna Szymańska 13.1. Istota i funkcje kontroli w organizacji 13.2. Rodzaje i fazy kontroli 13.3. Efektywność i skuteczność kontroli 13.5. Ćwiczenie w formie posteru: Zasady i metody kontroli 14. Komunikacja w zarządzaniu Anna Walecka 14.1. Istota i modele procesu komunikowania się 14.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 14.3. Komunikacja wewnętrzna organizacji 14.5. Ćwiczenie w formie scenki: Percepcja i bariery w procesie komunikacji 15. Kulturowy kontekst zarządzania Katarzyna Szymańska 15.1. Pojęcie, składniki i funkcje kultury organizacyjnej 15.2. Rodzaje kultury organizacyjnej 15.3. Czynniki kształtujące kulturę organizacyjną 15.5. Ćwiczenie w formie dyskusji: Analiza kultury organizacyjnej różnych typów organizacji 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu Anna Adamik, Michał Nowicki 16.1. Etyka w procesach zarządzania 16.2. Podstawy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 16.3. Narzędzia realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw 16.5. Ćwiczenie w formie dyskusji: Świadomość i rozpoznawalność kampanii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu E 6145 (PWN)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 394 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149397 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149254 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie / Grzegorz Zimon. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 140 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 129-138.
Dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia, a także analityków finansowych i przedsiębiorców.
Kapitał obrotowy w przedsiębiorstwie Kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem kapitałem obrotowym Definicja kapitału obrotowego i jego poziom Rola kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie Zarządzanie kapitałem obrotowym Zapasy i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi Należności krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi Inwestycje krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi Zobowiązania krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi Metody i narzędzia wspierające proces zarządzania kapitałem obrotowym Wskaźniki i metody oceny zarządzania kapitałem obrotowym Ustalenie wielkości kapitału obrotowego netto Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy Wstępna analiza finansowa Wskaźniki zarządzania kapitałem obrotowym Analiza wskaźnikowa Strategie zarządzania kapitałem obrotowym Klasyczne strategie zarządzania kapitałem obrotowym Koszty zarządzania kapitałem obrotowym Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie handlowym Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie usługowym Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie produkcyjnym Uniwersalna strategia zarządzania kapitałem obrotowym
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153431 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153432 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 5 zmienione i uaktualnione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 249-252.
Dla przedsiębiorców, właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, a także studentów i wykładowców szkół wyższych o profilu ekonomicznym.
Franczyza jako forma więzi ekonomicznej Pojęcie i geneza powiązań franczyzowych Rozwój koncepcji franczyzy od II poł. XIX w. do końca I poł. XX w. Boom franczyzowy po II wojnie światowej Początki powiązań franczyzowych w Polsce Podział ze względu na przedmiot działalności Podział ze względu na formę organizacji systemu (na sposób powiązania podmiotów) Podział ze względu na zasięg obowiązywania umowy Podział ze względu na formę działalności gospodarczej Podział ze względu na zasięg działania systemu Podział ze względu na realizowaną strategię działalności Podział ze względu na strategię ekspansji gospodarczej Podział ze względu na strukturę podporządkowania stron umowy Pozostałe typy powiązań franczyzowych Przesłanki wykorzystywania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa Zalety i wady wykorzystania franczyzy dla dawcy systemu Korzyści i słabości wykorzystania franczyzy dla biorcy systemu Motywy tworzenia i koncepcje budowy systemów franczyzowych Porozumienia franczyzowe jako metoda ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw Podstawy prawne powiązań franczyzowych Przedmiot porozumień franczyzowych Pojęcie i charakter prawny umowy franczyzy Podmioty umowy franczyzowej Unormowania prawne umów franczyzowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, Ameryce Południowej, Azji i Australii Umocowania prawne umów franczyzowych w Unii Europejskiej Treść umowy franczyzy w świetle przepisów prawa polskiego Rozwój franczyzy w wybranych krajach świata Charakterystyka powiązań franczyzowych Rozwój franczyzy w wybranych krajach Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej Franczyza w Europie Franczyza w Azji, Australii, Nowej Zelandii i Afryce Franczyza w Republice Południowej Afryki i Maroku Analiza powiązań franczyzowych w Polsce Funkcjonujące powiązania franczyzowe Rozwój polskiego rynku franczyzy w latach 90. XX wieku i w XXI wieku Analiza rynku franczyzy według sektorów Systemy franczyzowe typu inbound i outbound na polskim rynku Perspektywy rozwoju powiązań franczyzowych Powiązania franczyzowe w opinii twórców sieci (franczyzodawców) Rozwój powiązań franczyzowych w Polsce Motywy tworzenia sieci franczyzowych oraz czynniki sprzyjające i bariery rozwoju rynku franczyzy w Polsce Wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstw Uwarunkowania pozyskiwania franczyzobiorców Zagraniczna ekspansja polskich systemów franczyzowych Powiązania franczyzowe w opinii franczyzobiorców Korzyści i słabe strony współpracy franczyzowej w Polsce
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Po co nam pan analityk? Jak opracować wymagania dla systemu informatycznego Jaki to ma związek z systemem informatycznym? System zarządzania informacją Łańcuchy Czym jest system CRM Czy dysk sieciowy rozwiązuje problem? Pora na system CRM Zasoby IT a procesy przetwarzania informacji A na grzyba mi to modelowanie Więc jak to jest z tymi wymaganiami? Jak je wyspecyfikować? O błędach w modelowaniu Jak, co i po co modelować O analizie wymagań dla systemu IT Potrzeby informacyjne a zarządzanie wiedzą Potrzeby informacyjne firmy Model pojęciowy jako model rzeczywistości Zarządzanie wiedzą Historyjka użytkownika - kłopoty Reguły biznesowe - czym są Komunikacja, czyli analiza i projektowanie, oraz jak to zostanie odebrane Model komunikacji Jak to się ma do inżynierii oprogramowania Przypadki użycia i granice systemu Diagram klas: model dziedziny Dygresja budowlana - pouczająca przygoda Diagram klas czy model dziedziny - co ma powstać? Model dziedziny systemu zamówienia Diagram klas a model dziedziny systemu Czy takie analizy mają sens w przypadku gotowych ERP? A gdzie się podziały wymagania pozafunkcjonalne? Klient nasz pan Wymagania dla oprogramowania ERP a analiza przedwdrożeniowa - gdzie jest różnica? Kupujemy buciki Jak wykonać patyczek? Co zawiera taki model? Udziałowcy projektu, czyli diagramy UML Modelowanie zależności pomiędzy udziałowcami UML i diagramy przypadków użycia jako model udziałowców Analiza RACI Analityk biznesowy, czyli wyplenić dwuznaczność z dokumentów Plansza do gry w szachy, czyli analiza i projektowanie Cel zamawiającego Model pojęciowy - zrozumieć problem i cel projektu Model procesu biznesowego - zrozumieć, co i po co jest robione Zarządzanie wymaganiami
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Bibliografia, netografia na stronach 245-266.
Dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków.
Kompetencje w naukach o zarządzaniu Podejście holistyczne Podejście do kompetencji w szkołach zarządzania Typologia kompetencji . Rozwój kompetencji jako inwestycja w kapitał ludzki Rozwój kompetencji pracowników Proces rozwoju kompetencji pracowników Determinanty rozwoju kompetencji pracowników Formy rozwoju kompetencji pracowników Tutoring, mentoring, coaching Mentoring Coaching Szkolenie, warsztat, trening . Blended learning Self-directed learning Konferencja, kongres, seminarium Studia podyplomowe Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Czteropoziomowy model Kirkpatricka Model Hamblina Pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa Zmodyfikowany ROI Metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści Model krytycznych poziomów Guskeya Model Holtona Model oceny wyników O’Connora (RA) Model Kaufmana i Kellera Model Brinkerhoffa (SCM) Model IPO Model C-I-P-O Czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO) Czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP) Model Passmore’a i Velez (SOAP-M model) Model Ramseya (GAP model) Model Fiester i Morris Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji ....... pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników Opracowanie narzędzi gromadzenia danych, przeprowadzenie badań terenowych i analiza zgromadzonych danych Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników . Autorska metoda i jej zastosowanie Studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora medialnego przetwórstwa mięsnego transportowego piwowarskiego nowych technologii doradczego obsługi klienta medycznego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153420 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności