Sorting
Source
Library Catalogue
(119)
Form of Work
Książki
(119)
Poradniki i przewodniki
(80)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(51)
unavailable
(21)
only on-site
(20)
Branch
Wypożyczalnia
(90)
Biblioteka Międzywydziałowa
(41)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(2)
Author
Sielicki Leszek
(5)
Rojek Katarzyna
(4)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(3)
Hill Napoleon (1883-1970)
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Szczepański Jarek
(3)
Bekas Robert
(2)
Blount Jeb (1966- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chmielecki Michał
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Koch Richard (1950- )
(2)
Kochan Krzysztof
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kołata Damian
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Kutnyj Przemysław
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Leonardi Barbara
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Lipa Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Morawiec-Bartosik Anna
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Zawiła Anna
(2)
Ćwiertniak Ryszard
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bajczyk Dorota
(1)
Year
2020 - 2025
(119)
Time Period of Creation
2001-
(117)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(119)
Language
Polish
(119)
Audience Group
Menedżerowie
(24)
Przedsiębiorcy
(13)
Menedżerowie i menedżerki
(6)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Dyrektorzy HR
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Kierownicy projektów
(3)
Pracownicy
(3)
Przedstawiciele handlowi
(3)
Analitycy danych
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Copywriterzy
(2)
Handlowcy
(2)
Internauci
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Urzędniczki i urzędnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Artyści
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy klienta
(1)
Dyplomaci
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Finansiści
(1)
Fotografowie
(1)
Freelancer
(1)
Graficy
(1)
Informatycy
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Kadry
(1)
Młodzież
(1)
Negocjatorzy
(1)
Oficerowie
(1)
Podatnicy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Sukces
(20)
Marketing cyfrowy
(11)
Komunikacja marketingowa
(10)
Samorealizacja
(8)
Kariera
(7)
Kompetencje przywódcze
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Przywództwo
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Branding (marketing)
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Rozwój zawodowy
(6)
Zarządzanie sobą
(6)
Coaching
(5)
Finanse osobiste
(5)
Innowacje
(5)
Inwestycje
(5)
Media społecznościowe
(5)
Obsługa klienta
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie relacjami z klientami
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marka osobista
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie czasem
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Analiza danych
(3)
Autoprezentacja
(3)
Copywriting
(3)
Design thinking
(3)
Instagram
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Perswazja
(3)
Podejmowanie decyzji
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sprzedaż
(3)
Storytelling
(3)
Zarządzanie portfelem
(3)
Bogactwo
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Business Intelligence
(2)
Cele życiowe
(2)
Customer Experience
(2)
Dykcja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
ETF
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja w biznesie
(2)
Kreatywność
(2)
Kłamstwo
(2)
Lejek sprzedażowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Praca
(2)
Projekty
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Retoryka
(2)
Rozmowa
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Spotkania i imprezy biznesowe
(2)
Sztuka pisania
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
VUCA
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Zespół projektowy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Subject: work
ChatGPT
(1)
Subject: time
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(11)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(2)
Japonia
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Izrael
(1)
Korea Południowa
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(103)
Opracowanie
(11)
Podręcznik
(5)
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wykład
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(59)
Rozwój osobisty
(22)
Praca, kariera, pieniądze
(21)
Media i komunikacja społeczna
(18)
Psychologia
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Językoznawstwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
119 results Filter
Book
In basket
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 385-391.
"UX writing", choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej. [opis wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155073 N (1 egz.)
Book
In basket
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 283-300.
CZĘŚĆ I. DATA DRIVEN MARKETING Wielki wybuch danych Od web 1 do web 5 Ile warte są wasze dane? Rodzaje danych Zjawisko datafikacji Jedna wielka baza danych Negatywne skutki datafikacji Big Data Sukces Big Data Wyzwania Big Data Czym jest AI? Definicja AI Historia AI Czym się różni AI od ML, DL i NN? Czym jest trenowanie modelu? Czym jest projekt OpenAI? AI i Big Data Koncepcja społeczeństwa 5.0 Prawo Amdahla Dane mówią same za siebie Marketing napędzany danymi Marketing 5.0 Chatboty Przepaść międzypokoleniowa Współczesne modele komunikacji marketingowej Co ma Big Data do marketingu? Data Driven Marketing (DDM) Czy to wciąż buzz word? Czy DDM działa? Database marketing Data Driven Marketing a dane klientów Obszary Data Driven Wybrane obszary Data Driven Case studies - napędzane danymi Cele stawiane przed Data Driven Marketingiem Marketing online w świetle Data Driven Koło zamachowe Amazona Rozwój produktu Marketing w świecie offline Krytyczne spojrzenie na DDM Więcej danych = lepsze decyzje Mniej danych = większy błąd statystyczny! Mądrość tłumu Rola intuicji w Data Driven Nos do interesów Performance marketing specialist Intuicja w gronie wybitnych ekspertów Skuteczność decyzji według Tetlocka Czarne łabędzie Czym są czarne łabędzie? Antykruchość Co charakteryzuje jednostki antykruche? VUCA w świetle budowania strategii VUCA Prime Gotowość poznawcza Marketing w świecie VUCA Data Informed i Data Inspired Które podejście jest najlepsze? CZĘŚĆ II. PROCES DDM Pułapki Data Driven I. Cele Znaczenie strategii i celów Fundamenty strategii? Antykrucha strategia Strategia web analityki Cele jako nieodłączny element strategii Klasyfikacja celów S.M.A.R.T. Kluczowe wskaźniki efektywności Znaczenie audytu Hierarchia celów Analityczny cykl biznesowy AAARRR Fuzja wiedzy a proces rozwoju produktu II. Aktywacja danych Skąd pozyskujemy dane? Data scraping Technologie analityczne Audyt analityki III. Raportowanie Raportowanie Rodzaje raportów Proces tworzenia raportu Proces analizy z wykorzystaniem BI Storytelling with data IV. Analiza danych Jakie są typy analizy danych? Wielkie, grube i małe dane Analizy jakościowe i ilościowe Właściwa analiza danych Odkrywanie wiedzy ukrytej w danych V. Interpretacja Błędy poznawcze VI. Decyzje Cykl DDM Bezpieczeństwo danych Trzy filary cyberbezpieczeństwa Ryzyko a zaufanie E-Privacy Czym są dane osobowe? Ograniczenia cookies Zasoby ludzkie Data scientist Data engineer Traffic manager Web analityk SFIA
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 97 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155736 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 155737 N (1 egz.)
Book
In basket
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków / Dorota Bajczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 335 stron ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 333-335.
Rozdział 1. Nowa rzeczywistość copywritingu Rola tekstów w tradycyjnym i nowoczesnym marketingu Copywriting jako kluczowy element komunikacji marketingowej Część I. Ewolucja mediów i jej wpływ na copywriting Rozdział 2. Popularność krótkich form wideo Jak powstała moda na reelsy i tiktoki? Konsekwencje dla copywriterów: zmiany w strategiach komunikacyjnych Rozdział 3. Rozkwit podcastów i jego wpływ na czytelnictwo Dlaczego ludzie coraz mniej czytają? Jak podcasty zmieniają sposób konsumpcji treści online? Konsekwencje dla copywriterów Rozdział 4. Rola ChatGPT i automatyzacji w copywritingu Jak ChatGPT zrewolucjonizował tworzenie treści? Przykłady zastosowań ChatGPT w copywritingu Część II. Przyszłość copywritingu Rozdział 5. Tradycyjne obszary zastosowań copywritingu Dlaczego dobre teksty nadal są niezastąpione? Jakie są kluczowe umiejętności copywritera? Rozdział 6. Szukanie nowych nisz w copywritingu Trendy i nowe możliwości w branży Jak rozpoznać i wykorzystać nowe potrzeby rynkowe? Przyszłość copywritingu jeszcze nie jest stracona, trzeba się tylko odnaleźć Rozdział 7. Zmiana podejścia do pracy copywritera Adaptacja do zmieniających się technologii i trendów Wykorzystanie przestrzeni, w której copywriting jest niezastąpiony Specjalizacja w nowych niszach kluczem do utrzymania pozycji na rynku Porzuć schematy i otwórz się na nowe Rozwój osobisty jako klucz do sukcesu Rozdział 8. Współpraca z twórcami wideo i podcasterami Jak copywriterzy mogą efektywnie współpracować z influenerami i twórcami wideo? Przecież scenariusz też jest tekstem, czyż nie? Czy podcast to przypadkiem nie są słowa? Przykłady udanych strategii Rozdział 9. Wykorzystanie ChatGPT w praktyce copywritingowej Sposoby zastosowania sztucznej inteligencji w procesie twórczym Jak osiągnąć efektywność i jakość tekstów przy użyciu narzędzi AI? Zatrudnij specjalistów, czyli kilka wskazówek, które poprawią wyniki uzyskiwane od AI Rozdział 10. Podsumowanie i przyszłość copywritingu Główne wnioski z omówionych tematów Prognozy na przyszłość branży copywritingu Jak przygotować się na kolejne zmiany i wyzwania? Przyszłość copywritingu - co nas czeka? Dodatek. Case studies: różne podejścia do współczesnego copywritingu Case study 1: Airbnb - kampania "Live There" Case Study 2: "The New York Times" - kampania "The Truth Is Worth It" Case Study 3: HubSpot - wykorzystanie AI w marketingu treści Case Study 4: Glossier - microcopywriting i personalizacja Case Study 5: BuzzFeed - interaktywne treści i SEO
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 157146 N (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce liczba atomowa i masa atomowa litu: 3; 62941.
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: C. Hurst Ltd.
1.Chiny — nowe trendy 2.Walka o dominację na świecie 3.Trójkąt litowy 4.Arabia Saudyjska litu 5.Czy naprawdę ulepszamy świat? 6.Górnictwo miejskie 7.Nowa, zielona przyszłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155626 N (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Author
Bekas Robert. Autor Burcon Tomasz. Autor Burzyński Andrzej. Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Autor Cebulski Kamil. Autor Chimkowska Angelika. Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz. Autor Cioczek Konrad. Autor Cisek Marcin. Autor Czaplicka Monika. Autor Dejnaka Agnieszka. Autor Dutko Maciej. Autor Dywański Piotr. Autor Fornalski Paweł. Autor Froń Karol. Autor Gaca Daria. Autor Gamoń Adrian. Autor Godlewski Marcin. Autor Golec Marek. Autor Gorzycki Adrian. Autor Grabowski Grzegorz. Autor Grzywnowicz Mateusz. Autor Jankowski Marek. Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Autor Tomczyk Tomek. Autor Kamiennik Łukasz. Autor Kiełcz Piotr. Autor Kobryń Maria. Autor Kolanek Bartosz. Autor Kołata Damian. Autor Korycki Paweł. Autor Stępa Maciej. Autor Kosel Michał. Autor Kotarbiński Jacek. Autor Krakowski Zbigniew. Autor Królak Paweł. Autor Kruk Kamila. Autor Krynicka-Pieleszek Iga. Autor Krzyworączka Paweł. Autor Langa Bartosz. Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej. Autor Lidzbarski Michał. Autor Łuczyńska Dagmara. Autor Łukiańczyk Marcin. Autor Maciejewski Tomasz. Autor Maciorowski Artur. Autor Marczewski Łukasz. Autor Marzec Krzysztof. Autor Mielczarek Paweł. Autor Motyl Piotr. Autor Namieciński Rafał (1973- ). Autor Niedźwiedź Marek. Autor Okulski Robert Adam. Autor Oracz Piotr. Autor Osman Marcin. Autor Palak Tomasz. Autor Pawłowska Magdalena. Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam. Autor Piwowarczyk Marcin. Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz. Autor Rdzeń Krzysztof. Autor Rogala Barbara. Autor Sadłowski Rafał. Autor Sadowski Michał (1982- ). Autor Sala Paweł. Autor Sobczak Jakub. Autor Solga Robert. Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid. Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia). Autor Szajdziński Jakub. Autor Szulczewski Piotr. Autor Tkaczyk Paweł . Autor Trader21. Autor Trzupek Justyna. Autor Winkiel Mikołaj. Autor Wisłocka Izabela. Autor Wiszowaty Damian. Autor Wsół Marcin. Autor
Genre/Form
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 75 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6343 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 150911 N (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Author
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz Autor Cichoń Marcin (informatyk) Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin (marketing) Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz (księgowy) Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Tomczyk Tomek Autor Jankowski Marek (ekonomia) Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof (informatyk) Autor Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie) Autor Motyl Piotr (marketing) Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena (marketing) Autor Pieleszek Marcin Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin (psycholog) Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara (marketing) Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał Autor Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Stępa Maciej Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Michał (1939- ) Autor Tkaczyk Paweł (marketing) Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Audience Group
Genre/Form
Przyjęta nazwa autora Jasona Hunta: Tomek Tomczyk.
Indeks.
Jak to się zaczęło 11 "Biblia e-biznesu" w liczbach 12 Świat się zmienia, czyli co nowego w branży 12 "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek 17 Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 21 1.1. Specyfika biznesu w internecie 21 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 25 1.3. Nowe rynki e-biznesu 32 1.4. Startup w internecie 37 1.5. Wstępna analiza rynku 41 1.6. E-biznesplan 45 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 51 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 57 1.9. Strategie cenowe 64 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 70 1.11. Finansowanie e-biznesu 78 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 84 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 92 1.14. Tokenizacja e-biznesu 96 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę 98 Rozdział 2. Sklep internetowy 103 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 103 2.2. Typy platform e-sklepowych 107 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 115 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 125 2.5. Wdrożenie e-sklepu 129 2.6. Hosting dla e-sklepu 135 2.7. Audyt przedwdrożeniowy 140 Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 147 3.1. Allegro dziś 147 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 151 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 155 3.4. Sprzedaż na Amazon 160 3.5. Sprzedaż na eBayu 163 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 169 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie 172 Rozdział 4. Usługi online 175 4.1. E-usługi 175 4.2. E-sprzedaż wiedzy 178 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 180 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 187 4.5. Personal branding w e-usługach 190 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 194 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline 197 Rozdział 5. E-marketing 201 5.1. Podstawy marketingu online 201 5.2. Wprowadzenie do brandingu 205 5.3. Budowanie marki online 207 5.4. Google Moja Firma 211 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 214 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 225 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 232 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 235 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 240 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 250 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 258 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 266 5.13. Marketing wirusowy 269 5.14. Growth hacking marketing 278 5.15. Social media i marketing społecznościowy 282 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 286 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 293 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 296 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 303 5.20. LinkedIn w biznesie 307 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 309 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 312 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 316 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 319 5.25. E-mail marketing 322 5.26. Efektywny newsletter 328 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 335 5.28. Systemy do e-mail marketingu 338 5.29. Marketing automation 343 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 346 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 355 5.32. Content marketing - marketing treści 362 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 365 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 369 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 372 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 377 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca 386 Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 391 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 394 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 398 6.4. Budowanie zaufania klienta 401 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 407 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 411 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 415 6.8. Feedback konsumencki 418 6.9. Rekomendacja konsumencka 427 6.10. Monitoring opinii w internecie 434 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 439 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 442 6.13. Negocjacje w e-biznesie 446 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji 452 Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 459 7.1. Płatności w internecie 459 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 462 7.3. Automaty paczkowe 468 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 472 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 478 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 483 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 488 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd 495 Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 507 8.1. Outsourcing w e-biznesie 507 8.2. Analiza konkurencji 510 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 517 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 519 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 523 8.6. Porównywarki cen 536 8.7. Czym są Google Zakupy 539 8.8. Długi ogon w e-biznesie 544 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 547 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 553 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 558 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 564 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 567 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 571 8.15. Optymalizacja kosztów 575 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 579 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 583 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 589 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 592 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku 598 Rozdział 9. E-biznes a prawo 603 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 603 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 608 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 615 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 618 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 622 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 628 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 633 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 637 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 641 9.10. Regulamin sklepu internetowego 645 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 651 9.12. Ochrona danych osobowych 655 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 660 9.14. Mailing a spam 666 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 670 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 675 9.17. Nieuczciwa konkurencja 684 9.18. Ochrona znaków towarowych 689 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 692 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 698 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 703 9.22. Transfer własności intelektualnej 709 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 714 9.24. Mity prawne w e-commersie 719 Rozdział 10. BHP w e-biznesie 725 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 725 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 728 10.3. Kobieta w e-biznesie 731 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 734 10.5. Procedury w e-biznesie 740 10.6. Telepraca i telepracownicy 748 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 752 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 757 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 760 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 765 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 768 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 771 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 778 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 783 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 793 10.16. Porażka w biznesie 801 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 805 10.18. Sukcesja e-biznesu 811
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154789 N, 154788 N (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 337-345.
Jak kultywować paradygmat współpracy, widzenia człowieka i szukania rozwiązań win – win? Kilka słów o Marshallu B. Rosenbergu, który wniósł do świata NVC Model przywództwa opartego na potrzebach Transformacja od przekonań o przywództwie do postanowień empatycznych liderów/liderek Organizacje jako przestrzeń kontaktu z potrzebami Matryca potrzeb organizacji Empatia — kompetencja przyszłości. Jak zwiększać poziom empatii w organizacjach? Empatia jako kompetencja przyszłości Empatia w organizacji Empatia jako żywa wartość w organizacji Jakie działania mogą konkretnie wpłynąć na zwiększenie poziomu empatii? Oceniasz czy doceniasz? Moc informacji zwrotnej Co to jest informacja zwrotna? Jaki jest główny cel informacji zwrotnej, którą formułujesz w roli lidera/liderki? Neurobiologia i strefy regulacji w informacji zwrotnej To, CO i JAK mówisz, ma znaczenie Kanapka feedbackowa Informacja zwrotna w modelu FUKO Połączenie FUKO z NVC Informacja zwrotna w modelu SBI Jakie mogą być INTENCJE? Jak przewodzić z wewnętrznego powołania Teoria i wiedza z zakresu NVC Poczuj sens, przyjemność i satysfakcję, czyli czym jest sweet spot? Opis sytuacji/case study Praktyczne podpowiedzi implikacji metody w biznesie Miejsce potrzeb i emocji w gąszczu targetów i deadline’ów, czyli o coachingu opartym na empatii Dzisiejszy obraz biznesu Decyzja o zmianie Moment próby Coaching Emocje jako droga do potrzeb Konflikt wartości Coaching to proces i zmiana to proces Sukces Konflikt jako okazja na wzajemne usłyszenie siebie Narzędziownik lidera/liderki wspierających osoby w konflikcie Popatrz na świat przez inne okulary Rola NVC w zmianie modelu organizacyjnego Rozwój ludzkiej świadomości Potrzeba zmiany modelu organizacyjnego PBP w rozwoju zieleni i turkusu Inkluzywny leadership — jak NVC wspiera poczucie przynależności i zaufania w zespole „Społeczny” mózg — dlaczego inkluzywny leadership jest taki ważny i jednocześnie taki trudny Liderski mięsień empatii Samoświadomość kluczem do inkluzywności „Obszary wrażliwe” w różnorodnym środowisku Inkluzywny leadership bazą dla poczucia przynależności i zaufania Implikacja w biznesie Od JA, przez TY do MY — jak poprzez kontakt i świadomość potrzeb oraz świadomość współzależności budować współpracę i efektywność w biznesie Współpraca i efektywność dwa filary powodzenia i rozwoju organizacji Od zintegrowanego mózgu do efektywnej i przyjaznej pracownikom organizacji Jak rozwijać i regulować prawą półkulę oraz włączać lewą Objąć JA, TY i MY Dlaczego paradygmat NVC i „power with” mają sens Doświadczenia z wdrażania NVC jako paradygmatu Znaczenie słuchania w roli liderskiej Słuchanie jako umiejętność liderska Blokady kontaktu Bezpieczeństwo psychiczne Koła ratunkowe uważnego słuchania Praktyczne podpowiedzi w biznesie Umiejętne podejmowanie długoterminowo zrównoważonych decyzji Potrzeba a strategia Zadowolenie klientów Wypracowanie własnej długoterminowo zrównoważonej decyzji Język rezonowania w biznesie jak budować bezpieczeństwo psychologiczne Czym jest język rezonowania i dlaczego ma moc Czym jest bezpieczeństwo psychologiczne Korzyści z dbania o bezpieczeństwo psychologiczne Jak język wpływa na bezpieczeństwo i co ma wspólnego z mózgiem Formy języka rezonowania i jego zastosowanie w biznesie Przykłady wdrożenia języka rezonowania
Sygnatura czytelni BMW: IX F 5 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156980 N (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Przedsiębiorstwo a środowisko naturalne Środowisko naturalne jako system złożony Stan klimatu i środowiska Zrównoważony rozwój jako odpowiedź na kryzys Koncepcja zrównoważonego rozwoju Wdrażanie koncepcji zrównoważonego rozwoju Raportowanie zrównoważonego rozwoju Standardy ESRS Istotne aspekty raportowania ESG Proces raportowania i komunikowania ESG Wdrażanie ESG w MŚP Zmiana klimatu Źródła emisji gazów cieplarnianych Konsekwencje zmiany klimatu Klimatyczne sprzężenia zwrotne Przeciwdziałanie zmianie klimatu Zmiana klimatu globalnie i lokalnie Zmiana klimatu w skali globalnej Zmiana klimatu w skali lokalnej MŚP a zmiana klimatu Wpływ zmiany klimatu na MŚP Wpływ MŚP na emisje gazów cieplarnianych Korzyści dla MŚP z zajęcia się problemem zmiany klimatu Zarządzanie emisjami gazów cieplarnianych w praktyce Emisje gazów cieplarnianych Obliczanie emisji gazów cieplarnianych w MŚP Sposoby ograniczenia śladu węglowego Cele i mierniki Partnerstwa w działaniach na rzecz klimatu Studium przypadku. Lyreco Polska Zanieczyszczenia Zanieczyszczenie powietrza Zanieczyszczenie wód Zanieczyszczenie gleb Zanieczyszczenia światłem, czyli smog świetlny Zanieczyszczenie hałasem, czyli smog akustyczny Stan zanieczyszczeń globalnie i lokalnie Zanieczyszczenia w skali globalnej Zanieczyszczenia w skali lokalnej MŚP a zanieczyszczenia środowiska Wpływ zanieczyszczonego środowiska na MŚP Wpływ MŚP na generowanie zanieczyszczeń Korzyści dla MŚP z zarządzania zanieczyszczeniami Zarządzanie zanieczyszczeniami w praktyce Działania ograniczające emisję zanieczyszczeń Metoda 5R Proces zarządzania zanieczyszczeniami w firmie Cele i mierniki Partnerstwa w działaniach na rzecz redukcji zanieczyszczeń Studium przypadku. Kronospan Zasoby wodne i morskie Zasoby wody a zmiana klimatu Susza i retencja wodna Eutrofizacja wód Ślad wodny Zasoby wody globalnie i lokalnie Zasoby wody w skali globalnej Zasoby wody w skali lokalnej MŚP a zasoby wody Wpływ kryzysu wodnego na MŚP Wpływ MŚP na zasoby wody Korzyści dla MŚP z zarządzania zasobami wody Zarządzanie zasobami wody w praktyce Sposoby ograniczania zużycia wody Ramy zarządzania zasobami wodnymi 5R Proces zarządzania zasobami wody Cele i mierniki Partnerstwa w działaniach na rzecz ochrony zasobów wodnych Studium przypadku. Carlsberg Bioróżnorodność i ekosystemy Bioróżnorodność a zmiana klimatu Wymieranie gatunków Życie na lądzie i w wodzie Bioróżnorodność globalnie i lokalnie Bioróżnorodność w skali globalnej Bioróżnorodność w skali lokalnej MŚP a bioróżnorodność Wpływ bioróżnorodności na MŚP Wpływ MŚP na zanik bioróżnorodności Korzyści dla MŚP z zarządzania bioróżnorodnością Zarządzanie bioróżnorodnością w praktyce Działania na rzecz wspierania bioróżnorodności Proces zarządzania bioróżnorodnością Cele i mierniki Partnerstwa w działaniach na rzecz bioróżnorodności Studium przypadku. Polenergia Wykorzystanie zasobów i gospodarka o obiegu zamkniętym Deficyt ekologiczny i rezerwa ekologiczna Gospodarka o obiegu zamkniętym GOZ globalnie i lokalnie GOZ w skali globalnej GOZ w skali lokalnej MŚP a wykorzystanie zasobów i gospodarka o obiegu zamkniętym Wpływ dostępności zasobów i gospodarki o obiegu zamkniętym na MŚP Wpływ MŚP na zasoby naturalne i gospodarkę o obiegu zamkniętym Korzyści dla MŚP z wdrożenia gospodarki o obiegu zamkniętym Wdrożenie gospodarki o obiegu zamkniętym w praktyce Modele biznesowe gospodarki o obiegu zamkniętym Zasady wdrażania gospodarki o obiegu zamkniętym Proces wdrażania gospodarki o obiegu zamkniętym Cele i mierniki Partnerstwa w działaniach na rzecz GOZ Studium przypadku. De Clique Narzędzia raportowania w obszarze środowiskowym ESG Specyfika raportowania w Europie Narzędzia raportowania ESG o charakterze ogólnym Europejskie Standardy Raportowania Zrównoważonego Rozwoju (ESRS) Systemy zarządzania środowiskowego EMAS i ISO Globalna Inicjatywa Raportowania (GRI) International Sustainability Standards Board (ISSB) Sustainability Accounting Standards Board (SASB) UN Global Compact Wytyczne OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych Narzędzia raportowania dedykowane kwestiom środowiskowym Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD) Carbon Disclosure Project (CDP) GHG Protocol Corporate Standard Narzędzia dla poszczególnych obszarów środowiskowych Zmiana klimatu Bioróżnorodność Woda Zanieczyszczenia, odpady i gospodarka o obiegu zamkniętym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156929 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tytuł oryginału: The AI edge : sales strategies for unleashing the power of AI to save time, sell more, and crush the competition.
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: Wiley.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 157454 N (1 egz.)
Book
In basket
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Kompletna strategia handlowa 1. Analiza 2. Zarządzanie kapitałem 3. Psychologia handlu Rozdział 2. Strefy popytu i podaży 1. Budowa trendu i jego znaczenie w wyznaczaniu stref 2. Gdzie szukać zwykłych stref popytu i podaży 3. Zwykłe strefy popytu i podaży vs. wsparcie i opór 4. "Niezwykłe" strefy popytu i podaży 5. Zaawansowana mechanika budowy trendu 6. Pullback i wybicia kontynuacji lub zmiany charakteru trendu 7. Potwierdzenie płynności 8. Imbalance 9. Order block Rozdział 3. Analiza wielointerwałowa i handel sesją 1. Metody analizy interwału 2. Od ogółu do szczegółu 3. Otwarcie/zamknięcie sesji - handel ceną high i low sesji Rozdział 4. Proste metody zarządzania ryzykiem 1. Ryzyko 2. Ryzyko całego konta 3. Ryzyko pojedynczej transakcji 4. Polityka zysków Rozdział 5. Mentalna strona tradingu 1. Pewność siebie i lęk 2. Hazard i overtrading 3. Straty - unikanie czy akceptowanie? 4. Budowanie nawyków 5. Podświadomość 6. Dziennik tradera i checklista 7. Dlaczego tak bardzo lubimy roboty handlowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154349 N, 154350 N (2 egz.)
Book
In basket
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154059 N (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
TWÓJ WYMARZONY KLIENT Kim jest Twój wymarzony klient? Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście Ruch, który posiadasz Lejki podtrzymywania kontaktu Infiltracja wymarzonej setki SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) Sekrety ruchu na Instagramie Sekrety ruchu na Facebooku Sekrety ruchu Google'a Sekrety ruchu na YouTubie Po klapsach i pstryknięciach Dominacja konwersacyjna SEKCJA III. HAROWANIE WZROSTU Centrum lejkowe Cudze kanały dystrybucji Twoja armia partnerów Zimny ruch Inne sposoby hakowania wzrostu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154060 N (1 egz.)
Book
In basket
Prezentacje po prostu! : szkoła wystąpień publicznych / Piotr Bucki. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 269 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Przygotuj prezentację... 13 Rozdział 2. Etapy pracy nad prezentacją - praca nad wartością 19 2.1. Cel prezentacji 19 2.2. Praca nad wartością prezentacji 21 2.3. Waluta społeczna, czyli powiedz mi coś, czego nie wiem, a będę słuchać z przyjemnością! 29 2.4. Big Idea, czyli co tak naprawdę "sprzedajesz" 35 2.5. Dokąd zabierasz swoich odbiorców? 38 2.6. Prezentacja nie jest o Tobie 40 Rozdział 3. Etapy pracy nad prezentacją - zbieranie materiałów 45 3.1. Selektywna percepcja - wróg i przyjaciel 47 3.2. Wspólne żniwa 49 3.3. Przekleństwo pierwszej strony wyników Google 50 Rozdział 4. Etapy pracy nad prezentacją - praca nad narracją 53 4.1. Struktura prezentacji 57 4.2. Dobre pierwsze wrażenie robi się raz 59 4.3. Na dobry początek 65 4.4. Piękne pierwsze zdanie 95 4.5. Mocna struktura 98 4.6. Piękny styl 120 4.7. Pisanie i mówienie 128 4.8. Połącz kropki 129 4.9. Liczby w narracji 133 4.10. Opowiedz mi historię - storytelling w narracji 134 4.11. Postaw kropkę i zakończ dobrze 143 Rozdział 5. Etapy pracy nad prezentacją - dodajemy slajdy 153 5.1. Gdzie dodajemy slajdy 154 5.2. Projektowanie slajdów 160 5.3. Wizualizacja danych i infografiki 190 5.4. Zdradzone puenty i spójność przekazu 202 5.5. Prezentacja gotowa i co dalej? 210 Rozdział 6. Etapy pracy nad prezentacją - czas prób i pracy nad podaniem 213 6.1. Po co są próby? 213 6.2. Praca nad głosem, tempem i dykcją 215 6.3. Praca nad gestem, postawą i mimiką 221 6.4. Potyczki z mikrofonem 230 6.5. Próba techniczna i moje fanaberie 231 Rozdział 7. Zaakceptuj stres - nie zawsze jest wrogiem 235 7.1. Poznaj swój stres 242 7.2. Prosty trening antystresowy 249 Rozdział 8. Nie bądź nudny! Nie bądź nudna! Walcz o uwagę 255 Rozdział 9. W duecie czy solo? 261 Rozdział 10. To nie koniec, to początek 265
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 156158 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. 157474 N (1 egz.)
Book
In basket
Za kulisami każdej wielkiej firmy Rola technologii Silne przywództwo produktowe Upełnomocnione zespoły produktowe Przywództwo w praktyce Decyzyjni - przewodnik Coaching - sposób myślenia Ewaluacja Plan coachingowy Rozmowa indywidualna Opracowanie pisemne Kontekst strategiczny Poczucie własności Zarządzanie czasem Myślenie Współpraca w zespole Współpraca z interesariuszami Syndrom oszusta Klientocentryczność Sumienność Decyzje Efektywne spotkania Etyka Szczęście Profil liderki: Lisa Kavanaugh Kompetencje i charakter Rekrutacja Rozmowa kwalifikacyjna Zatrudnianie Pracownicy zdalni Przysposabianie do pracy Oceny efektów pracy Odejścia Awanse Profil liderki: April Underwood Tworzenie przekonującej wizji Udostępnianie wizji produktu Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczne Profil liderki: Audrey Crane Optymalizacja pod kątem upełnomocniania Upełnomocnianie zespołów platformowych Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeń Topologia a bliskość w ujęciu fizycznym Ewolucja topologii Profil liderki: Debby Meredith STRATEGIA PRODUKTOWA Koncentracja Działania Zarządzanie Profil liderki: Shan-Lyn Ma CZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓW Upełnomocnianie Przypisywanie celów Ambicja Zobowiązania Współpraca Zarządzanie Odpowiedzialność Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywie Profil liderki: Christina Wodtke Cele firmy Wizja produktu i związane z nią zasady Topologia zespołów Strategia produktowa Cele zespołów produktowych Efekty biznesowe Profil liderki: Judy Gibbons WSPÓŁPRACA BIZNESOWA Rola liderów produktów Zarządzanie interesariuszami a współpraca Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie się Utrzymywanie (się) na rynku Profil liderki: Avid Larizadeh Duggan ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJI Sensowna transformacja Transformacja w akcji Poddani transformacji
Sygnatura czytelni BMW: IX D 17 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154843 N (1 egz.)
Book
In basket
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BMW: XII A 112 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154852 N (1 egz.)
Book
In basket
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BMW: IX D 165 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154853 N (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 243-[255].
Część 1. VUCA 2.0 i implikacje dla współczesnego przywództwa Rozdział 1. Czym jest środowisko VUCA? Czy jeszcze VUCA, czy już VUCA 2.0? V - Volatility (Zmienność) U - Uncertainty (Niepewność) C - Complexity (Złożoność) A - Ambuguity (Niejednoznaczność) Część 2. Przywództwo w świecie VUCA 2.0 - czyli narodziny ultralidera Rozdział 1. Dlaczego przywództwo to sport ekstremalny? Rozdział 2. Najważniejsze kompetencje i cechy ultralidera Rozdział 3. Ultraelastyczność Rozdział 4. Ultraświadomość i inteligencja kontekstualna Co często i niesłusznie wmawiamy sobie jako liderzy i jak wpływa to na naszą samoświadomość, a w rezultacie - na efektywność? Samoświadomość a utrzymywanie kontroli Rozdział 5. Ultraprzedsiębiorczość, twórcza destrukcja i samozakłócanie Czym jest samozakłócanie i dlaczego jest dla Ciebie dobre? Twoim zadaniem jako przywódcy jest sprawiać, by ludzie czuli się niekomfortowo Rozdział 6. Ultrawizjoner i eksplorator Rozdział 7. Ultratransformacja Cechy przywództwa transformacyjnego Rozdział 8. Ultrazaufanie i autentyczność Rozdział 9. Ultraoptymizm Rozdział 10. Ultrapokora i docenianie innych Rozdział 11. Ultrawirtualność Co zrobić, by praca zdalna miała sens i przynosiła pożądane rezultaty? Rozdział 12. Ultrakolaboracja Rozdział 13. Ultraegalitaryzm i dzielenie się władzą Jak rezygnują z władzy skuteczni liderzy? Zastosowanie tego w praktyce Rozdział 14. Ultrarozwój Dzielenie się wiedzą Rozdział 15. Ultrakreatywność Jak stymulować kreatywność w organizacji? Jak tworzyć kulturę innowacji? Rozdział 16. Ultraemocjonalność i empatyczność Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i nastrojami pracowników? Rozdział 17. Ultraciekawość Zatem dlaczego trzeba zadawać pytania pracownikom i jakie płyną z tego korzyści? Rozdział 18. Ultraszybka egzekucja i podejmowanie decyzji Jak podejmować lepsze decyzje w świecie VUCA 2.0? Rozdział 19. Ultrainkluzywność Różnice pokoleniowe Różnice kulturowe i wyznaniowe Wpływ kultury na konflikt i negocjacje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156674 N (1 egz.)
Book
In basket
Reskilling i upskilling : jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników / Agnieszka Ciećwierz. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Ewolucja środowiska biznesowego Nowa era umiejętności Dlaczego reskilling i upskilling? Rozdział 2. Krok 1. Analiza potrzeb Identyfikacja kluczowych kompetencji w organizacji Budowa modelu kompetencyjnego Tworzenie własnego modelu kompetencyjnego dla stanowiska Jak opisać kompetencję? Komunikacja Strategia biznesowa organizacji na najbliższe lata Badanie luk kompetencyjnych w organizacji Rozdział 3. Krok 2. Określenie celów Cele biznesowe Cele szkoleniowe Odbiorcy działań Wskaźniki Rozdział 4. Krok 3. Projektowanie skutecznych programów rozwojowych Model 70:20:10 Przykładowy indywidualny plan rozwoju Zbieranie feedbacku Dodatkowe informacje na temat budowania klasycznych programów rozwojowych Rozdział 5. Krok 4. Rozwijaj! Reboarding
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156529 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności